36. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

36. päivä

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 11 Loka 2020 02:11

0:40 DC1: Yöpartio lähtee makuuhuoneesta pois kun muut jäävät nukkumaan. O-P vielä huikkaa etteivät syö kaikkia juustoja.

0:40 DC1: Keittiö. Sami, Marko ja Roope.
Roope(?): Hyi vittu
Roope: Toi oli varmaa neljäs viides päivä
Marko: Helvettii vaa
Marko heittää jotakin roskikseen. Ei käy selväksi, että mitä. Porukka tekee itselleen O'boy kaakaota.
Roope (Samille) Aloitsä(?) sekottaa sitä sinne jo?
Sami: Joo mä sekotan ja mä kaadan kato kuuman veden ni se ei jää niit paakkuja
Roope: Aa
Markoa laulattaa ja hyräilee jotain Lalala.
Sami: Laalaalaa vittu. Mihin sää tungit Marko sun kaakaon?
Marko: Mikros.
Sami: Mm-m
Marko: Kaakaovesi tai toi vesi ja maitoo siin sit mä pistän kaakaon
Sami: Mä laitan tost kiehuvaa vettä
Sitten jotain jonka sanoista en selvää.
Marko: Sul on kylmä maito siel
Sami: Mm-m
Marko: Mä haluun kuumaa kuumaa
Sami: No se toimii sillee
Roope: Mä haluun kylmän kaakaon
Marko haistaa kahvinpuruja tai kahvia.
Marko: Oi kahvin tuoksu. Parasta mitä on.
Sami: Ei tätä vettä tullu paljo tähänkä
Roope: Noh me ollaan nyt vähä ku kolme muskettisoturia
Sami: Mut eikö me nyt olla aina oltu?
Roope: Ollaan
Marko: (ottaa kaakaota lusikalla kun huomaa että se on huvennut) Oho mihis kaakao on? Eilen tuli pussi.
Sami: Mää laitoin nyt tuplalusikallisen
Roope: Onhan sitä vetäny jengi pitkin päivää koko ajan kaikki
Marko: Jumalauta
Sami: Mutta mää vedän sitä nytte ku sitä on
Marko: Nii'in
Roope: Mäkin katoin että sitä on noin vähän enää noin vähän ni ok
Sami (puhuu vähän Roopen päälle) Ja sit nyt ei periaattees tarvi kiinnostaa vielä ens viikko. Vast huomisen jälkee tarvii kiinnostaa.
Markoa naurattaa.
Roope: Huomisen jälkee harmittaa mut se on sit vast sen ajan murhe
Marko: Se on sit sen ajan murhe
Roope puhuu Samin astmapiipusta ja puhetta siitä hetkellisesti. Marko tulee kaksikon viereen työtasolle juomaan kaakaotaan.

00:44 DC1 Keittiö.

Marko: Oivoi rajuu touhuu. On mul silti semmonen tunne et ei meistä kolmest kukkaa lähe
Sami: Mullaki on vähä sellanen...
Roope: Mä haluisin uskoo ton kans nii mut...
Sami: Mut mä en halua sanoa sitä ääneen
Marko: Niin ei sillai niinku
Roope: Niin ku tos on tullu nii mont kertaa sellasii yllärei
Marko: Joo nii o. Se kyl on tosi
Roope: Esmes Nikon lähtö ni mä en ois iki ikimaailmas uskonu sitä
Sami: Joo mä olin ihan varma et joku muu meist lähtee. (pitää tauon) Sanon että tämä kolmikko ja Niko oli mun papereis vahvilla(?) selviytyjät sillo
Marko: Ketäs meit oli siin oli?
Roope: Mä en muista enää
Sami: Roope, Minä, sinä, Krisse ja Niko
Marko: Niin oliki. Viis meit oli
Roope: Oliks se kaks viikkoo nyt vai?
Sami ja Marko sanovat, että kaks viikkoa.

Sami: Mut sillee et kyl mäki haluisin uskoo tosiaan mä vaa en haluu sanoo sitä ääneen koska se vaikuttais ylimieliseltä
Marko: Nii ei se. Mä vaa haluisin niin, mut ei varmaks
Roope: Kukaan ei saa mitä haluu
Sami: Mut sillee et miten mä sanosin tän et kuulostaisin iha pelleltä mut mä (mätsappi? tai joku sana josta en saa selvää) tässä on todennäkösyydet meidän kolmen puolella
Roope: Mä en uskalla heittää yhtää
Marko: Joo ei, ei se... Sen näkee huomen sit
Roope: Mä en vaa uskalla
Sami: Ei, ei sitä tiedäkää vielä. Voi olla et mä oon väärässäki mut...
Marko: Kaikki aikanaan
Sami: Aina ku mä oon sanonu jolleki et your time not now ni se on jääny

Edit: Asukkaat nukkumassa, myös yöpartio. (Loppui Ruutu+ tilaus äsken, niin en päässyt enää aikaleimaa tarkistamaan, mutta noin klo 1:40-2.00)
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 11 Loka 2020 09:51

9:50 Näyttävät päässeen aamusaunaan

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2020 09:56

DC2 aiemmin:

08.35 Asukkaat herätetään "Happy birthday" -laululla. Markolla on tänään synttärit.

08.37 Muut asukkaat onnittelevat Markoa. Marko vitsailee, että "vanhainkoti odottaa".

08.51 Kati laulaa olohuoneen korokkeella Markon "Paljon onnea vaan" ja antaa myös lahjan. Ilmeisesti lahja on pieni pussi ryppyvoidetta tms. Marko vitsailee, että onko tämä vihje, mutta toteaa, että ajatus on tärkein.
paljononneamarko111020.jpg

09.18 Marko kävi pk-huoneessa ja sai sieltä synttärilahjan, jota avaa olohuoneessa. Lahjapapereista paljastuu synttärikortti Markon lapselta. Sohvalla herkistytään. Marko sanoo, että tuli hyvällä tapaa ikävä.
markonsynttarikortti111020.jpg

09.24 BB kuuluttaa, että sauna on lämmin. Marko innostuu ja Sami tulee halaamaan Markoa. Marko huikkaa kylppärin ovelta Roopelle, että "unohdetaan kylpy" (olivat sopineet eilen menevänsä kylpyyn tänään).

09.25 Pihalle on tuotu makkaraa, saunavihta, limsaa, jääteetä ja jotain ihohoitoja, mm. savinaamioita.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 11 Loka 2020 16:30

DC1 Klo 14.42 Tämä on big brother tehtäväalue on nyt auki
Marko ja Sami lähtevät pelaamaan. Vanhaan mökkiin on tehty peli paikka. Tarjolla energiajuomaa, kokista ja sipsiä. Koittavan polttaa tupakat ennen peliä, mutta bb käskee siirtymään tehtävähuoneeseen.
Aloittavat energiajuomilla. Sami laittaa pelin alkuun ja pelaamaan

DC1 Klo 15.42 Aika on loppu. Kokikset huiviiin. Markko heittää Samille "otaks sää pleikkarin, niin mää otan telkkarin". Lähtevät tehtäväalueelta. Pohtivat aikaa, meni äkkiä. Sami voitti 7-0
Laura vie, muut vikisee!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2020 16:35

Aiemmin:

13:01 DC1: Makuuhuoneessa O-P, Kristiina, Arttu, Joel ja Timo. Timo tarkistelee kylpytakki yllään hiuksiaan peilikaapin ovesta. Ne on Arttu aiemmin trimmaillut.

Timo: ”Täytyy muuten joskus, Arttu, tulla Tukka-Ukkoon [Artun siskon parturikampaamo] laittaan tukka--”
Arttu (käsiään yhteen läiskäyttäen): ”Joo! Tuut NIvalaan, ja Tukka-Ukkoon!”
Timo: ”Oikeesti, niin!”
Arttu: ”Niin, oikeesti oikeesti!”

