Yleistä keskustelua asukkaista

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaista?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 16:21

5 - Unelmaporukka!
3
2%
4
41
22%
3
71
38%
2
44
23%
1
21
11%
0 - Tusinatyyppejä, casting mennyt täysin pieleen!
9
5%
 
Ääniä yhteensä: 189

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja ramasee » 08 Syys 2020 02:18

Tykkään kyllä porukasta, varsinkin mökki puolen ihmisistä. Vaikka en oo talon jengiä hirveesti seuraillut, niin mulla on sellainen kutina, et Sinistä, Ellasta ja Sasasta saadaan ärsyttävä kolmen kopla, jotka hengailee paljon keskenään. Semmoinen porukka, jonka juttuja en jaksa kuunnella.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
BBforever
Mökkiläinen
Viestit: 215
Liittynyt: 30 Elo 2011 16:19

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja BBforever » 08 Syys 2020 12:02

Tässä alkupäivien suosikkejani. Timo eläinystävänä ja aktivistina, ihanaa että joku pitää kyiden puolta. Kristiina tuntuu mukavalta ja iloiselta ja löytyy varmasti kipakkuutta jos sitä tarvitaan.
Niko, jos vaan uskaltaa jatkossakin sanoa mitä miettii maahanmuutosta ja omista kokemuksistaan.
Sami tulee yllättämään tavalla tai toisella. Paula on toimelias.
Ella on seurallinen ja osaa meikata muita naisia ja pukeutuu kivasti, kiva katsella. Roope on myös ystävällinen ja juttua riittää.

Yleensä asukkaissa on ollut ainakin 3 ärsyttävää, nyt en vielä löydä yhtään, katsotaan sitten myöhemmin jos joutuu repimään harvaa tukkaansa jatkossa, hah.

Saapa nähdä mitä jatkossa tulee tapahtumaan kunhan tuo ryhmäytyminen ensin saa alkunsa.
Toinen viikko voi tuoda jo ristiriitoja ja entäs sitten kun ”heimot” yhdistyvät. Seikkailijoistahan se on tuttua että sille omalle porukalle ollaan yleensä uskollisia. Tai sitten siellä on jo pieniä kuppikuntia ja omasta porukasta ns. syötetään joku leijonille!

TurinaTarina
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 08 Syys 2019 17:11

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja TurinaTarina » 08 Syys 2020 12:06

Mökkipuoli on mielenkiintoisempi.
Ps. Onko muut huomanneet, että Joel taitaa olla ihastunut Sasaan?

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Poa » 08 Syys 2020 16:47

Mietin noita eri puolilla olevia vastinpareja, ja tulin seuraavaan tulokseen:

Kati - Paula (personal trainerit)
Sini - Tiia (akateemiset)
Arttu - OP (rokkijäbät)
Sasa - Niko (tuulahdus kansainvälisyyttä)
Timo - Roope (gay/bi)
Minna - Sami (konservatiivit)
Ella - Kristiina (nuoret blondit naiset)
Joel - Marko (maaseudun miehet)

Kaikki näistä eivät ehkä olleet niitä, mitkä tulivat ensin mieleen, mutta näin saa kaikki sopimaan.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Augustus » 08 Syys 2020 18:06

ramasee kirjoitti:
08 Syys 2020 02:18
Vaikka en oo talon jengiä hirveesti seuraillut, niin mulla on sellainen kutina, et Sinistä, Ellasta ja Sasasta saadaan ärsyttävä kolmen kopla, jotka hengailee paljon keskenään.
Kyllä. Talon puolta enemmän seuranneena täytyy todeta, että ko. klikki lyötiin kirjoihin viimeistään tämän päiväisessä Ellan sukupuolihistoriahetkessä.

Olen alkanut tykästyä tähän kahtiajakoon siinä mielessä, että odotan yhdistymistä ja sitä, että uusia kanssa-asukkaita aletaan märehtiä "oman puolen" asukkien tai oman jo ensipäivinä muodostuneen pienklikin kanssa.

