Yleistä 24/7-keskustelua

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:35

zilipippuri kirjoitti:Ja "pahin" mitä Mia Miralle äsken sanoi, oli siitä kun Mira väitti MIan matkineen puhettaan ("hei Jani"), niin Mia sanoi ettei ole mitään sanonut "se oli varmaan jeesus joka sano" ja poistui pk-huoneeseen.
Että se siitä vittuilusta..
Ei mua yllätä ollenkaan ettet sä halua nähdä ettei Mia olisi muuta vittuillut :lol: Mutta ei se musta välttämättä huono asia ole. Ei sitä kaikkee tarvi ottaa vastaan.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Marras 2006 04:38

Halkatla kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:Ja "pahin" mitä Mia Miralle äsken sanoi, oli siitä kun Mira väitti MIan matkineen puhettaan ("hei Jani"), niin Mia sanoi ettei ole mitään sanonut "se oli varmaan jeesus joka sano" ja poistui pk-huoneeseen.
Että se siitä vittuilusta..
Ei mua yllätä ollenkaan ettet sä halua nähdä ettei Mia olisi muuta vittuillut :lol: Mutta ei se musta välttämättä huono asia ole. Ei sitä kaikkee tarvi ottaa vastaan.
Mua ei yllätä yhtää se ettet sie oo nähny miran toimissa mitää ihmeellistä. Taidat olla saman... No ei, pysytää mirassa, mira on aika bitch eikä huomaa muiden mielipiteitä. Ja jos huomaa, ne on vääriä.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 04:38

Mia kyllä töksäytteli Miralle terassilla, mutta onko tuo ihme? Mira syyllisti Mian omasta pahasta olostaan, väitti Mialla olevan jotain henkilökohtaista häntä vastaan, väitti Mian saastuttaneen koko talon ilmapiirin ja kohdelleen muita kuin paskaa jne. Mitä siihen voi sanoa? Kaikki mitä Mia sanoi sai vastaukseksi jotain sellaista kuin "joo, mutta..." ja lisää syyllistämistä ja "sä et ehkä oo huomannut että sä käyttäydyt muita kohtaan niin ja näin"-tyyppistä lätinää. (ei suoria lainauksia)

Ja nyt Mira protestoi nukkumalla sohvalla. Mitä Mira protestoi?

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:44

Punde kirjoitti:
Halkatla kirjoitti:Ei sitä kaikkee tarvi ottaa vastaan.
Mua ei yllätä yhtää se ettet sie oo nähny miran toimissa mitää ihmeellistä. Taidat olla saman... No ei, pysytää mirassa, mira on aika bitch eikä huomaa muiden mielipiteitä. Ja jos huomaa, ne on vääriä.
Ja mun mielestäni jo tuo boldattu itseni lainaus kertoo, että mun mielestä Mira oli asiaton.

Tosta lopusta nyt sitten olen vaan eri mieltä, joten kai mäkin olen bitch.

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 04 Marras 2006 04:47

silmä kirjoitti: Mira aloitti valituksen Miasta ennen kuin oli kuullut Ollin suusta mitään Mia-vihaa.

...ehkä ennen kuin Mia oli edes tullut taloon? : en löytänyt sopivaa hymiötä : noh, mutta peace & bug out.

Hyvä ilta, kaikin (paitsi yhteislaulun) -puolin. :wink:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2006 04:47

Halkatla kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:Ja "pahin" mitä Mia Miralle äsken sanoi, oli siitä kun Mira väitti MIan matkineen puhettaan ("hei Jani"), niin Mia sanoi ettei ole mitään sanonut "se oli varmaan jeesus joka sano" ja poistui pk-huoneeseen.
Että se siitä vittuilusta..
Ei mua yllätä ollenkaan ettet sä halua nähdä ettei Mia olisi muuta vittuillut :lol: Mutta ei se musta välttämättä huono asia ole. Ei sitä kaikkee tarvi ottaa vastaan.
Mitä tarkoitat, ettei yllätä etten halua nähdä ettei Mia olisi muuta vittuillut? Jos vihjaat, että Mia olisi mun suosikki, niin olet erittäin väärässä.
Mun mielestä Mia ei todellakaan tuossa tilanteessa mitenkään erityisesti vittuillut Miralle
Oletko itse niin jeesus, että olisit vain kumarrelut ja pyydellyt anteeksi?

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:51

zilipippuri kirjoitti:Oletko itse niin jeesus, että olisit vain kumarrelut ja pyydellyt anteeksi?
Mitä kohtaa sä et mun tekstistäni nyt ymmärrä :shock:

Mä olen toistanut koko ajan, että Mia piti hyvin puolensa, kyllä sitä saa vittuilla, kun toinen on asiaton. Ei se ehkä hedelmällinen tie sopimiseen ole, mutta sen ehtii huomenna, kun on alkoholit nukuttu pois. Toivon edelleen että Mira tajuaa pyytää anteeksi, ja että Mia ei silloin enää vittuile takaisin.


Olli kusee taas huoneeseen!

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2006 04:56

Halkatla kirjoitti: Mitä kohtaa sä et mun tekstistäni nyt ymmärrä :shock:
Öööö.. sitä että miten niin et yllättynyt etten mä halua uskoa että Mia vittuili enemmän ;)?

