Kristiina Jönkkäri

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:17

5 - Suosikki
107
36%
4
65
22%
3
45
15%
2
22
7%
1
17
6%
0 - Inhokki
38
13%
 
Ääniä yhteensä: 294

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja lake79 » 17 Marras 2020 17:33

_coop_ kirjoitti:
17 Marras 2020 16:58
chamomile kirjoitti:
17 Marras 2020 15:43
Krisse on näppärä tarvittaessa. Kuten nyt kapteenina.
Millä tavalla?
Tämän kuulisin kyllä mielelläni myös itse. Kaikkea muuta kuin näppärä omasta mielestäni.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 17 Marras 2020 17:47

hanhi kirjoitti:
17 Marras 2020 17:32
liejuhome kirjoitti:
17 Marras 2020 17:21
Taitaa olla ihan joku muu trollitehdas, joka on palkattu spämmäämään vihapuhetta tähän lankaan. Hanhet kaakattaa ja Krissen karavaani kulkee.
Uuvatti hiljaa. Ei mene lainkaan normaalisti, että näin minimaalisella sisällöllä Krisse on muka joku kansansuosikki. Joku venäläinen agentuuri sitä pinnalla väkisin pitää.
Minimaalista sisältöä? Talossa Kristiina tuntuu olevan vähän väliä puheenaihe. Marko tuli nimenomaan tunnetuksi Kristiina - avautumisestaan, ja Ella myös piti huolen että Krisse on hyvin esillä. Talossa nyt Paula ja O-P kovastikin haluavat Krissen ulos, joten eiköhän Kristiina ihan olemassaolollaan tuo sisältöä ohjelmaan. Enemmän kuin Joel nyt ainakin.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 17 Marras 2020 17:54

Jätetäänpäs se muiden käyttäjien nimittely vähemmälle ja keskitytään Kristiinasta keskustelemiseen.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

liejuhome
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 07 Syys 2020 03:31

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja liejuhome » 17 Marras 2020 17:58

Ei tarvitse kuin vertailla asukkaista kirjoitettujen viestien määrää, niin huomaa helposti, kuka on johtava persoona talossa.
Olen 14 vuoden murjottamisen jälkeen antanut anteeksi Maxinen häätämisen ja palannut seuraamaan Big Brotherin käänteitä. I support lautapelit, Lesbo-Late ja Katja - ja rahaa on!

kronos
Television orja
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Elo 2020 09:24

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja kronos » 17 Marras 2020 18:17

Kauden juupas/eipäs asukas...jokaisella kaudella täytyy löytyä sellainen...monesti paljon riippumatta siitä onko asukki hyvä vai huono...sellainen vaan jollain perusteella valikoituu...

Mutta muuten mielestäni kyllä hyvä asukas...sellainen jonka voittokaan ei ärsyttäisi...ansainnut paikkansa finaalissa ehdottomasti...4:llä pisteellä jatkanee itselläni loppuun asti...

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Risto » 17 Marras 2020 18:34

Mulla kesti tähän päivään asti tajuta että osasyy Kristiinan vihaamiseen taitaa olla venäläisissä sukujuurissa. Hämmentävää koska en itse edes tiedostanut koko asiaa ennenku näitä venäläisiin liittyviä viestejä alkoi ilmestymään. No kai toikin on joku syy vihata vaikken sitä ymmärräkään. Kai se on osaan suomalaisia iskostettu että ryssiä tulee vihata. Perkele.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 17 Marras 2020 18:38

Risto kirjoitti:
17 Marras 2020 18:34
Kai se on osaan suomalaisia iskostettu että ryssiä tulee vihata. Perkele.
Mulle se on ainakin pienestä pitäen iskostettu tai ainakin puhuttu aina pahaa niistä, mutta en mä siitä huolimatta Kristiinaa vihaa tai haittaa sen venäläiset sukujuuret. Tykkään Kristiinasta ja toivon, että on finaalissa.
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 17 Marras 2020 19:19

Siru84 kirjoitti:
17 Marras 2020 18:38
Risto kirjoitti:
17 Marras 2020 18:34
Kai se on osaan suomalaisia iskostettu että ryssiä tulee vihata. Perkele.
Mulle se on ainakin pienestä pitäen iskostettu tai ainakin puhuttu aina pahaa niistä, mutta en mä siitä huolimatta Kristiinaa vihaa tai haittaa sen venäläiset sukujuuret. Tykkään Kristiinasta ja toivon, että on finaalissa.
Osa voi tehdä niin tiedostamattaan mistä inho kumpuaa.

