48. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 23 Loka 2020 22:44

Ennen Stigiä Vili paljastaa, että ovat Ellan kanssa nähneet sattumalta Helsingissä joskus 2014-2015. Ella olisi ohjannut Vilin pizzeriaan ja Vili olisi tarjonnut tästä hyvästä pizzan. Ella itse ei muista tapahtunutta... (Ilmeisesti Ella ollut tuolloin biologisessa poikamoodissaan?)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2020 23:12

Aiemmin:

22:28 DC2: Olohuone. Paula aikoo järjestää tunnustusten ringin. Vetää Artun sivummalle käytävän päähän neuvotteluun. Meinaa paljastaa, miksi Tempparit-jakson katsominen jäi lyhyeen ja sen, kuka pieraisi lennon aikana. Tahtoo kuitenkin, että Arttukin paljastaa jotain vastaavaa; ei tahdo yksin paljastaa.

22:30

Arttu ei ensin keksi mitä se voisi olla, mutta sitten naurahtaa, että olisi hänelä kyllä aika pahoja.

Paula: ”Voiksä sannoo?”
Arttu: ”En.”
Paula (suostutellen): ”No kerro joku paha, koska mul on pari pahhaa!”
Arttu: ”Sitte ku me ollaan... lähetty täältä pois... mä voi sulle tulla sannoo... semmosia settejä... mitä sä et ikinä uskois!”
Paula: ”On mullaki siviilistä!”
Arttu: ”Ei kun mulla on ihan niinku... täältä.”

Arttu ei kuitenkaan tahdo sanoa niitä nyt.

Ella tulee olohuoneen ovelle, on kiinnostunut siitä, mitä juttuja täällä nyt kerrotaan.

22:31

Paula (olohuoneen ovelta huutaen): ”Onko kaikki? Meillä on, tunnustusten rinki lähtee! Onks täällä kaikki, laskekaa joku!”

Arttu ryhtyy seremoniamestariksi. Huutelee käsi levällään olohuoneen ylätasanteelta, että annetaan Paulalle puheenvuoro, Paulalla on tunnustettavaa.

Paula: ”Mulla on kaks asiaa, mitä mä tunnustan!”
Seuraa älämölöä.
Arttu: ”Turvat tukkoon, antakaa Paulalle puheenvuoro!”

22:32

Paula seisoo ylätasanteella.
Paula: ”Ollaanko me kaikki täällä?”
Joku yleisöstä vahvistaa, että ovat.

Paula: ”Okei, mulla on kaks asiaa tunnustettavana!” (teatraalisesti käsiään levittäen, molemmissa käsissä pullot) ”Mä en tiedä miksi, mun ei tarvis kumpaakaan kertoo... mutta alkoholi saa tunnustamaan! Te tiiätte sen! Ja mä kerron ensi ekan... mutta sitten... mä annan tiiserin tokasta--”
Joku yleisöstä: ”Oho!”
Paula: ”--mutta sit pitää jonku muunki tunnustaa jotain, et mää kerron sen toisen!”
Ella: ”Joo!”

Paula: ”Okei, ensimmäisen mää voin lähtee nyt helpolla...”
Joku yleisöstä: ”Joo!”
Paula: ”Mää tiiän... kuka pieras. Jatta, tiiäks sää?”
Yleisö äännähtelee ja katselee Marjattaan päin.
Paula (toppuutellen): ”Ei ku mää kerron sen nyt. Mää tiiän kuka se oli. Tiääksää Jatta, kuka se oli?”

Marjatta: ”Minä... minä tiedän ainoastaan sen, että se et ollu sinä, enkä se ollut minä!”
Paula: ”Niin. Sää tiiät sen faktana?”
Marjatta (vakuuttavasti): ”No ihan fakta!”
O-P (Viliin viitaten): ”Hei. Mää tiiän et se oli Vili.”
Julia: ”Kuka se oli?”
Vili (itseensä viitaten): ”Mähän olin...”
Paula: ”Mää... mul on tieto--”
Marjatta (topakasti): ”Eikä se ollu Vilikään!”
Joku: ”Se oli Paula!”

