Hanne Talola

Vastaa Viestiin
Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 07 Marras 2006 21:41

Mä antaisin Hannelle voiton ihan milloin vaan, jos olis minusta kiinni. Mielestäni Hanne on ollut ihan riittävästi esillä alusta lähtien. Ihmeellisen paljonkin itseasiassa, kun miettii millaisten maailman napa-ihmisten kanssa Hanne on asunut.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 07 Marras 2006 23:14

Big Mother kirjoitti:Mä antaisin Hannelle voiton ihan milloin vaan, jos olis minusta kiinni. Mielestäni Hanne on ollut ihan riittävästi esillä alusta lähtien. Ihmeellisen paljonkin itseasiassa, kun miettii millaisten maailman napa-ihmisten kanssa Hanne on asunut.
Aivan. Talossa, jossa on ollut/on Henan, Kakin, Ollin ja Mankin kaltaisia "pellejä" ja siihen päälle ainakin Mira ja Jenni, jotka halusivat itselleen hieman isompaa roolia.

Voi myös olla että olen naivi ja dorka, mutta mua sylettää kun kaikki asukkaiden teot ja käytös on alusta asti leimattu "pelaamiseksi" ja taktiikaksi. Itsestä tuntuu, että vasta näillä hetkillä tuollaisia ajatuksia voi jonkun päähän alkaa tulla kun asukkaita on vähän ja 50 tonttua alkaa ollakin näköpiirissä. Jos joku olisi (mielestäni siis ei ole) alusta asti vain juoninut ja laskenut taktiikkaa, olisi tämä muiden toimesta huomattu ihan varmasti ja nimeämispisteitä olisi tipahdellut varmaan ihan kivasti. Voin olla toki väärässä.

Ja jos multa kysyttäisiin kuka on talon aidoin asukas, ei todellakaan olisi kuin yksi vaihtoehto - Hanne. Parhaiten tämä näkyy PK-huoneessa, jossa muut on jännittyneitä (mm. Olli), vetää roolia (mm. Kaki) tai on muuten vaan varautuneita.

Hannelle toivon todellakin voittoa, koska ansaitsee sen paljon ennen Jania, Miaa, Saria tai Karia. Ollin voittokaan ei mua haittaisi, mut vois pitää sen persevakonsa vakan alla.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 08 Marras 2006 09:23

Kun kirjoitin tuosta Hannen taktiikasta niin huomasitte varmaan, että se taktiikka oli lainausmerkeissä. En minäkään usko, että Hanne on etukäteen mitään ihmeempiä suunnitellut, mutta totuus on, että Hanne on kuitenkin tähän mennessä päässyt tänne asti lähinnä tuolla näkymättömissä ja ärsyttömättömällä olemisellaan eli on tavallaan ajautunut tuohon hiljaiseen taktiikkaan. Hanne ei myöskään ole kauheasti sanonut muille vastaan.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Marras 2006 07:57

HS NYT "Kun sen manselaiskaveri palautettiin sinne mistä se oli tullutkin, tämä kielellisesti lahjakas kameleontti lakkasi puhumasta tamperetta. Nyt sen ainoa duuni on odotella, että se saa Ollin likkakaverilta nokkaan, mutta sitähän se ei itse tiedä, jee." 3 tähteä

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 10 Marras 2006 14:30

Minä toivoisin Hannelle ja Ollille jotain säpinää :wink: Noh, eihän siihen tod.näköisesti tarvita kuin viiniä ja kukkoo...
Kuva

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 10 Marras 2006 14:35

Petri kirjoitti:kielellisesti lahjakas kameleontti
Pelottavaa jos olisi totta!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 10 Marras 2006 15:01

Boost kirjoitti:Minä toivoisin Hannelle ja Ollille jotain säpinää :wink: Noh, eihän siihen tod.näköisesti tarvita kuin viiniä ja kukkoo...
Ja kahden ihmisen (ollin ja sen kihlatun) parisuhde on tuhottu. Onko se sen arvoista.
Kysyn vaan, älä lyö liian lujaa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 10 Marras 2006 15:02

NYT-liite kirjoitti:Nyt sen ainoa duuni on odotella, että se saa Ollin likkakaverilta nokkaan, mutta sitähän se ei itse tiedä, jee." 3 tähteä
No ainakin äänen perusteella likkakaveri on aika pienikokoinen, eli eiköhän Hanne vie ton matsin aika keveesti ;)

Edit: Toisekseen voi käydä niinkin, että nokkaansa saa Olli, ainakin tuon puhelun perusteella alkoi olla tuo tilanne aika lähellä :lol:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 10 Marras 2006 18:44

