82. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

82. Päivä

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 00:39

Hanne sekoaa. Käsi tulee Sarin päästä. Huutaa ja yskii. :hahaha:

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 00:40

Hanne räjähtää yht'äkkiä yskimään.Sari herää valittömästi ja huutaa:

"HERRA JUMALA!
Se tuli mun päästä! Kato nyt tuolla!
Koko käsi tuli mun päästä."

Hanne: "Se on käsi. Lenteleeks tääl jotain? Köh köh!"

:lol:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 00:41

JimmyMoonJam kirjoitti:Hanne räjähtää yht'äkkiä yskimään.Sari herää valittömästi ja huutaa:

"HERRA JUMALA!
Se tuli mun päästä! Kato nyt tuolla!
Koko käsi tuli mun päästä."

Hanne: "Se on käsi. Lenteleeks tääl jotain? Köh köh!"

:lol:
Kiitos täsmennyksestä. Meni ohi osa itseltä. Luulin, että Hanne huusi, että käsi tulee Sarin päästä :)
Ei hemmetti tuo on niin friikkiä.

:hahaha: Hanne on mahtava :hahaha: Olisi hieman spookya nukkua Hannen kanssa... Tosin elämys kuitenkin. Mistähän nuo Hannen "unihäiriöt" mahtaa johtua. Extran uusima insertti oli huippu.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 00:46

Kiitos TSN!
Hanne yskii vielä. Joku kuorsaa.
Mielenkiintoista raportointia.
Ehkä jätän tähän taustalle, jos kädet lentää tms.
--> ja Karia syytettiin kuorsauksesta.Tuo taitaa olla Olli. Mielestäni hänellä on noita taipumuksia.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 01:00

Olli yskii - meneeköhän Hannen pullolle. Yski ja pölisi jotain :)

Oli ihan viihdyttävät juttelusessiot tuolla taivaassa tänä iltana. Flirtin siivittämää mielenkiintoista keskustelua unista yms.

Sarikin taisi kertoa pissailutaipumuksistaan, mutta oli tuolloin lapsi. Olli taisi heittää jotain itseironiaa siihen; sääli etten muista, mutta eiköhän koosteessa tai SubTV uutisissa ole jotain huomenna.

Jotain jo nyt:
Miehet ehdottelivat vielä tovin erilaisia nimiä, kunnes juttu kääntyi Hannen unissapuhumiseen. Jani ja Olli ehdottivat Hannelle koodisanaksi banaania, joka hänen tulisi sanoa mikäli olisi puhuessaan oikeasti hereillä.

Hanne kertoi miehille kävelleensä unissaan ennen näiden taloon tuloa. Sarikin oli kunnostautunut "yöelämässä".

- Mää olin kerran kävelly unissani sängyn ympäri ja kontannut Miran yli omalle puolelleni nukkuun, kertoi Sari.

- Mun kaveri heräs kerran siihen, kun mä tuijotin sitä sängyn vieressä, kertoi Hanne.

Ennen nukkumaan menoa naiset viihdyttivät miehiä kertomalla vielä lisää yöllistä seikkailuistaan.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 01:03

Punde kirjoitti:Jaa live toimii taas joillain, eipä miulla vaan. Pahus.
Minulla ei ole toiminut mikään muu kuin taivas-makkarin kamera. Siellä äänet ovat olleet mainiot. Tosin menivät huonommaksi aina välillä. Olkkarikamerassa kehnot äänet. DC ei toimi edelleenkään.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 08:07

Sub TV muuten kirjoitti näin eilisestä sessiosta.
Pian Taivas hiljeni ja asukkaat vaipuivat uneen. Ei mennyt kuitenkaan kauaa, kun Sari aloitti jälleen puhumaan unissaan.
- Herranjumala! Sari huusi. - Tuo tulee suoraan päästä! Kato nyt, tuo käsi! Koko käsi tuli mun päästä!
Hanne pelästyi Sarin huutoa, ja miehet ynähtelivät sängyissään. Sari painoi kuitenkin päänsä nopeasti tyynyyn ja uni jatkui suhteellisen rauhallisena aamuun asti.
Olin melkein varma, että Sari olisi kiljunut ja se olisi Hannen ääni, mikä olisi selittänyt kädestä. Ehkä hän siis vain pelästyi Sarin kiljuntaa ja nousi istumaan. Äänet ei oo parhaat mahd. kun ei ole tuo DC käytössä.
minttuli kirjoitti:Eipä toimi edelleenkään DC...
Nyt harmittaa jo ... :evil:
Sama täällä. En tiedä onko niillä ajatustakaan korjata kyseistä ongelmaa. Yhteystiedot mainitsemani nettitv@mtv3.fi (tuolta ei vastausta tarvitse odottaa) tai 0303 9800 (ma-pe 8-21). Jonotusaika on maksullinen. Kai sitä joutuu soitaan, jos noita häikkiä ilmenee vielä myöh. päivällä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Marras 2006 09:08

Big Brother herätti asukkaat...