Timo toteaa säästävänsä fledan laiton sinne. Arttu arvelee, että kyllä olisi sisko mielissään.

Joel kysyy onko Nivalassa mitään urheilujoukkueista. Nivala Cowboys, jääkiekkojoukkue, tietää Arttu. Arttu ei tiedä millä tasolla pelaavat. Sieltä tulee kovia kiekkoilijoita, Atte Ohtamaa ja Pasi Nielikäinen.

13:02

Marko tömistelee kanta-astunnalla sisään makuuhuoneeseen. Ihmettelee, ovatko Ohtamaa ja Nielikäinen Nivalasta. Arttu vakuuttaa, että ovat. Roopekin on saapunut paikalle.

Arttu (Ohtamaasta): ”Se on niinkö... toiseks suurin nivalalainen stara. Mä oon ykkönen.”
Marko: ”Niin, niin!”
Arttu: ”Atte Ohtamaa tulee kakkosena.”

Arttu alkaa muistella kolmatta nivalalaista julkkista. Joel sanoo jo tietävänsä.

Arttu: ”Ootappa, tämä... Crystal... Crystal...” [lausuvat krystal]
TImo(?): ”Crystal Snow.”
Joel: ”Jes. Tiesin!”
Arttu: ”Se oli... ihastunu kuulemma Nielikäisen Pasiin!”

Joel: ”Se oli viime vuonna Big Brotherissa mukana...”
Arttu: ”Niinkö?”
Timo: ”Täh?”
Joel: ”Mun mielestä se oli jossain siellä... olisko se ollu joku ohjaaja, tai joku.”
Timo: ”Ai jaa!? Oho!”
Joel: ”No emmä tiiä.”

O-P: ”Joo, ei kannata puhua.”
Joel: ”Ei.”
Timo: ”Ai nii!”
Joel: ”No se on... se oli ihan julkista tietoa.”
Arttu: ”Mä vaan... kuulin semmosen huhun. Emmää tiiä onks se totta... mutta... kuulin huhun.”
Joel: ”Nivalan oma poika!”

Nivalasta tulee Artun mukaan kovia jätkiä. Hän itse ykkösenä, tokana Atte Ohtamaa ja kolmosena Nielikäisen Pasi. Patsaiden koot määräytyvät samassa järjestyksessä. Kyösti Kallion pieni patsas tulee olemaan Artun patsaan sylissä.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 11 Loka 2020 16:36

14:43 DC2 Olohuone. Marko ja Sami lähteneet juuri Tehtäväalueelle pelaamaan Fifaa.

O-P: Ah nauttikaa, nyt on tunti aikaa.
Arttua naurattaa.
O-P: (nostaa käsiään ylös) Wuhuuuuu!
Arttu: Tunti vapaa Kessu
O-P: Ihanaa
Kristiina: Välillä tulee nii pahat myötikset et mä mietin et kuolenko mää
Arttu: Toltakohan Kessusta tuntuu? (En ole sanavarma lauseesta)
Arttu: Mä voin imitoida
O-P: Älä älä nyt. Pidetään tunti hauskaa
Arttu: Livessä livessä
O-P ja Arttu imitoivat jotain Samin juttuja.
Kristiina: Tulee iha paha olo
Arttu: Häh?
Kristiina: Tulee iha paha olo ku näkee sen ilmeen ku se (näyttää sormillaan muna pilluun imitaatiota irvistellen)
Arttu: Joo se
O-P: Arttu, Arttu! (lipoo kielellään tai esittää vissiin jotain nuolemisjuttua ja naureskelee)
Kati: (nauraa myös vähän jutuille)
Joel: (tulee paikalle) Onko täällä joku koulukiusauspiiri?
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 11 Loka 2020 17:12

DC1 17:07

Kati juonii ja pakkailee Joelin petivaatteet ja tyynyn kassiin. Kassi varastohuoneen eteen.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 11 Loka 2020 17:20

16:54 DC2: Pihalla. Marko ja Sami juttelevat imitaatioshowsta ja Marko ei usko, että siinä oli mistään kunnollisesta kyse vaan olisi ehkä liioittelua. O-P tulee pihalle.

O-P: Alkaa hämärtää
Marko: Alkaa
Sami: Teil oli O-P kuulemma imitaatioshow, saaks siitä vähä maistiaisen?
O-P: Ai teikäläisen?
Marko: Ois kiva kuulla jos teil on joku hyvä Kessu-imitaatio
O-P: Meikäläinen ja Arttu vois vetää
Marko: Hyvät lainit
O-P: Sitä naurua mä en viitti enää mutta eikä Hilarius Hiiren ilmettä mutta tää oli (näyttää sen saman kielilipomisjutun minkä teki aiemmin Artun ja Kristiinan seurassa)
Markoa ja Samia hymyilyttää/vähän naurattaa.
Sami: Kuin te nyt sillai innostuitte?
O-P: Meil oli Kessu-vapaa tunti tai Don Kessu, ei Kessu-vapaa
Sami: Aaa-a
Sami: Ei mä sanon O-P sullekin suoraan nytte kuulin täst vähän jälkikäteen nii mieluummin face to face.
O-P: Oohan mä sanonu
Sami: Niin sä oot kyl sanonu
O-P: Mm. Mä oon kyl yleensä semmonen et mää kyl sanon ja oon sanonut että Samista mä tykkään, mutta Don Kessu se ni (näyttää kiikunkaakun kädellä)
Samia naurattaa
Marko: Siinä on semmonen semi
O-P: Tietyn ajan joo. Tietyn ajan joo, mutta sitte niinku välillä mä oon sillee että ei saatana
Sami nauraa.
O-P:
Marko: Mul on vähä sama, että Samista mää tykkään, mutta Don Kessu se... Siit aidost Samista mää tykkään
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2020 17:59

Aiemmin:

13:06 DC1: Keittiössä jonkinlainen välipalailu käynnissä. Saarekkeen ympäristössä O-P ja Joel paloittelevat leivänpäällisiä voileipägrilliä varten. Tarjolla on esimerkiksi juustokabanossia.

Vasta keittiöön saapunut Marko häröilee tökkimällä veitsi kädessä puuhaavaa Joelia kylkiin. Kristiina saapuu paikalle katsomaan ja närkkii Joelin siivuttamasta habaneromakkarasta maistiaissiivun.

Kristiina alkaa paistamaan pannulla kananmunia.

13:10

Joel toteaa että habaneromakkara on tulista. Kristiinan mielestä ei edes ole.

Kati (käytävän puolelta huudellen): ”Mikä meiän ruokatilanne on tänään?”
Kristiina (hellan ääreltä): ”Help yourself!”

Kati ilmestyy keittiön ovensuuhun suoristusrauta kädessään. Katsahtaa keittiöön Kristiinan suuntaan tympääntyneellä ilmeellä. Kääntyy sitten käytävällä kohti kylppäriä. Joel menee käytävällä perään kyselemään, mitä Kati haluaisi. (Kati ei voi tulla keittiöön rangaistuksensa vuoksi.)

Kristiina (kaapista lautasen hellan ääreen ottaen; naurahtaen kun tajuaa tilanteen): ”Ai niin! Kati ei pääse keittiöön! Mä olin vaan, ’Help yourself!’”
Marko (työtason ääreltä naurahtaen): ”Nii just!” (tauko) ”Kylmän viileesti!”
O-P: ”Se on dieettipäivä!”
Marko: ”Nii o.”
O-P: ”Mmh.”
Ella: ”Paasto.”

13:11

Joel saapuu käytävältä Katin luota välipalaneuvottelusta. Kati on nyt asettunut käytävällä sijaitsevalle vakiotuolilleen. Joel lupaa valmistaa Katille toastin.

