89. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 24 Marras 2006 02:34

Joskus tulee provoa heiteltyä itsekin. Ehkä. :oops: :)

Puhuin tuon Sarin yhteydestä suuren yleisön näkemyksestä ja osittain omistanikin. Mulle Sari on osoittanut olevansa muutakin kuin tissit ja perse, vaikka alussa niin ajattelinkin. Mielestäni Heidi oli stereotyyppisempi bimbo-bitch-blondi kuin Sari. Sarppa on jotenkin välitön.

Hanne olisi luultavasti korjannut voiton ilman Olli -sekoiluaan, jonka suuri yleisö pääsääntöisesti tuomitsee, vaikka Ollillakin on tietysti osansa siinä. Tietysti Jennin stigma olisi painanut jonkun verran siitä huolimatta, mutta tuskin enää ratkaisevasti. Hanne oli se viimeinen nimi pitkässä mokaajien listassa.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:36

Mole kirjoitti:Joskus tulee provoa heiteltyä itsekin. Ehkä. :oops: :)

Puhuin tuon Sarin yhteydestä suuren yleisön näkemyksestä ja osittain omistanikin. Mulle Sari on osoittanut olevansa muutakin kuin tissit ja p*r*e, vaikka alussa niin ajattelinkin. Mielestäni Heidi oli stereotyyppisempi bimbo-bitch-blondi kuin Sari. Sarppa on jotenkin välitön.

Hanne olisi luultavasti korjannut voiton ilman Olli -sekoiluaan, jonka suuri yleisö pääsääntöisesti tuomitsee, vaikka Ollillakin on tietysti osansa siinä. Tietysti Jennin stigma olisi painanut jonkun verran siitä huolimatta, mutta tuskin enää ratkaisevasti. Hanne oli se viimeinen nimi pitkässä mokaajien listassa.
No tuosta Hanne-Olli-suhteesta tekisi mieli heittää oma näkemykseni, mutta tämä on väärä ketju, mutta henk.koht. ymmärrän tosi hyvin tätä asiaa Hannen näkökulmasta. Enkä halua tuomita ketään muutenkaan.

Siellähän se pylly taas heiluu ;)

Sari miettii kauanko on nukkunut:
Kari: "Olitko sä vielä siinä kirjekyyhky viikkotehtävässä mukana"
Hanne jatkaa tarinaa. Mielestäni tänään erityisesti on lähtenyt mukaan niin moneen juttuun ja källiin :)

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 24 Marras 2006 02:40

Onneks tää loppuu viikon päästä, on tullut haettua luvattoman paljon rokulipäivä töistä vaan siks että kattelee tätä...

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 02:54

Olli kokoajan vonkaa Hannea nukkumaan. Kova tuntuu olevan kiire ;)

Hanne seisoskeli tissit paljaana pitkään, kamera kuvasi mm. Hannen pelästyneen reaktion, kun tajusi, että on seisoskellut siinä aikansa kuvattavana ;)

Edit: Kamera zoomataan tarpeeksi lähellä sänkyä.
Hanne puhui sydämen rytmihäiriöistä yms.
Kaki käski tietysti antamaan, jotta vaiva poistuu.
Hanne: Olli voisitko sä nyt ottaa mut sillee hellästi ja kivasti.
Olli: Älä välitä tästä mun patakintaasta; se kuuluu kaikkiin mun esileikkeihin :hahaha:

Edit: 3:28
Sarin menee hermot Kakin kuorsaamiseen.
H&O ovat hempeilleet, ja kyhnänneet vierekkäin. Ei kai siinä(kään) mitään uutta ole.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Marras 2006 03:28

Kuuhullu kirjoitti:Hanne seisoskeli tissit paljaana pitkään, kamera kuvasi mm. Hannen pelästyneen reaktion, kun tajusi, että on seisoskellut siinä aikansa kuvattavana ;)
Hienosti näytelty kai.. hanne ei oo koskaan seissyt tissit paljaana noin, mutta miksihän nyt teki niin? köhhäätöäänestysköh. Kännin piikkiin ei voi laittaa, ollut useasti paaaaljo enemmän kännissä.

Yökamerassa näkyi aika kuvottavia verisuonia hannen tisseissä btw. En olisi tahtonut nähdä.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 03:36

Sinäkö et missään vaiheessa unohtaisi talossa olevia kameroita... Ilmeestä kyllä huomasi, että pelätysmisreaktio oli täysin aito. :wink:

Ei-niin-asialliseen kommenttiisi en edes lähde ottamaan kantaa.

