70. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

70. päivä

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 14 Marras 2020 00:28

DC2Julian ja Markon kinan seuraamista ja analysointia
20201114_002719.jpg
DC1 Ja kina jatkuu
20201114_003005.jpg

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 10

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Marras 2020 00:40

Vilin mielestä tuo jankkaaminen on ollut "paras keskustelu tänään", johon kaikkien olisi pitänyt liittyä. Julian jankkaaminen jatkuu röökipaikalla.

DC1 Artulla alkaa mennä hermo länkyttämiseen: "ihmissuhdesopat selvitetään selvin päin". Muut on samaa mieltä, Joelin mielestä kuin Kauniista ja rohkeista.

E. klo 0.48 Kristiina, Joel, Arttu ja OP miettivät mikä on ollut BB:ssä hienoin hetki. Miettivät että se, kun mökkiläiset olivat eläimiä ja kun viimein saivat alkaa puhua toisilleen. Jäivät nyt muistelemaan sitä ja muita menneitä :P

E. klo 0.50 jankkaajat saapuvat sisälle ja Arttu ehdottaa Julialle, että "eräs tietty aihe" jätetään, kun ovat jo kaksi tuntia kuunnelleet sitä. Krisse komppailee. Julia puolustautuu jälleen sillä, että kertoo vain mielipidettään. Itse mietin, että kysyikö joku sitä häneltä [smilie=a_cool.gif]
Viimeksi muokannut Jacobus, 14 Marras 2020 00:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Viesti siirretty liven kommentointiketjusta liveketjuun ja kaksi perättäistä viestiä yhdistetty.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 14 Marras 2020 01:11

DC2 Nyt Marko ja Julia sovittelevat sanomisiaan
20201114_011027.jpg

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 14 Marras 2020 02:37

DC1 02:35

Arttu, Paula ja Vili pk-huoneesta.

Saivat hakea vielä juomat varastohuoneen kylmäkaapista.

Vili röökille.

Arttu hokee tykkäävänsä Vilistä koska sanoo asiat suoraan

Paula: "Niinkö?!"

Kännistä sönkötystä Arttu että Vili on asiaäijä.

Paulan mielestä on ainoa selvä ja hyvä viinapää ja nyt se on todistettu.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 14 Marras 2020 02:39

Aiemmin:

00:01 DC1: Olohuone. Sohvan nurkassa ysärilookissaan Julia ja Joel — viimeksi mainitun käsivarsi rennosti ensiksi mainitun selän takana sohvan selkänojalla. Kummallakin on oma sipsikulho sylissään. Sipsikulhopariskunnan vasemmalla puolella peililasit päässään Marko, oikealla Paula. Jälkimmäisenä mainitut närkkivät pariskunnan sipsejä myös.

Paula (Joelin kättä katsoen): ”Sä et Jolle ikinä hali mua tollai!”
Joel (sipsiä syöden; rauhallisesti pienen tuumaustauon jälkeen): ”Emmä halaa Juliaakaan. Mää piän vain kättä tässä sohvalla...”
Julia: ”Totta kai sä halaat mua.”
Joel: ”...se on optinen harha.”
Marko: ”Joppe, miks sä yrität iskee Juliaa?”
Julia (ilkikurista hymyä väläyttäen): ”Ei sen tarvii iskee. Se on iskeny jo!”
Marko (hymyillen, innostuneesti): ”Oo! Puun takaa!”
Paula: ”Hello!”
Marko: ”Hello!”

Keskustelu kääntyy siihen, koska kukin on viimeksi pannut. Paula ei ole varma vuodesta.

Marko: ”Paula, korjataan asia!”
Paula tuhinanaurahtaa.
Julia (toruvasti): ”Marko! Sul on nainen kotona! Sä et voi puhua tolleen.”
Paula (vitsaillen): ”Ei oo ennää ollu pitkään aikaan.”
Vili: ”Ei ni, ei ni, ei ni!”
Marko (nauraen): ”Ei oo! Ei oo ollu enää pitkään aikaan!”
Marko ja Paula lyövät kivet Julian ja Joelin edessä.
Marko (nauraen): ”Se on ihan sama, voidaan heittää...”
Julia: ”Mut siis jo mä aattelisin... niin mä en... ikinä kattois tommosta!”
Paula: ”No ei kukkaan kattois...”
Marko (hymyillen): ”No hei, se oli nyt vitsi... Hei, se oli vitsi!”
Julia (topakasti): ”Joo, mut sul on paskoi vitsei ollut ympäri vuoden!”

