Elina Kottonen

Vastaa Viestiin

Mielipiteesi Elinasta?

5 - Erittäin hyvä ellei täydellinen!
3
21%
4
4
29%
3
5
36%
2
2
14%
1
0
Ei ääniä
0 - Huonompaa saa etsiä!
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 14

Avatar
O.o
Läyhääjä
Viestit: 127
Liittynyt: 11 Syys 2011 01:41
Paikkakunta: Los Santos

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja O.o » 29 Heinä 2012 21:05

JVDS kirjoitti:Elina on aito, sympaattinen ja yksinkertaisesti nappivalinta tähän ohjelmaan. Ehkä jopa se Suomen BB-historian paras juontaja..
Täysin samaa mieltä.

Varmasti pärjäisi juontajana missä tahansa ohjelmassa.
Luonnollinen Elina on omassa hommassaan Suomen eliittiä. Kaiken lisäksi hän on uskomattoman seksikäs nainen..
✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬ ✬✬✬✬✬✬

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 26 Elo 2012 10:40

Hienoa, että Elina on nyt yksin Talk Show'n juontajana. Hienosti vetänyt tähän mennessä Extroja ja Talkkeja Susannan kanssa. Uskon, että hyvin sujuu jatkossakin.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Anira
Ohjaaja
Viestit: 1073
Liittynyt: 02 Marras 2010 10:32

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Anira » 28 Elo 2012 23:44

Elina jatkaa totuttuun tapaan juontamalla hyvin ja tosi luontevasti. :) Toivoisin vaan ettei liikaa soluttaudu massaan ja toistele samoja lauseita värittömästi. Toivottavasti hän osaisi vielä räväyttää!
Mainio juontaja, kaunis nainen ja kyllä hänellä on varmaan nyt edelliskauden jälkeen erilaista perspektiiviä ja tatsia hommaan, kun on talossa kerta vieraillutkin asukkaana. ;) [smilie=a_smitten.gif]

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja dertsi » 29 Elo 2012 18:49

Elina veti omalta osuudeltaan kauden avauksen mainiosti, ja eiköhän sama meno jatku myös Talkeissa. :)

Ihailtavan rauhallisesti Ellu jaksaa vetää, ei hermoile turhia.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Mardis » 29 Elo 2012 19:46

Ellu oli kyllä taas oma ihana itsensä, eikä hermoillut yhtään. Vähän oikee harmittaa kun sitä näkee vaan kerran viikos Talkis, eikä enää ollenkaa extras, vaikka tykkään mä kyllä Cristalistakin. Mut silti... :?

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Mour » 29 Elo 2012 19:57

Elinalle sylin täydeltä ruusuja syystä että on aivan ihana juontaja. :tu Luonteva ennen kaikkea, oikein miellyttävä ja selkeä tapa puhua, ihastuttavan aurinkoinen ja hyväntuulinen olemus. Huippua.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

pööpö
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 20 Syys 2011 00:02

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja pööpö » 30 Elo 2012 01:22

Tänä vuonna mulla ei ole aikaa stalkkaa sitä Lauttasaaren ärrällä, tai täällä, mutta Ellu on mitä on.

Avatar
omelia
Voittaja
Viestit: 707
Liittynyt: 26 Syys 2010 19:17

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja omelia » 30 Elo 2012 01:56

JVDS kirjoitti:Olen ollut ihan täpinöissäni siitä asti kun selvisi, että iki-ihana Elina juontaa myös tulevalla kaudella talkit vieläpä yksin tällä kertaa! En jäänyt yhtään kaipaamaankaan Susannaa siihen vierelle hidastamaan tahtia.
Joo se Susanna oli ihan virhe alun alkaenkin tuohon juontohommaan, ei sujunut niin ei sujunut. Elinalta varmasti homma sujuu yksinkin. Elina on ihan kiva ja hyvä juontaja, mutta edelleen on näitä aiempia Talk-juontajia ikävä, Elinaan en ole vielä samalla lailla tottunut, vaikka hänestä pidänkin. Sitä olen miettinyt joskus, että Elinan asut eivät ole kovinkaan nättejä tuossa Talkissa, että voisiko vähän panostaa niihinkin ja saada jotain nättiä/näyttävää päälle.

