56. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

56. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Loka 2021 13:52

DC1: 13.27 Asukkaat ovat saaneet postia, Aki lukee.

Päivätehtävä: Sano se lyriikoin

Tästä hetkestä eteenpäin kommunikoitte toisillenne vain tunnettujen laulujen lyriikoita käyttämällä. Sääntö on voimassa niin kauan kunnes Big Brother toisin ilmoittaa.

Terveisin, Big Brother

Lisäohjeet:

Kaiken, mitä sanotte tämän kirjeen lukemisen loputtua, on oltava olemassa olevan tunnetun musiikkikappaleen lyriikoista tai kappaleen nimestä poimittua. Puheitanne seurataan tarkasti ja säännön laiminlyönnistä seuraa rangaistuksia. Lyriikoita ei saa laulaa, vaan ne lausutaan. Tehtävä on voimassa kunnes Big Brother toisin ilmoittaa.


Pekka: "Häviöstä sä voit olla työtön, hahaha!"
Lasse: "Hei beibi, tule ja rakasta mua koko yö."
Taavi: "Tahdon olla sulle hyvin hellä."
Ville: "Big butts cannot lie."
Aki: "Vasara ja nauloja ja porakone."
Sami: "Aivan paska reissu."
BB: "Tämä on Big Brother. Lukekaa saamanne ohjeet uudelleen."

Ville lukee kirjeen lisäohjeet uudestaan.

DC1: 13.29 Talossa lausutaan yksittäisiä sanoja harvakseltaan. Ville kutsutaan pk-huoneeseen ja sanoo "Sori oon pahoillani kaikest".

DC1: 13.31 Ville on tullut pois pk-huoneesta ja asukkaat käsketään sohvalle. Ville lukee tehtäväkirjeen uudelleen.

Ville nyökkää ja taittelee kirjeen keittiösaarekkeelle. Ilman lisäkommentteja asukkaat alkavat toimia ohjeiden mukaisesti.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Loka 2021 15:38

DC1: 15.22 BB: "Tämä on Big Brother. Varastohuone on nyt auki."

Varastohuoneessa on pyykkisäkit ja asukkaat päättelevät, että on siivouksen aika. Asukkaat ottavat pyykkisäkit ja siivousvälineet varastohuoneesta ja alkavat siivota sekä vaihtaa lakanoita.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Loka 2021 17:04

DC1: 16.38 Asukkaat ovat sohvalla ja suorittavat lyriikka-päivätehtävää kuka mitenkin.

BB: "Tämä on Big Brother. Tehtävä on päättynyt."
Jasmiina: "Ei vittu! Tsiisus crist, mitä paskaa!"
Pekka: "Ei tää nyt niin pahaa oo!"
BB: "Tämä on Big Brother. Teille on postia."

Jasmiina sanoo, että hän ei jaksanut enää kuunnella porukkaa. Anssi meni hakemaan kirjekuorta ja arvelee, että nyt tulee rankkua, kun joskus sanottiin pelkkiä bändien nimiä. Melody pohtii, kommunikoivatko he tehtävän aikana, mutta Pekka kommentoi, että miten kommunikointi tulkitaan. Ville mietti, että miten katsotaan tunnetut biisit.

DC1: 16.40 Anssi menee seisomaan keittiösaarekkeen taakse.

BB: "Tämä on Big Brother. Saatte avata kirjekuoren."
Anssi avaa kirjekuoren ja lukee sen sisällön.

Jatkoa päivätehtävään: Sano se riimein

Tästä hetkestä eteenpäin kommunikoitte toisillenne vain riimejä käyttämällä. Kaikkeen mitä sanotte, on lisättävä loppuun riimi.

Terveisin, Big Brother

Lisäohjeita:

Kaiken, mitä sanotte tämän kirjeen lukemisen loputtua, on päätyttävä riimiin. Tämä koskee myös yksittäisiä sanoja. Jos sanotte esimerkiksi "päiväkirjahuone", on sen jälkeen sanottava mitä tahansa, mikä rimmaa päiväkirjahuoneen kanssa. Puheitanne seurataan tarkasti ja säännön laiminlyönnistä seuraa rangaistuksia. Riimejä ei saa laulaa, vaan ne lausutaan. Tehtävä on voimassa kunnes Big Brother toisin ilmoittaa.


Ville: "Kaikki meistä varmaan tietää, mitä tarkoittaa riimi, koska silloin me ollaan yhtenäinen tiimi."
Riimittely alkaa BB-talossa.