Paula: ”No kuuntele nyt, Jatta ei valehtelis!”
Marjatta: ”Niin. En valehtelis! En. Ei ollut Paula, en ollut minä, en--”
Paula: ”Jatta, ikävä tuottaa pettymys: se olin minä!”

Yleisö puhkeaa nauramaan, ulvomaan ja aplodeihin. Asukkaat huutelevat ”Hyvä, Paula!” Marko käy halaamassa Paulaa. Paulaa naurattaa.

Vili innostuu selittämään: sen näki Markon naamasta, ettei ollut se; Marko olisi myöntänyt. Jatalla olisi törähtänyt enemmän. Markollakin on paljon analyysiä pierusta. Kristiina oli nähnyt Paulan hymyilevän. Paula myöntää, mutta sanoo, että lähti kieltämään, kun kukaan ei uskonut.

22:33

Paula: ”Sori Jatta! Sori Jatta! Tämmösiä ei tarvi tunnustaa, mutta alkoholi tekkee sen, et--”

BB: ”Rakkaat ystävät! RMJ-päälavaohjelma jatkuu! (Epäselvää) paikat on varattu ainoastaan teille! Laittakaa takit päälle, muistakaa annetut ohjeet, ja olkaa ystävälliset, siirtykää suoraan yläpihalle!”

Asukkaat nousevat ylös sohvalta kovalla älämölöllä ja alkavat kerätä takkejaan ja juomiaan. Paula muistuttaa, että paras paljastus on vielä tulossa, mutta ei tule, ellei joku muukin paljasta jotain.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 23 Loka 2020 23:55

Paula kertoo vihdoin O-P:lle, mikä oli niiden Tempparit. :bidmouth:
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 00:16

Aiemmin:

22:41 DC1: Yläpiha. Stigin keikka alkaa.

Stigillä on apunaan DJ Super Monni. Ensimmäinen biisi on Ryyppy. Asukkaat tanssivat riehakkaasti.

22:45

Stig kertoo asukkaille olleensa Vain elämää -ohjelmassa ja laulaneensa siellä Ressu Redfordia. Nyt esittää sen asukkaillekin. Aikoo myös soittaa pienen kitarasoolon siihen.

Marko: ”Äijä on kone! Äijä on kone!”
Stig: ”Ressun sanoin kysyn: Kuka on se oikea?

O-P joraa ja halailee Marjattaa. Ohjaaja näyttää Kristiinaa fiilistelemässä ilmakitaroinnin parissa kitarasoolon aikana. Artulla on toisessa kainalossa Ella ja toisessa Paula, tapailevat laulun sanoja: ”Niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea? Niin moni tulee vastaan...

23:49

Biisi loppuu. Stig kysyy jaksaako yleisö vielä pari biisiä. Sai vähän alkulämpöä kitaraa soitellessa, mutta on vieläkin vähän viileä.

Stig: ”Otetaan tähän seuraavaan biisiin pienet tanssiaskelet. Ooksä harjotellu niitä, Monni?”
Monni: ”Oon.”

Stig kehottaa asukkaita yhtymään tanssiaskeliin kun hetki on. Vuorossa on Viheltelen. Asukkaat yhtyvät viheltelykohdan tanssimooveihin kukin tavallaan.

22:53

Viheltely loppuu.

Stig: ”Kiitos! Ja hei, mä sain nyt korvaani ilouutisen: teille on kuulemma kaikille ens kesäksi liput Raumanmeren juhannus... RMJ:hin.” (innostunutta huutelua yleisöstä) ”Ehkä siel on myös esiintymässä Stig... vink, vink!”

Stig kysyy, vieläkö yleisö jaksaa yhden kappaleen. Jaksavatko ajaa koko yön?

Vuorossa Roy Orbison. O-P pitkine hiuksineen moshaa villisti kertosäkeessä, ja muutenkin. Muutkin joraavat. Joel heittää takin pois ja esittelee paitasillaan moovejaan. Timo leijuu esityksestä fiiliksissään. Marko ja Arttu laulavat kertosäettä toisilleen. Kristiina tanssii.

22:57

Ajo on ohi. Stig kiittää ja toivottaa hyvät jatkot. Asukkaat huutelevat ”yhtä vielä”.

