Paula Lujala

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Tunnaribiisit, klassikkoheitot ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2021 14:19

5 - Suosikki
26
10%
4
23
9%
3
38
14%
2
40
15%
1
60
22%
0 - Inhokki
83
31%
 
Ääniä yhteensä: 270

partanaava
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 28 Loka 2011 18:48

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja partanaava » 29 Marras 2020 21:33

Jess,
Paula ulos ekana..
kansa tietää - teennäisyydellä ei pärjää

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja chypre » 29 Marras 2020 21:40

:festari: Ihanaa, tästä naamanvääntelijästä päästiin vihdoin eroon!
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 29 Marras 2020 22:07

Vihdoinkin. Oli suuri nautinto kun hän lähti ja Krisse jäi.

Edit: Tuli pistos omatuntoon, kun mun lapsi sanoi että " Paula on mun lempiasukas."
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja ramasee » 29 Marras 2020 23:22

Kauden huikein asukas. Pidin jo kun astui mökille. Pientä laskua oli ilmassa Ellan ja Roopen takia, mutta pian sieltä nousi taas ykkös paikalle. Paras tyyppi!

5/5
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Jonayla
Leijona
Viestit: 2904
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:43

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Jonayla » 29 Marras 2020 23:23

Tykkäsin Paulasta ekan mökkiviikon, sen jälkeen alkoi alamäki ja Paula lähinnä ärsytti kailotuksellaan. Pahimpia tehtäviä Paulalle olivat sellaiset, joissa ei tehty mitään. Huomasi, miten suorastaan vaipui lattiaan näiden viikkojen aikana.

Pelasi peliä, mutta huonosti.

Siitä ekasta mökkiviikosta 1 piste.
“Don't cry because it's over, smile because it happened.”
― Dr. Seuss

lake79
Uimavalvoja
Viestit: 438
Liittynyt: 16 Marras 2008 14:14

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja lake79 » 29 Marras 2020 23:25

1/5 lopullinen arvosana. Aivan järkyttävää äänenkäytön hallintaa, liian usein pelaavan feikin fiilis ja vielä päälle tuo järjetön känni-Paula. Paula älä pliis hae Selviytyjiin, koska sitä haluan vielä katsoa.

Soikku1983
Intruuderi
Viestit: 285
Liittynyt: 12 Syys 2019 23:15
Paikkakunta: Sherwoodin metsät

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Soikku1983 » 29 Marras 2020 23:28

Nyymi kirjoitti:
29 Marras 2020 22:07


Edit: Tuli pistos omatuntoon, kun mun lapsi sanoi että " Paula on mun lempiasukas."
Vähän OT, mutta mua tää nauratti kovasti. Nimittäin, mulla ja mun kavereilla on aina ihan eri suosikit, ja tänäkin vuonna ollaan toisen heistä kanssa väännetty välillä kovasanaisestikin :lol: Mutta kavereita kuitenkin vielä ollaan.
:Love: Team Joel Kristiina Timo :Love:

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 29 Marras 2020 23:32

Soikku1983 kirjoitti:
29 Marras 2020 23:28
Nyymi kirjoitti:
29 Marras 2020 22:07


Edit: Tuli pistos omatuntoon, kun mun lapsi sanoi että " Paula on mun lempiasukas."
Vähän OT, mutta mua tää nauratti kovasti. Nimittäin, mulla ja mun kavereilla on aina ihan eri suosikit, ja tänäkin vuonna ollaan toisen heistä kanssa väännetty välillä kovasanaisestikin :lol: Mutta kavereita kuitenkin vielä ollaan.
Joo, mun pienen 3,5v lapseni suosikki. 😭 Ja täällä äiti on sitä haukkunut kaikki nää viikot. 😭 😂🤭

Edit: Näin se muuttuu. 🤪
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 29 Marras 2020 23:33

Huudon ja mylvinnän lähes taukoamaton kuunteleminen oli oikeasti katsojaa uuvuttavaa. Toivoin monesti, että tulisi jokin peli (häviäjä mykistetään) tai muu syy, jolla saisimme Paula-vapaata edes yhden vuorokauden. Uskon, että se olisi virkistänyt sekä asukkaita että meitä.

