40. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

40. päivä

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Loka 2022 00:30

00:16 DC1: SInikajoinen olohuone. Jokailtainen Heidin ja Reeon myöhäisillan keskustelu. On puhuttu mm. Tarantinon leffoista ja aikaisemmin myös jostain mustasta miesnäyttelijästä, jonka nimeä Reeo ei nyt saa päähänsä.

Heidi: ”Mut mi... ketä... tummaihonen näyttelijä? Mua jäi nyt vaivaamaan tää!” (tauko) ”Ku sä et edes osaa sanoa mul mitään leffaa!”

Hiljaisuus. Reeo miettii.

Reeo: ”Must se on Denzel Washington! Voiks sen niminen olla?”
Heidi: ”Denzel Washington... ei se ainakaan kuulosta tutulta mulle!”
Reeo: ”Vai on... onks tää joku niinku... nimien yhdistelmä?”

Reep: ”Miten niinku siis... se on toi...”

Reeo vetää henkeä ja huokaisee.

Reeo: ”Nyt jo... nyt joku nauraa tuola, ja kovaa, kyl jossain!”
Heidi naurahtaa.

00:17

Heidi: ”Mut näyttelee monissa elokuvissa?”
Reeo: ”Mmh!”
Heidi: ”Sul ei tuu yhtäkään mieleen...?”
Reeo: ”Ei.”

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Loka 2022 00:50

00:22 DC1/DC2: Pimeä makuuhuone. Kreikankieliset laivareittikuulutukset alkavat. Valot syttyvät.

Nabaz (istumaan nousten): ”Ai vittu. Eii-i!”

Salla nostaa päätään tyynystä unisena, huokaisee/puushkahtaa. Laura nousee silmiä siristellen takakenoon kyynärnojaan.

Joku kysyy Millalta pääsikö kuulutukseen kiinni

Milla: ”Ei, mä en kuullu ku--”
Nabaz: ”Mä en kuullu!”
Milla: ”--ku Nabaz sano jotain, niin mul meni sekasin!”

00:22 DC1: Keittiö. Heidi ja Reeo jo täydessä työn touhussa, koska olivat kuulutuksen tullessa olohuoneessa.

Reeo kantaa läjää radanpaloja, pudottaa ne takan nurkalle.

Heidi: ”’Khinto’! Mitä on ’khinto!’? Mikä on ’khinto’?”

Nabaz ilmestyy paikalle makuuhuoneesta ensimmäisenä. Nabazin kannoilla seuraavat Milla, Laura ja Milena. Täysi palikkahärdelli päällä ja rata alkaa rakentua. Pitää päästä Ródokselta Mýkonokselle ja Zákynthoksen kautta Kyprokselle. Ehkä.

Heidi: ”Voi olla. En oo varma!”

00:28

Laiva lähtee.

00:29

Mýkonos oli vaikea paikka: laiva jäi jumiin kaarteeseen. Lähtee kuitenkin uudelleen liikkeelle, kun rataa vähän kädellä painetaan. Asukkaat pitävät tätä epäonnistuneena suorituksena. Haluavat kuitenkin ajaa radan tekniset ratkaisut kokeeksi loppuun.

00:31

Purkutyöt alkavat jo. Laivakin pääsee päätesatamaansa, joskaan ei onnistuneesti. Radasta löydettiin muutamakin korjaamista vaativa ratkaisu.

00:33

Uusi kuulutus. Santoríni, Kos, Ródos, Mýkonos.

00:37

Laiva on lähtenyt satamasta.

00:40

Laiva onnistuneesti päätesatamassa. Pling! Palikat kasaan.

00:42

Uusi kuulutus. Náxos, Ródos, Kreeta, Korfu.

00:45

Laiva lähtee matkaan.

00:48

Onnellisesti perillä. Pling! Palikat kasaan.

Heidi: ”Loistavaa!”

00:50

Jälleen uusi reitti: Mýkonos, Kreeta, Zákynthos, Korfu

00:53

Lähtö.