Avatar
Häntäheikki
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 01 Syys 2008 01:42

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Häntäheikki » 30 Elo 2012 10:21

Mä just tykkään Elinan pukeutumisesta ja tyylistä kaiken kaikkiaan. Se on vaan niin täydellinen kokonaisuus! Mihin täydellistä muuttamaan..? Nyt ekaa kertaa koko BB:n historiassa odotan sunnuntaita kuin kuuta nousevaa! SUUKKOJA ELINALLE!
Toiveammatti: Elinan bodyguard.
Haluan isona: Treffailla Elinaa.
Haluan vielä isompana: Olla kimpassa Elinan kaa.
Lempiateria: Illallinen Elinan kaa.
Suosikkikappale: Elina, mitä mä teen?
Lempiväri: Elinan mekon väri.
Inhoan: Sitä, kun joku koettaa pokata. Elinaa.
Suosikkijuontaja: Vaikee arvata

Avatar
ysiluokka
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 26 Elo 2009 00:03

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja ysiluokka » 04 Syys 2012 15:05

Taika kirjoitti:Vaikka Elina muutoin mukava onkin, niin se vaikutti (talovierailustaan huolimatta) kauheen etäiseltä - - -
Voi että miten hyvä että joku muukin on tätä mieltä. En ole saanut aikaiseksi lähteä Elinaa kritisoimaan kun se on niin huippu koskematon.

Olen alusta saakka pitänyt Elinaa käsittämättömän viileänä, paikka paikoin jopa kylmänä. Tämä korostui viime kauden loppupuolella, kun asukkaita kidutettiin uima-asuissa huonolla ruoalla. Juontajalla aina sama ote ja hymy. Ehkä Elina itse sanoisi, että on niin professional, mutta ei USA:ssakaan enää muovisuus ole in.

Sande
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 23 Syys 2011 21:02

Re: Big Brother Extra

Viesti Kirjoittaja Sande » 04 Syys 2012 15:43

Elina on kyllä mukava ja ammattitaitoinen, mutta minullakin Elinan pisteet laskivat hiukan viime kauden talovierailun vuoksi.

Vaikka se kiellettiinkin, että Elinalla olisi ollut jokin tuotannon antama tehtävä tai että hän olisi toiminut "tuotannon kätyrinä", niin siltikin hänen käyttäytymisestään jotenkin heijastui se, että käsikirjoitus oli hyvin sisäistetty ja sen mukaan toimittiin.

Päiväkirjahuoneesta asukkaille annettavat käyttäytymisohjeet, roolitus ja tapahtumien lavastaminen pitäisi mielestäni kyllä riittää.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja scorchio » 06 Syys 2012 10:36

Minäkin olen Juutas Toisinajattelija (vai oliko se Väärinajattelija?). Itse itseäni siteeraten:

" Lähetetty: Ti 04.09.2012 10:42
Elinaa mä en viime vuotisen talovierailun jälkeen oikein enää siedä silmissäni. Koko juontaja taloon asukiksi-schaiba oli Suomen BB:n ala-arvoisimpia juttuja. Olen tässä suhteessa (poikkeuksellisesti) konservatiivi ja Vanhan Liiton Änkyrä, ja mielestäni BB:n alkuperäistä ideaa raiskattiin huolella. No, ideahan on viime vuosina ollut muutenkin hukassa (sukulaistenkumminkaimojen talovierailut ja tunnemyrskyjen lypsämiset), eikä katsojat ilmeisesti ole olleet pahoillaan asiasta. Vain minä.

No, Elinasta meni maku, muistot sen itkuntuhertamisista (niin siis se on niin rankkkaa olla talossa, blaa blaa) saavat vieläkin ihokarvat pörhölleen inhosta. Palkintona tosta khröm´aamisesta oli ilmeisesti talk-juontajan pesti."

