49. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Vanhapatu
Julkkisasukas
Viestit: 464
Liittynyt: 09 Elo 2019 19:34

49. päivä

Viesti Kirjoittaja Vanhapatu » 24 Loka 2020 00:00

Kirje tuli, Artti ja Op täytyy yöpalaa asukkaille.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 24 Loka 2020 02:06

Krisse kävi pöllimässä Joelin jemmaamat sipsit ja lauleskeli "Joel, haista paska. Mä pöllin sun sipsipiilot. Mullon nyt sun sipsipiilot. Sori Joppe haista vittu. Sä tiesit mun kaljapiilot. Senkin stalkkaava paska".
Krisse jäi sängylle syömään sipsejä.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 24 Loka 2020 03:01

DC1 Muut ovat käymässä jo nukkumaan hetki sitten tulleen BB:n käskyn mukaisesti, mutta Vili ohjaa Paulan ja OP:n mukanaan olkkariin juomaan jäljelle jääneistä tölkeistä pohjia. BB käskyttää uudelleen nukkumaan ja kolmikkokin siirtyy makuuhuoneen puolelle.

3:49 Vili lähti olkkariin, kun ei pystynyt Paulan höpötyksen takia nukkumaan. Ovi oli lukossa eikä näin ollen päässyt röökille. Askarteli suklaasta, tupakasta ja talouspaperista jonkinlaisen nuuskatyynyn, painoi sen ylähuuleen ja lähti takaisin makkariin. Ei tosin enää palannut samalle paikalle missä Paula ja OP on lusikoimassa.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 24 Loka 2020 03:56

DC1 03:53

Marko kuorsaa ankarasti. Olli-pekka ravistelee päästä ja Marko kääntää päätään. Kuotsaus aika paljon vaimenee.

Avatar
Kuklin BBarot
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 822
Liittynyt: 10 Heinä 2019 08:43

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Kuklin BBarot » 24 Loka 2020 04:43

DC2 kello 0:52:20 näkyy, kun Vili käy varastamassa tölkin Timon jemmasta ja laittaa tilalle tyhjän tölkin sekä vesipullon.

- - -

DC1 kello 0:06:30 alkaen Marko, Joel, Timo ja Kristiina kylppärissä puhuu naisista. Tai lähinnä Juliasta ja Marko eniten äänessä. Lietsotaan Joelin ihastumista Juliaan ja miten hyvä perse Julialla on. Listataan myös talon parhaat perseet. Krisse oli selkeänä ykkösenä, mutta Julia tuli viemään sen paikan. Seuraavina Kati ja Paula.

Noin kello 0:15 Joppe myöntää Markon teorian oikeaksi, ettei olisi valvonut niin myöhään tällä viikolla, jos Julia ei olisi myös valvonut. ”Jäin kiinni! Jäin kiinni!” Samassa Julia tulee käymään vessassa.
Marko: Ota housut pois ja näytä bylly, niin me saadaan Joppe mukaan.
Timo: Eiku me puhutaa antiloopeista. Mee vaan.
Joppe häpeää: Hyvä Marko..!

Juttu vaihtuu seuraavaksi Nonan tisseihin. Marko demonstroi miten ne läpsyy Joelin poskille.
Joppe: Vittu jos sinne vielä sukellan, nii sen jälkee lähen oikeesti himaa.
Julia tulee vessasta mukaan keskusteluun: Mut etteks te ollu tissimiehii?
Marko: Me ollaa talon ainoot tissimiehet.
Joppe nauraa: Ollaa mut siitäki voidaa luistaa.

Kello 0:23 Julia poistuu kylppäristä istuttuaan hetken porukan kanssa.
Marko tarttuu Joelia olkapäästä: Mikset sä sanonu suoraa, et sä tykkäät sen perseest, ku se kysy ”mistä te juttelitte”?
Krisse: No kuka vittu sanoo suoraa päin naamaa, et ”mä tykkään sun perseest”?
Marko: Säästää molempien aikaa ja pääsee vittu höynäämää!
Joppe: Mä tykkään siitä myös ihmisenä.
Marko: Ei sil oo mitää välii, ku sä pääset höynäämää.
Joppe: Saattaa ehkä hämätä hieman, että hän on hyvännäkönen, mutta erityisen hauska myös. Et ehkä hän on vähän hauska, mut se hämää myös..
Krisse: Et on hyvä bylly.
Marko: Mikset sä sano, et sä katot sitä 62 kertaa päivässä, mikset sä sanonu sitä?
Krisse: Sitä ei aloteta sillä, et ollaa sillee ”sul on hyvä bylly”.
Timo: Mikset sä voi sanoo, et sä tykkäät siitä?
Joppe kihertää: Nho ku en tykkää.
Marko: Mitää?!
Joppe: No tykkään tykkään!

0:28 Marko käy tenttaamaan ”pisteleekö” Joppe Juliaa yöllä, jos hän puhuu siihen tilaisuuden. Joppe pyytää Krisseltä tukea. Krisse sanoo että BB-talossa on vähän vaikeaa. Elina vaan tenttaa sunnuntaina sen jälkeen. Marko ihmettelee eikö oikeasti haluaisi, jos saisi ja kaikki muut nukkuu.
Joppe: No en. Vittu lähtisin himaa.

Joel hämmästelee miten olisi edes saumoja, kun Julia on kaunis nainen ja hän läski renttu. Muut tsemppaavat, että todellakin on tsäänssit ja ei ole mikään läski.
Timo: Oikeesti siis jos mä haluaisin penetraation joltain, nii se ois Jope.
Joppe: Sori mulla on ens talvena niin paljo menoo, et mä en pääse auttamaa. Oikeesti jää se reissu välistä. Mul on joulu ja kaikki.
Timo: Mut oikeesti sä oot seksikkäin mies mun mielestä täällä.
Krisse: Sä oot vaa aina sillee ”äks dee lol mä oon läski prööt”, mut et oikeest oo. Sä oot hyvännäkönen.
Joppe lyö nyrkit yhteen Krissen ja Timon kanssa ja totaa velmuillen, että nyt loppuu itsesääli.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Loka 2020 10:29

DC1. Klo 10:28. Asukkaille postia.

Siivotkaa jälkenne, Hyi!

Terveisin, Big Brother
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Loka 2020 12:43

DC1. Klo 12:39. Asukkaille postia

Viikkotehtävänne oli matkustaa ilmalaivalla rinnakkaistodellisuuteen ja vierailla tapahtumissa, joita ei koskaan järjestetty covid-19 pandemian tai muun erinomaisen hyvän syyn vuoksi. Viikkotehtävä onnistui, mikäli onnistuitte toteuttamaan hybriditv-katsojien mielestä innokkaasti ja hyvin teille määrätyt tehtävät matkan varrella.

Hetki tämän jälkeen kuulutus "viikkotehtävä on onnistunut."
:trollface:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 13:12

Kuklin BBarot kirjoitti:
24 Loka 2020 04:43
DC1 kello 0:06:30 alkaen Marko, Joel, Timo ja Kristiina kylppärissä puhuu naisista.
Hyvä Kuklin! Meinasin, mutta en ehtinyt tätä rapota. Muistinvaraisia täydennyksiä:
Kuklin BBarot kirjoitti:
24 Loka 2020 04:43
Juttu vaihtuu seuraavaksi Nonan tisseihin. Marko demonstroi miten ne läpsyy Joelin poskille.
Joppe: Vittu jos sinne vielä sukellan, nii sen jälkee lähen oikeesti himaa.
Pohjustuksena sukellusskenaariolle oli muiden (Markon?) muistelu siitä, miten Joelilla on tapana juovuspäissään sukeltaa satunnaisten ihmisten sänkypaikoille (tai päälle?) ja että vahinkoja voi sattua. Tällä tavalla Joel voisi (Markon kuvitelmissa) ”sukeltaa” myös Nonan päälle. Marko oli näiden tissipuheiden ja -skenaarioiden varsinainen pyörittäjä, ei niinkään Joel itse.
Kuklin BBarot kirjoitti:
24 Loka 2020 04:43
Julia tulee vessasta mukaan keskusteluun: Mut etteks te ollu tissimiehii?
Marko: Me ollaa talon ainoot tissimiehet.
Joppe nauraa: Ollaa mut siitäki voidaa luistaa.

