50. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
marheke
Kyttääjä
Viestit: 78
Liittynyt: 30 Elo 2011 14:36

50. päivä

Viesti Kirjoittaja marheke » 23 Loka 2022 09:53

Noin kello 9.10 Isoveli soittaa Lauralle onnittelulaulun. Varastohuoneesta löytyy mansikkakermakakku ja paketti josta paljastuu "läppämachine". Vähän toimintavaikeuksia mutta koneesta saadaan ulos Lauran kuva ja ensimmäinen "läppä"- mikä on pyromaanin lempilaulu; Piippolan vaarilla OLI talo.

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 23 Loka 2022 18:55

DC2 aiemmin:

17.16 Makuuhuoneessa Sofia, Nabaz ja Mia makoilemassa sängyillä. He ovat puhuneet viimeksi Aleksin häädöstä, kuinka yllättävä se on. Juttu siirtyy Nabazin ja Miikan aiempaan riitaan tänään.

Mia: "Juttelitteks te Miikan kanssa?"
Nabaz: "Mitä?"
Mia: "Ootteks te Miikkan kans jutellu?"
Nabaz: "Ei. Viimeks täällä mä sanoin. Viimeks mä haluan sanoa, onko Heidi ollu soffalla. Sitte hänen vastaa, mä haluan kysyä vain, 'Onko Heidi ollu soffalla?' Hän sanoi 'Ei, säki tiedät, olet täällä'. Hän sanoo mulle, mä en vastaa ja mä menen toinen huone. Mä sanon 'Mul on yks kysymys'".
Mia: "Mhm."
Nabaz: "Sä ymmärrät, mitä..."
Sofia: "Mä en nyt jaksais puhuu siitä, sori."
Nabaz: "Emmä puhu siitä Mian kanssa, en sua."
Sofia: "Joo, joo, mut mä en niinku..."
Nabaz: "Sä olet niin prinsessa. Sä ikinä tämmönen ja tämmönen. Se hyvä."
Mia naurahtaa, Nabaz myös naurahtaa heti perään.
Nabaz: "Emmä puhu paskaa nyt. Mä kerron."
Sofia: "Mä tiiän, mutta..."
Nabaz: "Mia, me voidaan puhua myöhemmin."
Mia: "Jooh."

Nabaz (hymyillen): "Mitä me puhua, Sofia?"
Sofia: "Jes, mä tulin tänne yksin, voi olla ihan hiljaa. Et ollaan vaan hiljaa."
Sofia naurahtaa.
Mia: "Anteeks, mä vaan läähystin perässä."
Nabaz: "Me voidaan menee."
Sofia: "Ei se haittaa."
Nabaz: "Anteeks!"
Mia: "Mäkään en tajunnut."
Nabaz: "Mäki."

Hetken hiljaisuus, kolmikko vain katselee toisiaan.
Sofia: "Mmm."
Mia Sofialle (supisten): "Älä nukahda."
Sofia: "En."
Väsyneen oloinen Sofia makoilee sängyllä ottaa käteensä ilmastoinnin kaukosäätimen.
Nabaz: "Haluatko, et mä menen pois?"
Sofia: "En. En mä sanonu..."
Nabaz: "Mä voin mennä pois."

Nabaz nousee sängyltä lähteäkseen kohti makkarin ovea.
Nabaz: "Fuck you."
Nabaz paiskaa makkarin oven kiinni mennessään.
Nabaz: "Vitut!"

Sofia ja Mia jäävät tuijottamaan toisiaan sängyille. Seuraa hetken hiljaisuus.
Mia: "Mitä just tapahtu!?"
Sofia: "Oliks se oikeesti? Suuttuks se oikeesti?"
Mia (siteeraa Nabazia): "'Fuck you'. Paukautti ovea."
Sofia: "Ihan vitun sama. En mä mun mielestä sanonu. Sit mä vaan tarkotin, et mä en haluu puhuu siitä, koska..."
Mia: "Jep."

Taas hetken hiljaista.
Mia: "Mhm."
Sofia: "No mut..."
Sofia katselee kaukosäädintä käsissään ja Mia siirtää keskustelun ilmastointiin, joka Mian mielestä haisee. Sofia on samaa mieltä. Mia pyytää laittamaan sen pois päältä.

17.18 Merve tulee makkariin ja kertoo Mialle ja Sofialle, että Nabaz suuttui Sofialle. Sofia kysyy Merveltä, mitä Nabaz sanoi. Merve kertoo Nabazin kävelleen vihaisena pois pihalle. Merve kertoo Nabazin sanoneen, että Sofia on ärsyttävä.