Arttu kehuu Kristiinan sunny side up -kananmunia; kypsyvät tasaisesti.

Kati (käytävältä): ”Krisse, mikä kananmunatilanne?”
Kristiina (hellan ääreltä Katiin katsahtaen, lasta kädessään kananmunakennoon päin viitaten): ”Tää kenno!”
Kati: ”Niin.”
Kristiina: ”Jonka otin eilen sitä varten, että voi paistaa... kananmunia.”
Kati: ”Mutta paistaksä niinku itselles vai...?”
Kristiina: ”Öö, mulle ja Artulle tällä hetkellä.”

Kati katselee käytävätuoliltaan hellan ja saarekkeen suuntaan jännällä ilmeellä, ehkä jonkun katsetta tavoitellen. Kamerakuva ei tavoita, kenen kanssa katseet kohtaavat.

Marko: ”Eiks siin samalla nyt sit voi paistaa niinku enemmän niit?”
Kristiina (lastan kanssa hääräten, ääni vähän kimakampana käyden): ”Emmä halua kaikkia paistaa...”

Kati vetää taustalla suunsa viivaksi ja nyökyttelee ilmeettömin kasvoin ”Aha, aha” -tyyliin.

13:12

Joel valmistelee Katin toasteja. Toteaa, että Kati saa nyt elämänsä ensimmäiset toastit, niiden on parempi onnistua. (Artulle ja Joelille ”toastit” eli täytetyt ja voileipägrillissä paahdetut leivät ovat olleet taloelämän suola jo monta viikkoa, höpöttävät niistä joka välissä.)

Arttu kysyy, voiko Kristiina paistaa yhden kananmunan hänelle. Kristiina osoittaa lastalla pannua, siellä on jo kolme tulossa ja yksi niistä on jo varattu Artulle. Kristiina itse ottaa kaksi.

13:14

Kristiina saa kolme munaa paistettua. Saarekkeen äärellä Kristiinan lisäksi nyt Joel, Marko, Sami ja O-P.

Joel (Kristiinalle): ”Paistatsää muille?”
Kristiina ei ehdi vielä vastata, tai ainakaan vastaus ei kuulu, kun O-P jo vastaa omasta puolestaan:
O-P: ”Mää voin paistaa!”
Kristiina: ”Jes.”

O-P kysyy, haittaako jos hän ei tee sunny side upeja, vaan kääntää munat. Joelia ei haittaa. Kristiina jättää pannun ja O-P käy työn touhuun.

13:23

O-P on lopetellut munanpaistourakkansa. Saarekkeen ympäristössä käy jatkuva kuhina kun eri ihmiset eri puolilla saarekkeen takana ja ympäristössä valmistelevat voileipiään ja niiden päällisiä ja niiden grillausta ja syödä mussuttavat.

Kati tiedustelee käytävältä kananmunista, jota nyt on tullut tarjolle lisääkin.

Kati: ”Ketä niitä paisto? Krisse?”
Kristiina: ”Eiku O-P.”
Kati: ”Jaa.”

Roope (munaa itsekin mussuttaen): ”Joo, O-P paisto kaikille niitä!”
Paula: ”Joo.”
O-P: ”Mut ei niistä kyllä riitä! Nopeimmat söi.”

O-P toteaa, että kyllä on hässäkkää. Saarekkeen ympärillä hääräämässä ja syömässä nyt Roope, Sami, Paula, Joel, Arttu, Timo, Marko ja Kristiina.

Timo kertoo ostaneensa kaappiin jo ennen lähtöä papuja ja kikherneitä, samaa kuin täällä. Ovat siellä valmiiksi odottelemassa sitten kun talosta joutuu veke. Jos on lähtö edessä, niin koissujen kanssa tehdään setti.

13:25

Roope ja Kati ovat siirtyneet kaksistaan olohuoneen puolelle. Roope istuu mustalla nojatuolilla ja syö banaania, Kati pitää oikeaa jalkaansa tuolin käsinojalla ja nojailee kädellään tuolin vieressä olevan pyöreän seinäsyvennyksen reunaan.

Kati kertaa Roopelle hiljaisella puolikuiskaavalla äänellä, kuinka oli kysynyt kananmunatilannetta ja Kristiina oli vastannut että paistaa niitä itsellensä ja Artulle.

Roope (hymähtäen): ”Joo, ja sit mä heitin sinne väliin vaan silleen, et joo, et ’O-P paisto kaikille!’.”

Kati kertoo, että oli katsonut O-P:ta ja O-P katsoi nauraen takaisin, ja Markokin oli noteerannut hänen katseensa ja nyökännyt takaisin merkitsevällä suunmutristusilmeellä.

Kati (hymyillen, päätään pudistellen): ”Mi... Mä en... Mikä siinä on? Eiks se huomaa?”
Roopekin pudistelee päätään ja hymyilee. Marko saapuu paikalle. Markon ja Roopen katset kohtaavat.

Marko (matalalla äänellä): ”Jumalauta et mä vielä räjähdän, et ’sä vittu paistat kaikil niitä kananmunia, ja piste!’.”
Kati: ”Mut ei se... ei se jaksa.”
Marko: ”Äskön se sano et nyt vois keittää kahvii, niin mun teki mieli sanoo, et juu, mut mä keitän vaan ittelleni!”
Kati: ”Niin! Mut mikä siin on?”
Marko: ”Emmä tiä.”
Kati: ”Eiks se vaan hoksaa?”
Marko: ”Mmh! Vittu et är... en... eiks se niinku... yhtään tajuu?”
Kati: ”Ei!”

Marko toteaa, että samalla tavalla on käynyt monta kertaa. Kristiina on ollut paistamassa jotain ja Marko on kysynyt, viitsisikö tämä paistaa. Vastaus on ollut ”En mä”, ”En mä ehdi!”.

13:26

Roope kertoo Markolle, että Kristiina oli eilen sanonut ottaneensa kananmunakennon esille vain paistaakseen itselleen munia. Kati korjaa, ettei ollut eilen, vaan äsken. Marko sanoo olleensa vieressä kun tämä tapahtui.

Marko: ”Mää katoin Katii sillai... oli näin lähellä...” (näyttää sormilla) ”...ettei tehny mieli sannoo oikeesti!”

Roope oli juuri tämän takia huomauttanut, että O-P paistoi niitä kaikille.
Roope: ”Hän teki niitä itselleen, ja Artulle.”

Markoa oli todella ärsyttänyt. Oikeasti otti kuuppaan Katin puolesta. Kati miettii, että olisihan hän voinut pyytää ihan suoraankin, mutta toisaalta kuitenkin istui oven ulkopuolella ja kysyi, paistaako niitä kaikille.

Marko (Kristiinaa imitoiden): ”’Emmää jaksa kaikille paistaa!’ Olisit paistanu edes Katille!”
Roope: ”Mmh! Ei mut Artulle jakso paistaa!”

Kati (naurahtaa): ”...noh!”

Marko vielä toteaa, että oli tosi lähellä, ettei räjähtänyt.

13:28

O-P saapuu olohuoneeseen. Lähtevät Markon ja Roopen kanssa ulos.

O-P (ulkona, Roopelle naurahtaen): ”Miten se kehtaa?”

Roope mainitsee kommentoineensa tahallaan ääneen siitä, että O-P paistoi kaikille. Ja kun Arttu tuli, niin sille oli ”lätty” heti valmiina. Roopea vitutti. O-P kertoo olleensa vain, että ”tänne se paistinpannu”, kun tilanne oli ärsyttänyt.

O-P: ”Ja kauan siihen meni? Viis minuuttia!”
Marko: ”Niin. Ku paisto... enemmän niitä.”

Marko: ”’Emmä jaksa!’”
O-P: ”’Emmä jaksa!’”
Marko: ”’Emmä halua kaikille...’”
O-P: ”’Pistäkää kahvit!’”

