35. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

35. päivä

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 00:44

DC1: 00.28 BB-talossa alkaa soimaan Helan går. Asukkaat ryhtyvät tanssimaan letkassa Nabazin johdolla.
helangor1-081022.jpg
helangor2-081022.jpg
helangor3-081022.jpg
helangor4-081022.jpg

DC1: 00.30 BB soittaa lisää musiikkia ja asukkaat siirtyvät olohuoneeseen.
tanssibileet3-081022.jpg
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 5

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 08 Loka 2022 01:02

Klo. about klo 1:00 alkaa taa musiikki taas soimaan ja jengi vetää, Nabbe huutaa lisää viinaa (1:02)
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Loka 2022 04:00

00:11 DC1: Keittiösaareke. Nabaz kysyy BB:ltä, saako puhua ruotsia. Ei saa vastausta. Alkaa puhua ruotsia silti. Yrittää haastatella vieressään olevaa Sofiaa ruotsiksi. Sofia kertoo ruotsiksi, että ymmärtää kyllä ruotsia, mutta ei puhu hyvin.

Alkaa Suomen BB:n ehkä ruotsinkielisin osuus koskaan. Kaikki puhuvat ruotsia miten parhaiten taitavat, paitsi Heidi ehkä tanskaa. Nabaz on kiitollinen, ei ole viiteen viikkoon kuullut ruotsia.

00:28

Nabaz toivoo musiikkia. Isoveli laittaa ”Helan gårin” pyörimään. Asukkaat tanssivat ja laulavat sitä letkajenkkatyyliin keittiösaareketta kädet toistensa harteilla kiertäen.

Nabaz: ”Kiitos Big Brother!”

00:30

DJ BB käynnistää taas olohuonediskon. Tanssimusiikki-pastissibiisit soivat, perusvalaistus himmenee ja pellejen silmät ja katon ”hehkulamput” välkkyvät eri väreissä. Asukkaat siirtyvät olohuoneeseen tanssimaan.

00.55

Diskot ohi. Valot syttyvät. ”Eii!”, ”We want more!” huutelevat asukkaat.

Asukkaat yrittävät rytmikkäällä ”Varastohuone!”-yhteishuutelulla saada BB:tä heltymään juomien toimittamiseen. Reeo heittää huutojen väliin välilaineja.

00:58

BB: ”Tämä... on Big Brother. Liikettä niveliin!”

Valot himmenevät ja olohuonedisko lähtee käyntiin taas. Asukkaat jatkavat tanssimista.

01.23

Disko loppuu ja palataan normaaliin valaistukseen. Asukkaat siirtyvät keittiön puolelle juttelemaan ja juomaan välivesiään.

01:26

BB: ”Tämä... on Big Brother. Milena, tule päiväkirjahuoneeseen!”
Asukkaat (rytmikkäästi taputtaen): ”Go Milena! Go Milena! Go Milena!”

01:29

Milena palaa pk-huoneesta. Tärkein viesti: ”Juokaa vettä”. Nukkumaanmenoon ei tule erillistä käskyä; saa mennä koska haluaa. Veden juonti on tärkeää. Veden juomisesta voi olla jopa hyvä ääneen mainita sitä suorittaessaan. Reeo toteaa, että niin kauan, kun kehotetaan juomaan vettä, heillä on mahdollisuus.

01:33

Paristokuulutus. Varastohuoneessa ei ole tarjolla lisää juomia.

01:37 DC2: Keittiö. Reeo ja Merve seisoskelevat sisäportaiden juurella. Mervellä on tavanomaisesta tyylistään poiketen koko päivän ollut vaatetuksena vaalea hattu ja tumma mekko.

Reeo (ympärillä oleville): ”Miks Mervel on tuo hattu ollu pääs...” (naurahtaa) ”...koko päivän?”

