Yleistä 24/7-keskustelua

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 03 Marras 2006 23:55

zilipippuri kirjoitti:
Vormosa1 kirjoitti: Pakko kait sitä on taas tarttua... ;)
Se on viisautta ;)..

Mä edelleen täällä ihmettelen, miten noilla voi olla noin aneeminen meininki vaikka on hienot puitteet bileille, keittoa ilmeisestikin tarpeeksi, kiva live-keikka takana.. :roll:
Niinpä! Vois jo melkein luulla että olet ortodoksi tai katsellut Lapinlahden Lintuja. ;)

Mutta jotenkin ankeaa menoa on. Ihan kaipaa kohta Henaa tuonne. :)

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 03 Marras 2006 23:57

Vormosa1 kirjoitti: Niinpä! Vois jo melkein luulla että olet ortodoksi tai katsellut Lapinlahden Lintuja. ;)
Itse asiassa olen molempia ;).
Vormosa1 kirjoitti: Mutta jotenkin ankeaa menoa on. Ihan kaipaa kohta Henaa tuonne. :)
Ehdottomasti ripaus Henaa ja/tai Mankia olisi hyvästä noille bileille :lol:

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Marras 2006 00:14

Mole kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Kaki lääppii Saria. Nice.
So?
So, ei mitään. Kuhan totesin/raportoin.

Joo ei ole Miraa, Jania tai Saria luotu laulajaksi.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 04 Marras 2006 00:22

Mole kirjoitti:Hanne lääppii Saria. Kunhan totesin. :wink:
No anteeksi jos jotenkin loukkasin sua? Ei ollu kyllä tarkoitus. Eikä ollut tarkoitus dissata Kakia jos siitä loukkaannuit. Ehkä on taas parempi olla ihan hiljaa....... :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 04 Marras 2006 00:24

Sihijuoma(n) kirjoitti:
Mole kirjoitti:Hanne lääppii Saria. Kunhan totesin. :wink:
No anteeksi jos jotenkin loukkasin sua? Ei ollu kyllä tarkoitus. Eikä ollut tarkoitus dissata Kakia jos siitä loukkaannuit. Ehkä on taas parempi olla ihan hiljaa....... :roll:
No et loukannut. :hug:

Se on vaan niin jokapäiväistä tuo Kakin lääppiminen siksi ihmettelin erillistä raporttia. :) Hanne lääppii harvemmin. :wink:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 04:01

Kaarlo oli oikeassa Mirasta. Nyt se on nähty.

Onko Mira yhtään miettinyt omaa käytöstään viikkotehtävän aikana? Mia oli alkutuntien kiukuttelun jälkeen ihan normaali. Mira käy pyytämässä Miaa tupakalle, haluaa jutella asiat halki.

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:02

silmä kirjoitti:Kaarlo oli oikeassa Mirasta. Nyt se on nähty.
Ai niinku missä? Mä olen nähny Kaarlon käyttäytyvän aika paljon huonommin Miraa kohtaan kun mitä äsken näin Miran sanovan Mialle.

Enkä mä nähnyt muuten ikinä Kaarlon tulevan pyytämään Miraa että "puhutaan tää asia".

Mira siis tuli Miaa pyytämään tupakalle, että puhutaan.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 04:04

Halkatla kirjoitti:Mä olen nähny Kaarlon käyttäytyvän aika paljon huonommin Miraa kohtaan kun mitä äsken näin Miran sanovan Mialle.
Minusta tämä oli aivan samanlainen avautuminen kuin Kaarlon avautumiset, ainoa ero oli, ettei Mira haukkunut Miaa paskanaamaksi ja kieroksi huoraksi, vaikka paska-sanaa käyttikin.

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 04 Marras 2006 04:15

Just, teidän mielestä Mia sitten oli viikkotehtävän alkaessa iloinen ja sosiaalinen? Heh.

