Viinaa, viinaa ja enemmän viinaa...

Keskustelua liittyen Suomen toiseen Big Brotheriin.
Lunara
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 20 Elo 2006 15:33
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lunara » 04 Syys 2006 09:43

Onneksi nyt loppuviikosta on rauhoituttu tuon ryyppäämisen kanssa! Minulla meinasi jo hermot mennä, ei minua kiinnosta katsoa lähes joka ilta, kuinka porukka kännää eikä edes osaa sitten käyttäytyä.

Esimerkiksi kerran viikossa riittäisi, esim. viikonloppuna ja sitten, jos on joku erikoistapaus.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Syys 2006 09:44

Kerta viikossa voisi olla passeli määrä alkoholin tarjoilulle. Ja sanktioita kehiin, jos joku apina ei osaa käyttäytyä. 8)
Who is she? Where did you find her?

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 04 Syys 2006 13:54

Juu tosiaan liikaa vinettoa on mielestäni tarjoiltu. Kännihölmöilyä tahtoo kyllä nähdä muttei tuollaista kokoajan kiitos.

Vastapainoksi BB voisi kehittää jonkinnäköistä seurattavaa ja asukeille tekemistä. Enkä nyt tarkoita että askartelevat mitään nurkissa vaan jotain enemmän kilpailuhenkistä.

Avatar
Jen-na
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 03 Syys 2006 21:00

Viesti Kirjoittaja Jen-na » 04 Syys 2006 14:41

minna kirjoitti:Kännihölmöilyä tahtoo kyllä nähdä muttei tuollaista kokoajan kiitos.
Totta. Onhan sitä välillä hauska katsoa, mutta kaikkeen menee maku ja olen varma, että kohta menee, ainakin minulta.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 04 Syys 2006 14:48

sickboxing kirjoitti:Ois hauskaa jos niillä synttäreillä ei olis ollenkaan viinaa, mahtais porukkaa ketuttaa. :)
No sehän olikin sitten hauskaa katsottavaa, lettukestit. :roll:

Mä en jaksa ottaa mitään hysteeristä itkuasennetta tähän alkoholipolitiikkaan, koska viimevuotiset sohvalahnailut ovat tänä viikonloppuna olleet talossa jo yllättävän lähellä. Myönnän viime viikkoisen örveltämisen menneen yli, mutta onko bb:n aina pakko tehdä siitä viunan antamisesta niin iso haloo? Miksei vaikka vähän viiniä voisi olla joskus sen peruspaketin mukana mitä asukkaat saavat talon puolesta, ja sitä voisi sitten hiljalleen tissutella kun siltä tuntuu. Tuskin sitä kukaan lähtisi suorilta juomaan jos sitä melko vähäisen määrän takia olisi annosteltava tarkkaan. Ja sit vois olla päivätehtävät joista palkintona bileet viikolla JOS niitä silloin halutaan järjestää, mut ei isompia kuin kerran. Mut joka viikonloppu ois joka tapauksessa kiva saada jotain säpinää, tuolloinhan on eniten katsojiakin eikö? Eli nyt ainakin joka viikonloppu ne bileet, ja jos siel joku jatkaa (Mika)Sikailua niin tyyppi hiuksista...

jne.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 04 Syys 2006 17:14

Kyllä tuonne taloon lisää brenkkua tarvitaan. Katsojat ovat kuitenkin pääasia SubTv:lle ja nyt nähty 3 päivän tylsyys tuskin palvelee ketään.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 04 Syys 2006 17:25

Swoon kirjoitti:Mä en jaksa ottaa mitään hysteeristä itkuasennetta tähän alkoholipolitiikkaan, koska viimevuotiset sohvalahnailut ovat tänä viikonloppuna olleet talossa jo yllättävän lähellä.
ja se on ihan saletti, että jos jengi jatkaa dokailua tähän tahtiin, niin ne ei jaksa kohta muuta tehdä ku makaa raatona sohvalla odottamassa seuraavaa annosta, ja sekös olis hauskaa, vai? :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Syys 2006 19:01

Mun puolesta tauko vois olla ohi.....Viinaa kehiin!!! :D
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 04 Syys 2006 19:15

Alussa ärsytti kun viinaa jaettiin kuin apteekin hyllyltä, mutta nyt on ollut melkoisen tylsää katseltavaa että viinakset, sauna ja allas kehiin! :twisted:

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 04 Syys 2006 20:53

big.mac kirjoitti:
Swoon kirjoitti:Mä en jaksa ottaa mitään hysteeristä itkuasennetta tähän alkoholipolitiikkaan, koska viimevuotiset sohvalahnailut ovat tänä viikonloppuna olleet talossa jo yllättävän lähellä.
ja se on ihan saletti, että jos jengi jatkaa dokailua tähän tahtiin, niin ne ei jaksa kohta muuta tehdä ku makaa raatona sohvalla odottamassa seuraavaa annosta, ja sekös olis hauskaa, vai? :roll:
Lue sen mun aiempi postaus uudelleen ihan ajatuksen kanssa. Missään vaiheessa en ehdottanut että kännit on vedettävä se neljä kertaa viikossa. En jaksa toistaa itseäni koska varmasti osaat lukea.