Reeo (Mervelle): ”Miks sul on ollu tuo hattu pääs koko päivän?”
Merve (hymyillen): ”Koska tääl on kylmä.”
Reeo: ”Onks sul joku salatehtävä?”
Merve ei vastaa. Seisovat lähekkäin.
Reeo: ”Onks silleen, että... ’pidä hattu pääs koko illan... se on salaisuus... se on salaisuus... älä kerro muille’?”
Merve (särkyneellä äänellä): ”Miks sun silmät säihkyy tänne asti? Pohjantähti säihkyy... sun silmät säihkyy samalla tavalla.”
Reeo: ”Ootsä opetellu ulkoo ton?”
Merve: ”En oo... sun kohalla vaan tuli mieleen, koska en mä oo ikinä nähny missään näin hienoi...”
Reeo (naurahtaen). ”Mä en usko sanaakaan mitä sä sanot!”
Merve: ”Pohjantähti, oikeesti! Mä en oo ulkona nähny Pohjantähtee--”

01:38

Ohjaaja vaihtaa oudosta Reeo-Merve-keskustelusta peilikaapeille. Niiden äärellä ovat vaatteidenvaihtotoimenpiteitä harjoittamassa Laura ja Milena. Puhutaan ehkä Heidistä, ainakin.

Milena: ”...se on ihan jurrissa. Ookko huomannu?”
Laura: ”Jännä juttu, mistähän johtus?”
Milena (naurahtaen): ”Niin mutta! En mä tiedä! Ehkä mä oon sen verran isokokonen, et mul ei up... niinku, mä en tuu niin humalaan. En mä tiä. Ooksä humalas?”
Laura: ”Mut se... en mä enää oo! Siis ku olin mä jossain vaihees, mut nyt o--”
Milena: ”Lasku?”
Laura: ”Ei oo juonu niin paljoo, täs ku on--”
Milena: ”Niin, tulee lasku?”
Laura: ”--juonu vettä! No laskutki on menny jo!”

Milena: ”Ai laskutki o menny? Nyt on niinku basic?”
Laura: ”Nyt on ihan basic--”
Milena: ”Hmh.”
Laura: ”--hyvä fiilis, mutta siis ei mikään humala--”
Milena: ”Mut siis just... et joo! Se on kiva ku joistaki näkee, et ne on kyl ihan tuuberis!”
Laura: ”Jep!”
Milena (hymyillen): ”Hauska! Hauska nähdä ihmisiä humbelissa... humalassa!”

01:39 DC1:

Heidi istuu tontun mökin terassilla. Yrittää jutella Väinö-tontun kanssa. Tonttu ei ole puhetuulella.

Heidi huokaisee.

Heidi: ”Jos olet unohtanut kysymyksen, niin kysymys oli, että menenkö nukkumaan isoon makkariin, vai menenkö minä nukkumaan päällikön viereen, Lauran vier... viereen?”

Heidi: ”Nyt on kulunut jo viisi minuuttia ja olet edelleenkin hiljaa.”

Heidi ymmärtää, että voi olla tontun mielestä vähän päällekäyvä, kun tulee jo toisen kerran tänään puhumaan. Mutta voi luvata, että pitää vaikka huomenna välipäivän. Huomenna Väinö saa olla ihan hiljaa, ei tarvitse jutella Heidin kanssa, jos ei halua.

Heidi: ”Mut yksi kysymys, yksi vastaus! Muuta en pyydä, Väinö!”
Milla (taustalla tupakkapaikalle matkaten): ”Yksi kysymys, yksi vastaus! Mutta Väinö ei vastaa!”

01:42

Heidi uhkailee, että kohta lähtee pitämään vähän silmäpeliä olohuoneen pellejen kanssa. Tämä saa tonttuun vipinää.

Tonttu: ”Heidi!
Heidi: ”Anteeksi mitä?”
Tonttu: ”Minä... pidän sinusta!

Heidi vakuuttaa, että tykkää myös tontusta.

Heidi: ”Ei hätää. Mä pidän susta enemmän kuin noista pelleistä!”
Tonttu: ”Hauskaa illanjatkoa.
Heidi: ”Öö, minulla on yksi kysymys: menenkö nukkumaan isoon makuuhuoneeseen vai menenkö päällikön huoneeseen?”
Tonttu: ”Minä... nukahdan... nyt!
Heidi: ”Ai sinä nukahdat? No, hyvää yötä?”
Tonttu: ”Hyvääääää yööötääää!

01:43

Heidi sanoo heipat tontulle. Terassille laskeutuessaan Heidi huutelee polleasti tupakkakoppien luona seisoville Sallalle ja Millalle, että pitivät häntä hulluna, kun puhuu Väinölle. Mutta Väinö juttelikin hänelle takaisin.