Kello 0:23 Julia poistuu kylppäristä istuttuaan hetken porukan kanssa.
Ennen Julian poistumista oli vielä puhetta tissimiesaiheesta Afrikka-yhteyden kautta. Eri asukkaat ovat Timon kanssa (läsnä keskustelussa) suunnitelleet yhteistä Afrikan-reissua jollain porukalla. Joel muisteli Timon kertomusta oksalta näyttävistä myrkkykäärmeistä, joita viidakossa on, ja joiden puremaan ei ole vastalääkettä, ja joita voi erehdyksessä vahingossa koskettaa. Että ei varmaan tule sellaiselta Afrikan-reissulta edes elävänä takaisin. Taisi selittää tätä nimenomaan paikalla olleelle Julialle, joka ei ole vielä kuullut kaikkia Timon käärme- ja Afrikka-juttuja.

Kun tissimiesaihe nousi keskusteluun, joku (Kristiina?) kommentoi, että Afrikasta löytyy niitä rintavia naisiakin. (Markolla lähti taas laukalle ja maalaili kuvia afrikkalaisten naisten ”Hiacen kokoisista tisseistä”.) Nämä kaksi asiaa yhdistämällä Joel päätyi miettimään, että rintavissa afrikkalaisissa naisissakin piilee varmaan jokin samankaltainen vaara; purevat samalla tavalla takaisin kuin ne käärmeet. Että ei niitäkään parane lähestyä.

Sitten Julia kommentoi Joelille leikkisästi, että hänellä on tissit myös, eikä hän pure. Ja muut olivat ”Oijoijoi!” Vasta joskus tämän kommentin jälkeen Julia lähti kylppäristä.
Kuklin BBarot kirjoitti:
24 Loka 2020 04:43
Marko: Säästää molempien aikaa ja pääsee vittu höynäämää!
Joppe: Mä tykkään siitä myös ihmisenä.
Marko: Ei sil oo mitää välii, ku sä pääset höynäämää.
Saattoi olla ”höyläämään”.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Loka 2020 14:37

DC2. Klo 14:35. Kaikki uudet asukkaat: Vili, Nona, Julia ja Marjatta pääsivät tekemään ostokset:
kauppa.jpg
kauppa.jpg (80.79 KiB) Katsottu 5010 kertaa
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Loka 2020 15:33

DC1. Klo: 15:29

Päivätehtävä: Energiavaje

Ankara juhliminen vaatii veronsa. Valitkaa joukostanne kolme asukasta, joilla on suurin tarve ladata akkujaan. Tulkaa kertomaan päätöksenne päiväkirjahuoneeseen.

Terveisin, Big Brother

--

Asukkaat suorittavat arvonnan siitä ketkä pääsevät nukkumaan ja voittajat ovat Paula, Joel ja Arttu.
:trollface:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 15:50

15:38 DC1: Arvonnassa voittaneet ovat saaneet oman kirjeensä. Paula lukee.

Paula: ”Lukekaa tämä selkeällä ja kuuluvalla äänellä. Lisäohje päivätehtävään.”

Joku: ”No nih. Nyt se tuli!”

Paula: ”Olette valinneet joukostanne kolme asukasta, joilla on suurin tarve ladata akkujaan. He kolme keräävät tänään kaiken energian talteen muista asukkaista. Kun varastohuone aukeaa, he hakevat sinne toimitetut aurinkopaneelit ja akut, jotka he pukevat vyötärölleen. Sen jälkeen he valitsevat asukkaan, joka sillä hetkellä huokuu eniten aurinkoa ja energiaa, ja suuntaavat aurinkopaneelinsa häntä kohti noin metrin etäisyydeltä. Jos valitun asukkaan aurinkoisuus uhkaa päivän mittaan hiipua, heidän täytyy valita uusi aurinko, jota seurata. Tehtävä jatkuu, kunnes Big Brother toisin ilmoittaa.”

Tieto herättää hilpeyttä muissa asukkaissa.

15:41

Varastohuone aukeaa. Sieltä löytyvät vyötärölle kiristettävät hihnat, niihin kiinnitetyt rekvisiitta-”akut” ja ”aurinkopaneelit”.

Joel (Paulalle, sarkastisesti, akkua vyötärölleen kiinnittäessään): ”Mukavaa työpäivää!”
Paula: ”Ei-ih! Miksi me lähetään näihin arvontoihin?”

Ensimmäiseksi auringoksi lataajat valitsevat itsestäänselvästi Timon.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 24 Loka 2020 18:08

DC1 ja 2 18.02 Paula kertoo viimein pihalla kaikille miten se TIS jakso oikeesti meni
Laura vie, muut vikisee!

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 20:21

Aiemmin festariyönä. Rapo purettu videolta (kiitos, W); aikaleimat sen alusta lukien. Aloituskellonaika, johon aikaleimat tulee lisätä, on ehkä n. 00:53.

+00:00:10 DC1: Makuuhuone. Sängyillä pötköttelemässä pekoniksi pukeutunut O-P, Joel, Nona. Kristiina istuu sängyllä ja syö. Kaikilla juoma kourassa tai jossain lähettyvillä.

O-P alkaa beatboxata — tai ainakin jotain sinne päin. Kristiina jamittelee istualtaan sängyllä mukana hytkyen.

Kristiina: ”Mikä on illan arvosana tähän mennessä, O-P?”
O-P (hymyillen): ”5/5!”
Joel (O-P:hen päin katsahtaen; vilpittömästi): ”On kyllä oikeesti ehkä!”
O-P näyttää yläpeukkua.
Kristiina: ”On oikeesti! Niinku rehellisesti, Stigi ja--”
O-P: ”Paras ilta tähän mennessä!”
Kristiina: ”--ja, toi... Gasellit!”

O-P:n mielestä on ihan oikeasti, rehellisesti paras ilta tähän mennessä. Joel komppaa ja hörähtää, että nyt ei tarvitse edes valehdella. O-P hehkuttaa, että nähtiin kaksi esiintyjää! Kristiina naurahtaa, että seitsemän viikkoa tähän vaadittiin. Joel fiilistelee, että nähtiin oikeita ihmisiä. Kävelivät vain siinä ja hyppivät.

+00:00:42

Taustalta kuuluu Paulan lähenevää karjuntaa:

Paula: TIMO! (tauko) ”TIMO!” (tauko) TIMO! (tauko) TIMO!

Paula ilmestyy makuuhuoneen ovelle.

Paula: ”Timo! Missä on Timo!”
Kristiina: ”Ei tässä ainakaan--”
Paula (kännissä, intensiivisesti sanoja painottaen ja käsillä elehtien): ”Siihen pittää uskoa yli kaks, että ne on avopari, niin löytyykö?”
O-P: ”Mitä?”
Paula: ”Siihen pittää uskoa yli kaks, että ne on avopari, että ne lähtee vittuun täältä!”

Nona: ”Ketkä on? Laura ja Marko, vai?”
Paula: ”Niin!”
Nona: ”Ei o.”
Paula (tuhahtaen, Nonan kommentin huomiotta jättäen): ”Yli kaks!”