Tuntuu että valitetaan kun puhuu selän takanaa 'paskaa', mutta sitten kun avautuu suoraan, niin sekään ei käy?

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:20

silmä kirjoitti:Mira on tyytyväinen, kun on taas saanut syyllistää jonkun kaikesta ja on itse uhri ja kaikkeen viaton paitsi myönsi olleensa äsken "vähän inhottava" Miaa kohtaan. Suurta.
Mun mielestäni sanoi olleensa tosi inhottava, eikä vaan vähän. Ja että myönsi että koko viikon tapahtumat purkautui nyt tähän. On tää nyt mun mielestäni vähän reilumpaa kuin huutaa suureen ääneen selän takana mustaa paskaa jne. :roll:

Edit: Mia muuten piti ihan hyvin puolensa ja vittuili Miralle tuossa selvittelyssä. Ei siinä kyllä sovintoa tehty, kummankaan puolelta.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 04:23

Halkatla kirjoitti:On tää nyt mun mielestäni vähän reilumpaa kuin huutaa suureen ääneen selän takana mustaa paskaa jne. :roll:
Niin, haukkui koko viikon selän takana ja nyt kumosi kaikki omat negatiiviset tunteensa Mian syyksi. :roll:

Saattoi olla "tosi inhottava", mutta Mira sanoi sen jo aimmein ja jokin muu asia oli sitten "vähän (jotain)". Ei ollut oleellinen tuo vaan se, että se on ainoa asia, jossa Mira tunnusti olleensa jotain muuta kuin puhtoinen pulmunen.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 04 Marras 2006 04:24

Halkatla kirjoitti:
silmä kirjoitti:Mira on tyytyväinen, kun on taas saanut syyllistää jonkun kaikesta ja on itse uhri ja kaikkeen viaton paitsi myönsi olleensa äsken "vähän inhottava" Miaa kohtaan. Suurta.
Mun mielestäni sanoi olleensa tosi inhottava, eikä vaan vähän. Ja että myönsi että koko viikon tapahtumat purkautui nyt tähän. On tää nyt mun mielestäni vähän reilumpaa kuin huutaa suureen ääneen selän takana mustaa paskaa jne. :roll:
Silti kuitenkin Mira ylireagoi ja pahasti. Koko se juttu mistä tämä alkoi taisi olla ihan Miran mielikuvitusta. Tai sitten sekoitti Mian johonkin Sariin joka mielestäni meni sinne Mian sänkyyn paljon Miran muistikuvaa aikaisemmin.
Ja eikö Mia just pari viikkoa sitten selittänyt kaikille miten hänen "perusilmeensä" niin usein ymmärretään väärin ja nyt Mira väitti miten Mia katsoi häntä pahasti koko alkuviikon.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2006 04:26

Halkatla kirjoitti: Edit: Mia muuten piti ihan hyvin puolensa ja vittuili Miralle tuossa selvittelyssä. Ei siinä kyllä sovintoa tehty, kummankaan puolelta.
Ihan asiallisesti Mia suhtautui. Ei mennyt Miran kanssa kaiken vanhan kaiveluun mukaan, eikä provosoitunut syyttelemään ties mistä.
Kuunteli rauhallisesti mitä Miralla oli sanottavaa ja sitten poistui. Sanoi kyllä väliin pari piikikästä kommenttia, mutta eikö saisi?
Mulla ei hermo venyisi läheskään noin pitkälle jos vastaavan ryöpytyksen kohteeksi joutuisin!