Mia ja Sofia kertovat Mervelle, että Sofia ei halunnut kuulla Miikka-jutusta. Sofia miettii, että ehkä oli väärin sanoa noin, mutta Mia on eri mieltä. Mian mielestä Sofialla oli oikeus sanoa noin. He kertaavat Mervelle tapahtumien kulun, joka johti Nabazin poistumiseen makkarista ja miten se tapahtui.

Sofia toteaa, että hän ei arvannut, että käy noin. Hän luuli, että Nabaz vaan lähtee. Merve pohtii, että jotkut ovat vaan tempperamenttisia. He puhuvat Nabazin ja Miikan riidasta ja Mia luuli, että he olisivat jo sopineet ja Sofia mietti samaa. Sofia sanoo, ettei hän jaksa miettiä asiaa, koska hän ei liity siihen.

Keskustelu siirtyy makkarissa olevaan hajuun. Sofia suihkuttaa makkariin laventelin hajuista hajustetta. Keskustelu päättyy BB:n paristojen vaihtokuulutukseen.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

Avatar
Jacobus
Ylläpitäjä
Viestit: 5517
Liittynyt: 14 Helmi 2007 02:03
Viesti:

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Jacobus » 23 Loka 2022 20:08

DC2 aiemmin:

17.23 Nabaz allapäin meikkipöydän ääressä. Merve tulee lohduttamaan ja sanoo, että kaikki on hyvin. Merve sanoo, että Nabaz stresssaa vain iltaa. Nabaz tuijottaa eteenpäin sanomatta sanaakaan, kasvot puoliksi haudattuina käsiin. Muita asukkaita häärii ympärillä.

17.25 Tuula tulee kysymään, mikä Nabazilla on hätänä. Hän ehdottaa, että Nabaz menee BB:lle juttelemaan tai he voivat mennä yhdessä. Nabaz ei jaksa mennä nukkumaan.

Mia tulee paikalle ja pyytää lupaa halata. Mia halaa Nabazia takaapäin ja Nabaz alkaa itkeä. Vieressä ollut Milena silittää Nabazia käsivarresta ja toisella puolella on Tuula. Mia sanoo, ettei Sofia tarkoittanut. Tuula kysyy, mitä Sofia oli sanonut ja Mia kertoo, ettei Sofia jaksanut puhua, mutta Sofia ei tarkoittanut sitä niin.

Tuula selittää Nabazille, että se tuntuu pahalta, kun läheinen sanoo noin. Tuula yrittää saada Nabazin BB:n juttusille, mutta Nabaz ei halua. Tuula lopettaa ehdottamisen, mutta Tuula muistuttaa, että hän haluaa Nabazin parasta.

Nabaz selittää, mitä Sofian kanssa tapahtui. Nabaz sanoo, että hän luuli, että Sofia on hänen kaverinsa ja Nabazilla on paska päivä. Nabaz sanoo tienneensä, että Sofia halusi olla yksin. Nabazista tuntuu, että "kaikki on hänen päällä" ja hänen mielestään kaikki läheiset tekevät hänelle tänään tämän. Tuula sanoo, ettei hän tee.

17.28 Nabaz kysyy Tuulalta, mitä Sofia sanoi Reeolle paristen vaihdon yhteydessä. Tuula kertoo, että Tuula kysyi Sofialta mikä on, mutta Sofia ei jaksanut puhua. Tuula uskoo, ettei Sofia tarkoittanut pahaa, ei vaan jaksa puhua. Tuula kysyy, haluaako Nabaz puhua Sofian kanssa, mutta Nabaz sanoo vaisulla äänellä, että ei tapahtunut mitään.

17.29 Sofia kävelee meikkauspaikan editse ja Nabaz nostaa katseensa kohti Sofiaa, mutta ei sano mitään ja kääntää sitten katseensa takaisin meikkipöydän peiliin. Nabaz pohtii, että on paras, jos hän menee kotiin tänään. Nabaz sanoo, että joka kerta, kun halutaan draamaa, Nabaz=draamaan.

Tuula miettii, että tämä on Nabazin oikea tunne. Tuula sanoo, että Nabazillakin on oikeus tunteisiin ja Nabaz sanoo, että hänkin voi olla surullinen. Nabaz sanoo, että hän voi vitsailla, mutta hänelläkin on tunteet. Tuula muistuttaa, että jos jollakin on huono päivä, häntä pitää kuunnella. Ei voi sanoa, ettei jaksa kuunnella. Tuula ymmärtää, kun ystävä sanoo noin, siitä tulee paha mieli. Tuula kertaa omia kokemuksiaan.