Heidi: ”Kuulitteko?”

Heidi kävelee Millan ja Sallan luo.

Heidi (perille päästyään, nokkavasti): ”Mä sanoin just hyvää yötä Väinölle ja Väinö sano hyvää yötä!”

Heidi kääntyy kannoillaan ja lähtee kohti taloa.

Milla (perään huutaen): ”No eiks sul oo mitään muuta sanottavaa meille Heidi?”

Heidi (taaksepäin katsahtaen, ylpeydellä): ”Väinö tykkää munsta!”

Heidi jatkaa matkaansa. On jo melkein ovella. Milla ja Salla hymyilevät.

Milla (hymyillen): ”Aha, okei! No niin, hyvästi sitte vaan!”

Heidi katoaa ovesta sisään talon puolelle.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 12:19

DC2: 12.09 BB soittaa Miikalle ja Sofialle Foodora-kelloa. Miikalle ja Sofialle on varastohuoneesta jostain syystä Hese-ateriat. Miikka ja Sofia eivät kerro, mistä he saivat Heseä, Sofia vain sanoi, ettei tiedä. Asukkaat sohvilla spekuloivat asiaa ja Laura uskoo, että heillä on ollut salatehtävä, koska he ovat ravanneet viime viikolla koko ajan pk-huoneessa.

DC1: 12.12 Miikka ja Sofia nauttivat Hese-ateriaansa ruokapöydän ääressä.
miikkasofiaheseateria-081022.jpg

Merve kommentoi, että hän muistaa, kun Miikka sai viime perjantaina tehtävänä. Merve sanoo, että näki, kun Miikka meni kertomaan Sofialle, että "Soffe, mulla on sulle vähän asiaa".
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Loka 2022 13:35

13:35 Asukkaat sohville

Edit: Talon kolmeen televisioon tulee päivän aikana sitaatteja esittelyvideoista. Pitää arvata, kenen videosta kyse, 3 parhaiten arvannutta saa palkinnon
a walking disaster

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 13:54

DC1: 13.47 Ensimmäinen sitaatti keittiön televisioon:
tasavertainenasepalvelus-081022.jpg

DC1: 13.48 Asukkaat menevät vastaamaan olohuoneeseen. Vastaukset annetaan liitutauluilla kukin asukas vuorollaan.

DC1: 13.51 Useimmat asukkaat vastaavat Merve. Merve oli oikea vastaus.
mervevastaus-081022.jpg

Väärin vastasivat Laura (vastasi Milena), Miikka (Mia), Salla (Aleksi), Tuula (Heidi) ja Heidi (Tuula), muut vastasivat oikein.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 15:26

DC2: 15.14 Toinen sitaatti tulee terassin televisioon:
vahvapersoona-081022.jpg

DC1: 15.18 BB kertoo sitaatin sanojaksi Milenan. Salla vastaa ainoana oikein, Milenakaan itsekään ei tiennyt.

DC1: 15.20 Milena kutsutaan pk-huoneessa. Milena mietti pk-huoneen ovella, onko hän todella sanonut noin.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 15:39

DC2: 15.28 Kolmas sitaatti:
hyvavalehtelemaan-081022.jpg

DC1: 15.31 Asukkaat antamassa vastauksiaan. Asukkaat nauravat hyväntahtoisesti, kun kaikki muut vastaavat Mia/Millu ja Miikka vastaa Milla. Oikea vastaus on Mia. Miikka on ainoa, joka on vielä nollilla.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 15:56

DC2: 15.45 Neljäs sitaatti: "Mun on tosi vaikee sietää ihmisiä, jotka hyväksyy ja oikeuttaa itelleen ylipainon."

DC1: 15.49 BB kertoo oikeaksi vastaukseksi Miikan. Kaikki muut vastaavat oikein paitsi Reeo ja Tuula.

Miikka selittää, että hän ei tarkoittanut noin. Miikka tarkentaa, että kyse on terveydellisesti vaarallisesti ylipainosta. Hän toteaa, että se on jotenkin irrotettu. Sohvilla käydään keskustelua aiheesta. Miikka kommentoi, että se kuulostaa tuossa tosi pahalta. Hän ei itse ajattele noin. Miikka toivoo, että kaikki tietää, kun häneen on tutustuttu.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 16:53

DC2: 16.40 Viides sitaatti: "Ei mua sieltä talosta kyllä pois haluta, kyl mä siitä oon aika varma."

