53. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

53. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 28 Loka 2020 09:06

DC2: 08.39 Asukkaat olivat vielä nukkumassa, kun kello soi BB-talossa. Olohuoneessa puolueensa kanssa nukkuva Kristiina nousee ensimmäisenä ylös ja suuntaa pihalle. Kristiina kävelee sukkasiltaan pihan takinkääntökellolle ja soittaa sitä.

DC2: 08.40 Olli-Pekka ja Kristiina pohtivat, pitääkö takki kääntää heti (saa huonosti selvää). Samaan aikaan tulee hyvän huomenen kuulutus ja ilmoitus kuumasta vedestä. Olohuoneessa ihmetellään, palautuiko lämmin vesi. BB kuuluttaa, että asukkaat voivat unohtaa aiemman kuulutuksen.

DC2: 08.43 Asukkaat ovat paristoja vaihtamassa Olli-Pekka sanoo Timolle, että tajusi kellonsoiton vasta sitten, kun Kristiina oli sitä ulkona soittamassa. Kristiina saa onnitteluja pääministerin paikasta.

DC2: 08.48 Kristiina pitää takinkääntöseremonian ja kertoo käyneensä sukkasiltaan soittamassa kelloa. Kristiina ilmoittaa, että hän valitsee uudeksi puolueekseen Kitinät veks (punaiset). Kylmä Suomi -puolue (vihreät) äänestävät Ellan pois puolueesta ja hän siirtyy Maksimipuolueeseen (siniset).

DC2: 08.50 Asukkaat ovat lähdössä tupakalle. He pohtivat, että varmaan säännöt taas muuttuu, että uskaltaa mennä tupakalle. Kristiina tajuaa samalla, että uudessa puolueessa hän saa mennä taas makkariin.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2020 10:48

DC1. Klo 10:47. Asukkaille on postia. Asukkaille sama tieto kuin aiemmin. Hallituksen budjettineuvottelut alkavat. BB kuuluttaa pian kirjeen lukemisen jälkeen, että voitte aloittaa.

Klo 10:50. Punainen puolue (Marko, Kristiina, Timo ja Julia) ovat kabinetissa ja budjettineuvottelut alkavat

Klo 11:22. Kokous päättyy näiltä osin. Jäävät spekuloimaan nimeämisistä. Krisse toteaa, että ei aio äänestää niitä, jotka ovat hänelle läheisiä. Ovat yhtämieltä siitä, etteivät tykkää juonitella.

Klo 11:30. Porukka väänsi aiemmin kosmetiikkatuotteiden takaisin ottamisesta. Krisse olisi halunnut, mutta muut eivät. Krisse lähtee tehtävähuoneen vessaan itkuisena.

Klo 11:34. Krisse tulee vessasta. Toteaa, että hänen puolestaan asiat voidaan pitää näin ja päättää kokous. Pohdiskelevat 10 000 askeleen suorittamista.

Klo 11:35. Krisse pääministerinä päättää kokouksen ja hallitus poistuu kabinetista.

Yhteenvetoa päätöksistä:
- Oppositio suorittaa 10 000 askelta
- Astianpesukone pois käytöstä
- Emme maksa hyvistä suhteista
- Ulko-oven säännös puretaan
Budjetti tällä hetkellä 215€

Klo 11:45. Krisse tulee pk-huoneesta. Kertoo asukkaille, että 10 000 askelta on per henkilö. Hallitus kertoo oppositiolle päätöksensä.

Klo 11:48. Skandaaliuutiset televisiosta. Pääosassa Marko.
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2020 14:47

DC1. Klo 14:45. Kristiinalla ja Julialla on käynnissä jumppatuokio:
krissejajulia.png
krissejajulia.png (675.34 KiB) Katsottu 6838 kertaa
krissejajuliia.png
krissejajuliia.png (748.74 KiB) Katsottu 6838 kertaa
---
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2020 15:12

DC1. Klo 15:03. Teille on postia. Arttu lukee.