+00:01:05

Joel kiinnittää huomionsa siihen, että Nona sanoi ”Laura ja Marko”. Jäi kiinni! Nona hymyilee, että ei vittu, niin jäikin.

Nona (hymyillen): ”Sofia ja Marko!”
Joel: ”Kuulikko? Sofia ja... ei Sofia!”
Nonaa naurattaa sekoilu.
Kristiina: ”Laura!”
O-P: ”Laura ja Marko!”
Paula: ”Mää kuulin!”
Nona: ”Mmh!”
Joel (pohtivana): ”Mikä vittu sen nimi on?”

O-P: ”Laura ja Marko!”
Paula (käsillään elehtien): ”Niin! Ja pittää yli kaks uskoa, et saadaan ne pois!”
O-P: ”No minä uskon ainakin.”
Paula: ”Minä kans!”
O-P: ”No ni!”
Joel (edelleen itsekseen hämmästellen): ”Mikä vittu sen nimi on?”
Nona: ”Julian vai?”
Joel (hymy kirkastuen, naurahtaen): ”Julia! Niin, just se!”

+00:01:25

Timo saapuu makuuhuoneeseen.

Timo: ”Mitä Paula?”
Paula (Timolle matalammalla äänellä selittäen): ”Yli kaks pittää uskoa, ku lähtee veks täältä, Laura ja Marko!” (taukoa) ”Muuten niillä onnistuu... tehtävä!”

Timo seisoo miettiväisenä tölkki kädessään sänkyjen päädyn ja oviseinän välissä. On aivan kujalla.
Timo (hämmentyneenä): ”Mis...sä?”

Paula (sarkastisella lässytysäänellä): ”Että ne ei tunne toisiaan!
Joel (naurahtaen): ”Oi vittu!”
Timo: ”Mä oon kyllä ihan (epäselvää) piireissä nytte!”

Paula selittää uskovansa, että Marko ja ”Julia” ovat oikeasti avopari. ”Julia” on oikeasti Laura, Markon avopuoliso.

Joel (taustalla O-P:lle ja Nonalle pohtien): ”Ei oo! Jos ne ois, niin Marko... has hit the jackpot!”

+00:01:50

Paula tähdentää, että pitää saada yli kaksi uskomaan. Houkuttelee Krisseä mukaan. Krisse myöntyy Paulan mieliksi uskomaan.

Ella ja Arttu saapuvat paikalle.

Ella: ”Marko sano äsken, et hän on ehkä sattumalta... pari vuotta sitten käynyt...” (näyttää ilmalainausmerkkejä) ”’Julian’, eli Lauran, Instagramissa!”

Paula katsoo merkitsevästi hymyillen muita. Timo vetäisee henkeä teatraalisesti hämmästyneenä. ”Pari vuotta sitte!” toistaa Kristiina.
Arttu (innoissaan): ”No niin, elikkä ne on!”
Joel (kasvonsa tyynyyn haudaten): ”Vittu jos ne on!”

Paula kailottaa kovalla äänellä, että pitää yli kaksi olla, jotka uskovat, muuten niiden tehtävä onnistuu.

Arttu (kiusoitellen): ”Joppe! Joppe on vittu yrittäny Markon muijaa!”
Joel: ”No en oo yrittäny saatana ku nukkua vain!”
Arttu nauraa pilkkanaurua.
Arttu: ”Aika paha!”
O-P: ”Aika paha!”
Arttu: ”Vittu mikä kyrpä!”

Taustalla Paula paasaa teoriaansa; ymmärtävätkö muut, että pitää olla yli kaksi, jotta tehtävä epäonnistuu. Konttaa nyt sängylle O-P:n ja Nonan suuntaan. Joel vierestä laskee kättään Paula olkavarrelle ja kommentoi, että ymmärtääkö Paula, että Marko on aina sanonut, ettei halua, että kukaan kotipuolesta joutuu kärsimään talotekemisistä.

+00:02:56

Paula houkuttelee nyt Nonaa mukaan teoriaansa.

Paula: ”Kuulemma yli kaks pitää olla, että salatehtävä paljastuu!”
Nona: ”Joo joo, mutta anna mulle joku... niinku...” (viuhtoo kädellään) "...lause!”

Nona tahtoo tietää, mitä täsmälleen pitää sanoa, jotta Paula on tyytyväinen.

Paula lähtee muotoilemaan lausetta, mutta päätyykin sitten järjestämään käsiäänestyksen siitä, ovatko Laura (Julia) ja Marko avopari. Kätensä nostavat pystyyn Paula, O-P, Kristiina ja Timo. Ovelle on ilmestynyt Marjatta, joka myös nostaa kätensä ylös. Joelin ja Nonan kädet pysyvät alhaalla. Kristiina laskee, että kannattajia on seitsemän. (Ilmeisesti myös Ella ja Arttu nostavat kätensä, mutta sitä ei näytetä kuvissa.)

Timo: ”Ja tiedättekö mikä täs on paras twisti?”
Paula ja Kristiina: ”No?”
Timo (hymyillen): ”Joppe on ihastunu Juliaan!”

Joel hymyilee kiusaantuneena pipo päässä ja hautaa kasvonsa käsiinsä ja tyynyyn. Paula hymyilee ja hakkaa Joppea kiusoitellen selkään. Arttu kääntää veistä haavassa.

Arttu: ”...köyriä kaverin muijaa, vittu mikä mulukku! Vittu mikä kyrpä!”
Nona: ”Hei, nyt!”

Timo ilmoittaa juuri äsken kertoneensa Julialle.

+00:03:03

Paula kumartuu kohti sängyn toisella puolella vatsallaan maaten pötköttelevää Nonaa, joka ei nostanut kättänsä ja joka juuri yritti toppuutella spekulaatiota.

Paula (känni-intensiteetillä, silmät viiruina): ”Mikset sä usko!”

Timo laskee kätensä Paulan olkapäälle ja sanoo rauhoittelevasti ”Paula, Paula!” Paula vetäytyy taaksepäin. Ella kysyy, tahtooko Nona lisää todisteita.

Paula (kättä ilmaan nostaen): ”Niin, haluaksä?”
Nona: ”En tarvii!”
Paula (kämmentä ilmaan ojentaen): ”No uskoksää?”

Nona ei vastaa mitään. Ella kehottaa hymyilevää Nonaa miettimään, että Marko on ”vahingossa” kaksi vuotta sitten ”ehkä törmännyt” Julian Instagramiin. Eli Lauran. Paula puolestaan matkii Julian kommentteja siitä, että on Raisiosta kotoisin, vaikka Hyvinkäältä, ja puhuu Turun murretta. Ilmehtii siihen malliin, että tämäkö pitäisi uskoa.

+00:04:03

Joel nousee sängyltä ja lähtee kävelemään ovea kohti. Ilmoittaa, että tämä on epäkunnioittavaa Markon muijaa kohtaan, ei halua uskoa tähän. Katoaa käytävälle kaljapullo kädessään.

Nona: ”Joo, niinpä!”

Ella (Joelista, tämän jo poistuttua): ”Ja yrittää vittu painaa sitä!”
Arttu (sarkastisesti): ”Jep. ’Se on niin epäkunnioittavaa, kun mä yritän painaa Markon muijaa!’ Vittu mikä äijä!”
Paula (kädellään elehtien): ”Se on salatehtävä! Kaikki tietää!” (Timoon katseensa kääntäen ja tämän olkapäätä koskettaen) ”Onko, Timo?”

Timo katsahtaa Paulaan ja nyökkää useampaan kertaan.