DC1: 16.44 Oikea vastaus: Aleksi. Oikein vastasivat Reeo, Milena, Aleksi, Laura, Sofia, Merve, Heidi, Milla ja Salla.

Tilanne viiden sitaatin jälkeen:
Milena, Aleksi, Sofia, Merve, Milla ja Salla 4 pistettä
Nabaz, Mia, Reeo, Laura ja Heidi 3 pistettä
Tuula ja Miikka 1 piste

DC1: 16.53 Kuudes sitaatti: "Musta voi saada sellaisen vaikutelman et mä en tajuu tota pelii."

DC1: 16.56 Oikea vastaus: Milla. Oikein vastasivat Laura, Reeo, Aleksi, Merve, Salla, Tuula, Heidi ja Milla.

DC1: 17.11 Seitsemäs sitaatti: "Mä oon uhka muille asukkaille koska mulla on tosi isot aivot."

DC1: 17.14 Oikea vastaus: Sofia. Oikein vastasivat: Mia, Sofia, Milena, Heidi ja Milla.

Sofia kertoo, että hän oli sanonut, että on uhka, koska on isot tissit ja isot aivot.

DC2: 17.16 Kahdeksas sitaatti: "Mä en mene sinne olemaan kaveri kaikkien kanssa."

DC1: 17.20 Oikea vastaus: Nabaz. Oikein vastasivat: Nabaz, Merve, Mia, Sofia, Miikka ja Milla.

Nabaz sanoo, että hän on koko ajan sanonut, ettei halua kavereita. Nabaz heittää Reeolle, että hän luuli, että Reeo tuntee hänet.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 18:11

DC1: 17.46 Yhdeksäs sitaatti: "Mä hyvin herkästi, kun tuun huoneeseen, tunnistan kuka on kuka."

DC1: 17.49 Oikea vastaus: Tuula. Oikein vastasivat Reeo, Milena, Tuula, Miikka, Aleksi, Nabaz, Mia, Laura ja Sofia.

DC1: 17.51 Kymmenes sitaatti: "Mun lempinimi on läppämachine."

DC1: 17.55 Oikea vastaus: Laura. Oikein vastasivat: Laura, Merve, Sofia, Milena, Miikka, Heidi, Salla ja Milla.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Loka 2022 18:33

18:10 DC1: Olohuone. Sohvilla ainakin Mia, Laura, Sofia, Nabaz, Tuula ja Aleksi. Jälkikeskustelua arvuuttelukisassa esille tulleesta Lauran esittelyvideon ”läppämachine”-itseluonnehdinnasta.

Laura on kertonut, että se on kaverien antama nimitys. Talossa on kuitenkin niin paljon koväänistä ja nopeasti reagoivaa porukkaa, että ehkä ne omat heitot eivät ole vielä niin paljon löytäneet jalansijaa kuin omassa kaveripiirissä. Miikan kanssa on huumorintaju kaikkein samankaltaisin.

Hetken aikaa on nyt keskusteltu muistakin aiheista, mm. Nabazin migreenistä. Laura vielä palaa läppämachineen.

Laura: ”Mut siis se ’läppämachine’ on myös vähä semmonen sarkastinen juttu. Koska siis joskus mun läpät ei naurata ketään muuta ku mua...” (naurahtaa, muutkin naurahtavat) ”...niin siks se on vähä myös sillai... että ’hohhoijaa’!” (hymyilee)

Sofia (kiusoitellen): ”On tullut huomattua!”

Laura vilkaisee Sofiaa, hymyilee, naurahtaa ja nyökyttelee.

Milena: ”Mmmjaaa!”
Sofia (peruen): ”Eeeii, nyt on Laura hauska!”
Laura: ”En oo.”
Sofia: ”Niin. Nimenomaan hauska!”

18:10

Mia (hymyillen): ”Mut on Laura hauska. Ja sit Laural on hauska nauru--”
Sofia: ”Niin on!”
Mia: ”--ku se repee--”
Sofia: ”Ku se repee... ja sitte se, niinku, taivas räjähtää!
Mia: ”Mmh!”

Laura (naurahtaen, kummastellen): ”Mitä? Taivas räjähtää?”
Aleksi: ”Se on niinku ’wräyh wräyh!’ Tollee!”

