Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 30 Elo 2006 19:55

minna kirjoitti:Sanoihan se Arikin ilmeisesti.
Voi olla, en muista tätä.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 19:59

ressu kirjoitti:vai että ari on kanssa bi? siitä ei oo missään ollu mitään mainostusta vaikka sitä on kyllä hehkutettu että kattokaa ihmeessä reality ni selviää kuka tytöistä on bi. kumma
Niinpä, omituista. Ari sanoi olevansa bi ennen kuin Mira tokaisi "tervetuloa kerhoon". Mutta Arista ei ole mitään uutisissa, vain Mirasta.

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 30 Elo 2006 20:01

mutta kuitenki henristä tuli kauhee kohu sen olkapään nuolemisen takia vaikka kaveriparkahan oli semmosessa kännissä että pitäis armahtaa mun mielestä :)

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 20:10

ressu kirjoitti:mutta kuitenki henristä tuli kauhee kohu sen olkapään nuolemisen takia vaikka kaveriparkahan oli semmosessa kännissä että pitäis armahtaa mun mielestä :)
Tuotakin mietin. Ensin sensaatiohakuisuutta kännin kustannuksella ja sitten sensurointia kun ihmiset oikeasti avautuvat. Siis Arin kohdalla.

No meni miten meni, mutta hieman kummallista logiikkaa on.

Avatar
adriana
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 10 Elo 2006 10:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja adriana » 30 Elo 2006 20:25

Swoon kirjoitti:
adriana kirjoitti:Tietysti se on inhottavaa, kun hyvää ystävää, jonka tuntee läpikotaisin, haukutaan tai kritisoidaan!
Eihän tässä kukaan ole Miraa haukkunut tai kritisoinut, päinvastoin.

Juu, tarkotin yleisellä tasolla ihan. Tiedetään, ois pitäny olla täsmällisempi, sorry :) Ja tää foorumi on varmaan siistein mitä oon nähny, tosi fiksua porukkaa, tarkotin lähinnä noita suosituimpia (mm.Suomi24, Subin oma yhteisö)palstoja, joissa lentää ihan ihme kuraa, huomaa ettei ihmiset ajattele välillä ollenkaan mitä ne suoltaa. Mut se siitä, ettei mee taas ihan aiheen vierestä.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 30 Elo 2006 22:02

Swoon kirjoitti:Niinpä, omituista. Ari sanoi olevansa bi ennen kuin Mira tokaisi "tervetuloa kerhoon". Mutta Arista ei ole mitään uutisissa, vain Mirasta.
edit: laitan editin tähän, koska tästä näkee, miten epätarkasti muistini toimii. Vertasin seuraavaa tarinaa Subin koosteeseen, jossa näytettiin sama melkein kokonaan. Tarkkuuteni on ehkä 60% ... Erityisesti lihavoitu kohta alla olevassa tekstissä kannattaa huomata. :wink:

Koko keskustelu lähti liikkeelle siitä, kun Mira sanoi Mikalle vitsillä (mutta vakavalla naamalla), että jos Mika pitäisi hiuksensa auki, hän näyttäisi enemmän tytöltä ja Miran kiinnostus heräisi. Hän joutui sanomaan tämän saman vitsin toiseen kertaan, koska se meni joltain ohi. (Hän myös ilmoitti olevansa lesbo ja oli hetken hiljaa ennen kuin lisäsi, ettei ollut tosissaan.) Ja sitten vielä sama vitsi kolmannen kerran, kun Ari tuli pöytään ja ihmetteli, mistä on kysymys ja maanitteli Miran kertomaan juttunsa. Oma muistikuvani on, että tämän jälkeen Mira puhui pitävänsä sekä miehistä että naisista, ja tässä vaiheessa Ari rohkaistui ja päätti avautua ja kertoa tuntevansa vetoa molempiin sukupuoliin. Tässä vaiheessa Mira toivotti Arin tervetulleeksi kerhoon. Sen jälkeen Ari sanoi haluavansa lisätä yhden asian (jossa vaiheessa Mika taisi pyöritellä päätään, "ei tarvitse" tms.), ja vaimeiden leikkimielisten protestien jälkeen Ari ilmoittikin haluavansa sanoa kuusi asiaa ja sitten listasi, että kun hän ihastuu johonkin ihmiseen, ei ole merkitystä onko ihastuksen kohde nuori vai vanha, mies vai nainen ja sitten oli vielä jokin kolmas vai-pari, jota en muista. Ainakin minun mielestäni Mira puhui biseksuaalisuudesta (muistaakseni kuitenkaan käyttämättä kyseistä sanaa) ennen Aria. Juuri tämän seurauksena Ari päätti paljastaa oman suuntautumisensa. Tästä olen lähes varma (kuuluisia viimeisiä sanoja). Epäselväksi jäi sitten se, oliko Mira tosissaan vai eikö hän vain Arin avautumisen jälkeen halunnut jättää Aria yksin biseksuaalisuutensa kanssa, koska Ari ainakin oli tosissaan. Mira tosin kannusti Arin puheita niin voimakkaasti, ettei se vaikuttanut Mirankaan osalta enää pelkältä vitsiltä.

