Sara Forsberg

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Sometilit, klassikkoheitot, horoskoopit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2022 15:41

5 - Suosikki
9
9%
4
23
23%
3
26
25%
2
21
21%
1
13
13%
0 - Inhokki
10
10%
 
Ääniä yhteensä: 102

Avatar
Rita
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1359
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:16

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Rita » 06 Touko 2021 12:04

Tykkään! Fiksu ja järkevämmän oloinen ihminen kuin monet muut häntä vanhemmat (Nina).
Esimerkiksi kun puhuivat ikäerosta ja esimerkiksi muutama asukat meinasi alkaa spekuloimaan Dannyn ja Helmin juttua, sanoi Sara heti fiksusti että turha spekuloida muiden asioita.

Vaikea kuvitella hänet puhumassa pahaa muista tai selkäänpuukottamassa, vaikuttaa oikeasti rehdiltä ja hyvältä tyypiltä.
Tuulikki, Anna, Joonas.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 06 Touko 2021 13:37

Komppaan Ritaa.

Tuo kameratietoisuus on varmaan tosi syvällä selkärangassa. Antoi kilttejä vastauksia, kuten myös muu nuorempi väki, kun piti arvailla mitä sitaateissa oli sanottu. Siinä huomaa, että on kasvanut kulttuurissa jossa somelynkataan heti jos sanoo väärin. Vanhempi polvi heittää härskiä läppää huolettomammin.

Saa nähdä, tapahtuuko rentoutumista. Pelleilee omissa videoissaan ja somessaan estottomammin.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

thjs_
Häädetty
Viestit: 24
Liittynyt: 14 Syys 2019 18:19

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja thjs_ » 06 Touko 2021 16:47

Sara vaikuttaa jo nyt siltä ettei se viihdy tuolla yhtään. Ekan illan innostus vaihtui pian tommoseen apeeseen olemiseen.

Avatar
Karo_lii
VIP-vieras
Viestit: 853
Liittynyt: 16 Loka 2019 08:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Karo_lii » 06 Touko 2021 17:47

Sara tuntuu kaipaavan omaa rauhaa, ymmärrettävää kyllä. Sellainen älämölö koko ajan päällä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja ramasee » 06 Touko 2021 17:57

Kyllä mä sanoisin, et Sara viihtyy, mut just toi, et omaa rauhaa kaipaa. Musta tuntuu, et olisin ite samanlainen, kuitenkin halusin ja tykkäisin olla tuolla, mutta kokoajan ei vaan jaksa muita.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Evalds » 07 Touko 2021 17:05

Samettikukka kirjoitti:
04 Touko 2021 16:44
Alkuvaikutus oli aika hyvä vaikka oli ylipirteä. Mutta...tuo jatkuva kameratietoisuus on hieman lopahtanut mielenkiinnon Saraan.
Pisteet laskussa, nyt 3/5 mutta on potentiaalinen nousija.
Tämä! Ottaa kamerat liikaa haltuun, jotenkin näyttelemisen oloista, Yliksen suosikkeja -riittääkö incel-porukan äänet voittoon?

Avatar
Samettikukka
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 26 Loka 2009 16:05
Paikkakunta: PKS

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Samettikukka » 07 Touko 2021 20:31

Evalds kirjoitti:
07 Touko 2021 17:05
Samettikukka kirjoitti:
04 Touko 2021 16:44
Alkuvaikutus oli aika hyvä vaikka oli ylipirteä. Mutta...tuo jatkuva kameratietoisuus on hieman lopahtanut mielenkiinnon Saraan.
Pisteet laskussa, nyt 3/5 mutta on potentiaalinen nousija.
Tämä! Ottaa kamerat liikaa haltuun, jotenkin näyttelemisen oloista, Yliksen suosikkeja -riittääkö incel-porukan äänet voittoon?
Jep! Hyvä kun joku muukin huomaa että hän on Isoveljen siiven suojassa ja on jotenkin varuillaan. Kolkutteleeko levyyhtiön/managerin varoitusnootti takaraivossa...ettei vaan tunaroisi BB talossa.
Kaunis nuori nainen Sara on, mutta riittääkö se voittoon? Toivottavasti ottaa jatkossa rennommin, unohtaa useammin kamerat ja näyttää, kuka Sara ihan oikeasti on :tu

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 07 Touko 2021 23:07

" Kaunis nuori nainen Sara on, mutta riittääkö se voittoon? "

Miten ulkonäkö taas tähän liittyy? En vain käsitä. Annan ääniä hänelle muista syistä.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

KariTa
Big Brother
Viestit: 5248
Liittynyt: 17 Syys 2010 23:26
Paikkakunta: Kainuu

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja KariTa » 08 Touko 2021 03:09

Sarasta ei todellakaan saa mitään irti. En ole kuullut hänen puhuvan mistään muusta kuin nykyisestä ja tulevasta urastaan, haluaa kuulemma ennen kaikkea satsata musiikkiin, siinä mitä muistan Saran kertoneen koko aikana vaikka aika paljon ohjelmaa seuraankin. Kaikkihan tuolla enemmän tai vähemmän ovat promoamassa itseään mutta Saran tapauksessa se taitaa jäädä yksinomaan siihen. Ei haittaa vaikka lähtisi kotiin heti ensi viikon alussa.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Risto » 08 Touko 2021 09:43

Nyymi kirjoitti:
07 Touko 2021 23:07

Miten ulkonäkö taas tähän liittyy? En vain käsitä.
Valitettavasti ulkonäkö on aika ratkaiseva asia monessakin asiassa näin vuonna 2021.

