57. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

57. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2020 01:26

00:12 DC1: Muut toivottelivat sviittiläisille hyvät yöt. Tupakkapaikalla Paula ja O-P kaksistaan. Paula haluaa puida tilannetta sen, mitä sääntöjä rikkomatta voi.

Paula on ihan varma, että hän lähtee huomenna. Haluaa tietää, lähteekö iso nimi. O-P:sta lähtee. Paula tahtoo tietää, olettiko O-P, että tulee muitakin nimiä. O-P oli ajtellut viittä, mutta yhtäkkiä tulikin vain kaksi.

O-P: ”Mää luulin, että mää oon siinä, koska mää koko viime viikon pelasin, tota peliä, ja sen totta kai kaikki huomas, niin mää luulin, silleen, et mä oon... et kaikki haluaa mut... veks täältä!

Paulan tekisi mieli sanoa tuohon jotain, mutta ei voi sanoa. Ei epäillyt kuin itseään ja paria muuta. O-P ei kuulunut niihin.

00:14

Toteavat, että on vaikea sanosa mitään sääntöjä rikkomatta. Nyt vain nautitaan sviitti-illasta.

O-P: ”Mutta kova oli!”
Paula: ”Eiks oo kova?”
O-P: ”Ihan helvetin kova tuomio! Yhtäkkiä vaan kaks!
Paula: ”Ei se ollu yhtäkkiä... se oli aika... niinku ilmiselvä, ku nyt kattoo taakseppäin! Naiset on niin vitun sinisilmäsiä!”

O-P kuitenkin sanoo, että tulihan se yllätyksenä, oikeasti. Paulasta ei ollut yllätys, kun miettii tarkemmin. O-P täsmentää, että se oli yllätys, että on vain kaksi. Sen Paulakin myöntää. O-P olisi siihen kyllä pari nimeä heittänyt lisää. Kukapa ei, toteaa Paula.

Paula: ”Sanotaan, et sinisilmäsyys tippu nyt pois!”
O-P: ”Nyt tää niinku leimahti! Saman tien!”
Paula: ”Aa leimahti! Ei vittu mä olin ääliö. Saatana, mää arvasin, et mä oon niin vitun ääliö!”

00:16

O-P oli ihan varma että tulee enemmän nimiä, mutta yhtäkkiä tuli vain kaksi.

Paula (hampaiden välistä): ”Ai että ku... vittu, jos mä pääsen äänestään vielä kerran, niin voi jumalauta, lähtee nimiä! Mmh! Sanotaan tän verran! Nimimerkillä, en oo katkera, mutta... voi vittu!
O-P: ”Paha kyllä!”
Paula: ”Mmh!”

Paula: ”Mut joo... se on meidän naisten ongelma. Kyl mää tiedän.”
O-P naurahtaa, että eihän Paula nyt voi tolleen olla. Kyllä Paula voi olla.

Paula kehottaa nauttimaan nyt, kun voi olla viimeistä iltaa hänen seurassaan. O-P aikoo nauttia nyt todellakin.

00:17

Paula (O-P:ta silmiin katsoen): ”Kyllä mä tiiän et sä et tykkää musta, mutta kyllä sä nautit mun seurasta!”
O-P järkyttyy.
O-P: ”Et sä nyt noin voi sanoo!”
Paula: ”No sillai että...” (lause jää kesken)

O-P: ”Miten sä nyt tolleen voit sanoo?”
Paula: ”Noo.... sillai, että...” (hymyillen) ”...emmää voi sannoo sitä! Ku se on varmaan harmaata!”

Paula esittää, että ystävänä varmaan on kiva, että ollaan tässä. Mutta kilpailijana... veks!

O-P: ”En mää kato täällä ihmisiä kilpailijana...”
Paula (halveksuvasti naurahtaen ja päätä keikuttaen): ”Ei, sinä et kato, joo!”
O-P (naurahtaen, sätkää käärien): ”En mä sentään niin... ilkee oo täällä!”

O-P myöntää, että skandaalivideo saattoi haiskahtaa siltä, että hän on aikamoinen kelmi. Luuli olevansa aivan normaali, mutta kun rupesi katsomaan miten on videolla soluttautunut ihmisten sekaan, niin oli aivan hirveä.

Paula: ”Et sää ollu koska... ei saanut puoletkaan selevää!”
O-P: ”Nih... no se on ihan hyvä...”
Paula (lähes kuiskaten): ”Hei, sun piti kertoo koko juttu... oliks jottain...? Koska mä lähen veks, niin anna mulle jotain... mitä mä vien ulos täältä!”

Paula vakuuttaa ettei kerro kenellekään. O-P:n pitää antaa hänelle jotain. Hänelläkin on O-P:lle jotain.

00:18

O-P kertoo tykänneensä Paulasta, kun on niin samat mielipiteet tunnerinkihommista ja vastaavista; eivät kiinnosta pätkääkään. Paula komppaa. Muistuttaa toivoneensa omalla videollaan, että ”kaikkien kaverit” lähtevät veks. Tätä O-P tarkoittaa; siinä mielessä juuri pitää Paulasta, ovat ihan samanlaisia. Myös Arttu on ihan samanlainen siinä mielessä, että sitä oksettaa kaikki ihmeen esittäminen ja fiilisringit jonkun lähtiessä.

00:20

BB: ”Tämä on Big Brother. Paula... ja... Olli-Pekka! Voitte mennä sisään!”
Paula (O-P:lle): ”Eli meiän sisään, eikö oo?”
O-P (myöntävästi): ”Mmh!”

BB päästää ilmoille tietokilpailun ”oikein”-pling-äänen.
Paula: ”Joo!”
O-P tirskuu.

Paula toteaa, että ihana puida näitä O-P:n kanssa. O-P myöntelee. Jättää sätkänsä odottamaan ja tekee lähtöä sisälle. Paula ihmettelee tätä. O-P selittää, että polttaa sen myöhemmin.

Paula (ihmetellen): ”Meinaakko että on niin kiire?”
O-P: ”Näköjään pitää mennä. Se oli vähä niinku silleen niinku... hienovaraisesti...”
Paula: ”Okei! Ehkä siellä on joku yllätys!” (naurahtaa)
O-P: ”Joo!”

