Kari Hautoniemi

Vastaa Viestiin
Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 02 Marras 2006 20:34

Big Mother kirjoitti:
Kimmo kirjoitti:Ihme sekopäältä alkaa vaikuttaa, ei ole kyllä Soneral kaikki kohallaan. Ihan törkeesti pilas vaan tunnelman ja rupes puhumaan jotain omiaan, mulla olis ainakii menny hermot tollasest toiminnast. Pelkkää minä minä minää kokoajan.
Kirjoitit tämän Kimmo aikanaan Sorella-viestiketjuun. Ja nyt kerrot, että on säälittävää haukkua nettifoorumilla toista, jos hänellä on paha olo. Pidätkö itseäsi siis säälittävänä?
No tuon asteiseen "haukkumiseen" on melkein jokainen varmasti osallistunut :roll:
Kuva

Boldis
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 23 Tammi 2005 09:58

Viesti Kirjoittaja Boldis » 02 Marras 2006 20:47

Koettakaaha olla ny kiltisti ja olla haukkumatta toisia !

Mie mielenkiinnolla odotan sunnuntaita nähdäkseni kuinka käy. :wink:

Sekä Karilla että Miralla on kannattajia ja vihaajia, tämän takia saa nähdä kumpi tippuu.

Toisaalta voisiha se Kariki tippua ni ne tyhmät jututkin vähentyy/häviää. :roll:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Marras 2006 20:53

Boldis kirjoitti:Sekä Karilla että Miralla on kannattajia ja vihaajia, tämän takia saa nähdä kumpi tippuu.
Ei ehkä tipu kumpikaan, koska Janihan on myös mukana äänestyksessä... :wink:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 02 Marras 2006 20:53

Karin äiti jaksoi myös mainita, että oli epäreilua kun Karille ei jätetty tanssitehtävän jälkeen valkkaria vaan aiemmin pudonneet joivat sen pois.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Marras 2006 21:05

Petri kirjoitti:Karin äiti jaksoi myös mainita, että oli epäreilua kun Karille ei jätetty tanssitehtävän jälkeen valkkaria vaan aiemmin pudonneet joivat sen pois.
Ollihan yritti toppuutella, mutta Soturiprinsessa oli janoinen.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Marras 2006 21:07

Mole kirjoitti:
Petri kirjoitti:Karin äiti jaksoi myös mainita, että oli epäreilua kun Karille ei jätetty tanssitehtävän jälkeen valkkaria vaan aiemmin pudonneet joivat sen pois.
Ollihan yritti toppuutella, mutta Soturiprinsessa oli janoinen.
Joo, Mirahan noi viinit taas yksin joi. Hyi, hyi itsekäs paska!!!! :wink:
Mutta joo olisivat muut voineet Kakille ja Miallekin jättää juomaa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Kimmo
Tuotantoassistentti
Viestit: 52
Liittynyt: 12 Syys 2006 18:16

Viesti Kirjoittaja Kimmo » 02 Marras 2006 23:23

Big Mother kirjoitti:
Kimmo kirjoitti:Ihme sekopäältä alkaa vaikuttaa, ei ole kyllä Soneral kaikki kohallaan. Ihan törkeesti pilas vaan tunnelman ja rupes puhumaan jotain omiaan, mulla olis ainakii menny hermot tollasest toiminnast. Pelkkää minä minä minää kokoajan.
Kirjoitit tämän Kimmo aikanaan Sorella-viestiketjuun. Ja nyt kerrot, että on säälittävää haukkua nettifoorumilla toista, jos hänellä on paha olo. Pidätkö itseäsi siis säälittävänä?
Joo pidän :) humalassa taisin tuon kirjoittaa mutta se nyt oli kuitenkin ihan eri tilanne. Muilla hyvä meininki ja pidetään hauskaa ja yht'äkkiä Sorella käy puhumaan kuinka hänen isänsä ei pidä hänestä tai jotain vastaavaa. Kyse nyt on vain siintä että pystyn samaistumaan Karin toimintaan paljon paremmin kuin vaikka Sorellan. Onhan sitä itsekullakin ollut huono lapsuus, mutta ei sitä noin vain kännissä möläytellä melkein tuntemattomille ihmisille (en minä ainakaan).

