Nimeämiset ja häädöt

Tehtävät, säännöt, rangaistukset ja kauden toteutus. Risuja ja ruusuja tuotannolle. BB-ohjelmat, juontajat ja katsojaluvut.
Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Evalds » 04 Loka 2020 09:09

Sasa lähtee muutenkin, ei muuta talon valtasuhteita joten tulee ns turha häätö, mutta lähtee koska naiset eivät äänestä naisia näissä peleissä.

Roopen lähtö muuttaisi valtasuhteita mutta en millään usko että pulahtaa ulos.
KariTa kirjoitti:
03 Loka 2020 21:57
En tiedä mitä sanoi mutta Paulahan pelaa täysillä, nimeää naiset ensin ja mielestään pahimmat kilpailijat.
Tätä olen koittanut viestiä, Paula on Katin ohella ainoa jolla on SELKEÄ pelikirja, ja hyvin ne kirjat toimivat molemilla, itse pidän pelaamisesta.
Viimeksi muokannut Zygerö, 05 Loka 2020 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Peräkkäiset viestit yhdistetty.

Avatar
merkkari
Intruuderi
Viestit: 299
Liittynyt: 22 Elo 2007 16:05
Paikkakunta: kotka

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja merkkari » 04 Loka 2020 10:34

Joku vois sanoa että on tuolla miten tahansa niin pelaa, pelaa sitten pelikirjalla tai elää hetkessä. Kaikki valitsee tavan viedä tuon läpi. Ymmärrän kyllä että katsojat käsittää pelaamisen hiukan suppeammin. Jos tuolla haluaa pärjätä kannatta talossa hymyillä kaikille ja pk:ssa sopivasti pyllistää. Vaikka häätöä ei tulisi niin voitto jää haaveeksi jos pyllistää liikaa.

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Marianne » 04 Loka 2020 10:37

Hienoa että Joel antoi 2 p Sasalle. Mielenkiintoista nähdä Sasan reaktio kun asia selviää hänelle.

Avatar
BuZu
Taivaan iskä
Viestit: 4445
Liittynyt: 08 Elo 2007 18:15
Paikkakunta: Jyväskylä/Pielavesi
Viesti:

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja BuZu » 04 Loka 2020 10:56

Voisiko joku postata nimeämistaulukon?
:Love: Merve, Mia, Heidi
:tu Ruzbah
:twisted: Daiju

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Lulla » 04 Loka 2020 12:02

merkkari kirjoitti:
04 Loka 2020 10:34
Joku vois sanoa että on tuolla miten tahansa niin pelaa, pelaa sitten pelikirjalla tai elää hetkessä. Kaikki valitsee tavan viedä tuon läpi. Ymmärrän kyllä että katsojat käsittää pelaamisen hiukan suppeammin. Jos tuolla haluaa pärjätä kannatta talossa hymyillä kaikille ja pk:ssa sopivasti pyllistää. Vaikka häätöä ei tulisi niin voitto jää haaveeksi jos pyllistää liikaa.
Minä uskon kyllä, että osa ihan vain *on*, ilman turhia miettimättä miten olla.
Glxblt?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Wendla » 04 Loka 2020 12:43

Lulla kirjoitti:
04 Loka 2020 12:02
merkkari kirjoitti:
04 Loka 2020 10:34
Joku vois sanoa että on tuolla miten tahansa niin pelaa, pelaa sitten pelikirjalla tai elää hetkessä. Kaikki valitsee tavan viedä tuon läpi. Ymmärrän kyllä että katsojat käsittää pelaamisen hiukan suppeammin. Jos tuolla haluaa pärjätä kannatta talossa hymyillä kaikille ja pk:ssa sopivasti pyllistää. Vaikka häätöä ei tulisi niin voitto jää haaveeksi jos pyllistää liikaa.
Minä uskon kyllä, että osa ihan vain *on*, ilman turhia miettimättä miten olla.
Miekin uskon, että ei kaikki asukkaat välttämättä pelaa. Jotkut voivat olla ihan vain kokemuksen vuoksi testaamassa, millaista talossa on olla. Itse näkisin, että pelaaminen edellyttää aina jonkinmoista taktikointia, on sitten kyse tarkemmasta strategiasta tai sitten siitä, että peliliikkeet vaitaan itse siinä hetkessä. Mutta en siis usko, että kaikki asukkaat esimerkiksi miettisivät, että toimimalla tavalla x tai y voisi pysyä mahdollisimman kauan talossa/ välttää häätöön joutumisen/ kalastella katsojien ääniä tms. Jotkut voivat ihan vain olla ja katsoa, miten asiat etenee.