00:57

Perillä. Pling!

Kreikan-humppaa. Palikat kasaan.

00:58

Takaisin sänkyyn ja päätä tyynyyn, paitsi Reeo ja Heidi jäävät vielä jotain säätämään.

Ohjaaja siirtää kuitenkin molemmat syötteet jälleen pimentyneeseen ja nukkujista täyttyneeseen makuuhuoneeseen.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Augustus » 13 Loka 2022 01:03

DC2 00.33

Asukkaat on herätetty unilta rakentamaan rataa. Mia ja Miikka ovat jääneet sänkyihinsä. Ensimmäisen reitti on rakennettu ja Laura palaa takaisin sänkyyn. Mia avaa silmänsä ja kääntyy toiselle kyljelleen Lauran tullessa sänkyyn. BB kuuluttaa laivalle uuden reitin. Laura pomppaa takaisin töihin. Mia jää sänkyy.

00.36 Laivan torven ääni saa Mian nostamaan päätään uudestaan. Myös Miikka räpäyttää silmiään. Molemmat jäävät kuitenkin sänkyyn silmät kiinni.

00.57. Molemmat reagoivat BB:n soittamaan kreikkalaiseen musiikkiin vetämällä peittoa kasvojensa päälle. Aikalailla samantien makuuhuoneesta sammuvat valot, jotka ovat olleet päällä radan rakennusprojektin ajan.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Loka 2022 09:26

Augustuksen edellä rapoama tilanne yöltä. Mia ja Miikka radan rakentamisen aikana

https://twitter.com/Univer5e99/status/1 ... 3623542784
a walking disaster

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Loka 2022 09:30

9:29 "Tmä on Big Brother, kauppatehtävä on päättynyt"
a walking disaster

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 6

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 13 Loka 2022 13:46

dc1: 13:42 Nimeämiskisa alkaa alle 10 minuutin päästä.

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 13 Loka 2022 14:01

Pääsivät tehtävä areenalle. Areenalla on pallomeri josta etsitään hylsyjä jolla aukee mutteri jotta saa koodin arkun avaamiseen.

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 13 Loka 2022 14:10

Merve tais löytää ekan hylsyn.

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 13 Loka 2022 14:15

DC 1 klo: 14.14.

Miikkalla yksi hylsy jäljellä.

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 13 Loka 2022 14:17

DC 1 klo 14.17
Merve sai kaikki hylsyt löydettyä ja sai arkun auki.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 13 Loka 2022 19:03

DC1 aiemmin:

18.25 Asukkaat on käsketty sohville.

BB: "Tämä on Big Brother. Merve, siirry television eteen."
Tuula: "Oho!"
Muiltakin yllättyneen oloista "ohottelua"
Merve: "Okei..."
Nabaz (hiljaisella äänellä): "Oh my god. Ou my god"
Miikka: "Häädössä ovat... ja nyt sit laitat sä sen pois."

Heidi veikkaa ilmeisesti, että Hyvän Mielen Olennon päättymistä. Laura heittää Mervelle, että ota housut pois. Merve toteaa, ettei ole housuja alla. Pieni höpinä sohvilla jatkuu.

Sofia kysyy, ettei Mervekin ole lähdössä, kun Karvankin käskettiin television eteen. Nabaz sanoo, ettei Merve ole lähdössä.

18.26

BB: "Tämä on Big Brother. Merve, olet tänään voittanut nimeämiskilpailun. Saat valita asukkaan, jonka kanssa saat vallan vaikuttaa nimeämisten lopputulokseen. Ilmoita välittömästi, kenet valitset mukaasi ja siirtykää tämän jälkeen neuvotteluhuoneeseen."
Merve: "Aion valita Lauran."
Heidi: "Ja sitte..."
Heidi nyökkii merkitsevästi pk-huoneen suuntaan (näkyy DC2:sta), antaen vinkkiä, että kaksikon pitäisi siirtyä neuvotteluhuoneeseen heti.
Laura": "Jahas..."