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:26

zilipippuri kirjoitti:Eikös Mira ole puhunut Miasta tässä männä viikolla selänkin takana sitä paskaa??
No ainakin on mässätty sillä kuinka negatiivisesti Mia tehtävän otti ja onko suuttunut joukkueiden jaon suhteen. Mä en ole kyllä huomannut että Mira olisi ihan yksin äänessä ollut, noissa Mia-jutuissa.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 04:28

TSN kirjoitti:Koko se juttu mistä tämä alkoi taisi olla ihan Miran mielikuvitusta.
Ja vaikka Mia olisi sanonutkin humalapäissään kahdesti tuon kauhean lauseen "hei Jani", niin... ööö... joo. Miahan oli ihan pihalla ja känniset toistelevat asioita. Ja tietysti tässä ei edes ollut kyse tuosta lauseesta vaan Miran mielikuvituksesta, jossa Mia on kantanut häntä vastaan henkilökohtaisesti kaunaa. Kenet Mia nimesi täällä viikolla häätöön? Janin ja Karin.

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:29

TSN kirjoitti:Silti kuitenkin Mira ylireagoi ja pahasti. Koko se juttu mistä tämä alkoi taisi olla ihan Miran mielikuvitusta. Tai sitten sekoitti Mian johonkin Sariin joka mielestäni meni sinne Mian sänkyyn paljon Miran muistikuvaa aikaisemmin.
Ylireagoi, siitä olen samaa mieltä. Mutta tällasiakin sattuu. Toivoisin että huomenna tajuaa pyytää anteeksi.

Tuon keskustelun lopuksi Mira kyllä sanoi että ehkä se oli sitten joku muu joka sen sanoi.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2006 04:29

Halkatla kirjoitti:Mä en ole kyllä huomannut että Mira olisi ihan yksin äänessä ollut, noissa Mia-jutuissa.
Eli joukossa on hyväksyttyä puhua paskaa?

Ja "pahin" mitä Mia Miralle äsken sanoi, oli siitä kun Mira väitti MIan matkineen puhettaan ("hei Jani"), niin Mia sanoi ettei ole mitään sanonut "se oli varmaan jeesus joka sano" ja poistui pk-huoneeseen.
Että se siitä vittuilusta..

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 04 Marras 2006 04:31

Halkatla kirjoitti: Tuon keskustelun lopuksi Mira kyllä sanoi että ehkä se oli sitten joku muu joka sen sanoi.
No mitä muuta se voi sanoa, kun Mia sanoi, ettei ollut sanonut yhtään mitään?

Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 04 Marras 2006 04:31

Tai sitten Gustav "Salaiset Tissit" Olli manipuloi tämän kaiken, kertoi suhteen yksi miljoonaan kuinka paljon vihaa Miaa. Tunti sitten Jani puhui samaa. Täälläkin kaikki on samaa mieltä, ainakin siitä mistä Mira otti asian esille?

Mira sanoi sen nyt ääneen, no good? :cry:

Mia tuli PK:sta.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 04 Marras 2006 04:32

OT: Mirafanit on niin naurettavia just nyt etten pysty kirjoittamaan mitään järkevää.

Todistusaineisto puhukoon vihdoin puolestaan. Ja silmän raportit myös.

Mie haluisin vaa sanoa että: mira on )(#"¤U()#U (3( #% YU(U()%#u9 U%#U#U()# U()# mut lopulta ihan kiva. (loppu on se lopullinen loppu)

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 04 Marras 2006 04:32

Ja koko jutun ydinhän ei tosiaankaan ollut tuo välikohtaus kenenkään sanomisista, vaan siitä että Mira purkautui koko viikon angsteista. Senhän Mira itsekin sanoi.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 04 Marras 2006 04:34

som_bucketwhole kirjoitti:Tai sitten Gustav "Salaiset Tissit" Olli manipuloi tämän kaiken, kertoi suhteen yksi miljoonaan kuinka paljon vihaa Miaa.
Mira aloitti valituksen Miasta ennen kuin oli kuullut Ollin suusta mitään Mia-vihaa. Eiköhän tämän Miran mielikuvituskaunan siemen ole aiemmassa ajassa kuin viikkotehtävän alussa, sillä ei kukaan muuten vetäisi noin överiksi toisen asukkaan pientä mökötystä & kiukuttelua ja kuvittelisi sitä joksikin henkilökohtaiseksi vihaksi.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”