Sorella Johansson

Vastaa Viestiin
Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 24 Syys 2006 03:21

Anikos kirjoitti:On se Sarikin nätti tyttö ilman meikkiä. Sorellan ulkonäkö ei nappaa muhun mutta tää onkin näitä makuasioita.
Sari on lähinnä samaa matalalentoista tasoa kuin Pamela Anderson ja Linda Lampenius. Väsähtänyt blondi. Jos siitä tykkää, niin go for it!

Sorella on näistä naisista ehdottomasti nätein ja tasokkain, kaikkein kauneimmin pukeutuvakin, mutta pitää kaikista bättre folk-vihjailuista muistaa, että hänellä on ollutkin tod.näk. eniten fyrkkaa käyttää kaikkeen pukeutumiseen.

Silti aika hiljaista on Tampereen kalsari-Jennilläkin...

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 24 Syys 2006 03:34

MasterBaiter kirjoitti:Olen ihan samaa mieltä, että tilanne on hiukka vääristynyt siinä mielessä, että Sorea ei tueta, ja Mankia pidetään edelleen hyvänä tyyppinä.
Siinä vaiheessa, kun Mikan rangaistus ilmoitetaan, BB:n tulisi jollain sanankäänteellä painottaa Mikan syyllisyyttä eikä vain jakaa rangaistusta. Ilmoituksen tulisi sisältää esim. jotain sellaista kuin "rangaistus on langetettu huolellisten videoselvitysten jälkeen" jne. Jotain kovaa faktaa menemättä yksityiskohtiin, jotain joka ravistelisi asukkaiden ajatuksia eikä jättäisi mielivallan makua. Vaikuttaisi siltä, että suuri osa asukkaista ei vieläkään ole kyennyt kuvittelemaan tilannetta kyllin selvästi käsittääkseen Mikan ihan oikeasti toimineen väärin ja tökerösti ilman mitään josseja ja muttia.

Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 24 Syys 2006 03:47

Edelleen sanon kaiken tämän Mankiin kohdistuvan silmittömän lynkkauskiihkon keskellä sen, että Sorella on kantanut vastuunsa esimerkillisesti. Täällä voidaan vaatia vaikka Mankin kastraatiota, mutta kas kummaa, Sorella ei sitä vaadi. Hän ymmärtää olleensa itsekin jutussa mukana. Se ei anna oikeutta Mankin törttöilyille, mutta hemmetti että tuollaista naista kunnioittaa kyllä ihan oikeasti. Ei mihinkään feministiluuserityyliin sysää vastuuta toiselle vaan ottaa siitä osan itsekin.

Sorella :thumbsup

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 24 Syys 2006 09:56

hildebrand kirjoitti:Täällä voidaan vaatia vaikka Mankin kastraatiota, mutta kas kummaa, Sorella ei sitä vaadi.
Nää... Lobotomia vois olla hauskempi. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 24 Syys 2006 11:30

Ei Sorellalle potkuja varmaan olla tuosta antamassa vaikka aika sopimatonta toimintaa onkin tv:ssä.

Neljäsluokkalaisetkin varmaan katsoo BB:tä, varsinkin kun oma ope on mukana ohjelmassa... "Äiti, tuu kattoon kun Sorella-täti pussailee ilman housuja!" :mrgreen:
Kuva

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 24 Syys 2006 11:39

Boost kirjoitti: Neljäsluokkalaisetkin varmaan katsoo BB:tä, varsinkin kun oma ope on mukana ohjelmassa... "Äiti, tuu kattoon kun Sorella-täti pussailee ilman housuja!" :mrgreen:
Tai sitten ei. Neljäsluokkalaiset käy, tai ainakin pitäisi käydä, koulua vielä viikolla joten nukkumaankin pitäisi mennä ajoissa. Omat muksut vasta pieniä (vanhempi 2,5v) mutta tuon ikäisen neljäsluokkalaisen) en antaisi koko shöytä katella.
Ja jos Sorella olis mun lasten opettaja niin nää tapahtumat ei muuttais mun mielipidettäni suuntaan eikä toiseen. Ihmisiä ne opettajatkin on. Eri asia on, jos lapset on nähneet tuon. Menee opettajalta auktoriteetti. Siinäpä koittaa nyt puhua järkeä murroiän kynnyksellä oleville pikkuteineille...
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 24 Syys 2006 12:00

