Spekulaatioketju

Keskustelua liittyen Suomen yhdenteentoista Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Loka 2019 19:50

paukkupete kirjoitti:
19 Loka 2019 18:56
Evalds kirjoitti:
19 Loka 2019 18:47
Nolo loppu tehtävälle, ei Hemmi olisi kuitenkaan ollut nimettynä, joten yhtä tyhjän kanssa.
Täysin sama. Ainekset olis ollu kovaan kisaan ilman mitään juonittelun mahdollisuutta. Nyt jäi paskan maku suuhun koko hommasta kun lässähti tuohon asukkaiden omiin neuvotteluihin.
Minä taas olin tyytyväinen noista neuvotteluista. Oli ihanaa huomata, että asukkaat kykenivät yhteistyöhön tuollaisessa kilpailutilanteessakin.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja chypre » 19 Loka 2019 19:52

Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 19:50
paukkupete kirjoitti:
19 Loka 2019 18:56
Evalds kirjoitti:
19 Loka 2019 18:47
Nolo loppu tehtävälle, ei Hemmi olisi kuitenkaan ollut nimettynä, joten yhtä tyhjän kanssa.
Täysin sama. Ainekset olis ollu kovaan kisaan ilman mitään juonittelun mahdollisuutta. Nyt jäi paskan maku suuhun koko hommasta kun lässähti tuohon asukkaiden omiin neuvotteluihin.
Minä taas olin tyytyväinen noista neuvotteluista. Oli ihanaa huomata, että asukkaat kykenivät yhteistyöhön tuollaisessa kilpailutilanteessakin.
Niin, painostuksen ja oikeudentuntoon vetoamisen avulla. En sanoisi varsinaisesti yhteistyöksi.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Loka 2019 19:56

chypre kirjoitti:
19 Loka 2019 19:52
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 19:50
paukkupete kirjoitti:
19 Loka 2019 18:56
Evalds kirjoitti:
19 Loka 2019 18:47
Nolo loppu tehtävälle, ei Hemmi olisi kuitenkaan ollut nimettynä, joten yhtä tyhjän kanssa.
Täysin sama. Ainekset olis ollu kovaan kisaan ilman mitään juonittelun mahdollisuutta. Nyt jäi paskan maku suuhun koko hommasta kun lässähti tuohon asukkaiden omiin neuvotteluihin.
Minä taas olin tyytyväinen noista neuvotteluista. Oli ihanaa huomata, että asukkaat kykenivät yhteistyöhön tuollaisessa kilpailutilanteessakin.
Niin, painostuksen ja oikeudentuntoon vetoamisen avulla. En sanoisi varsinaisesti yhteistyöksi.
Minä en nähnyt tuossa tilanteessa kovinkaan paljoa painostusta.
kissabussi kirjoitti:
19 Loka 2019 18:55
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 18:46
kissabussi kirjoitti:
19 Loka 2019 18:31
Pölö kirjoitti:
18 Loka 2019 20:58

Anu ei ole yksinhuoltaja.
Sori, en tarkoittanut mitenkään negaa Anua kohtaan enkä tiedä taustoja mutta jos luet tarkemmin noita niin tuohan oli ..ttuilua Hemmille, notta millaisia iskulauseita iskee... Varmaan kaikkiin naisiin ja myös "yksin-/kaksinhuoltajiin" iskee tommonen iskurepliikki - "Scootit pojille jos saan pillua??? käviskö?"

Eli jos piirrän paperille niin Himmeli teki itsestään pellen tms.
Oonko nyt jotenkin tippunut kärryiltä, vai missä vaiheessa Helmeri on lupautunut ostamaan Anun lapsille scootit seksiä vastaan? Minulla on se käsitys, että Helmeri on aidosti ihastunut Anuun, ja koska lapset ovat Anulle tärkeitä, niin haluaa siksi myös huomioida Anun lapsia. Minusta tuollainen on vain suloista ja huomaavaista.
Hei kamoon! - Älkää nyt pahoittako mieliänne... Molemmat Anu ja Helmeri ovat suosikkejani ja toivon heille oikeasti hyvää...

