89. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 01:31

Sihijuoma(n) kirjoitti:Olli kysyi Hannen pillerien syönnistä....joo.....niin....joo....en sano enää mitään.... :roll:
Tuo oli helppo tapa tiedustella asiasta. Heitetään vaan vähän vitsillä ;)

Hanne haluaa ajaa Ollin viikset veke: "Jos mulla on yhtään sanavaltaa tässä perheessä"

Hanne veikkaa, että Ilpon kanssa ei ole enää tekemisissä - ainakaan sellaisissa tekemisissä ;)

Olli kiinnostuu aina Ilpo-topicista. Hanne sopi Ilpon kanssa, ettei kumpikaan kerro omista seikkailuistaan. Hanne sanoo, että kai se tuntuisi pahalta, jos Ilpo jo seurustelisi. Tykkää hirveästi hänestä. Olli sanoo, että Hanne olisi vaikein ihminen seukata, kun olisi Ilpo mielessä. Olli voisi vetää siinä tapauksessa Ilpoa turpaan. Ollin väkivaltajutut alkaa taas. :roll:

Hauska huomata muuten, miten Ollinkin reaktiot muuttuu Ilposta puhuttaessa, ja keskustelee tavallaan Hannen kanssa niin, että ihmiset luulevat sen olevan nk. "yleistä jutustelua", if you know what I mean?

Hanne suuttuu, kun Olli ja Kari heittävät Ilposta kaikkea shittiä.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 24 Marras 2006 01:41

Pojat kiusaa Hannea, että Ilpo diilaa huumeita :)

Ja, että Hannekin käyttää huumeita, Hanne hermostuu :D

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 01:42

TSN kirjoitti:Pojat kiusaa Hannea, että Ilpo diilaa huumeita :)
Ja Hanne ei tykkää yhtään!
Olli: "Hanne, tulisitko psykiatrihuoneeseen" :lol:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Marras 2006 01:52

Nyt ne taas säikäyttelee Sarppaa....saa nähdä miten käy.....
Edit: Ei onnistunut Sarppa veti raivarit...... :lol:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 24 Marras 2006 01:56

Hanne säälii Saria.. Yrittää saada Karia pois Sarin kimpusta kun Sari yrittää nukkua.

Nyt Kari lähti pois.. Hanne ja Olli vielä juttelee tuoleilla.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:00

Mr & Mrs Patalappu flirttailee...

OT:
Mitä tämä oikeasti olisi ilman Hannea ja Ollia?
Karin jutut polkee paikallaan virpomisissa ja pipareissa. Sari nukkuu tai on kireä päivät, mutta Hanne ja Olli - EI HYYDY ;)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 24 Marras 2006 02:02

Kuuhullu kirjoitti:Mitä tämä oikeasti olisi ilman Hannea ja Ollia?
Karin jutut polkee paikallaan virpomisissa ja pipareissa. Sari nukkuu tai on kireä päivät, mutta Hanne ja Olli - EI HYYDY ;)
Olet oikeassa. Pari plussaa Sarpalle taas. :wink:

Olipa aika nopeatempoista tuo meno tuolla irkissä. Ei oikein kerinnyt mukaan. Täällä leppoisampi meininki. :)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:09

Mole kirjoitti:Olet oikeassa. Pari plussaa Sarpalle taas. :wink:
No, mutta mitä se Sari on esim. tänään BB-elämään tuonut; muuta kuin kiinteän pepun numeroa pienissä alushousuissa? Jos se sinulle riittää, niin sehän on hienoa. Tarkoitukseni ei ole väitellä; kunhan ilmaisen oman mielipiteeni. Minulle Sarin pakarat eivät vain riitä :cry:

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 24 Marras 2006 02:10

Mole kirjoitti:Olipa aika nopeatempoista tuo meno tuolla irkissä. Ei oikein kerinnyt mukaan. Täällä leppoisampi meininki. :)
Juu, itsekin viihdyn enemmän täällä kun ei vanha aina jaksa sitä äksönii :)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 24 Marras 2006 02:11

Ei väitellä. On sulla Kuuhullu pointtiakin, mut mulla on rahaa kiinni Sarpassa ja olen sitä muutenkin kannattanut, joten ei viitti hylätä Pirpanaa. :wink:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:14

Heittävät vitsiä mikkien peittämisestä. Kun Kari menee jääkaapille jatkavat:

Hanne - Muistaks sä kaiken?
Olli - (lepertelee) No kyllä mä muistan
Hanne - Onneks mä en muista

Olli pyytää Hannea syliin. Hanne ei suostu.

