Tatu Kosonen

Vastaa Viestiin
Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 20 Syys 2006 10:31

Tatun ulkonäkö parani huomattavasti kun ajeli sen kamalan parran pois. Mutta pois vaan, Mira on paljon viihdyttävämpi ja tuntuu tosiaan, että Tatu ei enää oikein edes halua ja uskalla tehdä mitään ihmeellistä talossa kun pelkää lastensa puolesta.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Syys 2006 10:36

Mä taas luulen, että Tatulla oli helkutinmoinen morkkis kroisoksena törttöilynsä jälkeen, silloin ensimmäistä kertaa otti perheen kuvatkin katseltavakseen (aiemmin sanoi, ettei viitsi katsella kun tulee niin kova ikävä).

Eilen näytti jo pahin ikävä hellittäneen ja Tatu oli "ihan messissä" ja pirteänä.
Eli minä katselisin vielä ainakin viikon mihin suuntaan ikävä on menossa, tuleeko kohta takaisin entistä pahempana, vai oliko kyseessä vain morkkiksen aiheuttama notkahdus mielialassa (kuten itse vakaasti uskon) :).

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Syys 2006 10:45

no paha on morkkis jos kestää jo kuudetta päivää, ja jos morkkis tulee jokaisen mokailun jälkeen niin on kyllä tosi tylsää katseltavaa
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Syys 2006 11:03

big.mac kirjoitti:no paha on morkkis jos kestää jo kuudetta päivää, ja jos morkkis tulee jokaisen mokailun jälkeen niin on kyllä tosi tylsää katseltavaa
Ei sillä eilen ainakaan näyttänyt enää morkkis olevan ;). Ja on varmaan onkeensa ottanut, ettei enää tee vastaavaa morkkista aiheuttavia juttuja ;).

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 20 Syys 2006 11:06

Kyllä Tatu oli jo eilen oma itsensä: sarkastinen ja tilanteen tasalla.

Pakkohan se on hänelle muutamia plussia laittaa, mutta jos niin käy, että hänet häädetään, toivottavasti vastassa ei ole ketään vastentahtoaan julkisuuteen raahattua läheistä. :wink:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Syys 2006 11:25

Mole kirjoitti: jos niin käy, että hänet häädetään, toivottavasti vastassa ei ole ketään vastentahtoaan julkisuuteen raahattua läheistä. :wink:
Juu, täytyy toivoa ;).

miuku
Toukka
Viestit: 8
Liittynyt: 29 Elo 2006 15:41

Viesti Kirjoittaja miuku » 20 Syys 2006 12:15

Kyllä Tatusta parhaimmillaan niin paljon enemmän irtoaa kuin Mirasta, että täältä ainakin lähtee Tatulle plusääniä. Ja tosiaan näyttäisi nyt olevan taas piristymässä. Oli varmaan kroisosmorkkiksen, koti-ikävän ja tylsän laamatehtävän yhdistelmää se aiempi synkistely.

No, joka tapauksessa Tatu voi vetää kathy-kortin hihasta ja lähteä itse kotiin, jos sitä oikeasti haluaa. En vaan jaksa uskoa, että noin kilpailuhenkinen heppu haluaisi todella jättää leikin kesken. Tylsintä on, jos katsojat äänestävät Tatun ulos vain siksi, että kuvittelevat tämän haluavan sitä. Tehköön Tatu itse omat päätöksensä!

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 20 Syys 2006 18:18

miuku kirjoitti:Kyllä Tatusta parhaimmillaan niin paljon enemmän irtoaa kuin Mirasta, että täältä ainakin lähtee Tatulle plusääniä. Ja tosiaan näyttäisi nyt olevan taas piristymässä. Oli varmaan kroisosmorkkiksen, koti-ikävän ja tylsän laamatehtävän yhdistelmää se aiempi synkistely.