Avatar
jorhe
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:04

Viesti Kirjoittaja jorhe » 04 Syys 2006 21:00

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä vai mites se menikään :)

No ehkei kuitenkaan aivan noinkaan, mutta sohvalahnailu alkaa riittämään. Isoveljen puolelta myös todella noloa olla noteeraamatta kakin ja pikkunilkin synttäreitä millään tavalla.

Hieman olutta taloon niin alkaa porukalla taas juttu lentää. Ei sitä juotavaa tarvi taloon lavakaupalla antaa, mutta jo muutama olut pistää jutut kulkemaan.

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 04 Syys 2006 23:41

Ei oo taas kaikkia topikkeja tullut luettua, joten voipihan tää olla mainittu muuallakin; kyl täs lähipäivinä viinaa tulee pakostakin - BB sanoi viikkotehtävän ohjeessa, ettei narulla kävellä kännissä. Ja suunnitelmat heillä luonnollisesti on valmiiksi tehtynä, joten viinaa on tultava taloon, että moinen varoitus olisi perusteltu. :D

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Syys 2006 23:49

MasterBaiter kirjoitti:Ja suunnitelmat heillä luonnollisesti on valmiiksi tehtynä..
Tästä en kyl ole samaa mieltä, tälläkin kaudella tuntuu siltä ettei tuotanto ole miettinyt mitään etukäteen. Tehtävät korkeintaan, mitää muuta ei.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 05 Syys 2006 12:57

En ainakaan halua, että koko ajan on viinaa. Siitä vasta tylsää tulee, asukkaatkin totutetaan odottamaan viinaa ja sitten muun ajan vaan makaavat sohvilla odottaen milloin saadaan taas viinaa. Ja mielestäni on myös säälittävää jos ohjelma menee siihen, että ainoat mielenkiintoiset hetket nähdään silloin kun on viinaa tarjolla.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 05 Syys 2006 14:30

Vau. Olen geminin kanssa samaa mieltä.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 05 Syys 2006 14:35

Eikö se voisi olla niinkuin arkielämässä
Arkipäivät kuivilla ja BB keksii muuta tekemistä ja Vkl sitten juhlimista, joka sisältää myös alkohoooolin nauttimista.

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 05 Syys 2006 23:06

Kyl sen huomaa, et alkoholilla höystetyt BB-jaksot on kiintoisampia kuin holittomat! Vaik en ylenpalttista ryyppäystä tahdokaan kannattaa, niin ehdottaisin että näille jo annettaisi pitkän pausen jälkeen juomista..
:drunken:

Tosin viimeisimmästä dagen eferistä lähtien kiinnostavuus on ollu päivä päivältä nousussa. Ehka asukkaiden tietoisuus siitä, että "kohtaa varmaan jo tulee viinaa" saa iloisemmalle mielelle ja pilkettä silmään.
(*tähän suomenlipusta kuva, jos ois...*)
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Lunara
Kesä-Esa
Viestit: 42
Liittynyt: 20 Elo 2006 15:33
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lunara » 06 Syys 2006 11:25

Geminin kanssa olen samoilla linjoilla. Sitä paitsi, olen sitä mieltä, että jos BB talossa sattuu ja tapahtuu mielenkiintoisimmat asiat vain asukkaiden ollessa alkoholin vaikutuksen alaisena, niin silloin on taloon valittu ehdottomasti väärät ihmiset! Ei sen viinan pitäisi näytellä pääosaa tässä, vaan itse asukkaiden, mieluiten omina itseinään. Oikeastaan aika surullista, jos vain silloin ohjelma on mielenkiintoinen, kun asukkaat ovat kännissä. Itse en ole tätä mieltä. Alkoholia sopivin väliajoin sopivina annoksina!

Tellu
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Elo 2006 00:04

Viesti Kirjoittaja Tellu » 06 Syys 2006 18:16

9. Päivä tiistai 86
8. Päivä maanantai 82
7. Päivä sunnuntai 84
6. Päivä lauantai 75
5. päivä perjantai 103
4. Päivä torstai 265
3. Päivä keskiviikko 187
2. Päivä tiistai 118
1. Päivä maanantai 51

Tuossa viestien määrä eri päiviltä 24/7 osiosta tältä foorumilta. Ilmeisesti katsojia jaksaa kiinnostaa ohjelma vain silloin kun siinä 1)sekoillaan kännissä 2)keskustellaan edellisen päivän kännisekoiluista ja naureskellaan kilpailijoiden kankkuselle ja 3) kun ohjelmassa näkyy paljasta pintaa tai mieluummin vielä talossa harrastetaan seksiä.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 06 Syys 2006 18:59

Mutta Perjaatteessa...
Mitä keskusteltavaa on tylsässä päivässä?

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 07 Syys 2006 07:59

Lunara kirjoitti:Ei sen viinan pitäisi näytellä pääosaa tässä, vaan itse asukkaiden, mieluiten omina itseinään. Oikeastaan aika surullista, jos vain silloin ohjelma on mielenkiintoinen, kun asukkaat ovat kännissä.
Nimenomaan näin. Mutta tämä on sitä suomalaisuutta, elämää on vain kännisekoilu. Kyllä ihmisistä saa ilman viinaakin vaikka mitä irti, jos vain haluaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2006”