O-P: ”Sitte ne pääsee... ne on saman tien finaalissa, ne molemmat!”
Paula: ”Nii-i! (Jotain) finaalissa molemmat!”
Nonaa tilanne ja kommentit hymyilyttävät.

Arttu: ”Nyt ensimmäisen kerran: veks, vittuun täältä!”
Paula: ”Niin! Timo! Onko tää salatehtävä vai ei?”
Timo: ”On salatehtävä.”
Paula (kädellä elehtien): ”Nii-in! Mun mielestä kans.”

O-P vielä toistaa, että jos pariskunta onnistuu, ovat molemmat finaalissa. Arttu uhoaa, että häneltä ei vittu kolmeakymmentä tonnia viedä. Ei vittu Paulaltakaan!

Arttu: ”Se on minun potti, saatana! Köyhät kyykkyyn.”

+00:04:50

Arttu aloittaa sanomaan jotain Paulalle, mutta lause keskeytyy kun Marko saapuu paikalle Joel ja Julia perässään. Marko kävelee peilikaapin ovien eteen puhumaan. Myös Vili tulee makuuhuoneeseen.

Marko: ”Ää, mun... mun... mää sanon nyt sit yhden... ihan rehellisen, suoran jutun, et mun avopuoliso kattoo ulkopuolelta tätä ohjelmaa, niin älkää oikeesti vetäkö...” (Marko huitaisee kädellään) ”...ku tää ei oo oikeesti semmonen juttu!”

Ella pyrskähtää nauruun, katselee muita.

Marko: ”Ei ku nyt oikeesti! Mää pyytäisin. Mää pyytäisin ihan--”
Nona: ”Niinpä! Niin mäki pyydän!”
Marko: ”--koska hän kattoo sitä ohjelmaa ulkopuolisin silmin, niin... kiitos!”

Marko kysyy Julialta, tuntevatko he etukäteen. Julia pudistaa päätään ja kieltää, että tuntisivat. Marko komppaa, eivät tunne millään tavalla.

Julia: ”Mullaki on mies, joka--”
Marko: ”Joo!” (Juliaan kädellään viitaten) ”Hänelläki on avo... öö... mies, ketä hän tapailee, niin ei... ei oo reiluu, et... se on ihan kivaa huumoria, mut se, et sit ku se mennään tietyn rajan yli, niin se voi oikeesti vahingoittaa--”

Ella: ”No mikä on ’tietyn rajan yli?’ Määritä se!”
Julia: ”No en tiedä mitä — ei voi tietää mitä tonne on--” (viittaa peukalolla olkansa yli ulkomaailmaa tarkoittaen)
Marko: ”Mut hän ei oo ollu mun sylissäni, ja me ei oo halailtu muuta ku sillon ku me voitettiin se Hese-palkinto, niin ei... ei mun mielest kuulu niinku vetää siitä et meillä ois jotain!”
Ella: ”Kukaan ei oo ees puhunu sellasii.”
Vili: ”Mä oon kyl samaa mieltä.”
Joel: ”On puhunu! Mä oon ihan Markon puolella. Tää lähti ihan lapasesta!”

Kristiina sanoo olevansa Markon puolella nyt.
Marko: ”Niin. Se ei oo oikeesti reiluu. Mä en--”
Kristiina: ”Vitsailla voi, mutta niinku--”
Marko: ”Vitsailla voi--”
Kristiina: ”--liian pitkälle meneminen...”
Marko: ”--ja mä tykkään siitä että--”

+00:05:55

Paula: ”Marko! Sää kerroit Lauran...” (muotoilee käsillään ilmaan) ”...persuksesta, niin kerrotko vielä uudelleen!”
Marko puuskahtaa ja päräyttää huuliaan turhautuneena.
Marko: ”No, samanmoinen kuin Julian perse...”
Paula: ”Joo, okei!”

Ella nauraa taustalla. Marko kertoo kestävänsä sen vittuilun, mutta ajattelee ihmistä ulkomaailmassa, joka ei ehkä ymmärrä sitä.

Paula: ”Joo! Eli samanmoinen kuin Julialla!”
Marko: ”Nih.”
Paula: ”Okei! Joo.”

Ella käkättää.

Marko: ”Niin. Ei oo reiluu.”

+00:06:15

Marko: ”Ja sit... sit jos... jos me nukutaan Julian kans yö yhdessä--”
Paula: ”Niin. Niin!”
Marko: ”--niin sit saatte vittuilla!”
Paula: ”Okei.”
Marko: ”Ymmärrättekö, niinku, silleen.”
Paula: ”Tai valvotte yhessä tai...”
Marko: ”Tiiätte, tiiätte mitä tarkotan!”

Marko toteaa, että jos se on Joppe ja Julia, niin se on ihan OK.

Marko (Joeliin päin kääntyen): ”Joppe on sinkku, eikö oo?”
Joel (naurahtaen): ”...kai.”
Marko (naurahtaen): ”’Kai’!”
Tämä huvittaa muitakin.

+00:06:35

Julia: ”Mun mielest... toiki on vitun väärin, et jos minä ja Marko oltais hereillä tuolla...” (viittaa olohuoneen suuntaan) ”...minkä vitun takii kukaan päättelis siitä mitään?”
Marko: ”Niin.”
Julia: ”Minkä takii se olis väärin et meist ei kumpikaan saa unta? Ja hei, me tullaan vitun hyvin toimeen ja me makoillaan tuolla sohvalla, minkä takii se on väärin?”
Paula: ”Ei siinä oo mitään väärää!”
Julia: ”No ni!”

Marko muistuttaa, että Paula oli sanonut äsken sängyllä tai sohvalla, että siinä on jotain väärää.

Vili selittää jotain O-P:n tai randomin kanssa panemisesta. (Rapoaja ei pääse kiinni ideasta.)

Markolla ei ole omasta puolesta väliä, mutta pyytää, ettei vedetä sitä ihmistä mukaan juttuun, joka ei ole talossa. Se ei ole reilua.

+00:07:20

Känä-Paulalla on yksi kysymys Markolle. Markon täytyy istua alas sen selvittämiseksi. Marko kysyy, onko tämä oikeudenkäynti. Kuulemma on.

Alkaa vänkääminen siitä, että Marko on ensimmäiset kuusi viikkoa viitannut avovaimoonsa lempinimellä ”Late”. Julian taloon tultua onkin alkanut käyttää avovaimostaan varsinaista nimeä ”Laura”. Tämä on Paulan mielestä epäilyttävää.

Julia (juomaansa ilmaan nostaen ja Paulaa sitä pitelevällä kädellä osoittaen): ”Siis toi on ihan paskapuhetta!”

Marko kysyy Julialta, eikö ole puhunut tälle Laurasta aika paljon. Julia myöntää, että Marko on Lauran maininnut monta kertaa. Paula huutelee taustalta, että Marko on todellakin puhunut Laurasta nyt vitun paljon. Marko myöntää.

Julia: ”Mut millä tavalla mää liityn siihen?”
Paula toistaa havaintonsa. Julia toistaa kysymyksensä. Paula toistaa havaintonsa:
Paula (kännihuutaen): ”Siihen, että me on puhuttu Latesta kuus viikkoa, ja nyt Laurasta viis päivää, niin ei me olla ääliöitä!”

+00:09:00

Kaikki puhuvat päällekkäin. Paula viittaa myös perseiden kokoon, koska Marko on aiemmin mainostanut Lauran persettä. Marko kertaa, että olivat Joelin kanssa katsoneet Julian tullessa taloon, että ei vittu, tulee hyväperseinen nainen. Juliaa naurattaa. Paula jatkaa vielä tästä ja toisesta havainnostaan. Late muuttui Lauraksi, saatana!