Hybridi-TV:n katsojat ovat äänestäneet mikä puolue pitää keskiviikkona esitelmän Suomen suurimmista poliittisista skandaaleista. Äänestyksen voitti puolue, jonka tunnusväri on vihreä. Vihreällä puolueella on mahdollisuus tienata esitelmillään seminaaripalkkiota 50 euroa yhteiseen viikkobudjettiin. Kukin heistä valitsee itselleen aiheen seuraavasta listasta:

Matti Vanhanen ja lautakasakohu
Risto Rydin kohusopimus Saksan kanssa
Anneli Jäätteenmäki ja Irak-vuotokohu
Perussuomalaisten kohu hajoaminen ja peräkontti gate
Juha Sipilä ja Ylekohu
Ilkka Kanervan tekstiviestikohu
Heidi Hautala ja Arctica Shipping kohu
Katri Kulmuni ja esiintymisvalmennuskohu
Pekka Haavisto ja Al-Hol-vyyhtikohu
Paavo Väyrynen ja Jalasmökkikohu


Vaikka kullakin vihreän puolueen jäsenellä on oma aiheensa, puolue suunnittelee seminaarin yhteistyössä. He saavat käyttää tietolähteinään myös talon muita asukkaita.

Terveisin, Big Brother

---
DC1. Klo 16:16. Vihreä puolue aloittaa esitelmien pitämiset. Arttu pitää esitelmän ensimmäisenä. Aiheena on Risto Ryti ja Saksan kohusopimus.

Klo 16:22. Arttu päättää esitelmänsä. Seuraavana vuorossa Paula ja aiheena Ilkka Kanervan tekstiviestit.

Klo 16:25. Paula päättää esitelmänsä. Viimeisenä vuorossa on Joel ja aiheena Matti Vanhanen ja lautakasakohu.

Klo 16:27. Joelin esitys päättyy.

Klo 16:29. BB kuuluttaa päivätehtävän onnistuneeksi. Asukkaat saavat 50 euroa lisää budjettiin. Perään televisiosta näytetään skandaaliuutiset, mutta ääniä ei kuulu. Ohjelma keskeytyy tunnariin.

Klo 16:32. Skandaaliuutiset uudemman kerran televisiosta, pääosassa Ella.
:trollface:

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 28 Loka 2020 17:34

Paula ja Ella kävelevät pihalla ja keskenään puhuvat skandaaliuutisista ja siitä miten "ei oo ollenkaan ollu pahoja" ja "Kyllä nyt aikuinen tajuaa noi..." Keskenään siis tukevat toisiaan läyhäämisestä.
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 28 Loka 2020 17:38

16:32 Ellan skandaaliuutisten video näytetään. Jälkeenpäin Ellalle tulee ns. pomppufiilis ja pomppii ylös ja alas olohuoneessa olevalla pallolla, kun videosta puhutaan porukalla.

Tupakkapaikalla videon analysointi porukan kesken jatkuu. Normaaliin tapaan porukalla selitellään asiat hyviksi.

16:49 Ella ja Paula lenkillä pihalla. Heidän jälkipuinti Ellan näytetystä videosta. Ella hermostunut nauru alkuun.
Paula: "Ootapa kun tulee Krissen video."
Ella: "Niinpä."
P: "Haukutaanko siinä ketään muuta kuin sua ja mua? Ihan oikeesti. Vai?"
E: "Niin voi olla."
P: "En usko".
E: "Can't fucking wait."

Jatkavat pohdintaa. Paula toteaa ettei ollut paha ja Ellan mielestä oli leikattu "just silleen.".

O-P saapuu ulos. Ella sanoo ettei aiemmin näytetyissä ml. Markon pätkässä näytetty kenestä ja mistä olisi puhuttu, mutta Ellan omassa oli. O-P huomauttaa hänen omassaan olleen. Pahimmaksi tulevaksi videoksi Paula ja Ella veikkaavat Kristiinan videota. Ella ei muista kenestä Kristiina olisi puhunut seläntakana Ellan ollessa paikalla.

Joel tulee myös ulos. Keskustelua hiljainen asukas vs "värikkäämpi" asukas. Patterinvaihtokuulutus. Ella huomauttaa, että hänestä tulee tuollainen kuva, jos hänestä näkee vain tuollaisia kohtia.

