Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja KariTa » 26 Marras 2020 21:48

Onhan se myöntänyt että on pelannut koko kauden, mulla ainakin on jäänyt huomaamatta millainen Paula on omana itsenään. Ehkä se känni-Paula on kaikkein aidoin.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Skygge » 26 Marras 2020 21:55

KariTa kirjoitti:
26 Marras 2020 21:48
Onhan se myöntänyt että on pelannut koko kauden, mulla ainakin on jäänyt huomaamatta millainen Paula on omana itsenään. Ehkä se känni-Paula on kaikkein aidoin.
Itse en näe, että vaikka Paula onkin pelannut, että olisi isommin esittänyt mitään. Mulla on sellainen käsitys, että Paula on sitä mitä se on itsestään tuolla näyttänyt. Kati on mun mielestä hyvä vertailukohta tähän. Katistahan alkoi loppua kohden näkymään selkeästi se, että varoi sanojaan ja oli tarkka tekemisistään. Mitään vastaavaa en Paulassa ainakaan itse ole havainnut. Paulan pelailu on mielestäni enemmänkin sitä, että miettii tarkkaan ketä nimeää ja milloin kuin, että vetäisi roolia.
:trollface:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Marras 2020 22:02

KariTan kanssa samoilla linjoilla vahvasti. Se, miten rajusti Paula muuttui, kun huomasi, ettei olekaan katsojien suosikki, kertoo kyllä paljon. En muista mitään vastaavaa BB:n historiassa. Ja tätä näytöstä on jatkunut sunnuntaista saakka. Jos tämän viikon "positiivisuusPaula" jatkuu kännissäkin, olen entistä enemmän ymmälläni siitä, kumpi se oikea Paula lopulta on.
Mieluummin olisin katsonut sitä räväkkää ja avointa Paulaa loppuun saakka. Feikkaamalla tätä ei voiteta.
a walking disaster

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 26 Marras 2020 22:08

Ehkä Paula rentoutui, kun ajattelee, että ei ole saumoja voittoon. Päättänyt vaan nauttia loppuajan (ja on mukavampi ihminen tässä tilassa)

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Evalds » 26 Marras 2020 22:09

Vielä ei ole kukaan oireillut. Ootellaan.

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 26 Marras 2020 22:10

knocker kirjoitti:
26 Marras 2020 22:02
KariTan kanssa samoilla linjoilla vahvasti. Se, miten rajusti Paula muuttui, kun huomasi, ettei olekaan katsojien suosikki, kertoo kyllä paljon. En muista mitään vastaavaa BB:n historiassa. Ja tätä näytöstä on jatkunut sunnuntaista saakka. Jos tämän viikon "positiivisuusPaula" jatkuu kännissäkin, olen entistä enemmän ymmälläni siitä, kumpi se oikea Paula lopulta on.
Mieluummin olisin katsonut sitä räväkkää ja avointa Paulaa loppuun saakka. Feikkaamalla tätä ei voiteta.
On Paula muuttunut todellakin ja paljon kun huomasi etteivät katsojat tykkää :umh: Nyt jännitys tippuuko Paula vai Arttu huomenna?!?
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja ramasee » 26 Marras 2020 22:11

Skygge kirjoitti:
26 Marras 2020 21:55
KariTa kirjoitti:
26 Marras 2020 21:48
Onhan se myöntänyt että on pelannut koko kauden, mulla ainakin on jäänyt huomaamatta millainen Paula on omana itsenään. Ehkä se känni-Paula on kaikkein aidoin.
Itse en näe, että vaikka Paula onkin pelannut, että olisi isommin esittänyt mitään. Mulla on sellainen käsitys, että Paula on sitä mitä se on itsestään tuolla näyttänyt. Kati on mun mielestä hyvä vertailukohta tähän. Katistahan alkoi loppua kohden näkymään selkeästi se, että varoi sanojaan ja oli tarkka tekemisistään. Mitään vastaavaa en Paulassa ainakaan itse ole havainnut. Paulan pelailu on mielestäni enemmänkin sitä, että miettii tarkkaan ketä nimeää ja milloin kuin, että vetäisi roolia.
Tämä. Itse tänään katsoessani Paulaa ja Krisseä keittiössä, niin Paulahan ei melkeen osannut tehdä edes joulutorttuja. Jos häntä kiinnostaisi millaisen kuvan antaa ulkomaailman, niin tuskin olisi tuohon hommaan ryhtynyt. Tämä pieni esimerkki, mutta huomio mikä huomio. Paula uskaltaa olla oma hömelö itsensä. Kyllä varmasti osa tapahtumista vaikuttaa käyttäytymiseen jollain asteella, mutta ei sitä voi jatkaa loputtomiin, uskon, että tämä sama homma on kaikilla
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Marras 2020 22:18