Avatar
Samettikukka
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 26 Loka 2009 16:05
Paikkakunta: PKS

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Samettikukka » 08 Touko 2021 22:05

Nyymi kirjoitti:
07 Touko 2021 23:07
" Kaunis nuori nainen Sara on, mutta riittääkö se voittoon? "

Miten ulkonäkö taas tähän liittyy? En vain käsitä. Annan ääniä hänelle muista syistä.
Mikä ne muut syyt sitten ovat? Minulle ei riittää BB voittoon pelkkä kaunis ulkonäkö, vaan jotain muutakin pitäisi löytyä että avaisin kukkaroni nyörit. Toistaiseksi hän ei mielestäni erotu edukseen mitenkään muista asukkaista, usein ahdistuneen oloisena eristäytyy muista. Myönnetään, tänään ollut hieman avoimenpi/puheliaampi, mukava pikkuisen tutustua häneen.
Nyt mietityttää, onko vuonna 2021 jotenkin väärin sanoa että Sara on kaunis ihminen ja väärin pohtia , millä perusteella äänestaisin?

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Touko 2021 23:03

^Ollut tänään paljon ennen tehtävää ja tehtävän aikana selvästi down! Illemalla piristyi.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 10 Touko 2021 01:11

Risto kirjoitti:
08 Touko 2021 09:43
Nyymi kirjoitti:
07 Touko 2021 23:07

Miten ulkonäkö taas tähän liittyy? En vain käsitä.
Valitettavasti ulkonäkö on aika ratkaiseva asia monessakin asiassa näin vuonna 2021.

Koskeeko myös miesosallistujia?
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 10 Touko 2021 01:19

Samettikukka kirjoitti:
08 Touko 2021 22:05
Nyymi kirjoitti:
07 Touko 2021 23:07
" Kaunis nuori nainen Sara on, mutta riittääkö se voittoon? "

Miten ulkonäkö taas tähän liittyy? En vain käsitä. Annan ääniä hänelle muista syistä.
Mikä ne muut syyt sitten ovat? Minulle ei riittää BB voittoon pelkkä kaunis ulkonäkö, vaan jotain muutakin pitäisi löytyä että avaisin kukkaroni nyörit. Toistaiseksi hän ei mielestäni erotu edukseen mitenkään muista asukkaista, usein ahdistuneen oloisena eristäytyy muista. Myönnetään, tänään ollut hieman avoimenpi/puheliaampi, mukava pikkuisen tutustua häneen.
Nyt mietityttää, onko vuonna 2021 jotenkin väärin sanoa että Sara on kaunis ihminen ja väärin pohtia , millä perusteella äänestaisin?

Eikö ne muut arviointikriteerit ole esim. Onko ärsyttävä, puhuuko liikaa tai liian vähän, osallistuuko miten talon hommiin, miten osallistuu tehtäviin, onko jutut mielenkiintoisia, vitsit hauskoja ym. Ihan näillä kriteereillä tunnutaan osallistujia esim. tälläkin palstalla arvioitavan.

En minä tiedä, mikä on väärin ja mikä ei.

Ihmettelin vain, että kauneusko tämän kisan ratkaisee? Luulin, että tämä on peli, jossa merkitystä on persoonan peliin tuomisella, tavalla olla, pärjäämisellä tehtävissä ym.

Sulla toki vapaus tehdä päätökset ihan miltä pohjalta tai millä perusteella haluat. Mulla taas on vapaus hämmästellä sitä.

Mä oon antanut ääneni hänelle, koska hän heittäytyy tehtäviin, ei puhu liikaa tai liian vähän, on mielenkiintoista nähdä miten selviää introverttina tuolla. Fiksu, mukavan ja empaattisen oloinen ihminen. Kaunis toki on, mutta en ole sitä nyt tässä miettinyt itse kriteerinä koska en näe, että se vaikuttaa talossa toimimiseen ja olemiseen ratkaisevasti.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 10 Touko 2021 22:34

Mulla on niin mennyt hermo Saran jatkuvaan hyräilyyn ja lauleskeluun.
Ymmärrän jos on vaikea keskittyä ja on tottunut kuuntelemaan musiikkia tekemisiensä lomassa, mutta hitto kun se on raivostuttavaa katsojana. Varsinkin näitä tilanteita missä seuraa jotain keskustelua ja sitten Sara kävelee ohi, hänen mikkinsä on auki ja hän itsekseen jotain hyräilee samalla. Ole. Hiljaa!