EDIT: Lainausta korjattu.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Vanhapatu
Julkkisasukas
Viestit: 464
Liittynyt: 09 Elo 2019 19:34

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Vanhapatu » 08 Syys 2020 20:02

Aika tasaisesti olen katsonut molempia puolia enkä osaa päättää kumpi on mielenkiintoisempi.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja realityfan » 08 Syys 2020 20:19

realityfan kirjoitti:
07 Syys 2020 10:50
Seuraan ainoastaan talossa olevia asukkaita. Kertaakaan en ole avannut mökki lähetystä. Saa nähdä onko tämä taktiikka hyvä.
Tämä on pitänyt. Ainoastaan koostelähetyksissä olen nähnyt mökkipuolelle. Onkin kivaa nähdä, pystyykö yhdistymisen jälkeen kukaan mökkiläisistä nousemaan minun listoilla korkealle? Yhdistyminen kun tapahtuu se on minulle ehkä reboot?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Sihi » 08 Syys 2020 20:33

Onhan se ihan mielenkiintoista kun ryhmät yhdistetään. Meneekö ryhmäytyminen minkä lailla uusiksi. Jääkö "alkuperäiset" ryhmät te vastaan me porukoiksi? Entä jos joku jää ryhmissä ulkopuolelle. Saako "uuden elämän" kun joskus ryhmät yhdistetään.
Toivottavasti ei kuitenkaan viikkotolkulla tätä eriytymistä kestä. Aika tylsää pitkä-aikaisena.

Talossa olevia seuraan tällähetkellä mieluummin. Tykkään rauhallisemmasta juttelusta. En jaksa sitä mökin mölinää ja juttuja ihan hirveän kauan, vaikka nyt tuntuu että kova-ääninen esittäminen on vähentynyt.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Syys 2020 22:32

Itse olen seurannut lähinnä mökkipuolta. Tosin on sanottava että muutaman muun plazalaisen tavoin minuakin ärsyttää hieman tuo radiosta jatkuvalla syötöllä kuuluva haitarijingle, vaihtuisi edes biisi välillä mutta kun tuo on niin yksinkertainen sävellys että tulee varmaan kohta uniin asti.

Talon puolella on vähän aikuisempaa porukkaa tietyllä lailla (Kati, Timo, Minna, Joel nyt ehkä ainakin) mutta ehkä hieman tylsemmät jutut, vaikka tämänpäiväinen seksiaiheinen keskustelu oli ihan hauska. Mökin puolella Samin keksityt "hauskat" jutut vähän aiheuttavat naamapalmua, mutta oikeastaan muuten kukaan ei siellä ihan hirveästi ärsytä. Viihdyttävää juttua riittää, tosin voi olla että niiltä loppuu polttoaine jo tällä viikolla tuohon hommaan jos eivät saa jotain uutta evästä sille mistä keskustella.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 08 Syys 2020 23:09

Uskollisesti olen tuijottanut 24/7 ja jakanut katseluaikaa talon ja mökin välillä. Kahden vuorokauden jälkeen olo on vähän hämmentynyt.

Ensiajatuksena pidin castingia jälleen hyvänä ja mielenkiintoisena, mutta toisaalta tätä porukkaa näyttää vähän kuormittavan sellainen tietty aikuismainen kypsyys - tarkoitan siis sitä, että molemmat porukat ovat alleviivanneet kovissakin arvokeskusteluissa, että jokainen tyylillään ja asiat riitelevät, ei ihmiset. Sikäli potentiaaliset vastaparit haastanevat toisiaan verrattain maltillisesti. Kaikki tuntuvat ymmärtävän hyvin, että tässä ollaan kämppiksiä, mahdollisesti jopa 12 viikkoa. Silloin ei kannata itse lähteä lietsomaan konflikteja, toisen naama kun on aina edessä. Samoin ajattelisin itsekin asukkaiden saappaissa, mutta aiheuttaahan se tiettyä tasapaksuutta arkeen. Toisaalta en mikään draamanjanoinen katsoja olekaan, tykkään kyllä seurata, kun porukka on elementissään ja kaikilla on kivaa.

Kahtiajako on vähän ongelmallinen monessakin mielessä, mutta sitä aihetta on puitu jo muissa ketjuissa. Hyväksi puoleksi on kuitenkin laskettava se, että ainakin minun tuntemukseni on, että olen sen avulla päässyt tutustumaan asukkaisiin paremmin heti alkuun (varsinkin, kun tässä valitettavasti ollaan täysin kahden kamerafeedin varassa). En vain niihin äänekkäimpiin, vaan ihan jokaiseen, ja hyvä niin.

Jako kahteen on mielestäni myös toteutettu aika hyvin. Sellaiset tietyllä tapaa samantyyppiset hahmot ovat eri puolilla, toisaalta myös niitä potentiaalisia vastapareja on erotettu toisistaan. Molemmissa porukoissa on vahvoja persoonia, jotka ovat ottaneet roolia heti alkuun, ja samalla myös potentiaaliset tapetit saavat mahdollisuuden relata ja nousta esiin aluksi pienemmän porukan huomassa.