Lähtevät kohti sviittiä. O-P vielä toteaa matkalla, että Paula on ollut fiilisrinkien ja muun tunne-esittämisen vieroksumisen osalta ainoa samanhenkinen.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja KariTa » 01 Marras 2020 02:32

2.02 Arttu, Paula ja O-P tupakilla. O-P ihmettelee miksi hän ei ole äänestykessä pelaamisen takia kun Ella on. O-P ottaisi kohteliaisuutena jos häntä sanottaisiin pelaajaksi. Arttu ei halua että kumpikaan lähtisi huomenna, kaksi lempparimuijaa talossa.

Arttu: Kyllä mää pellaan.
Paula: Kuka ei pellaisi.
Arttu: Miksi mä oisin antanut Timolle pisteitä jos mä en pellaisi.
O-P: Se oli kova veto.
Arttu: Timo on selvästi mukana voittoskabassa, mä haluan sen ulos ettei vie mun kolkyta tonnia.
Paula: Kuka ei haluaisi.
Arttu: Mut mää tykkään Timosta erittäin paljon.
Paula: Kuka ei tykkäis.
Arttu: Mut mää rupesin pellaa. Ja tuolla makkarissakin sanoin että se kolkytä tonnia on mun. Mä sanoin makkarissa että kukapa ei pellaisi kolkytä tonnin takia. Tuli semmoinen: "Kolkytä tonnia, sen voi saada helpomminkin." Vittu kuka täällä ei oikeasti halua voittaa, vitun teeskentelyä.
Paula: Kolkytä tonnia on kolmen kuukauden palkka tjsp.
Arttu: Makkarissa oli semmoinen meininki, nyyh nyyh.
O-P: Krisse oli kyllä kova. Se sanoi suoraan: Pahimmalle kilpakumppanile Paulalle kaksi pistettä. Ei mitään muuta, se oli kova.
Arttu: Se oli päällikkö.
O-P: Se oli paha, pahin kilpakumppani kaksi pistettä.
Paula: Nauraen: paljasti, paljasti.
Arttu: Voi vittu.
O-P: Täähän menee pahaksi, mä sanon suroaan että viimeisen viikon olen pelannut suoraan.
Paula: Mää on pelannut alusta asti.
Arttu: Niin minäkin rupesin nyt pellaamaan. Joka ikinen vitun mulkku joka tuolla makkarissa sanoo että ne ei halua voittaa, ne valehtelee.
Paula: Neljä viikkoa ennää.
Arttu: "Tää on hieno kokemus, ei haittaa jos tuun toiseksi" pyh Arttu sanoo sylkäisten. Vittu silinterihattu päässä täällä larpaten, kuka vittu haluaa semmoista.
Paula: Kokemus on saatu jo.
Arttu: Kokemus on saatu jo. Jumavitun lauta, kaikkea teeskentelyä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2020 03:33

Aiemmin:

00:24 DC1: Sviitin tv-sohva. Paula ja O-P ovat kerranneet tunneilmaisunsa samankaltaisuutta.

Paula kuitenkin palaa saamiinsa nimeämispisteisiin. Vittu, oli niin nainen ja ääliö. Voi vannoa, että jos jää ysiviikolle, ei ole ääliö enää.

O-P: ”Onko näin?”
Paula: ”Oh-hoh-ohn! Hanskat tippuu!”
O-P: ”Jes!”
Paula: ”Luoja, että tulee tekstiä!”
O-P (hymyillen): ”Kuoriutuuko Paula?”
Paula: ”Räyhä-Paula kuoriutuu ihan niinku... selevin päinki!”

O-P kertoo tätä juuri toivoneensakin. On ihmetellyt, milloin Paulalle tulee se. Ei ole sitä vielä nähnyt.

Paula (jupisten): ”Kyllä mää tiiän kuka tästä pelastettiin myös, saatana... hybridihomot!”
O-P kertoo uskovansa, että pelastettu oli Marko.

00:25

TV tulee päälle. Paula hengähtää yllättyneenä.
Paula: ”Nyt O-P on kova! Onko!”

Televisiossa alkaa pyöriä skandaalivideon alkutunnus. Paula kyselee jännittyneenä O-P:lta, uskooko tämä, että video tulee myös muille. O-P:lla ei ole mitään hajua, vaikka Paula tästä tenttaa useampaan kertaan.

00:26

Paula ja O-P näkevät televisiosta nimeämiset eli leikatut versiot kaikkien asukkaiden pk-huonekäynneistä ja perusteluista nimeämispisteitä antaessaan. (Asukkaille näytetty nimeämisvideo on lyhyempi versio kuin katsojille Ruutu+-pavelussa julkaistu, eli nimeämisperusteluja on lyhennetty.)

Ensimmäisenä pisteitä on videolla antamassa Julia. Antaa Paulalle kaksi pistettä, koska Paula on vähiten ottanut häneen kontaktia.

Paula (aggressiivisesti): ”No vittu syystä!”

Juliasta on tuntunut siltä, ettei Paulalla ole kiinnostustakaan mihinkään tutustumisjuttuihin.

Paula (aggressiivisesti): ”No ei ookkaan!”

Julian pisteiden antoon vaikutti myös se, kun kuuli Paulan juonittelusta; se oli periaatteessa se ratkaiseva hetki, missä kohdassa päätöksensä kahdesta pisteestä teki.

Paula naurahtaa ikään kuin ivallisesti matkisi Julian naurahdusta. O-P naurahtaa tälle.
O-P: ”Anteeks, Paula!”

Paula nostaa sormensa pystyyn ja hyssyttelee; tahtoo kuulla videon kommentit.

Videolla Julia jatkaa viime viikon bileiden vaikuttaneen asiaan. Oli ilmeisesti ollut jotain mustasukkaisuutta, vaikka ei pitäisi olla mitään syytä, eikä tiedä mistä asiasta.

(Julia viittaa bileissä sattuneeseen tilanteeseen, jossa känninen Paula ajoi konfliktihakuisesti teoriaa siitä, että Julia olisi salatehtävää suorittava Markon avovaimo Laura, ja jossa Marko selitti Paulan käytöstä itseensä kohdistuvalla mustasukkaisuudella. Julia ei kuitenkaan videolla mainitse Markon nimeä, tai jos alun perin mainitsi, se on leikattu pois.)

Julian yksi piste menee Ellalle. Suurin osa asioista on todella pinnallisia, eivätkä luo henkilöstä hirveän aitoa kuvaa. Ei pääse ihmiseen oikein kiinni sillä tasolla kuin haluaisi. Lisäksi Ellankin osalta oli kuullut juonittelusta, mikä auttoi päättämään tämänkin pisteen antamisesta.