Talossa ei nuku kukaan muu kuin Kari...
Karin nukkuminen taas on syy muiden unettomuuteen.

Hanne ehdottaa, että Kaki kannettaisiin sohvalle.
Yrittää herättää Kakia. Olli ja Hanne tupakalla. Ovat hermostuneita Karin kuorsauksesta. Eiköhän BB-annostus ole jo täynnä tältä erää. (3:55)

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Marras 2006 03:46

Kuuhullu kirjoitti:Hanne ehdottaa, että Kaki kannettaisiin sohvalle.
Yrittää herättää Kakia.
Taas, miksi ihmeessä hanne just nyt haluaa kakin muualle, miksei ole vaivannut aiemmin? ainii, köhhäätöäänestysköh.

EDIT: hanne sano ettei kaki tuu koskaan saamaa tyttöystävää parisuhdetta, koska "kuka tommosta kuorsausta kuuntelis?".. jep jep.

Hanne ei pelkästää ole rasisti nekru-juttujen takia, vaan myös tuomitsee toisen vain kuorsauksen takia.. Onkohan hansu miettiny mitä se ite öisin tekee, unissaa voi vaikka puukottaa partnerinsa, mistä sitä voi tietää? Senverran hullua setti hanne unissaa heittää....

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 03:52

Punde kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti:Hanne ehdottaa, että Kaki kannettaisiin sohvalle.
Yrittää herättää Kakia.
Taas, miksi ihmeessä hanne just nyt haluaa kakin muualle, miksei ole vaivannut aiemmin? ainii, köhhäätöäänestysköh.
Tuossa(kaan) ei ole oikein logiikkaa. :lol:
Ja löytyipä Hannellekin korvatulpat ja ongelma ratkesi.

Edit: Kuka tuollaista kuorsausta kuuntelisi!!!!! :roll:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Marras 2006 03:55

Kuuhullu kirjoitti:
Punde kirjoitti:
Kuuhullu kirjoitti:Hanne ehdottaa, että Kaki kannettaisiin sohvalle.
Yrittää herättää Kakia.
Taas, miksi ihmeessä hanne just nyt haluaa kakin muualle, miksei ole vaivannut aiemmin? ainii, köhhäätöäänestysköh.
Tuossa(kaan) ei ole oikein logiikkaa. :lol:
Siun hannefanituksessa ei oo oikein logiikkaa. Rasisti ja muutenki ällöttävä juntti on muka ihanin koko maailmassa :)

Taas hanne kikattaa jotaa ihan ilman syytä, "koska bb tykkää hannen kikatuksesta, ni kaikki muutki". Lopettais jo.

Pilkkis
Asukaskokelas
Viestit: 101
Liittynyt: 07 Syys 2006 03:22

Viesti Kirjoittaja Pilkkis » 24 Marras 2006 03:56

Punde kirjoitti: Taas, miksi ihmeessä hanne just nyt haluaa kakin muualle, miksei ole vaivannut aiemmin? ainii, köhhäätöäänestysköh.
Heh, miten ihmeessä tämä vaikuttaisi kenenkään äänestyskäyttäymiseen? :lol:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 24 Marras 2006 03:59

Pilkkis kirjoitti:
Punde kirjoitti: Taas, miksi ihmeessä hanne just nyt haluaa kakin muualle, miksei ole vaivannut aiemmin? ainii, köhhäätöäänestysköh.
Heh, miten ihmeessä tämä vaikuttaisi kenenkään äänestyskäyttäymiseen? :lol:
Tekee jotain minkä olettaa pääsevän koostelähetykseen.. sama ku tissien perinpohjainen esittely.

En puhunut äänestyskäyttäytymisestä, vaan siitä että on äänestyksessä --> pitäis tehrä jottai et pysyy talossa.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 24 Marras 2006 04:03

Rasistisiin kommentteihin en voi ottaa kantaa, sillä en ole yhtäkään kuullut. En väitä, etteikö olisi sanonut, mutta ... itse en ole niitä todistanut.

Jottei tämä(kin) kirjoitus menisi OT-linjalle:
Hanne ja Olli häippäsivät sohvalle nukkumaan.

Edit: Eiköhän tuolla koosteeseen päässyt jo ihan muillakin meriiteillä :hahaha:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 24 Marras 2006 10:00

Big Brother herätti asukkaat.

