Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2006 14:10

Big Brotherissa tänään klo 22.00 seurataan asukkaiden ensimmäistä kokonaista päivää talossa.

Illan ohjelmassa yksi naisasukkaista puhuu seksuaalisesta suuntautumisestaan. Yksi talon kuudesta naisesta avautui eilisessä illanvietossa ja kertoi asuintovereilleen tykkäävänsä enemmän tytöistä.


No Subbarin sivut nyt kuitenkin mainostavat tätä.
En kyllä varsinaisesti muista Miran avautuneet tykkäävän ENEMMÄN tytöistä, vaan lähinnä molemmista. Sanon nyt taas, että ANYWAY :D Ei murra minun maailmaani puolin tai toisin.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 14:21

No jos näin on, että tykkää myös tytöistä niin mua harmittaa kun ei kertonut suhteemme aikana moisesta. Olisinhan sitten pyytänyt kotiimme jotain toisen naisen mukaan leikkeihin! :D Vitsi-vitsi...

Miesten on turha kieltää, etteikö 2-1 kiinnostaisi jokaista.. :P

Kuitenkaan en nyt ihan heti lähde uskomaan tuota, vaikka Mira sellaista suustaan päästäisikin.

Onhan se kyllä nykyään paljon yleisempää, että naiset tykkäävät myös naisista, kuin se että miehet tykkäisivät myös miehistä.

Avatar
adriana
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 10 Elo 2006 10:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja adriana » 30 Elo 2006 14:26

Heikki sulle tulee kiire, jos sä haluat muuttaa jokaisen Mirasta saadun väärinkäsityksen eri foorumeilla! :) Tietysti se on inhottavaa, kun hyvää ystävää, jonka tuntee läpikotaisin, haukutaan tai kritisoidaan! Mutta peli on vasta alussa, toivotaan että Mira säilyy pahimmalta "riepotukselta"!

Tyttö on tosiaan hiukan rauhottunu sen ekan päivän jälkeen ja esittelyvideossa vaikutti tosi kivalta tyypiltä! Joten katsotaas päivä kerrallaan...

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 14:31

Heikki kirjoitti:Onhan se kyllä nykyään paljon yleisempää, että naiset tykkäävät myös naisista, kuin se että miehet tykkäisivät myös miehistä.
No nyt on kyllä puututtava tähän vaikka onkin off topic.

Kyllä bissejä löytyy niin miehistä kuin naisista ihan yhtä paljon, eri asia on se kuinka moni tuosta asiasta kertoo. Luulisin että miesten on edelleen hieman vaikeampi erottautua heteronormatiivisuudesta kuin naisten. Lisäksi ei kai biseksuaalisuus (tai homoseksuaalisuus) ole sen yleisempää kuin vaikka 50 vuotta sitten, nykyisin asoita ei vain pidetä ihan niin mieluusti pimennossa.

Mut tää tästä mun osalta, jatkakaa Mirasta.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 14:33

adriana kirjoitti:Tietysti se on inhottavaa, kun hyvää ystävää, jonka tuntee läpikotaisin, haukutaan tai kritisoidaan!
Eihän tässä kukaan ole Miraa haukkunut tai kritisoinut, päinvastoin.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 14:38

adriana kirjoitti:Heikki sulle tulee kiire, jos sä haluat muuttaa jokaisen Mirasta saadun väärinkäsityksen eri foorumeilla! :)
Ei ole tarkoitus muuttaa käsityksiä, eikä sellaiseen olisi aikaakaan. Sitäpaitsi en seuraa muuta kuin tätä forumia, muualta en jaksa edes etsiä mitään juttuja.

Mira on talossa omana itsenään ja tietää mitä tekee/sanoo.. Eikä ole vastuussa kenellekään, muulle kuin itselleen. Karkeita virheluuloja ja -tietoja aion kuitenkin täälläkin oikoa, sillä onhan kysymyksessä minulle edelleen tärkeä ihminen.

Jokainen talossa asuva saa AINA kritiikkiä osakseen, sellaista ei kukaan voi välttää. Eikä kritiikiltä säästy läheisetkään.. Itse jonkinverran julkisuudessa olleena tiedän tämän "raadollisen" julkkis-maailman menon..