00:27

Vili antaa Ellalle kaksi pistettä. Ellan kanssa on vähiten kotoisa olo. Lisäksi Ellan tyylistä toimia Vili pitää vähiten talossa olevista ihmisistä. Ellan tyyli on tietyllä tavalla lytätä muita pitääkseen omaa itsetuntoaan yllä. Se on Vilin mielestä rasittava piirre. Vilin yksi piste menee Kristiinalle.

Paula: ”Oho!”

Kristiina on Vilin mielestä vähiten esillä ja Vili tahtoisi että talossa tapahtuu enemmän.

O-P: ”Tää pitää muistaa!”

00:28

Sitten vuorossa Paula itse. Paula antaa kaksi pistettä Kristiinalle, koska ovat kaikkein vähiten talossa tekemisissä. Yhden pisteen antaa Timolle. Pisteytys menee hallituksessa sovitun mukaan tällä viikolla, eivätkä Timonkaan kanssa ole missään läheisissä tekemisissä keskenään.

Timon jälkeen videolla on vuorossa Marko, joka antaa kaksi pistettä Paulalle.

Paula (hymyillen): ”Kova!”
O-P: ”Toi on oikeesti kova!”

Markon mukaan Paula on ollut alusta asti tosi läheinen ihminen, mutta viime aikojen tapahtumat ja ylenpalttinen länkyttäminen ovat saaneet oman kupin menemään nurin. Ei jaksa enää kuunnella sitä ”muut veks!” ja ”minä voitan kolkyt tonnia!”

Yhden pisteen Marko antaa Ellalle. Turhaa ”minä voitan” ja ”te muut ette oo mitään” -länkyttämistä Ellallakin. Lisäksi sellaista keimailua ja esittämistä. Kahdeksan viikon jälkeen ei vain jaksa enää. Rupeaa olemaan vähän mitta täynnä.

00:29

Kristiina antaa kaksi pistettä Paulalle, jonka kokee eniten ehkä niinsanotusti uhkana.

O-P: ”Mitäh!”

Kristiina jatkaa kertomalla, että on huomannut Paulassa viime aikoina sellaisia piirteitä, että länkytetään asioista, joille ei välttämättä ole mitään perusteita. Pelkkää länkytystä ilman perusteluja.

Paula nyökyttelee.

Kristiinan yksi piste menee Markolle sen vuoksi koska on hyvin pomotteleva persoona.

O-P (komppaillen): ”Joo!”
Paula hyssyttelee.

Kristiina jatkaa Markolla olevan ehkä vähän erikoiset mielipiteet asioista ja vitsitkin vähän toista luokkaa.

00:30

Paula kysyy O-P:n mielipidettä siihen, näkevätkö muut nämä videot. O-P toivoo, että vain he kaksi näkisivät.

Joel antaa kaksi pistettä Paulalle.

Paula koppaa O-P:n hartioista kiinni, hymyilee ja hokee ”Jes! Jes!”

Joel perustelee pisteitään sillä, että Paula käyttäytyy monesti hieman tökerösti muita ihmisiä kohtaan, tai ainakin häntä itseään kohtaan. Tuntuu myös siltä, että Paula ei ole kilteimmästä päästä talossa.

Paula: ”Love it!”

Joel antaa yhden pisteen Ellalle.

Paula katsoo O-P:ta ymmällään.

Videolla Joel jatkaa, ettei Ellan kanssa ole juurikaan yhteisiä keskustelunaiheita. Ella käyttäytyy myös ehkä vähän ylimielisesti. Joel lohduttaa itseään tämän pisteen annosta sillä, että Ella on potenut koti-ikävää koko viikon, joten ehkä on nyt valmis lähtemään kotiin.

Paula: ”Kova, kova!”

00:31

Ellan kaksi pistettä menevät Markolle.

O-P (ennakoivasti Paulalta anellen): ”Anna jo valmiiks anteeks!”
Paula (kädellä huitaisten): ”Ei haittaa!”

Videolla Ella jatkaa perusteluaan sillä, että haluaa vain Markoa eniten talosta pois.

Paula: ”Kova!
Paula (O-P:lle): ”Ei mua haittaa mitä sä annat, ei se haittaa! Ei se haittaa vaikka...”

Ella perustelee tätä Markon asiattomilla faija-läpillä rinnoista ja vastaavista ominaisuuksista; ilmeisesti Markolla ei ole taloon muuta tarjottavaa. Ellan yksi piste lähtee...

Paula: ”Kelle?”
Videolla Ella jatkaa, että Olli-Pekalle.
O-P (tuulettaen): ”Jes!”

Ella perustelee O-P:n pistettä sillä, että O-P on kovasti tässä pelissä mukana ja selkeästi sitä pelaa.

O-P: ”Nice!”
Paula: ”Miks?”

00:32

Timo haluaa talosta eniten lähtevän Paulan, joten antaa tälle kaksi pistettä.

Paula: ”Jes! Mä arvasin.”

Timo perustelee kahta pistettään sillä, että on havainnut Paulassa alkavaa ”pellailua”.

Paula: ”Todellaki!”

Timolla myös karahtavat todella pahasti korvaan Paulan tunnuslauseet ”rahaa on!” ja ”köyhät veks!” vaikka kuinka olisivatkin vain vitsiä.

Paula levittelee käsiään, ettei ole näitä edes sanonut viime aikoina. Mutta ihan sama!

Timoon eivät Paulan lauseet uppoa vitsailuna, eikä Timo usko, että kovin moneen muuhunkaan.

Paula (hämmästellen): ”Onks tää vanha juttu?”
O-P: ”En mä usko.”
Paula hämmästelee ettei ole sanonut näitä pitkään aikaan.

Timo antaa yhden pisteensä Ellalle, jolta tulee käytännössä sydämestä se ”köyhät veks” ja ”köyhillä ei ole rahaa”. Katsoo, ettei kenenkään pitäisi enää heitellä ilmaan tuollaisia asioita sen viikkotehtävän jälkeen, jossa pestiin asunnottomille vaatteita. Kahdeksan viikon jälkeen ei ole enää hyvä vitsi.

Paula kyselee O-P:lta koko TImon puheen ajan, onko tämä jokin vanha juttu, kun ei ole mielestään pitkään aikaan sanonut näitä. O-P yrittää vakuuttaa, että tuoreita ovat.

00:33

Arttu antaa kaksi pistettä Markolle. Shown vetäminen ei ole mieleen, eikä ole varma, ovatko Markon kaikki tunteet aitoja vai teeskenteltyä.