Mielestäni vain tuommoinen Skuutti -sana "iskulauseessa" ei ole ehkä semmoinen mitä viehättävä nainen haluaa ensimmäisenä kuulla?

Reläx, oikeasti!
En pahoittanut mieltäni, ei hätää. :) Kunhan vain ihmettelin, että mistä puhutaan.
Itse voisin kuvitella, että olisin äitinä otettu, jos potentiaalinen kumppaniehdokas haluaisi huomioida lapsenikin. Mutta jokainen kokee tavallaan ja viehättyy eri asioista.

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 19 Loka 2019 19:57

Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 19:41
sisupussi kirjoitti:
19 Loka 2019 19:12
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 17:59
Minä kyllä koin tuon Villen viivyttelyn hieman itsekkäänä.
Mutta mites Helmerin viivyttely? Olisiko se ollut kokemuksissasi ok ja jotenkin vähemmän itsekästä? Jos, niin miksi? Helmerihän se tuossa kuitenkin eniten viivytteli.

Meinaan vaan, että jos Ville ei olisi luovuttanut yhteisen hyvän nimissä (käytännössä tässä tapauksessa Helmerin, Kevinin ja Millan hyväksi), ei Helmeri olisi sieltä laatikostaan aikonut nousta ennen Villeä vielä pitkään aikaan. Mutta ilmeisesti Helmerin viivyttely olisi ollut ok, Villen viivyttely puolestaan kovasti itsekästä ja väärin? :scratch
Minä en ainakaan nähnyt Helmerin viivytelleen tuossa tilanteessa. Ja jos Helmeri olisi samalla tavalla viivytellyt kuin Ville, niin olisin kyllä pitänyt sitä itsekäänä. Mutta nähdäkseni hän ei viivytellyt, vaan pyrki tekemään yhteistä sopimusta siitä, miten laatikoista päästäisiin eroon niin, että mahdollisimman moni hyötyisi.
Helmerihän pyrki tekemään itsensä kannalta parasta sopimusta: voitto ja koskemattomuus.
Mikäli Ville ei olisi tähän itsensä kannalta epäedulliseen ja hyödyttömään ”sopimukseen” taipunut, olisi Helmeri jatkanut laatikossaan makaamista till the end mutta syyllinen viivyttelyyn olisi silti ollut Ville? What?!
Minusta tuossa casessa oli yksi viivyttelijä ja oman edun tavoittelija: Helmeri.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja chypre » 19 Loka 2019 19:58

effie kirjoitti:
19 Loka 2019 18:23
chypre kirjoitti:
19 Loka 2019 18:10
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 17:59
Minä kyllä koin tuon Villen viivyttelyn hieman itsekkäänä. Kyseessä kuitenkin oli se mahdollisuus, että vaakakupissa tosiaan oli Kevinin synttärit tai Villen laatikossa lepäily. Ei sillä, että tuskin Kevin olisi siitä loukkaantunut, mutta silti. Tosin eipä tuo nyt mikään maailman itsekkäin teko ollut, mutta kyllä se silti vähän itsekkäältä vaikutti. Onneksi saivat kuitenkin yhteisdiilin tehtyä aika nopsaan, Villen viivyttelyistä huolimatta.
Miksi Villen oletetaan automaattisesti luopuvan kaikesta toisten hyväksi? Kevin olisi saanut synttärinsä vaikka laatikkopeli olisi jatkunut iltaan asti.
Villehän sitä immuniteettiä kaiken lisäksi kaikkein eniten tarvitsisi, koska on varma häädössä olija, jos saa vielä taloon jäädä. Toki sanoi, että ei halua sitä, mutta kyllä varmasti edes pienen hetken sitäkin mietti. Ja kyllä minäkin olisin tuota nyt syntynyttä diiliä vähän aikaa harkinnut ennen kuin olisin mihinkään lupautunut.
Kyllä. Villehän on, jos saa huomisen jälkeen taloon jäädä, melkeinpä automaattisesti häädössä tulevina viikkoina joten hän jos kuka tuota immuniteettia olisi tarvinnut. Ville teki tässä suurimman uhrauksen Millan hyväksi joka sitä tuskin arvostaa yhtä halausta enempää.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Piiku
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 20 Syys 2019 14:26