Lisää on tulossa kaikenlaista, sen tiedän varmuudella! :D Jännityksellä saatte odottaa mitä...

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 30 Elo 2006 14:48

Kuuhullu kirjoitti:Ari kysyi onko hän ainoa nk. vähemmistön edustaja. Sitten alkoi kertoa olevansa BI, ja Mira ojensi kätensä: "Tervetuloa kerhoon"... Muuten siitä ei kai enää keskusteltu, mutta niinpä sanoi viimeyön tunteina :)Minulle hänen seksuaalinen suuntautumisensa on ihan sama :)

Edit: Sitten sen on mentävä kännin piikkiin :D
Mira on aika tumma. Jos tuossa tarkoitettiin tuolla vähemmistöllä esim. ulkomaalaisuutta? Voisiko Mira olla esim. puoliksi ulkomaalainen?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Elo 2006 15:08

Heikki:
Jos tai ilmeisesti, kun tunnet Miran niin kyllä sinun kannattaa ottaa huomioon että useimmat muut (tai ehkä kaikki muut) eivät tunne.

Ei siis mikään ihme, että menee välillä vähän pieleen.

Tähän astisella katsomisella Mirasta on saanut voimakkaan, dominoivan (=pahimmillaan muita alistavan tai sitten "vain" johtajatyyppisen) naisen kuvan.

ps. Mä olen tulkinut tuon Miran hiljenemisen sillä, että hän ikään kuin luovutti asemansa Mirkalle. (dominoivana naaraana...;) )

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 15:09

Mira on 100% suomalainen, suku on Suomesta. Ei ole yhtään ulkomaalaisverta. Rusketus on auringossa hankittua. Mira ruskettuu todella hyvin ja väri säilyy pitkään.

Edit:

Otetaan kyllä huomioon. Välillä naurattaa vaan pieleen menevät "analyysit" ja muut johtopäätökset, mutta sehän kuuluu asiaan! :D

Mira on hyvinkin johtajatyyppinen. Osaa organisoida asioita ja ajatella hetkeä pidemmälle. Tämä saattaa kyllä ärsyttää monia, mutta selviytyjä Mira ehdottomasti on, osaksi juuri tämän luonteenpiirteensä ansiosta. :)

Edit 2:

Miran hiljeneminen johtuu siitä, että häntä ei enää niin paljoa jännitä. Alkaa asettua taloksi. Jännittyneenä höpöttää paljonkin.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 15:21

No nyt on videopätkä laitettu näkyville, "tunnustusten yö". Hyvin leikattu, tuosta voi saada juuri sen käsityksen että on enemmän jopa lesbo kuin bi, heterosta puhumattakaan.

Väitän kuitenkin, että olisin saanut sen selville aikanaan, ja olemme asiasta keskustelleetkin. Pysyn kannassani, ei pidä paikkaansa. Mitä ikinä Mira sitten tuossa tarkoittikin, antoi kyllä väärän kuvan lauseessaan. Mutta tätä asiaa ei varmaksi tiedä kukaan muu kuin Mira itse. :P

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 30 Elo 2006 15:24

Mistä tuon videon voi katsoa?

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 15:27


Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 15:34

Heikki kirjoitti:No nyt on videopätkä laitettu näkyville, "tunnustusten yö". Hyvin leikattu, tuosta voi saada juuri sen käsityksen että on enemmän jopa lesbo kuin bi, heterosta puhumattakaan.
Joo, kieltämättä hyvin leikattu, en minäkään livessä sitä kuvaa saanut että Mira olisi enemmän tyttöihin päin kallellaan. Toivottavasti realityssä tänään näyttävät sen koko keskustelun eikä vain vaikka tota pikku pätkää. Vääristää aika mukavasti. Mut kai tässä haetaan julkisuutta ja lisää katsojia.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 30 Elo 2006 15:37

Itse olen aika varma, että iltaohjelmaan laittavat niin, että katsojat saavat kuvan, että Mira on lesbo. Ikävää tietenkin, että henkilöistä leviää virheellisiä huhuja, mutta toisaalta kaikki ovat tienneet säännöt taloon tullessa ja myös tienneet, että ohjelmassa heidät saatetaan roolittaa tiettyyn muottiin sopiviksi sekä leikata sopivasti kohtauksia jne. Tosin jokainenhan pääsee sitten viimeistään ulostullessaan oikomaan mahdollisia vääriä käsityksiä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Elo 2006 15:39

