13. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 18 Syys 2020 14:23

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 18 Syys 2020 14:51

DC1, Klo 14:51.

Sasa saapuu pk-huoneesta kirjeen kanssa. Asukkaille tieto siitä, että Markolla on ollut salatehtävä, ettei saa kertoa Minnasta asukkaille. Palkintona onnistuneesta salatehtävästä Marko pääsee illalla saunaan ja saa halutessaan kutsua muut asukkaat mukaan. Timo on aivan pihalla, ei meinaa vieläkään ymmärtää, että kyseessä on ollut talossa jo ollut Minna.
:trollface:

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 18 Syys 2020 15:04

Marko pahoittelee kun joutui valehtelemaan. Muita ei haittaa yhtään. Ella hämmästelee miten ei tunnistanut Minnaa, kun seisoi siinä vieressä. Marko kertoo nyt läpi miten Minna tuli mökille englantia puhuen ja mitä kaikkea on jo ehtinyt kertoa muista. Ja se oli Minna joka puhui kesken finaalin. Marko tunnisti sen heti mutta ei voinut sanoa mitään muille. Kati epäilee että on joku toinen kuka esittää Minnaa. Muut ovat varmoja Markon kertoman perusteella, että on sama henkilö. Timo ihmettelee miten ei tunnistanut äänestä. Jotenkin Minna muutti sitä.

jipaksi
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 943
Liittynyt: 15 Marras 2009 21:29

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja jipaksi » 18 Syys 2020 15:26

DC1 15:22
Talolaiset syömässä. Miettivät yhdessä, että miten Minnalla ollut melkoista tunnemyrskyä häätöiltana. Marko paljasti myös sen, että Minna oli kertonut käyneensä häätöiltana studiossa. (en tiedä oliko tämä yksityiskohta tullut missään ilmi aiemmin)

15:30 Spekulointi ja ihmettely jatkuu. Ellakin ihmettelee, miten ei tunnistanut Minnaa vaikka katsoi vieressä silmiinkin. Kati skeptisenä, ja kuulemma oli tutkinut vielä paljon vastapuolilaisia, heidän kenkiään yms. Sasa toteaakin, että "hämmentävää, tässä alkaa epäillä omaa arvostelukukyään, miten voi olla että siinä Minnan äänessä ei ollut mitään tuttua."

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 18 Syys 2020 17:23

Klo 17:23. Mökkiläiset odottelevat postia. Osa on spekuloinut päivän aikana sitä, että joutuvat orjiksi BB-taloon.
mokki.jpg
mokki.jpg (119.72 KiB) Katsottu 3279 kertaa
Klo 17:35. Talolaiset odottelevissa tunnelmissa. Puhetta asukkaiden pituuksista.
talo.jpg
talo.jpg (118.27 KiB) Katsottu 3201 kertaa
:trollface:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Syys 2020 18:37

18:35

Mökkiläiset sai postia jossa ilmoitettiin että epäonnistuneen viikkotehtävän ja hävityn lopputaistelun takia mökkiläisten viikkobudjetti on 0 euroa.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 18 Syys 2020 18:42

Taloon postia.

18:43 Viikkobudjetti 300. Tänään myöhemmin verkkokauppa-asioinnille Joel ja Kati.

18:52 Joel ja Kati kuulutettiin varastoon kauppareissulle.

19:08 Saivat käytettyä budjetin tasan. Rauhallisesti jopa ilman loppupaniikkia.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 18 Syys 2020 19:01

kauppa.jpg
kauppa.jpg (77.98 KiB) Katsottu 2800 kertaa
Klo 19:52. Ruokapuuhia:
mokkiiu.jpg
mokkiiu.jpg (72.52 KiB) Katsottu 2569 kertaa
:trollface:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Syys 2020 20:21

19:31 DC1: Talolaiset keittiön saarekkeen äärellä. On keskusteltu Minnasta, jota kukaan alkuperäisistä talolaisista ei tunnistanut pelin aikana. Muistellaan finaalipeliä muutenkin:

Sasa (hymynkare huulilla): ”Mä en tiedä se ketä seiso mun vieressä siinä... kun oltiin maalitauluja... Ja... sitte ne... siniset, niinkun... heitti sitä omaansa--”
Marko: ”Juu!”
Sasa: ”--just joka oli siin mun vieressä! Niin sit mähän repesin ihan täysillä, olin ihan ’HAHAHAHAHAHAHA!’ Ja sit mä vaan huomaan kun...” (ääni madaltuu) ”...kypärä kääntyy silleen näin...” (kääntää omaa päätään hitaasti, silmiään siristäen ja arvioivan näköisenä) "...ja kääntyy takaisin--”
Marko repeilee.
Sasa: ”--ja sit mä olin ’Oh no!’ Et se varmaan ajattelee, et mä oon joku ihan mulkero, ku mä repeen täysii, ku ne osuu omaan!” (naurahtaa, muitakin naurattaa)

Kati toteaa, että sehän on peliä. Markoa kiinnostaa, oliko kypärän kääntäjä nainen. Sasa ei tiedä. Muistelevat asetelmia hetken. Marko päätyy siihen, että oli Paula.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Syys 2020 21:38

21:34 DC1: Talolaisten saunailta alkaa. Asukkaat odottelevat olohuoneen ovella kylpytakit yllään.

BB: ”Tämä on Big Brother. Menkää ulos!”

Pihalle on katettu juomapöytä. Asukkaat hihkuvat innoissaan.

Kaikki yhdessä: ”Yy! Kaa! Koo! HYVÄ ME!”

Huutoa ja ilakointia. Alkavat laskea juomia.

Sasa (hymyssä suin): ”Hei nyt! Tätä ollaan venattu! Kolme viikkoo!” (naurahtaa)
Kaikki: ”Hyvä me!” (kilistelevät)
Marko: ”Mmm! Ai että! Ai että!”
Timo: ”Täähän on aika hyvää!”
Sasa: ”Ihan sairaan hyvää!”
Timo: ”Emmä oo koskaan juonu tämmöstä, muuten!”

21:42

BB-talon 2020 sauna korkattu. Ensimmäisenä löylyä heittää Arttu. Läsnä myös Joel ja Marko.

TImo (ähkäisee jakkaralle kömpiessään): ”No nyt se kiuas nähdään! Vitsi sehän on hieno!”

Timo: ”Onpa jännä!”

Saunaan saapuvat myös uikkareihin sonnustautuneet Sasa ja Ella. Perässä kohta Katikin.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Bandit » 18 Syys 2020 21:40

Pikaisesti laskien kullekin talon asukille 3 alkoholijuomaa (tässä vaiheessa)
* One Day at a Time *

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 18 Syys 2020 21:50

sauna.png
sauna.png (531.31 KiB) Katsottu 1994 kertaa
:trollface:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Syys 2020 22:07

21:46 DC1: Sauna, läsnä kaikki.

Kati toteaa, että oli superhieno juttu että pääsivät tänne, mutta myös se, että viikonloppu on nyt niin rento verrattuna toiseen puoleen. Marko komppaa: olisi ollut kamala viikonloppu se toinen viikonloppuvaihtoehto, jota mökillä nyt vietetään.

Marko: ”Tai ei niin kamala ja kamala, mutta semmonen jännitys ja semmonen--”
Sasa: ”Kannattiks tulla taloon?”
Marko (naurahtaen): ”Kannatti!”

Sasa naurahtaa.

Marko (hörähtäen): ”Vaikken voinu itte vaikuttaa siihen.”
Sasa (hymyillen): ”Mut sano vaan ’Kiitos Tiia! Kiitos Tiia!’”

Marko pohtii, että toivottavasti Tiia nyt näkee, että kaikki meni ihan hyvin.

Sasa: ”Mmm! Ehkä Tiia halus sulle pelkkää hyvää.”
Marko: ”Niin.”

21:47

Kati: ”Niin mikä se oli, häädetyn...”
Marko: ”Herja.”
Kati (hymyillen): ”Kun ei ollu herja!”
Sasa (pohtivasti): ”Onkohan se semmonen juttu mikä jatkuu sitte...?”
Marko: ”En tiiä.”
Ella: ”Niin, että häädetty voi päättää jotain niinku...?”
Marko: ”Niin.”
Ella: ”Mene ja tiedä.”

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 2

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 18 Syys 2020 22:17

Roope ja O-P piilottaneet kahvit. Haluavat nähdä muitten reaktiot aamulla. Kertovat Minnalle, mutta osaakohan pitää salaisuuden.

Meinaavat myös jemmata viimeiset kanat :D Niko mukana myös nyt.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 18 Syys 2020 22:18

21:58 DC1: Terassilla Kati, Sasa ja Ella vilvoittelemassa kylpytakeissa, sidukat kädessä.