Lauraa naurattaa tämä luonnehdinta.

18:10

Sofia ja Aleksi muistelevat jotain Lauran eilen vessassa päästämää äännähdystä. Oli puolustellut pesseensä vain kieltään.

Laura (kädet niskan taakse laittaen, sohvalla taaksepäin nojautuen): ”Mä luulin et te pilkkasitte mua!”

Laura: ”Tai niin te kyllä...” (nauruun purskahtaen) ”...pilkkasittekin!”
Aleksi: ”Eikä lopeteta!”
Laura: ”Te voitte nauraa mulle. Mä nauran vain mun kanssa, mutta te voitte nauraa mulle.”
Aleksi: ”Joo!”
Laura: ”Tehään näin.”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 08 Loka 2022 18:49

18:20 DC1: Tontun mökin terassi. Tuoleilla istuskelemassa Mia ja Aleksi.

Miaa mietityttää, onko Tuulalla kaikki hyvin.

Aleksi uskoo, että on. Tai ei tiedä tästä päivästä, mutta eilen oli se Nabbe-juttu.

Mia ei tiedä mistään Nabbe-jutusta. Tahtoo kuulla lisää.

Aleksi naurahtaa Tuulan olleen vähän mustasukkainen Nabazista, tai jotain. Tuula kokee, että hän ja Nabaz ovat parhaita kavereita, mutta nyt Nabaz onkin viettänyt aikaansa Sallan kanssa, eikä Tuulan.

Aleksi: ”Tälläst mä kuulin eilen!”
Mia: ”Aah!”
Aleksi: ”Niin sit siitä... se oli ollu jotenki harmissaan nyt. En mä tiä onks se siitä... jos sä oot siis huomannu jotaki tänään!”

Mia selittää, että Tuula onvaikuttanut vähän kireältä. Täytyy varmaan kysyä Tuulalta itseltään.

18:22

Puheenaihe vaihtuu nimettyjen julkistamiseen. Mia ihmettelee, miksi heille ei jo kerrota niitä. Aleksi komppailee.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 18:55

DC1: 18.40 Yhdestoista sitaatti terassin televisioon: "Kyllä sitä heitetään sitte bussin alle jengiä jos tarve vaatii."

DC1: 18.44 Oikea vastaus: Reeo. Kaikki asukkaat vastasivat oikein.

DC1: 18.45 BB kuuluttaa, että asukkaat ovat nähneet 11 sitaattia. Viimeiset kahden asukkaan sitaatit tulee yhtä aikaa ruuduille ja asukkaiden on numeroitava ne ja vastattava niihin samaan aikaan.

Pistetilanne 11/13 sitaattia:

Sofia ja Milla 9 pistettä
Milena ja Merve 8 pistettä
Mia, Laura, Aleksi, Heidi ja Salla 7 pistettä
Reeo ja Nabaz 6 pistettä
Miikka 5 pistettä
Tuula 4 pistettä

Rapoajan huomio: omissa epävirallisissa laskuissani voi olla lasku- tai kirjausvirheitä.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 19:50

DC1: 19.25 Viimeiset kaksi sitaattia keittiön televisioon:
viimeisetsitaatit-081022.jpg

DC1: 19.30 BB näyttää vastaukset olohuoneen televisioon: 1) Heidi, 2) Salla.

Lopulliset pisteet:

Sofia 11 pistettä
Milla 11 pistettä
Milena 10 pistettä
-------------------------------------------
Aleksi, Mia, Heidi ja Salla 9 pistettä
Merve ja Nabaz 8 pistettä
Miikka ja Laura 7 pistettä
Reeo ja Tuula 6 pistettä

Asukkaat pyytävät Sallaa selittämään käänteisen pokerinaaman. Salla sanoo, ettei hänellä aina pysy pokka, eikä hän pysty kätkemään kaikkia ilmeitään. Se on Sallan käänteinen pokerinaama.

Reeo pyytää Heidin lausumaan oman sitaattinsa. Heidi sanoo sen ja toteaa heti perään, että ei olisi niin fiksu, että osaisi sanoa noin kuten Salla.

DC1: 19.32 BB: "Tämä on Big Brother. Päivätehtävä on päättynyt."