Seuraavaksi on varmaan Krisse Ellan mielestä DC1 17:00.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2020 18:10

DC2. Klo 18:08. Takinkääntökello soi. Kristiina lähtee kuin hauki rannasta ja pääsee soittamaan kelloa ensimmäisenä.

Klo 18:11. Kristiina pitää takinkääntöseremonian. Kristiina valitsee uudeksi puolueekseen vihreät.

DC1. Klo 18:21. Timo ja OP tupakkapaikalla. Timo spekuloi, että Kristiina vaihtaa aamulla taas puoluetta, jottei joudu kävelemään 10 000 askelmaa. Timo toteaa "aika kettu, politiikkaa, krissepolitiikkaa." OP ja Timo siirtyvät takaisin sisätiloihin.

DC2. Klo 18:28. Teille on postia. Krisse lukuvuorossa. Hallitus kokoontuu jälleen budjettiriiheen.

DC1. Klo 18:34. Televisio meni päälle. Asukkaille kerrotaan television välityksellä, että HybridiTV:n katsojat saavat antaa tällä viikolla pelastuspisteitä häätöäänestykseen.

Klo 18:37. Hallitus siirtyy kabinettiin budjettiriiheen.

Klo 18:39. Hallitus käy läpi, onko kukaan nimennyt toisiaan. Joel on ainut, joka tunnustaa, että on antanut Paulalle yhden pisteen.
:trollface:

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 28 Loka 2020 18:41

18:33

Skandaaliuutisten intron jälkeen asukkaille informoidaan TV:n välityksellä, että hybridi-tv:n katsojat saavat tällä viikolla äänestää kenelle antavat pelastuspisteitä ja pelastuspisteet vähennetään nimeämispäivänä asukkaan saamista kokonaispisteistä.

Spekulaatiot alkavat miten pelastuspisteet toimivat tai kuinka paljon pelastuspisteitä on jaossa.

Vihreä uusi hallitus siirtyy kabinettiin.

EDIT: Skygge olikin jo editoinut samat yllä olevaan viestiinsä. Poistakaa vaan tämä viesti, jos siltä tuntuu.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2020 19:29

DC1. Klo 19:22. Hallitus on päättänyt kokouksen ja kutsuu opposition koolle.

Yhteenveto päätöksistä:
- Ympärivuorokautinen valo
- Hallitus ei pidä opposition jäsenten taskuissa käsiä tuntia, vähennetään budjetista 50€
- Skandaaliuutiset säilyy
- Lämminvesi takaisin, viikkobudjetista pois 50€
- Kosmetiikka takaisin, viikkobudjetista pois 50€
- Nikotiinivero vaihdetaan kofeiiniveroon
Budjetti 49€

Klo 19:28. Asukkaat ottavat ensireaktiona päällisin puolin päätökset hyvillä mielin vastaan.

Klo 19:46. Ella, Arttu, OP ja Paula sohvalla. Ella toteaa olevansa aivan loppu tähän pelleilyyn "sais ees nussia."

Klo 19:48. Ella toteaa olevansa totaalisen kyllästynyt kaikkeen. Ei saa itse päättää mitä tekee.
:trollface:

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 28 Loka 2020 19:49

Ella kertoo juuri sohvalla että tahtoisi pois talosta. On niin sanojensa mukaan: "done"
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 28 Loka 2020 19:51

DC1 19: 42

Jäätävä sananvaihto litinästä Ellan ja O-P:n välillä sohvilla. Ellan mukaan oltu hiljaa, jos on sanottu. Tikulla törkkiminen vähän eri asia kuin sanominen Ellan mukaan. O-P:n ilme näkemisen arvoinen. O-P:lla pukkaa psykoosia.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 28 Loka 2020 20:02

DC1 n. 19:59 Ella: Mitäs jos mä lähden
OP: Keitetään pullakahvit ja juhlitaan
-lähtekää yhdessä Artun kanssa

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 28 Loka 2020 21:19

DC1 n. 21.17 Paula mietti ketä tai mitä Joel muistuttaa hattunsa kanssa. Krisse keksl että Ylilaudan logoa

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 28 Loka 2020 21:31

DC1. Klo 21:30. BB Skandaaliuutiset televisiosta. Pääosassa tällä kertaa Arttu.
:trollface:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2020 21:32

Aiemmin:

DC1 19:45
Sohvalla Arttu, Ella, Olli-Pekka, Joel ja Paula.