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Piiku » 19 Loka 2019 20:05

chypre kirjoitti:
19 Loka 2019 19:58
effie kirjoitti:
19 Loka 2019 18:23
chypre kirjoitti:
19 Loka 2019 18:10
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 17:59
Minä kyllä koin tuon Villen viivyttelyn hieman itsekkäänä. Kyseessä kuitenkin oli se mahdollisuus, että vaakakupissa tosiaan oli Kevinin synttärit tai Villen laatikossa lepäily. Ei sillä, että tuskin Kevin olisi siitä loukkaantunut, mutta silti. Tosin eipä tuo nyt mikään maailman itsekkäin teko ollut, mutta kyllä se silti vähän itsekkäältä vaikutti. Onneksi saivat kuitenkin yhteisdiilin tehtyä aika nopsaan, Villen viivyttelyistä huolimatta.
Miksi Villen oletetaan automaattisesti luopuvan kaikesta toisten hyväksi? Kevin olisi saanut synttärinsä vaikka laatikkopeli olisi jatkunut iltaan asti.
Villehän sitä immuniteettiä kaiken lisäksi kaikkein eniten tarvitsisi, koska on varma häädössä olija, jos saa vielä taloon jäädä. Toki sanoi, että ei halua sitä, mutta kyllä varmasti edes pienen hetken sitäkin mietti. Ja kyllä minäkin olisin tuota nyt syntynyttä diiliä vähän aikaa harkinnut ennen kuin olisin mihinkään lupautunut.
Kyllä. Villehän on, jos saa huomisen jälkeen taloon jäädä, melkeinpä automaattisesti häädössä tulevina viikkoina joten hän jos kuka tuota immuniteettia olisi tarvinnut. Ville teki tässä suurimman uhrauksen Millan hyväksi joka sitä tuskin arvostaa yhtä halausta enempää.
Mielestäni Milla ei ole millään tavoin ansainnut tuommoista. Kaksinaamainen ihminen ja selän takana puhuja, varsinkin Villeä kohtaan. :noup:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 19 Loka 2019 20:09

sisupussi kirjoitti:
19 Loka 2019 19:57
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 19:41
sisupussi kirjoitti:
19 Loka 2019 19:12
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 17:59
Minä kyllä koin tuon Villen viivyttelyn hieman itsekkäänä.
Mutta mites Helmerin viivyttely? Olisiko se ollut kokemuksissasi ok ja jotenkin vähemmän itsekästä? Jos, niin miksi? Helmerihän se tuossa kuitenkin eniten viivytteli.

Meinaan vaan, että jos Ville ei olisi luovuttanut yhteisen hyvän nimissä (käytännössä tässä tapauksessa Helmerin, Kevinin ja Millan hyväksi), ei Helmeri olisi sieltä laatikostaan aikonut nousta ennen Villeä vielä pitkään aikaan. Mutta ilmeisesti Helmerin viivyttely olisi ollut ok, Villen viivyttely puolestaan kovasti itsekästä ja väärin? :scratch
Minä en ainakaan nähnyt Helmerin viivytelleen tuossa tilanteessa. Ja jos Helmeri olisi samalla tavalla viivytellyt kuin Ville, niin olisin kyllä pitänyt sitä itsekäänä. Mutta nähdäkseni hän ei viivytellyt, vaan pyrki tekemään yhteistä sopimusta siitä, miten laatikoista päästäisiin eroon niin, että mahdollisimman moni hyötyisi.
Helmerihän pyrki tekemään itsensä kannalta parasta sopimusta: voitto ja koskemattomuus.
Mikäli Ville ei olisi tähän itsensä kannalta epäedulliseen ja hyödyttömään ”sopimukseen” taipunut, olisi Helmeri jatkanut laatikossaan makaamista till the end mutta syyllinen viivyttelyyn olisi silti ollut Ville? What?!
Minusta tuossa casessa oli yksi viivyttelijä ja oman edun tavoittelija: Helmeri.
Itse en välttämättä alkaisi miettimään mitä ihminen (tässä kohtaa Helmeri) olisi tehnyt jossain kuvitteellisessa tilanteessa, jota ei koskaan tapahtunut. Eipä sitä edes voi loppujen lopuksi varmaksi tietää, mitä Helmeri olisi tehnyt tai ei olisi tehnyt. Ilmaisihan hän kuitenkin tuntevansa huonoa omatuntoa juurikin siitä syystä, että nyhjää laatikossa, vaikka se voi viivyttää Kevinin synttäreiden juhlimista.