Laura nousee sohvalta ja lähtee Merven kanssa neuvotteluhuoneeseen. Muut asukkaat jäävät sohville. Sofia heittää vitsillä perään ikään kuin hänet olisi pitänyt valita, että "entäs me" ja jatkaa vitsailua, että Merve olisi haluaisi Sofian ulos talosta. Merve huikkaa mennessään, että "ehkä jonain päivänä". Heidi ihmettelee, että tässäkö tämä oli ja Sofia odotti tehtävää.

Nabaz supisee Miikalle, että Merve ei ole häädössä.

18.39 Merve ja Laura palaavat neuvotteluhuoneesta olohuoneeseen. Molemmilla on kasvot aika peruslukemilla, Sofia toteaa, että ei tule ainakaan itkuisia pois huoneesta. Lauraa alkaa hymyilyttää, kun Sofia vitsailee ja pyytää Lauraa tirauttamaan muutaman kyyneleen. Laura menee sohvalle istumaan Sofian viereen.

Merve istahtaa lattialle ja huokaisee. Sitten hänet kutsutaan pk-huoneeseen.
Viimeksi muokannut Jacobus, 13 Loka 2022 19:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Rapoa täydennetty BG:n huomioilla. Kiitos BG.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 13 Loka 2022 19:58

DC2: 19.23 Sohvilla Milena, Mia ja Laura. He keskustelevat, kuinka positiivisia he ovat. Milena toteaa, että on positiivista puhua asioita tarpeeksi ajoissa positiivisesti, koska Isoveli on todella positiivinen. Laura huomauttaa, että asioista, joista ei saa puhua, ei saa puhua koodikielellä. Milena komppaa.

Milena on kertomassa jotain, mutta pohtii, saako hän sen sanoa, mitä hän on kuullut, koska se ei ole hänen sanomaansa. Mian mielestä tietenkin voi sanoa. Ei se ole Mian mielestä pahan puhumista.

Mia: "Mitkä koodit?"
Milena: "Voinko kertoa? Olen kuullut erilaisia koodikieliä tänään. Olen kuullut koodikieliä erilaisia, muun muassa, liittyen vahvasti positiivisiin elokuviin. Että tykkääkö ihmiset positiivisesti vanhoista elokuvista vai tykkääkö positiivisesti uusista elokuvista?"
Mia tuijottaa eteensä, eikä kukaan sano mitään. Sitten Mia kääntää katseensa hänen takanaan olevaan Milenaan.

19.24
Milena: "Voi L..."
Laura: "Tajusin."
Mia tuijottaa Milenaa ja hänellä on hölmistynyt ilme naamallaan.
Milena: "Älä näytä tota ilmettä."
Mia kääntää katseensa Lauran suuntaan pieni hymynkare suullaan. Lyhyt hiljaisuus taas.
Laura: "Ihmettelen suuresti Isoveljeä, jos ei hän noista koodikielistä myöskään rankaise ketään."
Mia tai Milena: "Mhm."
BB: " Tämä on Big Brother. Laura, Big Brother palaa asiaan."
Milena säpsähti BB:n kuulutusta.
Milena: "Kova."
Laura hymähtää, sitten hihittää, kunnes naurahtaa ja toteaa, ettei ole tuollaista olekaan ennen tullut. Sohvilla naurahdetaan ja kommentoidaan, että BB reagoi heidän keskusteluunsa. Laura miettii, että kohta hän saa rankkua.

19.25 Mia vielä miettii, mistä koodista on kyse ja Milena sanoi juuri äsken selittäneensä. Laura ei halua olla keskustelussa mukana, ettei saa rankkua. Hän voi myös poistua keskustelusta. Milena sanoo, että koodeista puhuminen oli kielletty ja Laura muistuttaa, että Hyvän Mielen Olento (Laura hakee olennon oikeaa nimeä ja kutsuu häntä ihmeiden olennoksi). Laura muistuttaa, että Merve oli tullut sanomaan joskus aamupalapöydässä, että kaikenlainen koodikielen käyttö on kielletty.