Muuten olen kaiken sanonut jo aiemmin. 0/5 pojon asukas.

P.S. Paula, mitä jos polttaisit sen hellemekko-yöpaidan?

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 29 Marras 2020 23:39

ysiluokka kirjoitti:
29 Marras 2020 23:33
Huudon ja mylvinnän lähes taukoamaton kuunteleminen oli oikeasti katsojaa uuvuttavaa. Toivoin monesti, että tulisi jokin peli (häviäjä mykistetään) tai muu syy, jolla saisimme Paula-vapaata edes yhden vuorokauden. Uskon, että se olisi virkistänyt sekä asukkaita että meitä.

Muuten olen kaiken sanonut jo aiemmin. 0/0 pojon asukas.

P.S. Paula, mitä jos polttaisit sen hellemekko-yöpaidan?
Joo siis tää yhdessä Vilin kanssa aiheuttivat sen, että kahlasin loput 6 viikkoa läpi lähinnä koosteet sivusilmällä vilkuillen. Ei vain pystynyt enää.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Skygge » 30 Marras 2020 10:52

Paula aiheutti minussa ristiriitaisia fiiliksiä. Välillä tykkäsin oikein paljon räväkästä asenteesta. Sitten taas läyhäämiseen lähdettyään osa asukkaista sai todella kylmää kyytiä.

Paulan asenne oli pääsääntöisesti kohdillaan. Varsinkin "mökki Paula" oli mielenkiintoista ja kivaa seurattavaa. Tykkäsin kyllä myös "ratapaulasta." Hyvä asenne, silloin kun kiskotaan niin kiskotaan. Viikkotehtäviin osallistuminen oli hyvällä tasolla. Eläinviikko oli sellainen, jolloin Paula oli todella flegmaattinen ja mietin silloin, että vieläkö sitä noustaan. Onneksi noustiin ja taisi flegmaattisuuden syykin olla suurimmaksi osin kofeiinin puutteen aiheuttamaa.

Särön Paulan matkaan aiheutti tiukka uskominen siihen, että Marko & Julia on ulkomaailmassa avopari. Tähän Paula takertui kuin uppoava pelastusrenkaaseen, eikä millään tahtonut uskoa asian oikeaa laitaa. Myös Ellan ja Roopen kanssa läyhääminen oli huono juttu. Näiden kahden lähdön jälkeen homma onneksi lopahti suurimmaksi osaksi. Ainoastaan OP:n kanssa ajoittain läyhäsivät Kristiinasta.

Paula oli kauden yksi näkyvimmistä asukkaista ja ansaitsee jo siksikin korkeat pisteet. Oli hyvä valinta tähän joukkoon. Säröjä on, mutta niitä nyt tulee lähes kaikille ja ne on osa BB taivalta. Pääsääntöisesti kyllä tykkäsin Paulasta kaikesta negatiivisuudesta huolimatta. Hyvää jatkoa Paula!

Loppuarvosana: 4.
:trollface:

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Evalds » 30 Marras 2020 11:07

ysiluokka kirjoitti:
29 Marras 2020 23:33
Huudon ja mylvinnän lähes taukoamaton kuunteleminen oli oikeasti katsojaa uuvuttavaa. Toivoin monesti, että tulisi jokin peli (häviäjä mykistetään) tai muu syy, jolla saisimme Paula-vapaata edes yhden vuorokauden. Uskon, että se olisi virkistänyt sekä asukkaita että meitä.

Muuten olen kaiken sanonut jo aiemmin. 0/5 pojon asukas.

P.S. Paula, mitä jos polttaisit sen hellemekko-yöpaidan?
Asiaa! Onneksi ei voittanut. Tuo yliammuttu mylvintä ja teatteri a la Jurkka ei mennyt läpi. Pääsi pitkälle. Itsekin vähensin kahtena vikan viikkona seuraavista Paulan takia ja sitten kun seurasin niin usein yksi kameroista jumitti tässä tyypissä! Annoin sen ykkösen tekemisestä. Kauhean yksipuolinen ihminen joka ei pystynyt keskustelmaan muusta kuin BB:stä ja bibiksistä. Itse en tulisi toimeen näin yksipuolisen ihmisen kanssa jos joutuisin samaan kaljapöytään :D

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 30 Marras 2020 13:26

Jonayla kirjoitti:
29 Marras 2020 23:23

Pelasi peliä, mutta huonosti.