Paula jatkaa huuteluaan kauempana sängyn päällä istuen. Joel hymyilee peilikaapin ovien edessä kaljapullo kädessään, Markon vieressä seisoen.

Jankkaaminen on edennyt siihen pisteeseen, että Joel tekee Paulan suuntaan saman masturbointi- ja laukeamis-”lentosuukotus”-eleen kuin Sami talosta lähtiessään asukkaille yleisesti. Marko nauraa Joelin eleelle kumaraan taittuen.

Julia, joka myös seisoo peilikaappien edessä, puolestaan hymyilee Paulalle ja näyttää tälle (pullo toisessa kädessään) samaa kahden käden keskisormiveivauselettä, jonka Sami myös teki.

Julia: ”Millä tavalla mun perse liittyy siihen. Kellään, kellään ei voi olla--” (lause hukkuu älämölöön, Paula huutaa vastaan)

Julia (Paulalle): ”Ole hiljaa!”
Paula (hermostuneesti päätään koskettaen): ”Ooh! Sano vielä kerran!”
Julia: ”Kuuntele!”
Paula (sängyllä polviasennossa, käsillään elehtien): ”Tuu sanomaan!”
Julia (hymyillen): ”Eikö kellään muulla... voi olla samanlaista persettä...” (Markoon viitaten) ”...kuin hänen naisella?”
Paula (teatraalisella äänellä, Markon jotain aiempaa kommenttia matkien): ”’Kellään ei oo isompi perse kuin Katilla... paitsi sulla!’”

Paula vie kätensä ristiin rinnalleen ja läväyttää ne sitten auki sivuilleen.
Paula: ”I rest my case!”

Sängyllä naureskellaan.
O-P: ”Hyvä Paula!”

Julia (hämmentyneenä): ”Kuka noin sano?”
Paula: ”Sun mies sano!”
Julia purskahtaa nauruun.

+00:10:25

Älämölö jatkuu. Sängyllä istuvan Paulan huutokommentoidessa peiliovien suuntaan pekoniasuinen O-P tulee Paulan selän taakse antamaan tälle hartiahierontaa.

Paula ilmaisee eleillään ja huuteluillaan toivovansa Julian lähtevän hyphyyn talosta.
Paula (kännihuutaen, hymyllään ja sivullevilkuiluillaan tukea originaali-asukastovereistaan hakien): ”Niin molemmat salatehtävän epäonnistujat... veks!”

Paula: ”Timolleki tulee kaappitilaa ihan vitusti!”
Julia (hymyillen): ”Paula!”
Paula: ”Kerro!”
Julia näyttää hymyillen samantapaisen ”veks”-eleen Paulalle.

Paula (kättään rinnalleen vieden): ”Ai minä veks? Fuck you and your mother!” (elehtien kuin parempikin battle rap -tappelupukari) ”Tuu kertoon mulle, kuka lähtee veks!”
Arttu (arvostaen): ”Paula, sä oot vittu päällikkö!”

Marko: ”Paula, nyt kierroksia alaspäin, oikeesti!”
Paula (käsiään levitellen): ”Mulle ei tuu kukaan...” (Julialle) ”Älä mulle tuu sanoon että veks!”
Julia (hymyillen, mutta ihmetellen): ”Et säkään vittu... mikä takii sä voit sanoo mulle?”
Paula (sormellaan Markoa osoittaen): ”Koska sä oot tullu vittu tuon avovaimona!”
Marko: ”Ei ole!”

Tappelua sängyltä sivusta seuraavat känni-originaaliasukkaat (Arttu jne.) intoutuvat tässä kohdassa älämölöitsemään pitkän aikaa ja alkavat mm. huutaa lentotehtävän sana-aakkosia toisilleen. Julia yrittää huudella Paulan nimeä, mutta Paulakin seuraa toisella korvalla tätä sivushow’ta eikä toisella korvallaan oikein meinaa kuulla mitä Julia sanoo. Lopulta mölinä laantuu.

+00:12:04

Julia: ”Paula! Minkä mä voin sille asialle, et mä tuun tänne täs vaihees?”
Julia levittää käsiään.
Julia: ”Voinks mä päättää siitä asiast?”
Paula: ”No aina sä voit sanoa että lähetkö nyt Markon avovaimona taloon vai et, niin olisit voinut sanoo!”
Julia: ”Mut jos mä en oo sen avovaimo?”

Paula sanoo jotain epäselvää.
Julia: ”Ai silleen, et mä oon se avovaimo? Mut meil on molemmilla ihmiset ulkomaailmassa!”

Paula ei sano enää mitään. Marko tuo Paulalle vettä ja suukottaa. Paula kysyy, ymmärtääkö Marko, että kun hänen vaimonsa lähtee ylihuomenna, niin Marko tarvitsee ystäviä todellakin. Huutaa muillekin, että katsokaa kuinka se nyt mielistelee häntä. Paula esittää teatraalisin elein, kuinka Markon vaimo lähtee veks.

Marko hymyilee turhautuneena ja kieltää mielistelevänsä. Julia lähti jo makuuhuoneesta. Paula kehottaa yhä muita katsomaan kuinka Marko mielistelee. O-P tuo tyynyä Paulan ja Markon väliin.

Marko (naurahtaen, Paulaa hartioille taputtaen): ”Paula! Lopeta oikeesti... ihan iisisti!”

Kristiina toteaa, että Paulalla on nyt samanlaiset ennusteet kuin jossain vihaamassaan horoskoopissa. Vetää vain johtolankoja yhteen.

Paula: ”Katotaan sunnuntaina, Krisse!”
Kristiina: ”Katotaan vaan. Mutta silleen niinku, sä kuulostat ihan niinku horoskoopilta.”
Paula: ”Avovaimo lähtee! Katotaan miten käy!”

Paula haastaa vielä Kristiinaa jotenkin Juliasta (rapoaja ei saa selvää mitä täsmälleen sanoo). Kristiina toteaa, että eihän hän sitä päätä, mutta Paula vetää tällä hetkellä mukaan ihmisiä, jotka eivät liity tähän tarinaan. Marko komppaa. Paula näyttää naamaa, joka kertoo, ettei ole samaa mieltä. Marko edelleen hymyilee vieressä ja taputtelee känni-Paulaa olalle.

+00:14:45

Paula (Kristiinalle): ”Ei ku kerro vielä!”
Kristiina: ”No, siis, ihmiset, jotka ei liity tähän tarinaan tällä hetkellä...”
Paula: ”Niin mitkä ei liity?”
Kristiina (Markoon ja poissaolevaan Juliaan viitaten): ”Niin... hänen avopuolisonsa, ja hänen avopuolisonsa!”
Marko: ”Niin, ei se liity mun avovaimoon... ei se liity millään lailla heiän--”
Paula: ”Niin ku ne ei oo täällä talossa vai?”
Kristiina: ”Niin!”
Vili: ”Krissellä fucking suurimmat ballsit ikinä! Tiäksä sillai!”

Paula ottaa kierroksia Vilin kommentista.

Paula: ”Sanoppa Vili... sano vielä Vili! Sä et tuu... mulle tuu mittään sanomaan, sä oot vittu Krissen puolella! Et tuu ikinä! Et tuu koskaan mulle sanomaan enää mittään. Sä valitsit puolesi!”
Kristiina: ”Ei mut se on hauskaa oikeesti... se on oikeesti hauskaa Paula siihen saakka ku sulla ei oo avopuolisoo! Sulla on se... se on oikeesti--”
Paula: ”Avopuolisoa täällä?”
Kristiina: ”Niin! Ei vaan... ulkomaailmassa!”
BB: ”Vili!--”
Paula: ”Vili! Painu vittuun!”
BB: ”--korjaa mikrofonisi asentoa!”