Lisä: Nyt mä poistun nukkumaan, kun ei pää enää taivu.. Öitä kaikille ;)!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 05:01

Odotan innolla Ollin huomista reaktiota, kun hänelle kerrotaan asiasta pk-huoneessa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Marras 2006 05:24

Miran nykyinen miekankantaja Olli pissillään takasi ettei miran käsittämätöntä reaktiota miaa kohtaa koskaan näytetä suurelle yleisölle.

Monissa maissa mira olisi jo viety kivetyksen maalitauluksi moisesta.

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 04 Marras 2006 09:01

Olipas yö :D

Näkikö kukaan sanoiko Mia, tai kukaan, sitä "hei jani, heei jaani..." kommenttia?

Miran hyökkäys Miaa kohtaa oli kyllä kohtuuton. Kaikki sen takia, että Mia näytti nyrpeää naamaa viikkotehtävän alussa? Kun Mira on tietty ollut aina innokkaimpana ja positiivisimpana kaikissa viikkotehtävissä alusta loppuun :?:

Mikähän siinä on, että aina kun talossa joillain on skismaa, niin toisena osapuolena on Mira?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 04 Marras 2006 10:20

Brand kirjoitti:Näkikö kukaan sanoiko Mia, tai kukaan, sitä "hei jani, heei jaani..." kommenttia?
Ainakin kerran on Mia ilmeisesti sanonut...
Subtv kirjoitti:- Noku siis, mua ainakin ärsytti se, et ku Jani lähti, niin sä huusit monta kertaa sen perään, et "Jani! Jani!" Mira selosti.

- Tä? En oo huutanu. Korkeintaan kerran, mutta emmä sillä oo mitenkään sua matkinu, Mia totesi hämmentyneenä.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2006 11:23

Tässä pissajutussa ja Ollissa mua hämää nyt se, ettei Olli ole tainnut kertaakaan pyytää Janilta anteeksi, että kusi (toistamiseen) Janin vaatteiden päälle :evil: !

Mun mielestä olisi aihetta pahoitella omaa käytöstään, vaikkei tahallinen teko olisikaan ollut.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Marras 2006 11:28

Mun mielestä on omituista, että ns. "vuoteen kastelu" on asia, joista lapsia yritetään vierottaa ja että asia on silloin jotenkin nolo. Kun taas aikuisiällä se on näköjään vaan hauskaa. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 11:55

Näkikö kukaan tuota uutisissa mainittua Miran ja Mian aamuista sovintoa? Mia meinaan kuulostaa kaikkea muuta kuin siltä että asia olisi mitenkään sovittu.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Marras 2006 12:15

Brand kirjoitti:Olipas yö :D

Näkikö kukaan sanoiko Mia, tai kukaan, sitä "hei jani, heei jaani..." kommenttia?
Juu siis mä olin kans just laittamassa tölsöä kiinni kun tajusin että nyt kannattaa olla kuulolla.
Niin siis kuuliko joku sen "Hei Jani!" Ja kuka sen sanoi?


Ei juma, Olli!!! Olis turvavyö ollu taas kullan arvoinen. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 14:55

Sarah kirjoitti:...ja Kaki palaa jälleen Sorellan "olen parempi ihminen kuin sinä"- kommenttiin :roll:
:lol:

En ole muuten pitkään aikaan kuullut Karin puhuvan Mika Murasesta. Tai siitä, miten kauheaa oli, kun Hena käski esittämään kiimaista norsua ja kutevaa kalaa.

BB-uutisten mukaan Mira on sanonut selvänä seuraavaa: "Sit sanoin, että mennään ulos selvittään asia, niin siitä ei tullu mitään. Se ei puhunu mitään ja kettuili. Yritin sitä sovitella." Syyttäminen ilman kirosanoja on siis sovittelua.

Saapa nähdä, miten tämä leikataan koosteeseen. Aika vaikeaa, on nimittäin niin paljon materiaalia muistakin tapahtumista.

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 04 Marras 2006 15:24

silmä kirjoitti:Olli on ollut pk-huoneessa jo aika pitkään. Kirjoittaa blogiinsa raporttia virtsaamisen iloista? Saa selkäänsä Räisäseltä? Soittaa tyttöystävälle?
Tod.näk. editoimassa illan BB-koostetta ;)

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 04 Marras 2006 15:34

Luinpa viime aamuyön tapahtumia ja kiitän luojaa!!!! Go Mira Go! :P


Toivottavasti Ollin kusi ei kuse tätä hommaa ja Miran avautumiset nähdään koosteessa kokonaisuudessaan. Muuten syytän katkerana tuotantoa Miran suosimisesta, yksisilmäisesti ja perusteettomasti. :wink:

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 04 Marras 2006 16:34

Naurettavaa, että taas BB paljasti Ollin virtsaamisen. Olisi siitäkin saatu taas mielenkiintoisempi juttu, kun ei tätä olisi nyt paljastettu ja Jani olisi löytänyt kusiset vaatteensa.

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 04 Marras 2006 22:58

Nyt kun katto tosta dailysta janin kommentin kun se meni kakin viereen niin ymmärrän miks mira kilahti mialle... Kyl miekin kilahtasin jos saisin houkuteltuu naisen johon oon ihastunu viereeni ja sit joku tulis ajaa sen pois

Avatar
Lilja
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2006 13:26

Viesti Kirjoittaja Lilja » 04 Marras 2006 23:07

Mun mielestä dailyssä näytettiin Miran ja Mian riita vähän väärältä kantilta ja liikaa pätkittynä!

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”