O-P komppaa Artun mielipidettä Paulan edelleen jatkaessa ihmettelyään siitä, näyttääkö BB nyt vanhoja vai uusia nimeämisiä, ja ovatko kaikki niistä uusia. O-P edelleen vakuuttaa, että uusia ovat.

Videolla Arttu jatkaa päätyneensä yhden pisteen ratkaisuunsa kuluneen viikon kabinettien ja juonittelujen perusteella ja pitää linjansa: joutuu antamaan yhden pisteen Timolle, vaikka ei ole siitä mitään pahaa sanottavaa.

Artun puheen aikana O-P epäilee, että piste olisi tulossa hänelle, mutta ei ollut.

00:34

Lopulta vuorossa on O-P, joka antaa kaksi pistettä Ellalle, isoimpana syynä että juonittelukabinetissa niin päätettiin, mutta olisi muutenkin antanut. Ella on niin paljon Artun kanssa, että sen kun saa pelistä pois, niin Arttu vapautuu. O-P myös paheksuu Ellan kommentteja köyhistä jne., eivät istu hänen arvomaailmaansa ollenkaan.

Videon aikana O-P kommentoi näyttävänsä hyvältä. Paula komppaa.
Paula: ”Oonksmää ykkönen?”
O-P: ”Oot.”

Videon O-P kertoo, että kabinetissa päätettiin antaa Paulalle pisteitä. Tulee Paulan kanssa hyvin toimeen, mutta kun on jutellut muiden kanssa, niin tosi moni ei Paulasta tykkää, joten Paulan lähtö voisi vaikuttaa positiivisesti ryhmäkemioihin tai siihen, miten muut ihmiset talossa viihtyvät. Videon O-P pystyy ottamaan sen uhrauksen vastaan: ei haittaisi, jos Paula lähtisi.

00:35

Paula varmistelee O-P:lta että siinä tulivat kaikki 10 asukasta. O-P:n mielestä kaikkien pisteet tulivat. Paula vakuuttaa, että O-P:n sanomiset eivät haitanneet yhtään, varmaan haettiin, että haittaisivat.

Paula toteaa, että pihalta kuuluu muiden ääniä. Kuulivat siis nämä vain kahdestaan. Mutta eivät saa juonitella. O-P hymyilee, että he muistavat kuitenkin nämä kaikki.

Paula (naurahtaen): ”No kuka ei muistais!”

O-P tuumii Kristiinan olleen aika paha. Paula varoittaa, että eivät varmaan saa puhua. O-P päätyy samalle kannalle, eivät varmaan saa puhua yhtään näistä. Näkivät ne vain.

Paulaa kiinnostaa edelleen kovasti, näkivätkö muut. Menevät tarkistamaan ovelle, ovatko muut pihalla. Jos ovat, eivät ole nähneet.

00:36

O-P katsoo. Piha on tyhjä. Paula käy olohuoneen ovea kokeilemassa. Se on lukossa. Päättelevät, että olisivat kuulleet muiden huutavan jotain, jos sama olisi näytetty olohuoneen puolella.

O-P: ”Mutta näkiköhän eilen samat...”
Paula (skenaarion äkäten): ”Ei voida tietää!”

O-P veikkaa, että Ella ja Arttu ovat nähneet.

O-P (omaan esiintymiseensä viitaten): ”Mutta vitsi mä näytin hyvältä siinä!”
Paula: ”Niin näytit! Tosi hyvältä!”

O-P toteaa vielä, että Marko sai niin paljon pisteitä, että sen on pakko olla se, jonka hybridi-tv-äänestäjät pelastivat.

00:40

Paula ja O-P miettivät yhä, ovatko muut asukkaat nähneet videot, tai ovatko edes Ella ja Arttu nähneet. Toinen pohtimisen aihe on, saavatko kertoa näkemästään muille. Paula tahtoo selvittää tämän BB:ltä.

O-P:n mielestä olisi ehkä vahvuus heille, jos eivät kerro, vaan pitävät omana tietonaan. Paula tahtoisi kyllä kertoa. Paulalle on alun perin annettu sellainen tieto, että kaikesta sviitissä olevasta saa puhua.

00:42

Paula ja O-P suunnittelevat menevänsä kysymään BB:ltä mitä saa jutella. Astuvat ulos pihalle, jossa on muita asukkaita tupakkapaikalla. Vili heti paljastaa, että näkivät olohuoneessa samat videot.

(Olohuoneessa DC2:n puolella Ella katseli ja kuunteli nimeämisvideoita muiden sohvalle kokoontuneiden asukkaiden joukossa hyvin loppuunpalaneen ja ryytyneen näköisenä jaksamatta juuri reagoida mihinkään, mille muut asukkaat toistensa nimeämiskommenteissa naureskelivat. Vetäytyi sitten takaisin makuuhuoneeseen Arttu perässään. Muutkin sohvalla olleet asukkaat palailivat makuuhuoneeseen, mutta lähtivät sitten koko joukko Ellaa ja Arttua lukuunottamatta tupakkapaikalle, kun BB pian kuulutti ulko-ovien olevan auki.)

Tupakkapaikalla käynnistyy jälkipuinti, jossa todetaan, ettei tässä oikeastaan suuria yllätyksiä tullut. Tai ainakin kaikki (Paula etunenässä) väittävät tienneensä jo kaikesta kaiken.

00:38 DC2: Arttu ja Ella puuttuvat porukasta. Ovat kahdestaan makuuhuoneessa puimassa tuntemuksiaan.

Ella (muiden lähdettyä): ”Kyllähän nois niinku oli... silleen pointtia. Et kyllä se pistää ite miettiin niinku... omaa käytöstä. Mut sit taas... joitain noit juttuja niin ei oikein allekirjota ite...”
Arttu (turhautuneena puuskahtaen, asentoa vaihtaen): ”Siis tää on läppää mitä täällä heitetään ja vittu ihmiset ottaa sen tosissaan!”
Ella: ”Niin.”
Arttu: ”Voi ny juman-vitun-lauta! Tää on vaan läppää! Samalla perusteella mulleki pitäis... vittu jaella noita pisteitä.”

Ella toteaa miettivänsä oikeasti ihan samaa. Arttu jatkaa, että heittää ihan samanlaista läppää kuin Ella; aivan vitunmoista ”köyhät kyykkyyn”- ja vitun ”köyhät on perseestä”- ja ”vittu kaikki sais kuolla” -läppää. Ja kaikea jälkiabortista ammeen kautta -juttua. Eikä saa mitään.