Stig: ”Haluisitte kuulla viel yhen biisin vai?” (asukkaat huutavat innoissaan) ”Me oltiin varauduttu vain neljään...” (lisää huuteluja, joku huutaa Täyspaskaakin, O-P:n bändin nimeä; Stig naurahtaa) ”Hei, otetaan nyt... Hei, kiitos! Lämmittää sydäntä tämä encore...” (laittaa käden sydämelleen ja kumartaa) ”...otetaan, mä tarviin vähä apuja tähän... me ei nyt saatu paikan päälle muita, tilanteesta johtuen, ku ollaan täällä suljetuissa tilois, mut meil on satelliittiyhteys suoraan Gerbyn satamaan...” (huuteluja yleisöstä) ”...siellä... siellä... tutut kaverit, Setä Tamu ja Kuningas Pähkinä on valmiina... viedään teidät vielä pienelle risteilylle tähän loppuun... lemmenristeilylle kohti rakkauden satamaa... tilataan eka paatti tänne...”

Encore-biisi on Yön Poltteen Tyttö sinä olet meritähti. Asukkaat heiluttavat käsiään ilmassa Stigin mallin mukaan. O-P ja Marko kaulailevat. Timo ja Paula tanssivat ja vaihtavat poskisuudelmat.

23:01

Biisin päätyttyä:

Stig: ”Kiitoksia! Oikein hyvää illanjatkoa, rakkautta ja haleja teille, ja tsemppii! Moi moi!”

Stig vilkuttelee hyvästit poistuu lavalta. Asukkaat ulvovat ja huutelevat kiitoksiaan perään. Marko ja O-P toteavat, että Tyttö sinä olet meritähti kruunasi koko jutun.

23:02

Iloiset ja tyytyväiset asukkaat keräilevät juomia.

BB: ”Kiitos Stig! Aivan mahtava veto! Raumanmeren juhannus kuittaa! Tässä on nyt semmonen tilanne, et näitä bileitä ei lopeteta vielä tähänkään, vaan jatketaan alapihalla kunnon jatkoilla! Hetken kuluttua lisää tietoa! Kiitos yleisö, kiitos hei kaikki artistit! Kiitos!”

Kristiina (naureskellen, BB:lle kommentoiden): ”Mä tiesin aina, et sä oot ihan hyvä tyyppi oikeesti! Välil sä oot ihan kyrpä tyyppi, mut...” (puhkeaa nauramaan)

Asukkaat ovat iloissaan että bileet jatkuvat. Kokoontuvat rinkiin kädet toistensa hartioille asettaen.

Marko: ”Mikä tilanne? Me ollaan kauppakeskuksen katolla Helsingissä!”
Fiilistelevät mitä esiintyjiä heillä on ollut. Paulan mukaa kellään muulla ei ole ollut mitään esiintyjiä kun on korona.

Marko (muita huudattaen): ”Kaikki haluaa olla me!”

Asukkaat hytkyvät piirissään ja aloittavat rytmikkään "RMJ! RMJ!” -huutelun. Huutelevat myös ”Kaikki haluaa olla me!” -iskulausetta. Sitten piiri purkautuu iloiseen hälinään ja puheenorinaan.

23:05

BB kuuluttaa, että asukkaiden on aika siirtyä alapihalle. Kokoavat takkinsa ja juomansa ja lähtevät naureskellen ja jutellen kohti taloa.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 00:38

Aiemmin:

23:16 DC1: Varastohuone ja sen sisäänkäynnin edessä oleva käytävänpätkä. Talolle Stigin keikan jälkeen palanneet asukkaat ovat saaneet paristojenvaihtokuulutuksen. Humalaiset Arttu ja Marko kaulailevat jonottaessaan käytävällä.

Arttu (lauleskellen): ”Markoo on... kyrpää äijää! Kyrpä äijä Marko...
Marko (naurahtaen, käsi Artun hartialla, pusun Artun poskelle suikaten): ”Mikä kyrpä, saatanan runkkari!”

Marko: ”Ollaanko me kyrpii?”
Arttu: ”Ollaan!”
Marko: ”Molemmat?”
Arttu (naurahtaen): ”No totta vitussa, saatana!”
Marko (naurahtaen): ”No sä oot ihan junnu, saatana!”
Arttu: ”Kukapa täällä ei ois kyrpä?”
Markoa naurattaa. Molemmat kaulailevat.
Arttu: ”Sä oot vitun vanha pappa.”
Marko (nauraen): ”Arttu!”
Arttu (naurahtaen): ”Mitä?”