Marko (rauhoitellen ja anteeksipyytäväisellä kaitsentahymynkareella): ”Paula... Paula... nyt, nyt, nyt... Paula, mun täytyy sanoo semmonen asia et... ehkä on parempi et sä lähdet oikeesti nyt sänkyyn!” (taputtaa pari kertaa ja hieraisee Paulan reittä) ”Oikeesti. Anteeks nyt vaan. Mee sänkyyn oikeesti. Sä oot oikeesti ihan vitun kännis!” (Marko vetää Paulan lempeään kaulailuotteeseen ja suukottaa pään sivuun) ”...sä puhut oikeesti mitä satut!”

Paula (rauhoittuneempana): ”Mä puhun mitä sylki suuhun tuo...”

Marko: ”Ei ku oikeesti. Paula! Paula! Huomenna on parempi mieli. Huomenna on parempi mieli, kun saa oikeesti mennä röökille taas. Oikeesti.”
Paula: ”On, on, on, on, on.”

Paula siemaisee vettä lasista, jonka Marko toi. Tilanne rauhoittuu hetkeksi. Marko lähtee makuuhuoneesta.

+00:15:55

Paula on tiiviissä makuuseurassa Ellan, Artun ja O-P:n välittömästi ympäröimänä. Kristiina istuu kauempana sängyllä erillään. Paula alkaa haastaa Kristiinaa.

Paula: ”Krisse... vittu mikä ylläri!”
Kristiina hymyilee.

Kristiina: ”Ei mut se--”
Arttu (tomerasti sormea heiluttaen, löylyä lyöden): ”Paulalle ei vittu vittuilla!”

Kristiina selittää (ilman mitään roolia), että asia on oikeasti hauska siihen pisteeseen saakka kunnes kuvittelee itsensä siihen tilanteeseen, että avopuoliso todennäköisesti katsoo tätä ohjelmaa.

Ella (vähättelevästi): ”No niin niin!”
Paula: ”No kattoo vittu läheltä!
Arttu räkättää.

Ellan mielestä avopuoliso todennäköisesti katsoo tätä ihan huumorilla. Kristiinasta tämä oli aluksi läppää, kunnes sitä pitkitettiin ja siitä tuli oikeasti väittely. Artun mielestä viime kädessä Marko on vastuussa sanomisistaan ja tekemisistään. Paula voi roastata kyllä.

Kristiinasta ei kuitenkaan ole niin; Paula voi myös huutaa ihan mitä sattuu. Ja katsojat voivat sen uskoa.

Ella: ”No hyökkää nyt Paulaa kohtaan!”
Paula (voitonvarmana): ”Katsojat äänestää jonkun muun vittuun täältä ku mut!”
Arttu nauraa Paulan asenteelle hyväksyvästi. Heittää kivet Paulan kanssa.

Kristiina: ”Mulla ei oo siihen mitään probleemaa. Mä lähen täältä ihan mielelläni.”
Ella: ”Bye, Felicia!”
Paula levittelee käsiään.
Paula (naurahtaen, ei edes Kristiinaan katsoen, vaan omassa komppausporukassaan katseensa pitäen): ”Todellakin!”

Arttu kertoo kuvitelleensa Paulan siihen ykköspallille. Kristiina toistaa lähtevänsä ihan mielellään. Jos lähtee tämän syyn takia, niin ei ole mitään hätää sen asian kanssa.

Kristiina (yläpeukkua näyttäen): ”Mulle on ihan vitun jees.”
O-P (myhäillen): ”Vittu mää tykkään tästä tilanteesta!”
Arttu komppaa.

Paula ei enää noteeraa Kristiinaa. Sanoo, ettei köyhien kanssa juttele. O-P huolestuu, eikö juttele hänen kanssaan. O-P:n kanssa Paula juttelee aina, maksaa juomatkin ja kaikki. Rahaa on!

+00:18:50

O-P ryömii sängyllä Kristiinan luo. Kalauttaa juomatölkillään Kristiinan tölkkiä.
O-P: ”Mä oon sun puolel tässä. Ihan oikeesti.”

Kristiina selittää O-P:lle vielä kantaansa. Oli hauskaa niin kauan kuin se oli vitsi, mutta kun siitä lähdetään kovaan ääneen väittelemään ja syyttelemään. O-P:n kommenteista ei saa äänimiksauksen vuoksi oikein selvää (muita päällekkäisiä mikrofonikanavia liikaa auki), mutta O-P toteaa, että vastaavassa tilanteessa kuin Marko tai Julia (rapoaja ei tiedä kumpi) lähtisi itse noista ovista, olisi niin ahdistavaa puolisoa ajatellen. Kristiina komppaa.

O-P ei tahtoisi että puolisosta puhutaan, kun on sovittu, että siitä ei puhuta. Kristiinalla on sama homma. Kun tällainen menee liian pitkälle, se ei ole enää hauskaa. O-P on sopinut puolisonsa kanssa, että ei puhu siitä yhtään mitään.

+00:22:17

Vili käy vielä juttelemassa Kristiinan kanssa ja ilmeisesti on samaa mieltä kuin tämä, mutta puheesta ei saa paljon selvää, koska tuotanto ei katso Vilin mikrofonikanavaa ylösnoston arvoiseksi.

O-P on siirtynyt takaisin Ella/Arttu/Paula-leiriin sängylle halailemaan Paulaa tiivisti. Arttu häärää kolmikossa O-P:n takana lusikassa ja suutelee molempia suulle. Nona ja Ella seuraavat toimitusta väliaisan toiselta puolelta vatsallamakuu-katseluasennossa. Kaikilla juomatölkit. Paula suukottaa myös O-P:ta suulle. O-P kuitenkin toteaa, ettei voi pussailla Paulaa, tulee pahaa sanomista emännältä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 24 Loka 2020 20:41

DC2 20.36 Tämä on big brother "päivätehtävä on päättynyt"
Paula helpottuneena "kiitos"
Arttu: "nice" riisuu akun ja tanssii: "unzunzunzunz, eikun muna-asu päälle, voi vittu"
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Loka 2020 22:25

Klo 22:24. Kaikki asukkaat ovat nukkumassa.
:trollface:

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2020 23:05

Aiemmin festariyönä. Paulan ja Markon/Julian välisen makuuhuonekonfliktin jälkiselvittelyä. Rapo purettu videolta (kiitos, W); aikaleimat sen alusta lukien. Aloituskellonaika, johon aikaleimat tulee lisätä, on ehkä n. 00:53.

+00:28:19 DC1: Marko ja Julia odottelevat käytävällä PK-huoneeseen pääsyä. Joel on parhaillaan kopissa sisällä.

Julia: ”Tiäkkö, mul tuli tiätsä niinku niin semmonen, et vittu mul räjähtää pää--”
Marko: ”Mä huomasin sen, mä huomasin sen!”
Julia: ”--ihan just, et vittu mul tulee... savuu korvista!”
Marko: ”Mä huomasin sen.”

Markosta oli hyvä, että Julia ja Paula ottivat tuossa vähän napakasti kantaa. Neuvoo, että jos Julia haluaa huomenaamulla näyttää kaapin paikan, niin haastaa Paulan, kun ovat selvin päin.

Marko: ”Sillai, et ’Hei, oliks sul eilen jotain asiaa?’ Siis oikeesti! Se näyttää sen, et sä oot oikeesti tosissas ja haluut selvittää sen asian. Älä välttele, ku mee sanomaan, et ’Hei, oliks sul jotain asiaa’. Silleen kevyesti!”