Avatar
kieran
Tuotannon kätyri
Viestit: 584
Liittynyt: 03 Kesä 2005 13:08
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja kieran » 03 Marras 2006 01:17

Kiinnostaako enemmän pitsinnypläyksen mm-kisat vai mielenkiintoset ihmiset bb:ssä?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 03 Marras 2006 08:01

Kimmo kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:
Kimmo kirjoitti:Ihme sekopäältä alkaa vaikuttaa, ei ole kyllä Soneral kaikki kohallaan. Ihan törkeesti pilas vaan tunnelman ja rupes puhumaan jotain omiaan, mulla olis ainakii menny hermot tollasest toiminnast. Pelkkää minä minä minää kokoajan.
Kirjoitit tämän Kimmo aikanaan Sorella-viestiketjuun. Ja nyt kerrot, että on säälittävää haukkua nettifoorumilla toista, jos hänellä on paha olo. Pidätkö itseäsi siis säälittävänä?
Joo pidän :) humalassa taisin tuon kirjoittaa mutta se nyt oli kuitenkin ihan eri tilanne. Muilla hyvä meininki ja pidetään hauskaa ja yht'äkkiä Sorella käy puhumaan kuinka hänen isänsä ei pidä hänestä tai jotain vastaavaa. Kyse nyt on vain siintä että pystyn samaistumaan Karin toimintaan paljon paremmin kuin vaikka Sorellan. Onhan sitä itsekullakin ollut huono lapsuus, mutta ei sitä noin vain kännissä möläytellä melkein tuntemattomille ihmisille (en minä ainakaan).
näin se aina on... eri säännöt eri asukkaille ja kirjoittajilla... jos jonkun asukkaan käytöstä arvioi saa kakkia niskaansa...

Kakki joka tapauksessa on niin väsynyt ja eiköhän armahdeta se ja päästetään "turkkuse muijii kourima"...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
IhQd44
BB2-asukas
Viestit: 24
Liittynyt: 19 Loka 2006 14:11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja IhQd44 » 03 Marras 2006 08:55

big.mac kirjoitti:
Kimmo kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:
Kimmo kirjoitti:Ihme sekopäältä alkaa vaikuttaa, ei ole kyllä Soneral kaikki kohallaan. Ihan törkeesti pilas vaan tunnelman ja rupes puhumaan jotain omiaan, mulla olis ainakii menny hermot tollasest toiminnast. Pelkkää minä minä minää kokoajan.
Kirjoitit tämän Kimmo aikanaan Sorella-viestiketjuun. Ja nyt kerrot, että on säälittävää haukkua nettifoorumilla toista, jos hänellä on paha olo. Pidätkö itseäsi siis säälittävänä?
Joo pidän :) humalassa taisin tuon kirjoittaa mutta se nyt oli kuitenkin ihan eri tilanne. Muilla hyvä meininki ja pidetään hauskaa ja yht'äkkiä Sorella käy puhumaan kuinka hänen isänsä ei pidä hänestä tai jotain vastaavaa. Kyse nyt on vain siintä että pystyn samaistumaan Karin toimintaan paljon paremmin kuin vaikka Sorellan. Onhan sitä itsekullakin ollut huono lapsuus, mutta ei sitä noin vain kännissä möläytellä melkein tuntemattomille ihmisille (en minä ainakaan).
näin se aina on... eri säännöt eri asukkaille ja kirjoittajilla... jos jonkun asukkaan käytöstä arvioi saa kakkia niskaansa...

Kakki joka tapauksessa on niin väsynyt ja eiköhän armahdeta se ja päästetään "turkkuse muijii kourima"...
Jumala armahtaa Kaki EI...