O-P:"Budjetti nolliin, niin Krisse ei saa yhtään tofua. Sen mä haluan."
Ella: "Eikä Marianneja."
Paula: "Niin, ei tuu mitään, ei kananmunia"
O-P: "Kahvit vaan pitää heittää jonnekin roskiin. Ei saa niitäkään"
Ella: "Ei vittu, mä en jaksa tätä."
O-P: "Tulee pitkä yö, yllätysten yö." O-P maiskuttelee huulillaan suutelun ääniä.
Paula: "Aatelkaa, jos tulee bibikset huomenna."
Arttu: "Ei oo rahhaa."
O-P: "Ai että, pikkasen kiree tunnelma."
Arttu naureskelee: "Mulle on ihan vitun sama. Kuka jaksaa ottaa tämmöstä tosissaan."
Ella: "Mä oon niin lopussa. Mä oon niin vitun loppu tähän perkeleen pelleilyyn"
Arttu: "Jep"
Ella: "Ei saa vittu ees nussia. Tai kyl sitä saa, mut en mä nyt täällä."
Paula: "Oisko se lämmin suihku kuitenkin pitänyt pitää pois, ni nää ei ois päässyt suihkuun, nää 10 000 askeltajat." (Punainen joukkue ulkona kävelemässä)
Arttu: "Ois voinu olla hyvä."
O-P: "Mut sit olisi pitäny juoda 50 kuppia kahvia."
Paula: "Eiku me oltas sit saatu ne valot kiinni ja päästäs nukkuu. No ulkosuihku nyt sit kuitenkin. Mut aamulla sit lämpimät suihkut ja kaikki, jos tää kestää pidempään, ni ei tartte käydä kylmässä suihkussa."
Joppe: "Mä seison meidän päätösten takana, tästä tuli hyvä, hyvää showta."
Arttu: "Hyvä, aatella, jos oltas sanottu, että säästettiin ja säästettiin. Ihan perus."
Paula: "Ja ne olis kuitenkin menny kahville ja röökille ja ne olis päässy viidellä kympillä tilaa jotain."
Arttu hehkuttaa: "Saatiin tänään viiskymppii meidän budjettiin päivätehtävällä."
Ella: "Mä oon niin vitun done näihin ihmisiin, mä olen niin vitun done tähän taloon, mä oon niin vitun done näihin tehtäviin. Mä oon niin (tuskaisesti) vitun kyllästynyt siihen kaikkeen. Ku ei saa ite päättää, mitä tekee..."
O-P: "Yllätysten yö."
Ella: "...missä tekee ja kenen kanssa tekee"
O-P: "Mä alan päästä hyviin tiloihin. Vai mitä, Krisse"

19:48
Kristiina saapuu paikalle.

Krisse: "Ai mitä?
Ella: "Ens viikolla ei tuu tofua."
Krisse: "No ei tu, ei oo ollu ongelma aikasemminkaan. Kik herneitä ja papuja. Ja jauhelihaa."
Joppe: "Ja puuroo joka aamu, jee."
Ella: "Mä en syö mitää, laihtuu."

Puhuvat naureskellen siitä, kun Vili on tekemässä pullataikinaa ja siihen menee puurosokerit.

Krisse: "Jos jää 5 euroo rahaa ja mä meen kauppaan, ni kyllä tulee muuten tofua."
Joppe: "Se voidaan sopia, että sillä ostetaan tofua."
Krisse: "Sillä ostetaan tofua."
Paula: "Yheksään osaan."

Hetken hiljainen hetki.

Ella: "Pääsispä jo nimeämään."
Arttu: "Joo, ai että."
Paula: "Se on vielä kirsikka kakun päällä. Ei oo jäävuoren huippu, vaan kirsikka kakun päällä. Tulee parhaat perustelut ikinä"
Krisse: "Niin tulee."
O-P: "Sinulla on tunti aikaa."
Paula: "Pidä kiirettä."

