37. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 03 Loka 2006 22:36

Mole kirjoitti:Aika outo tarina Mialla. Luemme tästä varmasti katsosta! :)

Miten tuo juttu meni, en kuullut sitä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 03 Loka 2006 22:40

jyrtam kirjoitti:
Mole kirjoitti:Aika outo tarina Mialla. Luemme tästä varmasti katsosta! :)

Miten tuo juttu meni, en kuullut sitä.
Se oli tosi pitkä tarina. Mä en ainakaan jaksa kertoa sitä, mutta se luultavasti/toivottavasti näytetään huomisessa pääohjelmassa.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Loka 2006 22:52

zilipippuri kirjoitti:
jyrtam kirjoitti:
Mole kirjoitti:Aika outo tarina Mialla. Luemme tästä varmasti katsosta! :)

Miten tuo juttu meni, en kuullut sitä.
Subin keskusteluun joku näyttänyt sen kirjoittaneen, en jaksanut lukea ;).
Referaatti siitä voisi kuulua näin: Väärinkäsitys!

Vähän pidemmin. Siskon farkuissa ollut raha, jossa oli huulipunaa. Ilmeisen vainoharhainen grillitäti (=tai pitäjä), joka kuvitteli olevansa etsivä. Pöllöt poliisit, jotka pitivät nämä tytöt ilmeisesti tutkintavankeudessa pankkiryöstöstä viikon verran.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 03 Loka 2006 23:02

rink kirjoitti:Pöllöt poliisit, jotka pitivät nämä tytöt ilmeisesti tutkintavankeudessa pankkiryöstöstä viikon verran.
Siis ei tyttöjä tarinan mukaan pidetty putkassa ja poliisivankilassa kuin vajaa vuorokausi, se taisi olla se tuhriintunut seteli joka oli käytety kyseisellä kioskilla edellisellä viikolla.

Avatar
bbblaza-fani
Käsikirjoittaja
Viestit: 985
Liittynyt: 01 Loka 2006 23:50

Viesti Kirjoittaja bbblaza-fani » 03 Loka 2006 23:28

makkarissa paranormaaleja juttuja taas, pelottavaksi menee meininki!

(ps. iiiik! joo, No nyt olen 100% varma, että pari aiempaa viestiäni selitti asian aivan päin mäntyä. oonko mä nyt kuullut niin väärin että keksin jutun omasta päästä?
sillä eihän nyt kukaan kattelis sohvallaan rikosta edes läpi sormiensa, vaikka Tilastot puhuisivatkin karua kieltään ja Keskustelukumppanien torjuva reaktio osoittaisikin, että emme ole tottuneet käsittelemää asiaa vakavana yhteiskunnallisena ongelmana ja Esimerkiksi parisuhdeväkivaltakaan ei lopu, Se pahenee, niin silti! häpeän! paita päälläni
ja selkääni olen näemmä kukkona tatuoinut jotain osoitteita?..
http://www.ylioppilaslehti.fi/2004/05/2 ... akivaltaa/
http://www.intermin.fi/poliisi/home.nsf ... C9003A839D
wtf! aika rumannäköstä tribaalia, ja vielä selkään..)

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 03 Loka 2006 23:34

Kaarlo: "Tolkienhan on nuori muija!"
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 04 Loka 2006 00:06

bbblaza-fani kirjoitti:makkarissa paranormaaleja juttuja taas, pelottavaksi menee meininki!

(ps. iiiik! joo, No nyt olen 100% varma, että pari aiempaa viestiäni selitti asian aivan päin mäntyä. oonko mä nyt kuullut niin väärin että keksin jutun omasta päästä?
sillä eihän nyt kukaan kattelis sohvallaan rikosta edes läpi sormiensa, vaikka Tilastot puhuisivatkin karua kieltään ja Keskustelukumppanien torjuva reaktio osoittaisikin, että emme ole tottuneet käsittelemää asiaa vakavana yhteiskunnallisena ongelmana ja Esimerkiksi parisuhdeväkivaltakaan ei lopu, Se pahenee, niin silti! häpeän! paita päälläni
ja selkääni olen näemmä kukkona tatuoinut jotain osoitteita?..
http://www.ylioppilaslehti.fi/2004/05/2 ... akivaltaa/
http://www.intermin.fi/poliisi/home.nsf ... C9003A839D
wtf! aika rumannäköstä tribaalia, ja vielä selkään..)
Siis mitä helvettiä? Voitko vääntää rautakangesta pointtisi? Olen nyt tässä jonkin aikaa yrittänyt tulkita kirjoituksiasi, mutta en saa niistä juurikaan tolkkua.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 04 Loka 2006 00:18