Keskustelu aiheesta tyrehtyy ja Laura sanoo, kuinka häntä väsyttää.

19.28 Kolmikko palaa vielä äskeiseen keskusteluun ja BB:n reaktioon. Milena miettii, että vastasiko BB, että "palaa asiaan". Milena uskoo, ettei BB:tä haittaa, koska se oli mennyttä tapahtumaa, eikä se vaikuta mihinkään. Mia ei usko myöskään ja Laura komppaa unisesti sohvalta.

BB: "Tämä on Big Brother. Milena, oletko aivan varma?"
Milena: "En ole, no en ole! Olen, olen olen, olen!"
Mia: "Mhm."
Laura: "Ole tarkkana korvana Isoveli."
Milena: "Ole Isoveli tarkkana!"
Laura tutkii sormiaan.
Mia: "Isoveli, onneksi olen niin tyhmä, että en tavallaan ollut keskustelussa mukana, koska en älynnyt mistään mitään."
Milena: "No, sille mä en voi mitään."
BB: *pling*
Mia: "JEEEEEEE! Tyhmyydestäkin palkitaan! Vain BB-talossa! VUUH!"
Milena: "Hyvä Isoveli, olet kuultu. En puhu enää mitään, mitä kuulen talossa."

19.30 Keskustelu tyrehtyy jälleen tästä aiheesta. Mia jatkaa BB:lle juttelua kysyen, ryhtyisikö BB Mian suosittelijaksi CV:hen. BB kuuluttaa "Mitä ihmettä". Mia tekee BB:lle ehdotuksia, mitä siihen voisi kirjoittaa. BB lupasi palata asiaan. Sohvilla luetellaan, mitä he ovat tehneet BB-talossa.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Loka 2022 21:50

20:06 DC2: Olohuoneessa Merve, Mia, MIlena, Laura, Sofia, Tuula ja Nabaz. Alkaa monenlainen spontaani toiminnallinen ilottelu.

Ensimmäisenä vuorossa Sofian narunpyörittelyt. Nabbe saa piiskaa säärilleen.

20:08

Hyppynarutemput. Asialla Sofia, Milena ja Laura. Nabazkin osallistuu. Monenlaista kokeillaan.

20:20

Suvantokohta.

20:25

Pelataan kirkonrottaa. Pesäpaikkana olohuoneen kuutioseinä shakkilaudan takana, etsijänä Mia. Laura ja Sofia löytyvät aika pian. Merven löytymisessä kesti pidempään. Milena ei saanut pelastettua muita.

20:31

Seuraavaksi Merve etsijänä. Löytää Sofian ensiksi olohuoneesta, sitten Mian keittiön puolelta olohuoneen oviaukon viereistä seinää vasten painautuneena. Laura ja Milena konttaavat keittiötason takana, mutta Merve näkee Lauran uuninlasin heijastuksesta. Milena pelastaa kaikki.

20:32

Merve uudestaan laskemaan. Sofia löytyy ensimmäisenä peilin kautta. Milena yrittää rynnäköidä keittiötason sivusta olohuoneeseen, mutta Merve ehtii seinälle ensin. Mia ja Laurakin nähdään ja ilmoitetaan nähdyiksi.

20:34

Huilaustauko.

20:36

Laura kutsuut muut sohvilta rinkiin. Opettaa uuden leikin, jossa laitetaan viesti ringissä liikkumaan suulla päästetyin ”Swish!”-ääniefektein ja voimakkain, heilahtavin käsielein. Jokainen ringissä oleva liikuttaa viestiä vuorollaan tällä tavalla mahdollisimman nopeasti eteenpäin. Viestin liikkumista voi myös torjua ja peilata sen kulkemaan toiseen suuntaan nostamalla kyynärvarret torjuvasti eteen ja sanomalla ”Boing!”. Lisäksi viestin voi siirtää toiselle puolelle rinkiä osoittamalla kohdehenkilöä suoraksi ojennetulla kädellä ja sanomalla ”Bang!”, jolloin osoitettu henkilö voi itse valita mihin suuntaan viestin lähettää. Ilmeisesti se tippuu pois, joka menee ensiksi sekaisin ja sanoo väärän sanan väärän eleen kohdalla. (Mikä lie leikin nimi, ”Swish-Boing-Bang”?)