Juttelevat hetken eri aiheista parina ryhmänä.

Ella: "Äänestäkää mut vaan vittuun ni lähtee, ne ongelmat."
Krisse: "Totta. Niinhän sä sanoit." Kiipeää piippuhyllylle hymyillen, Joppe hymyilee vieressä.
a walking disaster

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 28 Loka 2020 21:33

21:31 Artun skandaaliuutiset,
ei mitään mullistavaa

21:42 DC1 Ella kutsuu Paulan syömään kanssaan kun häntä v*tuttaa
-Tule Paula
Paula seuraa
OP: Tule Paula tseh tseh

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2020 22:37

22:29
Asukkaille paljastettiin, että Julia ja Vili ovat turvassa häädöltä. Näytettiin ko. päikkypätkä.
a walking disaster

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 28 Loka 2020 22:39

22:29

Skandaaliuutiset näyttää ettei Juliaa ja Viliä voi nimetä tällä viikolla.

DC2 22:31

Rankkaa lähikuvaohjausta OH:ssa olevasta sinisestä joukkueesta. Hyvät, pahat ja rumat kalpenee.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2020 22:57

DC2 22:33

O-P valmiina ovella, jos kello kumahtaa

Kuva
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 28 Loka 2020 23:58

DC1 23:50
Julia ja Joppe kertovat totuuden Artulle siitä, että tämän kanssa pystyy puhumaan kunnolla vain silloin, kun Ella ei ole paikalla.
Joppe kertoo, että on joutunut jo Markon ja Julian kanssa hengaamaan. Kaikki nauravat.
Arttu kiittää rehellisistä mielipiteistä.
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 29 Loka 2020 01:13

Aiemmin:

22:18 DC1: Olohuone. BB näyttää paljastusvideon Julian ja Vilin päiväkirjahuoneessa saamasta häätöäänestysimmuniteettitiedosta.

Marko: ”Mä arvasin kun ne meni yhdes sinne!”
O-P: ”Mut ei mitään muuta?”
Ella raapii mietteliäänä ohimoaan silinterihatun alta.
Arttu: ”Minä sannoin! Minä sannoin! Kyllä! Mä olin oikeassa!”
Paula: ”Ei paha!”
Marko: ”Ei paha! Ei paha!”

Vili (aikaisempiin skandaalivideoihin ja niillä uusista asukkaista esiintyneisiin myrkyllisiin kommentteihin sarkastisesti viitaten): ”Kuka näkee ens viikkoa ja kuka ei!”
Juliaa naurattaa.

22:30

Makuuhuoneeseen oikeutetut asukkaat palailevat makuuhuoneeseen. Läsnä Marko, Timo, Joel ja Kristiina. Markon mielestä mukava. Joel komppaa, uudet pääsevät vähän näyttämään. Mutta oli twisti.

Arttu saapuu paikalle.

Arttu: ”Minä sannoin ton! Minä saatana sanoin.”
Joel: ”No hyvä! Sää sanoit kaikki maholliset ideat, niin kai se osuu joskus...”
Muita naurattaa.

Paula saapuu makuuhuoneeseen.

Paula (myrkyllisesti): ”Rusinat pullasta! Ja sanonpa et vielä kirsikka kakun päältä... ja jäävuoren huipusta! Olis pitäny iteki tulla kuuen viikon kohalla, niin olis saanu rusinat pullasta!”
Timoa naurattaa.
Arttu: ”Niinpä! Vittu mitä säälipisteitä! Perkele, puoleenväliin tulleet ja ovat turvassa!”
Paula (sängylleen asettautuen, tyynyään pöyhien): ”Jooh!”

Joel: ”Oikein!”
Timo: ”Mmh!”
Marko: ”Ihan oikein!”
Arttu: ”Ei oo.”

Marko toteaa, että ovat tietysti jo kaksi viikkoa olleet, se on totta.
Paula (armollisesti puuskahtaen): ”Olkoonpa siinä sitte...”

22:32

Paula: ”Oi aikoja, oi tapoja!”
Julia saapuu makuuhuoneeseen.