Mutta. Minulla ei ole vielä suosikkia eikä edes suoranaista inhokkia. On porukka ihan mukavan oloisia tyyppejä, joista huomaan ajattelevani, että mitähän tuosta mahtaa vielä kuoriutua. Sitten on pari tyyppiä, joiden tiedän tulevan jossain vaiheessa ärsyttämään minua. Yleensä ne omat suosikit ovat löytyneet jo ihan tässä alussa, mutta nyt näin ei ole. Joojoo, ollaan alussa vielä, mutta noinkohan tätä jaksaa katsoakaan, jos suosikkia ei ala porukasta jalostua..?

Vaikea kirjoittaa tänne Plazallekaan mitään. Ei juuri hetkauta. Kaipaan enemmän - asukkailta ja tuotannolta - mutta en osaa edes yksilöidä, mikä se juttu olisi.
:thumbsup

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Syys 2020 23:25

Aika vahva kutina, että naisia lähtee reippaasti ensimmäisten joukossa. Etenkin talon puolella tuntuvat vievän keskustelutilaa enemmän, kuin olisi sallittua. Muiden juttujen keskeyttämisiä järjettömän paljon vähilläkin katseluilla, sekä käyttämällä korviin koskevia volyymejä.
Samat volyymiärsytykset mökinkin puolella ainakin parilla naisella (taitaa jäädä valikoimasta ainoastaan yksi naisasukas, joka ei harrasta kimittämishuutoa ;) )
a walking disaster

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 09 Syys 2020 00:41

Täytyy myöntää että tämä jako on toiminut todella hyvin asukkaisiin tutustumisen kannalta. Pienessä ryhmässä hissukammatkin asukkaat ovat päässeet esille jo tässä vaiheessa.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Syys 2020 11:09

Täytyy kyllä tosiaan sanoa, että tämä porukan jako kahteen on toiminut yllättävän hyvin. Kaksi feediä ei ole muodostunut isoksi ongelmaksi tässä. Muutaman kerran talon sisällä on porukkaa jäänyt vähän pimentoon, mutta koska on isot tilat, on tämä välillä väistämätöntä. Kaikki asukkaat ovat päässeet esille, eikä kukaan ole jäänyt syrjään keskusteluista.
knocker kirjoitti:
08 Syys 2020 23:25
Aika vahva kutina, että naisia lähtee reippaasti ensimmäisten joukossa. Etenkin talon puolella tuntuvat vievän keskustelutilaa enemmän, kuin olisi sallittua.
Tässä saattaa olla hyvinkin perää. Varsinkin Sini, joka tuntuu olevan koko ajan äänessä tulee todennäköisesti olemaan häätöäänestyksessä. Ihan vain juuri sinun mainitsemista syistä. Vaikuttaa vievän paljon tilaa muilta.
:trollface:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 09 Syys 2020 11:20

Minäkin uskon, että tämä on (jälleen) miesten kausi, ja häädöt painottuvat alkuvaiheessa naisiin. Naisporukasta voi löytyä helmiäkin, mutta sitten taas esim. Minnan laajaan kansansuosioon on vaikea uskoa, vaikka hänessä epäilemättä olisi potentiaalia nousta vaivihkaa 24/7-katsojien piensuosikiksi.
:thumbsup

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Juunas » 10 Syys 2020 13:48

Jos naisissa on kälättäjiä niin eipä toi miestenkään kattaus ole tällä kaudella mitenkään loistelias enkä ainakaan itse ole löytänyt joukosta vielä yhtään sellaisella positiivisella tavalla suurta personaa. Jos esim. viime kauteen vertaa niin silloin ainakin Krisu, Helmeri ja Kimmokin onnistuivat lunastamaan paikkansa aika nopeasti, nyt taas ei ole oikein kenestäkään miehestä tullut sellaista fiilistä, että tuon taivalta haluan ehdottomasti seurata.

Muutenkin on vähän samanlainen onton pettynyt fiilis asukkaista kuin mitä Mingviini tuolla aiemmassa viestissään kuvaili. Jotkut on ajoittain ärsyttäviä, valtaosa aika mitäänsanomattomia, yhtään varsinaista suosikkia ei ole. En sitten tiedä mikä on mennyt vikaan verrattuna viime kauteen (jonka asukasvalintaan olin tosi tyytyväinen!) vai pitäisikö vaan yrittää malttaa vielä pari viikkoa josko homma ottaisi paremmin tuulta alleen.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 10 Syys 2020 17:26

Minun mielestäni Kimmo ja Helmeri lämpenivät vasta parin viikon jälkeen. Kristian toki oli hieno persoona heti alusta alkaen.