17.31 Sofia tulee Nabazin ja Tuulan luo ja kysyy, mikä Nabazilla on. Nabaz sanoo, ettei hänellä ole mikään.

Sofia: "No, miks sä sanoit, et mä oon ärsyttävä?"
Nabaz: "Ei..."
Sofia: "Miks... Oot. Sä oot sanonu, et Sofia on niin ärsyttävä."
Nabaz: "Kenen mä oon sanonut ärsyttävä?"
Sofia: "Silloin Mervelle sanoit, et Sofia on niin ärsyttävä."
Nabaz: "En ikinä sano, et sä oot ärsyttävä."
Sofia: "Okei."
Tuula: "En mäkään oo kuullu sitä."
Nabaz: "En mikään. Mä lupaan. Mä voin sanoa Merven edessä."
Sofia: "Miks sä sanoit mulle 'fuck you', ku sä lähit tuolt ovesta?"
Nabaz: "Emmä sano 'fuck you', mä sanoin 'bitch'. Mä sanoin 'bitch', mä sanoin ei 'fuck you'. Mä sanoin 'bitch'."
Sofia: "Mä kuull... Jos et sä haluu puhua, ni ei sun tarvi."
Nabaz: "Okei, mä haluan puhua, mut mä en sano 'fuck you'."
Sofia: "Okei. Mut, mikä sun ongelma on?"
Nabaz: "Ei ole mitään."
Sofia: "Mut miks sä sit puhut musta? Ja sä sanoit mulle 'fuck you'."
Nabaz: "Emmä sanonu 'fuck you' sua".
Sofia: "Miks kaikki mulle kysyy, et mikä sille tuli?"

Tuula osallistuu keskusteluun ja sanoo Sofialle, että Sofia vastasi, ettei halua puhua. Tuula kertoo, ettei tiennyt, että Sofian ja Nabazin välillä on jotain ja Tuula tuli lohduttamaan Nabazia. Nabaz kiistää sanoneensa "fuck you" ja sanoo voivansa sanoa asiat suoraan. Sofia sanoo, että hän kuuli sen ja Mia kuuli sen. Nabaz sanoo, ettei muista sanoneensa niin, mutta luulee, ettei ole sanonut. Sofia toteaa lakonisesti "okei".

17.32 Nabaz sanoo, ettei hänellä ole mitään Sofialle. Nabaz tilittää, ettei hänen paras kaverinsa halua kuunnella häntä. Nabaz näyttää sormillaan lainausmerkit sanan "best friend" yhteydessä. Nabaz sanoo olleensa väärässä ja Sofia kysyy tähän selvennystä, mutta Nabaz ei halua vastata. Nabaz lupaa, ettei ärsytä Sofiaa talossa.

Tuula yrittää selvittää tilannetta. Tuulan mielestä Nabaz on harmistunut, koska läheinen ystävä on sanonut, ettei jaksa kuunnella. Nabaz haluaisi tulla kuunnelluksi Tuulan mielestä. Tuula sanoo, ettei tiedä, mitä he ovat sanoneet. Tuula kertoo, mitä he ovat Nabazin kanssa äsken jutelleet.

17.34 Merve tulee meikkipöydän luo. Nabaz selvittää Mervelle, että hän tarkoitti, että tilanne oli ärsyttävä, ei Sofia. Merve sanoo, että hän ymmärsi tilanteen väärin. Myös Mia on paikalla ja Nabaz kysyy Mialta, sanoiko Nabaz "fuck you". Mia kertoo naurahtaen Nabazin näin sanoneen. Nabazkin hymähtää. Mia kuvailee Nabazille tilanteen. Nabaz toteaa "Ei".

Nabaz ei muista sanomaansa. Hän luuli sanoneensa "bitch". Nabaz nauraa jo tilanteelle, kun Mia sanoo, kuinka Nabaz sanoi "fuck you". Merve selittää, kuinka Nabaz on niin tunteellinen ihminen ja Merven mielestä Nabaz ei tarkoita oikeasti, kun hän sanoo noin. Mia selittää, millainen Nabaz on suuttuessaan.

17.35 Sofia on seurannut tilannetta Nabazin takana ja seurailee muita keskusteluun osallistuvia.

Nabaz: "Ehkä mä tulin surullinen, mitä Sofia sano."
Mia: "Nabbe, mä olin näin."
Mia näyttää kasvojaan Nabazille. Mia nauraa.
Nabaz: "Mä lupaan, mä en itse kuullu, et mä sanoin 'fuck you'."
Sofia: "Se on fine. Mä oon vieläkin hämilläni, mitä täs on tapahtunut. Ja sit sä et halunnu..."

Nabaz selittää, kuinka hän halusi, että ystävä kuuntelee. Nabaz kertaa vielä, kuinka hän kysyi Mialta ja lähti sitten. Nabaz kysyy Sofialta, onko heidän välinsä OK. Nabaz sanoo, ettei hän jaksa riidellä. Sofia ihmettelee, miksi Nabaz haastaa sitten riitaa, mutta Nabaz kiistää riidanhaaston. Nabaz perustelee, että hän meni pois.

