Jani Raivio

Vastaa Viestiin
Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 18 Loka 2006 21:49

Petri kirjoitti:Jani antoi tällä viikolla molemmat nimeämispisteensä sen perusteella, että ei ole oikein samalla aaltopituudella Mian ja Pirittan kanssa. Janistahan kehkeytyy todellakin uusi Sveitsi.
Otetaas sanoja takaisin - alkuperäinen Sveitsi ei kitissyt tuohon malliin. Janista on tullut aika sietämätön natisija tämän viikkotehtävän aikana - voisipa melkein kutsua miespuoliseksi Miraksi.

Runaway
Juonittelija
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Elo 2006 20:11

Viesti Kirjoittaja Runaway » 19 Loka 2006 20:34

Mun henk. koh. inhokki tällä hetkellä. Lipevä mielistelija jolla ei tunnu olevan omaa mielipidettä asioista vaan myötäilee toisten sanomisia ja on olevinaan tärkeä :evil: Ja voisko se TYYLIIN hiekan TYYLIIN ehkä TYYLIIN enemmän niinkuin TYYLIIN käyttää tota "TYYLIIN" sanaa joka TYYLIIN on tarttunu jo TYYLIIN muihinkin asukkaisiin. TYYLIIN.
Just s**k it.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 19 Loka 2006 20:56

Jani on osoittautunut harvinaisen karismattomaksi asukkaaksi. Ei tule yltämään finaaliin, kuin ultimate tsäkällä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Loka 2006 07:46

NYT-liite kirjoitti: Jani: Niiden imagolasien pitäisi kai antaa vaikutelma, että se osaa lukea, ja sillä nuuskankäytöllä se yrittää viesti´ä, että se on urheilija. Mutta kuinka käsi pitää olla, että opettelee surffaamista Australiassa vuoden, eikä silti opi? Lisää biittiä huuleen, äijä. Äijä äijä äijä äijjjjä!!! Ja mikä häh on se metalli-asia siellä niskassa? *
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 20 Loka 2006 10:52

vaikka joskus kommentoin, että kummasti Janissa ei mua ärsytä mikään. Nyt mua ärsyttää se, että jätkä on niin nolo kun mielestelee jotain miraa (MIRAA HALOO?!?) sen edessä ja haukkuu sitte jätkille selän takana.

Se kuka ei pysty sanomaan samoja läppiä asianomaisten edessä kun mitä lässyttää selän takana, on turha ihminen. Suoraan puhuminen kunniaan! :x

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 20 Loka 2006 10:56

sally kirjoitti:vaikka joskus kommentoin, että kummasti Janissa ei mua ärsytä mikään. Nyt mua ärsyttää se, että jätkä on niin nolo kun mielestelee jotain miraa (MIRAA HALOO?!?) sen edessä ja haukkuu sitte jätkille selän takana.

Se kuka ei pysty sanomaan samoja läppiä asianomaisten edessä kun mitä lässyttää selän takana, on turha ihminen. Suoraan puhuminen kunniaan! :x
eikö kaikki syyllisty Talossa samaan... Kakki märisee kaikista selän takana riippuen keskustelukumppanista... Mira, Jenni, Hanne...

ärsyttääköhän sua enemmän se Että Jani Pitää Mirasta...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 20 Loka 2006 11:13

big.mac kirjoitti:
sally kirjoitti:vaikka joskus kommentoin, että kummasti Janissa ei mua ärsytä mikään. Nyt mua ärsyttää se, että jätkä on niin nolo kun mielestelee jotain miraa (MIRAA HALOO?!?) sen edessä ja haukkuu sitte jätkille selän takana.

Se kuka ei pysty sanomaan samoja läppiä asianomaisten edessä kun mitä lässyttää selän takana, on turha ihminen. Suoraan puhuminen kunniaan! :x
eikö kaikki syyllisty Talossa samaan... Kakki märisee kaikista selän takana riippuen keskustelukumppanista... Mira, Jenni, Hanne...

ärsyttääköhän sua enemmän se Että Jani Pitää Mirasta...
niinno ehkä olen vaa kiinnittänyt huomiota noihin Janin lässytyksiin, koska en kuitenkaan katso nykyään hirveän paljon 24/7. Ja mua ei oikeasti ärsytä janin tykkäämiset, go for it jos kerran tykkää (!?). Huvittavaa on enemmänkin miran nolo suhtautuminen asiaan nämä ollin kanssa pystyyn pistetyty vedot sun muut :?:

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 20 Loka 2006 12:52

sally kirjoitti:Nyt mua ärsyttää se, että jätkä on niin nolo kun mielestelee jotain miraa (MIRAA HALOO?!?) sen edessä ja haukkuu sitte jätkille selän takana.
??? musta jätkä ollut tässä hvyinkin diplomaatti, ehkä liiankin... Särmää pitäis kundista löytyä vähän ollan enemmän, mutta sulonenhan se silti on...

