Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 30 Loka 2006 00:28

Heikki kirjoitti: Aika uutta minulle, tai sitten Miralle on ilmaantunut uusia läheisiä. Olen kuitenkin tuntenut Miran lähipiirin ja parhaimmat ystävät jo monen vuoden ajan. Kukaan heistä ei tiennyt asiasta. Näitä juttujahan on helppoa keksiä... ;) Ja ei, asia ei häiritse minua. Emmehän ole Miran kanssa enää yhdessä.
No ehkä tämä työkaveri oli niitä läheisiä, joiden kanssa kielsit yhteydenpidon Miralta, silloin kun olitte yhdessä.
Tiesitkö, että Mira kerran tuossa kertoi, että olit kieltänyt häneltä monien (miespuolisten)ystävien kanssa yhteydenpidon ;)?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 30 Loka 2006 00:30

Heikki kirjoitti:Aika uutta minulle, tai sitten Miralle on ilmaantunut uusia läheisiä. Olen kuitenkin tuntenut Miran lähipiirin ja parhaimmat ystävät jo monen vuoden ajan. Kukaan heistä ei tiennyt asiasta. Näitä juttujahan on helppoa keksiä... ;) Ja ei, asia ei häiritse minua. Emmehän ole Miran kanssa enää yhdessä.
Häiritsisikö asia sitten sinua, jos olistte yhdessä? Miksi?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 30 Loka 2006 00:33

Itse en nyt lähde Zilin puolesta puhumaan. Mutta itselleni tuli kyllä mieleen, että jos on taipumusta "poistella" ylimieliseen tyyliin päänaukojia? Viitaten väkivaltaan.
Miksei sitä samaa sitten käyttäisi pelotteena/keinona minä tahansa jaskana parisuhteessakin? Varsinkin jos on kaksi vahvaluontoista ihmistä kyseessä :?:

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Loka 2006 00:35

Mira -ketju pitenee aina pari kolme sivua, kun Heikki vierailee palstalla. :P

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Loka 2006 00:41

No niin nyt tää lähtee taas niin lapasesta!!!! Olkaa hyvät ja LOPETTAKAA!!!!
-Sihi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 30 Loka 2006 00:41

Niin ja jotain ajatuksia tuosta bi-jutusta.. Miks hitossa Miran olisi pitänyt kertoa siitä lapsuuden ystävilleen, tai muille läheisilleen? En itse ainakaan kertoisi läheisilleni heti ensimmäiseksi tälläisistä asioista. Läheisille joutuuu aina selittelemään, eikä välttämättä he heti "ymmärrä" sillä tavalla, kuin joku puolituttu. Tosin toi telkkarissa paljastaminen oli aika veikee veto :lol:

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 30 Loka 2006 00:46

Ja NE jotka ovat Miran todellisia ystäviä, eivät loukkaannu tai puhu pahaa seläntakana noista bi-asioista! Oikeat YSTÄVÄT ymmärtävät, ja uskovat!

Kiitos. Mielipiteesi on otettu vastaan. Kerroppa huomenna sitten lisää (tai vaikka tänään päivällä).
-Sihi

b.virtanen
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Syys 2006 12:26

Viesti Kirjoittaja b.virtanen » 30 Loka 2006 01:02

Heikki kirjoitti:Aika uutta minulle, tai sitten Miralle on ilmaantunut uusia läheisiä. Olen kuitenkin tuntenut Miran lähipiirin ja parhaimmat ystävät jo monen vuoden ajan. Kukaan heistä ei tiennyt asiasta. Näitä juttujahan on helppoa keksiä... ;) Ja ei, asia ei häiritse minua. Emmehän ole Miran kanssa enää yhdessä.
TSN-EDIT: Poistettu asiattomuudet. Pidetään ne yksityisviestit ihan vaan yksityisinä.

TSN-EDIT2: Ja ei muokata viestiä uudelleen. Se ei kuulu tähän ketjuun. Isoveljiin yhteyttä yksityisviestillä jos joku mielestäsi häiriköi.

Onko tämä muuten joku mirafoorumi, jossa ylläpito poistaa kaikki Heikkiä tai Miraa arvostelevat mielipiteet?

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 30 Loka 2006 01:07

Suza kirjoitti: Kiitos. Mielipiteesi on otettu vastaan. Kerroppa huomenna sitten lisää (tai vaikka tänään päivällä).
-Sihi
?? :shock: ??