23:16

Kaulailu varastohuoneen oven edessä jatkouu. Marko toteaa, ettei halua Artulle mitään pahaa, on rakastunut Arttuun. Arttukin rakastaa Markoa. Vaihdetaan poskisuudelmia.

Arttu: ”Sää oot maailman paras.”
Marko: ”Sääki olet.”
Arttu (hymyillen): ”Mää tykkään susta--”
Marko: ”Mää haluan olla oikeest--”
Arttu: ”Mä tykkään susta oikeesti!”
Marko: ”Mä haluaisin olla... äijä!”
Arttu: ”Miks ihimeessä?”
Marko: ”No sen takia ku... sää panet!” (ratkeaa kihisevään nauruun) ”Sä panet varmaan!”
Arttu: ”Mä panen ihan mitä--”
Marko (naurahtaen): ”Kyl sää panet kaikkii!”
Arttu: ”Kaikkia!”
Marko: ”Ei ku sää panet ihan mitä vaan!”
Arttu (hymähtäen): ”Juuri näin... se on elämän suola!”

Jono etenee niin, että naamat vastakkain puhuva härkäpari pääsee paristojen vaihtoon. O-P:kaan ei pääse Markon ohi varastohuoneesta ilman poskisuudelmien vaihtoa ja halailua.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 02:41

23:22 DC1: Olohuone. Ella tarjoutuu paljastamaan salaisuuden vaihtokaupaksi Paulan jäljellä olevasta Tempparien katsomiseen liittyvästä salaisuudesta. Asukkaat hiljenevät kuulemaan.

Ella: ”Eli...”
Paula: ”Eli--”
Marko: ”Eli?”
Paula: ”--nyt tulee Salaisuuksien kammio!
Ellaa naurattaa. Laskee katseensa hetkeksi hymyillen, nostaa sen taas sen jälkeen.

Ella (hymyillen: ”Se litinä ja lotina mitä te ootte kuullu...”
Vili: ”Älä jauha paskaa... älä jauha paskaa!”
Vilin käsketään olla hiljaa.
Joku: ”Turvat kiinni! Antaa Ellan puhua.”
Ella: ”...niin se on ollu.. yksinkertasesti sitä, että... ollaan vaihettu iltapusut, ja mä oon kääntyny ja hieronu silmiäni!”

Marko hymyilee, että hänellä on erilaiset iltapusut sitten. Joel nauraa, että vähän märät silmät. Marko komppaa mutta nauraa, että ei paljon. Ella hymyilee ja täsmentää, että öljyä silmissä.

23:23

Paula: ”Mul on yks tarkentava kysymys! Columbolta--”
Vili: ”No ni!”
Paula käärii hihansa ylös, jonka alta paljastuu kyynärvarressa oleva Columbo-tatuointi.
Paula: ”Mitä tarkotat teidän iltapusuilla?”
Paula hymyilee vienosti.
Vili: ”No ni!”
Marko (Ellalle): ”Mitä vastaat?”
Ella (vähän hymyillen): ”No ihan semmonen... pusu vaan!”

Paula: ”Ai niinku... me voitas vaihtaa, vai...?”
Ella: ”No en mä nyt sanois...”
Marko (hymyillen): ”Ella, voitasko me vaihtaa iltapusut?”
Ella: ”No ei.”
Marko (hymyillen): ”Ei?!”
Julia: ”Vähä isompi ku iltapusu?”

Joelilla on kysymys. Joelille annetaan puheenvuoro.
Joel: ”Minkä takia Arttu sitte sanoo, et akti on tapahtunu?”
Marko komppaa kysymystä.
Arttu: ”En oo sanonu!”
Marko: ”Oletpa! Tupakkipaikalla olet sanonu!”
Joel komppaa Markoa.
Arttu hymyilee ja pudistaa päätään sohvan piippuhyllyllä kyljellään maaten ja koukussa olevalla kädellään päätään tukien, kaljatölkki kädessä.

