Blogit

Keskustelua liittyen Suomen toiseen Big Brotheriin.
Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 26 Syys 2006 02:07

Kaarlo: "...ja jos taas oon tyytyväinen niin senkin voi huomata jos tarkkaan kattoo.."

Tosi tosi tarkkaan, Kake. :wink:

Näistä uudemmista blogeista Kaarlon blogin ohella Miran uusin kirjoitus oli avartavin.

PS. Kyllä ne muutkin ovat luulleet päässeensä täysihoitoon. Ei kai Kaarlokaan muuten olisi russuttanut vankilaa huonommasta ruoasta ja huolenpidosta. Tai siitä, ettei saa siideriä, vaikka "mä en juo olutta". Jatkuvastihan siellä on valitusta yhdestä jos toisestakin asiasta. Toisaalta esim. Mika ei ole tainnut valittaa juuri koskaan, eikä ihme, sillä hänhän epämääräisesti kuvaili Miralle omaa varsin pätevää ns. kunniakoodiaan yrittäessään neuvoa Miraa pääsemään eroon muita ärsyttävistä tavoistaan.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 01 Loka 2006 21:01

Hannen lauantaina kirjoittamaa: "...pitäkää koko kansa peukkuja pystyssä että me saatais tänään keittoa :)"

Nyt ne vaativat keittoa jo blogeissaankin. Toivottavasti maanantain yllätys on se, että talo on yön aikana muutettu Alkon ilmaisjakelupisteeksi.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 10 Loka 2006 12:35

Uusilta asukkailta näyttää tulleen ekat blogimerkinnät - Piritalla ja Ollilla ihan mukavaa tekstiä, Janilta olisin toivonut pidempää ja parempaa juttua.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 16 Loka 2006 10:20

Janin blogirustaukset ovat lyhyitä ja ytimettömiä.

Mian merkinnöt hassuja 31-vuotiaalta, tiättexte!!!! :wink: Mia huomasi, että Gusse toi BB-taloon kulkutaudin.

Piritta vaikuttaa välillä ihan fiksulta, mutta kun kuuntelee/lukee joitain hänen ajatuksiaan, hänestä saa hieman yksinkertaisen vaikutelman. Pirrellä raksuttaa, mutta ymmärrys on lapsenkengissä. Sellaisen vaikutelman minä olen saanut.

Jennin pää alkaa hajota.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 20 Loka 2006 19:20

Tällä viikolla on tähän mennessä tullut uudet blogiraapustukset kaikilta paitsi Janilta ja Pirittalta.

Jenni on päässyt synkemmän vaiheen yli:
Jenni kirjoitti:Tai ainakin näin MINUSTA tuntuu. Johtuu kaiketi vain siitä, että MINÄ olen alkanut tutustua ihmisiin paremmin ja antanut heidän tulla lähemmäs MINUA. Ei tämä porukka ole ollenkaan hassumpi; Ollin jutuille voi naureskella ja Mian kanssa lauleskella :).

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 02 Marras 2006 17:56

Onko kellään hajua millä ne kirjottavat Blogimerkinnät?
Koneella? Paperilla?.. En usko että he sitä sanelevat BB:lle, hymiöiden perusteella ton arvioin..

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 02 Marras 2006 18:05

Eiköhän se ole se sama kannettava jolla Olli editoi videota millä kirjoittavat.

Mutta sen fiilismittarin haluaisin nähdä.. Siinä Pirittan videossahan BB sanoi jostain kosketusnäytöstä seinässä josta voivat valita suosikkinsa/inhokkinsa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Marras 2006 18:52

TSN kirjoitti:Mutta sen fiilismittarin haluaisin nähdä.. Siinä Pirittan videossahan BB sanoi jostain kosketusnäytöstä seinässä josta voivat valita suosikkinsa/inhokkinsa.
Jos katsoo subin sivulta BB-talon huoneet, niin päiväkirjahuoneessa on toisen peilin ja oven välissä joku ihme ruutu seinässä, jossa lukee Subtv ja Big Brother. Olen itse ihmetellyt tuon ruudun funktiota, mutta nyt taisi sekin selvitä. Se on siis siellä virtuaaliesittely-osiossa, jossa pääsee pyörittämään kameraa 360 astetta joka huoneessa.
Who is she? Where did you find her?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2006”