Miikka miettii, että ei kannata päätyä kärkikolmikkoon. Miikka epäilee, että tässä on konna haudattuna. Milena heitti, että palkinto on yö ulkona. Miikka miettii, että palkittiinko kolme parasta. Milena sanoo, että hänellä meni kolme väärin.

DC1: 19.35 BB on käskenyt asukkaat sohville. BB kertoo, että päivätehtävän ovat voittaneet Sofia, Milla ja Milena.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 20:38

DC1: 19.54 Nabaz makaa sängyllään ja Nabaz sanoo, että hänellä on migreeni. Salla tuo Nabazille märän pyyhkeen. Mia kysyy Nabazilta onko paha olla. Nabaz toteaa, että migreeni menee ohi. Mia menee peiton alle makoileman Aleksin kanssa, Nabaz makaa yläpedillä pyyhe naamallaan.

Mia miettii, mikähän on päivätehtävän palkinto. Aleksi kysyy Nabazin mielipidettä ja Nabaz veikkaa karkkia tai Foodoraa. Nabaz toteaa, ettei se voi olla, että se vaikuttaisi häätöön. Aleksi on samaa mieltä.

DC1: 19.57 Aleksi kysyy Nabazilta, onko hänellä pää kipeä. Aleksi veikkaa, että se johtuu siitä, että on nukkunut huonosti. Mia toteaa, että saattaa olla migreeni, joka tuli viinistä. Voi tulla yhdestä viinilasillisesta.

DC1: 19.58 BB käskee asukkaat sohvalle. Nabaz nousee sängyltään ja lyö päänsä kattoon. Nabaz lähtee parkuen makkarista ja samalla BB kutsuu Nabazin pk-huoneeseen.

DC1: 20.01 Nabaz tulee pk-huoneesta, muut asukkaat odottavat jo sohvilla, kun BB soittaa jälleen sohvakuulutuksen.

Asukkaille on postia, Milena lukee. Kirjeessä kerrotaan, että päivätehtävässä eniten pisteitä keräsivät Sofia, Milla ja Milena. Palkintona on hienostunut viininmaisteluhetki laatuviinien parissa neuvotteluhuoneessa. Voittajat saavat halutessaan lahjoittaa palkinnon jollekin toiselle, jos palkinto ei ole mieluinen.

DC1: 20.03 Sofia haluaa luovuttaa oman palkintonsa, koska hän huijasi kilpailussa. Hänellä on huono omatunto. Merve toppuuttelee Sofiaa ja Merve sanoi vitsailleensa. Muut sanovat, ettei kilpailussa kielletty keskustelemasta toisten kanssa. Sofia kysyy, kuka tuli kisassa seuraavaksi.

Milena ei tykkää viineistä, ettei hänellä ole siellä mitään tarvetta olla, mutta heti perään hän alkaa perua sanojaan. Milla on menossa nauttimaan palkinnosta.

Sofia sanoo, ettei hän olisi voittanut, jos hän ei olisi katsonut muiden vastauksia. Miikka ehdottaa "koutsia", eli Reeoa Sofian tilalle. Reeo sanoo, että hänen puolestaan voi mennä se, joka sai seuraavaksi eniten pisteitä. Merve ei halua mennä. Nabaz sanoo, että Reeo tekee joka päivä ruokaa, niin Reeo voi mennä.

DC1: 20.06 BB kutsuu Milenan, Millan ja Reeon pk-huoneeseen.

Nabaz sanoo Mervelle, että hänkin tekee ruokaa talossa. Merve sanoo, ettei hän ottanut pahalla.

DC1: 20.08 Merve sanoo Sofialle, että toivottavasti Sofia ei perunut palkintoaan hänen sanomiensa vuoksi. Hän vain vitsaili, että Sofia huijaa. Sofia päätti luopua palkinnosta heti, kun kuuli voitosta. Tuula sanoi, että hän arvostaa Sofian toimintaa. Sofia sanoisi arvostavansa itseään enemmän, jos ei olisi huijannut. Sofia sanoo, ettei tämä ollut mikään egon pönkitys.