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Lulla » 04 Loka 2020 12:51

Wendla kirjoitti:
04 Loka 2020 12:43
Lulla kirjoitti:
04 Loka 2020 12:02
merkkari kirjoitti:
04 Loka 2020 10:34
Joku vois sanoa että on tuolla miten tahansa niin pelaa, pelaa sitten pelikirjalla tai elää hetkessä. Kaikki valitsee tavan viedä tuon läpi. Ymmärrän kyllä että katsojat käsittää pelaamisen hiukan suppeammin. Jos tuolla haluaa pärjätä kannatta talossa hymyillä kaikille ja pk:ssa sopivasti pyllistää. Vaikka häätöä ei tulisi niin voitto jää haaveeksi jos pyllistää liikaa.
Minä uskon kyllä, että osa ihan vain *on*, ilman turhia miettimättä miten olla.
Miekin uskon, että ei kaikki asukkaat välttämättä pelaa. Jotkut voivat olla ihan vain kokemuksen vuoksi testaamassa, millaista talossa on olla. Itse näkisin, että pelaaminen edellyttää aina jonkinmoista taktikointia, on sitten kyse tarkemmasta strategiasta tai sitten siitä, että peliliikkeet vaitaan itse siinä hetkessä. Mutta en siis usko, että kaikki asukkaat esimerkiksi miettisivät, että toimimalla tavalla x tai y voisi pysyä mahdollisimman kauan talossa/ välttää häätöön joutumisen/ kalastella katsojien ääniä tms. Jotkut voivat ihan vain olla ja katsoa, miten asiat etenee.
Niin ja uskon myös, että moni ei edes hae tai ajattele voittoa taloon lähtiessään, vaan ihan sitä kokemusta. Ja moni ei voittoa tarvitse tai edes halua. Fiksu ihminen miettiikin, mitä hyötyä tämän kisan voitosta minulle on. Jos on pieniomaisuuksinen, raha on tietenkin se selkeä. Mutta harva itse asiassa tekee jotain rahan takia pelkästään. Täytyy olla muitakin motivaattoreita.
Glxblt?

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 04 Loka 2020 22:41

Harmittaa ihan älyttömästi, että kausi meinaa käydä itselleni raskaaksi, koska penkillä ei tule varmaan hetkeen istumaan asukkaita, joista haluaisin itse eroon. Paula, Kati ja Ella, voisivat poistua vaikka heti. Vanavedessä myöhemmin Marko, Roope ja Sami. Tällä hetkellä kuitenkin talossa tuntuu olevan sellaisia kuppikuntia, etten tule pääsemään yhdestäkään noista kolmesta ekasta millään eroon. Sami ja Roope saattavat olla jatkossakin häätöuhan alla, mutta muita tuskin tullaan näkemään viikkoihin. :roll: Normaalisti aina paristakin inhokistani olen päässyt eroon aika aikaisessa vaiheessa, joka on parantanut omaa katsojakokemusta.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 04 Loka 2020 22:58

Jonayla kirjoitti:
04 Loka 2020 22:41
Harmittaa ihan älyttömästi, että kausi meinaa käydä itselleni raskaaksi, koska penkillä ei tule varmaan hetkeen istumaan asukkaita, joista haluaisin itse eroon. Paula, Kati ja Ella, voisivat poistua vaikka heti.
Muakin harmittaa kun tuntuu että Ellaa ei saada pois millään tuolta. Toivottavasti olisi häädössä ensi viikolla.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Evalds » 04 Loka 2020 23:09

^Odotettu, mutta täysin merkityksetön häätö, jolla ei ole mitään merkitystä talon valtakamppailujen kannalta. Ella on talossa pitkään, koska talon porukka ei tajua tai ei uskalla nimetä Ellaa.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 05 Loka 2020 01:46

Evalds kirjoitti:
04 Loka 2020 09:09
Sasa lähtee muutenkin, ei muuta talon valtasuhteita joten tulee ns turha häätö, mutta lähtee koska naiset eivät äänestä naisia näissä peleissä.

Roopen lähtö muuttaisi valtasuhteita mutta en millään usko että pulahtaa ulos.
Miten niin naiset eivät äänestä naisia?