20:39

Läpsyleikki ensin Merven ja Mian välillä, sitten Lauran ja Milenan välillä. Sofia hyppii samaan aikaan narua.

20:41

Sofia vaihtaa naruhyppelyn olohuoneen matalalla sohvapöydällä suoritettuun rytmikkääseen läpsyttely-mukinkopsutteluleikkiin. Opettaa Laurallekin. Milena ja Heidi hakevat omat mukit ja liittyvät seuraan. Kohta mukana on jo Tuulakin.

20:52

Kymmenen minuutin mukinkopsuttelun ja läpsyttelyn jälkeen Heidi käy ilmoittamassa, että olohuoneesta pois siirtyneellä Nabazilla tulee metelistä pää kipeäksi. Lopettavat sitten siihen.

Pitkään jatkunut leikkijakso päättyy tähän. Hajaannutaan vessaan, iltapalaa järjestelelmään jne.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Loka 2022 23:20

DC1 22:50 (noin) Nabbelle ollaan miettimässä rankkua siitä, kun söi päällikön huoneesta herkkuja (en tiedä, onko BB:n käsky, mutta luultavasti). Ehdotetaan kahvin kieltämistä, mutta siitä Nabbe saisi migreenin ja lähtisi kotiin. Osa porukasta sanoo, ettei sellaista voi tehdä. Ehdotetaan, että mikäli kauppabudjetti on iso, niin Nabbe ei saa herkkuja, mutta muut saa.
Päättävät, että miettivät asiaa yön yli

BB kuuluttaa nukkumaanmenon luvan
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 13 Loka 2022 23:22

21:53 DC2: Ruokapöydän äärellä Heidi, Sofia ja Reeo. Sofia bongaa kauempana liikkuvan Nabazin.

Sofia (naurahtaen, uteliaana, ihmeissään): ”Mitä sä syöt?”

Sofia nousee ruokapöydästä ja lähtee kohti keittiötasoa, jonka takana Nabaz on puuhamassa jotain avonaisella jääkaapilla.

Sofia (edelleen naurahdellen): ”Mitä sä syöt? Mitä sä syöt?”

Sofia ehtii Nabazin luo, koskettaa tänä leukaa. Nabaz perääntyy ja hymyilee suu kiinni.

Sofia (nauraen): ”Ootsä käyny Heidiltä ottaas...?”
Hedi (ruokapöydän ääreltä): ”Mitä?”

Nabaz katsoo kohti Heidiä ja hymyilee suu kiinni. Pudistaa päätään ja elehtii kädellään, ettei tiedä mistä puhutaan.

Sofia (kovemmalla äänellä, naurahdellen): ”Nabaz söi jotain! Mitä sä syöt?”

Nabaz rommentaa jotain jääkaapilla. Sulkee sitten kaapin oven. Sofia epäilee edelleen, että Nabaz on käynyt hakemassa Heidin päällikön huoneesta jotain. Nabaz katsoo kohti Heidiä ja hymyilee, edelleen suu kiinni, mutta jotain jauhaen.

Nabaz: ”Mmmh!”

Sofia selittää muille, että näki Nabazin äsken tulevan vessan tai päällikön huoneen suunnalta. Nabazille huudellaan, että pitäisi avata suu.

Nabaz (torjuvasti, suu kiinni): ”M-mmh!”

Heidikin on noussut ruokapöydästä ja saapunut keittiösaarekkeen ympäristöön.

Heidi (naurahtaen): ”Mikä sil on kädessä, tuol takana?”
Sofia (Nabazille): ”Mikä sul on sun kädessä?”