ramasee kirjoitti:
26 Marras 2020 22:11
Tämä. Itse tänään katsoessani Paulaa ja Krisseä keittiössä, niin Paulahan ei melkeen osannut tehdä edes joulutorttuja. Jos häntä kiinnostaisi millaisen kuvan antaa ulkomaailman, niin tuskin olisi tuohon hommaan ryhtynyt. Tämä pieni esimerkki, mutta huomio mikä huomio. Paula uskaltaa olla oma hömelö itsensä. Kyllä varmasti osa tapahtumista vaikuttaa käyttäytymiseen jollain asteella, mutta ei sitä voi jatkaa loputtomiin, uskon, että tämä sama homma on kaikilla
Ai että mun tekee pahaa olla juuri sun kanssa eri mieltä. Mutta toihan se juurikin on. Kuka 4 -kymppinen ei tiedä, kuinka tortut tehdään ja etenkin, kun on käynyt jonkun kokkikoulun tms. Ja ne ohjeet lukee paketissa niin, että jopa meikä (joka ihan kädetön keittiössä) osaa tehdä valmiista taikinasta tortut.
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja ramasee » 26 Marras 2020 22:25

knocker kirjoitti:
26 Marras 2020 22:18
ramasee kirjoitti:
26 Marras 2020 22:11
Tämä. Itse tänään katsoessani Paulaa ja Krisseä keittiössä, niin Paulahan ei melkeen osannut tehdä edes joulutorttuja. Jos häntä kiinnostaisi millaisen kuvan antaa ulkomaailman, niin tuskin olisi tuohon hommaan ryhtynyt. Tämä pieni esimerkki, mutta huomio mikä huomio. Paula uskaltaa olla oma hömelö itsensä. Kyllä varmasti osa tapahtumista vaikuttaa käyttäytymiseen jollain asteella, mutta ei sitä voi jatkaa loputtomiin, uskon, että tämä sama homma on kaikilla
Ai että mun tekee pahaa olla juuri sun kanssa eri mieltä. Mutta toihan se juurikin on. Kuka 4 -kymppinen ei tiedä, kuinka tortut tehdään ja etenkin, kun on käynyt jonkun kokkikoulun tms. Ja ne ohjeet lukee paketissa niin, että jopa meikä (joka ihan kädetön keittiössä) osaa tehdä valmiista taikinasta tortut.
Jos ei ole tehnyt kuin viimeksi lapsena, niin ei kai sille voi mitään, jos ei muista. Olihan Krissekin laittamassa täytteet niihin vasta paistamisen jälkeen. Mutta pointtina tässä, ettei Paulaa kinosta
Laura vie, muut vikisee!

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 26 Marras 2020 22:28

Kenestä tunnetusta henkilöstä Julia mahtaa puhua?

