Big Brother Suomi Live

Tehtävät, säännöt, rangaistukset ja kauden toteutus. Risuja ja ruusuja tuotannolle. BB-ohjelmat, juontajat ja katsojaluvut.
Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 10 Touko 2021 22:51

Skygge kirjoitti:
10 Touko 2021 22:46
ramasee kirjoitti:
10 Touko 2021 22:43
Toi Sainio on vissiin joka lähetyksessä mukana.. No samapa toi mulle on, Tinnin vois siinä tapauksessa melkeen jättää kokonaan pois, vaikka Sainio ei bbn juontaja olekaan.
Tinni on kyllä turhin juontaja. Anni, Kimmo ja Kim pystyisivät kyllä hoitamaan tän homman kolmestaan. Tinnin kommentit on ainakin omaan korvaan olleet aika turhia. Pelkkä Sainio riittäisi kommentaattorina.

edit. Oon kyllä tainnut todeta tän aiemminkin. [smilie=a_teeth.gif]
Tinni on kai tuollakin jonkinlaisena some-vastaavana, kuten oli VoFissakin. Ihan kun kuka vaan ei osaisi muutamaa twiittiä lukea.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 10 Touko 2021 22:54

Skygge kirjoitti:
10 Touko 2021 22:46
Tinnin kommentit on ainakin omaan korvaan olleet aika turhia. Pelkkä Sainio riittäisi kommentaattorina.[smilie=a_teeth.gif]
Tämä! Tyyppi käy sohvalla lukemassa muutamat katsoja kommentit, jotka nekään ei kiinnosta mua pätkääkään. (edelleen mielessä se yks kommentti, josta ei saanut edes selvää kenestä asukkaasta puhutaan) Mua kiinnostaa ainoastaan Plazalaisten kommentit, näin niinku katsoja kulmasta. Zygepä tuon jo mainitsikin, Voicen rooli, ihan turha oli sekin.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 21:02

Taas kerran sitä mennään. Lähetysaika 2h, joten eiköhän tässäkin ole paljon turhaa settiä.
:trollface:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Touko 2021 21:05

Taas Sanna kärjessä, on se jännä. Aleksi kotio tänään.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 21:09

ramasee kirjoitti:
11 Touko 2021 21:05
Taas Sanna kärjessä, on se jännä. Aleksi kotio tänään.
Aleksi tai Sara lähtee. Veikkaan Saraa. Yllättynyt olen, jos tuleva putoaja on joku muu.

Sannan äänisaalista en ymmärrä. Mitähän ihmettä siellä on ennen kautta masinoitu? :scratch
:trollface:

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja hansu » 11 Touko 2021 21:11

Eiköhän siellä Sannan perhepiirissä ole sopiva masinoija. ;)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Touko 2021 21:14

Mullakin on jotenkin sellainen kutina, että Sara tippuu tänään. En osaa sanoa miksi, on vain. Kieltämättä alkanut hieman ärsyttämään Saran hyräily, niin ihan sama kai se on laittaa kotiin.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 11 Touko 2021 21:19

Vaikka Markusta tykkäänkin niin olipas lässynlässyn vastaus. Tuntuu pahalta muiden puolesta, joopa joo. :roll:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 21:20

ramasee kirjoitti:
11 Touko 2021 21:14
Mullakin on jotenkin sellainen kutina, että Sara tippuu tänään. En osaa sanoa miksi, on vain.
Petra ja Markku vähemmän yllättäen turvassa.

Musta tuntuu, että Sara lähtee juuri samoista syistä kuin Roni (jos olisi liipaisimella.) On jäänyt vähän syrjään ja aiheuttanut ärsytystä katsojissa tuolla hyräilyllään. Hauska fakta muuten, että näistä tubettajista nuorin, eli Pinja on paras asukas. Toki tämä on vain mun mielipide, mutta kuitenkin.
:trollface:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Touko 2021 21:27

En oikein ymmärrä Petran suosiota, aika tylsä ollut. Kieltämättä välillä loistava huumorintaju (Sanna joogahetki, liikuntatunti), mut aika pintapuoliseksi hän on mulle jäänyt. Ehkä jaksan vielä odottaa, että porukkaa vähenee ja Petra pääsee enemmän ääneen. Joo, todellakin Pinja on paras tubettajista ja muutenkin tykkään :bidmouth: Toivottavasti myös muut ovat huomanneet tämän.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 21:43

ramasee kirjoitti:
11 Touko 2021 21:27
En oikein ymmärrä Petran suosiota, aika tylsä ollut. Kieltämättä välillä loistava huumorintaju (Sanna joogahetki, liikuntatunti), mut aika pintapuoliseksi hän on mulle jäänyt. Ehkä jaksan vielä odottaa, että porukkaa vähenee ja Petra pääsee enemmän ääneen. Joo, todellakin Pinja on paras tubettajista ja muutenkin tykkään :bidmouth: Toivottavasti myös muut ovat huomanneet tämän.
Petrassa varmaan toimii parhaiten se karisma. Itsekin, kun oon pohjalainen, niin osaan samaistua Petraan hyvin paljon. Luonteet kohtaa tosi hyvin. Silloin, kun ei ole mitään sanottavaa, niin ollaan hiljaa. Ja naurukaan ei ole mitään kuuluvinta. Puhutaan jos puhuttavaa on. Ja ilmeisesti Petra on päiväkirjahuoneessa sanonut siitä, että olisi enemmän äänessä, jos puheliaimmat lähtisi.