Nabaz pakoilee Heidiä saarekkeen toiselle puolelle.

Nabaz (suunsa auki saaden): ”Oh my God! Mitä teillä on!”

Sofia näkee, että Nabazilla on suussa jotain. Nabaz suojaa kädellä suutaan.

Nabaz: ”Mä syön porkkanaa!”
Tuula: ”Ei, porkkana rouskuu!”
Sofia: ”Toi oli val... jotain valkosta!”
Nabaz (hymyillen, kieltävästi päätä pudistaen): ”Mh-mmh!”

21:54

Paikalle saapuu muitakin asukkaita, mm. Miikka. Kysyy, mistä Nabaz tuli. Sofia kertoo, että oli nähnyt Nabazin tulevan joko Heidin huoneesta tai vessasta suu täynnä jotain, ja sitten se vain hekottaa.

Heidi (päällikön huoneen ovelta, jotain pussia roikottaen, naurahtaen): ”Miks tää on Nabbe auki?”
Nabaz: ”En mä oo aukiny!”
Heidi (naurunsekaisesti): ”Mä en oo koskenu tähän!”
Nabaz: ”Mä en ole aukiny!”
Heidi (naurahtaen): ”Nabbe!”
Miikka: ”Mitää!”

Heidiä naurattaa. Nabaz nauraa käsiinsä.

Reeo: ”Mitä on avattu?”
Miikka: ”Siis avas pääl...päällikön huoneesta?
Heidi: ”Joo!”

Nabazia naurattaa. Pitää molempia käsiään kuppina suun ja nenän edessä. Tuula, Miikka ja Sofia lähtevät päällikön huonetta kohti.

Tuula: ”Mitä ihmettä!”
Miikka: ”Siis mitä se on tehny?”
Nabaz (keittiön puolella hauraen): ”Mä ei tehnyt mitään!”

Heidi esittelee pähkinäpussia. Siitä on revitty nurkka pois. Heidi ei ole avannut tällaista pussia ollenkaan, on syönyt toisenlajisia pähkinöitä.

Tuula (hymyillen): ”Siis ei oo todellista! Nabbe! Nyt...!”

20:55

Todistusaineiston nähtyään vieraat kääntyvät kannoillaan ja lähtevät päällikön huoneesta ulos. Suuntaavat jälleen kohti keittiötä, jossa hämillään naureskeleva Nabaz edelleen istuu.

Miikka (tuimasti hymyillen): ”Aika kova veto! Tost saattaa tulla rankkuu jo... ja paljon!”
Nabaz (naureskellen, kättä suun edessä pitäen): ”Mä en tehnyt mitään!”
Sofia: ”Sul oli pähkinää sun suussa!”
Miikka (lisää löylyä lyöden): ”Tost saattaa tulla isot rankut!”
Heidi (toruvasti): ”Nabbe!”
Tuula (hymyillen): ”Tosta tulee rankkua!”
Nabaz (naureskellen): ”En mä kyennyt! Heidi aukes ite!”
Heidi: ”En oo!”

Nabaz naureskelee. Sofia kertaa tilanteeseen vasta tulleille, että Nabaz oli halunnut karkkia. Sitten meni Heidin huoneeseen. Kun tuli sieltä, oli Sofia huomannut sillä olevan jotain suussa.

Heidi täsmentää, että kyse oli pähkinälaadusta, josta ei tykkää. Tietää, ettei ole avannut sitä pussia. Katselee Nabazia tuimasti hymyillen. Nabaz väittää yhä, ettei tehnyt sitä, mutta naureskelee myös hyvin oudosti.

BB: ”Tämä... on Big Brother. Heidi, tule päiväkirjahuoneeseen!”

Heidi naurahtaa, käännähtää ja lähtee kohti pk-huonetta.

Joku: ”O-ou!”
Nabaz (naureskellen): ”Mä en tehny...”
Miikka (hymyä äänessä): ”Nyt tulee rankkuuaa! Rankkuuaa!” (taputtaa rytmikkäästi käsiä) ”Rankkua, rankkua, rankkuaaa!”

