24/7-palvelu tänä vuonna?

Keskustelua liittyen Suomen toiseen Big Brotheriin.
Vastaa Viestiin
Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 12 Syys 2006 19:48

Ruotsin bb:ssä oli tänä vuonna sellainen asukkaiden seurantasysteemi 24/7 nettikatselijoille, että webbisivulla oli sellainen pieni talonpohjapiirrustus, josta näkyi missä huoneessa kukakin kilpailija oli.
Varmaan perustui jotenkin tuohon kannettavaan mikrofonilähettimeen.
Tälläinen systeemi ois kiva suomessakin, tietäisi jos joku on vessassa tai päiväkirjahuoneessa. Välillä menee etsiessä jotain ihmistä, eikä löydä millään missä hän vaikuttaa.

Samoten ruotsin bb:ssä näkyi talon sisälämpötila ja ulkolämpö. Ois kiva nähdä paljon niillä on sisällä lämmintä kun ne aina silloin tällöin valittaa kuumuutta. Ja ulkolämpö ois ja kiva nähdä varsinkin tän viikkotehtävän aikana kun ne on niin paljon ulkona.

Ei ois varmaan hankala toteuttaa, ainakaan ton lämpötilamittausten osalta.
Nythän melkeen joka toinen nörtti pystyy jo työpaikaltaan katsomaan netin kautta kotinsa lämpötiloja.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 12 Syys 2006 20:03

Yleensä nettipalvelusta toteaisin, että klippivalikoima on surkea. Niin paljon loistavia hetkiä jätetty pois ja toisaalta aivan turhia pätkiä otettu mukaan. Tästäkin viikkotehtävästä olisi voinut jo koota klipin pelkistä Henan tylytyksistä. Mutta ei. Suurimmaksi osaksi tylsiä klippejä. Ja kaiken lisäksi niitä on aika vähän. Ei ole panostettu laatuun eikä määrään. :thumbsdown

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Syys 2006 21:31

Ohjaus on taas perseestä: näytetään tyhjää saunaa kun jengiä olohuoneessa. Netti-tv pätkii.

Nyt prkl. :twisted:

Minttu
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 02 Syys 2006 20:36

Viesti Kirjoittaja Minttu » 17 Syys 2006 19:03

Itselläni ei tuota netti 24/7 palvelua vielä ole, olen ollut kahden vaiheilla ostaisinko vai en.
Onko kellään muistissa milloin viime bb:ssä tuli halvempi hinta 24/7 palveluun? Oliko bb:n puoliväli jo ylitetty? Vai muistelenko aivan väärin? :roll:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Syys 2006 19:08

^^Mun mielestä vähän puolenvälin jälkeen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Nani
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Loka 2005 12:45

Viesti Kirjoittaja Nani » 17 Syys 2006 19:25

Sen jälkeen tuli halvemmaksi kun puoliväli oli ylitetty. Muistan siksi niin hyvin, koska itse hankkisin 24/7 kaapeliin vielä alkuperäisellä hinnalla, ja alle viikon päästä hinta halpeni.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Syys 2006 19:39

^^^Mahto V****taa. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Nani
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Loka 2005 12:45

Viesti Kirjoittaja Nani » 17 Syys 2006 19:59

No ei oikeestaan. Osasin sitä odottaa, koska oli kuitenkin keskusteluja käyty mahdollisesta hinnan alennuksesta. Sitähän suoranaisesti vaadittiin silloin. Ja ajattelin, että pari päivää kaemmin kuitenkin saan katsoa ja olihan se pakko hankkia sitten loppujen lopuksi.

everon
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 21 Syys 2006 07:19

Viesti Kirjoittaja everon » 21 Syys 2006 07:25

Tarkoitus on kans hankkia tuo 24/7 nettilähetys, kunhan hinta ensin puolittuu. 30 euroa en sentään ole valmis maksamaan tästä hommasta. Toi 5 €/päivä on aivan uskomaton ryöstöhinta. Kerran olen tuon tunnin lähetyksen ostanut, palveluun tutustumisena.

Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 01 Loka 2006 20:07

Kumman kautta tätä 24/7 nyt kannattaisi sitten katsoa? Eli netti tv:n vai Digiboxin? Auttakaa nyt avutonta, mulla siis on digiboxissa joku kortti sisällä :roll: onkohan se nyt juuri se, mikä pitääkin? Ja sitten vaan tilaan sen palvelun siihen? :oops: :oops: :roll:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 01 Loka 2006 20:16

Sinulla on siis kaapelidigiboxi ja sen kortinlukijassa älykortti? Kortin olet varmaankin vuokrannut paikalliselta kaapelitv-yhtiöltä?