Mira heitti eilen kännissä terassilla kesken "rasismikeskustelun" että hänen äitinsä on romani, mutta taisi kyllä heti perään sanoa vitsailleensa. Outoa huumoria naisella välillä, tai en ymmärrä pointtia miksi tommosia laukoo jos ei pidä paikkansa :)

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 15:48

Ihan Miran tyylistä. Sävähdyttää ihmisiä ja pysäyttää keskustelun laukaisemalla juuri tuollaisia "tytöistä tykkäämisen" ja "romani-äiti" -tyyppisiä juttuja... Haluaa tahallaan antaa välillä itsestään väärän kuvan. Ei välitä siitä mitä muut hänestä puhuvat, oli tieto sitten väärää tai ei. :D

Niinkuin tälläkin foorumilla on huomattu, joko Mirasta tykkää tai sitten ei. Jakaa mielipiteet aika tehokkaasti. :) Minä tykkään!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2006 17:47

Seksikkäin hän ainakin on talossa olevista naisista... Mukavan oloinen hän myös on ja koska ulkoasukin toimii niin mikäs häntä on katsellessa. Se että puhuu toisinaan paljon, ei haittaa minua lainkaan. Onneksi on kuitenkin hieman rauhoittunut ja antanut muillekin vähän enemmän tilaa.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 30 Elo 2006 19:28

gemini kirjoitti:Itse olen aika varma, että iltaohjelmaan laittavat niin, että katsojat saavat kuvan, että Mira on lesbo... ...Tosin jokainenhan pääsee sitten viimeistään ulostullessaan oikomaan mahdollisia vääriä käsityksiä.
Niinhän se varmasti menee. Jos on talossa kauemminkin, niin väärien käsitysten oikominen on erittäin vaikeaa ulostullessa, ellei täysin mahdotonta. Ihmisille jää se kuva, että "Ai toi on se lesbotyttö siitä BB:stä.."

Tämä on aika harmillista, sillä tuollainen "leimautuminen" voi hankaloittaa elämää jossain määrin ja esim. töitä haettaessa saattaa vaikuttaa valintoihin. (Mikä sinänsä on väärin, mutta niinhän se vain voi olla..)

Mutta itsehän suustaan lauseen päästi, vaikka olisikin täysin perätön juttu. Nyt se on editoitu siihen muottiin, että lesbo-leima on valmis. Oli lauseen tarkoitus sitten mikä tahansa... :?

Edit: Ja minulla ei henk.kohtaisesti ole mitään bi-seksuaaleja tai lesboja/homoja vastaan, mutta väärien johtopäätösten vetäminen Miran tapauksessa harmittaa kyllä, kun "leima" annetaan syyttä.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2006 19:36

[/quote]Mira on aika tumma. Jos tuossa tarkoitettiin tuolla vähemmistöllä esim. ulkomaalaisuutta? Voisiko Mira olla esim. puoliksi ulkomaalainen?[/quote]

Nope... Siis ihan seksuaalisesta suuntautumisesta tuolloin puhuttiin ja Ari ihmetteli onko hän porukasta ainoana vähemmistöä ja ilmoitti olevansa BI, johon Mira tarttui kertomalla olevansa itsekin... ihan näin viilatakseni, mutta illalla näette keskustelen, ellei ole paljon leikelty :D

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 30 Elo 2006 19:46

vai että ari on kanssa bi? siitä ei oo missään ollu mitään mainostusta vaikka sitä on kyllä hehkutettu että kattokaa ihmeessä reality ni selviää kuka tytöistä on bi. kumma

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 30 Elo 2006 19:51

ressu kirjoitti:vai että ari on kanssa bi? siitä ei oo missään ollu mitään mainostusta vaikka sitä on kyllä hehkutettu että kattokaa ihmeessä reality ni selviää kuka tytöistä on bi. kumma
Mira on sanonut että olis Bi, tiedä sitten.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 30 Elo 2006 19:52

Sanoihan se Arikin ilmeisesti.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”