Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 29 Loka 2006 22:43

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mole: Onko joku sanonu että voittais???? :wink:
Minä luulin yhdessä vaiheessa, että voittaisi. En luule enää.

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 29 Loka 2006 22:51

Mira voitti viidennen kerran äänestyksen :roll: On se hauskaa seurata sitä, miten Mira joka kerta jännittää tätä putoamispäivää :D Luulis, että alkaisi jo pikkuhiljaa syntyä luottamus että ei tipu koska on selvinnyt jo niin monesta äänestyksestä 8) Nojaa.. Ehkä se jännitys kuitenkin kasvaa kasvamistaan mitä enemmän äänestyksiä on takana :roll:

Miinusääniä oli Mirallakin yllättävän paljon ja olen siitä mielissäni :) On hyvä tietää, että Miran vastustajiakin löytyy ja Mira ei välttämättä voita tätä kisaa :roll:

Mutta toivottavasti Mira parantaa tapojaan niin saattaa nousta suosikiksi uudelleen :roll:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 29 Loka 2006 23:19

Hyvinhän se taas meni! :D

b.virtanen
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Syys 2006 12:26

Viesti Kirjoittaja b.virtanen » 29 Loka 2006 23:28

Hei!!! Nyt taas!!!! Täällä ei saa haukkua muita kirjoittelijoita!! Ehdoton No, no!!! :evil:
-Sihi

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 29 Loka 2006 23:30

Heikki kirjoitti:Hyvinhän se taas meni! :D
Sulla vai Miralla :lol: ?

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 29 Loka 2006 23:33

^^& ^ voi hyvää päivää teidän kanssa :roll:
Ottaako koville ?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 29 Loka 2006 23:34

hanna kirjoitti:^^& ^ voi hyvää päivää teidän kanssa :roll:
Joo sori, oli huono läppä, mutta en mahtanut itselleni mitään ;).

Ja lisä alkuperäisen viestin lisäykseen, että kyllä ottaa koville :D. Ollin puhelu ja Jennin poistuminen ottaa koville tällä hetkellä ;).

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 29 Loka 2006 23:42

^ :lol: uskon
ja se mihin enimmäkseen vastasin oli jo poistettu , ja hyvä niin :wink:

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 29 Loka 2006 23:55

Kyllä täällä on sellaisia apinoita kirjoittelemassa vastauksia viesteihini, että huh-huh. Jollain ei sitten ole elämää... Harmi etten nähnyt "b.virtanen"-apinan tekstiä. Kai joku lahjaton ja elämäänsä kyllästynyt on taas haukkunut minua henkilökohtaisesti. Voi blaah sanon minä.

Hankkikaa hei oikeasti ihan oikea elämä.

No voin sanoa että ole onnellinen että et nähnyt. Ketään kirjoittelijaa ei saa nimitellä tms. Tiedoksi ihan kaikille.
-Sihi

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 29 Loka 2006 23:56

Heikki kirjoitti:Kyllä täällä on sellaisia apinoita kirjoittelemassa vastauksia viesteihini, että huh-huh. Jollain ei sitten ole elämää... Harmi etten nähnyt "b.virtanen"-apinan tekstiä. Kai joku lahjaton ja elämäänsä kyllästynyt on taas haukkunut minua henkilökohtaisesti. Voi blaah sanon minä.

Hankkikaa hei oikeasti ihan oikea elämä.
Kenellä on musta kylki?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 29 Loka 2006 23:58

Heikki kirjoitti:Kyllä täällä on sellaisia apinoita kirjoittelemassa vastauksia viesteihini, että huh-huh. Jollain ei sitten ole elämää... Harmi etten nähnyt "b.virtanen"-apinan tekstiä. Kai joku lahjaton ja elämäänsä kyllästynyt on taas haukkunut minua henkilökohtaisesti. Voi blaah sanon minä.