Sofia poistuu meikkipöydän ääreltä.
Sofia: "Emmä jaksa."
Nabaz: "Ei sitte sä jaksa. Mä en voi tehdä mitään."
Mia kysyy Sofialta, haluaako hän olla yksin. Sofia ei vastaa.

Sofian lähdettyä Tuula kommentoi, että tässä on taas rikkinäinen puhelin, kun Merve tuli kertomaan, mitä Sofia oli sanonut. Merve sanoo kuulleensa sanan "ärsyttävä", mutta hän miettii, että ehkä se oli "ärsyttävä tilanne". Tuula miettii, että ehkä ei muista, mitä on sanonut, kun on suuttunut. Merve kertoo, kuinka oli sanonut Sofialle, ettei Nabaz tarkoita sitä, mitä sanoi. Nabaz sanoo, ettei tarkoittanut ja hänellä on huono päivä.

Meikkipöydän ympärillä keskustelu jatkuu puhumisesta, kun toisella on huono päivä. Nabaz sanoo, että hän menee Sofian kanssa, jos on huono päivä. Merve uskoo, että he sopivat tämän asian. Kyseessä oli vain tämä hetki. Tuula ehdottaa, että he alkavat meikata.

17.37 Sofia palaa meikkipöydän ääreen. Nabaz kysyy, että saako hän halata Sofiaa. Nabaz pyytää anteeksi bitch-sanan käyttöä. Sofia sanoo, ettei ole kyse siitä. Sofia sanoo, että Nabaz oli lähtenyt makkarista ja hän joutuu kysymään Nabazilta. Nabaz yrittää sanoa jotain, mutta Sofia pyytää olemaan keskeyttämättä häntä.

Sofia saa sanottua, että kaikki tulee kysymään häneltä, mikä nyt on. Sofia sanoo, ettei hän tiennyt ja oli mennyt kysymään, mitä pitäisi tehdä. Sitten Sofia kuulee, ettei Nabaz halua puhua. Sofia ymmärtää, että Tuulalle on helpompi puhua ja hän voi selittää Sofialle, mutta Sofia ei aina jaksa itse selvittää asiaa.

Nabaz kertoo oman kantansa. Nabaz sanoo, ettei hän muista sanoneensa "fuck you", mutta Sofia sanoo edelleen, ettei ole siitä kyse. Sofia sanoo, että pitää puhua, jos on paha mieli. Nabaz pyytää anteeksi loukatessaan ystäväänsä.

17.39 Nabaz selittää, kuinka he saavat tulla halailemaan toisiaan. Nabaz selittää tilanteen, jossa Nabaz kysyi, pitääkö hänen lähteä makkarista, johon Sofia oli sanonut ei tarvitse.

Nabaz: "Sä sanoit, 'haluatko mä menen?' Sä olit 'mmmhmm'."
Sofia: "Mä sanoin 'Ei älä mene'."
Nabaz: "No, mutta sä olit, et sanonut Sofia-ääni, sä sanot ärsyttävä ääni... no että 'ööhhhh'"
Nabazia alkaa naurattaa ja Sofia ja Nabaz halaavat.
Nabaz: "Anteeks!"
Sofia: "Nii, mutku ei sitte... Nii, mä sanoin niin sen myös Millulle, et mä en jaksa puhuu täst asiasta ku me ollaan puhuttu..."
Nabaz keskeyttää Sofian ja Sofia pyytää puheenvuoroa.

Sofia selittää, että hän on Nabazin ystävä ja hän on antanut Nabazille neuvon, että menee juttelemaan Miikalle. Nabaz vastaa, että hän alkoi puhua, koska Mia kysyi Miikasta. Sofia tajusi sen ja siksi hän sanoi siitä molemmille, koska hän tuli makuuhuoneeseen ollakseen rauhassa. Nabaz sanoo ymmärtävänsä ja pyytää anteeksi. Myös Sofia pyytää anteeksi.

17.40 Sofia ja Nabaz halaavat. Sofia ei halua, että Nabazille tulee olo, ettei halua puhua Sofialle. Nabaz selittää, että hänellä on sunnuntaistressihäätö ja mitä eilen tapahtui. Nabaz pyytää taas anteeksi ja sanoo, että hänellä on nyt hyvä olo.

Sofia sanoo, että hänelle saa aina tulla juttelemaan. Hän ei kuitenkaan kestä, jos se on vaan vihamielistä puhetta ja häntä alkaa ärsyttää. Sofian mielestä hänenkään ei tarvitse kestää sitä koko aikaa. Tästä syystä Nabaz sanoi Mialle, että he voivat jutella myöhemmin.

Keskustelu päättyy halaukseen ja anteeksipyyntöihin. Molemmat naureskelevat jo asialle ja Nabaz sanoo, ettei muista sanomisiaan suuttuessaan.