Ellan mukaan muut ovat nähneet, että akti on tapahtunut. Se mitä on kuulunut, on eri asia. Marko ei tyydy selitykseen. Tahtoo tietää, mitä se litinä ja lotina on.

23:24

Julian vuoro esittää tarkentava kysymys.
Julia: ”Te ette oo tehny mitään muuta ku pussanu, vai?”
Ella: ”Kädestä pidetty!”
Arttu (hymyillen): ”Kädestä pidetty.”

Paula kysyy, onko ollut kieltä suudelmissa. Ella toistaa, että kädestä on pidetty. Paula toistaa kysymyksen.

Joel: ”Oon kuullu sen.”
Arttu: ”Ehkä vähän.”
Marko: ”On kai ollu... kieltä!”
Julia (Ellalle): ”Ai ei mitään enempää? Myönnä!”
Ella: ”No ehkä vähän...”
Julia (naurahtaen): ”No ehkä! Joo...”

Marko kysyy, onko Artun kieli ollut jossain muualla kuin suudelmissa. Arttu pudistaa päätään. Vilikin kommentoi jotain epäselvää Nivalan pojan suhailuista ja niiden itsestäänselvyydestä.

Vili: ”Joka muuta uskoo, niin morjens!”

23:25

Julia: ”Suora kysymys: oletteko panneet?”
Marko: ”No o!” (ratkeaa kähisevään nauruun)
Ella: ”No miten sen nyt ottaa.”
Marko (naurun seasta): ”Mutta mitä se on pannu!”
Ella: ”Miten sen nyt ottaa.”
Arttu hymyilee kiusaantuneena, edelleen tölkki kädessään. Asukkaita naurattaa. Marko meinaa tikahtua omaan nauruunsa.
Marjatta: ”Joka aamu ne panee voita puuroon, eiks totta?”
Ella: ”Joo joo!”
Marjatta: ”Niiin! Niin joka aamu panee hieman!”

Marko pääsee naurunsa yli ja sanoo nyt vakavoituvansa haudanvakavaksi. Kehottaa Arttua kertomaan. Arttu maiskauttaa suuta ja vetää henkeä.

Arttu: ”No niin. Mää kerron!”
Siemaisee olutta.

Paula: ”Kerro!”
Joel: ”No kerro vittu lyhyesti!”
Marko: ”Kerro ihan lyhyesti: ootteko vai ettie?”

Arttu: ”No vittu! Jos kuuluu litinää ja lotinaa, vitun runkkarit, se ei aina tarkota sitä et nussitaan!”
Vili: ”Ei niin, Arttu rakas! Kun sä voit kertoo, mitä litinä ja lotina tarkottaa! Luuleksä et kukaan ei oo koskaan litissyt eikä lotissut!”
Joel (naurahtaen): ”Mä en enää tiedä mikä tää on!”
Arttu: ”En kommentoi.”
Julia: ”No ni. Sielt se tuli.”
Arttu siemaisee lisää olutta.

Joel katsoo Arttua ja naurahtaa että huulilla on siis käynyt.

Markon seuraava kysymys on: onko ollut kulmapaikalla suuhoitoa? Ellan mukaan vastaus maksaa.
Joel: ”Joo, mut se on neljäsataa. Se ei oo paha!”
Kommentti naurattaa asukkaita.

Arttu (ärsyyntyneenä): ”Mää voi sanoa että... voisitte vittu keskittyä omiin yöpuuhiin, eikä minun ja Ellan--”
Artun sanomiset keskeytyvät muiden välihuuteluihin, että siellä nukkuu muitakin, äänet kuuluvat kaikille, ei voi nukkua.