Saksittua klippiä en aiheesta ole nähnyt, mutta noin se minun muistini mukaan meni livenä. Epäilemättä tämäkin tapaus on taas näitä juttuja, joka voidaan leikata miten päin tahansa. Tiedä sitten, mitä Subin koosteessa näytetään.

Mira on sanonut vakavalla ilmeellä muitakin asioita, jotka eivät ole pitäneet paikkansa, mutta hän on yleensä huomauttanut puhuneensa pehmeitä välittömästi asian sanottuaan (kuten myös tilanteessa, jossa hän sanoi äitinsä olevan romani).

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 30 Elo 2006 22:19

Häh onko Miralla Gsuksen merkki tatuoituna vasemmassa olkapäässään? Tuo piikkitappura siis.
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 23:11

No näköjään koko pöytäkeskustelu näytettiin realityssä. Ja Silmä, tarkoitin sitä että Ari käytti ensimmäisenä itse sanaa biseksuaali. Mut noinhan se meni joo.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 30 Elo 2006 23:16

No, oli Mira bi, lesbo tai hetero niin yksi aidoimmista ihmisistä hän mielestäni silti on talossa. Ihmisen seksuaalinen suuntaus ei tee kenestäkään kiinnostavaa, vaan se onko hänellä mielipiteitä ja sanottavaa. Mirasta pidän kovasti, koska hän on rehellisen ja mukavan oloinen.
Who is she? Where did you find her?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2006 23:39

"Ei oo kukaan kauheasti kiinnostanut - mies tai nainen", hän kommentoi äsken tilitettyään eroaan ja sen jälkeistä elämää.

Joka tapauksessa tuntuu välittävän ex:stään todella paljon :)

Pidän Mirasta enemmän kokoajan, kun hän kunnolla avautuu.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Elo 2006 23:47

Kommentoiko Heikki?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Elo 2006 23:56

Mira lukenut entisen rakkaansa heikin (terve vaan heikki!) henkilökohtaisia sähköposteja, ja kaikkea muutakin mielenkiintoista :? Heikille kysymys, onko tämäkin läpänheittoa, mira on kohta puolisen tuntia avautunut vaikka mistä.

"heikki ei tiiä tästä mitään"

Onkohan tämä nyt interaktiivista tositv:tä parhaimmillaan?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 31 Elo 2006 00:05

V for Vendetta. Jos itse menisin Big Brotheriin, niin varmasti tekisin tilit selviksi kaikkien ihmisten kanssa, jotka mua ovat loukanneet. Suomi on niin pieni maa, että kyllä ne tiedot perille menee. 8)
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 31 Elo 2006 00:20

Punde kirjoitti:Mira lukenut entisen rakkaansa heikin (terve vaan heikki!) henkilökohtaisia sähköposteja, ja kaikkea muutakin mielenkiintoista :? Heikille kysymys, onko tämäkin läpänheittoa, mira on kohta puolisen tuntia avautunut vaikka mistä.

"heikki ei tiiä tästä mitään"
Kyllä se Heikki luultavasti tietää.. Mirahan sanoi, että kun hän oli lukenut Heikin sähköpostia ja huomannut nämä viestit joltain toiselta naiselta, niin oli sitten heti soittanut Heikille jne...

Mutta tosiaan Mira tuntuu vielä välittävän todella paljon tästä Heikistä. Ja eihän sitä tiedä, vaikka Heikki ja Mira palaisivat vielä takaisin yhteen...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 31 Elo 2006 00:37

Spencer kirjoitti:Kyllä se Heikki luultavasti tietää..
Miksiköhän laitoin heittomerkit tuon lausahduksen alkuun ja loppuun? ;)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Elo 2006 03:35

Punde kirjoitti:
Spencer kirjoitti:Kyllä se Heikki luultavasti tietää..
Miksiköhän laitoin heittomerkit tuon lausahduksen alkuun ja loppuun? ;)
Tuolla lauseellahan Mira tarkoitti sitä jätkää jonka hän tapasi tämän Heikin jälkeen ja ilmeisesti hetkellisesti tapaillut, ei suinkaan sitä sähköpostien lukemista. Näin ainakin itse ymmärsin.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 31 Elo 2006 07:27

heiiii... tää Mimmi on täyttä rautaa... aivan ihana ihminen...
ja mä ensin en ollenkaan pitänyt Mirasta ja nyt ihan ykkössuosikki...
Mieletön pokka ja hauskaa läppää...
rakastan ihmisiä jotka vitsailevat itsestään eivätkä ole turhan jäykkiä...

tuosta seksuaalisuudesta, mulle jäi jutusta hieman epäselvä kuva... ehkä vitsaili, mutta saattaa siinä olla jotain totuuden siementä taustalla... anyway oli niin tai näin... mä olen ihastunut Miraan :D
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 31 Elo 2006 09:12

Hei vaan hei... Enpä seurannut eilen BB:tä kun olin toisaalla.