Marko repeää kähisevään nauruun.

Joel (huvittuneena Paulalle hämmästellen): ”Ympäri vuoen? Eli ne tuntee toisensa!”

Juliaa itseäänkin naurattaa Joelin kainalossa. Vili saapuu sipsikulhojen äärelle ja huutelee innostuneena, että nytkö meidän Julia vasta pääsee mähinöihin. Ottaa sipsejä, jotta voi asettua snacksien kanssa seuraamaan tilannetta.

Vili: ”Julle jes! Lisää, lisää, lisää, Julle! Nyt mä otan sipsejä mukaan! Kerro, kerro, kerro! Nyt mä olen valmistautunut.”
Vili siirtyy tv-tason reunalle ”katsomoon” istumaan.

00:03

Marko ja Julia naureskelevat puolitikahduksissa. Joel toteaa, että on pakko mennä hakemaan vettä. Aikoo tarjota sipsejä kulhosta Paulalle, mutta Julia vetää kulhon takaisin. Joel toteaa Paulalle, että jumalauta mitä menoa. Lähtee pois sohvalta. Markoa naurattaa Julian suorasukainen kommentti yhä.

Marko (naurua äänessä): ”Kiitti vitusti. OK! Ei mitään!”
Julia (naurua äänessä): ”Tommosta paskaa pitää kuunnella!”
Marko: ”No mut hei! Kyllähän me Paulan kanssa voidaan vitsailla. Me ollaan Porist päin molemmat!”
Paula: ”Mmh.”
Julia: ”Voitteko?”
Marko: ”Kyl me vitsailla voidaan!”
Julia: ”Siis joo joo! Mut tykkääks se joku siitä?”

Marko on sitä mieltä, että tykkää. Kyllä se tietää millainen hän on. Ei se olisi häntä kolmea ja puolta vuotta katsellut, jos ei tietäisi, millainen hän on.

Julia: ”No, siis... se on hyvä jos tykkää. Mut mä en itse kattois tota.”
Vili: ”En määkään. En määkään!”
Paula: ”En mä vain.”
Julia: ”Jos Marko läpsis jotain äij... tääl, muijaa, jotain, perseelle, niin...” (päräyttää huuliaan puuskahtaen, heilauttaa kättään) ”...se olis bye! Saman tien.”
Marko (hämmästellen): ”Olisko se bye?”
Julia (nyökäten): ”Joo-o.”
Paula: ”Mul olis kans.”
Vilikin komppailee taustalla.
Julia: ”Niin.”

00:04

Marko tahtoo tietää, missä menee se sopivan ja sopimattoman raja.

Tilanteesta alkaa jankkaava keskustelu, jossa Julia moneen kertaan ilmaisee, että hänelle ei olisi vieraiden naisten perseelle läpsiminen OK, jos olisi Markon nainen. Mutta ei toki tiedä, millainen on Markon ja tämän kumppanin suhde. Paula komppailee Julian ajatuksia; ei olisi ikinä sellaisen miehen kanssa. Julia pitää Markon touhuja irstaana.

Marko puolustautuu sillä, että Julia halailee bikinit päällä miehiä. Julia ei näe halailussa mitään väärää. Marko ei näe perseelle läpsimisessä mitään väärää, kun se on huumoria. Paulaa on läpsinyt talossa neljä tai viisi kertaa.

Keskustelu kiertää kehää. Vili yrittää lisätä vettä myllyyn omilla puheenvuoroillaan.

00:10 DC2

DC2:n ohjaaja tarjoaa näkökulman samaan keskusteluun ylätasanteelta käsin. Joel on asettunut mustalle nojatuolille, jolta käsin tarkkailee tilannetta. Paikalle on saapunut myös O-P.

Joel selittää kuvion O-P:lle. O-P lähtee heti tilannekuvan saatuaan sohvalle Paulan viereen istumaan — lähemmäksi nautinnollisia mähinöitä.

Seuraavaksi paikalle saapuu Arttu. Arttu asettuu istumaan jalkarahille Joelin tuolin vierelle.

