87. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 22 Marras 2006 21:00

Sanoiko tatuoija, ettei kannata välttämättä vatsanahkaan kuvaa laittaa, jos meinaavat lapsia hankkia joskus? (Kun Sari ja Hanne Subin uutisten mukaan molemmat ovat miettineet vatsaan ottamista.)

Epiduraalia ei välttämättä voi laittaa jos on tatska alaselässä, mutta sen näemmä tyyppi on Hannelle kertonutkin.

Avatar
Kiba
Julkkisasukas
Viestit: 495
Liittynyt: 03 Marras 2006 18:31

Viesti Kirjoittaja Kiba » 22 Marras 2006 21:04

^ En tiedä sanoiko tatuoija noin, tai siis en kuullut, mutta tottahan tuo voi ihan hyvin olla. Vatsa kasvaa -> tatuointi venyy.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 21:05

zilipippuri kirjoitti:Sanoiko tatuoija, ettei kannata välttämättä vatsanahkaan kuvaa laittaa, jos meinaavat lapsia hankkia joskus? (Kun Sari ja Hanne Subin uutisten mukaan molemmat ovat miettineet vatsaan ottamista.)

Epiduraalia ei välttämättä voi laittaa jos on tatska alaselässä, mutta sen näemmä tyyppi on Hannelle kertonutkin.
OT:
Joo... Vatsanahka kuitenkin venyy jonkin verran. Se toki on yksilöllistä. Muista mahd. "ongelmista" en osaa sanoa. Paitsi tietysti tuo alaselkä & epiduraali, mutta onhan niitä muitakin kivunlievityksiä :)

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 22 Marras 2006 21:15

Kuka ottaa herätetatuoinnin vatsaan?

Mistä tuli mieleen sen yhden julkisuudessa pyörivän salarakkaan tatuointi. Löytyikin näppärästi googlettamalla: http://img293.imageshack.us/img293/4564 ... kkaatr.jpg

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 22 Marras 2006 21:17

Kuuhullu kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:Sanoiko tatuoija, ettei kannata välttämättä vatsanahkaan kuvaa laittaa, jos meinaavat lapsia hankkia joskus? (Kun Sari ja Hanne Subin uutisten mukaan molemmat ovat miettineet vatsaan ottamista.)

Epiduraalia ei välttämättä voi laittaa jos on tatska alaselässä, mutta sen näemmä tyyppi on Hannelle kertonutkin.
OT:
Joo... Vatsanahka kuitenkin venyy jonkin verran. Se toki on yksilöllistä. Muista mahd. "ongelmista" en osaa sanoa. Paitsi tietysti tuo alaselkä & epiduraali, mutta onhan niitä muitakin kivunlievityksiä :)
Jos ja kun laitan seuraavan tatskan niin se tulee alaselkään. Sitten ollaan ilman epiduraalia PRKL!!!!! :roll:

Mun mielestä toi Olpan tatska on hieno (tai ainakin näyttää hienolta näin puolivalmiina). Tärkeintä kai että kantaja itse tykkää. :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 22 Marras 2006 21:17

Silmä :lol:
Enpäs enää muistanutkaan tuota :D! Monet hervottomat naurut kyllä saanut tuonkin tatskan ansiosta ;).

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 21:20

Sihijuoma(n) kirjoitti: Jos ja kun laitan seuraavan tatskan niin se tulee alaselkään. Sitten ollaan ilman epiduraalia PRKL!!!!! :roll:
Sitten ilokaasua :D
Ollin tatuointi on ihan hieno. En ehtinyt vielä nähdä Karin valmista kuvaa...

Avatar
Kiba
Julkkisasukas
Viestit: 495
Liittynyt: 03 Marras 2006 18:31

Viesti Kirjoittaja Kiba » 22 Marras 2006 21:21

silmä kirjoitti:Kuka ottaa herätetatuoinnin vatsaan?

Mistä tuli mieleen sen yhden julkisuudessa pyörivän salarakkaan tatuointi. Löytyikin näppärästi googlettamalla: http://img293.imageshack.us/img293/4564 ... kkaatr.jpg
Onko tämä se tatuointi missä on kirjoitusvirhe?

Quutio
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 28 Elo 2006 10:08

Viesti Kirjoittaja Quutio » 22 Marras 2006 21:21

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mun mielestä toi Olpan tatska on hieno (tai ainakin näyttää hienolta näin puolivalmiina). Tärkeintä kai että kantaja itse tykkää. :wink:
Mä oon nähnyt paljon tosi hirveitä tatuointeja, mutta eipä sitä kannata päin naamaa sanoa, mutta musta tuntuu, että moni kehuu jotain tatuointia kantajalleen ihan kohteliaisuudesta. Karin olikin kyllä kieltämättä tosi hieno, melkeinpä hienoimpia, joita olen nähnyt. Mutta Ollin, aivan kamala... :oops:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 22 Marras 2006 21:24

Sihijuoma(n) kirjoitti: Jos ja kun laitan seuraavan tatskan niin se tulee alaselkään. Sitten ollaan ilman epiduraalia PRKL!!!!! :roll:
Jatketaan OT:lla ;)..
Heh joo, mulla ei epiduraali edes futannut sitten vihdoin ja viimein kun anestesialääkäri sen sai tunnin sorkkimisen jälkeen laitettua, että voi käydä niinkin :roll: .