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 03 Marras 2006 09:06

IhQd44 kirjoitti:Jumala armahtaa Kaki EI...
Big Brother armahtaa, yleisö Ei... :wink:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 03 Marras 2006 09:14

Big Mother kirjoitti:
IhQd44 kirjoitti:Jumala armahtaa Kaki EI...
Big Brother armahtaa, yleisö Ei... :wink:
Entä armahtaako Big Mother ?! :wink:

Saavatko asukit, nekin joita on kovasti arvostellut, jossakin vaiheessa synninpäästön ?

Toivon mukaan. Vähän liian vakavasti tai tosissaan näitä meidän viihdyttäjiä välillä kritisoidaan. (En nyt tarkoittanut pelkästään sinua Big Mother, kait?! :shock: )

Itse olen antanut synninpäästön esim. Tatulle, jonka käyttäytymistä jossakin vaiheessa (esim. leivänheittoepisodissa) hiukan arvostelin. :D

Avatar
utsa
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 09 Syys 2005 12:34

Viesti Kirjoittaja utsa » 03 Marras 2006 09:45

IhQd44 kirjoitti:Samaa mieltä minä olen, että ei noi Kakin jutut mitään maailman pahimpia/ihmeellisimpiä ole..
Ihan tavallisia äijien juttuja, mitä heitetään äijien kesken saunailloissa etc. nytten vain koko maailma on sitä katselemassa ja talossa on tietty tyttöjä.
Niinhän ne ovat. Tavallisia äijien juttuja. Pistää hymyilyttämään kun nämä siveelliset ihmiset ovat näinkin herkkä hipiäisiä kuullessaan Karin höpinöitä. Toivottavasti Kari säilyy pitkään talossa. :)
Kaikki liha tottelee kuria.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Marras 2006 09:50

Mulla ei ole Kakia vastaan mitään muuta kuin ne hänen alapää juttunsa ja huonot ja tahdittomat vitsinsä (on siellä ollut muutama joka mua on naurattanutkin).
Muuten Kaki on ihan ok.
Jossain se raja tulee vastaan ja se tuli mulle vastaan noitten juttujen takia n. viikolla 3.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 03 Marras 2006 09:56

utsa kirjoitti:Niinhän ne ovat. Tavallisia äijien juttuja. Pistää hymyilyttämään kun nämä siveelliset ihmiset ovat näinkin herkkä hipiäisiä kuullessaan Karin höpinöitä. Toivottavasti Kari säilyy pitkään talossa. :)
Taas pitää avautua. Harmittaa välillä kun henkilöt, jotka ei tykkää Karin jutuista leimataan ties miksi kukkahattutädeiksi ja siveyden sipuleiksi ja vedetään pojat on poikia -kortti esille. Tämä voi tulla pahana shokkina, mutta tytöillä on aivan vastaavia juttuja. Silti asioille on aikansa ja paikkansa ja harva jaksaa olla "äijien saunaillassa" 24/7 kolmea kuukautta. Koko aikaa ei tarvitsisi samaa läppää jauhaa vaikka kuinka hakisi reaktioita.

Arvostan kuitenkin Karin yritystä pitää huumoria yllä, keinot vaan ovat kyseenalaiset. Esimerkiksi pedofiilivitseihin suhtaudun ehdottoman kielteisesti kaikissa tilanteissa.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
utsa
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 09 Syys 2005 12:34

Viesti Kirjoittaja utsa » 03 Marras 2006 10:03

Karin kirjoitti:Silti asioille on aikansa ja paikkansa ja harva jaksaa olla "äijien saunaillassa" 24/7 kolmea kuukautta. Koko aikaa ei tarvitsisi samaa läppää jauhaa vaikka kuinka hakisi reaktioita.
Moni jaksaa olla Kakimaisessa saunaillassa 24/7 vähintään kuusi kuukautta. :wink:
Kaikki liha tottelee kuria.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 03 Marras 2006 10:24

utsa kirjoitti:Moni jaksaa olla Kakimaisessa saunaillassa 24/7 vähintään kuusi kuukautta. :wink:
Ei sieltä toisaalta ihan helposti poiskaan pääse (kuten ei talostakaan). :)

Siitä puhe mistä puute. ;)
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 03 Marras 2006 10:55

rink kirjoitti:Entä armahtaako Big Mother ?! :wink:

Saavatko asukit, nekin joita on kovasti arvostellut, jossakin vaiheessa synninpäästön ?