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 24 Marras 2006 10:08

Herätys tuli muutama minuutti sitten. Sari ja Hanne puhuvat, että Kaki _on_saatava_ toiseen huoneeseen nukkumaan. Hanne kysyy Kakilta heti nähtyään sen, että "Onko ihan mahdoton ajatus, jos nukkuisit sohvalla" (tjsp). Mielestäni kohtalaisen törkeetä heittää jotain tollasta noin kylmiltään. Itse olisin vastannut jotain tylyä takaisin. Kaki vastasi hieman vaivaantuneena "Kuorsaanks mä noin kovasti vai..?".

- - -

Muakin muuten kiinnostaisi kuulla, millaista rasistista juttua Hanne on heittänyt.

- - -

Hanne ihailee Sarin naamasta lappuihin irronneita mustapäitä. Hyi helv..! Ja Kaki oli ällöttävä?

- - -

Kaki Ollille: "Et kai sä mennyt ajamaan viiksiä?"
Olli: "Menin"
Hanne: "Hyvä!"

Hanne tatuoinnista: "Oliskohan tää jo hengittänyt?"

Olli kertoi ehkä nukahtaneensa pöntölle. Hoki überiä monta kertaa putkeen, johon Kaki: "Älä nyt käytä liikaa sitä. Sanalta menee merkitys, jos sitä käyttää liikaa".

- - -

Olli: "Handelsbank, onks sulla mun sytkä?".
Hanne: "Se on mun takintaskussa".
Olli: "Yllätys".
Hanne: "Kutsuitko sä mua Handelsbankiks?
Olli: "Joo", ja marssii ovelle päin.
Kaki laulaa: "Oonko rakkautta ilmassaa, kun toista kutsuu lempinimellää.."
Olli kääntyy katsomaan Hanneen ja hörähtää.
Hanne katsoo Kakiin ja toteaa kylmästi: "Se on hyvä biisi".

- - -

[11:00] Kaki kelmuttaa Hannea ja Hanne kelmuttaa Kakin käden.

Ollikin kelmuttaa itsensä.
(Ollin tatuoinnissa lukee Olli?)

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 24 Marras 2006 12:14

Kyllä, Ollin tatuoinnissa lukee Olli. Minusta oman nimen tatuoinnissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta jotenkin tuo Ollin tatska ei miellytä mua ollenkaan. Eikä tietysti ole tarkoituskaan, Ollinhan se on, pitipä vaan päästä sanomaan.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 24 Marras 2006 12:30

Karin kirjoitti:Minusta oman nimen tatuoinnissa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta jotenkin tuo Ollin tatska ei miellytä mua ollenkaan.
Juu, ei mitään vikaa sinällään. En vain nähnyt kunnolla ja sen minkä verran näin, niin kamala oli. Hetken mielijohteesta käsivarteen tatuoitu tarkemmin suunnittelematon "Olli" saattaa myöhemmin kaduttaa jonkin verran.. :roll: (mun 2ct)

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 24 Marras 2006 12:34

Tuolta Subin kuvaboksista löytyy lähikuvat kaikkien tatskoista. Sama tuli mullakin mieleen, että hieman voi alkaa kaduttaa, kun tuo tatska on vielä niin näkyvällä paikalla ja iso.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 24 Marras 2006 12:55

On toi Ollin tatska aika hässäkkä. Hannellakin on aika suttusen näköinen, mutta Pirpanan ja Kakin kuvat ovat hienoja.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 24 Marras 2006 13:28

Uh, mä en tykännyt yhdestäkään tatuoinnista. Kakin ja Sarin ehkä menetteli. No mut mä oonkin tatskarajoitteinen, en aio ikinä ottaa itselleni enkä erityisemmin ihastele tatuointeja.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 24 Marras 2006 13:41

Yrittävät keksiä Se on siinä-ohjelman kolmatta miestä Kaskilahden ja Mertarannan lisäksi.
Jukka Laaksonen
Eivät varmaan ikinä keksi. En itsekään muistanut ennen katsomista.

Nyt miettivät mihin eri ohjelmiin asukkaat sopisivat.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 24 Marras 2006 13:44

Kuka on Köpsö/Köpsi?

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 24 Marras 2006 13:47

Hedgehog kirjoitti:Kuka on Köpsö/Köpsi?
Mia. Köpsötteli sillai siinä pääsiäisnoitana.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”