Mutta nätti on. Tosin se kestovirnekin jo tympii (tyyliin: talossa asukas A itki ikäväänsä [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif] ...jne)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 08 Syys 2012 08:02

Itsellänikin tökkii Elina juuri tuon takia. Itsellä oli niiiiiiin rankkaa olla talossa muutama päivä ja itsestään ei antanut yhtään mitään, mutta sitten Talk Showssa kelpaa olla hymy korvasta korvaan selostamassa kuinka seuraavalla viikolla BB valitsee asukkaista yhden jonka täytyy asua loppukausi roskalaatikossa siihen asti kunnes hänet häädetään ja studioon pitää tulla pelkästään vanhoista sanomalehdistä tehdyt shortsit jalassa. [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif]

Ja toki mitä tunkeilevampia kysymyksiä (joihin ei olisi "asukkaana" missään tapauksessa itse vastannut) pitää kysellä asukkailta, joita ei edes tunnista kun ei ole edes viitsinyt seurata ohjelmaa muuten kuin lukemalla pari uutista sillon tällön ja kuuntelemalla Sainion preppauksen sunnuntaina ennen talkkarin alkua.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
sjoku
Ohjaaja
Viestit: 1099
Liittynyt: 02 Syys 2008 00:13
Paikkakunta: Tampere

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja sjoku » 11 Syys 2012 06:10

Ihanaa Ellua pääsee ihastelemaan myös huomenna, kun neitokainen juontaa Maikkarin Elämä Lapselle- konserttia. :thumbsup

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 11 Syys 2012 12:56

Tirkka kirjoitti:Itsellänikin tökkii Elina juuri tuon takia. Itsellä oli niiiiiiin rankkaa olla talossa muutama päivä ja itsestään ei antanut yhtään mitään, mutta sitten Talk Showssa kelpaa olla hymy korvasta korvaan selostamassa kuinka seuraavalla viikolla BB valitsee asukkaista yhden jonka täytyy asua loppukausi roskalaatikossa siihen asti kunnes hänet häädetään ja studioon pitää tulla pelkästään vanhoista sanomalehdistä tehdyt shortsit jalassa. [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif] [smilie=a_teeth.gif]

Ja toki mitä tunkeilevampia kysymyksiä (joihin ei olisi "asukkaana" missään tapauksessa itse vastannut) pitää kysellä asukkailta, joita ei edes tunnista kun ei ole edes viitsinyt seurata ohjelmaa muuten kuin lukemalla pari uutista sillon tällön ja kuuntelemalla Sainion preppauksen sunnuntaina ennen talkkarin alkua.
Suurimmaks osaks mitä noita Ellun ihqutus-juttuja on saanu lukea/kuulla, ni kaikkihan on enempi tai vähempi siitä, miten nätti/kaunis/söpö jne se onkaan.

Ylläolevaa komppaan juuri mainitun takia, että yhtään ei kylmää kysellä asioita, mihin itekään ei ois vastannut. Mutta onko siinä sit joku tuonkaltainen tunne takana kun Ellu ei juur ikinä käy enää sen kummemmin kiinni noihin ympäripyöreisiin "emmätiiä, niinku, mut kuitseski, ko emmäosaasanoo" vastauksiin?

Hyvin veti Tomi takas: "Kiitos, Susanna". :tu
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 16 Syys 2012 21:04

Kenties se muotiheebo, olikos se nyt Vesa SILVER, valinnut Elinan talkkari-asun? :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 16 Syys 2012 22:01

Elina on kyllä iso pettymys juontaja yksikseen. Sussun rinnalla näytti tiukalta mutta nyt on kyllä ihan nössöilylinjalla menty koko alkukausi. Toitottaa tuotannon käsikirjoitusta minkä ehtii ja improvisaatiosta ei ole tietoakaan. Tosiaan tulee tunne, ettei Elina edes koko ohjelmaa seuraa.
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Risto » 16 Syys 2012 22:03

