17. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 14 Syys 2006 00:05

Mari A kirjoitti:Ja joittenkin naisten vatsaan voi oikeasti koskeakin... :shock:
Ne kaikki naiset feikkaa. Ainakin jos ne on jollain tavalla tekemisissä BB:n kanssa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 14 Syys 2006 00:06

Mari A kirjoitti:Ja joittenkin naisten vatsaan voi oikeasti koskeakin... :shock:
Niin, se olisi järkeen käypää. Kuinkakohan ihanaa talossa meno olisi jos siellä lopussa olisi pelkkiä naisia; menkathan menee synkkaan, kun viettää tarpeeksi aikaa yhdessä muiden naisten kanssa. :shock:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 14 Syys 2006 00:08

silmä kirjoitti: Et sitten ilmeisesti ymmärtänyt pointtiani ollenkaan. Juju on siinä, että Henri joutui ajojahdin kohteeksi, mikä on jo ihan erilaisella henkilökohtaisuuden tasolla kuin Henrin yleinen sikailu. Eihän Henrin sikailua ole kukaan kiistänyt.
Joo, mutta mä tarkoitin sitä, että mun mielestä suhteellisen ymmärrettävää, että on pojille (ja tytöille) jäänyt hiukan hampaankoloon jotain Henan sikailuista.
Samaa mieltä olen kanssasi siitä, että fiksumpi olisi jättänyt kostamatta, tai ainakin saanut jo kostamisesta tarpeekseen, mutta näyttää siltä, että uuskroisokset ovat lietsoneet toisensa kostomeininkiin turhan tehokkaasti. Joukossahanse tyhmyys tunnetusti tiivistyy

Ja se Tatun läppä oli vain hauska, en tarkoittanutkaan sen "oikeuttavan" mitään sikailuja ;).

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 14 Syys 2006 00:09

Karilla oli munaa sanoa noille kusipäille. Respect!

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 14 Syys 2006 00:12

MasterBaiter kirjoitti:Karilla oli munaa sanoa noille kusipäille. Respect!
Kari otti Karismallaan tilanteen haltuun, mikä ei sinänsä yllätä ollenkaan: mies on keisari! 8)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”