Päätelmä: Joko en ole nainen tai sitten mun tänäänkin antamani äänet Kristiinalle ovat mun omaa harhaani. 🧐🤔😃 Veikkaan ensimmäistä: En ole nainen.
Puhelinlaskuni kertoo nimittäin karua kieltä äänestämisistäni.

Sorppa off topic.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Evalds » 07 Loka 2020 16:37

Taitaa tälläkin viikolla Kristiina olla nimettynä, ja olisiko Timon vuoro joutua listoille? Perustan väitteeni eiliselle sikarikerhon iltanuotiolle jossa K. sai paljon kritiikkiä ja kun tiedetään Paulan, Ellan ja Katin antipatiat niin...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Skygge » 07 Loka 2020 16:46

Jos Timo ja Kristiina on kahdestaan häädössä, niin Timon lähtö on aika todennäköinen. Onhan toki Timollakin faneja, mutta Kristiinalla niitä todistetusti on aika paljon. Toki tuohon lyödään todennäköisesti vähintään se kolmas henkilö häätöön ja kuka se kolmas onkaan, on todennäköisesti se joka lähtee kotiin. Toki näistä ei ikinä tiedä varmaksi, olihan se viime viikonkin äänestys lopulta erittäin tasainen.
:trollface:

Avatar
Hensley
Julkkisasukas
Viestit: 461
Liittynyt: 08 Maalis 2012 18:08

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Hensley » 07 Loka 2020 21:11

Minä heittäisin tämän viikon osalta nimeämiset roskiin ja täräyttäisin kaikki äänestykseen. Tämähän on parisen kertaa aiemmin tehty eli 2010 ja 2014. Kuvittelisi että lähtisi sellainen jolla ei ole kannatusta ja mahdolliset äänestystaktikoinnit olisi poissa.
Joni Teasta: Miten tuollainen ihminen voi edes olla olemassa?

"Tähän mennessä BB-tuottaja on ollut tyytyväinen kymmenenteen BB-kauteen. - Mä olen todella todella tyytyväinen."

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja knocker » 07 Loka 2020 21:52

Skygge kirjoitti:
07 Loka 2020 16:46
Jos Timo ja Kristiina on kahdestaan häädössä, niin Timon lähtö on aika todennäköinen. Onhan toki Timollakin faneja, mutta Kristiinalla niitä todistetusti on aika paljon. Toki tuohon lyödään todennäköisesti vähintään se kolmas henkilö häätöön ja kuka se kolmas onkaan, on todennäköisesti se joka lähtee kotiin. Toki näistä ei ikinä tiedä varmaksi, olihan se viime viikonkin äänestys lopulta erittäin tasainen.
En oikein jaksa uskoa, että vain nuo kaksi olisivat. Kun miettii, että todennäköisesti Arttu, Joel, Krisse ja Timo tuskin äänestävät toisiaan. Toki heidän äänensä voivat hajaantua täysin, mutta epäilen.
Hensley kirjoitti:
07 Loka 2020 21:11
Minä heittäisin tämän viikon osalta nimeämiset roskiin ja täräyttäisin kaikki äänestykseen. Tämähän on parisen kertaa aiemmin tehty eli 2010 ja 2014. Kuvittelisi että lähtisi sellainen jolla ei ole kannatusta ja mahdolliset äänestystaktikoinnit olisi poissa.
Tässä olisi kyllä hyvä sauma toteuttaa tämä. Toisaalta myös selkeät juonittelijat voisi laittaa automaattisesti keskiriviin. Selkeä tapaus on ainakin Ella.
a walking disaster

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Juunas » 07 Loka 2020 22:16

Hensley kirjoitti:
07 Loka 2020 21:11
Minä heittäisin tämän viikon osalta nimeämiset roskiin ja täräyttäisin kaikki äänestykseen. Tämähän on parisen kertaa aiemmin tehty eli 2010 ja 2014. Kuvittelisi että lähtisi sellainen jolla ei ole kannatusta ja mahdolliset äänestystaktikoinnit olisi poissa.
Tää olisi ihan loistava! Vielä kun saataisiin inhokkiäänet käyttöön niin ai että kun ois mahtava! :thumbsup

Mutta noin muuten hankala kyllä veikata ketkä Krissen lisäksi voisivat häätöön joutua. Sami nyt tod.näk. tulee ääniä taas saamaan, mutta muuten noi äänet on jakautuneet kuitenkin sen verran tasaisesti, että jännä nähdä ketkä häätöön joutuvat...

