Yleistä 24/7-keskustelua

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Aliisa
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Syys 2006 01:08

Viesti Kirjoittaja Aliisa » 28 Syys 2006 02:47

Hitsi vie, kun ihmiset ajattelee eri tavalla. Mä en saa Kaarlosta mitenkään päin sellaista ihmistä, joka kävisi oikeasti tempomaan jotain lättyyn tuolla talossa. Kunhan uhoaa ja avautuu. Vaikka ei nuo huorittelutkaan kyllä kivalta kuulosta, ei sillä.

Toivottavasti nuo myös oikeasti keskustelee tuon jutun läpi huomenissa. Saattaa muuten Sorellalle jäädä vähän yksipuolinen kuva asioista ja ihmisistä. Mun mielestä tuo pointti, jota Sari ainakin yritti tuoda ilmoille, on aika tärkeä. Ei se, että kehoittaa jotain minihame päällä olevaa sylistä syliin hyppivää naista miettimään myös omaa käytöstään tarkoita sitä, että mahdollisessa hyväksikäyttö tilanteessa hyväksyisi sen lääppijän teot ja pitäisi naista syyllisenä koko juttuun.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 28 Syys 2006 09:55

Big Mother kirjoitti:Ja totuus on ilmeisesti jokaiselle henkilökohtainen.
Pöh, totuus on henkilökohtainen lähinnä fanittajille. Minulle ei ole missään vaiheessa ollut epäselvää, että asukkaista lähes kaikki ovat pitäneet Sorellaa osasyyllisenä tapahtumiin, toiset suoraan, toiset epäsuorasti. En edes tajua, miten tämä voi yhtäkkiä olla jotenkin mullistava asia tai uutinen. Noita reaktioita voi tietysti puolustaa sillä, että Mikasta oli tullut asukkaille läheinen eivätkä he olleet itse nähneet Mikan tekemisiä, mutta tosiasiat ovat tosiasioita.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 28 Syys 2006 10:29

Mielenkiintoista lukea näitä "selostuksia" (eli mielipiteitä ;)) talon tapahtumista :lol:. Asiat vaihtelevat sen mukaan, kenestä kirjoittaja tykkää. Sitten sen toisen osapuolen käytös nähdään aina huonona, tekipä se niin tai näin. Olen toki kiitollinen siitä, että jaksatte päivittää tapahtumia (ja/tai mielipiteitänne tapahtumista ;)) tänne ahkerasti, mutta kieltämättä alkaa joidenkin kirjoittajien kohdalla jo kyllästyttää asioiden biasoituminen.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 28 Syys 2006 12:27

Mulla tuli Sorellasta hänen astuessaan taloon sisään (ulkonäöllisesti) mieleen BrittiBB2:n Penny. Kun selvisi hänen olevan opettaja, kommentoin miehelleni, että toivottavasti ei koe Pennyn kohtaloa (erosi / erotettiin työstään, koska oli esiintynyt vähissä vaatteissa, olikohan jopa suihkussa..?).

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Syys 2006 18:52

Kävin vilkaisemassa Subin foorumia. Me ollaan täällä BBPlazassa jäykkiä ja fanitetaan vaan Miraa ja Kakia..... :roll:
Tai ainakin joku siellä niin väittää...... :lol:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 13 Loka 2006 00:08

onneksi jani otti positiivisella ASENTEELLA ton vessa alehanron, ja eilen kaikki muutkin, sillä hyvin äkkii ne ois ulkona ja netin varassa jos rupeisivat kitisijöiks joidenka nykyisistä aikaansaannoksista joutuis niinku kommentoimaan, et en tiiä sen enempää
eilisiä petauksia:
Dick_Solomon kirjoitti:Amanda juottaa kaikille vettä. "Vähintään kolme kulausta, muuten tule tuf-tuf-tuf!" :lol:
joo, tää helmi oli heti mirandan:"pistä sitä pataan!" jälkeen
Sihijuoma(n) kirjoitti:Nyt ne raiskaa Nirvanaa.
kuulostaa rikokselta, vähintään teostolle raskauttavaa "kamaa"!
Mole kirjoitti:R-A-I-S-K-A-U-S
viihdettä vaikka väkivalloin, hyvin sisäistetty ja fantasioitu akti sulla tossa hei, denso-läppää heittävä ollikin jää jo dosiksi!
zilipippuri kirjoitti:Onks Mira käyny jo repii Kakilta mikkii?
Mä aloin kattoo Roomaa ;).
kerään sulle tähän parhaita paloja nykyareenoilta:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Lähinnä öykkäröi...ei vielä ehtinyt mitään dramaattista tehdä......
esim. australiassa tarvitse edes keskeyttää akteja nukkumaan komentamisilla viihteen alttarilta
http://blogcritics.org/archives/2006/07/02/120433.php
sitä vartenhan meillä on kasvava turvabisnes, höh!
Punde kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:Mitä ihmettä se Jaakko oikein teki? Multa mennyt hiukan ohi, kun en jaksa koko aikaa kytätä :P.
Ainakin töni karia ja vähän myöhemmin vakavalla naamalla: "mä alan lyömää naamaa täällä porukkaa" jonka jälkee bb kutsu jaakon välittömästi koppii ja komens nukkumaa.
meni multakin ohi - koosteeseen asti jaakon niskalenkkiote sartsasta ja uhkailevat nyrkinheiluttelut alistetun kasvoja kohti - mut, et en tiiä sen enempää
Petri kirjoitti: - Menen v***uun siitä, Jaakko kivahti tönäisten Karia kauemmaksi.
onneksi eivät olleet läppää heittämässä esim. parvekkeella, kuten se yks pariskunta viime vuonna josta lehdissä tänään myös kaarlon lisäksi
ammiina kirjoitti:kuinka kukaan ei huutanut "lopeta jo toi akti!" :lol:
jos niillä oli sitä kuuluisaa pilkettä rajatuissa silmäkulmissaankin?..

