Sami Ronkola

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:18

5 - Suosikki
26
10%
4
27
10%
3
39
15%
2
35
13%
1
40
15%
0 - Inhokki
99
37%
 
Ääniä yhteensä: 266

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 28 Syys 2020 17:20

Bandit kirjoitti:
28 Syys 2020 15:44
Virtanen kirjoitti:
28 Syys 2020 13:18
Kessu kertoi osallistuneensa triathlon-kilpailuun, jossa kaveri potkaisi päähän ja Kessu meinasi hukkua. Tositarina vai tekosyy olla uimatta viikkotehtävässä?
Hitusen kyseenalaisten tuon lausunnon seurattuani tovin Samin uimasuoritusta :umh:
Jep :lol: Vetäs kierroksen, pysähtyi seissoskelemaan ja ottamaan happea, vetäs toisen kierroksen koiraa uimalla, pysähtyi seissoskelemaan... sitä rataa... Erikoiselta tuntuu kyllä triathlon-kilpailu :umh:
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 28 Syys 2020 18:39

Bandit kirjoitti:
28 Syys 2020 16:46
Karo_lii kirjoitti:
28 Syys 2020 16:44
Älkääs nyt epäilkö, jos ovat päiväkodissa pitäneet
lasten triathlonin.
Repesin - siinä sitten Maija tai Matti 3 v potkaissut kessua päähän :bow:
Ja kisahan on ollut muutenkin epäreilu Maija-Matti 3 veellä on ollut kellukkeet ja uimarengas ja Samilla ei!

betatestaaja
Vaihtoasukas
Viestit: 340
Liittynyt: 20 Loka 2012 16:25

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja betatestaaja » 29 Syys 2020 22:12

Yksi talon mielenkiintoisimmista asukkaista ja tuo jännitettä taloon ym. toivoisin, että pysyisi talossa finaaliin asti.

Big Brotherissahan on ideana valita asukkaiksi vastakkaita mielipiteitä omaavia asukkaita jotta tulee yhteentörmäyksiä, kontenttia ym. Vaikka joidenkin mielestä inhokki ja vihattu, mutta itseä ei haittaa enemmän Roope ja Ella on mun inhokkeja. Uskon, että tarkoituksella Kessu valittu taloon.

Avatar
matjushka
Sveitsi
Viestit: 91
Liittynyt: 26 Heinä 2014 14:51

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja matjushka » 30 Syys 2020 06:52

betatestaaja kirjoitti:
29 Syys 2020 22:12
Yksi talon mielenkiintoisimmista asukkaista ja tuo jännitettä taloon ym. toivoisin, että pysyisi talossa finaaliin asti.

Big Brotherissahan on ideana valita asukkaiksi vastakkaita mielipiteitä omaavia asukkaita jotta tulee yhteentörmäyksiä, kontenttia ym. Vaikka joidenkin mielestä inhokki ja vihattu, mutta itseä ei haittaa enemmän Roope ja Ella on mun inhokkeja. Uskon, että tarkoituksella Kessu valittu taloon.
Samissa onkin se ongelma että varmaan puolet mitä suusta tulee ei ole hänen mielipiteitään vaan jonkun muun ulkoa opeteltuja mielipiteitä.

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 30 Syys 2020 07:14

Sami on parina viime päivänä ollut vaisu ja nuopea. Taitaa nolottaa uimataidottomuuden paljastuminen. Jotenkin hellyttävää. Pidetään mies talossa. Ehkäpä on oppinut jotain.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 30 Syys 2020 07:39

Ensivaikutelmani Samista oli ehdottoman negatiivinen, eikä tuo käsitys sittemmin ole juuri muuttunut. Trollit on vaan niin noloja. Lisäksi mustavalkoiset, perustelemattomat mielipiteet, kyseenalainen huumorintaju, taipumus pomottaa muita (korostui eritoten mökillä) ja suuret puheet mutta pienet teot -tyyppinen olemus luovat kyllä minulle hyvin luotaantyöntävän vaikutelman.

Samin kunniaksi on kuitenkin sanottava se, että hän sentään tuo taloon sitä kontenttia edesottamuksillaan. Tuossa tasaisen leppoisassa porukassa on ehdottomasti hyvä asia, että on edes joku, joka vähän rikkoo harmoniaa.