Humor
Peitonheiluttaja
Viestit: 172
Liittynyt: 19 Heinä 2011 15:49

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Humor » 10 Syys 2020 20:15

Poa kirjoitti:
08 Syys 2020 16:47
Mietin noita eri puolilla olevia vastinpareja, ja tulin seuraavaan tulokseen:

Kati - Paula (personal trainerit)
Sini - Tiia (akateemiset)
Arttu - OP (rokkijäbät)
Sasa - Niko (tuulahdus kansainvälisyyttä)
Timo - Roope (gay/bi)
Minna - Sami (konservatiivit)
Ella - Kristiina (nuoret blondit naiset)
Joel - Marko (maaseudun miehet)

Kaikki näistä eivät ehkä olleet niitä, mitkä tulivat ensin mieleen, mutta näin saa kaikki sopimaan.
Osuvat viestiparit. Pari viestiparia voisi myös mielestäni olla:
Minna - OP (kiltit)
Arttu - Sami (herkät suuttumaan)

Tosin aika vähän olen talon puolta katsonut niin
arvelu aikalailla huteralta pohjalta.

Avatar
Bandit
Puhuva pönttö
Viestit: 1774
Liittynyt: 01 Loka 2009 13:47
Paikkakunta: Kanta-Häme

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Bandit » 10 Syys 2020 20:18

Kajakkikaksikko Sini - Sami (älämölöt)
* One Day at a Time *

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Syys 2020 09:44

knocker kirjoitti:
08 Syys 2020 23:25
Aika vahva kutina, että naisia lähtee reippaasti ensimmäisten joukossa. Etenkin talon puolella tuntuvat vievän keskustelutilaa enemmän, kuin olisi sallittua. Muiden juttujen keskeyttämisiä järjettömän paljon vähilläkin katseluilla, sekä käyttämällä korviin koskevia volyymejä.
Samat volyymiärsytykset mökinkin puolella ainakin parilla naisella (taitaa jäädä valikoimasta ainoastaan yksi naisasukas, joka ei harrasta kimittämishuutoa ;) )
Samaa mieltä, ja mökin jätkät laittavat mökkimuijat äänestyksiin, näin sen nään. Taitaa tämäkin kausi olla miesten voittokulkua. Ja kun tähän lisää se BB-naisten "tyhmä" tapa lähes aina nimetä toisiaan, niin peli on pelattu naisten osalta, jos ja kun ukko voittaa niin se olisi jo neljäs perättäinen ukkojen voitto!

Yksikään asukas ei säväytä, Sini on eräänlainen inhhokki, mutta toisaalta tuo värinää taloon.

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 11 Syys 2020 11:39

Poa kirjoitti:
08 Syys 2020 16:47
Mietin noita eri puolilla olevia vastinpareja, ja tulin seuraavaan tulokseen:

Kati - Paula (personal trainerit)
Sini - Tiia (akateemiset)
Arttu - OP (rokkijäbät)
Sasa - Niko (tuulahdus kansainvälisyyttä)
Timo - Roope (gay/bi)
Minna - Sami (konservatiivit)
Ella - Kristiina (nuoret blondit naiset)
Joel - Marko (maaseudun miehet)
Oivasti listattu!

Kun etukäteen kerrottiin, että tällekin kaudelle on haettu vastinpareja, ajattelimme sen tarkoittavan, että jokaiselle asukkaalle on vastakohtansa. Mutta jokaiselle onkin kaksoisolentonsa! :D

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Augustus » 11 Syys 2020 13:38

a[way] kirjoitti:
11 Syys 2020 12:29
Joel väläyttelee paikoin ihan hyvää huumorintajuaan, jonka avulla voisi pärjätäkin tällä kaudella, koska talossa ei varsinaisesti ole yhtään "hauskaa" ihmistä. (IMO)
Yllä lihavointi minun. Nappaan tästä kiinni, koska olen itse pyöritellyt mielessäni ettei talossa ole tällä kaudella varsinaista selkeää viihdyttäjää ja tarinoitsijaa, joka olisi keskipisteenä kuten yleensä on ollut - à la vaikka Kaki.

Tämä on toisaalta harmillista, mutta toisaalta sitten avaa tilaa muille tai muun tyyppisille asukkaille nousta esiin kuin normaalisti.

Mielikuvaani ehkä hämärtää vähäisempi mökinpuolen seuraaminen, mutta ei siellä koskaan viihdyttäjää ole näkynyt, kun olen sinne puolelle eksynyt. Vai onko siellä joku?

No saapi nähdä kuinka käy, kun puolet yhdistetään.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Vanhapatu
Julkkisasukas
Viestit: 464
Liittynyt: 09 Elo 2019 19:34

Re: Yleistä keskustelua asukkaista

Viesti Kirjoittaja Vanhapatu » 11 Syys 2020 14:23

Sini vois mennä päiväksi päiväkirjahuoneeseen juttelee big brotherin kanssa koska talossa se on koko ajan äänessä niin saisi muutkin jutella välillä keskenään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”