Itse en ole missään vaiheessa ajatellut Krissen sukujuurten olevan mikään ongelma. Tai kenenkän sukujuurten olevan ongelma.

Krisse on nostanut mulla itseään kokoajan.
Itse näen että hän joutuu tekemään enemmän duunia jatkuvasti sen kanssa että ei tule jyrätyksi. Mitä tulee aika paljon. Hänen sanomisiaan on aika alusta alkaen vähätelty ja puhuttu Krissestä alentavasti. Hän on ollut nimettynä, mutta ei missään kohtaa suhtautunut siihen ylimielisesti tai välinpitämättömästi. Tämä toki on vain se miten itse olen nähnyt kauden aikana koosteista ja 24/7:n kautta.

Itse meinaan äänestää Krisseä jos hän on finaalissa.

Avatar
_coop_
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:26
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja _coop_ » 17 Marras 2020 19:25

Risto kirjoitti:
17 Marras 2020 18:34
Mulla kesti tähän päivään asti tajuta että osasyy Kristiinan vihaamiseen taitaa olla venäläisissä sukujuurissa. Hämmentävää koska en itse edes tiedostanut koko asiaa ennenku näitä venäläisiin liittyviä viestejä alkoi ilmestymään. No kai toikin on joku syy vihata vaikken sitä ymmärräkään. Kai se on osaan suomalaisia iskostettu että ryssiä tulee vihata. Perkele.
No tulihan sekin sieltä. En tiedä kummasta pidän vähemmän. Krissestä vai näistä krisse-intoilijoista. Krisse on, ihan taustoista riippumatta, tylsä asukas. Jos voittaa, on kyllä yksi vähiten voiton ansainneista asukeista evö.

Toki täytyy antaa teille, krisse fanit ja krisselle itselleen kiitokset siitä, että ilman teitä, olisi tämä kausi mennyt vain tuotannon kritisoimiseksi.

Avatar
kotikissa
VIP-vieras
Viestit: 870
Liittynyt: 01 Syys 2011 21:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja kotikissa » 17 Marras 2020 22:19

Kristiinakin on lemppareita. Paulasta pidän kyllä enemmän. Mutta Kristiinakin mulla nelosessa. Ja meikäläinen osaa venäjääkin, joten ei ole ennakkoluuloja tai ymmärrysvaikeuksia, jopa lentokonetehtävässä pysyin aika hyvin kärryillä mitä kapteenille ja purserille venäjäksi puhuttiin. Ja siis ei ole venäläisiä vastaan mulla mitään.
Kausi&lempparit
1.Terhi, 2. Mira, 3. Kadi, 4. Andreas & Tero, 5. Esa A., 6. Nino ja Niko N., 7. Suvi & Sebastian, 8. Iida, 9. Niko S., 10.Andte, 11. Kimmo, 12.Paula & Minna, 13. Rosa, Nina ja Markku, 14. Ville ja Laura R.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 18 Marras 2020 01:10

Onhan tämä nyt BBPlazan historiassa melkoisen poikkeuksellista että jotkut kirjoittajat ihanko tosissaan alkavat kehitellä salaliittoteorioita "venäläisistä rikkaista oligageista" ja toiset jotka Plazan historian aikana ole kirjoitelleet kuin kymmeniä tai korkeintaan satoja viestejä nyt kokevat äärimmäiosen tärkeäksi raportoida koska Krisse pesee hampaitaan tms.

Krissen suorittaminenkin alkaa saada sellaisia piirteitä jotka ovat aika kaukana todellisista tapahtumista...

Ihan oikeasti kannattaako noita vaivautua edes kirjoittamaan kun muutenkaan ei ole noita viestejä paljon kertynyt milloin Krissen nenäleikkaus olisi pitänyt estää koko ohjelmaan osallistumisen, milloin gluteenitoleranssi on ihan outo juttu jne...

Avatar
_coop_
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 25 Elo 2008 18:26
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja _coop_ » 18 Marras 2020 02:42

RealPlayer kirjoitti:
18 Marras 2020 01:10
Onhan tämä nyt BBPlazan historiassa melkoisen poikkeuksellista että jotkut kirjoittajat ihanko tosissaan alkavat kehitellä salaliittoteorioita "venäläisistä rikkaista oligageista" ja toiset jotka Plazan historian aikana ole kirjoitelleet kuin kymmeniä tai korkeintaan satoja viestejä nyt kokevat äärimmäiosen tärkeäksi raportoida koska Krisse pesee hampaitaan tms.