No, joka tapauksessa Tatu voi vetää kathy-kortin hihasta ja lähteä itse kotiin, jos sitä oikeasti haluaa. En vaan jaksa uskoa, että noin kilpailuhenkinen heppu haluaisi todella jättää leikin kesken. Tylsintä on, jos katsojat äänestävät Tatun ulos vain siksi, että kuvittelevat tämän haluavan sitä. Tehköön Tatu itse omat päätöksensä!
samaa mieltä! olin jo hetken sitä mieltä että päästetään vaan se tatu kotiin ja annetaan miran jatkaa kun on nyt niin virkistymään päin mutta.. ei nyt sentään!
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Memmu
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Syys 2006 18:22

Viesti Kirjoittaja Memmu » 21 Syys 2006 15:59

Tatu vaan kotiinsa ryyppäämään niin ei tarvitse muille talon asukkaille aukoa päätään kun ei saanut kukkoa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 21 Syys 2006 16:01

Mole kirjoitti:Kyllä Tatu oli jo eilen oma itsensä: sarkastinen ja tilanteen tasalla.
Mistä sinä tiedät? Tunnetko hänet entuudestaan? Nyt hän on ilmeisesti sitten jotain muuta kuin oma itsensä. Kiukuttelee ja kiroaa, kun ei saa 7 olutta. Aikuinen mies.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 21 Syys 2006 16:04

Tatu, tosi-tv-friikki, minulla on kysymys: missä ohjelmaformaatissa selän takana haukkuminen on ollut tie yleisön suosioon?

Ei näin räikeitä virheitä vain voi tehdä, jos haluaa voittaa. Ja alamäki alkoi sinä surullisena iltana, kun Henriä piti alkaa jahdata henkilökohtaisesti. Olisi voinut antaa tavallisia tehtäviä ja ottaa rennosti, nauttia olostaan ja osoittaa Henalle, että kroisoksena voi käyttäytyä myös kunniallisesti. Mutta ei, piti vajota Henaakin alemmas. Ja sitten Kaarlosta löytyi sopiva juoruakkaukko pariksi, jonka kanssa on helppo haukkua toisinaan rasittavaa mutta sinänsä viatonta Miraa asiasta kuin asiasta eikä syytäkään tarvitse olla.

Tatun tosi-tv-pelikirja on ilmeisesti laadittu 90-luvun alussa. :wink:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 21 Syys 2006 16:14

No Tatu ei mun kuullen ole syyllistynyt selän takana puhumiseen. Voin toki olla väärässä. Lähinnä vaikuttanut hieman vaivaantuneelle ja nyökytellyt kun Kaarlo on sadatellut Miraa tms.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 21 Syys 2006 16:20

Big Mother kirjoitti:
Mole kirjoitti:Kyllä Tatu oli jo eilen oma itsensä: sarkastinen ja tilanteen tasalla.
Mistä sinä tiedät? Tunnetko hänet entuudestaan? Nyt hän on ilmeisesti sitten jotain muuta kuin oma itsensä. Kiukuttelee ja kiroaa, kun ei saa 7 olutta. Aikuinen mies.
Tunnen Tatun mielenliikket melkein yhtä hyvin kuin talossa vierailleiden alpakoiden sielunelämän. Nytkin tiedän, että varmisti kotimatkansa kiukuttelullaan. So what? Perseestä tällaiset mielikuvituksettomat rangaistukset ovat, joten olen siinä samaa mieltä miehen kanssa. Hiukan panostusta tuontantoon, kiitos!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 21 Syys 2006 16:24

Dick_Solomon kirjoitti:No Tatu ei mun kuullen ole syyllistynyt selän takana puhumiseen. Voin toki olla väärässä. Lähinnä vaikuttanut hieman vaivaantuneelle ja nyökytellyt kun Kaarlo on sadatellut Miraa tms.
Niin, et varmaankaan voi olla tuossa ensimmäisessä väittämässäsi väärässä: jos et ole kuullut, et ole kuullut. :wink: Itse olen noita puheita kuullut. Tietysti Kaarlo on aktiivisempi asiassa, mutta jo pelkkä myötäily tekisi Tatusta ns. rikoskumppanin ja tuhoaisi hänen kaikki pitkälle jalostetut taktiikkansa (jos niitä nyt edes olisi). Mutta ei se Tatu ihan hiljaa ole ollut ja vain hymyillyt uskaltamatta sanoa vastaan Kaarlon auktoriteetille. Tatu on itsekin puuskahdellut, viimeksi tänään ja vain vähän aikaa sitten.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 21 Syys 2006 22:09