Joel: ”Ketään ei ees kinosta, mut kaikki on riidelly täsä viimesen puol tuntii!”
Arttu: ”Miksi?”
Joel: ”No siitä... No mää kerron nopeesti tän setin sulle!”
Arttu: ”Joo.”

Molemmat katselevat tilannetta ulkopuolisina tarkkailijoina.

Joel (sormella osoittaen): ”Julia länkyttää länkyttämisen ilosta. Vili yrittää provosoida tarkotuksella. Ja tässä hyökätään pelkästään Markoo vastaan ja Paula--”
Arttu: ”Ja mitä Marko on tehny?”
Joel: ”--Paula on sivupersoona. Ja... tässä ollaan silleen, että onko Markon puolisolle OK se, että Marko voi läpätä jotain pyllylle, vai ei. Ja tätä samaa keskustelua on käyty nyt puol tuntia!”

Arttu katsahtaa Joelia, sitten sohvalla meneillään olevaa keskustelua pää kallellaan, vieno hymynkare suupielillä.
Joel (tarkkailuasentoon nojatuolissaan asettuen): ”Ja tää jatkuu edelleen. Kuuntelehan tätä!”

Marko selittää sohvalla, että on huumoria, jos hän sanoo, että anteeksi, ei voi olla tässä kun Paula treenatessaan pyllistelee. Sitten sanotaan, että hän on irstailija.
Julia: ”Eih! Sä et ymmärrä yhtään mitä mä meinaan!”

Joel (Artulle ylätasanteella): ”Tää on tosi raskasta katottavaa sivusta.”
Arttu (väsyneesti hymyillen): ”Yritetään tehä niinku... kärpäsestä härkänen!”
Joel: ”Joo, mut se tehään ihan tarkotuksella... No, Julia on idiootti kännissä, se nyt on selvinny jo...”
Arttu: ”No joo...”
Joel: ”Ja Vili on... aina provosoi, selvin päin tai kännissä.”
Arttu: ”Mmh.”
Joel: ”Paula on ihan päissään, se ei tajuu mitään. Ja Marko yrittää puolustautuu.”
Arttu (ponnarinsa avaten, hiuksiaan haroen): ”Joo.”
Joel (naurahtaen): ”Se on mielenkiintosta seurata!”
Arttu: ”Joo. No näköjään, näköjään...”

Arttu nousee ylös.
Arttu: ”Just!” (lähtee ovea kohti) ”Hienoja ihmisiä! Hieno ilta!”
Arttu lompsii käytävälle. Joel jää tuolille tarkkailemaan kaljatölkki kädessään.

Julia (sohvalla Markolle): ”Jos mä mietin, et mun mies ois jossain...”

Joel (ylätasanteella itsekseen puuskahtaen): ”Ei jumalauta!”
Joelkin saa tarpeekseen, nousee tuoliltaan ja poistuu.

Avatar
arathorn
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 01 Syys 2011 11:27
Paikkakunta: Kouvola

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja arathorn » 14 Marras 2020 03:08

DC1 klo 3:06
"Tämä on Big Brother, Vili mene nukkumaan."
Paula siihen: "Testamenttaa juomat meille, jos on jotain jäljellä" (Arttu ja Paula yhä sohvalla pirteinä)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 14 Marras 2020 03:49

Aiemmin:

00:12 DC2: Marko vs. Julia -väännön katsomosta poistunut Joel löytää Artun makuuhuoneen eteiskäytävältä peilailemasta.

Joel toteaa, että onneksi voivat olla keskenään äijäseurassa pikku pöhnässä. Arttu komppaa ja taputtaa Joelia selkään; heillä ei ole ikinä mitään draamaa ja heillä on vitun hauskaa.

Arttu paljastaa että hänellä on varmaan paras olo koko BB-talossa. On saanut pääkoppansa kuntoon; ei ole enää mikään vitun masennus ja ahdistus päällä. Nauttii talossaolostaan. Ja nyt kun on humalassa, on vain hyvissä tiloissa: ymmärtää kaiken mitä tehdään, ei vedä mitään övereitä, pitää vain muista huolta.

Arttu (tyytyväisenä): ”Tää on vitun best!”
Lähtevät makuuhuoneen eteiskäytävältä pääkäytävälle.

