Yhteenveto kaudesta 2022 - plussat ja miinukset

Keskustelua liittyen Suomen viidenteentoista Big Brotheriin.

Anna arvosana kaudelle

Äänestys päättyi 28 Helmi 2023 20:09

10 - erinomainen
0
Ei ääniä
9 - kiitettävä
1
2%
8 - hyvä
4
8%
7 - tyydyttävä
14
26%
6 - kohtalainen
9
17%
5 - välttävä
14
26%
4 - hylätty
11
21%
 
Ääniä yhteensä: 53

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Yhteenveto kaudesta 2022 - plussat ja miinukset

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 05 Joulu 2022 11:28

Laitoin arvosanaksi 6.
+ Asukaskattaus
+ asukkaiden valuminen taloon, eikä kaikki kerralla -tyylillä.
+ talo sala- ja neuvotteluhuoneineen
Siinä mun plussat.
Asukaskattaus sai niin paljon plussaa, että nousi just sinne kutoseen, muutois olisi ollut 5.

- Juonittelun tekeminen asukkaista varautuneita. Varautuneisuus karsi ihmisistä mielenkiintoisuuden pois ja jätti ulkopuolelle keskusteluja, joissa varautuneisuus katoaa. Tätä lisäsi myös alkuviikkojen asukashäädöt, eikä se oikein karissut missään kohtaa pois.
Tämä vaikutti mulla eniten että en jaksanut kiinnostua 24/7 katsomisesta, kun se oli suurimman osan ajasta juonimista ja selän takana lässyttämistä.
- Talon ja sen eri huoneiden hyödyntäminen. Salahuoneet jäivät ihan kertaluonteisiksi. Niiden avulla olisi voinut hämmentää porukkaa ihan huolella. Sinne esim. satunnaisesti leikattuja klippejä juonimiskuvioista ja niiden näyttäminen ristiin ihmisille. Pelin totaalista sotkemista sillä, että kuka törmää salahuonevihjeisiin ja eksyy paikalle. Salatehtävien salatehtävät on aina kiinnostavia, mutta niiden pitää onnistua tai niistä tulee tylsiä. Tällä asukaskattauksella tämmöinen olisi ollut kiinnostavaa. Makoilukaudella ne ei oikein anna mitään.

Osa tehtävistä oli, kuten jo todettua, todella tylsiä. Todella lyhyitä ja mielenkiinnottomia. Mua viihdyttää eniten pitkät ja typerät tehtävät, eli ne mihin asukkaiden hermot hajoaa jo alkumetreillä. Kiinnostavaa on kuka saa kasattua itsensä niin, että tehtävä onnistuu. Onko joku tsemppaamassa toisia ja auttaa siten tehtävän onnistumisessa. Redi-kauden uintitehtävä on edelleen yks mun lemppareista sen älyttömyyden ja absurdiuden vuoksi, mutta myös sen onnistumismahdollisuuksien vuoksi. Labyrintit on myös mulle kiinnostavaa seurattavaa.
Mainostehtävät on tylsiä, vaikka niille varmasti on tarpeensa rahoituksessa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2022”