Käydään myös vielä läpi ”Help yourself!”. Toinen istuu käytävällä.

O-P (hymyillen): ”Mä en tiedä miten se kehtaa? Miten se kehtaa?”

Roope: ”Mua kyllä ärsytti Arttuki tänään!”
Marko: ”Äsken?”
Roope: ”Ee... vessas!”
O-P: ”No?”
Roope: ”Puhuttiin jostain tästä illasta ja tost, niinku--”
O-P: ”Mmh?”
Roope: ”--jutusta... niin se saatanan omahyvänen, tyytyväinen ilme... ku tulee silleen!” (esittää kasvoillaan jähmettynyttä hymyä)

O-P kysyy, sanoiko Arttu jotain.

Roope: ”Ei! Teki vain mieli sanoo, että sinä saatanan seinäruusu, painu vittuun mun silmistä.”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2020 19:05

Aiemmin:

15:02 DC2: Kylpyhuone. Roope ja Kati käyvät keskustelua joidenkin asukkaiden harjoittamasta Samin maneerien imitoinnista sen jälkeen kun Sami ja Marko lähtivät mökille pelaamaan FIFA-peliä.

Roope toteaa, että itse voi sanoa Samille suoraan kaiken, mitä on talossa siitä puhunut. On sanonutkin sille, että on puhunut siitä vaikka mitä, ja Sami on ollut vain ”Hmyyh!” Mutta selän takana imitointia Roope ei ymmärrä.

Roope: ”Vittu mulla kiehui! Mä meinasin sanoo et... tai tekis mieli, ku Sami tulee takasi, silleen et ’No hei!'...” (napsauttaa sormiaan) ”...’Haluisitteks te nyt vähän kertoo, et mit... mi... mikäs lähti käyntiin minuutti ku ovi meni kiinni niin--’”
Kati: ”Joo. Niin.”
Roope: ”’Haluisitteks te vähä kertoo? Haluisitteks te vähä valottaa? Vai ollaanko hiljaa nytte? Ollaanko nyt ihan hipihiljaa?’”

Kati kysyy, tarkoittaako Roope nyt O-P:ta ja Kristiinaa. Roope tarkoittaa niitä ja myös Arttua.

Roope: ”Et jos mä niinku tän takii... niinku jos... niinku mä joudun lähteen sen takii, et mä oon tämmönen--”
Kati: ”Mmh.”
Roope: ”--niin sit mä voin lähtee vaik ihan tyytyväisenä!”
Kati: ”Mmh.”
Roope: ”Koska niinku ohan toi niinku aivan vitun nau... oikeesti siis nauretta... ihan vitun naurettavaa käytöstä!”
Kati: ”Mmh.”
Roope: ”Aikuiset ihmiset! Et ei oikeesti pysty kantaan sitä vastuuta siitä, vaan ollaan tolleen!”

Kati komppaa, mutta ei tiedä, oliko se O-P:lta oikeasti vain joku vitsi.

Roope: ”Hoh! Nii-ih! Mut en usko niist kahest muusta!”
Kati: ”Nii-ih.”
Roope (naurahtaen): ”Ei!”

15:03

Katin mielestä tämä on vähän samankaltainen juttu kuin se, kun kuulivat, mitä makkarijengi puhui. Olivat yrittäneet huutamalla saada jengiä sinne. Olivat puhuneet siitä, että osa on hiljaisempia ja osa äänekkäämpiä.

Roope: ”Mut siis mieti! Mieti tota tyylii.”
Kati: ”Mmh.”
Roope: ”Et niinku... ihan oikeestiko?
Kati: ”Mmh. Mutta se on...” (vetää henkeä ja huokaisee) ”...toisia ärsyttää toiset, toisia toiset!”

Roope: ”Mmh. Ja silleen, et kuvitteletteks te oikeesti, että te ootte niinku, niinku jotain, niinku hauskoi ihmisii täällä?”
Kati: ”Mmh. Ei.”

Roope (otsa kurtussa): ”Niin. Te ootte tylsempii ku niinku jokku mummon, niinku kukkatapetit... oikeesti!
Kati nauraa räkättää.

Roopella oli ollut näin lähellä (näyttää sormillaan), että olisi sanonut jotain. Kati kehottaa sanomaan ensi kerralla. Roopelle on ihan sama, tietää olevansa tulilinjalla koko ajan joka tapauksessa. Juuri tällaisten takia. Tietää, että hänestä on jauhettu niin paljon paskaa.

Kati: ”No mä en oo kyllä kuullu.”
Roope: ”Jep...” (kättä voimattomasti heilauttaen) ”...noh!”

Kati sanoo, että ainoastaan siitä on puhuttu, kun mölytään. Roope hymähtää, ettei Katin edessä välttämättä sanottaisikaan.

15:04

Roope: ”Ja silleen, nyt ku mä lähen näitä miettii, joo, mä puhun nyt vaik näin, mä en voi silleen san... tai silleen, et miksen mä en nyt sano vaikka niille nyt... suoraan--”
Kati: ”Mmh.”
Roope: ”--niin ihan vittu varmaan mä sanon joku päivä!”

Roope ei koe itsellään olevan enää mitään hävittävää. Kati kehottaa olemaan ottamatta itseensä, mutta ymmärtää, mikä Roopea ärsyttää.

15:05

Kati alkaa tehdä lähtöä. Roope hörppää vettä käsienpesualtaan hanasta.

Roope: ”Niin, sit kuvitellaan, et ollaan niin kaikki kavereita tän homman jälkeen ja tädädädää! Ku mul ei oo niinku vittu pienintäkään mielenkiintoo osaa nähä tän jälkeen!”

Kati naurahtaa. Toteaa, että kyllähän se on totta; eivät kaikki tule näkemään toisiaan tämän jälkeen. Roopea ärsyttää se munattomuus. Ihan täys munattomuus.

Lähtevät kylppäristä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2020 19:18

Aiemmin:

15:06 DC2: Olohuoneessa mustalla nojatuolilla ylätasanteella Joel, sohvalla Timo, O-P ja Arttu.

Joel (pohdiskelevasti katonrajaan tuijottaen): ”Nyt vois tehä Kessulle ja Markolle jonku oikein vuosisadan källin...”
Timo naurahtaa pyrskähtäen.
Arttu (ideaa hyvänä pitäen): ”Ei vittu! Joo!”

O-P ehdottaa, että laitetaan sängyt kunnolla pakettiin ja viedään varastohuoneeseen. Joel pohtii, onkohan niillä raskasta muutenkin kun on sunnuntai. Mutta källistä saisivat toisaalta ajatuksia muualle. Se on vähä 50-50. Joku kunnon juttu pitäisi keksiä. Jokin aivan kauhea.

Arttu: ”Mitä me tehhään niille?”
Joel: ”Paskattaako ketään?”
Arttu: ”Paskannetaan niitten tyynyille.”
Joel: ”Joo. Aika kevyttä!”
Arttu: ”Kustaan niitten sängylle.”

Joel: ”Timo! Heitähän joku idea. Sulla on aina jotain sairaita settejä.”
Timo: ”Niinpä.”
Arttu: ”No niin, Timo! Mikä olis pahin källi? Me voiaan tehä se.”

O-P ehdottaa hammasharjajekkua. Arttu täydentää että hammasharja laitetaan perseeseen. Ja sitten takaisin sinne, mistä otettiinkin.

Timo: ”Siinä ku ne alkaa pakkaamaan laukkuja, niin olis kaikki vaatteet solmittu ketjuksi... ihan vitun koviin solmuihin.”

Arttua ja O-P:ta naurattaa. Lähtevät heti makuuhuoneeseen toteuttamaan. Joel seuraa perässä. Katikin tulee makuuhuoneeseen, neuvoo missä vaatteet ovat, mutta ei tahdo muuten osallistua. O-P, Arttu ja Joel aloittavat solmimisurakan.