Joel: ”Missä Krisse on muuten?”
Arttu: ”Missä muuten Krisse?”
Arttu avaa kylppärin oven.
Joel: ”Mää luulin, et se on päikyssä, koska sitä ei näkyny--”
Arttu (Kristiinan kylppäristä bongaten): ”Krissee!”

00:13

Joel ja Arttu siirtyvät kylpyhuoneeseen siellä olevan Kristiinan seuraksi.

Joel: ”Missä sä olit?”
Kristiina: ”No täällä!”
Arttu: ”Mikä sulla on? Onko sulla kaikki hyvin?”
Joel: ”Mitä sä teit täällä?”
Kristiina (puolilaulavalla nuotilla): ”Mä... pesen meikin...
Arttu (Kristiinan päälakea taputellen ja silitellen): ”Ooksä menossa nukkumaan?”
Kristiina: ”En.”
Arttu: ”Hmh!” (säälivällä äänellä) ”Krissee!”
Kristiina: ”No?”
Joel: ”Krisse, me oltiin huolissaan!”
Arttu (kuin lemmikille leperrellen): ”Huis, huis, huis!”

Joel ja Arttu houkuttelevat Kristiinaa yleisöksi Marko vs. Julia -väittelyyn.

00:14

Joel (Kristiinalle): ”Oota mä laitan sulle alkuspeksit!”
Arttu lähtee jo kylppäristä.
Kristiina (hiuksiaan kooten ja pesualtaan peiliä kohti siirtyen): ”No... Kerro! Oota, oota, venaa...”

Joel kertoo seuranneensa keskustelua sivusta puoli tuntia.

Kristiina: ”Joo?”
Joel: ”No niin: Markoa vastaan on hyökätty... siinä, että onko Markon puolisolle OK, että Marko läpyttelee jonku... tyttöjen ja poikien pyllyjä täällä... silleen, tälleen läpällä!”
Kristiina: ”Joo? Joo.”
Joel: ”Ja sitte Julia länkyttää, koska se on liian päissään, Vili on siinä välissä...” (Kristiinaa alkaa hymyilyttää) ”...se yrittää vaan provosoia kaikella mitä se sanoo... ja sitte Paula on osasyyllinen... koska... Marko on läppässy Paulan pyllyä... mutta Paula on ite vähä humalassa, niin se ei oikein pysty puolustautumaan, ja... se on periaatteessa kolme vastaan yks...” (Kristiinaa naurattaa) ”...Markoa syytetään kaikesta!”

Joel käännähtää ja alkaa tehdä lähtöä kylppäristä.

Joel (ovelle kävellen): ”Tätä on oikeesti ilo seurata! Otat parhaat paikat, mul on sipsiä siinä, mul on dippiä... tuut kahtoon!”
Kristiina (hymyillen): ”Mä tuun kahtoon! Oota!”
Joel: ”Tää on oikeesti viimesen päälle!”
Kristiina: ”Oota... mä laitan...” (laulavaan nuottiin vaihtaen) ”...tukan nopee letille!
Joel (ovelta): ”Tää on full show!”
Kristiina (lettiä tehden): ”Tää on full show! Mä uskon.”
Joel: ”Ja mää tiiän, et se ei oo loppunu vielä, koska sitä on jatkunu puol tuntia, tätä samaa. Se keskustelu ei oo edenny mihinkään!”

Kristiina saa hiukset kuntoon. Lähtevät kylppäristä.

00:14

Olohuone. Ylätasanteen pikkusohvalla O-P ja Joel. Mustassa nojatuolissa Arttu, tv-seinän viereisessä nojatuolissa Kristiina. Marko vs. Julia -väittely on edelleen menossa. Äänessä on tällä hetkellä Vili.

Vili: ”...ollaan omissa oloissaan, tää on tyttöjen ilta, that’s it — niin se on fine... mut totaa... mä en sulattais ite, tiäkkö sitä, et OK, no et joku äijä... läpsii perseelle ja... lähetään jatkoille--”
Marko: ”Mut se karju ei oo ollu kymmentä viikkoo saman ihmisen kans saman katon alla.”
Julia: ”No mut se on vielä pahempi! Jos sä oot kymmenen viikkoo.”
Vili: ”Jos se on sovittu etukäteen, että OK--”
Marko: ”Se on vähä eri asia. Se on eri asia!”
Julia: ”Eikä oo.”
Marko: ”Et sä voi verrata--”

Joel (ylätasanteella vieressään istuvalle O-P:lle): ”Tää keskustelu ei etene mihinkään. Siks tää on viimesen päälle hyvä keskustelu! Mä annan sulle speksit: Julia on liian päissään, sekoilee... Vili provosoi tarkotuksella, Paula ei tajua mistään mitään. Niin... Marko puolustautuu! ”
O-P (kännisenä): ”Joo...”