(olen kyllä tällä viikolla päässyt katsoon 24/7 aika vähän eli voi olla viimeaikaiset juoruilut jäänyt kuulematta)
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
wäinämöinen
Vastaava tuottaja
Viestit: 3779
Liittynyt: 30 Syys 2006 16:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wäinämöinen » 20 Loka 2006 13:06

Runaway kirjoitti:Mun henk. koh. inhokki tällä hetkellä. Lipevä mielistelija jolla ei tunnu olevan omaa mielipidettä asioista vaan myötäilee toisten sanomisia ja on olevinaan tärkeä :evil: Ja voisko se TYYLIIN hiekan TYYLIIN ehkä TYYLIIN enemmän niinkuin TYYLIIN käyttää tota "TYYLIIN" sanaa joka TYYLIIN on tarttunu jo TYYLIIN muihinkin asukkaisiin. TYYLIIN.
Jani kieltämättä on aika lammas.
Päivän NYT liitteen analyysi Janista:

Jani: Niiden imagolasien pitäisi kai antaa vaikutelma, että se osaa lukea, ja sillä nuuskankäytöllään se yrittää viestiä, että se on urheilija. Mutta kuinka käsi pitää olla, että opettelee surffaamista Australiassa vuoden, eikä silti opi? Lisää biittiä huuleen, äijä. Äijä äijä äijä äijjjjä!!! Ja mikä häh on se metalliasia siellä niskassa? *

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Loka 2006 14:58

Mitäs nänä NYT-liitteen läpät ovat? Vakkaripalsta?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 20 Loka 2006 15:07

David Mills kirjoitti:Mitäs nänä NYT-liitteen läpät ovat? Vakkaripalsta?
Minäkään en oikein ymmärrä miksi noita NYT-liitteen juttuja koko ajan tungetaan näihin asukaspalstoille. Kyseessä on kuitenkin vain yksi lehti ja kahden kirjoittajan mielipide. Saman tien voisi sitten kirjoittaa jokaisesta lehdestä kaikki asukkaita koskevat jutut tänne. Tämä palsta taas on tarkoitettu palstalaisten mielipiteisiin asukkaista.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 20 Loka 2006 15:11

Ihan hauskoja ja välistä tarkkoja näkemyksiä, mielestäni. bic.mac voisi jatkossakin lainata vain NYT-liitettä niin geminillä ei nouse verenpaine. :wink:

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 20 Loka 2006 15:30

Mutta nykyisin niitä NYT-liitteen juttuja on laittanut jo useampi kirjoittaja ja joihinkin viestiketjuihin useampaan kertaan saman viikon NYT:stä otetun jutun.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Loka 2006 20:40

Miksi Nyt-liitteen kommentteja asukkaista ei voisi julkaista? Kirjoitetaan täällä asukkaiden Seiska- ja Katso-jutuistakin?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Loka 2006 08:32

Jani on ihan ok. Ei ihastuta eikä vihastuta.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 23 Loka 2006 01:09

Nyt näyttäisi että Jani(kin) näkee Miran parhaat puolet ja antaa peris tunteelle.
Hyvä niin sillä alkoi olla jo liian ketku mieheksi.
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 23 Loka 2006 11:08

Janilla on tyyliin, tosi tyyliin ärsyttävä tapa laittaa tyyliin pilkesana tyyliin sanojen väliin. Tartuttanut tämän taudin ainakin Kariin, Hanneen ja hiukan Miraan.

Muuten ihan jees tyyppi.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 23 Loka 2006 13:52

Haluan Janin ulos talosta. Mitäänsanomaton ja tylsä mielistelijä. Ei mitään omaa tahtoa tai muutakaan. Jos joku kysyy jotain niin heti on jani sanomassa, että tehdään niin, kyllä minulle käy.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Loka 2006 14:05

gemini kirjoitti:Haluan Janin ulos talosta. Mitäänsanomaton ja tylsä mielistelijä. Ei mitään omaa tahtoa tai muutakaan. Jos joku kysyy jotain niin heti on jani sanomassa, että tehdään niin, kyllä minulle käy.
mihin sä gemini olet hävittänyt ruusunpunaiset romantiikkalasit... Janillahan voi tulla ROMANSSI Miran kanssa

Kuva
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 23 Loka 2006 14:13

big.mac kirjoitti:
gemini kirjoitti:Haluan Janin ulos talosta. Mitäänsanomaton ja tylsä mielistelijä. Ei mitään omaa tahtoa tai muutakaan. Jos joku kysyy jotain niin heti on jani sanomassa, että tehdään niin, kyllä minulle käy.
mihin sä gemini olet hävittänyt ruusunpunaiset romantiikkalasit... Janillahan voi tulla ROMANSSI Miran kanssa

Kuva
Niin kun tulisikin se romanssi, mutta ei ole vielä toistaiseksi nähty mitään. Mira kyllä olisi innokkaana, mutta Jani on taas niin saamaton. Pois tuollaiset saamattomat ja mitäänsanomattomat, tylsät ihmiset kuten Jani.

Avatar
Tinde
Vaihtoasukas
Viestit: 333
Liittynyt: 21 Elo 2005 13:19

Viesti Kirjoittaja Tinde » 23 Loka 2006 14:38

Hiljaa hyvä tulee, ei pidä olla "Kaikki-heti-nyt", mitä kauemmin jatkavat/jaksavat tätä kissa-hiirileikkiään, sitä parempi! :P

Sit jos näitä tulee sellainen Antti-Iina -kuttupari, lopahtaa mielenkiinto ruudun takana hetsillään. Janihan/Jandi sanoi että hän ei ole helppo, mutta varma...
" Jäyhät läyhää" ;-)

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 24 Loka 2006 00:59

gemini kirjoitti:Haluan Janin ulos talosta. Mitäänsanomaton ja tylsä mielistelijä. Ei mitään omaa tahtoa tai muutakaan. Jos joku kysyy jotain niin heti on jani sanomassa, että tehdään niin, kyllä minulle käy.
Minä niiiiiiiiiiiin komppaan.

Janilla on muotilenkkarit, muotipöksyt, muotihupparit, muotilippikset ja pipot.

Mutta mitä ne auttaa kun persoonallisuus on.. Niin missä se tosiaan on?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”