Mutta. Monet asukkaat ovat nostaneet esiin viime päivinä myötähäpeän. Samin jutut tunnutaan nykyisellään jätettävän omaan arvoonsa melkeinpä suoriltaan. Samin kanssa ei jakseta enää hakeutua keskusteluihin, vaan hän vain hiihtelee porukan liepeillä ja tuodessaan sanottavansa julki, se ohitetaan muiden toimesta mahdollisimman kevyesti. Ihan ymmärrettävää sinänsä: Suuret arvokeskustelut ja ylipäätään tutustumisvaihe on jo käyty läpi, eikä ihminen yleensä halua hakata päätään montaa kertaa samaan seinään. Sitä hakeutuu luontevasti samanhenkisten ihmisten luo viihtymään sen sijaan, että haastaisi uudestaan ja uudestaan ihmistä, jonka kanssa ei sitä yhteyttä ole.

Vaikka en henkilökohtaisesti Samista pidäkään, minusta hän on asukkaana ollut kelpo valinta taloon kaikessa ristiriitaisuudessaan. Nyt olen alkanut kuitenkin miettiä, olisiko sittenkin Samin aika jo lähteä - ei siksi, että pidän häntä tämän tasapaksun porukan inhokkinani, vaan siksi, että tuollaista yhden ihmisen järjestelmällistä mitätöintiä on tympeä katsoa. Minulle se ei ole viihdettä.
:thumbsup

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 30 Syys 2020 20:46

betatestaaja kirjoitti:
29 Syys 2020 22:12
Yksi talon mielenkiintoisimmista asukkaista ja tuo jännitettä taloon ym. toivoisin, että pysyisi talossa finaaliin asti.
Minä en pitäisi ihan finaaliin asti, mutta ehdottomasti kyllä Kessun paikka on tällä hetkellä talossa hämmentämässä. Ainakin viisi asukasta tulee mieleen, joista on vähemmän viihdykettä, eli sellaiset ulos ensin.

Avatar
Lulla
VIP-vieras
Viestit: 880
Liittynyt: 26 Elo 2014 15:18

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Lulla » 01 Loka 2020 01:24

Samihan käyttäytyy vähän hölmösti (älyllisesti tyhmähän hän ei ole), mutta on potentiaalia moneen. Voisi kääntää kelkkaansa monien mielipiteiden suhteen...
Glxblt?

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 01 Loka 2020 04:00

Annetaan nyt tunnustusta Samille tuosta yöpulikoinnista. Toivottavasti ei liikaa vituta jos tehtävä siitä huolimatta epäonnistuu.

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 01 Loka 2020 08:24

Sami kyllä tekee osuutensa jos kykenee. Uintitehtävä oli mahdoton uimataidottomalle Samille kunnes sai pelastusliivit.
Sami on kyllä isommalle porukalle kova esittämään, mutta kahdenkesken myöntää heikkoutensa. En muista kenelle hän myönsi ettei osaa uida.

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja lake79 » 01 Loka 2020 09:55

Itselleni Sami on yksi turhimpia asukkaita koko BB-historiassa. Rasittava turhake ja otsa kolahtaa välittömästi pöytään noin joka kerta, kun tämä tapaus avaa suunsa.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Evalds » 01 Loka 2020 10:21

Haluan Sami jäävän taloon pitkäksi aikaa. On piikki mm läyhääjille kuten O-P, Roope, Ella...Samoin ärsyttää pelaajia kuten Katia, Paulaa ja Markoa.

kronos
Television orja
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Elo 2020 09:24

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja kronos » 01 Loka 2020 10:36

Olen enemmän taipumassa myös kantaan, että Samin on pysyttävä talossa ärsyttäjänä monille. Ärsyttävä asukas toki itsellekin, mutta onneksi voi vaihtaa kameraa...

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Skygge » 01 Loka 2020 10:57

Mua ei Sami ärsytä. Lähinnä vaan naureskelen sen jutuille. Tämä ärtymättömyys tosin johtuu pitkälti siitä, kun kertoi heti alussa olevansa trolli. Sitä myötä tulee laitettua Samin juttuja toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja suhtauduttua suurella varauksella. Sikäli harmi, kun olisi kiva tietää, millainen Sami on oikeasti. Mutta em. syistä joutuu varauksella suhtautumaan kaikkeen, niin toi jää varmaan ikuiseksi mysteeriksi.
:trollface:

Zakus
Sveitsi
Viestit: 96
Liittynyt: 02 Syys 2014 08:46

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Zakus » 01 Loka 2020 20:38

Talon asukkaat ovat suurelta osin tänä vuonna aivan liian samasta puusta veistettyä harmaata ja väritöntä porukkaa. Sami on siihen nähden piristävä poikkeus tuolla. Jatkoon toivottavasti vielä pitkään. Lähtö taitaa valitettavasti olla edessä jo nyt sunnuntaina.