Mikäli noi täsmäävät niin sinulla on juuri tarvittavat laitteet - sitten vaan tilaamaan itse palvelu kaapelitv-operaattoriltasi.

Jax_KiBez
Läyhääjä
Viestit: 134
Liittynyt: 29 Syys 2006 16:07

Viesti Kirjoittaja Jax_KiBez » 01 Loka 2006 21:34

Onkos toi nettitv:n 1vrk tasan 24h? et jos tilaan tänään sen niin se on huomisiltaan asti

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 01 Loka 2006 21:41

Jax_KiBez kirjoitti:Onkos toi nettitv:n 1vrk tasan 24h? et jos tilaan tänään sen niin se on huomisiltaan asti
On se varmaankin 24h. Mutta noi netti-tv:n hinnat on kyllä naurettavia. 3 euroa lisää niin voisit katsoa jo 5 päivää.

Jax_KiBez
Läyhääjä
Viestit: 134
Liittynyt: 29 Syys 2006 16:07

Viesti Kirjoittaja Jax_KiBez » 01 Loka 2006 21:43

TSN kirjoitti:
Jax_KiBez kirjoitti:Onkos toi nettitv:n 1vrk tasan 24h? et jos tilaan tänään sen niin se on huomisiltaan asti
On se varmaankin 24h. Mutta noi netti-tv:n hinnat on kyllä naurettavia. 3 euroa lisää niin voisit katsoa jo 5 päivää.
Niin, mutta 3 euroakin on paljon tällä hetkellä liikaa, vituttaa rahastus, vois olla
1h 0.5€
1vrk 2€
5vrk 4€
24/7 max. 20€

Ansq
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 02 Loka 2006 09:38

Viesti Kirjoittaja Ansq » 02 Loka 2006 09:41

Osaako joku neuvoa kun tilasin aamulla 24/7:n 5 vuorokaudeksi, mutta kun sivut olivat niin tukossa, en päässyt "Palaa myyjän palveluun" -linkin kautta takaisin. Ja nyt tää herjaa kokoajan että "Osta katseluaikaa", vaikka Nordean solossa mulla näkyy kyllä suorituksena tää maksu. Että miten tän nyt sais toimimaan?

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 02 Loka 2006 15:22

TSN kirjoitti:On se varmaankin 24h. Mutta noi netti-tv:n hinnat on kyllä naurettavia. 3 euroa lisää niin voisit katsoa jo 5 päivää.
Jepujee.. Mulla kävi huono tuuri kun olin ostamassa Kroisos tehtävän aikana 5vrk:ta.. Prepaid liittymässä oli puheaikaa 7.99€.. 5 päivän hinta olisi ollut 8€

Vihaako jumala minua?

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 10 Loka 2006 18:41

Jaha. Nyt taitaa loppua DC2:sen kattelu Elisan liittymällä. Kun avasi DC2:en niin tärähti ensin ruutuun:

13. Lokakuuta lähtien Director's Cut 2:en katselu edellyttää palvelun aktivointia koodilla, jonka saat OmaSaunalahti-palvelusta.

Ei taida tippua. On se kiva, että kaikki maksaa saman, ja ne joilla sattuu olemaan Vihtalehti saa puolet enemmän. Sponssaus on cuulia hommaa :totallybored: Ihankun joku vaihtaisi tuon takia palveluntarjoajaa, etenkin kun olisi asukkaita pikkasen vähemmän jäljellä kun sen piuhan saisi auki.. Aivan sama, ulkona tavataan!
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 11 Loka 2006 13:02

Dick_Solomon kirjoitti:Jaha. Nyt taitaa loppua DC2:sen kattelu Elisan liittymällä. Kun avasi DC2:en niin tärähti ensin ruutuun:

13. Lokakuuta lähtien Director's Cut 2:en katselu edellyttää palvelun aktivointia koodilla, jonka saat OmaSaunalahti-palvelusta.

Ei taida tippua. On se kiva, että kaikki maksaa saman, ja ne joilla sattuu olemaan Vihtalehti saa puolet enemmän. Sponssaus on cuulia hommaa :totallybored: Ihankun joku vaihtaisi tuon takia palveluntarjoajaa, etenkin kun olisi asukkaita pikkasen vähemmän jäljellä kun sen piuhan saisi auki.. Aivan sama, ulkona tavataan!
AHAA eli on siis pystynyt katsomaan DC2 muillakin operaattoreilla?! Joku mulle väitti ett väärinkäytökset ois minimaalisia.