Kati (naurahdellen): ”Siis muistatteko viime vuonna ku se Krisu sai sen et se meni sinne päiväkirjahuoneeseen ja sit sil oli kaks minuuttia vai mitä sil oli aikaa juoda ne bisset?”
Sasa: ”Häh?”
Ella: ”Oikeesti?”

Kati vakuuttelee että näin oli. Sasa kysyy montako bisseä oli. Kati arvelee että oli kuusi tarjolla ja neljä kiskaisi. Piti mennä taloon ja olla kuin ei olisi juonut mitään. Sasa ja Ella päivittelevät ja naureskelevat.

Ella: ”Hyväne aika!” (naurahtaen) ”Oispa meilläki tämmönen!”

Seuraavaksi Kati muistelee ”Elmerin” ja Anun pyykinpesujuopottelua.

Sasa (naureskellen): ”Ai kauhee!”

22:01

Sauna. Kati kertaa saunassaolijoille samat jutut. Ainakin Marko on viime kautta katsellut ja komppailee mukana.

22:08

Porukka terassilla saunan edessä vilvoittelemassa. Sasa alkaa pyörittämään ”en ole koskaan” -peliä. (Joku muu rapotkoon, jos jaksaa.)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Syys 2020 22:31

17:04 DC2

Paula: Onko kellään avoin suhe?
Roope: Ei, mä en pystyis siihen
Paula: En määkä
Roope: Okei, en mä ehkä sano noin, riippuu millaset pelisäännöt sovitaan. Oikeesti mul on kyl tuttuja joilla on ja ne on ihan niinku toimivia
Paula: Okei
Roope: Sitä luulis, et ne on tuhoon tuomittuja
Paula: Se on, nille, joille se soppii
Minna: Mä oon vähän miettinyt sitä, et tota ku Suomessa avioerotilastot on sitä mitä on ja suhteet on mitä on, niinku pituudeltaan, ettei ne oo niin älyttömän pitkiä
Paula: Mä en ymmärrä semmosta ollenkaan!
Sami: (Paulalle) Alä nyt, sä oot ollut kolmesti siinä tilanteessa
Minna: (Paulalle) Mitä sä et ymmärrä?
Paula: Avioeroja otetaan hepposin perustein, onks se pakko mennä naimisiin. Löysin rantein
Minna: Joo, mä oon miettinyt sitä, että pitäskö kertakaikkiaan vaan avioliitot niinku, kun se on kahden ihmisen juridinen sopimus, niin pitäskö sitten se juridinen sopimus mahdollistaa niin, että halutessaan se olsi määräaikanen.
Ja sit vaikka viiden vuoden päästä istutaan alas ja mietitään uusitaaks tää soppari. ettei kukaan niinku kidu huonossa liitossa, tai jos on vaikka perheväkivaltaa, tai tämmöstä.
Paula: Oma vika jos jää semmoseen suhteeseen
Minna: Ei se oo aina niin yksinkertasta, ettei siitä niin vaan lähetä
Paula: Ite sä oot siihen tilanteeseen ajautunu
Minna: Ei sekään oo aina niin helppoo sanoo tuolla tavalla
Paula: Kyl se helppo on sannoo
Minna: No helppo sanoo, mut se tilanne ei välttämättä oo aina niin yksinkertanen. Ni oon siis miettiny sitä, että
Paula: Mä oon eri mieltä
Minna: No saat olla eri mieltä, sovitaan näin. Mutta tota, et olisko siinä mitään järkee?
Paula: Ei
Minna: Et sit jos niinku, olis vaikka sen 5 vuotta yhessä, must ois ihanaa jos se mies sanois, et tottakai mä haluun olla seuraavat 5 vuotta sun kanssa. Tuntus ainakin paljon tuoreemmalta se suhde
(Roope poistui tilanteesta ja toteaa ulkona jollekin: Toi alkaa kuulostaa siltä, et kohta tulee riita)
Sami: Itellä tulee jo raamattu (osaa ei kuule, koska Roope), mä ymmärrän myös avioeron ja sen avioeronkin saa helposti, et määräajaks naimisiin, ni mä en lähtis
Minna: Mut tota, mä en sillee lähtis nyt et tottakai sen voi järjestää sen aviolliiton, et kirkollinen vihkiminen ja näin. Mut jos mä mietin , et se on kahen ihmisen juridinen sopimus keskenään, plus valtio siihen silleen niinku väliin.
Se antaa siihen niinku tän, et jos puoliso kuolee, niin on sit niinku lesken oikeus ja tämmönen et niinku ihan puhtaasti juridinen sopimus. Kyl mä tiedän mitä niinku raamattu sanoo ja niinku näin.
Mut mä oon niinku miettinyt sitä, et miksei se oo määräaikanen. Varsinkin jos ei haluu niinku lapsii hankkii siihen suhteeseen.