O-P purskahtaa nauramaan. Joeliakin naurattaa, mutta hyssyttelee, ettei saa nauraa liian kovaa, etteivät sohvakeskustelijat huomaa.

Joel (O-P:lle hymyillen): ”Täs ei oo mitään järkee! Tätä voi seurata sivusta vaan...”
O-P (nauraen): ”No nii-i! Onneks ei oo ite mukana. Paula on aiva vitun sekasi...”
Joel (huvittuneena): ”Nii o! Paula ei tajua mistään mitään...”
O-P: ”Kato! Kato!”
Arttu (tuskastuneena mustalta nojatuolilta): ”Tää on ihan vitun kiusallista.”
O-P: ”Antaa mennä!”
Arttu: ”Tää on kiusallista!”
O-P: ”Nii, mut seuraa...”

00:15 DC1: Olohuoneen iso sohva.

Marko (Julialle): ”Mikä on ’koko aika’? Määrittele koko aika!”
Julia: ”No aika usein, siis--”
Marko: ”Määrittele ’koko aika’.”
Julia: ”--mä oon ollu tääl kuukauden...”
Marko: ”Kaks kertaa viikko?”
Julia: ”No se on joo, ihan tar... tarpeeks!”
Marko: ”Onks se ’koko aika’?”
Julia: ”On!”
Marko: ”Niin. No miks, jos se on sua häirinny, mikset sä oo aikasemmin sanonu siitä mulle--”
Julia: ”Ei se häiritse mua!”
Marko: ”No näköjään häiritsee!”
Julia (kiusaantuneena naurahtaen): ”Mikset sä ymmärrä mitä mä yritän sanoo?”

00:26

Keskustelu kiertää kehää. Marko kokee Julian paheksuneen hänen toimintaansa talossa ja parisuhteessa. Julia kokee puhuneensa vain omasta näkökulmastaan siitä, miten tällaiset asiat itse kokisi omassa parisuhteessaan. Markosta asia ei ole aivan niin, koska hänet on nyt nostettu tässä tikun nokkaan esimerkkinä huonosta käytöksestä parisuhteessa. Marko kokee oman suhteensa olevan vahvemmalla pohjalla kuin Julian suhteen. Julia ei suostu kertomaan, kuinka pitkään on ollut omassa suhteessaan.

Keskustelun kuluessa Julia kiistää moneen kertaan sanoneensa Markoa irstaaksi. Julia kiistää myös sen, että ylipäänsä käyttäisi sanaa ”irstas”. Puhutaan jopa nauhalta tarkistamisesta. Sen helpottamiseksi:

00:07 Julia: ”sun kaksmielinen läppä, koko aika Paulan perseestä ja kropasta”
00:10 Julia: ”Mutta se, et jos sä koko aika teet sitä [pyllylle läpsimistä], koko aika heität jotai irstast läppää toisesta ihmisestä, niin mä en tykkäis siitä!”

00:39

Jutun jälkipuinti jatkuu tupakkapaikalla. Läsnä kaikki. Asia ei tule selvemmäksi.

01:01 DC2

On käyty välillä sisällä talossa ja puhuttu muustakin. Nyt Julia ja Marko kahdestaan tupakkapaikalla sovintoa hieromassa.

Päädytään siihen, ettei kumpikaan oikeasti tahdo toisen kanssa riidellä. Molemmat ovat toisesta ajatelleet, että olisi se viimeinen ihminen talossa, jonka kanssa mitään kahnausta edes tulisi. Julia naurahtaa, että ovat kaksi jääräpäätä, joiden on molempien saatava olla oikeassa.

Julia tähdentää, ettei ollut missään vaiheessa tarkoitus pahoittaa Markon mieltä. Markon mieli ei ollut pahoittunut, mutta ärsytti se, kun ei ollut ajatellut, että ottaa talossa kenenkään kanssa yhteen, tai etenkään Julian kanssa. Julialla sama. On ajatellut Markoa ja Joelia bestiksinään talossa heti ensimmäisestä päivästään lähtien, kun tuli yöpartioon. Pyydetään molemmin puolin anteeksi.