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 30 Loka 2006 01:21

b.virtanen kirjoitti:Onko tämä muuten joku mirafoorumi, jossa ylläpito poistaa kaikki Heikkiä tai Miraa arvostelevat mielipiteet?
Ylläpito poistaa Heikkiä arvostelevat ja Heikkiin liittyvät viestit MIRA-ketjusta. Monta kertaa on sanottu, että kuka tahansa on vapaa tekemään uuden ketjun Heikistä tuonne Yleiseen keskusteluun, mutta ei ole näköjään kukaan viitsinyt.
Ja mielestäni Miraa arvostelevia viestejä ei ole poistettu.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 30 Loka 2006 01:32

Heikki kirjoitti:Kyllä täällä on sellaisia apinoita kirjoittelemassa vastauksia viesteihini, että huh-huh. Jollain ei sitten ole elämää... Harmi etten nähnyt "b.virtanen"-apinan tekstiä. Kai joku lahjaton ja elämäänsä kyllästynyt on taas haukkunut minua henkilökohtaisesti. Voi blaah sanon minä.

Hankkikaa hei oikeasti ihan oikea elämä.

No voin sanoa että ole onnellinen että et nähnyt. Ketään kirjoittelijaa ei saa nimitellä tms. Tiedoksi ihan kaikille.
-Sihi
Etsi viisi virhettä. Tai ehkäpä yksi vaiin..
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

b.virtanen
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 20 Syys 2006 12:26

Viesti Kirjoittaja b.virtanen » 30 Loka 2006 01:38

Dick_Solomon kirjoitti:
Heikki kirjoitti:Kyllä täällä on sellaisia apinoita kirjoittelemassa vastauksia viesteihini, että huh-huh. Jollain ei sitten ole elämää... Harmi etten nähnyt "b.virtanen"-apinan tekstiä. Kai joku lahjaton ja elämäänsä kyllästynyt on taas haukkunut minua henkilökohtaisesti. Voi blaah sanon minä.
Hankkikaa hei oikeasti ihan oikea elämä.
HEHHEH! Vaivauduit kuitenkin kirjoittamaan minulle solvaavan privaviestin!
Onhan meitä "apinoita" täällä muitakin!

TSN-EDIT: Ja tämä oikeasti loppuu sitten tähän. Seuraavat tähän liittyvät viestit poistetaan suoraan. Hoitakaa asianne yksityisviesteillä!

Avatar
Suza
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 18 Syys 2006 23:34

Viesti Kirjoittaja Suza » 30 Loka 2006 01:45

Jos teillä on privassa vääntöä, ni pitääkö niitä tänne postaa, kun ne lähtee kuitenkin pois?

epe
Työläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 17 Syys 2006 23:06

Viesti Kirjoittaja epe » 30 Loka 2006 04:04

Heikki: Ihmisillä tuntuu olevan kovin voimakkaita tunteita tällä hetkellä BB:n suhteen, mutta kysymyksessä on vaiiinnn tv-ohjelma, jota kukaan ei pian enää muista kun uudet ihmiset nappaavat mediahuomion ja samoin käy näille keskusteluille. Siinä säästää itseään paljon, jos elää kiihkeimmän ajan matalalla profiililla ja sulkee silmänsä ihmisten kommentoinnilta.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 30 Loka 2006 06:50

Heikki kirjoitti:No näitä tyyppejä riittää ihan tuonna netin ulkopuolellekin asti. Ihmiset ottavat niin tosissaan mokoman tv-ohjelman, millä nyt ei oikeasti ole minkäänlaista tekemistä oikean elämän kanssa.

Baareissa tullaan aukomaan päätä Mirasta ja kuulen itsestänikin kohtalaisen paljon henkilökohtaista haukkumista ja olenpa kerran joutunut jopa puolustamaan itseäni jonkun ihmisraunion hyökkäyksen kohteeksi jouduttuani. Heh.. Vähän heikoillehan se kaveri siinä sitten jäi. Eipä ollut BigBrotheria käskemässä hyökkääjää päiväkirjahuoneeseen, vaan jouduin suorittamaan poiston itse... :D
Eikös tässä ketjussa ollut tarkoitus keskustella Mirasta ei kenenkään kirjoittajan elämän henkilökohtaisista tapahtumista?