(Edellinen puheenvuoro osittain arvausta, kun myös ulkona olevien mikit kuuluu mökkiin)
Sami: Mut määräaikanen, se on sama, ku puhelinliittymä. Määräaikasesta sä et pääse mitenkään eroon, mutta toistaseks voimassaolevan sä voit katkasta millon vaan.
Minna: No se on miten sovitaan. Et vois ottaa myös avioeron, mut..
Krisse: Mä en pysty olee täällä. (alkaa poistua)
Minna: ..siin vois olla avio-ehto, että se omaisuus ei menis puoliks
Krisse: Nukahdan
Minna: ..joku tommonen juttu. Must se olis vaan hienoo, et se mies
Krisse: (Ulkona) Emmä pysty olee tuolla, nukahdan
Minna: .. tottakai mä haluisin, et se vois olla mun kans viis vuotta. Tottakai, kun mä olen nainen ja (ulkoa kuuluu taas äänet päälle) ja haluisin naimisiin miehen kanssa ja se mies mun kanssa, ja mikäli se liitto olis hyvä ja ihana ja kaikinpuolin kannattava ja toimiva niin tunteiden, kuin kaiken toimivuuden kannalta, niin tottakai mä vastaisin myöntävästi
Sami: Pitäskö avioliiton olla, niinku sallittais harkinta-aika, niinku sä otat avioeron, niin siinä on se
Paula: Puoli vuotta
Minna: Mut sitte vaikka jos menis naimisiin, vaikka ne tuntis toisensa vaik kuinka hyvin, niin ei se sitten välttämättä oo, että kaks ihmistä välttämättä tuntis toisensa oikeesti hyvin, plus että matkan varrella elämä voi muuttaa puolisoa.
Erilaisia traumoja voi tulla tai sairauksia tai muita tämmösiä, mitkä voi muuttaa ihan jo puhtaasti muuttaa luonnetta
Sami: Nois sairaustapauksissa, jos mun vaimo sairastus vakavasti, ni kyl mä hänen rinnallaan kulkisin ihan loppuun asti. En vois hylätä, mut kyl toki mul on kokemusta vaan yhestä avioliitosta, ja seki, et me seurusteltiin 8 vuotta, ennen ku me mentiin papin eteen. Mutta toki, niin.
Minna: Mut mä oon vaan miettiny, et miks ei olis edes sellasta mahdollisuutta, et avioliitot vois olla määräaikasia. Et mikä sen niinku esää lainsäädännöllisesti, ettei tällasta järjestelyä vois tehdä. En välttämättä sano, että ite lähtisin määräaikaiseen avioliittoon, mutta se, että..

Yleistä härdelliä, asia lienee tullut päätepisteeseen muiden osalta
a walking disaster

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 18 Syys 2020 22:39

nyt O-P ja Roope pyytävät Minnaa kertomaan muille että ei saa mennä varastomökkiin ja jäävät itse sinne piiloon, että muut luulisivat heidän päässeen bileisiin.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 18 Syys 2020 22:50

BB kuulutti varastomökkiin meno kielletty, lähtiköhän mukaan poikien jekkuun.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 2

Viesti Kirjoittaja Bandit » 18 Syys 2020 22:57

Samilla meni kurpitsa nenään ja kivahti Kristiinalle: turhaan siinä vingut. Hetken kuluttua tokaisi Minnalle, jotta 'Sä voit pitää naamas ummessa....

ja kohta Minnalta kuitti takaisin Samille, että: Minähän vingun niin paljon kuin haluan (tms) :thumbsup
* One Day at a Time *

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 18 Syys 2020 23:20

talolaisille yhdet juomat lisää

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Syys 2020 23:47

Roope ja O-P aikovat astua "takaisin mökille".
a walking disaster

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 18 Syys 2020 23:52

pojat ( R ja O-P) esittävät että saivat juoda 20 minuuttia niin paljon kun ehtivät

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”