Hankkikaa hei oikeasti ihan oikea elämä.
turha sun Heikki on provosoitua, kyllä kait sen tiesit muutenkin, että tällainen ohjelma kerää kaikenlaisia ihmisiä ja pettymykset purkautuvat välillä henkilökohtaisuuksina, niihin vain ei kannata reagoida :wink:

Ja Mira rulettaa edellee :lets dance:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Loka 2006 00:05

No näitä tyyppejä riittää ihan tuonna netin ulkopuolellekin asti. Ihmiset ottavat niin tosissaan mokoman tv-ohjelman, millä nyt ei oikeasti ole minkäänlaista tekemistä oikean elämän kanssa.

Baareissa tullaan aukomaan päätä Mirasta ja kuulen itsestänikin kohtalaisen paljon henkilökohtaista haukkumista ja olenpa kerran joutunut jopa puolustamaan itseäni jonkun ihmisraunion hyökkäyksen kohteeksi jouduttuani. Heh.. Vähän heikoillehan se kaveri siinä sitten jäi. Eipä ollut BigBrotheria käskemässä hyökkääjää päiväkirjahuoneeseen, vaan jouduin suorittamaan poiston itse... :D

Mira voittoon!

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 30 Loka 2006 00:09

Mut siinä saattaa läheisetkin olla väärässä.. mä veikkaan vahvasti, että Mira on kokeillut naisen kanssa "niin" olemista. Miks hitossa se tollasta muuten sanois? Ja mitä väliä tollasella nyt ylipäätään!? Mirahan totesi vielä, ettei nyt naisen kanssa mitään perhettä ala perustamaan. Totuuden varmaan tietää Mira itse, sekä tämä nainen kenen kanssa jotain on kokeillut!

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 30 Loka 2006 00:13

Heikki kirjoitti: Vähän heikoillehan se kaveri siinä sitten jäi. Eipä ollut BigBrotheria käskemässä hyökkääjää päiväkirjahuoneeseen, vaan jouduin suorittamaan poiston itse... :D
Et kai ole perheväkivaltaan taipuvainen mulkku vai miten se nyt menikään.. :P?

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 30 Loka 2006 00:13

Heikki kirjoitti: Heh.. Vähän heikoillehan se kaveri siinä sitten jäi. Eipä ollut BigBrotheria käskemässä hyökkääjää päiväkirjahuoneeseen, vaan jouduin suorittamaan poiston itse... :D
No ei se ihme ole, että Miran kanssa olette eronneet. Mikään tai kukaan ei ole heikompi, kuin mies joka on väkivaltanen naista kohtaan.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Loka 2006 00:15

No tätä asiaahan nyt on spekuloitu täällä aika reippaasti, ihmettelen vieläkin miksi minulta sitä asiaa taas kysyttiin lähetyksessä... KUKAAN Miran läheisistä ei näistä asioista tiedä, ei erittäin läheiset seksuaalivähemmistön edustajat, ei lapsuudesta asti olleet parhaat ystävät, ei ketkään. Kaikki ihmettelevät yhtä lailla asiaa.

Tätä juttua on ihan turha yrittää ratkoa, sillä Miralla tuntuu noi kokemuksetkin vaihtelevan viikoittain. En ole kuullutkaan sitä, että Mira olisi myöntänyt olleensa naisen kanssa läheisessä kanssakäymisessä. Alussahan hän sanoi, ettei ole kokeillut - näin muistan.

Mutta oli asia niin tai näin, pojista tykkää kuitenkin enemmän - ja rakastaa jopa minuakin edelleen... Olihan meillä sentään aika mukavaa yhdessä! :D

Anteeksi nyt, mutta kuka on sanonut minun olevan väkivaltainen naisia kohtaan?