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja ff » 08 Loka 2020 00:00

Roope saanut tiedusteluja (kuka ärsyttää) suorittaa rauhassa viimeisimmin Katilta, jolta sai Timon nimen irti. Maximoi /kokoontuu sitten miesmökkiläisten kanssa yötuimaan pohtimaan äänestyskäyttäytymistä: Krisse, Arttu ja Timoa häätöön. Joelia monesti puolustettu ja todettu monien suusta, että Joel avautuisi enemmän kun Arttua ei olisi talossa /Joel kuulemma enemmän juttelee Roopelle kuin Arttu. Tuotanto näköjään sallii tällaiset "hienovaraiset" juonittelut, joita Roope hyvin pitkälti suunnittelee päivittäin tai heittelee samoja nimiä että menisi muillekin kaaliin ketä kannattaisi äänestää häätöön.

Joten Krisse olisi saamassa Artun kaveriksi häätöön ja jopa Timoakin, jos ei vastapuolelta: Arttu, Joel, Krisse, Timo tule pisteet sujuvasti, että vähintään se Roope sieltä vastaan tulee ja kenties Marko /Kessu. Roopen taktiikka siis toimii, jos Krissen lisäksi Arttu joutuu häätöön ja olisi itse ainoa vastustaja "toisesta" leiristä. Sitten koetellaan taas arpaonnea, että Roope 33% voittaisi vastapuolen 66% edustuksen, jos 3 häädössä.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Lulla » 08 Loka 2020 01:10

Roope vs. Arttu tilanne on kyllä sikäli mielenkiintoinen, että en usko Ellan lähtevän siihen. Joel ja Ella on myös tulleet aina hyvin juttuun, toisin kuin Joel ja Roope.
Glxblt?

Avatar
Marianne
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1581
Liittynyt: 08 Elo 2006 23:28

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Marianne » 08 Loka 2020 17:14

Toivottavasti tällä viikolla tai lähiaikoina tulisi joku nimeämistwisti.
Vaikka sellainen että vain yksi saa nimetä (katsojat äänestää tai voittaa tehtävän) ketkä kaksi on itsensä lisäksi turvassa häädöstä ja loput häätöäänestykseen.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Loka 2020 17:39

Jep toivon myös että nyt rikotaan kaava, vaikkapa kuten yllä on esitetty kaikki häätöön, mutten jaksa uskoa, minulla ei ole uskoa tähän nykytuotantoon että sillä riittäisi sisu tehdä jotain poikkeavaa, nyt tästä seuraa sitten se että miesrööri+3 naista laittaa makuuhuoneporukan+Timon häätöön viikottain. Anteeksi pessimismini!

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Juunas » 08 Loka 2020 22:04

ff kirjoitti:
08 Loka 2020 00:00
Joten Krisse olisi saamassa Artun kaveriksi häätöön ja jopa Timoakin, jos ei vastapuolelta: Arttu, Joel, Krisse, Timo tule pisteet sujuvasti, että vähintään se Roope sieltä vastaan tulee ja kenties Marko /Kessu. Roopen taktiikka siis toimii, jos Krissen lisäksi Arttu joutuu häätöön ja olisi itse ainoa vastustaja "toisesta" leiristä. Sitten koetellaan taas arpaonnea, että Roope 33% voittaisi vastapuolen 66% edustuksen, jos 3 häädössä.
Näinhän se taitaa valitettavasti käydä. Varsinkin kun tässä pelataan selkeästi ihan eri säännöillä ja moraaleilla eikä makkariporukka hiiskukkaan mistään nimeämisiin liittyvistä tai alennu muutenkaan juonittelemaan ja läyhäämään, mutta samalla toi Roopen posse antaa palaa niin, että juonittelusäännöt venyy ja paukkuu. :noup: Oikein huonolla tuurilla siis tuon makkarinelikon äänet jakautuvat niin laajalle skaalalle, että sieltä ei vastapuolelta päädy häätöön ketään nyt pariin viikkoon ja silloinhan tuon makkarijengin taival alkaa olla siinä...

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Nimeämiset ja häädöt

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 09 Loka 2020 01:19

Marianne kirjoitti:
08 Loka 2020 17:14
Toivottavasti tällä viikolla tai lähiaikoina tulisi joku nimeämistwisti.
Eikös viime vuonna 5 viikolla ollut normaalista poikkeava häätöäänestys, niin toivon, että olisi tänä vuonna sama. En vaan tiedä uskonko siihen, mutta toivon niin...
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”