Julia selittää, että on sellainen ihminen, että ei kestä yhtään sitä, kun on jonkun ihmisen kanssa tilanteessa, että joutuu vihaamaan sitä ihmistä. Marko kysyy liennytellen, onko tässä nyt kyse vihasta. Julia laimentaa, että ei nyt tiedä, mutta siinä kohdassa napsahti, kun Paula rupesi vääntämään siitä, että Julia on tullut viisi päivää sitten. Sehän ei ole millään tavalla hänen päätöksensä, hän ei voi siihen vaikuttaa. Marko komppaa.

Julia (naurahtaen): ”Niin minkä mä voin tehdä asialle?”
Marko: ”Et sä voi tehdä sille asialle yhtään mitään.”
Julia: ”Niin! Kyllä seki ois tullu viis päivää sitte.”
Marko: ”Olis kai! Siis totta kai olis tullu!”
Julia: ”Niin.”
Marko: ”Totta kai ois tullu!”
Julia: ”Niin eihän niinku mun mielest tommonen... argumentti... ei käy riitaan.”
Marko: ”Niin.”
Julia: ”Et sano jotain parempaa, jos sulla on... koska se ei ole musta kiinni!”

Juliaa harmittaa myös se, että vaikka on selvitetty, että kumppaneista todennäköisesti tuntuu pahalta tämä, niin ei osaa lopettaa, vaan on yksin ainoa ihminen, joka jatkaa. Kun kaikki muut, kuten Nonakin, sanoivat, että ymmärtävät nyt häntä ja Markoa, että tämä menee yli. Marko komppaa.

Julia: ”Mut...” (heilauttaa kädellään) ”...yks ihminen, joka ei ymmärrä.”
Marko: ”Mmh.”
Julia: ”Ja sit siel on joku ihminen, joka on silleen et...” (läpsyttää käsillään tahtia) ”...’Hööö! Vittu oli hauska juttu!’”
Marko: ”Mmh.”
Julia: ”Niin tulee tiätsä semmonen niinku et mä... nyt... siis, mul harvemmin palaa pinna...”
Marko: ”Joo-o! Mut tää on se paikka missä se pinna palaa! Tiiä se.”
Julia: ”Mut nyt mul palaa.”

+00:30:32

Marko selittää, että on alusta saakka ollut Paulan kanssa tosi läheinen. Ei haluaisi pinnan palavan Paulan kanssa. Mutta Paula on sanonut suoraan, että häntä vituttaa se, ettei ole päässyt kainaloon paljon, eikä ole saanut haleja paljon.

Julia (kättään levittäen): ”Mut en mäkään oo ollut sun kaa--”
Marko (kimakasti): ”No et olekaan!”

Marko toteaa, että kaksi kertaa eilen halasi Juliaa Hese-kilpailun vuoksi. Mutta sekään ei ollut mikään, kummankaan mielestä.

Marko: ”Et se et niinku... ei se... et... mut...” (kohauttaa olkapäitään) ”Emmää tiiä! Ihan sama!”

Juliasta on ihan perseestä että pitää tehdä siitä tällainen. Marko komppaa, kauhea souvi asiasta, jolla ei ole vitunkaan väliä. Julia vielä muistuttaa, että heillä on molemmilla ihmiset ulkopuolella. Marko komppaa tätäkin.

+00:31:25

Marko kertoo, että Paula nyt vain on tuollainen. Salaliittoteoriat pyörivät koko ajan. Puhuu tällaisista koko ajan. Julia toteaa, että jos Paula on mustasukkainen hänen talossaolostaan, niin sille hän ei voi tehdä mitään. Jos on mustasukkainen, niin on.

Marko kertoo, että Paula oli aikaisemmin vaatimalla vaatinut pusua Julian edessä. Nyt oli Marko myös itse sitä tarjonnut, jälleen Julian edessä, jotta Paula uskoisi, että se ei ole hänelle mikään juttu, eikä Julia siitä pahoita mieltään. Julia nauraa, että jos olisi Markon muija, olisi ihan hiilenä.

Marko tietää, että kotona katsotaan sitä kielisuudelmaa Paulan kanssa ehkä pahalla, mutta ei se ollut sellainen kielisuudelma.

Marko: ”Noh, emmä tiiä. Ihan sama.”

Marko: ”Kyl mä tiedän et mun muijalla on sen verran ällii, et se ymmärtää, mistä on kyse. Mä sanon suoraan näin.”
Julia (nyökytellen): ”Niin.”

Julia ajattelee samoin omasta avopuolisostaan.

+00:33:12

Julia toteaa olevansa sellainen ihminen, josta näkee kilometrin päähän, koska mennään yli rajan, ja äsken lähti tilanteesta pois, koska räjähtää. Kyyneleet vain valuivat poskille. Marko ihmettelee miksi. Koska vain vitutti niin paljon.

Markoa harmittaa tosi paljon, että Julia joutui tällaiseen tilanteeseen. Halaa lohdutukseksi jonkinlaisen puolihalauksen. Julia naurahtaa. Marko ei itsekään haluaisi olla tällaisessa tilanteessa, varsinkaan Paulan kanssa. Harmittaa niin paljon.

Marko esittelee Julialle käytävän seinällä koukuista roikkuvien kylpytakkien nimikointi-Post-It-lappuja. Paula on ne tehnyt. Kaikissa muissa on hymynaama, mutta Markon Post-It-lapussa sydän.

Julia (hymyillen): ”Niin, eli se on vaan ihastunut suhun?”

Julia miettii, että Markon pitäisi saada tässä tilanteessa vähän etäisyyttä Paulaan. On Marko yrittänytkin ottaa, mutta ei voi liikaa ottaa, koska on pitänyt Paulaa aina ystävänä, BB-kamuna. Ei voi liikaa lähteä eriytymään. Julia kysyy, ymmärtääkö Marko kuitenkin hänen pointtinsa. Marko ymmärtää kyllä.

Joel tulee PK-huoneesta ulos. Painaa jo valmiiksi ovikelloa Markolle ja Julialle näiltä kysymättä.
Joel: ”Siitä vain! Ei muuta ku tervemenoa!”
Marko: ”Painoit jo?”
Joel (mikrofonia kaulalleen asetellen): ”Kyllä!”

+00:35:09

Paula purjehtii makuuhuoneesta käytävälle silmät lupsullaan ja kovaäänisesti huudellen. Asettaa toisen kätensä Julian ja toisen Joelin harteille. Ilmoittaa terveisenään makuuhuoneesta, että ovat kaikki yhtä, ja siellä suutelevat, ööö, Viikinki (ei muista Artun nimeä) ja Ella!

Joel irrottautuu Paulan hartiahalauksesta ja lähtee eteenpäin käytävällä.
Joel (poistuessaan, sarkastisesti kädet ilmaan heittäen): ”Höhöö! Vau! Mikä twisti! Kiitos, Paula!”

Marko hymyilee Paulalle ja kysyy, voivatko Julian kanssa puhua nyt tämän asian ja selvitellä vähän, koska ei tässä ole oikeasti mistään kyse. Puhuivat kuitenkin aika pahasti toisilleen.

Paula kysyy hämmästyneenä Julialta, ovatko puhuneet pahasti toisilleen. Julia toteaa, että Paula ei edes muista. Paula kieltää muistavansa.

Julia selittää, että Paula ei uskonut, kun he Markon kanssa selittivät, että heidän välillään ei ole mitään. Paula komppaa; sitä hän ei usko. Julia naurahtaa, että no joo, mutta kun Paula ei usko sitä, niin sitten sanoo, että ”kun vittu sä olet ollut viis päivää”, siihen tyyliin, että Julialla ei sen vuoksi ole mitään sanottavaa mihinkään.