Bbblaza-fani tykkää laittaa päätä patteriin? Ja häpeää?

ps. Jaakko on puhunut useita lauseita viimeisen 10 min. aikana

Avatar
Perttu
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Syys 2006 15:21

Viesti Kirjoittaja Perttu » 04 Loka 2006 00:27

Big Mother kirjoitti:Siis mitä helvettiä? Voitko vääntää rautakangesta pointtisi? Olen nyt tässä jonkin aikaa yrittänyt tulkita kirjoituksiasi, mutta en saa niistä juurikaan tolkkua.
Noi bbblaza-fanin jutut on kuin jotain laulun sanoituksia. Kyllä sieltä rivien välistä ja takaa jotain ajatuksiakin löytyy. Lukija saa kyllä itse tulkita melko paljon. Ihan mielenkiintoisia kyllä. Jatkakaa.
Ignorance is a bless.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 04 Loka 2006 00:32

TSN kirjoitti:
Dick_Solomon kirjoitti:Kaarlo: "Tolkienhan on nuori muija!"
Siis mitä?
Sanoppa se ;) Puhuivat siitä, koska Sormusten Herra -trilogia on kirjoitettu. Miettivät, että eihän ne oo kovin vanhoja, johon Kaarlo et (eihän ne voi olla vanhoja, koska) "Tolkienhan on nuori muija!".. No muut tietysti tajusi, että Carlos sotki jotenkin J.K. Rowling:iin, Harry Potter -kirjailijaan..

:lol:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
jehkotar
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jehkotar » 04 Loka 2006 08:28

Big Mother kirjoitti:
bbblaza-fani kirjoitti:makkarissa paranormaaleja juttuja taas, pelottavaksi menee meininki!

(ps. iiiik! joo, No nyt olen 100% varma, että pari aiempaa viestiäni selitti asian aivan päin mäntyä. oonko mä nyt kuullut niin väärin että keksin jutun omasta päästä?
sillä eihän nyt kukaan kattelis sohvallaan rikosta edes läpi sormiensa, vaikka Tilastot puhuisivatkin karua kieltään ja Keskustelukumppanien torjuva reaktio osoittaisikin, että emme ole tottuneet käsittelemää asiaa vakavana yhteiskunnallisena ongelmana ja Esimerkiksi parisuhdeväkivaltakaan ei lopu, Se pahenee, niin silti! häpeän! paita päälläni
ja selkääni olen näemmä kukkona tatuoinut jotain osoitteita?..
http://www.ylioppilaslehti.fi/2004/05/2 ... akivaltaa/
http://www.intermin.fi/poliisi/home.nsf ... C9003A839D
wtf! aika rumannäköstä tribaalia, ja vielä selkään..)
Siis mitä helvettiä? Voitko vääntää rautakangesta pointtisi? Olen nyt tässä jonkin aikaa yrittänyt tulkita kirjoituksiasi, mutta en saa niistä juurikaan tolkkua.
Juu valitettavasti minäkään en ymmärrä mitä sinä haet?? Olen ollut hämmentynyt, sillä olen yrittänyt tulkita.
Ehkä hieman pisteiden, rivinvaihtoje jne käyttö voisi auttaa... tietäisi milloin ajatus ja lause vaihtuu... tai pitää edes taukoa.
Mutta kukkikoon kaikki kukat..
In: sauli & Niko
Jokeri: Riitta
Out: Kadi & Fabo

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”