Tämän nyt olisin voinut laittaa suoraan Petran asukasketjuun. Mutta olkoon tässä. Jos herää enemmän keskustelua, niin siirretään viestit. :thumbsup

PS. tykkään tosta kuinka hyvin Pinja Janne on bondanneet. Muutenkin Pinja on tuollainen, että vanhempien ihmisten jutut kiinnostaa. Eikä häpeä kysyä, jos joku asia on vieras.
:trollface:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Touko 2021 21:58

Oho, yllättävän isot prosentti erot tällä hetkellä. Vai tuleeko ääniä nyt normaalia vähemmän. Huoh, en yhtään jaksa näitä some kommentteja.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 22:09

ramasee kirjoitti:
11 Touko 2021 21:58
Huoh, en yhtään jaksa näitä some kommentteja.
Mä en oo vieläkään katsonut lähetystä kunnolla. TV pauhaa taustalla, mutta en katso kuin taloyhteydet. En vaan jaksa Tinniä. :ruoska:
:trollface:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Touko 2021 22:14

Skygge kirjoitti:
11 Touko 2021 22:09
Mä en oo vieläkään katsonut lähetystä kunnolla. TV pauhaa taustalla, mutta en katso kuin taloyhteydet. En vaan jaksa Tinniä. :ruoska:
Mulla vähän sama, tai no katon tässä samalla edelleen noita oppitunteja. Välillä laitan äänet päälle lähetyksen puolelle ja eiköhän ensimmäinen asia minkä kuulen niin joku hassunhauska somekommentti
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 22:25

Jos tällä juontajakokoonpanolla mennään tavis kausi, niin v*ttu mä revin hiukset päästäni (ja siinä on revittävää kun alaselkään asti tukkaa). Hyväksyn Kimmon, Annin ja Sainion. Ei muita. Tosin Elina Annin tilalle. Mut Annikin on ok, niin menee paremman puutteessa. En vaan pysty katsomaan näitä osuuksia joissa Tinni on mukana. Edes, vaikka Sainio on mukana puhumassa.
:trollface:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Touko 2021 22:31

Voeee, käykö se sittenkin Ukkolalle kylmät. Kyllä mä sen nuista mieluiten pelastaisin. Oispa ärsyttävää, kaks hyvää ulos peräjälkeen. Ehdottomasti Elina takas hommiin, ei oo Elsun voittanutta [smilie=a_teeth.gif] Tai voihan se olla, et Elina on vielä taloon tulossa ja siksi pois juontohommista [smilie=a_tongue.gif] (no joo, en usko tähän itekään)
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Touko 2021 22:39

Siinä nyt 3, joista ketään en tässä vaiheessa olisi ulos halunnut. Mutta raha ratkaisee. Ja kaikki muu ennen sitä. Toisesta joukkueesta olis ollut melkein se ja sama. Paitsi Janne
a walking disaster

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 22:39

ramasee kirjoitti:
11 Touko 2021 22:31
Tai voihan se olla, et Elina on vielä taloon tulossa ja siksi pois juontohommista [smilie=a_tongue.gif] (no joo, en usko tähän itekään)
Tuskin on tulossa. Kun eikös se oo äitiyslomalla? Tosin olihan Annikin ja sieltä revittiin hätiin. Että ehkä Anni oli vaan hätävara.
:trollface:

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 11 Touko 2021 22:44

Olipas yllättävän yllätyksetön äänestys. Sanna on aiemmin ollut ihmeen vahvoilla ja nyt kannatuksesta ei ollut merkkiäkään.

Elina on jo ollut asukkaana. Miksi hän sinne uudelleen menisi?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Skygge » 11 Touko 2021 22:47

LuckyTheFox kirjoitti:
11 Touko 2021 22:44
Elina on jo ollut asukkaana. Miksi hän sinne uudelleen menisi?
Tää on muuten hyvä pointti. Tiesin/muistin itsekin, että on jo ollut asukkaana. Joten jos se ois tonne nyt haluttu, niin ois ollut alusta asti.

Ja niinkuin aiemmassa viestissä sanoin, niin Elina on mun mielestä äitityslomalla ja haluaa viettää sen. Ja sitten Anni suostunut tohon, vaikka äitiyslomalla hänkin oli.
:trollface:

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Touko 2021 22:49

Skygge kirjoitti:
11 Touko 2021 22:39
Tuskin on tulossa. Kun eikös se oo äitiyslomalla? Tosin olihan Annikin ja sieltä revittiin hätiin. Että ehkä Anni oli vaan hätävara.
Ei aavistustakaan. Vaikka Elinasta paljon tykkäänkin, niin näin perillä en oo [smilie=a_chuckle.gif]
LuckyTheFox kirjoitti:
11 Touko 2021 22:44
Elina on jo ollut asukkaana. Miksi hän sinne uudelleen menisi?
Joo, kuhan tässä toiveajattelen [smilie=a_teeth.gif] Unohdetaan Elina :sad55:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Big Brother Suomi Live

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Touko 2021 22:54

Sara voitti kaksintaistelun. Aleksilla tais olla vähän ennen Saraa se kuvio valmis, mutta juos vielä tarkistamaan sen ja sillä aikaa Sara sai omansa valmiiksi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tuotanto / Ohjelmat”