Marko Karonen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:15

5 - Suosikki
34
13%
4
55
21%
3
78
30%
2
42
16%
1
27
10%
0 - Inhokki
25
10%
 
Ääniä yhteensä: 261

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 21 Syys 2020 20:24

Marko on kyllä tällä hetkellä oma voittajasuosikki.

Voiko noin kivaa jätkää edes olla olemassa? Tulee toimeen kaikkien kanssa. Äsken kehui Ellaakin, että näyttää hyvältä, kun peilaili. Kehu tuntui aidolta, ei lainkaan päälleliimatulta tai väkinäiseltä. Hirveän aito fiilis tästä ihmisestä. Sellainen tyyppi, jonka kanssa olisi kiva olla, kun laiva on uppoamassa. Asukkaana myös hyvä – hauska, eikä todellakaan tapetti. Eikä liian tavis, mitä aluksi ajattelin. Yksi joka saa eniten itseni nauramaan. Lisäksi tuntuu, että molemman puolen asukkaat pitävät. Ainesta, ettei saa lainkaan häätöääniä asukkailta. Todella iso etu jatkoa varten, että on saanut tutustua molempiin porukoihin melko alussa. Odotan sitä iltaa, kun saavat ekan kerran enempi juomaa, silloin lopulta paljastuu, onko oikeasti näin huipputyyppi vai laskeeko känni esiripun. 5 pojoa ja vielä plussa päälle. [smilie=a_bravo.gif]
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Redalert » 21 Syys 2020 20:36

Marko pysyy kolmosessa.

Varmasti sellanen kaveri, jonka kanssa olisi helppo olla kaverina. Mutta ei herätä sen enempää fiiliksiä suuntaan tai toiseen. Huumori ei ole sellasta, että innostuisin.

Aktiivinen ja positiivinen kuitenkin, eikä ole osoittanut veemäisiä piirteitä.

Tällä kaudella ei vaan ole ykkössuosikkia ja porukka vaikuttaa aika harmaalta massalta. Siksi Marko voi päästä pitkälle.

Avatar
deko
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 16 Syys 2020 15:55

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja deko » 21 Syys 2020 20:46

Marko on minun ykkössuosikki. On aivan huikea kaveri. 5.

Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Redalert » 21 Syys 2020 21:47

Onko Markolla jonkinlainen rooli päällä?

Vaikuttaa jotenkin yli-innostuneelta tehtävässä ja ihmeellistä lässytystä eläimille ja ainakin Joelille. Joel ei ollut varma, voiko eläimille puhua, siihen Marko lässyttäen: "Tottakai eläimille voi puhua, tuu tänne Joel puhumaan eläimille".

Pyrkiikö kalastelemaan hyväksyntää ja olemaan kiva asukkaiden silmissä tuollasella käytöksellä?

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 22 Syys 2020 11:05

Mä kyllä uskon, että Marko on ihan oikeasti reilu ja mukava tyyppi.

Tällä hetkellä ykkössuosikkini. Hoitaa erinomaisesti roolinsa viikkotehtävässä ja näyttää mallia vähän muillekin talolaisille, miten homma hoidetaan.

Jos Marko on noussut näin paljon taloon pääsemisen myötä, mielenkiinnolla odotan, miten muille mökkiläisille käy.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 22 Syys 2020 11:21

Nostin 5 eli suosikikseni. Aivan huikea!
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 22 Syys 2020 18:27

Okei! En rimpuile enää vastaan. Marko on yksi suosikkini. Ottaa tehtävissä aktiivista roolia. On ihan hauska ja supliikki mies. Solahtaa porukkaan kuin porukkaan. Helppo pitää.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Redalert » 22 Syys 2020 18:57

Meitin täytyy rimpuilla vielä. Huumori ei ole iskenyt ja supliikkiuskin välillä turhaa lätinää ilman mitään ideaa tai ilman mielenkiintoista kerrontatapaa. Mutta samanlaista kälätystä muutkin asukkaat esittää, esim. Sasa.