Ellaa naurattaa.
Arttu: ”Perkele!”
Ella: ”Ihan mielelläni lähenki täältä vittuun. Ihan oikeesti!”
Arttu: ”Vittu! Ei ne kabinettijutut mitään--”
Ella: ”Onks parempi olla vaan sit niinku... näkymätön, hajuton, mauton, ku...”
Arttu (jupisten): ”Perkeleen perkele! Voi vittu saatana!”
Ella: ”’Pinnallista!’ Hmmh!”

Arttu (asentoa vaihtaen): ”Tuo kyllä veti lukkoon! Mulla alkaa täällä mykkäkoulu, saatana! Puhu kellekään mittään!”

Arttu (jupisten, asentoa vaihtaen, kättä otsalle vieden): ”Perkele! Voi vittu saatana! Voi vittujen kevät! Voi perkele!”

Ellaa ei enää edes kiinnosta tässä vaiheessa. Ei kyllä vittu halaa täällä yhtään vitun ketään, kun lähtee veks. Se on varma.

00:43

Oven läpi kantautuu tupakkapaikalla olijoiden ääniä.

Ella: ”Mua niinku oikeesti alko vituttaa kuunnella kaikkien äänet!”
Arttu (tunnekompaten): ”Niin muaki! Vittu että vituttaa! Voi juman-vitun-lauta! Perkeleen perkeleen perkeleen perkele!”

00:44

Ella: ”Oonks mä oikeesti sit tommonen ihmishirviö?”
Arttu: ”Et!”

Arttu naurahtaa, että ihmiset eivät vain vittu tajua Ellaa ja Paulaa. Itse tajuaa molemmat täysin. Ovat molemmat vitun lämminsydämisiä ja mukavia ihmisiä, joilla on vitun räväkkä huumori. On itse vittu samanlainen. Mutta näköjään naiset eivät saa olla räväköitä ja heittää vähän rankempaa huumoria.

Ella: ”Sehän siin... myöskin...”

Arttu toteaa länkyttävänsä aivan samalla lailla, että ottaa sen kolkyt tonnia.

Arttu: ”Voi vittu! Voi vittujen kevät! Nehän perustelut mitä sulle ja Paulalle annettiin, nehän vois antaa ihan samalla lailla mullekki. Ei perkele!”

00:45

Ellaa ärsyttää, ettei ole itse missään vaiheessa ajatellut sillä tavalla kuin köyhiin kohdistuvia kommentteja oli nimeämisperusteluissa kritisoitu. On vain ajatellut, että se on hauskaa, koska on olemassa ihmisiä, jotka saattavat ajatella noin. Se ei millään tavalla edusta hänen arvojaan.

Ella: ”Niin se on vähän niinku sellasta satiirii, tiiätkö?”

Arttu komppaa, Joillekin ihmisille on hankala tajuta, että huumori ja arvot ovat vittu eri asia. Itsekin joutuu pitämään turpansa kiinni talossa n. 90 prosentin filtterillä. Heitettäisiin vittuun, jos heittäisi normiläppää, eikä se läppä edusta hänen arvojaan ollenkaan. Ella komppaa.

Ella: ”Niin! Niin ja et... tiäksä ite... en oo ainakaan tullu tänne mikskään niinku arvopoliisiksi.”
Arttu: ”En minäkään!”
Ella: ”Ja sit taas se on OK, et arvostellaan vaikka muita ihmisiä tai ulkonäköä tai muuta...”
Arttu: ”Juuri tuo! Juuri tuo!”

00:47

Arttu: ”Ei saa heittää ’köyhät veks’ -kommenttii, mut esimerkiks sun... sulle voi heittää jotaki rinta... läppää, ynnä muuta.”
Ella: ”Mmh.”
Arttu: ”Justiin tommosta paskaa. Voi vittu!”

Arttu: ”Kyllä ihmiset on perseestä, täällä taas sen näkkee. Kaksnaamasiia kyrpiii kaikki!”
Ella: ”Ja ku kaikki pitää ottaa niinku... vitun tunteella!”
Arttu: ”Mmh!”
Ella: ”Ja silleen... ’Ei sovi arvoihin’, päläpälä paskaa!”
Arttu: ”Vittu!”
Ella: ”Ja esitetään niin vittu kaikkien kaverii!”
Arttu: ”Mmh!”

Ellasta pitäisi kertoa, jos asiat ärsyttävät. On hirveän hankala lukea ihmistä, jos ei siitä huomaa yhtään että jokin juttu vituttaa, tai ei naurata, tai ei ole OK. Sanoisi, että hei, että tuo ei ole OK; ei ole kiva heittää tuollaista läppää.

Ella: ”Mut sit se, että se... joku vitun vitsi pistetään siks perusteeks, et Ella on nyt paha, kylmä ihminen--”
Arttu: ”Mmh!”
Ella: ”Et Ellan aika on lähtee nyt veks...”
Arttu: ”Mmh!”
Ella: ”Niin..”
Arttu: ”Perkele!”

Ellan mielestä kaikki hyvät tyypit ovat lähteneet jo veks. Jäljellä on enää Arttu ja Paula. Artullakin on käsitys ihmisistä nyt muuttunut aika tavalla.

Arttu: ”Voi vittu! Vittu mitä kyrpiä! Eikö ihimiset ymmärrä saatana huumoria! Ei juma! Ei juma! Ei vittu että miten... ankiaa porukkaa täälä oikeesti on!”

00:49

Arttu: ”Mua kyllä hävettää tuo vitun Timo. Ei vittu mä en kehtaa kattoa sitä silimiin...”
Ella: ”Aivan sama.”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2020 06:10

Aiemmin:

01:09 DC2: Kylpyhuone. Jälkipuimassa Marko, Joel ja Timo

Joel toteaa, että pakko on nimetä. Menee koppiin ja laittaa vain päivän fiiliksellä mitkä ne nimet ovat. Seuraavana päivänä saattaa olla joku toinen. Marko komppaa, kaikki tämä kuuluu tähän.

Marko: ”Millais Ella? Ottiko Ella raskaasti?”
Joel: ”No Arttu oli vähä kiukkunen...”
Marko: ”Ai oli kiukkunen?”
Joel: ”No haistatti mulle semmoset kevyet vitut tossa--”
Marko: ”Oikeesti?”

Mutta Joel ei tiedä. Ehkä se oli jotenkin Ellan puolesta turhautunut.