Ja ylipäätään mietin, miten sopimus olisi voinut olla Villen mieleen hyödyllinen? Ville oli sanonut, että ei rahnoja tarvitse, mutta lisäksi oli käsittääkseni tehnyt alussa jo selväksi, ettei kaipaa immuniteettiakaan? Eli mietin vaan, että mikä sopimus sitten olisi ollut Villen mielestä hyödyllinen?
chypre kirjoitti:
19 Loka 2019 19:58
effie kirjoitti:
19 Loka 2019 18:23
chypre kirjoitti:
19 Loka 2019 18:10
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 17:59
Minä kyllä koin tuon Villen viivyttelyn hieman itsekkäänä. Kyseessä kuitenkin oli se mahdollisuus, että vaakakupissa tosiaan oli Kevinin synttärit tai Villen laatikossa lepäily. Ei sillä, että tuskin Kevin olisi siitä loukkaantunut, mutta silti. Tosin eipä tuo nyt mikään maailman itsekkäin teko ollut, mutta kyllä se silti vähän itsekkäältä vaikutti. Onneksi saivat kuitenkin yhteisdiilin tehtyä aika nopsaan, Villen viivyttelyistä huolimatta.
Miksi Villen oletetaan automaattisesti luopuvan kaikesta toisten hyväksi? Kevin olisi saanut synttärinsä vaikka laatikkopeli olisi jatkunut iltaan asti.
Villehän sitä immuniteettiä kaiken lisäksi kaikkein eniten tarvitsisi, koska on varma häädössä olija, jos saa vielä taloon jäädä. Toki sanoi, että ei halua sitä, mutta kyllä varmasti edes pienen hetken sitäkin mietti. Ja kyllä minäkin olisin tuota nyt syntynyttä diiliä vähän aikaa harkinnut ennen kuin olisin mihinkään lupautunut.
Kyllä. Villehän on, jos saa huomisen jälkeen taloon jäädä, melkeinpä automaattisesti häädössä tulevina viikkoina joten hän jos kuka tuota immuniteettia olisi tarvinnut. Ville teki tässä suurimman uhrauksen Millan hyväksi joka sitä tuskin arvostaa yhtä halausta enempää.
Se on kyllä totta, että Ville olisi hyötynyt immuniteetista kaikkein eniten. Mutta toisaalta jos hän olisi sen halunnut, niin kai hän olisi sen myös sanonut. Tai jos olisi ollut sanomatta haluistaan huolimatta, niin siinä kohtaan olisi kyllä ollut kyse hänen omasta höperyydestään.
Mutta mitä Villen suhtautumiseen talossa olon jatkosta tulee, niin itse olen ymmärtänyt, että hän antaa aika paljon Iskän käsiin, eli ei välttämättä itse edes pyri pelaamaan niin, että saisi olla mahdollisimman pitkään. Vaan antaa Iskän päättää, milloin hän lähtee. Tai näin olen ainakin ymmärtänyt. Ja tästä näkökulmasta pidän ymmärrettävänä, että Villeä ei immuniteetti kiinnosta.

paukkupete
Intruuderi
Viestit: 266
Liittynyt: 01 Syys 2019 22:27

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja paukkupete » 19 Loka 2019 20:11

sisupussi kirjoitti:
19 Loka 2019 19:57
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 19:41
sisupussi kirjoitti:
19 Loka 2019 19:12
Wendla kirjoitti:
19 Loka 2019 17:59
Minä kyllä koin tuon Villen viivyttelyn hieman itsekkäänä.
Mutta mites Helmerin viivyttely? Olisiko se ollut kokemuksissasi ok ja jotenkin vähemmän itsekästä? Jos, niin miksi? Helmerihän se tuossa kuitenkin eniten viivytteli.

