Kari Hautoniemi

Vastaa Viestiin
Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Marras 2006 14:19

Alkaa mennä surulliseksi, jos ainoa asia on kirjoittaa ihmisille asukkaan äänestysohjeet. Edes Mira-fanit eivät ole (vielä) vajonneet näin säälittävälle tasolle. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 02 Marras 2006 14:21

Big Mother kirjoitti:Alkaa mennä surulliseksi, jos ainoa asia on kirjoittaa ihmisille asukkaan äänestysohjeet. Edes Mira-fanit eivät ole (vielä) vajonneet näin säälittävälle tasolle. :roll:
haha..niinkö luulet?

Huonoa itsetuntoa on se, että kaivelee negatiivisia asioita ei suosikistaan, ja huippuunsa se menee, kun alkaa etsiä niitä ei suosikin kannattajista....se on oikeastaan osoitus ihmisen luonteen mataluudesta pahimmillaan....

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Marras 2006 14:26

wäinämöinen kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:Alkaa mennä surulliseksi, jos ainoa asia on kirjoittaa ihmisille asukkaan äänestysohjeet. Edes Mira-fanit eivät ole (vielä) vajonneet näin säälittävälle tasolle. :roll:
haha..niinkö luulet?

Huonoa itsetuntoa on se, että kaivelee negatiivisia asioita ei suosikistaan, ja huippuunsa se menee, kun alkaa etsiä niitä ei suosikin kannattajista....se on oikeastaan osoitus ihmisen luonteen mataluudesta pahimmillaan....
Mikset linkannut varjoäänestystä tällä kertaa? Ai niin... Sen takia, kun Kaki on häviämässä sen. Oikeasti mulle on aika sama kuka näistä kolmesta ehdolla olevasta tippuu.

Ja aika huvittavaa, että minusta tehdään psykologisia profiileja täällä, varsinkaan kun se ei liity Big Brotheriin mitenkään.

Ja ei, en löytänyt Miran viestiketjusta vielä yhtään äänestysohjetta hänen faneiltaan. Joten niin luulen.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 02 Marras 2006 14:32

antaa kaikkien kukkien kukkia vaan..

*ylimielisyys on pahin virhe johon ihminen voi sortua*

Kari+

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 02 Marras 2006 14:32

Olen äänestänyt aikoinaan vain Heidiä, Mikaa, Henriä ja Kaarloa jatkoon :roll: Nyt on sitten taas vuoroni äänestää :wink: Kari jatkoon, ja täältä kyllä plussia satelee! Kaarlollekin annoin jotain kymmenen plussaa :lol:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 02 Marras 2006 14:38

^toivottavasti se tietää sitä kun edellistenkin plussien kohdalla että kaki setä lähtee sunnuntaina :lol:

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Marras 2006 14:53

IhQd44 kirjoitti:Nytten pidetään huoli ettei Kari "setä" tipu! Kaikki ns. metsien miehet puolustamaan kakkiaista..

T: Kaikkien janoisten miesten sankari
Uskottava se on kun itse vanha asukki Tatukin kehottaa! :thumbsup

Karille plussia ja ohjelman sielu todellakin säilyy talossa!

Avatar
IhQd44
BB2-asukas
Viestit: 24
Liittynyt: 19 Loka 2006 14:11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja IhQd44 » 02 Marras 2006 15:23

Mole kirjoitti:
IhQd44 kirjoitti:Nytten pidetään huoli ettei Kari "setä" tipu! Kaikki ns. metsien miehet puolustamaan kakkiaista..

T: Kaikkien janoisten miesten sankari
Uskottava se on kun itse vanha asukki Tatukin kehottaa! :thumbsup

Karille plussia ja ohjelman sielu todellakin säilyy talossa!
Niinpä.... pakko kai tässä on hankkia oma liittymä, että pääsee äänestämään. Kun noi palvelunumeroestot pukkaa firman liittymässä päälle, vaikka muuta aikoinani uhosinkin :-)

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Marras 2006 19:29

siis joo, kyllä mä nyt olen nähnyt kaiken... Kakki kyynelehtimässä jouduttuaan häätöäänestykseen, ei voi olla totta.... luuleeko hän tosissaan olevansa koskematon... pari kuukautta on ehtinyt heittää törkyjuttujaan ja nyt itkee kuin likka....

ei ole Kakkin paikka tuo Talo, ja ei muuta kuin miinuksia lisää ja nähdään itkeskelevä Kakki Kakon haastattelussa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 02 Marras 2006 19:30

Karin äidin puhelu vahvisti mun epäilykseni todeksi :lol:

Avatar
RaipeOsaa
Tuotantoassistentti
Viestit: 54
Liittynyt: 23 Loka 2006 04:23

Viesti Kirjoittaja RaipeOsaa » 02 Marras 2006 19:33

Can you REALLY get rid of your virginity with a Thai-whore?