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 26 Marras 2020 22:31

:lets dance: Voi voi...fiilistelevät miten tutut ja läheiset vastassa sunnuntaina. Suunnittelevat myös ryyppäämistä sunnuntaina heti finaalin jälkeen. Voi voi voi kumpa nuo tietäisivät. Ravintolat kiinni, studio tyhjänä ja yhdellä aikaa vuorokausi talossa ja toisella vain 2 vuorokautta 2/6 ei edes näe finaalipäivää :festari:
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja hansu » 26 Marras 2020 22:33

Paulalla oli nyt porona rasittava tapa "vahvistuttaa" kaikki asiansa muilla ja siksi se kajotti koko ajan äänessä. Jatkuvalla kyselemisellä se tavallaan sitoi muut porukat itseensä ja odotti vastausta. Tekeeköhän se jumppaohjauksissaankin samalla tavalla: Nyt taivutetaan oikealle, eikö? Sitten hypätään kolmesti, eikö? Nyt pidetään tauko, eikö? [smilie=a_doh.gif]

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Marras 2020 22:34

sisupussi kirjoitti:
26 Marras 2020 22:28
Kenestä tunnetusta henkilöstä Julia mahtaa puhua?
Saattoi tarkoittaa miesystäväänsä, josta on kertonut, että on penkkipunnerruksen mestari. En tarkemmin muista, mutta 1 mm-ennätys ja muita ennätyksiä enemmän tai vähemmän.
Jarmali kirjoitti:
26 Marras 2020 22:31
:lets dance: Voi voi...fiilistelevät miten tutut ja läheiset vastassa sunnuntaina. Suunnittelevat myös ryyppäämistä sunnuntaina heti finaalin jälkeen. Voi voi voi kumpa nuo tietäisivät. Ravintolat kiinni, studio tyhjänä ja yhdellä aikaa vuorokausi talossa ja toisella vain 2 vuorokautta 2/6 ei edes näe finaalipäivää :festari:
Tämä!
a walking disaster

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja ramasee » 26 Marras 2020 22:35

Jarmali kirjoitti:
26 Marras 2020 22:31
:lets dance: Voi voi...fiilistelevät miten tutut ja läheiset vastassa sunnuntaina. Suunnittelevat myös ryyppäämistä sunnuntaina heti finaalin jälkeen. Voi voi voi kumpa nuo tietäisivät. Ravintolat kiinni, studio tyhjänä ja yhdellä aikaa vuorokausi talossa ja toisella vain 2 vuorokautta 2/6 ei edes näe finaalipäivää :festari:
Voi raasut! Hyviä ilmeitä tullaan näkemään heti huomisesta alkaen [smilie=a_happyhappy.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja hansu » 26 Marras 2020 22:37

Aika karua lähteä huomenna, jos lähtö on yllätys koko porukalle. Tavarat ovat pakkaamatta, siitä vaan sisävaatteissa ja kukaan ei ole vastassa - vain Kimmo tai Alma.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Evalds » 26 Marras 2020 22:46

Eikös Virtanen sanonut että koittavat järjestää kauden asukkeja finaaliin? Ja on kait ne kapakat vielä auki tulevana vkl, vasta maanantaina pitäisi tulla lisää rajoituksia?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja knocker » 26 Marras 2020 22:50

Julia veikkaa Joppea voittajasuosikiksi. Eiks toi mene jo aika vahvaan harmaaseen?
a walking disaster

sisupussi
BB-talon ylijumala
Viestit: 4640
Liittynyt: 16 Marras 2009 14:47

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja sisupussi » 26 Marras 2020 22:52

Paljussa arvelevat kauden voittajaa. Artun ja Julian mielestä voittaja on Joppe. OP:n mukaan joko Arttu tai Krisse (”en tosin ymmärrä miks, mutta ohan se voittanut kaikki muutkin äänestykset”).

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 26 Marras 2020 22:52

Missä Paula ja Krisse on?

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja hansu » 26 Marras 2020 22:54

Menivät päiväkirjahuoneeseen.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 26 Marras 2020 22:57

joo näköjään, ajattelin että ei kai nukkumaan😁
ei jaksa ton nelikon voittajaspekukaatioita

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 12

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 26 Marras 2020 22:58

Evalds kirjoitti:
26 Marras 2020 22:46
Eikös Virtanen sanonut että koittavat järjestää kauden asukkeja finaaliin? Ja on kait ne kapakat vielä auki tulevana vkl, vasta maanantaina pitäisi tulla lisää rajoituksia?
Rafloista loppuu tarjoitu 23:00 ja kii 00:00 näin Helsingissä.
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”