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 17 Marras 2006 09:16

Pojat epäilee, että BB määrää seuraavaksi rangaistuksena intistä tutut "ohjatut aamutoimet". Jonossa kylpyhuoneen edessä odotetaan omaa vuoroa, vasemmassa kädessä pyyhe ja oikeassa saippua.

edit: Hanne toi terveisiä BB:ltä...jatkossa kaikkien on henkilökohtaisesti vaihdettava paristot mikrofoniinsa ja pk-huoneessa käydyistä keskusteluista ei saa puhua edes viittauksilla asiaan.

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 17 Marras 2006 09:25

Olli: "Vitsi, tästä on tullut aika Germany".

Hanne: "Jokainen vaihtaa nyt sitten itse patterikotelonsa".

Saivatko jonkin rangaistuksen? Hanne sanoo:
"Mitään päiväkirjahuoneen asioita ei saa puhua... Olin näyttänyt sellasta näpyttelyjuttuu".

Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? :D


Nillittävät taas, kun tulee sanktiota kaikesta. Mitäs rikotte sääntöjä :D

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 17 Marras 2006 10:28

Kaki sohvalla kun Al Bundy... :roll:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 17 Marras 2006 10:34

Kuuhullu kirjoitti:Olin melkein varma, että Sari olisi kiljunut ja se olisi Hannen ääni, mikä olisi selittänyt kädestä. Ehkä hän siis vain pelästyi Sarin kiljuntaa ja nousi istumaan. Äänet ei oo parhaat mahd. kun ei ole tuo DC käytössä.
No itsekin näin tuon livenä (taivas-kamerasta) ja oli siinä selkeästi dialogia, eli tänne oli musta raportoitu oikein. Kuten tohon uutiseenkin, eli Sari sanoi kyllä noin, mutta sitten Hanne jatkoi siihen samasta aiheesta :lol:
JimmyMoonJam kirjoitti:Mikä siinä nyt on niin vaikeeta? :D
Niinpä. Ihmetyttää myös (vaikka onkin typerää puhua näistä tuotannon lellikki -jutuista) miksei säännöt ole samat ka(i)kille? Eilenkin oli jopa koosteessa settiä, jossa Kari puhui sanasta sanaan juuri käymästään keskustelusta.. Rankkua? Ei.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 11:17

Olli kertoi taas satavarmaa tietoa, tällä kertaa Wikipediasta. Uuh.

Kari on muuten puhunut Wikpedian Rammstein-sivusta jo melkein yhtä usein kuin Mika Murasesta. :wink:

PS. BB-sivujen uutisissa on silloin tällöin virheitä, mm. virheellisiä lainauksia ja väärien asukkaiden nimiin laitettuja kommentteja.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 11:49

Täällä taas. Enpä ole mitään menettänyt. Sohvalla höpöttelyä. Netti-tv:n Tuula vastasi muuten sähköpostiini :)

Olli oli 14v. omien sanojensa mukaan "Suomen nuorin puhelinmyyjä".

Hannekin on tehnyt hommia 17-vuotiaana.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 12:03

Sari sanoo, että Olli ois niin hyvä puhelinmyyjä, ettei vois kieltäytyä. Tekstiä tulee.

Sari on puhelinmyyjien helppo uhri. Seiskan kaveri soittelee aina Sarille ja Sari vastaa, kun sillä on kiva ääni ja tilaa joka kerta :) .. pienen yllytyksen jälkeen.

Olli oli joskus neuvonut jotain tyttöä (puhelinmyyjää), joka hänelle oli soittanut :) Tyttö oli lukenut myyntipuheensa hiljaisella äänellä suoraan paperista. Olli kertoi, miten kaupat tulisi tehdä.

Olli myi uskonnolliselle miehelle jotain englanniksi. Pomo antoi skumppaa ym. ekstrapalkinnoksi alaikäiselle työntekijälleen. Oli vetänyt 35 minuuttia settiä englanniksi mm. uskonnosta - no kaupat tuli.