DC: 16.43 Anssi häärää keittiössä.
Anssi: "Miettikää tarkkaan, mitä sanotte, ettei jo... muuten sitä kadutte."
Pekka ja Taavi nauravat.
Samir: "Se Anssi oli lähellä, kohta mennään kädellä."
Pekka: "Anssi, ku perseestänne hilaat sen, se ei päivää tätä pilaa."
Samir: "Ei, hei."
Anssi nauraa ja menee polvilleen keittiön lattialle ja hakkaa nyrkillä lattiaan. Myös Pekka ja Juhani nauravat sohvalla.
Samir Pekalle: "Ole vaan hiljaa, ni me voidaan huutaa kilpaa."
Keittiön ja olohuoneen ympäristössä repeillään Pekalle.
Juhani: "Hyvää yritystä ei kannata tyriä."
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 30 Loka 2021 19:51

DC1: 19.14 Jasmiina on pk-huoneessa. Pk-huoneesta kuuluu Jasmiinan huutoa. Asukkaat nauravat sohvalla.

Jasmiina tulee kiroillen ulos pk-huoneesta ja menee puhisten keittiöön.

DC1: 19.15 BB: "Tämä on Big Brother. Tehtävä on päättynyt."

Pekka ja Melody ihmettelevät, mitä Jasmiina raivosi pk-huoneessa. Melody sanoi sen kuuluneen huoneen ulkopuolelle. Jasmiina sanoo, ettei ole koskaan kokenut tällaista vitutusta ja turhautumista.

Pekka: "Tulikohan siellä äsken Niko Saaris -pätkää?"
BB: "Tämä on Big Brother. Pekka, rikot sääntöjä."
Anssi: "Nii se oli joo. Tuotannosta puhumista."
Pekka: "Joo, totta."

Jasmiina: "Mä en oo koskaan kokenut näin suurta vihaa. Mä olin aivan valmis rikkoon jotain, et mä pääsen ulos täältä oikeesti. Siis mä olin, et mä heitän ton lasin, et mä en vittu kestä tätä enää."
Melody: "Oikeesti?"
Jasmiina: "Ihan oikeesti."
Minna: "Sä et ymmärrä sitä, mut näin."
Taavi: "En mäkään siitä tykännyt. Se oli alkuun, eka tunti oli OK."
Jasmiina: "Mulla kiehu tänään niin pahasti päässä."
Minna: "Se alko helpottaa loppua kohden."
Taavi: "Sit nää innokkaat kyseli koko ajan. Mä en jaksanu ajatella."
Jasmiina: "Joo."
Melody: "Nii mut, se helpottaa loppuun asti, sit ku ei ylimieti kaikkea. On vaa hiljaa, jos en mä ota vastaan. Mä oon vaa jotain 'totta ku kirkon rotta' tiätsä."
Minna: "Joo, se niinku helpotti sinne loppuun, mut joo aluksi se niinku..."
Melody: "Joo, ihan raivostuttavaa, mut sit ihan sama, ei täs voi mitään."

DC1: 19.17: Jasmiina sanoi, että hänestä pahinta oli kuunnella muita. Melody ihmettelee, miten se voi olla pahinta. Melody kysyy, oliko pahinta, että muut rimmailu, kun ei itse halua. Jasmiina syö keittiösaarekkeella.

Jasmiina sanoo, että tämä oli pahin ikinä. Jasmiina sanoo tehtävää pahimmaksi ikinä ja hän oli ihan raivona, mutta ei osaa selittää tunnetilaansa. Jasmiina sanoo huomanneensa, että myös Minna oli ihan raivona. Pekka toteaa, että nyt he ovat vahvempia ja tästäkin selvittiin.

Jasmiina sanoo, että jos tehtävä olisi kestänyt vielä pari-kolme tuntia, hän olisi paiskannut jonkun esineen ja hän oli aivan raivona. Tämä oli pahin ikinä, Lemmenjoki "ei", heinät "ei". Tehtävä häiritsi Jasmiinan elämää niin paljon, kun muut tulivat hassunhauskoilla runoilla. Jos tulisi tehtävä, jossa pitäisi olla ihan hiljaa, olisi sekin parempi Jasmiinan mielestä, kun joutuisi kuuntelemaan paskoja juttuja.

DC1: 19.19 Ville tulee sanomaan laulun sanoista (ensimmäinen päivätehtävä), että niitä oli pakko sanoa, kun ei ollut muuta tekemistä. Jasmiina vielä päivittelee tehtävää ja Pekka sanoo, että tehtävä on ohi, ei ole hätää, mitään ei hajonnut talosta, eikä Jasmiina lähtenyt kävelemään. Jasmiina jo hieman hymyili ja on jo rauhoittunut.