Kaksi kertaa synnyttäneenä voin kuitenkin sanoa olleeni tyytyväinen, että spinaalipuudutuksen pystyi laittamaan ja se toimi ;).
Mutta synnytyksetkin ovat niin yksilöllisiä, kyllähän monet pärjäävät aivan hyvin ilman mitään puudutuksia :).

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 22 Marras 2006 21:26

Quutio kirjoitti: Karin olikin kyllä kieltämättä tosi hieno, melkeinpä hienoimpia, joita olen nähnyt.
Mä en tykännyt yhtään siitä Karin kuvasta.. Siististi tehty kyllä, mutta kuvana ei mikään hieno mun mielestä. Makuasioita nämä onneksi ovatkin ;).

Lisä: Kiba, on :D.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 21:37

Millaisen kuvan Hanne nyt sitten valitsi? Taitaa mennä päällekäin tv-koosteen kanssa.

Edit: Kari kertoi Ollille, että kala-aiheinen tatuointi ois ollut hieno... Olli mumisi jotain &
"ei siinä, että me erottais, tai mitään.. mutta..."
- en nyt muista miten se meni.

Zilille. OT ja pahasti, mutta: Kerran synnyttänyt, 3,5 tunnin synnytys... epiduraalin sain. Ei ollut kipuja ennen, eikä jälkeen. Simppeli kokemus. Ei tatuointeja ennen synnytystä. :lol:

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 22 Marras 2006 21:40

Voi tuota Ollia: oli käynyt mielessä, että voisi ottaa kala-aiheisen tatuoinnin, mutta sitten päättänyt, että ei kuitenkaan. "Ei sillä, että me erottais tai jotain..."
I am the sunshine of my life!

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 22 Marras 2006 21:41

Kaki kysyi Ollilta että miksei ottanu kala-tatuointia ja Olli vastas että kävi kyllä mieles muttei ottanu kun ei ollut varma mitä Kala olisi asiasta mieltä, ei kuulemma siksi että ne vois erota :roll:

Edit: Hö aina joku ehtii ennen mua :lol:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 21:42

Hannen ilme taustalla oli vähän vaisu... :(
Tosin kysyi kyllä heti perään: "Mitä luulet, että Kala tykkää.."

Voi jeesus, että tuo Kari on "uskottava" noissa vaatteissa... enkä puhu pelkästään viikkotehtävästä :roll:

Kari kysyy kolmatta kertaa tatuoijalta montako tatskaa tämän kihlatulla on. Niitä on edelleen 3.
Kari on itse kysynyt kaksi kertaa, yksi taisi kuitenkin olla Olli...

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 22 Marras 2006 21:46

Joo on ehkä ihan hyvä että ei ottanut sitä "Kala"-tatuointia. Se voi hyvin olla että Kala on uinut väljemmille vesille.
Edit: Tatuoia kutsuttiin päiväkännille.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 22 Marras 2006 21:47

Olis Olli ottanut vaan sen.

Kala-tatuoininhan saa tarvittaessa muokattua myöhemmin vaikka uskonnolliseen aihepiiriin viittaavaksi lisäämällä toisen kalan ja viisi leipää.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 22 Marras 2006 21:50

Mole kirjoitti:Kala-tatuoininhan saa tarvittaessa muokattua myöhemmin vaikka uskonnolliseen aihepiiriin viittaavaksi lisäämällä toisen kalan ja viisi leipää.
Ja lopuksi voi vielä lisätä 30 hopearahaa ja hirttosilmukan.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 22 Marras 2006 21:53

Tatu Oija palasi takaisin sorvin ääreen. Hanne neuvottelee. Kohta alkaa piirtely ja värittely.

Olli on tatskastaan liian innoissaan. Vähän niin kuin kiltisti nukkuessaan. Aina koittaa se uusi päivä ja vähemmän innostunut olotila ja sitten iskee morkvisti.

Hanne: "Älä oo äiti vihanen... Ai vittu! Anteeks. Ei jumalauta!"

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 22 Marras 2006 22:06

Toi kakin selitys tossa vieressä ei kyllä auta yhtään , sen verran tuo aina kirpasee että vois vetää turpiin jos mun vieressä olis joku moottoriturpa selostamassa

Avatar
Kiba
Julkkisasukas
Viestit: 495
Liittynyt: 03 Marras 2006 18:31

Viesti Kirjoittaja Kiba » 22 Marras 2006 22:08

Boost kirjoitti:Mihin Hansu otti ja mitä? :shock:
Kylkeen/mahaan jonkun tribaalin, taino siinä on myös jotain lehtiä etc.

Tänään loppuu mun 24/7 :shock:

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 22 Marras 2006 22:09

Hannella alkaa hiki valua, kun puukotetaan. Toikin on aika arka paikka.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”