Marko kertoo, että jos oikeasti on jonkun ihmisen kanssa, oikeasti on sen ihmisen kanssa. On nuoruudessaan hölmöillyt niin paljon, että ei halua enää hölmöillä. Jos tahtoisi hölmöillä, BB-talo olisi ehkä paikka, jossa sellaista voisi tehdä. Mutta se, mitä on itse talossa tehnyt, on ollut vain kaverillista hauskanpitoa. Tietää mitä on kumppaninsa kanssa sopinut, eikä ole ollut lähelläkään sovittuja rajoja. Tämän vuoksi ei pelkää, mitä kotona ajatellaan. Mutta se satutti tosi paljon, kun Julia oli sanonut, että hän ei hyväksyisi. Siitä tuli jotenkin sellainen olo, että voi vittu, mitä jos ei hyväksytäkään. Mutta ajattelee, että ovat kuitenkin sopineet niistä rajoista, ja on niitä noudattanut.

Julia toistaa, että eihän hän tiedä, mitkä ne rajat Markon suhteessa ovat. Oli puhunut vain omasta mielipiteestään, joka ei vaikuta Markoon. Ei ajattele Markon toimintaa mitenkään pahalla. Marko ymmärtää, mutta tahtoo korostaa, että siitä, kun on joku kainalossa — ihan sama, onko Paula, Roope, vai Sami — tulee tietty läheisyydenkaipuu tyydytettyä; kotoisa fiilis, vaikka ei olisi kuin minuutin siinä. Nyt näistä kainaloontulijoista on jäljellä vain Paula.

01:05

Joel liittyy tupakan mittaiseksi hetkeksi kaksikon seuraan.

Julia pyörittelee asiaa siten, että on oman miesystävänsä kanssa varmaan vetänyt ne rajat vähän eri kohtaan. Arvelee myös, että Paula ei varmaan tulisi Markon kainaloon, jos olisi parisuhteessa. Marko ei olisi tästä niin varma. Uskoo, että 10 viikon kohdalla tulisi jo, vaikka olisi mies. Sillä tavalla vähäksi aikaa. Vähän silittelyä, ystävinä vain. Ei siinä tarvitse olla mitään muuta.

Marko kokee käyttäytyneensä talossa juuri niin kuin normaalistikin käyttäytyy. Kumppani tietää millainen hän on ja molempien kaikki kaverit tietävät. Mutta jos menisi tiettyjen rajojen yli, kaikki varmasti hoksaisivat, että ei ole se Marko, mikä normaalisti on. Ja se huolestuttaisi itseäkin.

Marko: ”Ja se ehkä mua ärsyttiki, koska mul tuli se kuva, et... et sä syyllistät mua siitä, et mä oon menny rajojen yli ja--”
Julia: ”En todellakaan!”
Marko: ”Joo! Mut... mua ärsytti se.”
Julia: ”Mmh.”
Marko: ”Et... et... mul tuli ittel tommonen olo, et voi vittu, et jos mä oonki menny. Mut kyl sit ku mä nyt mietin sitä tosa yksikseni ja kävin vessassa ja niinku tulin tohon, niin mä mietin et, sitä...” (naurahtaen) ”...en mä kyllä oo menny semmosten rajojen yli, et mä oikeesti pahoitaisin kenenkään mun lähimmäisen mieltä... asiassa.”

Päädytään lopputulemaan, että pääasia on, että kumpikin tietää mikä se oma juttu on ja mitkä ne rajat omassa parisuhteessa ovat. Siihen ei toisen mielipide voi eikä saa vaikuttaa. Mielipiteistä voi väitellä loputtomiin, mutta asia ei siitä muutu miksikään. Ehkä tästä nyt paisui liian iso juttu.

01:12

Sovintohalaus, jonka jälkeen vielä valotetaan omia näkökantoja ja lähtökohtia ja päädytään anteeksipyytelemään lisää, nyt jo naureskelevissa merkeissä.

01:16

Lopuksi todetaan naureskellen, että yleisö ympärillä oli kovin kiinnostunutta ja vielä löi lisää löylyä tilanteeseen.

Marko ja Julia palaavat sovinnon tehneinä taloon.