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Loka 2006 00:17

Suza kirjoitti:
Heikki kirjoitti: Heh.. Vähän heikoillehan se kaveri siinä sitten jäi. Eipä ollut BigBrotheria käskemässä hyökkääjää päiväkirjahuoneeseen, vaan jouduin suorittamaan poiston itse... :D
No ei se ihme ole, että Miran kanssa olette eronneet. Mikään tai kukaan ei ole heikompi, kuin mies joka on väkivaltanen naista kohtaan.

Jos satakiloinen urpo (mies) hyökkää sanallisen päänaukomisensa jälkeen kimppuuni ja puolustan itseäni, niin miten se on väkivaltaisuutta naista kohtaan? Kysyn vain...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 30 Loka 2006 00:22

Heikki kirjoitti:No tätä asiaahan nyt on spekuloitu täällä aika reippaasti, ihmettelen vieläkin miksi minulta sitä asiaa taas kysyttiin lähetyksessä... KUKAAN Miran läheisistä ei näistä asioista tiedä, ei erittäin läheiset seksuaalivähemmistön edustajat, ei lapsuudesta asti olleet parhaat ystävät, ei ketkään. Kaikki ihmettelevät yhtä lailla asiaa.
Viime perjantain BB Extrassa haastateltiin Miran työkaveria, joka oli hyvin tietoinen Miran biseksualisuudesta. Hän oli myös keskustellut jonkun toisen Miran läheisen kanssa, joka oli myös tietoinen tästä asiasta. Eli se ei todellakaan ole totta, että kukaan Miran läheisitä ei näistä asioista tiedä.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Loka 2006 00:22

zilipippuri kirjoitti:
Heikki kirjoitti: Vähän heikoillehan se kaveri siinä sitten jäi. Eipä ollut BigBrotheria käskemässä hyökkääjää päiväkirjahuoneeseen, vaan jouduin suorittamaan poiston itse... :D
Et kai ole perheväkivaltaan taipuvainen m*lk*u vai miten se nyt menikään.. :P?
Jos sinä zili tulisit aukomaan päätäsi minulle kaupungin yössä, hyökkäisit senjälkeen kimppuuni ja tipauttaisin sinut kertalaakista, niin olisiko se perheväkivaltaa? Lue kuule niitä kirjoittamiani tekstejä tarkemmin, ennenkuin kommentoit mitään. :D

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Loka 2006 00:24

Spencer kirjoitti: Viime perjantain BB Extrassa haastateltiin Miran työkaveria, joka oli hyvin tietoinen Miran biseksualisuudesta. Hän oli myös keskustellut jonkun toisen Miran läheisen kanssa, joka oli myös tietoinen tästä asiasta. Eli se ei todellakaan ole totta, että kukaan Miran läheisitä ei näistä asioista tiedä.
Aika uutta minulle, tai sitten Miralle on ilmaantunut uusia läheisiä. Olen kuitenkin tuntenut Miran lähipiirin ja parhaimmat ystävät jo monen vuoden ajan. Kukaan heistä ei tiennyt asiasta. Näitä juttujahan on helppoa keksiä... ;) Ja ei, asia ei häiritse minua. Emmehän ole Miran kanssa enää yhdessä.

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 30 Loka 2006 00:25

Oudointa minusta on se että täällä pitää "kehuskella" tiputtaneen jonku... Eli se siitä elämän hommaamisesta.
Entinen aktiivi, nykyinen taustaseuraaja

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 30 Loka 2006 00:25

Heikki kirjoitti: Jos sinä zili tulisit aukomaan päätäsi minulle kaupungin yössä, hyökkäisit senjälkeen kimppuuni ja tipauttaisin sinut kertalaakista, niin olisiko se perheväkivaltaa? Lue kuule niitä kirjoittamiani tekstejä tarkemmin, ennenkuin kommentoit mitään. :D
Ei, mutta sen verran olen tekstejäsi lukenut, että sun mielestä se kun yrittää heittää jotakuta toista leivällä, on selvä merkki siitä, että on perheväkivaltaan taipuvainen tyyppi ;). Kuulostaako tutulta :P?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”