15:09

Joel: ”Hyii! Nää bokserit on kyllä siinä mun rajamailla...”
Muita naurattaa.

Joel: ”Nää on vielä märät! Mitä?”
Arttu (naurahtaen): ”Paskaraita siellä... no, ne on bokserit!”
Joel: ”Nii on.”

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2020 19:23

DC1: 19.04 Paula ja Roope pääsivät katsomaan tehtäväalueelle Temptation Islandin kauden avausjaksoa...
tempparit111020.jpg

DC1: 19.05 Kunnes...
tempparitperuttu111020.jpg

Telkkarissa näytetään Paulan ja Roopen aiemmin käymää keskustelua, jossa he kritisoivat mm. talon tapetteja ja syyllistyvät ainakin juonitteluun.

DC1: 19.06 Paula ja Roope katsovat aikaisempaa keskusteluaan:
katsellaanvideoita111020.jpg

DC1: 19.15 Roope ja Paula tulevat tehtäväalueelta takaisin taloon. Pihalla odottaa Kati, joka ihmettelee, miksi he tulivat niin nopeasti. Sisällä ihmetellään myös kaksikon nopeaa paluuta. Paula kertoo, että he näkivät vain alkua ja he kertoivat, että Temppareissa nähdään suoraa toimintaa. Paula paljastaa, että he eivät nähneet kokonaista jaksoa.

DC1: 19.17 Paula sanoo muille asukkaille, että he käyvät Roopen kanssa "hiomassa suunnitelmaa" pihalla. He pyytävät kaksi minuuttia kahdenkeskistä aikaa.

DC1: 19.18 Paula ja Roope tulevat tupakkapaikalle. Paula kysyy, mitä sääntöjä he nähdyllä videolla rikkoivat. Roope arvelee, että kyseessä oli juonittelu. Roopen mielestä se oli vain henkilökemioista juttelemista, mutta ilmeisesti tuollaiset keskustelut ovat "seis".

Kaksikko pohtii, mitä he muille sanovat. Päättelevät, että muut eivät ole nähneet mitään talossa. Paula sanoo, ettei muille pidä sanoa mitään. Roopelle tulee mieleen, että tämäkin on sääntöjen rikkomista. Roope sanoo, ettei puhuta nyt mitään.

DC1: 19.20 Roopea ja Paulaa vituttaa. Pitävät asiaa kiusana, mutta se kuuluu rangaistukseen, he toteavat. Lupaavat, että eivät enää jatka tällaista. "Lyhyt jakso ja nopeat tarjoilut, käytetään niitä", toteaa Roope.

DC1: 19.21 Marko ja Sami saapuvat tupakkapaikalle. Marko sanoo, että he näkevät Roopen ja Paulan läpi. Marko pyytää Roopea ja Paulaa kertomaan. Miehille todetaan, että oli lyhyt jakso. Samia ja Markoa hymyilyttää. Marko kertoo, etteivät sovitaan, ettei muut nähneet telkkarista mitään.

DC1: 19.22 Lyhyen hiljaisuuden jälkeen Paula kiroilee. Roopea ja Paulaa pyydetään kertomaan, mitä tapahtui. Roope ihmettelee, miksi pitäisi kertoa, kun kerran muut ovat nähneet. Sami sanoo, että he vain kiusaaavat. Roope ja Paula myöntävät, että heitä vituttaa.

DC1: 19.23 Hyvin hiljaista tupakkapaikalla. Hiljaisuuden keskeyttää vain Paulan kiroilu ja Markon äännähtely.

DC1: 19.25 Hiljaisuuden jälkeen Roope avaa suunsa.
Roope: "No mut faktoja. Kyl mä seison mun sanojen takana. Emmä ala niitä muuttamaan, ne on mun sanoja. Se on mun mielipide."

Muutaman sekunnin hiljaisuuden jälkeen Marko kommentoi, että hänen tekisi mieli sanoa jotain, muttei hän viitsi. Roope kehoittaa Markoa sanomaan, kun kerran aloitti. Markolla on teoria: He menivät katsomaan ja heillä oli vaihtoehto. He saivat katsoa Tempparit tai oli toinen vaihtoehto. Marko sanoo, että he feikkaavat, että heitä vituttaa, mutta oikeasti salailevat jotakin. Paula toteaa, ettei hän ole hyvä näyttelijä. Roope sanoo, että jos he tietävät, ei ole mitään salattavaa.

DC1: 19.27 Paula kysyy Samilta, oliko heillä toinen vaihtoehto. Sami vastaa, että heillä oli peli valmiina. Roope kysyy, pyydettiinkö asukkaat äsken sohvalle. Sami ja Marko sanovat, ettei heitä pyydetty sohvalle. He seurasivat Artun ja Joelin heittelyä. Marko arvelee, että hän osui aika oikeaan ja pitää itseään hyvänä ihmistuntijana. Paula tai Roope eivät tätä kommentoi. "Minä tunnen metsäni puut", heittää Marko ja lähtee Samin kanssa pois tupakkapaikalta.

DC1: 19.28 Roope pohtii, näkivätkö asukkaat myös sen videon. Paulaa harmittaa, että hän oli niin tyhmä. Hän ei aio kysyä enää, mistä saa puhua, koska ei aio puhua enää mistään. Roope komppaa. Roopen mielestä tämä on jollain tasolla surkuhupaisaa. Paula sanoo, että kyllä tämä iloksi vielä muuttuu, mutta nyt harmittaa. Roopea naurattaa, että kyllä tämä vielä iloksi muuttuu. "Kohti uusia pettymyksiä", toteaa Roope.

DC1: 19.30 Roope ja Paula nauravat, että se oli heidän hetkensä. Skoolasivat skumppalasit ja kaikki. Ainakin he saivat vastauksen (mistä saa puhua). Nauravat myös ensireaktiolleen alkoholittomasta skumpasta. Roope sanoo vielä, että ehkä tämä oli ansaittu. "Piika-asut päälle", Paula kuittaa keskustelun.

DC1: 19.32 Paula ja Roope puivat vielä hetken harvasanaisesti näkemäänsä. Ella tulee tupakkapaikalle.
Ella: "No, mitä juonitte?"
Paula (ihmetellen): "Mitä juonitte? Miten niin? Ei juonita mitään, vituttaa vaan."
Ella: "Mikä? Ai toi Temppari-juttu vai? Mitä siellä oli? Ei mitään?"

Paula kertoo, että tuli pieni katselmus kauteen ja pienet tarjoilut. Kertovat, oli suklaata, mansikoita ja alkoholitonta skumppaa. Ella hämmästyy ja sanoo, että sen olisi voinut kaataa viemäristä alas.

DC1: 19.34 BB kuuluttaa varastohuoneen olevan auki ja Roope lähtee hakemaan laukkujaan. Samalla Olli-Pekka saapuu tupakkapaikalle ja Paula kertoo, mitä he Temppareista näkivät. Olli-Pekka heittää, että piti sitten nauttia virvokkeet nopeasti. Paula sanoo, ettei haitannut, kun oli nollaprosenttista. Muitakin saapuu tupakkapaikalle ja he kyselevät tarjoiluista ja Paula kertoo niistä.

DC1: 19.36 Olli-Pekka kertoo, kuinka Paula ja Roope menivät tehtäväalueelle huutaen, mutta tulivat erilaisella tunnelmalla sieltä pois. Keskustelu kuihtuu Temppareista.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 11 Loka 2020 20:43

Aiemmin:

15:13 DC2: Keittiössä Joel, Kristiina, Ella, Arttu, Timo, Paula ja Roope. Kristiina ja Ella tekevät yhdessä (ilmeisesti) kaurakeksejä. Valmisteilla on kaksi uuninpellillistä. Kristiina sekoittaa kauramössöä kattilassa, Ella muotoilee keksejä. Kati istuu käytävällä tuolillaan.