Hmm.. Aika mielenkiintoista. Osa meni ihan ohi ja osa on varmasti tottakin. Mira tosiaankin luki mun sähköposteja aikanaan ja totta on sekin, että eräs nainen (kurssikaveri) oli laittanut minulle sähköpostia muutama vuosi sitten. Posteissa ei vaan sinällään ollut yhtään mitään, vaan ihan normaalia läpänheittoa kurssikavereiden kesken. Ei mitään "kolmiodraamaa" tai pettämistä. Ainoa asia vain oli, että en ollut kertonut Miralle, että käyn sähköpostikeskustelua kurssikaverin kanssa. Siitä tulikin oikea mustasukkaisuusdraama ja Mira kuvittelikin jo vaikka mitä. Ero ei kuitenkaan johtunut tästä, vaan n.puolitoistavuotta em. episodin jälkeen vasta erosimme.

Miran kanssa olemme erittäin hyvissä väleissä nykyään, vaikka eron aikana molemmat sanoivat toisilleen vaikka mitä - mikä on normaalia, I think?
Olemme myös muutama kk sitten oikeasti puhuneet paluusta yhteen, sillä onhan tarinamme oikea "tuhkimotarina".. Rakastamme edelleen toisiamme kovasti ja jaamme ajatuksia paljon keskenämme. Kumpikin "itkee" vuorollaan toisen olkapäätä vasten omia murheitaan...

Molemmilla on eron jälkeen ollut muutama "juttu", jotka ovat päättyneet paskasti. Ei vaan löydy toista Miraa tai toista Heikkiä. Näistä jutuista olemme puhuneet avoimesti toisillemme ja nauraneet hyvät naurut! :D

Minun kannaltani Miran avautuminen on sikäli ikävää, etten pääse itse kertomaan omaa näkemystäni asioista, vaan yleisö kuulee vain toisen puolen tarinasta. Toivottavasti en nyt ihan kamalaa leimaa saa otsaani tämän takia. Helposti tulee "paskan miehen" maine.

Mitä Miran bi-seksuaalisuuteen tulee, ei hän ole koskaan ollut naisen kanssa. Siitä en ENÄÄ voi olla varma, että haluaisiko/pystyisikö olemaan, tai edes kokeilemaan mitään saman sukupuolen edustajan kanssa. Kuuma aihe tällä hetkellä, mutta uskon sen edelleen olevan läpänheittoa. Sen tiedän, että Mira rakasti/rakastaa olla kanssani, eikä ole ikinä jättänyt sitä kertomatta. Tunnen tuon naisen niin hyvin, että olisin kyllä huomannut jos kaipuu olisi ollut muualle tai en olisi pystynyt tyydyttämään Miran tarpeita - missään suhteessa. :P

Ja vielä sen verran, että MINÄ olin se joka halusi erota, ei Mira. Mira yritti pitää kiinni minusta viimeiseen asti, mutta minä hölmö vaan pidin oman pääni. Eroon EI liittynyt kolmatta osapuolta, vaan halusin vain olla yksin. Nyt tiedän tehneeni virheen, sillä Mira on ollut mielessäni melkein heti erosta lähtien.. Ikinä ei voida tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu meidän kahden, Miran ja minun välillä. Molemmilla on kuitenkin elättelevät toiveita...

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 31 Elo 2006 09:13

Ensimmäisen illan perusteella Mira vaikutti suhteellisen ärsyttävältä päällepäsmäriltä. Nyt kuitenkin hän on antanut muillekin tilaa ja alan pitämään hänestä enemmän. Ties vaikka nousisi jossain vaiheessa suosikkieni joukkoon.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 31 Elo 2006 09:30

Onko Mira nyt ehtinyt jo sänkyhommiin talossa? En oikein usko... Onko kukaan täällä nähnyt moista?

Eräällä toisella forumilla oli sellaista juttua...
Voisiko joku iltaa/yötä seurannut valottaa asiaa?

Edit:

Kyllä niin taisi käydä? Tähän taitaa loppua BB:n seuraaminen minun osaltani, jos tämä pitää paikkansa...

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 31 Elo 2006 10:00

Heikki kirjoitti:Onko Mira nyt ehtinyt jo sänkyhommiin talossa? En oikein usko... Onko kukaan täällä nähnyt moista?

Eräällä toisella forumilla oli sellaista juttua...
Voisiko joku iltaa/yötä seurannut valottaa asiaa?

Edit:

Kyllä niin taisi käydä. Tähän loppui BB:n seuraaminen minun osaltani...
Heikki, Mira EI ole ehtinyt sänkyhommiin, siinä oli kyse vain hieronnasta peiton alla jonka livestä näki selvästi mutta mikä oli realityssä saatu näyttämään joltain muulta. Katsojien vedätystä vain.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 31 Elo 2006 10:05

Kyllä se hieronnalta näytti myös dailyssä. Tosin "BBSSÄ ON OLTAVA SEKSIÄ!"-osasto varmasti näki siinäkin ties mimmosta paneskelua.

Joo, olihan ne äänet vähän kyseenalaisia ja leikkaaminen tietysti vähän auttaa asiaan, mutta ellei Mikalla ole sitten metrin mittainen aisa niin kyseessä oli hieronta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”