Vähän alkaa ärsyttää kun Subin palstalla näkyi jo kyselyitä tyyliin: "Antaisitko Sorellan opettaa lapsiasi?". Mitä tekemistä tällä nyt sen kanssa onko Sorella pätevä harjoittamaan ammattiaan? Kai opellakin voi olla yksityiselämä, ettei tarvitse sanakirjaa lueskella kotona iltaisin.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Syys 2006 12:15

Kato opethan on kaikki vanhoja piikoja joilla ei ole minkäänlaista seksielämää, alkoholia tai muita kehoa myrkyttäviä aineita.
He asuvat koulussa ja ovat aina oikeassa. :roll:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 24 Syys 2006 12:20

Heh, muistan kuinka yläasteella teimme "ruotsinkerhon" kanssa luokkaretken Tukholmaan yölaivalla. Aamulla (naispuolisten) opettajien hytistä kömpi ulos kaksi tuntematonta miestä ja molemmilla opettajilla oli aivan hirveä krapula. Ja parin päivän jälkeen paluumatkalla tilanne oli taas sama.

Gaselli
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 24 Syys 2006 12:02

Oikeusmurha!

Viesti Kirjoittaja Gaselli » 24 Syys 2006 12:24

Luulen, että sillä ei ole enää mitään merkitystä onko joku kosketellut Sorellaa yöllä vai ei. Hän on itse pilannut oman maineensa opettajana olemalla kovassa humalassa, ja hakeutumalla itse miesten kanssa erilaisiin tilanteisiin. Turha siitä on muita syyttää, jos itse sammuu miehen sänkyyn.

Ymmärrän että BB:n piti keskeyttää Mikan ja Sorellan toiminta, jotta myöhemmin kanavalle ei tule mitään ongelmia. Toisaalta on kohtuutonta Mikaan kohtaan, että hänet leimataan raiskaaja ahdistelijaksi, vaikka Sorella oli alunperin itse halukas kosketteluun (Mika ei siis pakottanut ketään), hän yritti kyllä herätellä Sorellaa ja saada hänet lämpenemään (kuka mies ei yritä tätä?). Harmi mikan kannalta, että kukaan ei nyt tiedä olisiko hän vain käynyt Sorellan viereen nukkumaan, kun hänet kutsuttiin päiväkirjahuoneeseen. Todella sairasta syyllistää ihmistä jostain mitä hän ei ole tehnyt.

Mielestäni tuo on melko normaalia toimintaa kahden ihmisen välillä sängyssä. Toinen yrittää jatkaa koskettelua, vaikka toinen haluaa nukkua. Tässä on todella paisuteltu asiaa aivan järkyttäviin mittasuhteisiin. Olen todella surullinen Mikan puolesta.

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Re: Oikeusmurha!

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 24 Syys 2006 12:30

Gaselli kirjoitti:Luulen, että sillä ei ole enää mitään merkitystä onko joku kosketellut Sorellaa yöllä vai ei. Hän on itse pilannut oman maineensa opettajana olemalla kovassa humalassa, ja hakeutumalla itse miesten kanssa erilaisiin tilanteisiin.
Ilman Mikan seksuaalista ahdistelua mitään kohua ei edes olisi, ja koko juttu olisi jo unohtunut hauskana kännisekoiluna kuten aikaisemmatkin tapahtumat (pallien nuoleskelu ja kroisos fight-night).

Se mitä Sorella tekee humalassa on tietysti hänen asiansa ja hän vastaa niistä seurauksista, mutta tämä että Mikasta yritetään tehdä täysin syytöntä olosuhteiden uhria on kyllä jotain aivan käsittämätöntä.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 24 Syys 2006 12:48

A. Sorella sanoi Mikalle tulevansa nukkumaan samaan sänkyyn. Ei nussimaan, vaan nukkumaan.

B. Sorella nukkui, Mika ei.

Mikä tässä nyt on niin vaikeaa ymmärtää? Kyllähän ihminen onkin epäpätevä opettamaan lapsia, kun hänelle tehdään väkivaltaa. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Syys 2006 12:53

Eiköhän tämä aihe ole jo käsitelty!!!! Pistän tonne yleistä Big Brotherista aiheen jossa voi tästä väitellä tai keskustella ihan miten vaan.
-Sihi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 24 Syys 2006 17:00