Krissen suorittaminenkin alkaa saada sellaisia piirteitä jotka ovat aika kaukana todellisista tapahtumista...

Ihan oikeasti kannattaako noita vaivautua edes kirjoittamaan kun muutenkaan ei ole noita viestejä paljon kertynyt milloin Krissen nenäleikkaus olisi pitänyt estää koko ohjelmaan osallistumisen, milloin gluteenitoleranssi on ihan outo juttu jne...
Eihän näitä ole pakko lukea jos noin tunteisiin menee. Onko sinulta pois jos ihmiset krissestä kirjoittavat?

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Marras 2020 10:34

Joo annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan niin kauan kun pysytään Foorumin sääntöjen puitteissa.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 18 Marras 2020 13:47

Jaa jaa! Nähdäänkö me sit seuraavaks Krisse siinä rikkaat venäläisnaiset vai mikä se ohjelma olikaan nimeltään.

Itsellä ei oikein oo mitään järkevää sanottavaa Kristiinasta, Ei ärsytä, mut ei myöskään herätä haluja fanittamiseen. Semisti hankala ymmärtää muidenkaan suuria tunteita suuntaan tai toiseen, mut kaikkee ei tartte tajuta.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Illatar
Läyhääjä
Viestit: 137
Liittynyt: 23 Loka 2020 08:52

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Illatar » 18 Marras 2020 14:13

Harmittaa Krissen munattomuus kapteenina. Antaa toisten latoa ohjeita ja kysyy neuvoja, vaikka hänen pitäisi itse olla pääpäsmärinä ja käskeä porukkaa. Eihän se käskytys toki kaikilla ole selkärangassa, mutta haluaisin nähdä hieman yritystä kuitenkin. Minulla ei ykkössuosikkia talossa ole, mutta Krissen toivoisin kuitenkin finaaliviikolle, ainakin mieluummin kuin Vilin.
Siellä, täällä, tuolla ja joka puolella länttä!

Laiza
Kesä-Esa
Viestit: 48
Liittynyt: 10 Loka 2008 04:19

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Laiza » 18 Marras 2020 17:08

RealPlayer kirjoitti:
18 Marras 2020 01:10
Onhan tämä nyt BBPlazan historiassa melkoisen poikkeuksellista että jotkut kirjoittajat ihanko tosissaan alkavat kehitellä salaliittoteorioita "venäläisistä rikkaista oligageista" ja toiset jotka Plazan historian aikana ole kirjoitelleet kuin kymmeniä tai korkeintaan satoja viestejä nyt kokevat äärimmäiosen tärkeäksi raportoida koska Krisse pesee hampaitaan tms.

Krissen suorittaminenkin alkaa saada sellaisia piirteitä jotka ovat aika kaukana todellisista tapahtumista...

Ihan oikeasti kannattaako noita vaivautua edes kirjoittamaan kun muutenkaan ei ole noita viestejä paljon kertynyt milloin Krissen nenäleikkaus olisi pitänyt estää koko ohjelmaan osallistumisen, milloin gluteenitoleranssi on ihan outo juttu jne...
Mua ei Krisse erityisemmin hetkauta suuntaan eikä toiseen, minusta hän on tylsä ja jos oonkin hänen hampaanpesustaan raportoinut, niin se on ollut kritiikkiä tuotantoa kohtaan, eikä Krisseä.

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 18 Marras 2020 22:58

Tuskin Krisse all-time suosikkieni joukkoon pääsee, tai muutenkaan ole asukas jonka erityisesti muistaisin vielä vuosien kuluttua, mutta tällä hetkellä hänen antinsa silti riittää ykkössijaan listallani. Enkä edes oikein osaa sanoa miksi. Ehkä tänä vuonna on vain puhuttu niin paljon kontentin tuottamisesta, joka vieläpä yleensä tapahtuu olemalla kusipää, että Krisse erottuu edukseen vain olemalla aidosti oma itsensä ja vähät välittämällä miltä se näyttää ulkomaailmaan.

Kiva että Krisse pääsi kapteenin roolissa hetkeksi vähän keskeisempään rooliin. Hän ei kuitenkaan ole, pitkästä ketjustaan huolimatta, ollut kauden "päähenkilöitä."