tällä hetkellä - talossa nukutaan, meikkipussit soikoon!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 13 Loka 2006 00:18

http://fi.wikipedia.org/wiki/Avohoito

Etenkin mielenterveyspotilaiden avohoito on herättänyt yhteiskunnallista keskustelua

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2006 10:32

Kysymys kuuluu; Mistä jalkapalloilija-Jaakko tietää, että lampaalla ei ole sulkijalihasta? :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 13 Loka 2006 11:31

Big Mother kirjoitti:Kysymys kuuluu; Mistä jalkapalloilija-Jaakko tietää, että lampaalla ei ole sulkijalihasta? :roll:
Äiskä, jos jalkapalloilija-Jaakko on selvitynyt lukion kautta Kauppakorkeaan, niin luuletko ettei kaverilla - siitäkin huolimatta, että häntä täytyy dissata joka käänteessä (piikki ei välttämättä kohdistu sinuun, kun yleistä mielipidettäsi tiedä) - ole varsin vakavasti otettava aivokapasiteetti ja mahdollisesti riittävä yleistieto siinä sivussa? En sano, että tarpeellista yleistietoa on lampaan takapään anatomia, mutta en ymmärrä miten tähän liittyy jalkapallo tai vieläpä sen liittäminen Jaakkoon.

t. foorumisti, joka odottaa vastaukseksi jotain äärimmäisen näppärää.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2006 13:04

MasterBaiter kirjoitti:Äiskä, jos jalkapalloilija-Jaakko on selvitynyt lukion kautta Kauppakorkeaan, niin luuletko ettei kaverilla - siitäkin huolimatta, että häntä täytyy dissata joka käänteessä (piikki ei välttämättä kohdistu sinuun, kun yleistä mielipidettäsi tiedä) - ole varsin vakavasti otettava aivokapasiteetti ja mahdollisesti riittävä yleistieto siinä sivussa? En sano, että tarpeellista yleistietoa on lampaan takapään anatomia, mutta en ymmärrä miten tähän liittyy jalkapallo tai vieläpä sen liittäminen Jaakkoon.
Ohhoh... Otettiinpa siitä kommentista kilarit. Enhän mä mitään Jaakon aivokapasiteetista tai yleistiedosta luule, vaan ihan hänen mieltymyksistä teen olettamuksia. :roll:

Jalkapallo-Jaakko nyt vaan oli lempinimi Jaakolle, kun sen nimi on Jaakko ja se pelaa jalkapalloa. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Ei mulla mitään Jaakkoja tai jalkapalloja vastaan ole.

Toivottavasti oli tarpeeksi nokkelaa. Parempaa multa ei nyt lähtenyt näillä eväillä.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 13 Loka 2006 13:10

Big Mother kirjoitti:Ohhoh... Otettiinpa siitä kommentista kilarit.

(nips naps)

Toivottavasti oli tarpeeksi nokkelaa. Parempaa multa ei nyt lähtenyt näillä eväillä.
En minä varsinaisesti kilahtanut, eikä ole mitään sympatioita itselläni Jaakkoa kohtaan, mutta oli vaan pakko, kun jotkun..
Big Mother kirjoitti:..kirjoittelevat mitä mieleen juolahtaa, kunhan se on "nokkelaa ja humoristista".