Ja pitää lisätä, että Marko näyttäytyy jonkinlaisena tosikkona. Osaako nauraa itselleen, ottaako itsensä liian vakavasti? Ja miten kauan hermo kestää jos alettaisiin haastaa tai jos asiat ei menisi kuten haluaa.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 23 Syys 2020 21:13

Marko tarkkaili yöllä Sami-koiraa intensiivisesti. Arvasi, että Sami & co juonivat jotain. Mä en kyl nukkuis jos joku noin kiinteesti tuijottais mua yöllä.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Syys 2020 22:42

Olen ihan ulalla siitä, mitä Markosta pitäsi ajatella. Jossain vaiheessa olen antanut kakkosen, mutta nyt voisin antaa nollan, tai kolmosen. Joku tässä tyypissä häiritsee pahasti. Negatiivisena toi yltiöpäinen joka paikassa häsääminen ja eläimille lässyttäminen, kuten lapsille. Toisaalta ainainen positiivisuus tilanteessa, kuin tilanteessa.
Mietityttää suuresti, onko noissa olosuhteissa normaalia se, että tulee kaikkien kanssa loistavasti toimeen, vai pelataanko peliä täysillä.
a walking disaster

Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Redalert » 24 Syys 2020 03:44

knocker kirjoitti:
23 Syys 2020 22:42
Olen ihan ulalla siitä, mitä Markosta pitäsi ajatella. Jossain vaiheessa olen antanut kakkosen, mutta nyt voisin antaa nollan, tai kolmosen. Joku tässä tyypissä häiritsee pahasti. Negatiivisena toi yltiöpäinen joka paikassa häsääminen ja eläimille lässyttäminen, kuten lapsille. Toisaalta ainainen positiivisuus tilanteessa, kuin tilanteessa.
Mietityttää suuresti, onko noissa olosuhteissa normaalia se, että tulee kaikkien kanssa loistavasti toimeen, vai pelataanko peliä täysillä.
Hyvä, että toit tuon pelaamisen esille Markon kohdalla. Sama käynyt mielessä, mutta vaikea sanoa vielä todeksi.

tiikerikakku
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 20 Elo 2014 18:22

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja tiikerikakku » 24 Syys 2020 13:57

Marko on ottanut ehkä jo vähän liikaa johtajan roolin, välillä mielestäni jopa pomottaa. Vielä ei muut asukkaat ole sitä kait edes noteeranneet ja voi olla ettei se heitä edes häiritse, jos joskus tilanteen hoksivat. Mutta jos häiritsee niin silloin Marko on lirissä. Muuten mies on tällä hetkellä voittaja-ainesta. Toivottavasti jaksaa touhuta samalla tsempillä jatkossakin.

NP2003
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 14 Syys 2020 15:53

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja NP2003 » 24 Syys 2020 16:20

tiikerikakku kirjoitti:
24 Syys 2020 13:57
Marko on ottanut ehkä jo vähän liikaa johtajan roolin, välillä mielestäni jopa pomottaa. Vielä ei muut asukkaat ole sitä kait edes noteeranneet ja voi olla ettei se heitä edes häiritse, jos joskus tilanteen hoksivat. Mutta jos häiritsee niin silloin Marko on lirissä. Muuten mies on tällä hetkellä voittaja-ainesta. Toivottavasti jaksaa touhuta samalla tsempillä jatkossakin.
Itse oon sitä mieltä, että jos talolaiset äänestää talolaisia, niin Marko saa ääniä. Itse tykkään kyllä Markosta, mutta jotenkin aavistelen, että talon väki ei välttämättä ole kovin innoissaan tuosta touhottamisesta.

Soikku1983
Intruuderi
Viestit: 285
Liittynyt: 12 Syys 2019 23:15
Paikkakunta: Sherwoodin metsät

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Soikku1983 » 24 Syys 2020 22:05

tiikerikakku kirjoitti:
24 Syys 2020 13:57
Marko on ottanut ehkä jo vähän liikaa johtajan roolin, välillä mielestäni jopa pomottaa. Vielä ei muut asukkaat ole sitä kait edes noteeranneet ja voi olla ettei se heitä edes häiritse, jos joskus tilanteen hoksivat. Mutta jos häiritsee niin silloin Marko on lirissä. Muuten mies on tällä hetkellä voittaja-ainesta. Toivottavasti jaksaa touhuta samalla tsempillä jatkossakin.
Kyllä Ella ainakin ekana iltana eläinsuojassa avautui Markon pomottamisesta ja tilannetajuttomista kommenteista.
:Love: Team Joel Kristiina Timo :Love:

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 24 Syys 2020 22:42

Marko hoitaa eläimiä paljon ja keksi, että asukkaat voisivat viihdyttää eläimiä kertomalla itsestään.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 25 Syys 2020 14:01

Jännä nähdä miten Markon ja Samin ystävyys kestää sen että molemmilla on taipumus hamuta johtajaroolia. Toistaiseksi ainakaan ei näytä että kukaan muu olisi haastamassa näitä kahta.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 25 Syys 2020 18:49

Markolle en ole kirjoittanut arviota missään vaiheessa. Jotenkin taloon siirtyminen nousi hänellä päähän. Siis minusta. Moni näkee tämän varmasti “avautumisena” ja on varmaan sitäkin. Tämän viikon ja erityisesti tämän päivän aikana olen ärsyyntynyt Markon pätemiseen, hössöttämiseen ja paikoittaiseen pomottamiseen. Yksi inhokkejani, mutta mulla ne näyttävät vaihtuvan viikoittain.

Juunas
Sala-asukas
Viestit: 357
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:07

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Juunas » 25 Syys 2020 20:09

LuckyTheFox kirjoitti:
25 Syys 2020 14:01
Jännä nähdä miten Markon ja Samin ystävyys kestää sen että molemmilla on taipumus hamuta johtajaroolia. Toistaiseksi ainakaan ei näytä että kukaan muu olisi haastamassa näitä kahta.
En ole noita kahta niin seurannut ja jäi kiinnostamaan tämä. Onko tuo noiden ystävyys kuinka molemminpuoleista? Mulle on tullut sellainen mielikuva, että Marko sujahti talon porukkaan tosi sujuvasti ja löysi esim. Artusta, Joelista ja Katista omanhenkisempää seuraa kuin mitä mökillä oli tarjolla. Tuskin Marko nyt mitään siltoja haluaa polttaa takanaan mitä mökkijengiin tulee, mutta on musta adoptoitunut niin hyvin taloon, että jäin miettimään että tarviiko/kaipaako hän Samia oikeasti?

Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Redalert » 25 Syys 2020 22:25

Kuuhullu kirjoitti:
25 Syys 2020 18:49
Tämän viikon ja erityisesti tämän päivän aikana olen ärsyyntynyt Markon pätemiseen, hössöttämiseen ja paikoittaiseen pomottamiseen. Yksi inhokkejani, mutta mulla ne näyttävät vaihtuvan viikoittain.
Marko tosiaan on kova hössöttämään ja organisoimaan. Kaikki pitää tehdä järjestelmällisesti ja organisoidusti, ei omalla painolla. Onhan se tehokasta ja sillä saa aikaiseksi asioita. Tapa voi näyttää pomottamisena. Joitakin se voi myös ahdistaa.

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 26 Syys 2020 00:37

Jonayla kirjoitti:
21 Syys 2020 20:24
Odotan sitä iltaa, kun saavat ekan kerran enempi juomaa, silloin lopulta paljastuu, onko oikeasti näin huipputyyppi vai laskeeko känni esiripun. [smilie=a_bravo.gif]
Kannatti odottaa sitä känni-iltaa. Tällä hetkellä Marko hiekoittaa kovaa vauhtia omaa peliään ja epäilen, että pahemmaksi vaan menee. Ellan housujen sisällön kysely oli mautonta. Siihen päälle vielä Paulan sanominen liian äijämäiseksi itselle. :badidea:
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

Redalert
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Syys 2019 22:40

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Redalert » 26 Syys 2020 03:06

Tää kaveri on todella tietoinen kameroista. Katselee kameroihin ja ilmeilee niille. Puhui tuossa ennen tupakalle pääsyä kameraan päin. Tupakalla taas puhuu itsekseen, jotta saadaan "mielenkiintoista" materiaalia.

Pisteet 3 --> 2

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marko Karonen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Syys 2020 03:10

Kova tämä on ainakin päsmäröimään.
Siihen taitaa peli loppua häätöäänestyksen kautta ennemmin tai myöhemmin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”