Jonksu kirjoitti:Kenties se muotiheebo, olikos se nyt Vesa SILVER, valinnut Elinan talkkari-asun? :D
No eikös se nää juontajat stailaa?
rubyblue kirjoitti:Elina on kyllä iso pettymys juontaja yksikseen. Sussun rinnalla näytti tiukalta mutta nyt on kyllä ihan nössöilylinjalla menty koko alkukausi. Toitottaa tuotannon käsikirjoitusta minkä ehtii ja improvisaatiosta ei ole tietoakaan. Tosiaan tulee tunne, ettei Elina edes koko ohjelmaa seuraa.
Tottakai Elina on pettymys kun se pelkästään kertoo tilannekatsauksia häätöäänestyksestä. Oikeestaan se ois ihan sama kuka tuolla olis pölisemässä, MTV3:n chatin puhuva pääkin ajais saman asian ku Elina. Toki on Elinassa sentään jotain silmäniloa, mut siihen se jääkin.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 16 Syys 2012 22:17

Risto kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Kenties se muotiheebo, olikos se nyt Vesa SILVER, valinnut Elinan talkkari-asun? :D
No eikös se nää juontajat stailaa?
Kyl, mut toi olikin tollanen heitto, että ei yhtään huomaa Elinan asun väristä, että toi Vesa on stailannu Elinan. ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Syys 2012 01:39

Tässä vaiheessa voidaankin varmaan jo sanoa että Elina ei ole tuossa talkkarin juontajana kovinkaan paljoa Susannaa parempi. Äänestystilanteiden hokeminen sujuu häneltä luontevammin kuin Susannalta (no onhan se sitä kaksi kautta harjoitellutkin) mutta muuten ei ole yhtään sen parempi kuin Susannakaan. Tekisi mieli sanoa että jopa huonompi koska karismaa hänellä on vähemmän kuin Susannalla.

Toki moni muu on varmaan eri mieltä mutta yhtä kaikki, Elina ei oikein sovi pääjuontajaksi. Susannan kanssa kahdestaan olivat hyvä tiimi, yksinään hän ei toimi ainakaan mun mielestä.
Edit: Silmäniloakin siitä Susannasta oli enemmän kuin Elinasta vaikka ihan nätti tyttö tuo Elinakin on sinänsä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Fdpsv
Asukaskokelas
Viestit: 118
Liittynyt: 03 Syys 2011 13:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Fdpsv » 17 Syys 2012 19:34

Jonksu kirjoitti:
Risto kirjoitti:
Jonksu kirjoitti:Kenties se muotiheebo, olikos se nyt Vesa SILVER, valinnut Elinan talkkari-asun? :D
No eikös se nää juontajat stailaa?
Kyl, mut toi olikin tollanen heitto, että ei yhtään huomaa Elinan asun väristä, että toi Vesa on stailannu Elinan. ;)
Saman heiton heitti Elinakin ennen talkia :------D

Avatar
Plaza-asukki
Sala-asukas
Viestit: 362
Liittynyt: 21 Syys 2011 05:19

Re: Elina Viitanen

Viesti Kirjoittaja Plaza-asukki » 17 Syys 2012 19:53

Tirkka kirjoitti:Elina ei oikein sovi pääjuontajaksi. Susannan kanssa kahdestaan olivat hyvä tiimi, yksinään hän ei toimi ainakaan mun mielestä.
Samaa mieltä. Tylsää, tylsää... Tuntuu etäiseltä, eikä varmaan paljon ohjelmaa seuraile.
Tirkka kirjoitti:
Edit: Silmäniloakin siitä Susannasta oli enemmän kuin Elinasta vaikka ihan nätti tyttö tuo Elinakin on sinänsä.
Eri mieltä. Elina täyttää ulkoiset muodollisuudet oikein hyvin. Tosin se ei riitä.
Viimeksi muokannut Tirkka, 18 Syys 2012 16:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Oiskohan ollut tarkoitus olla noin? Kahteen eri juttuun näytti olevan vastaus mukana tässä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Arkisto”