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 30 Loka 2006 08:15

Kukaan ihminen ei ole 100% hetero. Minusta siinä ei ole mitään omituista, ettei entinen poikaystävä tai "muut läheiset" tiedä ihmisen bi-seksuaalisuudesta. Se tunnehan voi vaihdella myös eri aikoina, toisinaan voi naista kiinnostaa naiset enemmän, vaikka haluaakin elää heterosuhteessa. Itsehän sen sitten kukin määrittelee, kokeeko itsensä enemmän hetero-, bi- vai homoseksuaaliksi.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Loka 2006 08:48

palataanko me taas tähän väsyneeseen aiheeseen... tää seksuaalisuus-juttu ja sen paikkaansa pitävyys on käsitelty niin monta kertaa, ettei siihen keskusteluun voi enää tuoda mitään uutta...

Miralla pyyhkii hyvin, viides häätöäänestys viety läpi kunnialla... ei voi kuin arvailla miltä se tuntuu olla Talossa ja ainaisesti häätöäänestyksessä. Vaatii ihmiseltä arvatenkin ainakin jonkinlaista henkistä kanttia ja Mira ei ainakaan kovin pahasti ole repeillyt jatkuvan paineen alla... on täysin ymmärrettävää, että välillä on ärtynyt ja alavireinen...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 30 Loka 2006 09:33

Ihanaa Mira sai jatkaa talossa. Pienen suvantovaiheen jälkeen Mira on noussut takaisin ykkössuosikikseni Kakin ja Mian takaa.

Avatar
adriana
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 10 Elo 2006 10:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja adriana » 30 Loka 2006 10:31

Mä en ois halunnu et Jenni lähtee ihan vielä, mut oon niiiiin ilonen et Mira sai jäädä! :lets dance: Toivon todellaki että olis ainaki kolmen parhaan joukossa! Toi Miran bi-seksuaalisuus on niin old news, mä en ymmärrä mix Kakon pitää tivata sitä Heikiltä jatkuvasti! Onhan Mirassa niin paljon muutakin! Bi tai ei, mulle se ainakin on ihan yx hailee.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Loka 2006 10:53

Tekis mieli vähän editoida noita teidän Off topickejanne mutta jääköön nyt esimerkiksi miten ei pidä kirjoitella tässä Miraa koskevassa aiheessa.
-Sihi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Loka 2006 11:42

Mira nyt on puhunut paljon, ja osa onkin ihan pelkkiä satuja meidän suhteestamme.
En tiedä miksi, ehkä vain sen takia että hänellä on edelleen paha olla sen takia että halusin erota hänestä ja hän haluaa jonkinlaista sympatiaa itseään kohtaan talossa... ja myös ehkä talon ulkopuolella. Onhan hän myöntänyt minullekin monta kertaa ennen taloon menemistään, että rakastaa edelleen minua kovasti.

Eli älkää pitäkö kaikkia Miran kertomia asioita absoluuttisena totuutena, vaan tietty epäilys tarinoita kohtaan pitää säilyttää... ihan jo pelkästään sillä syyllä, että tarinat välillä mustamaalaavat minua aika rankasti. Esim. nämä miespuoliset ystävät... Tarinat eivät aina ole sellaisia miltä Mira ne saa kuulostamaan.

Hyvin Mira on kuitenkin talossa pärjännyt noin muuten ja nostaa osakkeitaan koko ajan. Hyvä ja rehti kilpailija joka ei peittele tunteitaan. Minun veikkaukseni on, että on kyllä finaalikolmikossa!

GO MIRA GO!

:D

Cleithrum
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Syys 2006 11:31
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Cleithrum » 30 Loka 2006 11:50

On noussut viime viikkoina, ja etenkin viime päivinä, sellainen pieni pelko että tämä bossy-bitch saattaa vielä voittaa koko potin :P Eipä kuulu Mira enää henkilökohtaisiin suosikkeihin, vaikka alkumetreillä olikin lemppariasukas ja mukavan värikäs persoona. Taitaa mennä finaalikolmikkoon ellei jotakin mullistavaa tapahdu. Vähän off-topic, vaikuttaa Miran bisseys IMO vähän julkisuustempulta... :roll:
Jenni & Kaarlo & Sari!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”