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2006 13:14

MasterBaiter kirjoitti:En minä varsinaisesti kilahtanut, eikä ole mitään sympatioita itselläni Jaakkoa kohtaan, mutta oli vaan pakko, kun jotkun..
Big Mother kirjoitti:..kirjoittelevat mitä mieleen juolahtaa, kunhan se on "nokkelaa ja humoristista".
Voi sentään. Kyllä mä ihan sanojeni takana seison tällä foorumilla. Toki vitsiä joskus heitän jos siltä tuntuu, liiasta vakavuudesta napsahtaa verisuoni päässä.

Ja asiasta kukkaruukkuun; Vaikka väitetäänkin, että minulla olisi suuria antipatioita Jaakkoa kohtaan, niin ei ole. Jaakon persoona nyt vaan ei hetkauta minua mihinkään suuntaan.
Who is she? Where did you find her?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2006 13:33

MasterBaiter kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:..kirjoittelevat mitä mieleen juolahtaa, kunhan se on "nokkelaa ja humoristista".
Lisäänpä vielä sen, että tuo lainaamasi lauseen loppu on täysin asiyhteydestään erotettu. Että jos lainaat puheitani, niin lainaa ne mielellään sitten kokonaisina lauseina tai virkkeinä. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 13 Loka 2006 13:39

Big Mother kirjoitti:
MasterBaiter kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:..kirjoittelevat mitä mieleen juolahtaa, kunhan se on "nokkelaa ja humoristista".
Lisäänpä vielä sen, että tuo lainaamasi lauseen loppu on täysin asiyhteydestään erotettu. Että jos lainaat puheitani, niin lainaa ne mielellään sitten kokonaisina lauseina tai virkkeinä. :roll:
Joo, teen niin. Kirjoitit vaan aikaisemmassa viestissäsi mitä mieleesi juolahti, koska se oli "nokkelaa ja humoristista". Ota viimeinen sana.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2006 13:44

MasterBaiter kirjoitti:Joo, teen niin. Kirjoitit vaan aikaisemmassa viestissäsi mitä mieleesi juolahti, koska se oli "nokkelaa ja humoristista". Ota viimeinen sana.
En kirjoittanut mitä mieleeni juolahti, vaan vastasin pyyntöösi kirjoittaa jotakin näppärää. Itseppä pyysit.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 13 Loka 2006 13:48

Big Mother kirjoitti:
MasterBaiter kirjoitti:Joo, teen niin. Kirjoitit vaan aikaisemmassa viestissäsi mitä mieleesi juolahti, koska se oli "nokkelaa ja humoristista". Ota viimeinen sana.
En kirjoittanut mitä mieleeni juolahti, vaan vastasin pyyntöösi kirjoittaa jotakin näppärää. Itseppä pyysit.
Luonnollisesti tarkoitin sitä alkuperäistä Jaakko-kirjoitusta. Että pitikin vielä vastata.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Loka 2006 13:49

MasterBaiter kirjoitti:Luonnollisesti tarkoitin sitä alkuperäistä Jaakko-kirjoitusta. Että pitikin vielä vastata.
Kyllä minä viimeisen sanan sanon, vaikka hiljaa. :hahaha:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 25 Loka 2006 15:46

Alida kirjoitti:Enpä usko että tatu ainakaan perhettään jättää sen takia että voi mennä taloon ihan muuten vaan tietäen ettei tule voittamaan rahoja, tai kaarlo..
Olis kiva tietää että mihin aikaan jotain siellä tapahtuu ettei tarttis koko iltaa netin ääressä hötkyä.
En usko että olisi Kaarlo, Mika tai Tatu.

Veikkaisin Mirkaa, Aria tai Heidiä(jos sääntöjä muokataan uudestaan).

En näe mitään järkeä viime kauden BB-asukkaiden tulemisella taloon. Koska tekstissä puhuttiin viime viikkojen kasvosta.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 27 Loka 2006 14:38

Onko Kari viimein ymmärtänyt, että tuolla käytöksellään pelaan vaan itseään ulos?! Mun puolesta saa jatkaa törttöilyään, jospa muut lopultakin alkaisi antaa sille nimeämispisteitä. :twisted:
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Yleistä 24/7-keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Loka 2006 01:32

Juoruilua BB:ssä. Kuuluuko formaattiin? :wink:

Hyvä, että tekevät tilanneanalyysit ja laittavat Mian äänestykseen.

Thanks, man! Good riddance!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 30 Loka 2006 01:39

Lähes uskomatonta, että tuo Vesikolmikko ihan oikeasti höpöttää tuolla tavalla. Tai kaksikko höpöttää ja Jani myöntelee ja myötäilee ja nuolee kaksikon takapuolta aina välillä. Naurettavaa porukkaa.

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 30 Loka 2006 02:00

Keskustelu loppui ja yrittävät nukkua. Tää päivä (sunnuntai) on siis pulkassa. :totallybored:
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”