Avatar
deko
Kyttääjä
Viestit: 76
Liittynyt: 16 Syys 2020 15:55

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja deko » 01 Loka 2020 22:28

Olen hypännyt Kessun bandwagoniin. Toivon että hän voittaa ja taidan alkaa jatkossa ostamaan Kessulle ääniä, ikinä aikaisemmin en ole ostanut yhtään.
Suurin syy tähän on läyhääjäkaksikko Ella ja Roope.

Avatar
KGB
Vaihtoasukas
Viestit: 321
Liittynyt: 14 Syys 2008 15:52

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja KGB » 01 Loka 2020 23:01

Hyvä Sami. Roppaa likoon!

Välillä jutut on mitä on, mutta puristusta tästä kaverista tarpeen tullen löytyy enenmmän kuin muusta talonväestä yhteensä.

Jomppa
Uimavalvoja
Viestit: 412
Liittynyt: 30 Syys 2008 14:54

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja Jomppa » 02 Loka 2020 06:12

Sami on kyllä äijä, oiskohan jopa suosikkini.

edw
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 29 Syys 2020 10:26

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja edw » 02 Loka 2020 10:50

Ensivaikutelma oli äärimmäisen negatiivinen; pelkkä paheksuttava trollaaja täysin typerillä mielipiteillä. Täysin yliampuva esittelyvideo ja todella etäinen huumorintaju. Nyt on luonut trollailuillaan ja liiotteluillaan muille asukkaille sellaisen käsityksen itsestään, ettei juuri kukaan enää edes jaksa kuunnella mitä on sanottavana.

Trollikortti on nyt käytetty moneen kertaan. Jos on yhtään mitään muita kortteja hihassa, niin nyt on korkea aika ottaa esiin jotain muuta kuin muna.

Ehkä tämänkin kuoren alta löytyy ihan symppis kaveri, mutta sitä odotellessa arvosana on 0/5.

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja jokunen » 02 Loka 2020 12:16

En oo tykänny, alusta asti ärsyttänyt. Mut nyt oli pakko nostaa nollasta kakkoseen, koska yöuiminen. Sami on heikko uija, aivan kuten olen itsekin, ja hän väänsi 101 kierrosta. Ihan uskomattoman hyvin, hyvä asenne! Pakko nostaa hattua. Muutenkin alkaa mua kyrpiä miten muut on ottanu hänet silmätikukseen, alan vähän sympata häntä. Tätä ei tosin kestäne kauan, eiköhän se Sami tee taas jotain samimaista pian... Mä siedän hyvin huonosti trolleja!

Mut en missään nimessä halua että Sami tippuisi lähiaikoina. Pysyköön talossa pitkään. 👍

BB katsoja
Uimavalvoja
Viestit: 422
Liittynyt: 12 Syys 2020 11:12

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja BB katsoja » 02 Loka 2020 12:19

jokunen kirjoitti:
02 Loka 2020 12:16
Sami on heikko uija, aivan kuten olen itsekin, ja hän väänsi 101 kierrosta. Ihan uskomattoman hyvin, hyvä asenne!

Mut en missään nimessä halua että Sami tippuisi lähiaikoina. Pysyköön talossa pitkään. 👍
Pelastusliivien ansiosta hän pysyi pinnalla ja onnistui joten kuten räpiköimään ne 101 kierrosta.

Avatar
jokunen
Mökkiläinen
Viestit: 203
Liittynyt: 08 Elo 2006 13:11
Paikkakunta: Espoo

Re: Sami Ronkola

Viesti Kirjoittaja jokunen » 02 Loka 2020 12:23

BB katsoja kirjoitti:
02 Loka 2020 12:19
jokunen kirjoitti:
02 Loka 2020 12:16
Sami on heikko uija, aivan kuten olen itsekin, ja hän väänsi 101 kierrosta. Ihan uskomattoman hyvin, hyvä asenne!

Mut en missään nimessä halua että Sami tippuisi lähiaikoina. Pysyköön talossa pitkään. 👍
Pelastusliivien ansiosta hän pysyi pinnalla ja onnistui joten kuten räpiköimään ne 101 kierrosta.
Ei ne pelastusliivit vähennä yhtään mun arvostusta, huikeat kierrosmäärät se veti ja aikaakin kului yli tunti? Mä oon huonompi uimaan kuin Sami, mäkin oisin tarvinnu pelastusliivit ja silti en varmasti ois jaksanu vetää tuntia.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”