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja ramasee » 10 Touko 2021 22:38

Kierrekaneli kirjoitti:
10 Touko 2021 22:34
Mulla on niin mennyt hermo Saran jatkuvaan hyräilyyn ja lauleskeluun.
Ymmärrän jos on vaikea keskittyä ja on tottunut kuuntelemaan musiikkia tekemisiensä lomassa, mutta hitto kun se on raivostuttavaa katsojana. Varsinkin näitä tilanteita missä seuraa jotain keskustelua ja sitten Sara kävelee ohi, hänen mikkinsä on auki ja hän itsekseen jotain hyräilee samalla. Ole. Hiljaa!
Saralle kuuluis rankkua rapista, mutta mitä tekee isoveikka, ei mitään :noup:
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja hansu » 11 Touko 2021 10:46

Saralle pitäisi määrätä äänettömyyttä koko päiväksi. Jatkuva hyräily on niin rasittavaa kuultavaa, kun sitä ei pääse pakoon muuten kuin sulkemalla äänet pois.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 11 Touko 2021 10:57

hansu kirjoitti:
11 Touko 2021 10:46
Saralle pitäisi määrätä äänettömyyttä koko päiväksi. Jatkuva hyräily on niin rasittavaa kuultavaa, kun sitä ei pääse pakoon muuten kuin sulkemalla äänet pois.
Kannattaisin tätä myös.
Rankkua kehiin.

pikkusysteri
Asukaskokelas
Viestit: 106
Liittynyt: 10 Syys 2019 12:49

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja pikkusysteri » 11 Touko 2021 12:24

Vaikka Sara on ystävällisen tuntuinen ja mukava, en pääse siitä tunteesta, että hänessä on jotain feikkiä. Johtuuko siitä, että ei oikein uskalla olla oma itsensä kameroiden takia. Minun makuuni myös hieman tylsä, joten jää häntäpäähän, en kaipaisi, vaikka poistuisi.
:tu :Love: Reeo, Heidi

:td Laura, Mia, Nabaz
:td :td Milena

Avatar
Samettikukka
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 26 Loka 2009 16:05
Paikkakunta: PKS

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Samettikukka » 12 Touko 2021 17:18

Nyymi kirjoitti:
10 Touko 2021 01:19

Ihmettelin vain, että kauneusko tämän kisan ratkaisee? Luulin, että tämä on peli, jossa merkitystä on persoonan peliin tuomisella, tavalla olla, pärjäämisellä tehtävissä ym.

Sulla toki vapaus tehdä päätökset ihan miltä pohjalta tai millä perusteella haluat. Mulla taas on vapaus hämmästellä sitä.
Kiitos vastauksestasi, sen perusteella ollaan perusasioissa muuten aika lailla samoilla linjoilla. Persoona ja karisma, huumorintaju, aitous (sen verran kun nyt pystyy tätä 24/7 katsojana arvioimaan), myös tehtävissä osallistuminen ja tunneäly ovat minulle arvioinnissa tärkeät. Sarassa kaikkein eniten odotan, että hän unohtaisi kamerat ja lopettaisi ns. lähes täyspäiväisen "näyttelemisen" ja kameratietoisuuden. Minua ei häiritse olleenkaan että ihminen on introvertti.
Noiden edellä mainittujen takia kommentissani pohdinkin, ettei tuo pelkkä kaunis ulkomuoto riittää minulle. En toki moiti jos jollekulle riittää, sillä jokaisella katsojalla on omat kriteerit. :tu :)

Edelleen pysyy kolmosessa, valitettavasti kakkonen on jo lähellä jos ei muutosta tapahtuu.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 12 Touko 2021 19:40

Samettikukka kirjoitti:
12 Touko 2021 17:18
Sarassa kaikkein eniten odotan, että hän unohtaisi kamerat ja lopettaisi ns. lähes täyspäiväisen "näyttelemisen" ja kameratietoisuuden. Minua ei häiritse olleenkaan että ihminen on introvertti.
Olen ihan samoilla linjoilla. Saran kameratietoisuus ja rooli on katsojalle uuvuttavaa katsottavaa.
Sara tuntu falskilta, samalta miltä niissä ohjelmissa missä olen häntä nähnyt. Ilmeisesti tästä esiintyjäroolista on vaikea päästää irti.

Varsinkin jos vertaa Pinjaan ja Roniin, joiden kanssa on edustamassa nuorempaa sukupolvea, on silmiinpistävän vahvassa roolissa.

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Sara Forsberg

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 16 Touko 2021 00:04

Niin, tai sit se vain on tuollainen.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”