23:26

Arttu (sormella sohvaa tökkien): ”Jos minun sänky on siellä--!”
Ella (Julialle): ”Jos sinä ja Joppe ootte täällä ja...” (näyttää poskeenottoelettä) ”...joka vitun ilta sen jälkeen, kun sinä olet tullut tänne näin, te olette täällä omissa oloissanne--”
Julia: ”Me ollaan kerran oltu vain--”
Ella: ”Ketä vittuu se haittaa, jos minä ja Arttu nukutaan... tällee näin--”
Vili: ”Ei ku... ei ku siis... Ella, Ella... pointtihan on se, että siis... mua ei haittaa tiäkkö tää yhtään, vaan saa litistä ja lotista niin paljo ku lystää, mutta--”
Ella: ”Kuhan sut pyydetään mukaan?”
Vili: ”Joo, mut saa pyytää mukaan, joo, kyllä! Mut tota... niinkun... tää bullshitin jauhaminen, niin täähän on shittiä, miten--”

23:27

Nona: ”Siis mun puhe... mua järkyttää nyt ihan... niinku... suunnattomasti tää, et miks näin montaa ihmistä kiinnostaa!”
Arttu: ”Jep! Juuri näin!”
Nona: ”Tai sitte niinku... ku mä en... siis mä en, mä en, mua ei nyt... mä en nyt niinku nauti itekään tästä tilanteesta ollenkaan!”
Vili: ”Mua... mua kiinnostaa... mua kiinnostaa jokanen... joka panee yhteises makkaris!”
Nona: ”Ei mut mun mielest... siis mul on tosi epämukava olo jopa että niinku tota--”
Yleistä hälinää.
Joel: ”--mä nukun 43 sentin päässä siitä--”
Ella: ”...ja mua naurattaa se, et kaikki haluaa olla mä!”

Paula ottaa puheenvuoron, joka saa muut vaikenemaan.
Paula: ”Mä en ymmärrä, miksi Joel on nyt aisamiehenä, ku kaikki tietää, et tässä on niinku avopari--”
Marko: ”Niin, just sitä! Niin!”
Paula (Juliaa ja Joelia kohti viittoen): ”--keskellä, niin miksi--”
Julia (ensin Markoon ja sitten Joeliin viittoen): ”Niin, mä oon jo sun vaimo ja sunki vaimo... niin!”
Marko: ”Niin, ja sit se pyysi multa äsken anteeks, että--”
Joel (huvittuneena naurahtaen): ”Ai nyt tää käännetään tähän!”
Juliaa naurattaa.
Joel (Julialle selittäen): ”No ei mitään, mä oon ollu tässä tilanteessa ennenki.. mutta... sillon lähti onneks meneen!”
Marko (nauraen): ”Lähti onneks meneen! Etsä voi sanoo noin!”
Juliaa naurattaa.
Julia: ”Voi kauhiaa!”

Ella: ”Sanotaan että seittemän viikkoa on pitkä aika meille kaikille, myös Jopelle!”
Joel: ”On, on!”

23:28

Timo toteaa, että oli makkarissa nukkumassa silloin kun oli tämä kovin keskusteltu aihe, eikä häntä kiinnosta pätkääkään. Ella komppaa Timoa, siinä on oikea asenne.

Timo (elehtien erityisesti Vilin suuntaan): ”Mun täytyy kysyä se, että onks täällä muut niin puutteessa, että se kiinnostaa teitä noin vitusti!”

Timo sanoo vielä Vilille jotain, josta ei saa hälinältä selvää, mutta joka loppuu ”...ettei tarvitse kysellä koko aikaa!” Arttu haluaa kalistella tölkkiä Timon kanssa.

Vili yrittää selittää jotain vieressä panemisesta, Timo toteaa ykskantaan että älä sitten hoe sitä koko aikaan. Vili valittaa, ettei Timo kuunnellut pointtiakaan. Julia toteaa, että spekuloivat talossa kaikesta, miksi tästä ei saa spekuloida.

Ella ihmettelee Markolle, eikö tämä ole maailman kaunein asia kahden ihmisen välillä. Markon mielestä niin onkin, mutta Ella ja Arttu eivät ole myöntäneet sitä. Ella ihmettelee, miksi heidän pitäisi se myöntää kenellekään. Villelle on ihan sama, mutta ei halua kuunnella paskanjauhantaa asiasta ikään kuin sitä ei olisi tapahtunut. Sitten jos on, niin on, that’s it.

