Minna Autio

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Sometilit, klassikkoheitot, horoskoopit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2022 17:05

5 - Suosikki
6
3%
4
12
7%
3
17
9%
2
20
11%
1
35
19%
0 - Inhokki
90
50%
 
Ääniä yhteensä: 180

Pölperö
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 20 Syys 2021 01:27

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja Pölperö » 03 Marras 2021 18:36

En voi käsittää tämmöstä naisvihaa. Minna ja Lasse pani yhteisellä päätöksellä, Lasse käyttäyty aika lapsellisesti sen jälkeen. Kummallista ettei voi Minnan kanssa jutella ihan siinä ku muidenkin.
Järkyttävää kuinka edelleen nainen joka haluaa seksiä saa tämmöset vihat päälleen. Minna on ihan tavallinen ja peruskiva ihminen kuitenkin.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Marras 2021 18:42

Minna ei ollut kovin peruskiva ensimmäisellä kerralla. Pikemminkin päinvastoin. Eikä Minnaan kohdistuneella kriitiikillä ollut syyt löytyneet seksistä, vaan siitä miten Minna käyttäytyi muita kohtaan. Minna itse myönsi heti talosta lähdettyään olleensa veemäinen.

Tämä toinen kerta oli Minnalta paljon parempi. Toki Minna tiesi, miksi häntä arvosteltiin ja osasi muuttaa käyttäytymistään. Mutta ei tosiaan mitään pahaa sanottavaa tällä kertaa.

Kiitos Minna!

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja chamomile » 03 Marras 2021 18:46

En ole tiennyt, että Minna sai seksin harrastamisesta vihat päälleen. itse en vain pitänyt hänestä asukkaana ensimmäisellä kierroksella. Ihan sama, mitä kukin tekee peiton alla. Mutta pliis älä valitse Lassea häädettäväksi.

Avatar
Uppercut
Työläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 09 Syys 2007 22:40

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja Uppercut » 03 Marras 2021 19:01

Hei hei Minna. Ei jää ikävä tällä toisellakaan kerralla. 0/5

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja ramasee » 03 Marras 2021 19:05

Minna oli edukseen toisella kerrallaan. Ei jää ikävä, mutta olen kuitenkin tyytyväinen, että kävi. Sain hänestä nyt paremman kuvan mitä aiemmalla käynnillään. Laskin jo nollaan, mut nostan ykköseen kuitenkin.
Laura vie, muut vikisee!

Pölperö
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 20 Syys 2021 01:27

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja Pölperö » 03 Marras 2021 19:57

Kyllä se vaan on jäätävää naisvihaa, kun seksiä harrastanut nainen saa älyttömät määrät todella ilkeitä huora-, paskamutsi- jne mitä rumimpia haukkuja, ja saman tehnyt mies ei yhtään mitään. Ja jos ette sitä nää niin ootte asialle umpisokeita.
En tiä miten täällä kun vasta sain aikaseks kirjautua enkä oo tän palstan menoa viä lueskellut mutta yleisesti näin. Hyi.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 03 Marras 2021 19:59

Yleisesti muualla, ei täällä.

Tervetuloa. [smilie=a_goodjob.gif]

Pölperö
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 20 Syys 2021 01:27

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja Pölperö » 03 Marras 2021 20:43

Kiitos 🙂
Oon kyllä vanha tuttu täällä, ahkera liverapsaaja lähinnä ollu, tykkään litteroida keskusteluja 🙂
Nyt en saanu mitenkään päin kaivettua vanhoja tunnareita joten siks uus nicki.

Meni aika off-topic joten Minnasta sen verran, että abt tähän asti ois mun mielestä paukut riittäny, eka lähtö oli turhan aikainen. Vielä ois kyllä tästäkin porukasta löytyny turhempia jotka heittää jonkkaan ennen Minnaa.
Peruskiva nainen, jolla itsetunto kunnossa kuten se tossa iässä usein alkaa olemaan.
Kiitos Minnalle käynneistä!

[Yp näköjään muutti mielensä ja poisti viestinsä ja mun vastauksen tästä, oh well that's ok with me 👍]
Edit: En poistanut. Siirsin tänne. - Z

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 03 Marras 2021 23:42

Minnan toinen tuleminen (ja meneminen) oli ihan OK. Olisi siitä varmaan saanut enemmänkin irti, mutta tällä kaudella ja tuotannon asennolla ei mistään asukkaasta tunnuta saavan ihan mahdottoman paljon irti, joten siinä meni hyvin muiden joukossa, eikä ollut Pekkaa pahempi. Varmaan myös kirkasti kuvaansa vähän.

(Vähän myös ihmettelen kaikkea Minna-negaa siltä ensimmäiseltä rundilta... mutta ehkä näin intohimottomalla kaudella täytyy vähästäkin repiä katsojana intohimoja.)

Avatar
J4nsku
Kuhnuri
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Loka 2011 14:15

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja J4nsku » 04 Marras 2021 00:19

Mulla ei jäänyt MInnan ekasta visiitistä kovin kirkkaita muistikuvia kuin pariutuminen Lassen kanssa ja se kausikorttijupakka ekalta viikolta. Sanottakoon etten pariutujista välitä (mikäli ei ohjelmaan muuta anna) sukupuolesta riippumatta.

Tällä kakkoskäynnillä Minna itsessään oli ok, aika harmiton. Twistinä hänen tuominen taloon ja nimeämisten tuplaaminen oli aika plääh. Tuotannolla on ilmeisesti jokin fiksaatio näihin BB-parisuhteisiin ja Minna varmaankin tuotiin siinä toivossa että saataisiin "Misse" takaisin. Ihan hyvä ettei näin käynyt.

Viikko ja kolme päivää oli ehkä liian pitkä kesto tälle vierailulle kun tuotanto on niin mielikuvituksetonta. Loppupuolella päällinen tunne oli itselläni sama kuin Sainiolla: "mitä ihmettä hän tekee tuolla talossa?" Nimeämistwisti olisi ollut kiinnostavampi vaikka jollain nimeämiskilpailulla.

Itse Minnasta mulla jäi loppukäteen ihan neutraali fiilis eikä ole mitään häntä vastaan, vaikka en hänen toiseen tulemiseen aluksi kovin lämpimästi suhtautunut. Kaikkea hyvää hänelle!

Bitchy
Nevahööd
Viestit: 25
Liittynyt: 04 Marras 2021 00:42

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja Bitchy » 04 Marras 2021 00:53

Minna oli ainoa jo häädetyistä jonka olisin suonut jäävän taloon: sinällään olin tyytyväinen paluuseen.
Olisin kuitenkin toivonut että Minnan paluusta olisi saatu enemmän irti, nyt jäi toteutus ohkaiseksi.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja chamomile » 04 Marras 2021 21:52

:madone: Olis valinnu Lassen häätöön!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Marras 2021 22:07

chamomile kirjoitti:
04 Marras 2021 21:52
:madone: Olis valinnu Lassen häätöön!
Mitä tarkoitat? Onko sanonut jossain noin?

Edit: Vastaus olikin koosteketjussa, sori
a walking disaster

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minna Autio

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 06 Syys 2023 21:24

Minna on mukana Sinkkulaivalla ja ilmeisesti ilta on päättynyt lämpimissä tunnelmissa. :umh:

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a ... a6308a462f
Totuus on tuolla ulkona.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”