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 14 Marras 2020 06:54

Aiemmin:

01:26 DC2: Makuuhuone. Pötköllään peittojen alla ovat hämärässä, mutta ei vielä täysin pimentyneessä makkarissa (himmeät sermivalot päällä) vierekkäisillä sänkypaikoilla O-P ja Joel ja vähän kauempana Kristiina.

Sovinnonteostaan riehaantuneet ja yhä humalaiset Marko ja Julia käyvät härnäämässä nukkumista yrittäviä tulemalla makaamaan näiden peittojen päälle — Marko O-P:n päälle, Julia Joelin päälle — ja kyselemallä ”Are you ready for this? Nussitaanko?” sekä muita järkeviä kysymyksiä naurunräkätyksellä ryyditettynä.

Samankaltainen naurunremakkakuvio toistetaan myös esmentelevän Kristiinan kanssa, jonta viekkuun Marko ja Julia menevät molemmin puolin pakkopusuttelemaan. Kristiina huutelee naurahdellen apua kun Markolla on niin piikkinen sänki, kuin hiekkapaperia

Tämän jälkeen kaksikko palaa jälleen Joelin ja O-P:n kimppuun.

01:29

Makuuhuone on saatu käsiteltyä. Nyt tehokaksikko Marko ja Julia siirtyy häätökäytävän diskovaloihin tanssimaan. Toivovat musiikkia, mutta se pitää kuvitella itse.

01:31

Seuraavana on vuorossa keittiö. Juomat alkavat olla lopussa. Marko imaisee vielä pöytätasolle jätetyn tölkin pohjat. Sitten alkavat syödä suolatikkuja.

01:32

Käytävällä alkaa kauhea mekkala. Marko ja Julia menevät katsomaan mitä tapahtuu.

Mekkalaa pitivät Paula, Vili ja Arttu, jotka pääsivät varastohuoneeseen. Viisikko ei tiedä, mitä varastohuoneessa pitäisi tehdä. Ehkä käsitellä pyykkejä tai vaihtaa patterit.

BB: ”Muistakaa annetut ohjeet.”
Asukkaat ovat epätietoisia mitä nyt tapahtuu.

Arttu: ”Saahaanko me jääkaapista yhet?”
BB toistaa kaiuttimista tietokilpailun ”oikein”-pling-äänen. Seuraa riemunhuutoja.

Yhdet otetaan Tornion panimon kaapista koko remuviisikolle. Saalista käydään esittelemässä makuuhuonelaisillekin. ”Nauttikaa!” toivottaa Kristiina.

---

Ilman aikaleimoja: Valveilla ollut viisikko viettää aikaansa sohvalla juomia nautiskellen ja keskustellen. Marko ja Julia kuitenkin katoavat seurasta nukkumaan melko pian. Jäljelle jäävät Paula, Arttu ja Vili.

Keskustelun lomassa Arttu avautuu Ellasta. Tähän siivittää se, kun Paula paljastaa O-P:n olleen useaan otteeseen sitä mieltä, että Artun ja Ellan suhde ei ole aito. Arttu sanoo O-P:n olevan täysin väärässä.

Arttu ei olisi taloon tullessaan ja ensimmäistä kertaa kädestä kiinni makuuhuoneessa ottaessaan sitä uskonut, mutta sydän sykkii Ellalle — on talossa näyttänyt aitoja tunteitaan ja on kaikille sanonutkin että aikoo talossa olla oma itsensä. Toivoo Ellan olevan studiossa vastassa. Tietää, että juttu on sellainen, että voi saada kotopuolessa vielä vaikka turpaansa mutta mitäpä siitä sitten.

Arttu ja Vili bondaavat. Vili kehuu vuolaasti Arttua siitä että on rohkeasti ollut oma itsensä ja pohjoispohjanmaalainen äijä. Kutsuu Artun Kurikkaan kaljaa juomaan ja muuhun hauskanpitoon. Paulallekin lupa Kurikkaan tuloon heltiää kysymällä.

Juomia saa noutaa varastohuoneesta vielä muutaman kerran lisää. Arttu korostaa, että BB on näin hövelillä päällä siksi, kun ovat juoneet siististi ja örveltämättä ja juoneet vettäkin välillä.