David Mills kirjoitti:
Petri kirjoitti:kielellisesti lahjakas kameleontti
Pelottavaa jos olisi totta!
OT: Kielellisesti lahjakas voi olla monessa mielessä. Ties vaikka Hanne näyttää sen Ollille kukko-päissään. ;)

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 11 Marras 2006 00:13

Sihijuoma(n) kirjoitti:
Boost kirjoitti:Minä toivoisin Hannelle ja Ollille jotain säpinää :wink: Noh, eihän siihen tod.näköisesti tarvita kuin viiniä ja kukkoo...
Ja kahden ihmisen (ollin ja sen kihlatun) parisuhde on tuhottu. Onko se sen arvoista.
Kysyn vaan, älä lyö liian lujaa.
Minä en ainakaan sääli Ollin ja tyttöystävän parisuhdetta. Jos ei mies yhdessä BB-talossa pysty paria kuukautta olemaan muista naisista erossa niin on vaan oikein, että totuus tulee tyttöystävällekin selväksi.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 11 Marras 2006 01:33

gemini kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:
Boost kirjoitti:Minä toivoisin Hannelle ja Ollille jotain säpinää :wink: Noh, eihän siihen tod.näköisesti tarvita kuin viiniä ja kukkoo...
Ja kahden ihmisen (ollin ja sen kihlatun) parisuhde on tuhottu. Onko se sen arvoista.
Kysyn vaan, älä lyö liian lujaa.
Minä en ainakaan sääli Ollin ja tyttöystävän parisuhdetta. Jos ei mies yhdessä BB-talossa pysty paria kuukautta olemaan muista naisista erossa niin on vaan oikein, että totuus tulee tyttöystävällekin selväksi.
No siis no joo, mutta silti en tahdo että kenenkään parisuhde tuhoutuu BB:n takia. Ollin omaa tyhmyyttä tietty jos jotain talossa säätää.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Marras 2006 08:22

Jos sellainen ihme tapahtuisi, että Hanne voittaisi, niin se kyllä ketuttaisi mua paljon enemmän kuin Miran häätö. Hanne ULOS! :evil:

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 11 Marras 2006 08:51

Spencer kirjoitti:Jos sellainen ihme tapahtuisi, että Hanne voittaisi, niin se kyllä ketuttaisi mua paljon enemmän kuin Miran häätö. Hanne ULOS! :evil:
Miksi, jos saan kysyä?
Who is she? Where did you find her?

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 11 Marras 2006 08:55

Sihijuoma(n) kirjoitti:No siis no joo, mutta silti en tahdo että kenenkään parisuhde tuhoutuu BB:n takia. Ollin omaa tyhmyyttä tietty jos jotain talossa säätää.
Tyhmyyttä tai fiksuutta, mistäs sitä hyvät ihmiset tiedätte. Toki parisuhde on sitoutumista jne. mutta kun meistä ei kukaan tiedä näiden henkilöiden siviilielämästä mitään - tilanteet ei ole aina pelkkää rakastamista. Liekös se on tässä maassa 50% se osa (prosentista en nyt kyllä oikeesti oo ollenkaan varma), joka avioliitoista päättyy eroon - varsin pysyvästi sitoutuvaa kansaa siis olemme. Iso osa teistäkin tulee elämässään vielä kurkistamaan toisia nurtseja ennenkuin entinen parisuhde on päättynyt.

Ei minulla ole mitään hajua siitä, millainen Ollin kihlattu on, mutta näin sivullisen perspektiivistä katsottuna - Hanne on Ollille varsin mainio saalis. Tuskin tuosta talon ulkopuolelle on mitään vietävissä, mutta voin kyllä ymmärtää Ollin ulkonäöllä varustettua kaveria, jolla vientiä ei ole kauheasti ollut (mutu) ja kokemusta muista naisista vielä vähemmän (mutu2). Viidakon laki - vahvempi voittaa, oli avut sitten mitkä tahansa. Tavallaan aivan yhtä moraalitonta kummaltakin.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Marras 2006 09:36

Big Mother kirjoitti:Miksi, jos saan kysyä?
Hanne oli pari kuukautta tappavan tylsä ja lähes täysin näkymätön. Vasta Jennin lähdön jälkeen hän hieman piristyi, mutta too little, too late. Hanne ei voittoa ansaitse.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 11 Marras 2006 20:33