Ihana tuo Olli, kun kertoo niitä parhaita myyntikikkoja ja myyntipuheita... Niin suloisen lipeviä :hahaha: Tulee muistot mieleen :)

OT:
Mä tuurasin kerran (oman työni ohella) joitain kuukausia yhtä hyvää ystävääni myyntipäällikkönä puhelinmyyntilafkassa. Se oli ihan hullua aikaa. Hemmetin hauskaa, mutta en kyllä olisi pystynyt pidempään tekeen, vaikka siitä sai ihan kivasti rahaa. (Siis myyntipäälliköllä oli isommat provikat ja sai tietysti myös osan tiimin tuloksesta)

Avatar
Alida
Heikoilla hangilla
Viestit: 88
Liittynyt: 10 Elo 2006 14:28
Paikkakunta: Esboo

Viesti Kirjoittaja Alida » 17 Marras 2006 12:22

Subin sivujen mukaan sunnuntain talk-showssa rymisee!
En ainakaan henkilöhohtasesti odota mitään kovin ihmeellistä tapahtuvan..
ja voi helvattu jos ne sinne taloon vielä jonkun uuden tyypin laittaa :x

Avatar
Alida
Heikoilla hangilla
Viestit: 88
Liittynyt: 10 Elo 2006 14:28
Paikkakunta: Esboo

Viesti Kirjoittaja Alida » 17 Marras 2006 12:24

Luvassa merkittävä käänne!
17.11.2006 12:20

Tulevan sunnuntain Talk Show -lähetyksessä rymisee!

Ohjelmassa paljastetaan yllätyksellinen ja merkittävä käänne, joka tulee vaikuttamaan suuresti asukkaiden elämään talossa. Suorassa Talk Show'ssa selviää myös, kumpi jättää Big Brother -talon taakseen, Sari vai Jani.

Tulevat viikot ovat niin ikään täynnä yllätyksiä. Tuleeko asukkaiden keksimä mielikuvitushahmo Christian "tuottajan poika" von Hagelstam taloon ja korjaa koko potin?

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 17 Marras 2006 12:31

On toi Ollin läppä kyllä suorastaan hellyyttävää välillä.. Se on todella järkevää puhua salettina ja miljoonavarmana asioita, jotka muistaa oikeasti pohjalta "olikohan se jotain tonnepäin".. Joku aika sitten mm. Matisyahu oli Amish-lahkolainen, kuulemma New Yorkissakin on Amish-kyliä joissa ajellaan vankkureilla :hahaha:

No siitä en kyllä tiedä, mutta Matisyahu kylläkin on ortodoksijuutalainen.

No pääasia että juttua riittää.. :roll:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Marras 2006 12:35

Alida kirjoitti:Subin sivujen mukaan sunnuntain talk-showssa rymisee!
Rymisee? Kaatuvatko ne kulissit nyt vihdoin?
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 12:36

Ollin uho ja isottelu näköjään hallitsi aamupäivää. Puhinaa on tullut jokaisesta ilmansuunnasta ja venttiilistä. Überjuttuja.

Tulee mieleen se yksi Ollin ensimmäisistä ellei peräti ensimmäinen kommentti taloon saapumisen jälkeen: "Joku jättäny tupakat tohon pöydälle, vois pöllii."

Hannekin pitää sanoista über ja tyyliin.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 17 Marras 2006 12:37

Dick_Solomon kirjoitti:On toi Ollin läppä kyllä suorastaan hellyyttävää välillä..
Kyl!
silmä kirjoitti:Tulee mieleen se yksi Ollin ensimmäisistä ellei peräti ensimmäinen kommentti taloon saapumisen jälkeen: "Joku jättäny tupakat tohon pöydälle, vois pöllii."

Hannekin pitää sanoista über ja tyyliin.
:) Joo muistan saman, ja kyllähän se über on tarttunut :)

Minä lähden nyt 2-2,5 tunniksi työkeikoille. Raportoikaa, jos on jotain hauskaa settiä heitetty.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 17 Marras 2006 12:47

Kari kertoi Ollimaisen satavarman tiedon, että jääkiekkoilija Jere Lehtinen on Pietarsaaresta ja siirtyi TPS:n B- tai A-junnuihin ennen kuin nousi pinnalle. Miten voi erehtyä noin paljon, jos on yli 30-vuotias turkulainen ja seuraa lätkää?

Kari: "Mä veikkaan, et me ollaan ansaittu kateutta. Jengi on kateellisii, kun me ollaan julkkiksii." (tms.) Hanne ehdotti, että he ovat kateuden sijaan ansainneet sääliä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”