Väännähän nyt oikein rautalangasta meille, miten Paula pelasi huonosti peliä? Miten voi pelata huonosti, jos pääsee viimeisenä iltana ulos isoista ovista?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Marras 2020 23:25

Tsiisus! :lol: Tän voi omistaa vaikka ramasee:lle ;)

https://twitter.com/ytrewq96237146/stat ... 0166049792
a walking disaster

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja chypre » 01 Joulu 2020 01:21

Paula ärsytti esittelyvideostaan finaaliin asti. Järkyttävä äänenkäyttö, toisten asukkaiden haukkuminen selän takana koko kauden ajan ja uskomaton kännikäyttäytyminen aiheuttavat sen, ettei tälle voi antaa yhtä pistettä enempää. Ainoa plussa osallistuminen tehtäviin. 1/5.
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja realityfan » 01 Joulu 2020 07:14

knocker kirjoitti:
30 Marras 2020 23:25
Tsiisus! :lol: Tän voi omistaa vaikka ramasee:lle ;)

https://twitter.com/ytrewq96237146/stat ... 0166049792
Hyvää huumoria Paulalta ja myös Vililtä.

Annoin tällä kaudella ainoastaan yhden äänen. Ja sen finaalissa Paulalle. Tällekin saa nauraa.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 01 Joulu 2020 13:42

Paula oli alkukaudesta ihan kärjen tuntumassa mun listalla. Pidin rempseästä ja positiivisesta asenteesta. Tämä kaikki muuttui eläinviikolla, jolloin Paula lähinnä tuijotteli tyhjä ilme kasvoilla masentuneena seinää. Tyhjä ilme jäi ja masennus muuttui uskomattoman ärsyttävään kailottamiseen ja jatkuvaan jauhamiseen. 1
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Zuumailija
Kuhnuri
Viestit: 61
Liittynyt: 17 Marras 2020 00:25

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Zuumailija » 01 Joulu 2020 15:41

En tykännyt Paulasta koko aikana. Räyhäsi, uteli, ivaili ja tietämättömyyden esitys jatkuvaa. Pari viimeistä viikkoa näytteleminen vain yltyi, kunnon lipomista. Paulan pahin painajainen omien sanojensa mukaan oli joutua finaaliin Krissen kanssa. Hyi Paula. Sunnuntaina veti sitten vimosen kortin käyttöön kun antoi näyttelijän taitonsa näkyä ja kuulua omia videoitaan muille (lue katsojille) esittäen. 0/5

Makkari
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 22 Marras 2020 13:48

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Makkari » 01 Joulu 2020 21:57

INEZ / FAMESTREAMin haastattelu Paulasta noin 12h finaalin jälkeen seuraavana aamuna:

Itse en ainakaan tätä ollut kuullut, mutta haastettalusta ilmeni, että on Ritan ja Aki Mannisen kavereita:


BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 01 Joulu 2020 23:11

Paulan voimakkaan torjuva reaktio mökillä aloitettuun horoskooppikeskusteluun nosti naisen BB-asukkaana ensimmäistä kertaa kunnolla omaan tietoisuuteeni. Päättelin, että näin yllättävien tunnereaktioiden tyyppi tulee olemaan kiintoisaa seurattavaa kännissä.

No, tavallaan olikin, mutta ei välttämättä positiivisimmassa mahdollisessa mielessä.

Paulasta on kaikkiaan vaikea saada otetta. On opiskellut Tampereen komediateatterissa, mutta yleisilme on melko vakava ja yksitotinen. Talossa ei ehkä kovin paljon puhdasta huumori-huumoria väläytellyt. Heittäytymistehtävätkin vaikuttivat olevan sellaisia, jotka eivät kiinnosta, vaikka niissä juuri olisi mahdollisuus panna parastaan.