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 19 Marras 2020 06:05

Illatar kirjoitti:
18 Marras 2020 14:13
Harmittaa Krissen munattomuus kapteenina.
Eihön sillä olekaan munia.
Tyypillinen naisjohtaja. Ei osaa päättää mistään.

Avatar
Donut-bebe
Uimavalvoja
Viestit: 400
Liittynyt: 18 Heinä 2011 15:34
Paikkakunta: dark city

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja Donut-bebe » 19 Marras 2020 10:29

BB katsoja kirjoitti:
19 Marras 2020 06:05
Illatar kirjoitti:
18 Marras 2020 14:13
Harmittaa Krissen munattomuus kapteenina.
Eihön sillä olekaan munia.
Tyypillinen naisjohtaja. Ei osaa päättää mistään.
Tämä on niin hauskasti ristiriidassa siihen esittelyvideoon jonka Krissa itsestään lähetti :lets dance:
Krissen sanoin: "kun mä astun huoneeseen sisään ja mulla on isoimmat kassit, eikä mun ees tarvi tehä mitään. Enkä mä oo ees mies." Ok puoliks leikillään mut.. [smilie=a_chuckle.gif]

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja chamomile » 19 Marras 2020 17:48

_coop_ kirjoitti:
17 Marras 2020 16:58
chamomile kirjoitti:
17 Marras 2020 15:43
Krisse on näppärä tarvittaessa. Kuten nyt kapteenina.
Millä tavalla?
Aika monta kertaa ratkaissut jotain teknisiä juttuja tai pohdintoja hetken mietittyään.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Marras 2020 20:59

chamomile kirjoitti:
19 Marras 2020 17:48

Aika monta kertaa ratkaissut jotain teknisiä juttuja tai pohdintoja hetken mietittyään.
Tämä on totta. Toki melko harvoin edes nyt kapuna sai hetkenkään pohdintarauhaa. Ajoittain kyllä mm. Arttu pyysi kertomaan miten tehdään, kapteeni.

Kohta taas joku rientää vaatimaan esimerkkejä..
a walking disaster

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Kristiina Jönkkäri

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 20 Marras 2020 00:45

_coop_ kirjoitti:
18 Marras 2020 02:42
RealPlayer kirjoitti:
18 Marras 2020 01:10
Onhan tämä nyt BBPlazan historiassa melkoisen poikkeuksellista että jotkut kirjoittajat ihanko tosissaan alkavat kehitellä salaliittoteorioita "venäläisistä rikkaista oligageista" ja toiset jotka Plazan historian aikana ole kirjoitelleet kuin kymmeniä tai korkeintaan satoja viestejä nyt kokevat äärimmäiosen tärkeäksi raportoida koska Krisse pesee hampaitaan tms.

Krissen suorittaminenkin alkaa saada sellaisia piirteitä jotka ovat aika kaukana todellisista tapahtumista...

Ihan oikeasti kannattaako noita vaivautua edes kirjoittamaan kun muutenkaan ei ole noita viestejä paljon kertynyt milloin Krissen nenäleikkaus olisi pitänyt estää koko ohjelmaan osallistumisen, milloin gluteenitoleranssi on ihan outo juttu jne...
Eihän näitä ole pakko lukea jos noin tunteisiin menee. Onko sinulta pois jos ihmiset krissestä kirjoittavat?
No olen lueskellut BBPlazaa alusta alkaen ja aion edelleenkin lukea. Sitä ei voi oikein etukäteen valita millaista sisältöä vastaan tulee...

Jos kirjoittaa erinäisiä salaliittoteorioita taikka nyt vaikka hieman totuudesta poikkeavaa tekstiä, niin voi odottaa siitä myös kritiikkiä palstalla...

En ole mikään varsinainen Krissefani täällä tai muualla mutta aika paljon palstalla on kaiveltu jotain toisarvoisia asioita ja nähty nyt esim. Krisun viikkotehtävien suorittaminen kovin poikkeavaksi muiden panoksesta.

Tämä tällainen tarkoitushakuinen "mustamaalaus" pistää kieltämättä hieman jurppimaan ja oletettavasti kirjoittajat saavat myös varautua ottamaan palautetta näistä vastaan.

Jos jokin tunteisiin niin tarkoitushakuinen asioiden ja tapahtumien vääristely...

Mikään voittajaehdokas siis tämä Kristiina ei minulle ole...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”