17.42 Nabaz menee pyytämään anteeksi myös Mialta ja he halaavat ulko-oven edustalla. Mia kertoo Nabazin olevan samanlainen kuin hän. Nabaz sanoo, ettei ole ulkomaailmassa tule vihaiseksi näin nopeasti. Talossa tulee joku juttu.

Mia varmistaa vielä, että Sofialla on kaikki hyvin ja tilanne on ohi.
"Jännitys on niin käsinkosketeltava, että Big Brother alkaa jakaa sille kohta rangaistuksia!"
- SBB2006-nettisivut 1.12.2006

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2022 21:39

21:34 DC1/DC2: Olohuone. Suora lähetys käynnissä. Häädöstä turvaan päässyt julkistetaan.

Anni: ”Katsojat ovat äänestäneet. Häätöäänestyksestä... pääsee tänään turvaan...”

Anni: ”Turvaan pääsee Reeo!”

Riemunkiljuntaa ja taputuksia. Reeo, Heidi ja Miikka pomppaavat sohviltaan pystyyn ja kapsahtavat toistensa kaulaan. Miikka huutelee jo tavaramerkiksi näissä tilanteissa muodostunutta “Come on!” -huuteluaan.

Reeoa halaavat Nabaz ja Tuula. Sallakin yrittää, mutta jää paitsioon.

21:35 DC2:

Taloyhteyden päätyttyä Reeo nousee sohvalta ja lähtee possensa kanssa keittiön puolelle.

Reeo (tyytyväisenä): ”Tää maistuu!”

21:39

Salla palailee jo olohuoneen puolelle. Saa Tuulalta ja Miikalta ennen sinne menoaan tsemppihalaukset.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Loka 2022 21:57

DC2 21:54 Merve keittiössä ennen häätöä: "Vittu, oispa Salla"
a walking disaster

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 23 Loka 2022 22:11

22:10 DC1/DC2: Olohuone. Suora lähetys käynnissä. Häädettävä julkistetaan.

Anni: ”Asukkaat! Äänestystulos on nyt selvillä. Tänä iltana, viikolla seitsemän, Big Brother -talosta häädetään...”

Anni: ”Big Brother -talosta häädetään... Merve!”

Merve hymyilee, nyökyttelee.

Sofia: ”Voi vittu!”

Laura nostaa kätensä otsalleen, laskee päänsä, nostaa sitten päänsä uudestaan ylös.

Laura: ”Ei...”

22:11

Merve nousee sohvalta. Nabaz kapsahtaa kaulaan.

Merve (hymyillen, Nabazin halauksessa): ”No, mut... ei se mitään! Voi Nabaz...”

Tuula tulee halaamaan seuraavaksi.

BB: ”Tämä... on Big Brother!”
Merve (Tuulalle, hymyillen ja rauhoittavasti): ”Ei... siis ei mitään hätää! Kaikki on hyvin!”
BB: ”Merve, sinulla on minuutti aikaa poistua!”

Tuulan jälkeen halausvuorossa Salla, sitten Reeo.

Reeo: ”No niin Merve! Hyvää jatkoa kaikkeen... oot mahtava tyyppi!”
Merve (nyökytellen): ”Samoin!”
Reeo: ”Mmh!”

Miikka kiittää halatessaan yhteisestä reissusta. Kehottaa nauttimaan ulkomaailmasta.

22:12

Sitten on Lauran vuoro.

Laura (itkuisena halauksen keskeltä): ”Merve!” (kuiskaten) ”Kiitos kaikesta!”
Merve: ”Hyvä Laura!”
Laura (kuiskaten): ”Kiitos kaikesta, oot ihan paras!”

Irrottautuvat halauksesta. Lauraa itkettää.

Merve (hymyillen): ”Älä itke!”
Laura (itkien): ”En itke!”
Sofia (Lauralle): ”Nyt ei itketä!”
Merve (Milenaa halaten, Sofian kommentin toistaen): ”Nyt ei itketä!”
Reeo (taustalta, omalle porukalleen hiljaisella äänellä puhuen): ”Tää meni just niinku piti.”
Salla: ”Niin meniki!”

Merve toteaa Milenalle, että oli ihana tavata.

Nabaz halaa Merveä itkuisena.
Merve: ”Nähdään, Nabaz!”

Sofia ja Merve halaavat toisiaan. Suikkaavat keskenään suukonkin. Merve toteaa, että ei itketä, alkaa muuten itkeä nyt.

Sitten vuorossa Mia. Mia kuiskaa, että toivoi Merven jäävän.
Merve (Mialle halauksen seasta): ”Mut ei se haittaa, mä oon... tosi onnellinen!”

Sen jälkeen halaamassa Heidi, joka kertoo odottavansa näkemistä ulkomaailmassa. Merve komppaa.