15:16

Kristiinan ja Ellan yleisönä keittiössä enää Roope ja Paula. Ella kehuu Roopen tuoksua. Paulankin mielestä hyvä. Käydään keskustelu hajuvesistä. Ellan tuoksu on Gaultierin So Scandal!, jota Kristiinakin on aiemmin kehunut.

Paula (säälivällä äänensävyllä): ”Voi Roope!”
Roope (naurahtaen): ”Noh? Mhm!”
Paula: ”Kohta muuttuu iloksi tämä homma!”
Roope (makeillen): ”Iloistahan tää on täällä, joka päivä!”
Paula: ”Tämä on!”

Paula haaveilee Temppareista. Pääsisi jo näkemään. Ella tahtoisi Kurosen Samin taloon.

15:19

Paula ja Roope jättävät keittiön, lähtevät yhteisellä sopimuksella makuuhuoneeseen. Pitivät keittiössä toisiaan jopa saareketason alla käsistä.

Makuuhuoneessa Roope alustaa, että aikoo Paulallekin nyt raivota tästä samasta aiheesta, koska se on nyt hänen huulillaan. Oli todella huvittava se kauhea show mikä alkoi minuutti sen jälkeen kun Sami ja Marko lähtivät pelaamaan. Yhtäkkiä talon ”seinäruusut” olivat laittaneet kauhean imitaation käyntiin.

Paula ihmettelee. Ei ole nähnyt sellaista. Oliko muualla silloin?

Roope: ”Ei ku sä silloin puhuit Ellan kaa siinä.”
Paula: ”Ai! Mul on menny täysin ohi!”

Paula kysyy täsmennyksiä. Roope selittää että sieltä tulivat kaikki Samin jutut ja naurut. Kunnon Kessu-imitaatiot.

15:20

Roope: ”Teki miel sanoo, et eikö teil seinäruusuil oikeesti oo niinku mitään pokkaa tehä noit päin naamaa--”
Paula (käheällä äänellä hämmästellen): ”Juu, juu! Ai! Okei!”

Roope kertoo sanoneensa tästä Katillekin. Ärsytti vain niin paljon. Kati oli vain sanonut että ”noh” ja ettei ottaisi itseensä. Mutta kyllä hän nyt vähän. Paula kyselee keitä siinä oli, oliko Joppe, Krisse ja Arttu...?

Roope: ”Ei, se oli Arttu, Krisse ja O-P!”
Paula (hämmästelevällä äänensävyllä): ”O-P! Okei...”
Roope (sisäänpäin kuiskaten): ”Joo!”

Roope: ”Ja Kati oli silleen, et O-P saatto olla vähä ehkä... vitsimielellä--”
Paula: ”Juu!”
Roope: ”--ja mäki olin silleen, et... ehkä, mmh!”

Roope tähdentää, ettei esitä mitään pyhimystä. On itsekin heittänyt Samista kaikenlaista. ”Todellakin!”, sanoo Paula, ja sanoo itse myös heittäneensä.

Roope: ”Mutta: Mä voin heittää vaikka sen naaman edessä sen!”
Paula: ”Niin on! Juu juu!”
Roope: ”Mut siis nää toiset: niin niilhän ei olis koskaan pokkaa tehä sitä sen naaman eessä!”
Paula: ”Ei! Nehän on ylimpiä ystäviä! Tai siis...”

Roope: ”Mä olin vaan... hohoh! Et teistä tapeteistako tuli tälläsii yhtäkkii!”

Paula komppaa. Roope imitoi tapettien naurua.

Roope: ”Et mä haluun vaan nähä sen päivän ku te teette ton oikeesti sen naaman edessä.”
Paula: ”Joo joo!”
Roope: ”Sit voitte sanoo sen naurun perään iteltänne!”
Paula: ”Juu. Joo! Okei...”

15:21

Roopesta oli huvittavaa katsoa sitä. On miettinyt, että heittäisi Samin palatessa tapeteille kysymyksen, olisiko jollain pieni imitaatio.

Roope: ”Että hei, haluisko joku nytte... imitoida samal tasol ku äsken?”
Paula: ”Niin just. Siinä ois pikku--”
Roope: ”Ai mä katoin, et... eiks sulla ja sulla... ja sulla tais ne olla... ja tota... stage is yours! Et antaa palaa!”

Roope kertaa sanoneensa kaikkea Samille jo suoraan, jopa että on täysi nolla, ja että vihaa Samia.

Paula: ”Sun pittää tuo Kessulle sanoo.”
Roope: ”Niin mä sanonki! Luuletko etten sanois!”
Paula: ”Joo, joo. Niin tietenkin.”
Roope (hyrskähtäen kuin hevonen): ”Totta kai mä sanon!”
Paula (jännähymy kasvoilla): ”Nice!”

15:22

Paula käy tyynybaarissa (suljetun makuuhuoneen ulko-oven ovisyvennyksessä, jossa on säilytystilaa). Löytää ovenkahvasta roikkumasta vaatteensa, jotka ovat olleet puolitoista viikkoa kadoksissa, kun oli laittanut ne kuivumaan treenin jälkeen.

Paula (tuohduksissa): ”Ja... mut... voinko mä sanoo et mä oon huutanu tätä harmaata paitaa ja trikoita kaikkien kuullen, ja muuten, niin... on... ihan oikeesti--”
Roope: ”Mmh.”
Paula: ”Onhan nähty?”
Roope (vakuutellen): ”On varmasti!”
Paula: ”Eikö ole?”
Roope: ”On, on!”
Paula katsoo Roopea suu auki ja hämmästyneenä.

Paula: ”Ei oo sanottu!”
Roope: ”Mut tää on tätä. Tää on just tätä.”

15:23

Roope palaa vielä alkuperäiseen aiheeseen. Oli tullut Sami-imitaatiosta pinna täyteen. Ärsyttää niin se munattomuus. Paula toivoo, että Sami ei lähde talosta pois. Roope toivoo sitä sydämensä pohjasta. Niin Paulakin.

Tästä lähtien Roope aikoo nostaa kaiken esille. Ei ole enää mitään menetettävää. On joka tapauksessa tulilinjalla koko ajan.

Roope (maalailevaa kädenliikettä seinää kohti tehden): ”Ja tapettiseinä kukoistaa!”
Roope murahtaa voimattomasti ja käännähtää sängynpeittoa kohti jonkinlaista tukahdutettua ärsytystä ja raivoa ilmentäen.

15:25

Paula haluaa vain enempi äksöniä ja hyviä bileitä ja rentoa menoa. Niin Roopekin. Mutta Roope haluaa ne rennot, ihanat ihmiset tähän lähelle. Roope kertaa Paulalle mitä olivat Katin kanssa puhuneet siitä, että eivät tule kaikkia näkemään tämän jälkeen.

Roope (naurahtaen ja sängyllä kellistellen): ”Ihanaa, Roope pääsee taas draamailemaan, pitkästä aikaa!”

Roope toteaa, että nyt oikeasti vitutti. Oikeasti vitutti. Pitkästä aikaa. Sunnuntait ja lauantai-illat ovat parhaita, niissä on eniten tunnetta. Silloin tuntee heräävänsä henkiin, tulee olo, että saa olla taas oma itsensä.

Roope: ”Ja mitä enemmän jengii, niinku, tai joitain ihmisii varmaan alkaa vituttaa, niin sitä hauskempaa se on!”
Paula: ”Joo.”
Roope: ”Koska niinku tunnen tunnetta... ja mä nään... et muutki tuntee jotain tunnetta. Ja aivan vitun sama, mikä tunne se on!”