Meinaan vaan, että jos Ville ei olisi luovuttanut yhteisen hyvän nimissä (käytännössä tässä tapauksessa Helmerin, Kevinin ja Millan hyväksi), ei Helmeri olisi sieltä laatikostaan aikonut nousta ennen Villeä vielä pitkään aikaan. Mutta ilmeisesti Helmerin viivyttely olisi ollut ok, Villen viivyttely puolestaan kovasti itsekästä ja väärin? :scratch
Minä en ainakaan nähnyt Helmerin viivytelleen tuossa tilanteessa. Ja jos Helmeri olisi samalla tavalla viivytellyt kuin Ville, niin olisin kyllä pitänyt sitä itsekäänä. Mutta nähdäkseni hän ei viivytellyt, vaan pyrki tekemään yhteistä sopimusta siitä, miten laatikoista päästäisiin eroon niin, että mahdollisimman moni hyötyisi.
Helmerihän pyrki tekemään itsensä kannalta parasta sopimusta: voitto ja koskemattomuus.
Mikäli Ville ei olisi tähän itsensä kannalta epäedulliseen ja hyödyttömään ”sopimukseen” taipunut, olisi Helmeri jatkanut laatikossaan makaamista till the end mutta syyllinen viivyttelyyn olisi silti ollut Ville? What?!
Minusta tuossa casessa oli yksi viivyttelijä ja oman edun tavoittelija: Helmeri.
Sama. Villehän tuossa keississä vähiten voitti ja suostui silti aika nopeaa. Helmeri ja Milla olivat ainoat oman navan tuijottelijat kun halusivat itelleen hyvät palkinnot. Toiselle 500e ja toiselle koskemattomuus. Jos olisi toisinpäin että Ville olisi moista ehdottanu Helmerille niin siellä laatikoissa oltaisiin edelleen koska Helmerihän ei olisi luovuttanu koskemattomuus voittoo mistään hinnasta.

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja ImmI » 19 Loka 2019 22:27

ImmI kirjoitti:
19 Loka 2019 22:01
Pikkuinenmyy kirjoitti:
19 Loka 2019 21:36
ImmI kirjoitti:
19 Loka 2019 21:15
Katsoin aamupäivällä kun Krisu oli ostanut röökiä. Antoi yhden askin yhteiseen käyttöön ja muistutti Jukkaa että se on todellakin yhteiseksi, no nyt tupakkapaikalla Jukka kiittää röökeistä Millan sytkäri taskussaan. Hienoa Jukka, taas pärjätään vähän aikaa muiden kustannuksella. 🤪
Eikös Krisu yrittänyt tarjota sitä ensin Jukalle ja sit se vasta meni yhteiseks, kun Jukka ei halunnut?
Siis mainitsi heittäessään askin Jukalle että ne ovat yhteiskäyttöön niille jolla ei ole röökiä, muistutti vielä tupakkapaikalla asiasta, siellä ne nyt kuitenkin on Jukalla. [smilie=a_bravo.gif]
Ja nyt kilvan kehutaan Keviniä, ensi viikolla sitten sätkäklubin toimesta häätöäänestykseen. Villi veikkaus.

kissabussi
Vaihtoasukas
Viestit: 327
Liittynyt: 29 Elo 2011 22:03

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja kissabussi » 19 Loka 2019 22:38

hämäskö kamerakuva vai oliko helmerin jalat Anun intiimipaikoissa ammeessa äsken? ehkä pitää kelata nauhaa taaksepäin vielä... - klo 22:33

Elanor
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:32

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Elanor » 19 Loka 2019 22:41

Ja nyt kilvan kehutaan Keviniä, ensi viikolla sitten sätkäklubin toimesta häätöäänestykseen. Villi veikkaus.
Olisiko sitten parempi joko haukkua Keviniä hänen syntymäpäivänä vai mahdollisesti puukottaa selkään jotain parempaa kaveria antamalla pisteitä Kevinin sijaan? Ei taida oikein voida voittaa tässä asiassa miten päin vain tekee.