BB: ”Tämä... on Big Brother. Merve, sinut on häädetty Big Brother -talosta!”

Heidi, Mia ja Merve siirtyvät viimeisten joukossa olohuoneesta keittiön puolelle.

Joku naisista: ”Nähdään ulkopuolella, pidä hauskaa!”
Merve: ”Älkää itkekö! Mua ei itketä, niin älkää itkettäkö!”

Laura: ”Oot rakas!”

Sofia (ajan päättymisestä Merveä muistuttaen): ”Sun pitää mennä nyt...”
Merve: ”Eikä pidä!”
Reeo: ”Pitääpä!”
Merve: ”Ei... ku?”
Sofia: ”Eiku... se sano.”
Reeo: ”Se sanoi.”
Merve (naurahtaen): ”Aa! Mä luulin, et tulee se minuutti!”

Asukkaat heipattavat Mervelle. Merve astelee häätöovelle.

Merve: ”Oli ihana nähdä teidät kaikki! Toivon, et näen kaikki teidät ulkopuolella!”

22:13

Asukkaat huutelevat Mervelle hei heitä.

Merve astuu häätöoven rakoon, heittää viimeisen lentosuukon taloon ja katoaa pimeyteen.

Sofia: ”Sinne meni...”

Laura nyyhkii hetken aikaa Nabazin halauksessa. Irrottautuvat sitten. Laura kyykistyy lattialle viinilasikaapin viereen itkuisena. Pitelee nenäliinaa nenänpielessään. Heidi käy halaamassa Lauraa ja suikkaa suukon tämän poskelle.

Seuraavaksi Lauran vierelle istuvat Milena ja Mia lohduttamaan. Milena taputtelee rauhoittavasti Lauran käsivartta, Mia halaa Lauraa. Nousee sitten ylös ja käy onnittelemassa Sallaa.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Loka 2022 23:12

Kärmekset alotti heti pihalla miettimään seuraavaa uhria. Jälleen Milena pääpäsmärinä (23:05) DC1
Milena puhuu toista, kuin Heidi... Ja siksi Merve lähti

Milena: "Älkää sanoko Heidille, mä kyselen Heidiltä, jos ymmärsin väärin. Halusin vaan jakaa tän"
Ja Laura jää ihmettelemään Heidiä...
a walking disaster

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 8

Viesti Kirjoittaja Augustus » 24 Loka 2022 00:28

Knocker viikon 7 ketjussa:
knocker kirjoitti:Kärmekset alotti heti pihalla miettimään seuraavaa uhria. Jälleen Milena pääpäsmärinä (23:05) DC1
Milena puhuu toista, kuin Heidi... Ja siksi Merve lähti

Milena: "Älkää sanoko Heidille, mä kyselen Heidiltä, jos ymmärsin väärin. Halusin vaan jakaa tän"
Ja Laura jää ihmettelemään Heidiä...
DC2 23.13 kylppärissä Milena ja Laura kaksistaan. Milena jatkaa aiemmin syötetyn manipulaation työstämistä ja upottamista Lauran mieleen.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 24 Loka 2022 01:52

22:31 DC1/DC2: Terassi. Merven muistelupiiri. Sofia aloittaa.

Sofialle Merve oli talossa yksi lähimmistä ystävistä heti. On sanonut Mervelle monta kertaa, että silloin, kun ensi kertaa näki Merven, tiesi, että heistä tulee hyvät ystävät. Merve oli tosi rohkea; kaikki sen tarinat kaikista Hong Kongin seteistä ja yksin suoritetuista matkoista Hawaijille ja muualle viihdyttivät.ja inspiroivat. Sofia toivoisi itsekin olevansa niin rohkea. Merve on tosi huolehtivainen. Hänen kanssaan oli mukava viettää iltoja. Tulee ikävä Merveä ja sen haleja ja pusuja ja kaikkea tosi paljon. Ovat jo sopineet näkevänsä ulkomaailmassa mahdollisimman pian talosta lähdön jälkeen.

22:33

Miikan mielestä Merve oli huikea, oikeasti sydämellinen tyyppi, joka pyrki olemaan reilu kaikkia kohtaan, ihan lopppuun asti. Jos olisi oikeasti ruvennut talossa panta kiristämään, Merve varmasti olisi jeesannut, tai näin Miikka uskoo. Ihan hirveästi eivät oikeasti syvällisiä keskusteluja talossa Merven kanssa käyneet. Se jäi vähän hampaankoloon, ettei päässyt jutskailemaan Merven kanssa sellaisia talossa. (Sofia huomauttaa, että tähän on aikaa vielä ulkomaailmassa. Miikka komppaa.) Miikka on vähän sanaton tästä häädöstä, eikä tiedä, mitä pitäisi kelailla, vaikka olikin itse yksi niistä, jotka Merveä häätöön nimesivät. Mutta kun porukka on jo näin tiivis, niin rupeaa kirja loppumaan vähän kesken. Ja nyt vähän myös ihan aidosti harmittaa, että Merve lähti.