Sofia sanoo kuitenkin, että oli kuitenkin kivaa. Merve ja Miikka sanoivat tehtävää kivaksi. Keskustelu tehtävästä jatkuu vielä sohvilla.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 20:47

DC1: 20.31 Reeo, Milena ja Milla ovat siirtyneet neuvotteluhuoneeseen viininmaistajaisiin.

millamilenareeoviininmaistajaiset1-081022.jpg
millamilenareeoviininmaistajaiset2-081022.jpg
millamilenareeoviininmaistajaiset3-081022.jpg
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 08 Loka 2022 22:01

DC1: 21.26 Viininmaistajat ovat palanneet neuvotteluhuoneesta.

Milena ja Milla ovat vaatekaappinurkkauksessa. Milla selittää Tuulalle, mitä heillä oli viininmaistelussa. Milena ja Milla kehuvat viinejä hyväksi. Tuula poistuu paikalta ja Milla ja Milena jäävät kahden vaihtamaan vaatteita ja supisemaan.

Milena: "Puhuikohan se pelkkää p... palturia?"
Milla: "Missä kohtaa?"
Milena: "No siinä ku se... emmä tiiä..."
Milla: "Mis kohtaa sulle tuli semmonen fiilis?"
Milena: "Emmä tiiä. Siinä ku se..."
Milla: "Kyllähän Reeo..."
Milena: "Siitä ku se rupes... 'Sääkin hyvin tulit' ja et 'rauhassa' ja... 'Ei kukaan äänestä sua'."
Milla: "Joo joo, siis toihan on tota puhetta... Siis tommosta niinku... Koska mäkin haistoin sen."
Milena: "Haistoit sä sen?"
Milla: "Joo joo, koska mä tiesin, et Reeo on antanu mulle pisteitä."
Milena: "Ai sä tiedät sen?"
Milla: "Joo."
Milena: "Onks se sanonu sulle?"
Milla: "On. "
Milena: "Ai? No sekin vielä."
Milla: "Mhm."

DC1: 21.29
Milena: "No nii, senkin takia mä... (irvistää) tiätsä?"
Milla: "No sen takii mä oon niinku koko aika sanoo, ku jengi ei nää sitä...
Milena: "Mhm."
Milla: "...mutta mä nään sen ja hetken mä joudun pelaan vähän miten se..."
Milena: "Tottakai, tottakai. No sitä minäkin teen."
Milla: "Nih. Mutta kohta on Milena meidän vuoro..."
Milena: "Nii on."
Milla: "...jos me saadaan jäädä."
Milena: "Kyllä. Ens viikolla alkaa party boarding."
Milla: "Nii alkaa. Päitä putoilee. Tää on jokaviikkoinen suunnitelma ja aina menee v-ituiks."
Milena: "Siis sekin, ku kylhän meiänkin pitää osoittaa sinnekin päin eka luottamusta, että me voidaan..."
Milla: "Tottakai, tottakai. Sä ymmärrät."
Milena: "Mä ymmärrän. Kyl mä nyt ymmärrän."
Milla naurahtaa.
Milena (laulellen): "Mä ymmärrän."
Milla (kovempaan ääneen): "Oi voi, mä haluisin olla vaan juustonaksuna.

Milena alkaa miettimimään, mitä laittaisi päälleen. Samalla Reeo näkyy peileistä, että on tullut ruokapöydän vierustalle. Samalla kuva siirtyy keittiöön.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Loka 2022 22:18

22:18 Sohville!

Nimetyt julkaistiin

Mia ja Heidi eivät halunneet vielä kertoa, kuka laitettiin tilalle
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Loka 2022 22:34

22:32 Milena peräänkuuluttaa, kuka kirjoitti hänen twiittinsä. On todella tuohtunut, kun asia selviää kuitenkin (ei taida selvitä)
a walking disaster

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 08 Loka 2022 22:41

DC1. Noin klo 22:37
Nimeämis setit on julkastu.
heidireo.jpeg
heidireo.jpeg (66.23 KiB) Katsottu 947 kertaa
:trollface:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 08 Loka 2022 22:49

DC1 22:40 Milla ja Reeo puhuvat siitä, kun Heidin ei ptänyt olla häädössä, mutta "nää toiset" on tehneet sen

DC2 22:51 Kylppärissä Laura, Merve ja Milena. Milena lupaa, että jos on ens viikolla, niin hän tulee sanomaan suoraan, eikä enää ole hiljaa, vaan sanoo ihmisielle suoraan. "Kiva Milena" loppu juts nyt
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”