Tinttu kirjoitti:Vähän alkaa ärsyttää kun Subin palstalla näkyi jo kyselyitä tyyliin: "Antaisitko Sorellan opettaa lapsiasi?". Mitä tekemistä tällä nyt sen kanssa onko Sorella pätevä harjoittamaan ammattiaan? Kai opellakin voi olla yksityiselämä, ettei tarvitse sanakirjaa lueskella kotona iltaisin.
Totta mooses ne opettajatkin on ihmisiä mutta tääkin on ammatinvalintakysymys. Opettajan vain PITÄÄ olla siveellisempi, opettajan ikään katsomatta, kuin me muut ihmiset. Samoin kuin pappien tms. Auktoriteettihan siinä menee jos opettaa lapsia eri tavalla kuin itse tekee. "Älkää juoko viinaa" ja vettä perseet olalle tv:ssä itse. Yeah, ja sitäkö sitten pitäisi kunnioittaa?
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 24 Syys 2006 17:23

Ei kai toi nyt niin kauheeta oo jos peruskoulun opettaja vähän pussailee ja sammuu.
Ootteko muuten huomannut minkälaista porukkaa on eduskunnassa, vaikka siinä ammatissa varmaan vaaditaan aika nuhteetonta käytöstä.
On rattijuoppoja, talousrikollista, tekstiviestihäiritsijää, valehtelijaa.
Muistattoke sen kristillisen puolueen vanhan papan (on jo kuollut (tippui veneestä?!)) joka kiusasi sitä 14 vuotiasta tyttöä. Vi**u siinä vasta oli kuvottava papparainen.

Jonsu
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Syys 2006 21:31

Viesti Kirjoittaja Jonsu » 24 Syys 2006 19:25

Aika kivalta tää uus asukas loppujen lopuksi vaikuttaa :)

Avatar
Riipus
Kasmasiini
Viestit: 3
Liittynyt: 24 Syys 2006 23:20
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Riipus » 24 Syys 2006 23:28

Sorella tuntuu olevan todella huomionkipeä ja taktikoi suht ovelasti.Veikkaan että ensi viikolla äänestyksessä Miran kanssa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 24 Syys 2006 23:45

Mä en jotenkin tykkää nyt yhtään Soresta.
Jotenkin kieron oloinen. Utelee asioita joita sitten kertoo muille pää asiassa Miralle.
Ei selvästikkään ole ajatellut loppuun asti, ennen kuin on osallistunut ohjelmaan.
Sore ei ole tuonut suurtakaan viihdettä taloon (Mikan kanssa sähläily ei mielestäni ollut viihteellistä, ennemminkin tuskallista).
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 24 Syys 2006 23:47

Sorella on toinen (Miran lisäksi), josta näin heti ensisilmäyksellä melkeinpä, että en tykkää yhtään. Ja tunne sen kun on voimistunut männä viikolla ;).
Onneksi lentää pian pihalle ;).

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 24 Syys 2006 23:51

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mä en jotenkin tykkää nyt yhtään Soresta.
Jotenkin kieron oloinen. Utelee asioita joita sitten kertoo muille pää asiassa Miralle.
Ei selvästikkään ole ajatellut loppuun asti, ennen kuin on osallistunut ohjelmaan.
Sore ei ole tuonut suurtakaan viihdettä taloon (Mikan kanssa sähläily ei mielestäni ollut viihteellistä, ennemminkin tuskallista).
Aivan sama vika. Ei sopinut poppooseen ennen torstaitakaan, nyt vielä vähemmän. Vaikka kuinka yrittäisi tykätä, edes säälistä, niin ei onnistu - ei niin millään.
-Oh my god...

Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 24 Syys 2006 23:53

zilipippuri kirjoitti:Sorella on toinen (Miran lisäksi), josta näin heti ensisilmäyksellä melkeinpä, että en tykkää yhtään. Ja tunne sen kun on voimistunut männä viikolla ;).
Onneksi lentää pian pihalle ;).
Sonera ja Mira ovat talosta juuri ne tytöt, joista voi aika varauksettomasti tykätä. Mutta mielipiteiden erilaisuus on rikkaus...

Avatar
minttunen
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 13 Syys 2006 20:41
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja minttunen » 25 Syys 2006 00:35

En pidä Sorellasta yhtään. Ei vaikuta ollenkaan aidolta, jotain hämärää siinä on..

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”