Paula komppaa. Karmeinta on tylsyys. Roopesta myös.

Roope miettii, että jos olisi pitänyt tulla alkuperäisten talolaisten mukana taloon, niin se olisi ollut kauheaa. Niin myös Paulasta. Ei täällä jaksa sellaisia ”aivan ihanaa” ja asiallisia ihmisiä. Nyt pidetään hauskaa. Voi olla asiallinen sitten siviilissä.

Roope kysyy lähteekö Paula draamaan talossa mukaan. Totta kai. ”Kaikkien kaverit” pitää saada veks. Se ei Paulaa kiinnosta yhtään.
Roope (vahvasti kompaten): ”Totta!”

15:27

Paula tähdentää, että se ei tarkoita, etteikö tykkäisi ihmisistä, tai sellaista. Ei vain täällä tykkää sellaisesta.
Paula: ”Täällä ku kerran ollaan niin mennään! Mulla on niin... ketä kaikille ne on... tylsät veks! Näin.”
Roope (naurahtaen, reittään lätkien): ”Mut nyt mä tiedän lisää mitä sä tarkotat!”
Paula: ”Aa, juu juu!”
Roope (riemastuneena): ”Vielä lisää!”
Paula: ”Kaks! Mmh.” (naurahtaa)

Roope: ”Mut mites tylsät ihmiset?”
Paula (hämmentyneenä): ”Häh?”
Roope: ”Tylsät ihmiset?”
Paula: ”Tylsät?”
Roope: ”Niin. Onks ne veks vai... ihan sama?”

Paula selittää, että sitä hän vähän tarkoittikin, että tylsät veks.

Roope: ”Aa, niin niin niin!”
Paula: ”Mutta meillä on eri... tylsät.”
Roope: ”Niin.”
Paula: ”Sää tykkäät jostain, ja... mä en niin.”

Roope tietää satavarmasti, että Katihan ei ole Paulan suosikkeja yhtään. Paula myöntää, mutta sanoo, että sehän on aivan ihana, aivan ihana.

Paula: ”Mutta... kivempi ku kaikkii ei ois! Ja, ynnä muuta, ois.”
Roope: ”Mmh.”
Paula: ”Mmh. Mä haen semmosta!”
Roope: ”Jep!”
Paula: ”Ja se oli vaan yks esimerkki. Kaikki muuki... räväkkää ja hauskaa!”

15:28

Roope: ”Mut mitä sä oot makuuhuonejengistä mieltä... niinku ylipäätänsä, et vetäydytään tänne? Niinku vaan olemaan?”
Paula: ”Nii-ih.”
Roope: ”Onks se niinku ihan sama?”
Paula: ”Noh--”
Roope: ”Koska must se on boring!”
Paula: ”Nii o, nii o. On.”

Roopesta sitä vielä korostaa se että tullaan tuohon naureskelemaan ja sitten kun asianomaiset ovat paikalla, ollaan taas naama näkkärillä. Tai sitten joku heittää jonkin vitsin, ja ollaan ”Sä oot niin hauska, ja hähähä!” Ja sitten heti kun lähtee, puhutaan taas selän takana.

15:29

Paula miettii mitä sitten tapahtuu kun porukka hajoaa. Ei täällä kukaan yksin ole. Ei Roopenkaan mielestä.

Paula: ”Saa nähä!”
Roope (naurahtaen): ”Voi Paula! Sä oot paras!”
Paula: ”Samoin.”

Roopesta on ihana tuntea jotain. On tunnetiloja tällä hetkellä. Tuntuu siltä, että herää henkiin. Kaikki tunteet ovat tosi vahvoja täällä. Se on ihanaa, upeeta. Paulasta saisi vielä vain olla kaikkea räväkämpää. Se tulee ehkä vielä jatkossa esille. Ei pitäisi himmailla.

Roope: ”Mut himmailijat veks!”
Paula: ”No eiks oo!”

Toteavat, että himmailijat voivat olla ihmisinä tykättävissä.

Roope: ”Mutta silleen niinku täällä, niin... meh! Meh!

15:31

Roopella välähti ”luja lamppu”. Uskoo tietävänsä keitä Paula tarkoittaa. Paula tykkäisi puhua enemmänkin, mutta kun ei tiedä mistä saa puhua, niin siksi on näin varovainen. Roopestakin tuntuu, että saisi Paulasta vielä paljon enemmän irti.

Paula: ”Ja sit mä aattelen, et sä saatat mennä sanomaan... joillekin... et sä et sano mulle!
Roope: ”Aah! Mut hyvä et sanoit tonki... koska tota mä en... ei tullu mulle mieleen!”
Paula: ”Niin. Menisiksä?”
Roope: ”Mä en usko. Ei.”
Paula: ”Nih.”

Roope on Paulalle antanut vapaudut vankilasta -kortin, jonka Paula on antanut hänelle. Ja se lojaalisuus, minkä Paula on vannonut ensimmäisestä päivästä saakka, Roope uskoo siihen vahvasti. Mutta Roope ymmärtää myös Paulan epäilyt. Paula kysyy, että jos Roope nyt sanoo hänelle jotain, niin näkeekö, että hän menisi ikinä tuolla siitä puhumaan. Roope ei näe tätä tapahtuvaksi, mutta vaikka Paula sanoisikin, sekin olisi hänelle, että ”No... siinähän sanot.”

Roope: ”Tai silleen et, ihan sama. Käytännös.”
Paula: ”Niih.”
Roope: ”Mut en nää, et menisit.”
Paula: ”En menisi! Mut menisiks sää?”
Roope: ”E.”
Paula: ”Nii!”
Roope: ”E.”

Paulasta se, että mennään, kuuluu täällä peliin. Mutta olisi kiva jos olisi yksi, joka ei sanoisi.

15:32

Roope on koko talossaoloaikansa kokenut olonsa vähän yksinäiseksi. On miettinyt, onko hänellä talossa ketään sellaista — koska tietää, että joillain on se tietty, josta tietävät, etteivät kerro eteenpäin. Paula komppaa. Roopesta Paula on ollut koko ajan tosi vahva potentiaalinen tällainen henkilö talossa hänelle. Mutta on huomannut että Paula on varovainen hänen seurassaan. Paula myöntää; on ajatellut, että meneekö Roope sanomaan.

Roope: ”No mutta... nähään sitte jälkikätteen, että--”
Paula: ”Niih. Kuka meni.”
Roope: ”Niin. Et oonko mennyt, ja--”
Paula: ”Niih.”
Roope: ”Ja mä voin... siis voin käsi sydämel sanoo, et en o.”
Paula: ”Juu.”
Roope: ”Mutta sen näät sitte.”

Paula: ”Niin, en määkään! Mutta mennäänkö tulevaisuudes?”
Roope: ”Mä? En!”
Paula: ”Niin, en määkään!”
Roope (naurahtaen): ”Varsinkaan tän keskustelun jälkeen, niin herranjumala--”
Paula: ”Niin, en määkään!”

Roope ei näe sellaista tapahtuvaksi tämän keskustelun jälkeen. Paula aikoo PK-huoneessa kysyä, mitä saa puhua. Roopen mielestä Paulan kanssa on helppo puhua, koska Paula puhuu niin suoraan takaisin. Rakastaa sellaista. Ei jaksa sitä, ettei sanota suoraan asioita. Koska itse on todella suora tyyppi.

Kati tulee makuuhuoneeseen. Keskustelu siirtyy yleisemmälle tasolle. Roopella on Samiin viha-rakkaussuhde.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 11 Loka 2020 20:49

DC2 aiemmin:

20.11 Olli-Pekka ja Kristiina tupakkapaikalla. Olli-Pekka kertoo, että nyt on ollut kuhinaa "kanamunakeissistä". Olli-Pekka kehoittaa, että jatkossa kaikille vaan. Kristiina luuli ilmeisesti asiaa joksikin toiseksi, mutta sitten ihmettelee, mistä Olli-Pekka puhuu. Olli-Pekka tarkentaa, että munakashomma, johon Kristiina sanoo, että pitääkö siis tehdä jatkossa kaikille. "Osaat valmistautua, jos se jossain kohtaa kosahtaa", sanoo Olli-Pekka Kristiinalle.