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 02 Marras 2006 19:38

big.mac kirjoitti:siis joo, kyllä mä nyt olen nähnyt kaiken... Kakki kyynelehtimässä jouduttuaan häätöäänestykseen, ei voi olla totta.... luuleeko hän tosissaan olevansa koskematon... pari kuukautta on ehtinyt heittää törkyjuttujaan ja nyt itkee kuin likka....

ei ole Kakkin paikka tuo Talo, ja ei muuta kuin miinuksia lisää ja nähdään itkeskelevä Kakki Kakon haastattelussa
Jotenkin takapajuista että tuon itkustelun jälkeen "sisimmässään herkkää ja haavoittuvaista" Kakia ollaan monessa paikassa sympatiseeraamassa. Kakia, joka on moneen otteeseen osoittanut että hänen periaatteisiinsa kuuluu olla välittämättä siitä jos muiden tunteita tulee loukattua (vrt. hautajaispukeutuminen tai "omapahan on häpeänsä jos mun puheista loukkaantuu"). Tässä kohtaa saisi olla niin että sitä niittää mitä kylvää, sääliä ei täältä ainakaan tipu.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 02 Marras 2006 19:40

Eipä säälitä minuakaan. Yrittää vaan kerätä plus ääniä itselleen.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 02 Marras 2006 19:46

big.mac kirjoitti:pari kuukautta on ehtinyt heittää törkyjuttujaan ja nyt itkee kuin likka....
Siis mitä helvettiä? Mikä sinä olet sanomaan kuka saa itkeä ja milloin. Kukaan muu kuin talossa olleet ei tiedä kuinka kova paikka se oikeasti on.

Ei, Kaki ei ole suosikkini, ei edes kolmen kärjessä.
Kuva

Avatar
IhQd44
BB2-asukas
Viestit: 24
Liittynyt: 19 Loka 2006 14:11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja IhQd44 » 02 Marras 2006 19:52

Olipas mukavan kuuloinen tuo Karin äiti. Hyvin puhui pojastaan. Samaa mieltä minä olen, että ei noi Kakin jutut mitään maailman pahimpia/ihmeellisimpiä ole..
Ihan tavallisia äijien juttuja, mitä heitetään äijien kesken saunailloissa etc. nytten vain koko maailma on sitä katselemassa ja talossa on tietty tyttöjä. Mutta talo onkin erilainen paikka, missä asiat ovat hieman erilailla..
Kuten Karin äiti sanoi, Kari on minunkin mielestäni sydämmellinen hyvä ihminen, jonka kanssa aika ei käy pitkäksi ja vatsalihakset saa kyytiä!

jimpo
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 17 Loka 2006 16:47

Viesti Kirjoittaja jimpo » 02 Marras 2006 20:02

IhQd44 kirjoitti:Olipas mukavan kuuloinen tuo Karin äiti. Hyvin puhui pojastaan. Samaa mieltä minä olen, että ei noi Kakin jutut mitään maailman pahimpia/ihmeellisimpiä ole..
Hmmm...kenenkähän äidin mielestä oma poika ei olisi se maailman suloisin?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Marras 2006 20:05

Boost kirjoitti:
big.mac kirjoitti:pari kuukautta on ehtinyt heittää törkyjuttujaan ja nyt itkee kuin likka....
Siis mitä helvettiä? Mikä sinä olet sanomaan kuka saa itkeä ja milloin. Kukaan muu kuin talossa olleet ei tiedä kuinka kova paikka se oikeasti on.

Ei, Kaki ei ole suosikkini, ei edes kolmen kärjessä.
sanonpa kuitenkin... aika säälittävää jos ei kestä pelin luonnetta
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Marras 2006 20:10

Karihan sanoi itkeneensä siksi, että oli tullut ikävä kavereita ja vanhempia. Kaipa se sitten valehteli. :?:

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Marras 2006 20:13

tietenkin valehteli.... mites se yhtäkkiä nyt heitä kaipais... se on tää äänestykseen joutuminen kuitenkin :lol:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Kimmo
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 12 Syys 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Kimmo » 02 Marras 2006 20:13

big.mac kirjoitti: sanonpa kuitenkin... aika säälittävää jos ei kestä pelin luonnetta
Aika säälittävää nettifoorumilla haukkua toista jos hänellä on pahaolo. Eihän se sinun suosikkisi Mirakaan ole ikinä kännissä avautunut... :roll:

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 02 Marras 2006 20:25

Kimmo kirjoitti:
big.mac kirjoitti: sanonpa kuitenkin... aika säälittävää jos ei kestä pelin luonnetta
Aika säälittävää nettifoorumilla haukkua toista jos hänellä on pahaolo. Eihän se sinun suosikkisi Mirakaan ole ikinä kännissä avautunut... :roll:
jep, eiks olekin...

mutta toiset ovat kuitenkin saaneet paljon pahempaa osakseen tällä foorumilla, Mirakin... ja varsinkin Mira...

Joka tapauksessa Kakki on ollut niin rehvakasta pervosetää että....
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Marras 2006 20:28

Kimmo kirjoitti:Ihme sekopäältä alkaa vaikuttaa, ei ole kyllä Soneral kaikki kohallaan. Ihan törkeesti pilas vaan tunnelman ja rupes puhumaan jotain omiaan, mulla olis ainakii menny hermot tollasest toiminnast. Pelkkää minä minä minää kokoajan.
Kirjoitit tämän Kimmo aikanaan Sorella-viestiketjuun. Ja nyt kerrot, että on säälittävää haukkua nettifoorumilla toista, jos hänellä on paha olo. Pidätkö itseäsi siis säälittävänä?
Who is she? Where did you find her?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”