Marko: ”Niin varmaan joo.”
Timo: ”Mmh! Mmh!”
Marko: ”Niin varmaan onki!”
Timo: ”Niih!”
Joel: ”Sen tehtävä nyt on lohduttaa Ellaa koko yö ja...”
Marko: ”Mmh.”

Marko toteaa, ettei kuitenkaan Ellalta ja Paulalta pyytänyt anteeksi. Joelista se ei olekaan mikään anteeksipyydeltävä asia. Marko oli vain sanonut Paulalle, että se kuuluu tähän. Ellan kanssa ei ollut puhunutkaan.

Joelista BB-talo on siitä mukava paikka, että siellä kaikki ovat samassa veneessä. Marko komppaa, kaikilla on saman verran pisteitä annettavanaan.

01:10

Markosta on mielenkiintoista odottaa huomista, millainen se on.

Marko: ”Et onks joku Ellaki ihan käärmeissään, tai tälleen.”
Marko naurahtaa että ei kyllä pitäisi olla, koska itsekin antoi pisteen hänelle.

Marko ymmärtää Krissen ja Ellan pisteet, ne ovat ihan OK. Ei se ole mikään juttu. Ei Joelistakaan. Tarkoittaa vain, että herättää tunteita olemalla oma itsensä. Ei se mikään surkea homma ole.

Marko: ”Sillai et... ’no hard feelings’.”
Joel: ”Kyllä.”

01:10

Marko: ”Mut Arttuki tuli pyytään... tai siis niinku, jottain... sitä, et... et voiks tulla taloon tekemään... ja tälleen, et anteeks... tai jotenki sillai, tiäks, vähä sillai, niin en mä nyt ehkä sillai menis--”
Joel (naurahtaen): ”No ei!”
Marko: ”--periaattees, niinku... pyytämään.”
Joel: ”No ei.”

01:11

Timo kysyy, kenelle Joel pisteensä antoikaan. Joel kertaa, että Paulalle laittoi kaksi ja Ellalle yhden. Markolla oli sama.

Joel: ”Aika moni oli samoilla linjoilla ollu. Tai no näkeehän sen nyt siitä...” (naurahtaen) ”...et ketä oli häädössä!”
Timo: ”Ai niin, totta!”
Joel: ”Ei tarvii hirvee... salapoliisi olla!”
Marko: ”No juu ei.”

Marko maiskauttaa suutansa ja hymähtää. Ei olisi uskonut, että se tulee tuolla tavalla telkkarissa. Joel kertoo pelänneensä sitä koko ajan, mutta ei ollut syytä pelkoon.

Joel: ”Se oli ihan... normikeissi.”

Lähtevät kylppäristä.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2020 07:07

Aiemmin:

01:08 DC1: Paula ja O-P jälleen sviitin sohvalla hotellikylpytakeissaan. Syövät irtokarkkia pienissä sievissä.

O-P: ”Mä oon vähä pettyny ku mää sain vain yhen äänen...”

O-P: ”Krisse oli kyllä kovin!”
Paula: ”Niin mitä? Sano! Ku mä unohin jo! Kaks mulle?”
O-P: ”’Paula on kovin kilpakumppani...’”

Paula levittelee käsiään. Ei ymmärrä.

Paula: ”Mitä se tarkottaa?
O-P: ”Niin, et se kokee sut kovimmaks kilpakumppaniks--”
Paula (päätään nyökytellen): ”Okei, okei, okei, okei...”
O-P: ”--et sä oot kovin äijä--”
Paula: ”Okei.”
O-P: ”--tai kovin tyyppi--”
Paula: ”Okei?”

Paula: ”Oliks ne niinku sellanen...” (näyttää ilmalainausmerkkejä) ”...’kehu’, et se anto mulle--”
O-P: ”No kehu--”
Paula: ”Okei, joo!”
O-P: ”--joo! Et se kokee, et sä oot kovin!... kilpakumppani!”
Paula: ”No vittu... kannattas olla sitä mieltä!”

Tämä oli O-P:n mielestä ollut merkillepantavaa.

01:09

Paula kysyy, oliko tämä Kristiinan ääni ikään kuin “paras”, jonka sai? O-P ottaisi sen niin, että Paula on kovin kilpakumppani.

Paula: ”Okei, okei!”
O-P: ”Niin se... se pisti kyllä silmään!”
Paula: ”No vittu, jos me ollaan samalla viivalla sen mielestä, niin aika... no joo!”

O-P: ”Mä en pidä Krisseä minään!
Paula: ”No kuka pittää!
O-P: ”Mä oon... kaikille muillekki sanonu, et se on semmonen kävelevä zombi.”
Paula: ”Ai niinku täyte?
O-P: ”Mm-mh!”

01:10

Paula: ”No mut ne tykkää...” (halveksuvasti) ”...hybridi-ihmiset siitä!”
O-P: ”Mmh! Joo... mut se on suosikki!”
Paula: ”No vittu niit on joku viiskyt! Ja neki on sen... niinku läheisillä on kolkyt... niit televisioita!”
O-P: ”Mut se on semmonen.”
Paula: ”Mmh!”

Paula kysyy, kenelle Kristiina antoi yhden pisteen. Ei muista. O-P:llakaan ei ole mitään hajua. Mutta Kristiinan perustelu oli kyllä jännä.

Paula: ”No oliko jännä!”
O-P: ”No oli!”
Paula: ”No miten se on jännä?
O-P: ”No olihan se nyt... ainut noista, niinku, mielenkiintosin!”
Paula: ”...okei!”

Paula: ”Pahaa verta taloon? Oi vittu, kun--”
O-P (lähes kuin itsekseen lauleskellen): ”Mä tykkään... Mä tykkään...
Paula: ”--mä pääsen viikolle yheksän, niin mä annan vähän pahaa verta taloon... vähän enempi!”
O-P (hymyillen): ”Mä tykkään... Mä tykkään... Mä tykkään!

Paula päästää naurahduksensekaisen epäuskoisen ähkäisyn.
Paula: ”Kyllä kuule tulee... mä voin kertoo sen verran, et jos mä jään tänne viikolle yheksän, niin tulee vähä pahaa verta taloon!
O-P (ihastelevalla kuiskaavalla äänellä): ”Se on hyvä! Se on hyvä! Mää tykkään! Mää tykkään!”
Paula: ”Voi vittu!”

01:11

Pohditaan vielä hybridi-tv-äänestäjien säälipisteitä. NIitä on voinut saada Paula itse, tai vaikka Timo tai Joel. Ei voi tietää.