Sitä paitsi saunalahtelaiset maksoi vielä kaudesta femman vähemmän :D

Tällästen väärinkäytösten takia nyt kuitenkin joutuu räpeltämään jotain koodeja sinne. Hiton hienoo. Tai siis saunalahti saa tästä kyl paskaa niskaan ettei oo alunperin hoitanut asiaa niin ettei muut pääse tsiikaa dc2. Nytkin vielä pygii ihan hitosti, että löytää jostain jonku oikean koodin yms. Pientä noottia tässä lähetelty saunikseen päin..

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 11 Loka 2006 13:17

sally kirjoitti:AHAA eli on siis pystynyt katsomaan DC2 muillakin operaattoreilla?! Joku mulle väitti ett väärinkäytökset ois minimaalisia.

Sitä paitsi saunalahtelaiset maksoi vielä kaudesta femman vähemmän :D

Tällästen väärinkäytösten takia nyt kuitenkin joutuu räpeltämään jotain koodeja sinne. Hiton hienoo. Tai siis saunalahti saa tästä kyl paskaa niskaan ettei oo alunperin hoitanut asiaa niin ettei muut pääse tsiikaa dc2. Nytkin vielä pygii ihan hitosti, että löytää jostain jonku oikean koodin yms. Pientä noottia tässä lähetelty saunikseen päin..
Joo. Aluksi en itsekään tätä tajunnut, mutta oisko ollu siinä nettiliven vieressä pyörivässä chatissa asiasta ja sit kokeilin ja toimi hyvin. En koe tehneeni mitään väärinkäytöstä, jos tällaiseen viitaatkaan, jos se toimii niin totta ihmeessä mä katon ;)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 11 Loka 2006 13:20

Dick_Solomon kirjoitti: En koe tehneeni mitään väärinkäytöstä, jos tällaiseen viitaatkaan, jos se toimii niin totta ihmeessä mä katon ;)
joo siis syytän suoraan saunalahtea, että ovat tehneet niin paskat säädöt alunperin, että nyt vaatii jotain himmeitä koodeja mitä ei löydy mistään, eikä meillä siltikään näy DC2 vaikka ikään kuin maksetaan siitä koko ajan. :evil:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 11 Loka 2006 13:28

sally kirjoitti:joo siis syytän suoraan saunalahtea, että ovat tehneet niin paskat säädöt alunperin, että nyt vaatii jotain himmeitä koodeja mitä ei löydy mistään, eikä meillä siltikään näy DC2 vaikka ikään kuin maksetaan siitä koko ajan. :evil:
Miksei näy?

Aktivoimiskoodia ei tosiaan löydy mistään.

Onneksi Saunalahden tuki toimii hyvin. Etenkin sähköpostilla. Vastausaika noin 5-6 päivää ja vastaus ei koskaan ole sellainen, että siitä olisi jotain hyötyä. Itse valitin elokuun lopussa siitä, ettei DC2 toiminut. Saunalahden tuki vastasi 6 päivää myöhemmin (siinä vaiheessa DC2 toki toimi jo) seuraavalla sutkautuksella: "Onko teillä saunalahden adsl yhteys? Mikäli on, ilmoittakaa teidän ip-osoite jotta voitais tarkistaa missä ongelma on." Aika legendaarista.

Varmastikin juuri samat tyypit leikkaavat Suomen Big Brotheria ja hallitsevat maailmaa. :wink:

(edit: typoilua ja lisäilyä)

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 11 Loka 2006 15:30

silmä kirjoitti:
sally kirjoitti:joo siis syytän suoraan saunalahtea, että ovat tehneet niin paskat säädöt alunperin, että nyt vaatii jotain himmeitä koodeja mitä ei löydy mistään, eikä meillä siltikään näy DC2 vaikka ikään kuin maksetaan siitä koko ajan. :evil:
Miksei näy?

Aktivoimiskoodia ei tosiaan löydy mistään.

Onneksi Saunalahden tuki toimii hyvin. Etenkin sähköpostilla. Vastausaika noin 5-6 päivää ja vastaus ei koskaan ole sellainen, että siitä olisi jotain hyötyä. Itse valitin elokuun lopussa siitä, ettei DC2 toiminut. Saunalahden tuki vastasi 6 päivää myöhemmin (siinä vaiheessa DC2 toki toimi jo) seuraavalla sutkautuksella: "Onko teillä saunalahden adsl yhteys? Mikäli on, ilmoittakaa teidän ip-osoite jotta voitais tarkistaa missä ongelma on." Aika legendaarista.
voi helvetti. pakko soittaa kohta perään ja olla vähemmän mukava kuin mitä emailissa osaan olla :twisted:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2006”