Olli: "Alaks sä muuttaan käytöstä ennen äänestystä",
Hanne: "Sen osalta mun on jo äänet laskettu"
Olli: "Ai kun sä nukuit mun vieressä..."
Hanne: "Ja kaikki.. sellaset.. pienet sievät..."
Olli: "Nooo, mitkä pienet sievät"

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 24 Marras 2006 02:15

Kuuhullu kirjoitti:No, mutta mitä se Sari on esim. tänään BB-elämään tuonut; muuta kuin kiinteän pepun numeroa pienissä alushousuissa? Jos se sinulle riittää, niin sehän on hienoa. Tarkoitukseni ei ole väitellä; kunhan ilmaisen oman mielipiteeni. Minulle Sarin pakarat eivät vain riitä :cry:
No jos jotain miestä ei kiinnosta kiinteä naisen peppu pienissä pikkuhousuissa niin sitten on syytä huolestua... Mutta ei sarppa hirveästi viihdettä tuohon taloon tuo muuten kuin olemalla nainen.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:17

kieran kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti:No, mutta mitä se Sari on esim. tänään BB-elämään tuonut; muuta kuin kiinteän pepun numeroa pienissä alushousuissa? Jos se sinulle riittää, niin sehän on hienoa. Tarkoitukseni ei ole väitellä; kunhan ilmaisen oman mielipiteeni. Minulle Sarin pakarat eivät vain riitä :cry:
No jos jotain miestä ei kiinnosta kiinteä naisen peppu pienissä pikkuhousuissa niin sitten on syytä huolestua... Mutta ei sarppa hirveästi viihdettä tuohon taloon tuo muuten kuin olemalla nainen.
Sehän onkin ainoa peruste jakaa ääniä tällaisessa formaatissa :hahaha: Siis se perse. Ai niin ja ne tissit ;)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 24 Marras 2006 02:20

Voittoon riittävä peruste erittäin todennäköisesti.

Sari nyt on pysynyt erossa skandaaleista ja liittoutumista, eikä ole puhunut juurikaan pahaa muista.

Ei sillä, että Sari olisi jotenkin erityisen spesiaali; muut ovat vaan MOKANNEET omat mahdollisuutensa. Näin se vaan menee.

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 24 Marras 2006 02:23

Kuuhullu kirjoitti:Sehän onkin ainoa peruste jakaa ääniä tällaisessa formaatissa :hahaha: Siis se p*r*e. Ai niin ja ne tissit ;)
No mun suosikit äänestyksissä on löytyneet miehistä, mut jos musta on kiva kattoo että talossa on myös naisia (ja niiden peppuja ja tisuja) niin onko se pahasta?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:25

Mole kirjoitti:Voittoon riittävä peruste erittäin todennäköisesti.

Sari nyt on pysynyt erossa skandaaleista ja liittoutumista, eikä ole puhunut juurikaan pahaa muista.

Ei sillä, että Sari olisi jotenkin erityisen spesiaali; muut ovat vaan MOKANNEET omat mahdollisuutensa. Näin se vaan menee.
Niin, jokaisella meillä on perusteemme. En minä tästä vääntää halua. Se on turhaa. Kunhan vitsinä heitän kommenttejani. Toisinaan joskus tälläkin foorumilla on joitain subtv-yhteisö-henkisiä viestejä, joten silloin on pakko hieman vääntää. Mutta onneksi niitä on harvassa. Enkä puhu kenestäkään tähän ketjuun tänään kirjoittaneesta ;)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:27

kieran kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti:Sehän onkin ainoa peruste jakaa ääniä tällaisessa formaatissa :hahaha: Siis se p*r*e. Ai niin ja ne tissit ;)
No mun suosikit äänestyksissä on löytyneet miehistä, mut jos musta on kiva kattoo että talossa on myös naisia (ja niiden peppuja ja tisuja) niin onko se pahasta?
Ei tietenkään ole. En sitä ole sanonutkaan. Heitän nyt lähinnä sarkasmia .... ;) Sitä paitsi hyvännäköinen se sarin perse on, mutta ei vaikuta äänestyskäyttäytymiseeni :)

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:30

"Mitä veikkaat ollaanko me väleissä vielä kun täältä lähdetään", Olli Hannelle.

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 24 Marras 2006 02:31

Kuuhullu kirjoitti: tietenkään ole. En sitä ole sanonutkaan. Heitän nyt lähinnä sarkasmia .... ;) Sitä paitsi hyvännäköinen se sarin p*r*e on, mutta ei vaikuta äänestyskäyttäytymiseeni :)
No mie en oikeen tykkää sarin pepusta mut ne tisut, aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh ;)

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 24 Marras 2006 02:31

Hannen kolmen kärki keiden kanssa tulee olemaan tekemisissä talon ulkopuolella: Jenni, Olli, Kaarlo.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Marras 2006 02:32

Hanne sano että on Jeban kans väleissä ykkösenä, toisena tulee Olli ja sitten Kale......
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:32

Hanne uskoo olevansa eniten tekemisissä Jennin, Ollin ja Kalen kanssa ja Tatun. Olli yritti aloittaa puheenaihetta heidän suhteestaan, mutta taas niin yleismaailmallisesti ;)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”