On kyllä vähän ankea meno näissä bileissä. Vähän sellainen fiilis, että haukkuisivat kyllä kuinka paska meno, mutta kohteliaisuudesta Keviniä kohtaan eivät sano mitään niin ovat sitten vähän hiljaisia. Ei varmaan BB ihan tämmöistä tarkoittanut, mutta olisi voinut antaa vaikka jotain pelejä pelattavaksi. Kevin tykkäsi dominoista niin luulisi, että olisi tykännyt. Ajattelin etukäteen, että tulee jotain vaatteita kokeiltavaksi ja cat walk tai jotain vastaavaa.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Evalds » 19 Loka 2019 22:41

ImmI kirjoitti:
19 Loka 2019 22:27
ImmI kirjoitti:
19 Loka 2019 22:01
Pikkuinenmyy kirjoitti:
19 Loka 2019 21:36
ImmI kirjoitti:
19 Loka 2019 21:15
Katsoin aamupäivällä kun Krisu oli ostanut röökiä. Antoi yhden askin yhteiseen käyttöön ja muistutti Jukkaa että se on todellakin yhteiseksi, no nyt tupakkapaikalla Jukka kiittää röökeistä Millan sytkäri taskussaan. Hienoa Jukka, taas pärjätään vähän aikaa muiden kustannuksella. 🤪
Eikös Krisu yrittänyt tarjota sitä ensin Jukalle ja sit se vasta meni yhteiseks, kun Jukka ei halunnut?
Siis mainitsi heittäessään askin Jukalle että ne ovat yhteiskäyttöön niille jolla ei ole röökiä, muistutti vielä tupakkapaikalla asiasta, siellä ne nyt kuitenkin on Jukalla. [smilie=a_bravo.gif]


Ja nyt kilvan kehutaan Keviniä, ensi viikolla sitten sätkäklubin toimesta häätöäänestykseen. Villi veikkaus.
Tämä tapahtuu :D

Avatar
Pikkuinenmyy
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 02 Syys 2019 22:13

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Pikkuinenmyy » 19 Loka 2019 22:53

kissabussi kirjoitti:
19 Loka 2019 22:38
hämäskö kamerakuva vai oliko helmerin jalat Anun intiimipaikoissa ammeessa äsken? ehkä pitää kelata nauhaa taaksepäin vielä... - klo 22:33
En mä ainakaan nähnyt mitään tähän viitaavaakaan :holyshit: Anun jalat oli Helmerin jalkojen päällä.
Älä vingu, riittää kun tuuli vinkuu.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 19 Loka 2019 23:01

ImmI kirjoitti:
19 Loka 2019 22:27
Ja nyt kilvan kehutaan Keviniä, ensi viikolla sitten sätkäklubin toimesta häätöäänestykseen. Villi veikkaus.
Aika selväähän tuo on. Loppuu nimettävät heillä muuten. Elleivät sitten rupea taktikoimaan. Mitä epäilen.

Avatar
Nukke1
Voittaja
Viestit: 701
Liittynyt: 25 Elo 2014 14:52

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Nukke1 » 20 Loka 2019 08:52

Immuniteetti kilpailun voittaja lähtee ens viikolla vaihtoon :waving:

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 20 Loka 2019 16:01

^ Mielenkiintoinen spekulaatio!

Aiemmilla kausilla vaihtoasukas on käytännössä saanut immuniteetin viikoksi, joten olisi hienoa, että nyt vaihtoon pääseminen ja immuniteetti olisivat todella ansaitut.