Keskustelun keskeyttää Samin ja Roopen saapuminen tupakkapaikalle. Roope naureskelee Kristiinalle, ettei tätä jännitä ollenkaan. Sami kommentoi, että näitä tunteita hän on tullut hakemaan talosta. Keskustelua lyhyesti asukkaiden tyyleistä tänään, jonka jälkeen Sami ja Roope poistuvat tupakkapaikalta.

20.14 Olli-Pekka jatkaa munakaskeskustelua Kristiinan kanssa. Olli-Pekka sanoo, että moni ei pitänyt, kun Kristiina ei tehnyt munakasta muille, mutta kukaan ei sanonut siitä Kristiinalle. Kristiina ihmettelee, miksei. Kristiina selittää, että kyseessä oli välipalat, jonka teki itse ja tekee munat omalla tavalla. Olli-Pekka ohjeistaa munien paistamisesta ja menee muuten hyvin, jos tekee pikkuasiat. Kristiina sanoi paistavansa ensi kerralla, jos se siitä on kiinni.

20.15 Olli-Pekka pohtii, ettei asia muutu, jos siitä ei sano ja on itse tottunut tekemään asiat tietyllä tavalla. Kristiina selittää, ettei ole asunut kämppiksen kanssa, on vain tehnyt itselleen. Päättävät keskustelun aiheesta ihmettelyyn, miksei voi sanoa, jos joku piirre ärsyttää. "Tää on tätä", Olli-Pekka ja Kristiina päättävät keskustelun.

Timo ja Sami saapuvat tupakkapaikalle ja keskustelu alkaa häätöäänestyksen aiheuttamasta jännityksestä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Loka 2020 22:40

DC2 22:36
Kati epäili, että häädetyn herja menee Kristiinalle, "se vois olla hyvä". Ellan mielestä vois mennä Markolle, "se olis hauska".
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 11 Loka 2020 23:59

23:42 DC2
Joel kaivautuu patjan alle nukkumaan, koska häneltä on viety lakana ja peitto. "Herra siili" vittuilee Jopelle ja toivottaa hyvää yötä.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 12 Loka 2020 01:04

Aiemmin:

22:10 DC1: Suora lähetys käynnissä. Asukkaat sohvalla; häätöpenkillä Timo, Roope, Kristiina, Sami ja Marko. Häädetty on nyt selvillä.

Elina: ”Asukas, joka tänään häädetään on...”

Häätöuhan alaiset huokaisevat ja tarttuvat toistensa käsiin.

Elina: ”Oletteko valmiit kuulemaan, kuka lähtee?”
Kristiina (hymyillen): ”Kyl.”
Marko: ”Joo, kyllä.”
Timo: ”Mm-mh!”

Elina: ”Hän on...” (pitkä tauko) ”...Roope!

Roope hymyilee ja nyökkää, nousee sohvalta.
Kati: ”Eiii, eiii!”
Sami halaa Roopea ensimmäisenä.
Marko (sohvalta ylös noustessaan): ”Ei voi olla! Mitä ihmettä!”
BB: ”Tämä on Big Brother. Roope, sinulla on minuutti aikaa!”
O-P: ”Ei vittu!”
Marko: ”Mitä vittua, Roope?”

22:11

Marko halaa Roopea. Ihmettelee yhä.
Marko: ”Ihan oikeasti, mitä helvettiä!”
Roope (hymyillen): ”Sori!”
Halausvuorossa Paula, sitten Ella, Timo, Kati. Marko ei meinaa päästä päivittelyvaiheen yli.

Asukkaat alkavat jo siirtyä käytävää kohti, vaikka kaikki eivät ole vielä halanneet. Kristiina halaa Roopea tämän noustessa ylätasanteelle. Joel halaa Roopea ylätasanteella ja muiskauttaa pusun poskelle.
Roope: ”Oi!”
O-P halaa tämän jälkeen. Marko halaa vielä toistamiseen.

22:12

Häätökäytävälle muodostetaan kunniakuja. ”Mitä täällä tapahtuu?”, päivittelee O-P useaan kertaan. Roope asettuu kunniakujan päähän.
Roope: ”Pitäkää se lippu korkealla ja kattokaa... että ykskään seinäruusu... ei tätä paskaa voita!”
Sami (nyökäten): ”Kyllä.”

BB: ”Tämä on Big Brother. Roope, sinut on häädetty Big Brother -talosta!”
Roope kulkee kunniakujan läpi.

Kati: ”Moikka, Roope!”
Ella: ”Heippa, rakas!”
Roopelle taputetaan ja huudellaan heitä.

Roope ottaa vielä fabulous-poseerauksen häätöovella muihin asukkaisiin päin.
Marko: ”Ei voi olla oikeesti!" Moikka, Roope! Näytät hyvältä oikeesti! You nail it!”
O-P: ”Siis mitä täällä tapahtuu!”

Roope katoaa häätöeteisen pimeyteen. Katsoo vielä taakseen, vilkuttaa viimeisen kerran ja lähettää lentosuukon. Osa asukkaista lähtee jo olohuoneeseen päin.

Kati, Ella, Marko ja Paula (lähempänä) sekä Kristiina ja Sami (vähän etäämpänä) viipyilevät vielä häätökäytävän päässä ja huutelevat moikkaa, kunnes ovi sulkeutuu.

22:14

O-P:n mielestä tämä osoittaa, että häädössä on ihan kaikki mahdollista. Marko näyttää olevan vielä shokissa. Sanoo ääni väristen olevansa sanaton. Ei voi käsittää oikeasti miten tämä on mahdollista. O-P:n mielestä Roope oli oikeasti näkyvin persoona koko talossa.

Kati halaa Markoa.

Sami (silmäkulmaansa pyyhkien): ”Tuntuu pahalta!”
Paula: ”Siis mä en jotenki... et ei oo huomenna täällä...”
Marko (puuskahtaen): ”Tuntuu ihan saamarin pahalta! Roope ei oo mun vieressä yöllä, esimerkiksi! Siis ihan... ei se... se ei oo aamulla... tossa!”

O-P toteaa, että talossa tulee olemaan hiljaisempaa.
O-P: ”Posin kautta!”
Paula: ”Joo!”

22:17

Jäljelläolevat asukkaat ovat palanneet olohuoneeseen. Marko ja Ella istuvat ylätasanteen jalkaraheilla, Marko vielä kovasti tunnekuohussa. Sami, Kati ja Timo istuvat ylätasanteen reunalla, jalat porrasaskelmalla. Paula ja Kristiina istuvat jumppapalloilla alatasanteella. Arttu makaa isolla sohvalla ylätasanteen puoleisessa päädyssä vatsallaan. Joel ja O-P seisovat alatasanteen lattialla.

Paula: ”Kymmenen...”
Timo: ”Ja heitä oli kymmenen.”
Kristiina: ”Niin.”
Paula: ”Seittemän viikkoa jälellä ja meitä on kymmenen! Siinä on nyt...” (puuskahtaa) ”...näin!”

Kati toteaa, että kaikki läsnäolevista pääsevät käytännössä nyt puoleen väliin kautta. O-P muistuttaa puolenvälin bibiksistä. Paula onnittelee kaikkia, näkevät puolenvälin.

Marko: ”Ja kaikilla on nyt 10 prosentin mahollisuus...”
Paula komppaa. Joku tästä porukasta saa 30 000 euroa.
Ella: ”Miinus verot.”

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”