Pekka nauraa vielä pk-huoneesta kuultua Jasmiinan huutoa. Jasmiina naurahtaa vielä lopuksi, että nukkuisi mielummin ulkona makuupussissa kuin olisi tehnyt tämän. Jasmiina lähtee laittamaan lautasen tiskikoneeseen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Jäkälä
Sveitsi
Viestit: 91
Liittynyt: 03 Syys 2021 14:10

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jäkälä » 31 Loka 2021 00:09

DC1:klo.23.50 Ilimotettiin häädössä olevat.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 31 Loka 2021 00:53

DC1 aiemmin:

23.50 Asukkaat on käsketty sohvalle.

BB: "Tämä on Big Brother. Olette nimenneet seuraavat henkilöt häätöäänestykseen... Juhani, Lasse, Anssi, Sami ja Pekka."

Juhani sanoi nimensä kohdalla "se oli siinä, jaaha" ja nosti kätensä ilmaan.
Lasse kommentoi "tuo noi niin" ja jatkoi syömistä.
Anssi nosti kätensä ilmaan sanoi "bingo".
Sami heilutti vasemman käden sormia sanomatta mitään.
Pekka vain nyökkäili nimensä kuultuaan.

Lasse ja Juhani sanovat kaikkien nimien jälkeen, että nyt lähtee mies. Anssi spekuloi, että lähtee kaksi kerralla. Kovin suuria tunnereaktioita ei sohvalla nähdä. Samir huolehtii, miten (porilais)grillin käy.

23.52 Aki menee halaamaan häätöäänestyksessä olevia ja Jasmiina toivottaa tsemppiä. Pekan mielestä "osakekurssi" on kova niillä, jotka tästä selviävät, jos kaksi lähtee.

Juhani sanoo, että "juniori" (Lasse) otettiin nyt mukaan häätöäänestykseen konkareiden kanssa. Pekka arvioi, että ei huonoille häviä, jos huomenna lähtee. Monet spekuloivat, että kaksi lähtee sunnuntaina. Juhani kommentoi, että "tällaisia tapetteja täältä saa lähteäkin".

23.54 Anssi sanoo, että jos hän joutuu lähtemään, niin haluaa Pekan kanssa lähteä. Juhani heittää, että mitä, jos koko (häätö)huone lähtee, eikä kukaan tule takaisin. Anssi pitäisi tuota pahana.

Pekka sanoo, että huomenna (sunnuntaina) on "big night". Pekka sanoo, että huomenna, jos lähtee, voi lähteä tyytyväisenä. Jos saa jäädä, voi jäädä todella hyvillä mielin.

23.55
Anssi: "Sanotaanko näin, että... Pekka, Pekka, Pekka! Jos tänne jää, niin voi sanoa, tästä tulee tulee hyvin mielenkiintoinen viimeinen kuukausi sen jälkeen."
Pekka: "Niin tulee, koska mä voin sanoa, että pitääkö tehdä sittenkin taktiikan vaihdos?"
Anssi nauraa.
Anssi: "Ei mut, se on vika kuukaus. Ymmärtää hyvin."
Pekka: "Jengi alkaa pelaamaan."
Anssi: "Jep."
Pekka (nyökyttelee): "Jengi alkaa pelaamaan. Nyt pitää sit, jos huomenna selviää ni ehkä minäkin teen taktiikan muutoksen."

Melody on ollut kauempana sohvalta kuuntelemassa.
Melody: "Mikä on taktiikan muutos?"
Sami: "Päiväkirjahuone."
Pekka: "Päiväkirjahuoneessa puhutuista asioista ei voi puhua."
Melody: "Mistä?"
Pekka: "Että niinku siis muutanko taktiikkaa."
Melody: "Mä siis mietin, mikä on se taktiikka?"
Pekka: "Mä siis pystyn... mä niinkun pystyn, kaikki varmasti pystyy jälkikäteen perustelemaan, että minkä takia on missäkin. Niinku, minkä takia on häädössä. Mutta sillee, että mikä mulla on ollu taktiikka, ni..."

23.57 Pekka sanoo Lasselle, ettei hän ole untuvikkojen kanssa häädössä. Sami tajuaa pääsevänsä pakkaamaan ja sanoo jo unohtaneensa rutiinin. Anssi on lähdössä hyvällä fiiliksellä, jos joutuu lähtemään. Viimeinen kuukausi tulee olemaan se, missä järjestyksessä lähtee, järkeilee Anssi ja sanoo, että finaaliviikolla voi olla vain tietty määrä asukkaita.

Samir spekuloi, että tänä vuonna finaaliviikolla on enemmän asukkaita, koska finaaliviikko on niin tylsä katsojan näkökulmasta Samirin mielestä.

Keskustelu siirtyy Samirin ja Lassen tekemään kakkuun.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”