Lopuksi n. 3:30 alkaa sohvaporukkakin valmistautua yöpuulle. Arttu ja Paula sopivat kokeilevansa lusikassa nukkumista tänä yönä. Paula varmistaa, että osaahan Arttu vapauttaa kädet sitten kun nukahtaa, että voi kierähtää erilleen nukkumaan. Arttu osaa. Suunnitelma pannaan makuuhuoneessa täytäntöön. Arttu tulee Paulan sänkyyn nukkumaan.

Päivä alkaa olla pulkassa.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 14 Marras 2020 10:01

10:01 Hyvää huomenta!

Dc1 10:06 OP:lla on vielä kaljaa, laittanut jääkaappiin talteen, antaa huikat Artulle

10:10 Vili kömpii Paulan ja Artun viereen
20201114_101101.jpg
10:28 Krissellä myös kalja jemmassa.

10:51 Krisse saanut pizzaa ja Pepsin. Ilmeisesti se ostamansa voima-aamiainen.

11:05 Kirje, suursiivous, siivotkaa kunnolla, myös piha ja pk-huone.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Marras 2020 11:11

DC1. Klo 11:04. Asukkaille postia, Joel lukee.

Suursiivous

Siivotkaa. Mukaan lukien piha-alue, päiväkirjahuone sekä varasto.

Terveisin, Big Brother

PS. Kunnolla.
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Marras 2020 12:52

DC1. Klo 12:49. Markolle postia, Marko lukee.

Sika säkissä

Huusit eilisestä huutokaupasta sian säkissä. Sian sijaan säkistäsi löytyy BBBBBBBB-kohmelon* kuosituspaketti. Saat valita yhden asukkaan, joka pääsee kanssasi nauttimaan kohmelon kuosituspaketista kanssasi.

Terveisin, Big Brother


Toim huom. *Ei voi tietää, mitä tossa oikeesti luki. Marko luki sen "BBBBBB..." jne. edit. Marko kuulemma sanoi kirjeen lukemisen jälkeen, että kyseessä oli kova P, eli "PPPPPP."
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Marras 2020 16:02

Aiemmin... DC1. Noin klo 15:02. Marko ja Joel ovat päässeet viettämään Markon ostamaa krapulanpoistopäivää. Tehtävähuoneessa tarjolla mm. pizzaa ja pari olutta. Televisiosta heille näytetään Vintage Tuben tuotantoa:
jollemarko.jpg
jollemarko.jpg (75.52 KiB) Katsottu 4449 kertaa
--

Klo 16:05. Marko ja Joel pääsevät myös saunomaan:
saunapojat.jpg
saunapojat.jpg (64.28 KiB) Katsottu 4428 kertaa
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Marras 2020 17:25

DC1. Klo 17:20. Vilille postia, Vili lukee. Kirjeessä Vilin googlehaun tuloksia. Vilin ei tarvitse lukea kirjettä ääneen, joten sisältö jää osittain mysteeriksi. Rapoajan käsityksen mukaan Vili on googlettanut oman firmansa. Kertoo aukioloajoista yms.
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Marras 2020 18:10

DC1. Klo 18:03. Asukkaille lisää postia. Arttu lukee.

Päivätehtävä: Do it yourself Aliasturnaus

Jakaudutte kahteen neljän hengen ryhmään ja vetäydytte eri huoneisiin pelaamaan erän DIY Aliasta. Voitte ensin tutustua uuden ja innovatiivisen Alias peliversion sääntöihin lyhyellä lämmittelykierroksella, jonka jälkeen aloitatte varsinaisen pelin. Molempien peliryhmien voittajat ja toiseksi pisimmälle pelilaudalla päässyt pelaaja etenevät neljän hengen finaaliin, jossa ratkaistaan suuri BB DIY Aliasturnaus voittaja.

Terveisin, Big Brother

PS.Pukeudutte turnauksen ajan teille toimitettuihin pelipaitoihin.
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 14 Marras 2020 18:17

DC1&2 Klo 18:12. Asukkaat ovat jakautuneet ryhmiinsä pelaamaan. Toisessa ryhmässä Vili, OP, Paula ja Marko. Toisessa Kristiina, Julia, Joel sekä Arttu.
aalias.jpg
aalias.jpg (106.98 KiB) Katsottu 3897 kertaa
allias.jpg
allias.jpg (91.26 KiB) Katsottu 3897 kertaa
:trollface:

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”