Arttu: ”No Julia tietää tämän...”
Julia: ”Minkä?”
Arttu: ”Että mä haluan uudet vittuun...” (nauraa kähisevästi)
Joel: ”Oho.”
Julia (sängylleen kömpien, hymyillen): ”Nii-i! Me halutaanki vanhat vittuun!”
Kristiina (hymyillen): ”Varo sanojas!”
Julia (hymyillem): ”Jep!”
Arttu (omaan skandaalivideoonsa viitaten): ”No äskön telkkarissa kuulu... ’Kaikki neljä vittuun!’”

22:34

Julia (mikrofoniaan väliaisaan asetellen, polleasti löylyä lyöden): ”Kukaan teitä vanhoja jaksa täällä katella...”
Arttu nauraa kähisten.
Joel: ”Nyt on asennetta! Kunnon länkytystä!”
Arttu: ”Hyvä, Julia! Hyvä!”
Joel: ”Tämmöst se pitää olla.”
Julia (nauraen): ”Ei tarvi tälläkään viikolla nuolla kenenkään persettä!”
Arttu nauraa räkättää paskaisesti.
Marko: ”Tälläkään viikolla?”
Julia: ”Niin. Ei tarvinnu viime viikollakaan!”
Marko: ”No ei tarvinnu viime viikolla, juu!”
Julia: ”No, alotetaan sit ens viikolla...” (ilkikurisesti) ”Mut kaikki ei nää sitä ens viikkoa!”
Arttu (hymyillen): ”Kaikki ei nää....”
Kristiina: ”Kaikki ei nää.”
Marko (huvittuneena): ”Kaikki ei nää.”

22:36

Julia makaa vatsallaan pää kohotettuna omalla vuodepaikallaan. Niin myös Joel vastakkaisella paikallaan. Arttu katselee sivusta kylkiasennosta omalta paikaltaan.
Julia: ”Hauskaa!” (lyövät kivet Joelin kanssa) ”Mä oon täällä vielä ens viikon.” (tauko) ”Mitäs siihen sanot?”
Joel vain hymyilee.
Arttu nauraa ensin kähisten, sitten hekottaen.
Julia (Artulle): ”No mut et sä oo... niin ei sul oo mitään hätää, sun ei tarvi es... no ei vaan!” (hymyillen) ”Älä suutu!”
Arttu: ”En mää suutu. Tuo oli hyvä! Mä sannoin et te saatte tän.”

Timon mielestä tämä oli hyvä twisti. Julia toteaa, että uusilla oli rankat paikat viime viikolla. Arttu, Timo ja Marko komppailevat.

Julia: ”Silleen ihan kiva!”
Marko: ”Saa vähä pidemmän kokemuksen.”
Julia: ”Saa ainaki olla kolme viikkoa.”

Julia (pohdiskelevasti): ”Huh huh! Immuniteetti.”
Joel: ”Kovaa settiä!”

Joel: ”Ja sitte tulee vielä hybridi-tv:n säälipisteet!”
Arttu: ”Joo, jos mä niillä pelastun, niin mä lähen kottiin!”
Joel: ”Oho! Nyt on settiä!”

Julia vihjaa, että eivät varmaan saa tietää onko pelastettu vai ei.

22:36

Arttu lähentyy Joelia ja ottaa tämän kainaloon. Kuvittelevat olevansa poikien illassa Juustolassa, Timon tukikohdassa. 1000 neliömetriä rakennuspinta-alaa. Asuntovaunusauna. Harvian iso kiuas. Alakerrassa paikka, jossa joku jäbä on kuollut joskus ja ollut kuolleena aika kauan. 1800-luvulla tehty. Timo rakastaa sitä, ihana paikka. Vanha juustotehdas Loviisanjoen rannassa, Hommansbyn kylässä. Kokonaisuuteen kuuluu juustola, meijeri, sikala ja kärpästalo (?).

22:43

Joelia kiinnostavat Julian rakennekynnet. Keskustellaan kasvutahdista ja akryylin taipuisuudesta sekä hauraudesta. Kristiinakin tahtoo katsoa. Joelin ja Julian väliseen keskusteluun kuuluu sormien koskettelua ja pientä hymyilyä.