Julia: ”Niin se on tosi väärin--”
Paula (nyökäten): ”Joo?”
Julia: ”--koska onko se mun... asia, et mä oon tullut tänne viis päivää sitte? Oonko mä päättäny siitä, vai?”

Paula vaihtaakin puheenaiheen ”lentokoneeseen” (ilmalaivaan). Paulan mukaan Julia on siellä sanonut hänelle jotain, joka sattui todella kovaa. Julia ei tiedä sanoneensa siellä mitään. Paulan täytyy muistella asiaa. Ei oikein muista, mikä juttu se oli, mutta silloin oli ajatellut, että ”ei vittu, lähtis vittuun tuo emäntä!”

+00:37:03

Julia kieltää ajatelleensa Paulasta mitään pahaa. On aina ajatellut, että Paula on tosi hauska tyyppi, jolla on sikahyvä huumorintaju ja kaikkea. Mutta äskeisessä makuuhuonetilanteessa alkoi ärsyttää, se viiden päivän juttu.

Julia: ”Kun en voi tommoseen asiaan vaikuttaa, et millon mä oon tänne tullut! Enhän mä pysty vaikuttaan siihen. Niin mua ärsyttää se, et sä käytät sitä mua vastaan. Koska se on semmonen asia, mihin mä en pysty vaikuttaan!”
Paula (kiusaantuneena/marttyyrinä): ”Aika hyviä pointteja, ku mä en keksi mittään nyt tähän. Ku mun pittää vaan ottaa itteeni tässä nyt tää!”

Julia: ”Koska mä en oo mitään pahaa tarkottanut sulle niinku millään tavalla... niinku aikasemmin... mutta nyt mua niinku ärsytti!”

Paula harmittelee, että vittu kun muistaisi, mitä Julia oli heittänyt hänelle ilmalaivan turistiluokassa, kun hän oli aivan raivona, että ”Vittuun nuo uudet täältä!”

Paula (silmäluomet lupsottaen, päätään puistellen, kädellään seinään nojaten): ”Joo, sää heitit mulle todella kovan!”

Julia: ”Mut mä en oo tarkottanu sitä sitte mitenkään henkilö--”
Paula: ”Kyllä se oli ihan mulle!”
Julia: ”Ei.”
Paula: ”Oli!”
Julia: ”Ei ollut.”
Paula: ”Oli, oli, oli!”
Julia: ”No mikä se oli?”
Paula: ”Vittu ku mä en muista! Niin siinä mulla oli... Markon kanssa istuttiin ja mä olin, että ei vittu!

Julia kysyy, että tänäänkö. Paula vastaa myöntävästi. Julia tolkuttaa, että hänellä ei ole ollut mitään Paulaa vastaan, missään vaiheessa. Jos on sanonut jotain, niin se ei ole todellakaan ollut mitenkään henkilökohtaisesti Paulaan kohdistettua. Julian mielestä Paulalla on paras huumori, ja kaikki tehtävät, mitä Paula on suorittanut, ovat olleet aina hauskoja.

Paula (hymähtäen): ”Hyvä tyyppi!”
Julia: ”Mut... nyt mua ärsytti tos makkaris mitä sanoit.”
Paula: ”Aa, nyt!”

+00:38:50

Marko nojailee käytävän seinää kädet puuskassa ja muistuttaa Paulaa hymyillen siitä, kun tämä oli sanonut, ettei ole saanut kolmeen tai neljään päivään haleja ja tällaisia. Niin ei ole Juliakaan saanut, Paulan ei pidä ajatella niin, että olisi mistään sellaisesta kyse. Ovat kaksi kertaa eilen halanneet, kun voittivat Hese-kilpailun. Siinä kaikki.

Marko: ”Hän ei oo ollu mun kainalossa... sä oot ollu oikeesti joka päivä enemmän mun kainalossa ku hän!”
Paula (matalammalla äänellä): ”Kaikki tietää, et se on sun avovaimo! Älä tuollasta ruppee!”
Julia (hymyillen): ”Mut toi on se mikä on liikaa!”
Marko: ”Toi on tyhmää. Toi menee oikeesti Paula tosi paljo yli! Koska hänellä on puoliso siellä--”
Julia: ”Mulla on mies. Jonka nimi on Niko.”
Marko: ”Niih. Ja mul on--”
Paula: ”Ai se ketä sä tapailet?”
Julia: ”Niin.”
Marko: ”Mmh. Ja mul on oikeesti... niinku nainen, tuolla jossain ulkomaailmas. Niin... älä oikeesti--”

Paula: ”Mikä nimi?”
Marko: ”Laura.”
Paula: ”Jaah!”
Marko: ”Ja hän on--”
Paula: ”Nyt sanotaan yhtäkkiä se nimi ku--”
Marko: ”Late. Laura. Late. Laura. Late. Laura.”

Julia veikkaa, että Marko on hänelle puhunut avopuolisostaan Laura-nimellä, koska olisi ymmärtänyt Laten tarkoittavan jotain parasta kaveria. Marko selittää, että perhepiirissä puhuvat Latesta, poikakin kutsuu siten. Paula uskoutuu Julialle, että Marko on puhunut tähän saakka vain Latesta talossa.

Marko: ”Oon mä sanonu ’Laura’ aikasemminki.”
Paula: ”No yhen kerran!”
Marko: ”Mmh. Niin, mut se et — Late ja Laura. Me kutsutaan Lateks.”

Marko selittää kärsivällisesti, että ei se Paula voi mennä näin oikeasti.

Marko: ”Mieti, mitä hän tuumaa tästä. Hän on nytkin mun pojan kans tän viikonlopun siellä varmaan. Ja hän ei oo edes hänen äiti niin hän--”
Paula: ”No sit heidän pittää!”
Marko: ”Niin. Se et hän... hän oikeesti niinku, niin... ei se oo kivaa, et hän joutuu kattoon--”
Paula: ”No sit jätetään tähän!”
Marko: ”Mmh.”

+00:40:25

Julia tähdentää, että voivat ulkomaailmassa todistaa, että heidän välillään ei ole mitään. Marko komppaa.
Paula: ”Ei teiän tarvi... viiskyt prossaa lähtee vittuun!”

Marko naurahtaa väsyneesti, katsoo Paulaa jo säälivästi, koskettaa tämän olkapäätä.
Marko: ”Mut Paula. Ku ei... oikeesti!”

Marko lupaa Paulalle joka päivä halipaikan. Pyytää anteeksi, ettei ole tullut niin paljon tarjottua. Paula toteaa, että se oli muuten kielisuudelma äsken. Napsauttaa sormiaan, hymyilee ja nyökyttelee Julialle.

Julia kertoo sanoneensa Markolle heti, että mitä tämän avopuoliso miettii. Marko komppaa ja kertoo sanoneensa että ihan sama, kunhan Paula ymmärtää.

+00:41:05

Paula tenttaa Markolta, missä tämä oli viime juhannuksen. Kotona pojan ja Lauran kanssa, kuuluu vastaus. Paula kääntyy kohti Juliaa. Julia vastaa hymyillen olleensa mökillä.

Paula (hymyillen): ”Meren äärellä?”
Julia: ”Joo.”
Paula (muistaen): ”Näin olikin!”

Paulaa alkaa naurattaa. Marko koppaa Paulan halaukseen.
Marko: ”Tuu tänne ja lakkaa salaliittoilemasta!”
Marko antaa Paulalle pusuja poskelle.

Tilanne alkaa raueta tältä erää. Mikrofonia vaihtamassa olleelta Vililtä (pääsi PK-huoneeseen ohituskaistaa) yritetään vielä tiedustella persekommentteja. Paula lähtee pissalle.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”