Paula ihmettelee, jaksaako niitä Afrikka-juttuja joku vielä kuunnella. O-P ei tiedä. Paula tietää, ettei ainakaan talossa kukaan jaksa. O-P komppaa. Paula ei ymmärrä Timon ”rahaa on” -perustelua. Sehän on vanha juttu, ei ole puhunut siitä pitkään aikaan. O-P arvelee että nyt ovat jotenkin menneet Paulan jutut ja Ellan jutut sekaisin. Kuulosti vähän pahalta.

Keskustellaan Markon nimeämisperusteesta. Oli ollut, että Paula aiheuttaa talossa pahaa verta. O-P arvelee, että perustelu voi unohtua ensi viikolle tultaessa. Sitten Paula aloittaa puhtaalta pöydältä Markon kirjoissa.

Paula: ”Eiköhän täältä Marko lähe mieluummin ku minä! Mutta, ei mennä nyt siihen!”

01:14

Paula miettii seuraavaksi Joelia.

O-P: ”Mitä Joppe sano?”
Paula: ”Joppe sano jonku... kaks pistettä Paulalle, että mitä mä oon jutellu myrkyttää ilmapiirin ja--”
O-P: ”Mmh... toi on vähä yllättävää!”
Paula: ”Eiks ollu!”

O-P (pohtivasti): ”Mut ku mä en taas... mä en pääse Jopen vaatteisiin silleen, et mä en pääse... että mitä se Joppe ajattelee--”
Paula: ”Joppe on kova pelaaja, sen mää voin kertoo!”
O-P: ”Mmh... mut en mää pidä Joppee minään!
Paula: ”No kuka pitäis!

Joppe on kuitenkin O-P:n mielestä aivan huikea tyyppi. ”On, on, on!”, komppaa Paula.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2020 08:44

Aiemmin:

02:33 DC1: Sviittiläiset Paula ja O-P alkavat päästä nukkuma-asentoon.

Paula arvelee lähtevänsä huomenna isomman nimen tieltä. O-P ei usko näin käyvän. Ellahan ei tee yhtään mittään. Se on vaan Artun vieressä. Paula on sentään Uhma-Paula.

02:35

Kävi miten kävi, Paula kehottaa O-P:ta menemään loppuun asti. O-P sanoo, että hänellä on peli hyvin hanskassa. Paula tietää.

Paula tietää luiskahtaneensa. Tiesi tänään, että on tehnyt virheen. On pelannut koko vitun ajan, paitsi viikolla 8, ja se kostautui. Mutta jos näkee viikon 9, se virhe ei tapahdu enää koskaan.

O-P: ”Onko näin?”
Paula (vakuuttavasti): ”Oh-hoh-hoh-hoh-hon!”

Paula toivoisi saavansa viettää synttäritkin talossa. Huomenna selviää.

02:37

Paula: ”Ja... sen mä voin sanoo, etä jos mä jään niin...” (naurahtaen) ”...voi vitt... mää teen Jopen ja Markon elämästä helevettiä!
O-P: ”Lupaatko?”
Paula: ”Lupaan! Vitun saatanan rintamakarkurit!”
O-P: ”Mää tykkään!”

O-P lupaa lähteä show’hun mukaan, jos Paula sitä tekee. Haluaa show’ta.

Paula: ”Joppe vittu nöyristelee niin vitun pahasti! Markoki kyllä! Mun mielestä ne on aika pehmeitä luonteeltaan molemmat!”

O-P komppaa.

Paula: ”Kumpaan sitä iskis, Joppeen vai Markoon? En tiedä, molempiin?”

O-P ehdottaa Joppea, se on herkkä sielu. Mutta Markokin on yksinäinen, ei sillä ole ketään.

Paula arvelee, että Joppea hävettää. O-P komppaa: niin hävettää. Se ei ole puhunut mitään ja yhtäkkiä tulee tuollainen.

02:39

Paula: ”Vittu katotaan, kuka tuo pahaa verta tänne taloon! Norppa Lievestuoreelta!”

BB: ”Tämä on Big Brother. Rikotte sääntöjä!”

O-P ”Apua!”
Paula: ”Hyvää yötä!”
BB: ”Hyvää yötä.”

Paula: ”Mä sit oikeesti rakastan tuota... Joppea!”
O-P (tirskuen): ”Ihana Paula!”
Paula: ”Adjö!”

O-P (nauraen): ”Huomenna essut päällä!”
Nauravat molemmat.

Paula: ”Näin se muuttuu... piika-asut päällä mennään takasin!”
Paula sanoo lähtevänsä isoista ovista jos niin käy. Joku raja on hänelläkin.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 01 Marras 2020 12:57

Aiemmin:

9:59, DC1 Luksussviitti, tehtävähuone.

Paula ja Olli-Pekka herätetään ja saavat heti aamiaista joka on terveellinen aamupala. Kaksi kinkkuleipää kyllä on siinä. Paula sanoo nukkuneensa ehkä kaksi tuntia kun ei vain nukuttanut. Paula kertoo, että yöllä kirkastui se että lähtisi kotiin tänään koska Ella on häntä isompi nimi. O-P siihen että ei voi tietää. Paulaa ei haittaa, koska pääsee Ouluun ja näkee ystäviään ja äitiään.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Marras 2020 13:46

DC1. Klo 13:41. Kristiina on Julian kanssa kuuntelemassa Kristiinan ostamia "Silloin ylitin itseni" podcasteja. He kuuntelevat podcasteja makuuhuoneen talokaiuttimista.

DC2. Klo 15:08. Joel saa kuunnella ostamansa kolme biisiä. Joel menee makuuhuoneeseen puhelimen ja kuulokkeiden kanssa kuuntelemaan.
:trollface:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 01 Marras 2020 15:10

DC2 klo 15:09

Joel on saanut pk-huoneesta puhelimen ja kuulokkeet, joilla kuuntelee musiikkia (huutokauppaostos) leveä hymy kasvoillaan sängyssä maaten.

Ennen makkariin menoa käy olohuoneen puolella näyttämässä puhelinta muille naureskellen, muistatteko milloin olette viimeksi tällaisen nähneet tjsp.

Edit. Hidas. Äh.

Klo 15:30

Krisse on tullut Joelin seuraksi makkariin, Joel kuuntelee musiikkia kuulokkeista toisella korvalla. Kertoi saaneensa 30min aikaa kuunnella toivomaansa kolmea biisiä, toteaa myös puhelimessa olevan kellon näyttävän 15:30.. Kristiina lähtee sittenkin pois, Julia puolestaan saapuu makkariin Arttu vanavedessään.