Mikka (hehkuttaen): ”Siis tost tulee isot rankut! Nyt tulee piiskaa!”

Nabaz naureskelee, hautaa kasvonsa käsiinsä. Heidi pääsee pk-huoneeseen.

Nabaz selittää yhtä naureskellen, ettei kyennyt. Reeo naurahtaa, että olisi syönyt kunnolla. Nabaz väittää, että ei mahdu. Reeo neuvoo Nabazia, että tämän olisi pitänyt jäädä päällikön huoneeseen syömään.

21:57

Heidi palaa pk-huoneeseta tuimasti hymyillen. Antaa Nabazille mahdollisuuden tunnustaa. Neuvoo Nabazia, että jos on tehnyt jotain, olisi parasta myöntää se nyt.

Nabaz (hymyillen): ”Jos mä en sano ei... mitä tapahtuu?”
Heidi (naurahtaen): ”Mä en sulle sano... mä kannatan sitä, et sä kuule myönnät--”
Nabaz (hymyillen, mutta epätoivoisella äänellä): ”Mutta mä en voisi stoppa! Sä syö niitä! Mä, mulle tulee tämä et mä haluan! Mä menen, varastaa sun karkkii!”
Heidi: ”Eli sä myönnät et sä oot...?”
Nabaz: ”Joo!”
Heidi: ”No nih, kiitos! Minä menen kertomaan tämän Isoveljelle, et meillä on...” (naurahtaa) ”...syyllinen!”

Nabaz hymyilee.

Reeo: ”Titti-di-dii, titti-di-dii, oikeudenkäynti!”
MIikka: ”Se oli mennyt päällikön huoneeseen--”
Nabaz: ”Hän syö, pääl... päällikkö, mun favorit! Sitä mun, mulle tulee tämä himo! Ja sitte mä menee varastaa vähän! Sitte mä ei oti kokonaan: mä oti kymmenen ehkä tämonen!”

Millaa naurattaa.

Sofia: ”Nabaz, sinut häädetään!”
Nabaz: ”No sitte häädetään, viisi karkkii vielä. Mä en voisi stop mua!”
Miikka: ”Mä oon kyllä nyt pettyny.”

21:59

Nabaz syyttää Sofiaa paljastumisestaan. Kukaan ei tiennyt, mutta Sofia käski avaamaan suun. Sofia ei usko, että asia olisi jäänyt paljastumatta muutenkaan.

Sofia: ”Isoveli näkee kaiken, eiks vaan?”
Nabaz: ”Mä näin, Isoveli silmä oli poisa!”
Miikka: ”Mä oon kyl nyt oikeesti vähä pettyny suhun. Niinku oikeesti oikeesti pettyny suhun!”
Reeo: ”Hän kaivaa omaa kuoppaa...”
Miikka: ”Sekin on totta.”

Milla kihittää naurua taustalla. Reeo uskoo, että tästä tulee ennakkotapaus. Mutta ei voi tulla kaikille, ei voi tulla.

22:00

Heidi palaa pk-huoneesta.

Milla (hymyillen): ”Mitä nyt tapahtuu?”
Heidi (hymyillen): ”Ei ainakaan toistaiseksi vielä mitään!”

BB: ”Tämä... on Big Brother. Tuula, tule päiväkirjahuoneeseen!”
Milla: ”Onks Tuula todistaja?”
Reeo: ”Kylänvanhin.”

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Loka 2022 23:39

DC1 23:35 Heidi olkkarissa kyselee pelleiltä, tekikö Nabbe väärin, kun varasti päälliköltä. Eivät vastaa. Reeo tulee normaalille teehetkelle Heidin kanssa. Heidi kysyy uudelleen pelleiltä, tekikö Nabbe väärin. Pellet vilkuttavat silmiään. Heidi: "Niin mäkin ajattelin"
Reeon mielestä Heidi on lellikki, kun pellet vastaa
a walking disaster

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”