Mielestäni Hanne ei ole missään vaiheessa ollut tappavan tylsä. Enemmän asennetta hänessä on kuin Sarissa, vaikka hänestäkin pidän paljon. Bileiltoina tarjoaa ainakin melkein eniten viihdettä. Hanne ansaitsisi puolestani muutenkin voiton. Hauska ja karismaattinen, vaikkei Jennin ym. kaltaista ATTITUDE:a omaa :)

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 11 Marras 2006 22:32

Hanne hoitsuna :in love:
Kuva

Avatar
Liisi
Julkkisasukas
Viestit: 494
Liittynyt: 29 Elo 2005 11:43

Viesti Kirjoittaja Liisi » 13 Marras 2006 10:00

Mie aloitan taas kohta sen saman saarnan mitä pidin jo viime vuoden BB:n lopun lähestyessä... Voitonhan tasan ansaitsee se joka sen saa. Voittajan äänestävät katsojat ja aivan varmasti voittaja on tehnyt kaiken siihen johtaneen itse. Mikäli Hannesta voittaja lopulta leivotaan, tarkoittaa se sitä, että hän oli asukas joka kesti talossa pisimpään. Ja tämä pätee ihan kenen tahansa kohdalla.

Hanne ärsytti minua alkuun aivan tolkuttomasti olemalla jotenkin aivan hajuton ja mauton, peesaamalla vahvempia ja kikattelemalla ärsyttävästi. Muutamien viime viikkojen aikana hän on kuitenkin syystä tai toisesta alkanut osoittaa särmää aivan eri tavalla, ja ärsytys on sulanut tykkäämiseksi. Minusta Hanne on tällä hetkellä vahva ehdokas voittajaksi, ainoa asukas, jossa minua ei ärsytä yhtään mikään. Tämä todennäköisesti muuttuu jo huomenna (tuuliviiri yllä talon katon...), mutta se on sitten se.
This is Big Brother, would Liisi please come to the diaryroom...

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 13 Marras 2006 10:11

Täytyy sanoa, että enpä olisi kauden alkupuolella mennyt pistämään rahojani likoon sen edestä, että juuri Hanne tulisi harrastamaan talossa seksiin viittaavaa itsekseen / jonkun toisen asukin kanssa. Ennemmin olisin veikannut, että Sari päästää joku kerta kunnon humalassa estot menemään Kakin kanssa.

Minusta tämä just on parhautta: ihmisistä tekevät yllättäviä asioita ja heistä löytyy monia ulottuvuuksia.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 13 Marras 2006 12:19

Spencer kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:Miksi, jos saan kysyä?
Hanne oli pari kuukautta tappavan tylsä ja lähes täysin näkymätön. Vasta Jennin lähdön jälkeen hän hieman piristyi, mutta too little, too late. Hanne ei voittoa ansaitse.
Mun mielestä Hanne on oikeestaan ollut yksi mielenkiintoisimmista asukkaista koko kautta ajatellen. Ja juuri tuosta syystä jonka Spencerkin tuossa mainitsee: Hanne on talossa olon aikana muuttunut (paremmaksi BB asukiksi) ehkä kaikkein eniten. Esim. Kaki ja Sari eivät ole itsestään näyttäneet mitään uutta vaan jatkaneet alusta asti aivan samaa läppää (Kakin pervoilut ja Sarin vaiin-meininki). Etenkin jälkimmäinen on toki ihan hauska ja sympaattinen tyttö, mutta eivät he mielestäni voittoa sen enempää "ansaitse" kuin kukaan muukaan.

Ja Liisiltä hyvä pointti, että voiton ansaitsee voittaja ja turha siitä on russuttaa, eiks jeh? Myönnän kyllä että mullakin olis hermo mennyt jos Mira olis voittanut ;) Nyt tilanne on suht hyvä, kenenkään jäljellä olevan asukkaan voitto ei söisi ihan valtavasti, Kakin ehkä pikkaisen koska on niin ällöttävä naisia kohtaan.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 13 Marras 2006 13:31

pakko pitkästä aikaa avautua hyvän asian puolesta! musta hanne on aivan loistava ja tykkään siitä kokoajan enemmän! ja tuntuu että se hihittely alkaa tarttua ruudun välityksellä kokoajan enemmän.. huvittavaa että tässä hannen ja ollin episodissa ollin pisteet senku laskee mutta hannen vaan nousee :)
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Jonsu
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Syys 2006 21:31

Viesti Kirjoittaja Jonsu » 14 Marras 2006 15:53

Hanne on oikea symppis. Sarin kanssa finaaliin, mutta Sari voittaa ;D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”