23:26

Keskustelu käy jo sekavaksi. Paula yrittää testata asukkaiden aikaisempaa teoriaa siitä, että Julia olisi oikeasti Markon avovaimo Laura ihmettelemällä, miksi eivät kaikki myönnä että ”Laura ja Marko” (kädellään Juliaan ja Markoon viitaten) ovat avopari, ja sitä peitellään. Joel nauraa, että Laura ja Markohan ovat avopari. Marko levittelee käsiään ja toteaa, että he ovat, mutta se ei liity millään tavalla Joppeen ja Juliaan. Joel nauraa, miksi hänet sotketaan tähän. Julia nauraa, että jos hän hengaa Markon ja Jopen kanssa yövartiossa, niin yhtäkkiä hänellä on kummankin kanssa jotain. Ella muistuttaa, että Julia oli kyllä erittäin kauan Joelin kanssa yöllä olohuoneessa kaksistaan. Joel kertoo, että juttelivat ilmalaivoista, ja miksi hänet on taas sotkettu tällaiseen mukaan. Kaikki kuitenkin naureskellen.

Lopuksi Paula saa Isoveljeltä Hese-majoneesilaulunsa, johon liittyvän koreografian esittää muiden edessä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 04:26

Aiemmin:

23:53 DC1: Olohuone. Asukkaat ovat saaneet BB:ltä kirjeen ja istuvat sohvalla odottamassa, että Marko saisi luvan lukea sen. Joel istuu taaempana, Timo vieressä piippuhyllyllä. Arttu etualalla sohvan ulokkeen reunalla. Joel katselee Arttua.

Joel (toteavasti Timolle): ”Arttu, saatana!” (tauko, kääntää päänsä Timon suuntaan) ”Arttu on ollu pitkään hiljaa. Kohta se räjähtää!”

Känni-Paula on vielä vähän aikaa sitten pitänyt show’ta yllä vielä jäljellä olevasta paljastuksestaan — eli syystä sille, miksi saivat Roopen kanssa katsoa huutokaupasta huudettua Temptation Islandin avausjaksoa vian pienen pätkän alusta.

Paula tahtoo edelleen ostaa paljastuksellaan jonkin toisen vastaavan ipaljastuksen toiselta asukkaalta, mutta tällaisen paljastuksen tarjoajaa ei ole toistaiseksi löytynyt. Ellan ja Artun yöllisten äänien syyt — joista keskusteltiin koko porukalla aiemmin — olisivat sellaiseksi käyneet, mutta pariskunta ei tahtonut äänien syytä avata, joten Paula ei koe saaneensa sen tason vastinetta, jonka perusteella olisi valmis omaa paljastustaan tekemään.

Muita alkuperäisasukkaita ei juttu ehkä enää niin kiinnostakaan, koska paljastusta ei ilmeisesti ole tulossa.

Paula päättää lopulta hiljaisesti selittää asian O-P:lle. Kertoo, että se oli sääntörikkomuksen takia. Rikkoivat juonittelusääntöä ja näkivät jakson sijasta itsensä televisiosta. O-P ei ole yllättynyt — kyseessä kuitenkin Paula ja Roope. Ehtivät jutella hetken siitä, kuinka yöpartiossakin on puhuttu aivan samoja, kunnes BB antaa luvan avata kirjekuoren.

23:55

Marko: ”Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Yöpalaa luvassa! Festivaali--”
Paula: ”Mikä palaus? Mä en kuullu!”
Ella (naurahtaen): ”Yöpala.”

Marko katsahtaa Paulaa.

Paula: ”Mikä? Sano uudelleen!”
Marko: ”Yöpalaa luvassa!”
Paula: ”Mikä palaa?
Julia: ”Ole nyt kun--”
Joel (Paulalle): ”Pala! Ruoka!”
Marko: ”Festivaalivieraan sielu on ruokittu, mutta ruumis janoaa ravintoa!--”
Kristiina: ”Kyllä!”
Marko: ”--seuraavaksi BB-B&B:n viralliset aamu- ja iltapalavastaavat, Pekoni & Muna, valmistavat juhlakansalle ravitsevan yöpalan. Terveisin, Big Brother. P.S. Ylpeä ja iloinen asiakaspalvelija pitää kiinni pukukoodistaan myös virka-ajan ulkopuolella. P.S.S. Paris Hilton on 38 v.”

Asukkaat riemastuvat, koska Hiltonin iästä on ollut epäselvyyttä. Marko kuitenkin pian paljastaa, että oli hänen oma lisäyksensä. Yöpalavastaavat aloittavat hommansa.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”