Arttu: "Aivan vitun outoa nähä puhelin!"

Arttu kertoo Julian kysyessä, että hänellä on vielä vähän darra-ahdistus-masennus. Harmittaa, että Paula tai Ella lähtee, vaikka muistuttaakin heti perään, ettei tämä ole henkilökohtaista. Julia vahvistaa, että huomenna ollaan taas kaikki kavereita, niin Artunkin mielestä.

Joel Artulle: "Kai sä tiiät, että jos mä oisin saanu ni oisin ottanut sut tähän?"
Arttu vastaa, että totta kai hän tietää, sehän on ihan itsestäänselvyys.

Arttu kertoo Julialle tulleensa BB:iin läpällä, vähän todistamaan koko formaatin vitsiksi, aikomuksenaan hillua läpi vaan. Olikin vähän yllättänyt. Samalla kehuu, miten hyvin ja nopeasti Julia on päässyt porukkaan. Joel myötäilee kommentoiden, ettei olisi itse pystynyt samaan, ei Arttukaan.

Klo 15:41

Joel kutsuttiin pk-huoneeseen eli puolen tunnin kuunteluaika on päättynyt. Kamera siirtyy makkariin, mihin Ella on siirtynyt meikkaamaan, paikalla edelleen myös Arttu makoilemassa ja Julia meikkien kimpussa täydessä hiljaisuudessa.

DC1 klo 15:48

Olkkarissa Vili treenaa välineillä, Paula ohjaa ja OP sekä Marko makaavat rennosti sohvalla katsomassa. Naureskelevat, että tämä on sitä penkkiurheilua.
:thumbsup

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Marras 2020 16:51

DC1. Klo 16:46. Big Brother kuuluttaa, että asukkaille on postia. Marko lukee.

Päivätehtävä: Tyyliniekat

Tehtävänne on stailata toisenne illan suoraalähetystä varten. Stylisti ei kysy stailattavan mielipidettä, vaan hänen on luotettava omaan makuunsa ja päätöksiinsä sopivan asukokonaisuuden luomisessa. Stylisti ohjeistaa ja avustaa myös meikissä sekä hiustenlaitossa.

Parit ovat:
Ella ja Paula
Vili ja Marko
Timo ja Olli-Pekka
Kristiina ja Arttu
Joel ja Julia

Terveisin, Big Brother
:trollface:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2020 18:43

Anarkisti

Kuva


Meikkaamista

Kuva

Kuva
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5712
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Marras 2020 19:16

Ilman aikaleimaa — yhteenvetona äänestykseen nimettyjen henkisestä valmistautumisesta iltaan:

Ella on korostanut tämänpäiväisissä keskusteluissa, ettei halua enää jäädä taloon tilanteessa, jossa niin moni haluaa häntä yhtenäisin perusteluin ulos, ja jossa luottoasukkaista, joiden seurassa viihtyy ja kokee olonsa luontevaksi ja ymmärretyksi, on jäljellä enää Paula ja Arttu. Kokee kuitenkin tulleensa väärinymmärretyksi nimeämisperusteluissa, joissa on mainittu köyhistä vitsailu: se on satiiria eräänlaisena hahmona larpaten (Ella vertaa tätä Eija-hahmoon, jota on esittänyt), eikä kuvasta hänen todellisia arvojaan. Arvostaisi, jos tällaisten asioiden häiritessä niistä tultaisiin sanomaan suoraan. Ella on vakuuttunut siitä, että on tänään häätövuorossa.

Paula puolestaan on pyöristellyt eilen juovuspäissään ilmaisemiaan ärhäköitä näkökantoja nimeämispisteisiin, niiden perusteluihin ja antajiin liittyen. Kertoo päätyneensä sellaiseen ajatteluun alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta häpeää nyt sitä ajattelua, eikä ole aamulla herättyään enää oikeasti ajatellut niin. Paula on nähty makuuhuoneessa Markon kainalossa juttelemassa talon jälkeistä elämää koskevista odotuksistaan, joihin ainakin nyt ilmaistun mukaan kuuluisikin jonkinlainen yhteydenpito ja tapaamiset muiden asukkaiden kanssa. Myös Paula uskoo vakaasti tippuvansa talosta illalla koska pitää Ellaa ”isompana nimenä” kuin itseään.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 01 Marras 2020 23:16

22:59

BB on kuuluttanut asukkaat kokoontumaan pihalle. Kristiina tulee viimeisenä pihalle.

Muut ovat hämmästyneitä miksi Kriistana kantaa mukanaan kassia. "Nokun Isoveli kumminkin nyt yrittää puukottaa selkään... että siirtykää tehtäväalueelle.", on Kristiinan selitys kassille. Kristiinan selviytymispakkaus aiheuttaa naurua muissa.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2020 23:22

DC2 22:59
Kristiina ja Julia tulevat pihalle. Krissellä pussukka mukana
Kristiina: "Isoveli kuitenkin yrittää puukottaa selkään, ni vittu mä en lähe ilman mun rasvoja, saatana."
Marko: "Eväspussi mukana, eiku se yrittää puhistaa Artun jalan."
Krisse: "Noku isoveli kumminkin nyt yrittää puukottaa selkään ja sanoo, että siirtykää tehtävä-alueelle ja sitte ollaanki siellä."
Muut räjähtävät nauramaan.
Marko: "Selviytymisbäki mukaan"

23:26 Krisse antoi pehmolampaansa Artulle lohduksi.
Kuva
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2020 23:37

Ekaluokkalainen

Kuva
a walking disaster

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 01 Marras 2020 23:48

DC1 Noin 23:45 Joppe ja OP painelevat Artun masua, josta lähtee vinkulelun ääni. (Oikeasti ääni tuli lampaasta, mutta sai se Timon hämmentymään.)

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2020 23:54

23:48
Timo ilmoitti päikkyterkut. Yöpartio saa olla jonkun aikaa, mutta kun viimeinen tulee makkariin, ovi suljettava ja sen jälkeen, mikäli tulee vaikka vessahätä, niin on mentävä makkarin ulko-oven kautta tehtävähuoneeseen.
Aamulla huoltotyöt ovat sitten valmiita.
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 01 Marras 2020 23:59

LuckyTheFox kirjoitti:
01 Marras 2020 23:55
Joppe ja OP kilpailevat kumpi pääsee seuraavaksi litisemään Artun kanssa.
Kuva
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”