Mökiltä muistan Paulalta tämän tomerasti esitetyn kiroiluanteeksipyynnön (joka samalla on valaiseva selvitys vessan todellisesta toimintaperiaatteesta ja mökkiläisille uusi tieto) juttuna, jolle olen siihen liittyneen tilannekomiikan vuoksi (kaksi päällekkäistä aihetta, vessatiedotus ja kiroilujuttu, sekä Paulan ja Roopen kommentit ja niiden vuorovaikutuksellinen lausumistyyli) ääneen nauranut.

Mökillä näin Paulassa vielä paljon potentiaalia, mutta taloreissu alkoi väärällä jalalla — flegmaattisena kukkona, jota Arttu tosin vähän aktivoi järjestämällä PK-huoneen ovelle hätäpaskatreffit.

Tämän jälkeen alkoi tulla esiin läyhäpiirteitä, malliesimerkkinä tietysti makuuhuonekeskustelu Roopen kanssa, jonka vuoksi ei saanutkaan katsoa huutokaupassa ostamaansa Temptation Islandin avausjaksoa.

Kauden edetessä selän takana suoritettu pahapuhe tuli enemmänkin esiin — huippukohtana varmastikin U14-hotellisviitissä O-P:n kanssa vietetty ilta ja yö, joka oli täynnä uhoa ja halveksuntaa ja myrkyllistä kitkeryyttä.

Myös aivan viimeisillä viikoilla Paula saattoi olla hyvää pataa ja halailla toisen asukkaan kanssa edessä päin, mutta seuraavassa hetkessä lausua kahden kesken jonkun toisen kanssa halveksuvalla äänensävyllä naama inhosta vääristyneenä jotain kitkerästi sivaltavaa tai halveksuvaa samasta henkilöstä.

Eräs merkillinen episodi oli kiinni hirttäminen foliohattuteoriaan, jonka mukaan Julia olisi talossa salatehtävää suorittava Markon avopuoliso, joka tulisi paljastaa, jotta se saadaan ulos talosta. (Muutoinkin uudet asukkaat olivat iso piikki Paulan lihassa.) Tähän liittyi hyvin aggressiivinen, Juliaa kohtaan hyökkäävä kännijankkaus asiasta RMJ-bileiden aikaan, jonka aikana Timo oli jo tarkkaillut Paulan kehonkieltä ja valmistautunut menemään väliin, jos yrittää käydä käsiksi, Eikä Paula myöhemminkään tahtonut päästää tästä ajatuksesta irti.

Aidointa Paulaa olivat ehkä tietyt läheisyydenkaipuun hetket ja reaktiot yllättävissä tilanteissa. Kännissä myös tosiaankin heittäytyi tilanteisiin.

Vaikea sanoa. Pyrkimys pelaamiseen ei sinänsä haittaa — se vain kääntyy yleensä asukasta vastaan, jos varsinaista voittoa tavoittelee. Se haittaa, että toisista asukkaista on selän takana niin paljon kyynistä ja pahaa sanottavaa, inhoäänellä ja -ilmeellä.

Omalla tavallaan Paula on ehkä jopa kauden aidoin BB-hahmo, mutta tämä negan kautta meno laittaa peukkuja alas. Liian moni asia ja henkilö ja piirre on sellainen, joita Paula inhoaa, tai joita ei pidä minään.

Annan kolmosen nyt kuitenkin BB-hahmoudesta ja finaaliin saakka vieneestä pellailusuorituksesta, jos Paula lupaa pyytää anteeksi kaikilta niiltä, joista on kauden aikana puhunut selän takana paskaa — ja lisäksi Markon oikealta avovaimolta.

Makkari
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 22 Marras 2020 13:48

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Makkari » 03 Joulu 2020 17:18

Seiskan haastattelu Paulasta. Julkaistu 3.12.2020.


Makkari
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 22 Marras 2020 13:48

Re: Paula Lujala

Viesti Kirjoittaja Makkari » 06 Joulu 2020 20:22

Somen poimintoja (huom! ottakaa varauksella):

Paulalla huomenna - maanantaina Instagramissaan klo 20:00 live lähetys.

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”