Timo kääntää keskustelun kynsien irtoamiseen. Julia kertoo, että pari kertaa on näin käynyt. Kun akryylikynsi lähtee, lähtee omakin. Erään kerran oli lyönyt keittiössä pikkurillin kynnen irti kun oli sählännyt jotain tuolin kanssa. Sen parantumisen ja uuden kynnen teon jälkeen oli ollut Kreikassa veneretkellä snorklaamassa ja kaveri potkaissut vedessä saman kynnen irti.

22:49

Keskustelu kääntyy viikkotehtävän puoluekuvioon kuuluvaan takinkääntömahdollisuuteen. Kristiina on sitä menestyksekkäästi hyödyntänyt, koska sänkypaikka on lähellä makuuhuoneen ovea, joka aukeaa, kun takinkääntömahdollisuus tulee. Timo maalailee skenaariota, että kun kello soi, Joppe ryntää Julian yli ja on neljä veristä kynttä kantapäässä, kun Ellaltakin sai eilen kynnen irti.

Marko toteaa, että nyt on hyvä kun ei ole pimeää. Joel komppaa, näkee mihin astuu.
Timo: ”Astuu... et kai sä nyt ala astuun tääl?”
Juliaa naurattaa.
Timo (Joelia kiusaten): ”Mitä sä nyt höpiset?”
Joel (päänsä tyynyä vasten kääntäen): ”Voi vittu Timo!”
Timo sanoo ajatelleensa, että Joel puhuu pientä flirttiä.
Juliaa naurattaa edelleen. Joppe hymyilee kiusaantuneen näköisenä pää tyynyä vasten silmät kiinni.

Timo: ”Joppe on toiminnan poika!”
Joel (kuivasti): ”Sä oot Timo, Suomen surkein wingmani!”
Porukka repeää nauramaan.
Joel: ”Jos mä olisin palkannut sut, niin erottasin kyllä.”

22:55

Toivotetaan hyviä öitä. Tulee kuitenkin Julian pyynnöstä Joelin privashow, eli ”karhu”. Siitä ei ikinä tiedä millaisella äänellä se tulee.

Makuuhuoneessa on edelleen täydet valot päällä, koska se oli viimeisimmän hallituksen valinta. Joel menee pipo silmillä Artun kainaloon nukkumaan. Tätä ei kuitenkaan kestä kauan.

Joel (Artulle): ”Voiaan mennä syömäänki vielä.”
Arttu: ”Joo, mä aattelinkin. Eihän täs nyt nukuta!”
Joel: ”Faktoja. Mennään syömään!”

Molemmat nousevat peitoista ja alkavat keriä mikrofonivöitä irti väliaisasta.
Paula: ”Mihin te nyt meette?”
Joel: ”Syömään.”

22:56

Pieni miettimistauko.
Julia (päätään nostaen, mikrofonivyöhönsä tarttuen): ”Pitäiskö munki tulla syömään!”
Joel (naurahtaen): ”OK. Kaikki lähtee syömään.”
Julia: ”Emmä röökille lähe, mut ruokaa...”
Joel: ”No kyllä sen jälkeen mennään vielä röökille...”
Juliaa naurattaa.
Timo: ”Kyllä körssi on pakko teidän vetää vielä...”
Arttu hohottaa.
Julia: ”Vituikshan tää meni taas...”

Nousevat kaikki ja poistuvat makuuhuoneesta.

22:58

Keittiössä alkaa Julian, Joelin ja Artun kesken kananmunien paisto ja toastien teko.

Arttu kertoo leikanneensa sipulin jotenkin väärin, eihän Julia suutu. Julia ei syö sipulia, joten hänelle on aivan sama, miten Arttu leikkaa sipulinsa. Joel opastaa, että pitää sanoa, ettei Juliaa vittuakaan kiinnosta Artun sipulinleikkuu. Julia toistaa Joelin sanat Artulle opastuksen mukaisesti.

Arttu: ”Hyvä Julia! Tästä Juliasta mä tykkään!”

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”