Tatu sanoi, että jos ei voi voittaa kisaa, niin haluaa jo nyt pois talosta. Tatu tuskin voittaa, joten olisi parempi äänestää hänet pois. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 21 Syys 2006 22:35

Tatu näyttää selvinpäin silmälasit päässä tosi asialliselta ja fiksulta! :thumbsup
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 22 Syys 2006 00:41

Tatu uhkasi tappaa Mikan, koska Mika vei Tatun bissen. :lol:

Saatan kuolla nauruun. Jos en enää ilmesty palstalle, voitte todeta kuolinsyyksi naurukohtauksen.

Tatu juoksi Mankin perässä ja lopulta saatuaan bissensä takaisin heitti Mikan mikrofonin menemään tulistuneena.

Yksi bisse. "Mä tapan sut." Ei jumapliut, ei näin hauskaa voi edes olla.

(edit: Ihan varmuuden vuoksi totean, että kyse ei ollut kuolemanvakavasta jahtaamisesta, vaikka Tatua vähän ärsyttikin. Puolittain vitsi, mutta silti Tatua otti vähän päähän.)

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 22 Syys 2006 01:07

Aww, Tatu-parka ei tunne olevansa lainkaan humalassa.
:lol:

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 23 Syys 2006 23:00

Tatul oli ihan käsittämätön asenne tuohon Mikan ja Sorellan ceissiin! Hän on kuulemma Mikan puolella, vaikka Mikalla ei mitään puolia kuulemma edes ollu. Ja "Sorellakaan ei ollu puhtaat jauhot pussissa" asissa...
Tatu ei taida a. tykätä Sorellasta, b. pitää tapahtunutta yhtään vakana ja c. haluta enää olla talossakaan.

:freedom:
Tatulle miinusta ja "Voi Jeesus" jää yksin pitämään uhorintamaa taloon sunnuntain jälkeen!
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 23 Syys 2006 23:02

EvaK kirjoitti:Tatul oli ihan käsittämätön asenne tuohon Mikan ja Sorellan ceissiin!
Ihmismieli on kummallinen, sitä haluaa puolustaa kaveriaan vaikka tämä olisi toiminut väärin ja löytää vikaa toisesta osapuolesta, etenkään jos ei järin pidä tästä. Joku kummallinen luonnonlaki tämäkin.
-Oh my god...

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 23 Syys 2006 23:15

matami kirjoitti:Ihmismieli on kummallinen, sitä haluaa puolustaa kaveriaan vaikka tämä olisi toiminut väärin ja löytää vikaa toisesta osapuolesta, etenkään jos ei järin pidä tästä. Joku kummallinen luonnonlaki tämäkin.
Tämä ei koske mielestäni kaikkia ihmisiä kylläkään, vain dorkia.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
hildebrand
Läyhääjä
Viestit: 121
Liittynyt: 03 Syys 2006 23:01
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hildebrand » 23 Syys 2006 23:19

Ihmismieli on kummallinen, sitä haluaa puolustaa kaveriaan vaikka tämä olisi toiminut väärin ja löytää vikaa toisesta osapuolesta, etenkään jos ei järin pidä tästä. Joku kummallinen luonnonlaki tämäkin.
Tatu on niin väsähtänyt ja kyllästynyt talossa oloon, ettei jaksa enää miettiä noin monimutkaisia asioita. Menee vain siitä, mistä aita on matalin, etsii itselleen helpoimman selityksen. Tosin jos samassa tilanteessa oleva naispuolinen kilpailija puolustaisi kiihkeästi Sorellaa, niin se olisi varmasti monen mielestä kristallinkirkkaasti ajateltu...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”