Toivon mukaan. Vähän liian vakavasti tai tosissaan näitä meidän viihdyttäjiä välillä kritisoidaan. (En nyt tarkoittanut pelkästään sinua Big Mother, kait?! :shock: )

Itse olen antanut synninpäästön esim. Tatulle, jonka käyttäytymistä jossakin vaiheessa (esim. leivänheittoepisodissa) hiukan arvostelin. :D
Big Mother kyllä armahtaa. kilpailun ollessa kilpailijan kohdalta ohitse, ei mua missään määrin kiinnosta enään koko ihmisen elämä.

Viihdeohjelmaahan tässä tehdään ja arvostellaan/kritisoidaan ihmisiä siitä mittakaavasta. Mitä asukkailla tapahtuu sen jälkeen, onkin sitten toinen juttu. Jos hakeutuu aktiivisesti julkisuuteen, niin arvostelua varmasti osakseen saa.

Varmasti jokaisella täälläkin on mielipiteitä julkisuuden henkilöistä, joko positiivisia tai negatiivisia. Se taitaa olla julkisuuden hinta. Suomessa ei sentään olla Big Brotherin kanssa ihan vielä Brittien tasolla, jossa buuataan joillekin asukkaille kovastikin näiden tullessa ulos talosta.

Joten kyllä, Kari saa armahdukseni poistuttuaan julkisuudesta. Toivottavasti muidenkin. :wink:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
IhQd44
BB2-asukas
Viestit: 24
Liittynyt: 19 Loka 2006 14:11
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja IhQd44 » 03 Marras 2006 11:38

rink kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:
IhQd44 kirjoitti:Jumala armahtaa Kaki EI...
Big Brother armahtaa, yleisö Ei... :wink:
Entä armahtaako Big Mother ?! :wink:

Saavatko asukit, nekin joita on kovasti arvostellut, jossakin vaiheessa synninpäästön ?

Toivon mukaan. Vähän liian vakavasti tai tosissaan näitä meidän viihdyttäjiä välillä kritisoidaan. (En nyt tarkoittanut pelkästään sinua Big Mother, kait?! :shock: )

Itse olen antanut synninpäästön esim. Tatulle, jonka käyttäytymistä jossakin vaiheessa (esim. leivänheittoepisodissa) hiukan arvostelin. :D
Kiitos ja kumarrus :D ja vielä vanhoja kaivelemaan eli tikulla silmään sitä, joka vanhoja muistelee..

Leipähän lensi (kyllä, pinna paloi)sen takia että pelästyin isonveljen kommenttia Kaarlo PK-huoneeseen.. Heidin potkiminen ulos oli vielä tuoreessa muistissa, joten mieleen juolahti mikäli Kaarlo lentäisi ulos, niin lentäisi myös muitakin (minä ja Hena)eli homman pointti oli kaverin puolustaminen.

PS. edelleen olen sitä mieltä että Hena oli ihan yhtä suuri mu.. kuin me Kaarlon kanssa.

Btw. Henan kanssa ollaan hyviä ystäviä. Metsien miehinä, kun riidellään niin riidellään kunnolla ja sen jälkeen paiskataan kättä ja jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan :P

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 03 Marras 2006 14:58

Kuva
Kuva

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 03 Marras 2006 16:02

:lol: Mistä tollasia löytää?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 03 Marras 2006 16:42

Yäk. Iso Yäk.
Joka hetki, kun avaan 24/7 Karilla entistä juntimmat jutut... ja minullekin uppoo aika rankka huumori.
Miinuskiintiö kasvaa.. yäk...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”