22:34

Reeo pohjustaa, että jos pelin siirtää syrjään ja miettii niitä hetkiä, joita heillä oli keittiössä, viihtyi kyllä Merven seurassa. Heillä oli omat kikkailunsa ja omat vitsinsä. Reeo toivoo Mervelle kaikkea hyvää. Pää pystyssä lähti hienosti, tietää arvonsa kyllä. Kova mimmi!

Tuulalla on tosi sama, ristiriitainen fiilis kuin Miikalla, kun porukka vähenee ja käy tiiviimmäksi ja tiiviimmäksi. Ei tiedä mitä ajattelisi. Jokaisen lähdöstä on ihan samanlainen fiilis. Toki ne saavat iloita ja nauttia, jotka voittavat ja jäävät, Mutta itsekin kolme kertaa häätösohvalla käyneenä tietää, että se ajatus on siinä toisessa, ainakin hänellä. Sitten toki hetken päästä ajattelee, että vau, miltä tuntuu. Merve oli niin ihana, sydämellinen ja kaunis kuin mikä. Hänellä on kivaa tuolla ja lähti ulkomaailmaan pystypäin, tosi kivalla fiiliksellä, että älkää itkekö, koska tuolla nähdään. Se tuntuu hyvältä, vaikka onkin ristiriitainen olo. Merve on ihana tyyppi, kaunis ja hymyileväinen. ”Sydän on kultaa varmaan... hälläkin, uskon niin!” lopettaa Tuula ääni hieman murtuen.

22:35

Miankin mielestä Merve on monella tavalla kaunis ihminen, niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Miasta tuntui aina, että Merve yrittää miettiä ihan sitä viimeisintä tyyppiä myöten, mille tuntuu, ja että eihän ole yksinäinen olo. Mian mielestä Mervellä on hienot arvot ja Mia odottaa pääsevänsä näkemään ”Mellin” ulkomaailmassa. Mian mieltä lämmittää se, että Merve lähti iloisena, oli iloinen myös tästä ratkaisusta. Mia oli tutustunut tai lähentynyt Merveen eniten viime viikkoina. Harmittaa, ettei jo aiemmin, mutta ehtivät sitten ulkomaailmassa vielä paremmin. Mia oli myös ajatellut Mervestä jo ennen taloon tuloaan, että heillä on tosi paljon samanlaisia kiinnostuksenkohteita ja juttuja. ”Ihana on Melli!” päättää Mia.

22:36

Laura näkee Mellin olevan upea, kaunis nainen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Laura murtuu itkunsekaiseen nauruun todetessaan, että parasta Mervessä on se, kun se on niin hauska, eikä edes itse tajua sitä. ”Ja mua itkettää nyt vaan sen takii niin paljon, ku...” (niiskuttaa) ”...mä tiiän, et... Mervel on kaikki tuola hyvin, ja se nauraa tällä hetkellä ja on silleen, et -tun Laura, lopeta toi pillittäminen!” Laura kertoo Merven olleen se, kenen kanssa ihan ekana iltana alkoi talossa jutella ja bondata. Ja ihan ensimmäisestä viikosta asti ovat tavallaan menneet käsikynkässä tätä ihmeellistä BB-taloelämää. ”Niin voitte varmaan kuvitella, että on vähän outo fiilis... tällä hetkellä!”, sanoo Laura itkuisena. Naurahtaa sitten, että kaikki on ihan hyvin. Tämä on nyt vain outo reaktio. Sori. TIetää juttelevansa ja pitävänsä hauskaa Merven kanssa sitten myöhemmin ulkomaailmassa. Ja Mervellä on kaikki siellä tällä hetkellä aivan hyvin. Merve on ihan huippuihminen, Laurasta on niin parasta, että on saanut tavata Merven. Ei ole ikinä ennen tavannut ketään hänen kaltaistaan: sellaista, joka lähtee teini-ikäisenä itsekseen seikkailemaan maailmalle. Merven kanssa on varmasti vielä paljon tarinoita kerrottavana puolin ja toisin. Laura ei malta odottaa, että joskus vielä kohtaavat tuolla jossain. Mervestä muodostui ihana, rakas ihminen näiden viikkojen aikana.