Mitä tulee eiliseen laatikkoleikkiin, niin Helmeri jälleen nosti osakkeitaan mun silmissäni. Kuten tiedätte, arvostan sitä, että pelataan voitosta. Helmeri poisti tällä viikolla itseltään nimeämispisteitä ja nyt hommasi itselleen koskemattomuuden. Hän siis tekee kaikkensa pysyäkseen talossa - juuri niin kuin kunnon asukkaan pitääkin! :in love:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 20 Loka 2019 22:38

warre1 kirjoitti:
20 Loka 2019 22:27
viikkotehtävässä 12 tunnin bussimatka huomenna Leville ja keskiviikkona bileet joissa Mega-esiintyjä. Ihan mielenkiintoiselta vaikuttaa.
Spekulaatio: Mega-Paula.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Loka 2019 22:56

Spekulaatio 2: Mega-Marika

Elanor
Sveitsi
Viestit: 98
Liittynyt: 02 Syys 2019 20:32

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Elanor » 20 Loka 2019 23:27

Saa nähdä onko mahdollista, että ensi viikolla on äänestyksessä Ville, Krisu ja Kevin. Ja vieläkö Ville tästäkin selviäisi? Jos mukana on Jukka niin sitten varmaan Jukka lähtee. Jos Anu niin ainakin nyt Anu voitti Villen. Olisi mielenkiintoista nähdä Krisu äänestyksessä. Oletus on, että kannatus olisi kova, mutta olisi kiva nähdä onko näin. Joko Ville tai Krisu ulos, olisi varmasti suurin vaikutus talon fiiliksiin. Tuntuu kyllä näistä, että ilman Krisua talo olisi tylsempi, mutta ilman Villeä hauskempi..

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 21 Loka 2019 12:14

Omat spekulaatiopyörityksenikin tuottavat saman tuloksen: häätöäänestykseen joutuvat Ville, Kevin ja Kristian.

Uskon, että Anu pelastuu tällä kertaa, koska ihan vain talossa halutaan pitää yksi nainen. Lisäksi Milla ei ole enää antamassa pisteitä Anulle.

Ville on tietenkin selviö ja taitaa saada pisteitä ihan jokaiselta. Kevin on seuraava helppo kohde "ei niin läheinen kuin muut" -perustelulla.

Kolmas äänestykseen joutuja saattaa päätyä sinne ihan vain parilla pisteellä. Aiempien viikkojen perusteella Kristian ja Jukka ovat mahdollisia, mutta viime viikolla Jukka ei saanut pistettäkään. Vai voisiko se olla Kimmo? Uskon silti, että Kristian joutuu äänestykseen - tuleehan jo pelkästään Villeltä kaksi pistettä.

Toki nimeämisiin voi tulla spessukäänteitä rahnoilla, joten jännäksi menee! :)

Avatar
Pikkuinenmyy
Vaihtoasukas
Viestit: 309
Liittynyt: 02 Syys 2019 22:13

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Pikkuinenmyy » 21 Loka 2019 17:17

^Mutta sit taas Anu saa aika varmasti ääniä Kimmolta (koska Hemmi) ja Jukalta ja neljällä pojolla voi ollakkin häädössä.
Älä vingu, riittää kun tuuli vinkuu.

Avatar
Puffeli S
Työläinen
Viestit: 144
Liittynyt: 02 Syys 2019 21:31

Re: Spekulaatioketju

Viesti Kirjoittaja Puffeli S » 21 Loka 2019 20:51

Elanor kirjoitti:
20 Loka 2019 23:27
Saa nähdä onko mahdollista, että ensi viikolla on äänestyksessä Ville, Krisu ja Kevin. Ja vieläkö Ville tästäkin selviäisi?
Ei kyllä selviäisi enää. Tai jos ihmeen kautta selviäisi, voittanee koko kisan.

Varmalta näyttää, että Ville ja Kevin ovat äänestyksessä, mutta kuka on kolmas? Ville antoi viimeksi kaksi pistettä Kimmolle. Jos tekee saman ja Anu yllättää Kimmon kakkosella, se voi Kimmokin. Toisaalta Jukka on antanut Anulle 2 pistettä, ja nyt Kimmo voisi yrittää "raivata kilpailijan", joten Anullakin olisi tällöin neljä. Toki myös Krisulle voi laskea max neljä pistettä (Kevin, Ville, Jukka?)

Kuinkahan muuten Helmerin kanssa, saako äänestää, kun koskemattomuus? Jos ei äänestä, niin kaksi ääntä pois Villeltä ja yksi Keviniltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2019”