22:38

Heidi luonnehtii Mervessä olevan niin monta, upeaa asiaa. Nimenomaan se, että ei edes tajunnut, miten hauska on. Oli niin hupsu kuin ihminen voi olla! Heidiä olivat inspiroineet ihan sairaasti kaikki Merven seikkailut. Heidi näki Mervessä myös tosi paljon itseään. Ei tiedä, miksi eivät talossa niin paljon bondanneet, mutta puhuivat kyllä Merven kanssa ihan avoimesti. Toivottavasti bondaavat ulkomaailmassa paremmin, kun tämä paikka on vähän tämmöinen. Mervestä on pakko sanoa, että on yksi kauneimmista ihmisistä, mitä Heidi on koskaan nähnyt. ”Siis wow!” Mutta myös sisäisesti. Merve on ihana. Esimerkiksi silloin, kun kävelivät terassilla 15 kilometriä ja Merve tuli laskemaan kierroksia. keksi kehua kaikkia ja kertoa näistä positiivisia asioita. Merve oli kyllä kultaa sisältäkin; upea nainen.

22:39

Milena muistaa Merven halanneen häntä heti ensimmäisenä iltana kun Milena tuli taloon ja sanoneen, että on ihanaa, kun Milena tuli taloon. Toivotti heti tosi tervetulleeksi ja siitä tuli tosi lämmin olo. Ihan jo alusta asti puhuivat Merven kanssa tosi paljon ja tulivat tosi läheisiksi. Merve oli tosi tärkeä ja heillä oli paljon yhteistä. Lapsuus, nuoruus, paikkakunta, kokemukset. Kun on joku ihminen, joka tietää tasan, mitä toinen tuntee, se yhdistää tosi nopeasti. Milena arvostaa suuresti sitä, kun Merve on matkustanut ympäri maailmaa. Se on tosi hyvä esimerkki monelle ihmiselle siitä, että voi uskaltaa ja lähteä. Merve näki Milenassa sellaisen herkemmän puolen, jota harva ihminen näkee. Sillä tavalla lähentyivät tosi paljon. Tulee ikävä!

22:40

Salla kuvailee Merveä symppikseksi tyypiksi, jolla on ihanan kauniit, ruskeat silmät. Kaunis nainen muutenkin. Eivät olleet talossa mitenkään kauhean läheisiä, mutta juttelivat kyllä paljon hänen kokemistaan reissuista. Merve oli joskus käynyt Salossakin, Sallan kotikaupungissa, ja se oli hauska tarina. (”Se R-kioskitarina!” täsmentää Sofia naurahtaen. Salla komppaa.) Juttuja oli tosi hauska kuulla. Heittivät myös läppää siitä, että Järvenpäässä on Pub Eikka, että jos siellä sitten jalalla koreasti jossain kohdassa. Vaikka eivät talossa olleet läheisiä, Salla toivoo, että kuitenkin törmäävät vielä, ettei tarina jää tähän.

22:41

Nabaz korostaa, kuinka hauska Merve oli. Oli nauranut Merven seurassa niin paljon. Oli joutunut pyytelemään anteeksi, että nauraa Mervelle, mutta kun Merve oli niin hauska, eikä sitä itse edes tiedostanut. Siksi juuri se oli hauskaa. Nabazilla oli heti klikannut Merven taloon saapuessa, että tykkää Mervestä niin paljon. Oli aluksi sanonut, ettei ikinä äänestä Merveä; että Merve on yksi ihminen talossa, jota ei äänestä. Mutta tämä on peliä. Nabaz ei ole vihainen niille, jotka ovat Merveä äänestäneet. Merve oli läheinen hänelle, mutta tämä on peliä. ”Mutta mä haluasin, hän ole täälä...” (ääni murtuu) ”...että määki oon täällä! Siksi mä tykkään niin paljon hän! Mä ei tiedä miksi hän näyttää, sama mun sisko. Että... se tuntuu vain, että jotain on poissa mua!” sanoo Nabaz tunteellisesti. Nabaz kuitenkin tietää, että Merve on yksi niistä ihmisistä, jonka kanssa ainakin pitää yhteyttä. Ja Merve on sellainen ihminen, jolle Nabaz voi antaa kotiavaimensa. Nabazille Merve on niin läheinen, Nabazin sydämessä, ja Nabaz luottaa Merveen sataprosenttisesti. ”Ja mä toivon kaikki hyvä hän! Ja hän on niin kaunis, niin kaunis sisään ja ulos! Ja... ja... mä en voi sanoo mitään muuta, vain hyvää hän /epäselvää)!”

22:42

Asukkaat kohottavat teemukinsa Mervelle. Kommentoivat, kuinka outoa tämä on. Eivät vielä edes oikein tajua Merven lähtöä.

22:45 DC2: Keittiösaarekken ympäristössä Reeo, Tuula, Heidi ja Miikka.

Tuula: ”Ja niin! Unohin sannoo Merven kokkaustaidot!” (nostaa peukun pystyyn)
Reeo: ”Mmh!”
Heidi: ”Niin, hemmetin hyvää ruokaa!”
Tuula: ”Mmh!”

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”