Hanne Talola

Vastaa Viestiin
Avatar
Los Cojones
Kuhnuri
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Syys 2006 14:16
Paikkakunta: Utopia

Viesti Kirjoittaja Los Cojones » 05 Marras 2006 14:03

sally kirjoitti:oli vaan niin tajuttomassa tilassa että ei varmasti tajunnut miten huonolta se toiminta näytti.
Ja tämä sama argumenttiko ei päde Hannen käyttäytymiseen...? On se vaan huvittavaa, että asiat saa aina näyttämään juuri siltä kuin itse haluaa... ---> Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 05 Marras 2006 16:56

sally kirjoitti:hannen leväperäinen, moraaliton ollin lämppäys on rumaa katottavaa. ei voi olla noin huomion kipeä.
Tiistai-iltana Olli itse oli koko ajan Hannen kimpussa. Olli mm. halusi rakastella Hannea ja muutenkin heitti samanlaista juttua pitkin iltaa. Totta kai osittain leikillään, mutta aika vahvasti ne jutut kohdistuivat Hanneen. Jos Ollilla ei olisi tyttöystävää, hän luultavasti jo viettäisi vainoharhaista elämäänsä Hannen taskussa. :wink:

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 05 Marras 2006 16:57

Hannen nauru piristää aina päivää :damnfunny

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 06 Marras 2006 08:22

Hanne nousee kyllä kokoajan. "Känä"sekoilut taattua laatua, mutta ihan selvinpäinkin osaa heittää kommentin oikeaan väliin... Hauska oli se viime TalkShown unisekoiluista koottu insertti. Voisi olla hieman spookya yöpyä samassa paikassa kuin Hanne... :) Toivon hänelle finaalipaikkaa.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 06 Marras 2006 10:08

kyllä hanne voi hyvinkin olla finaalissa petaamassa jollekin toiselle voittoa. hanne voi olla kuin viime vuoden tiina, hang around.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 06 Marras 2006 23:49

Mä aion nyt sanoa jokaisesta asukkaasta jotain positiivista, koska nyt tällä minuutilla on positiivisuus pakko(liike).

Hanne on suloisesti lapsenmielinen.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 07 Marras 2006 08:04

nyt Hanne on suosikkilistalla ensimmäisenä... mitä se kertoo jäljellä olevien asukkaiden tasosta?
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Cleithrum
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Syys 2006 11:31
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Cleithrum » 07 Marras 2006 09:59

big.mac kirjoitti:nyt Hanne on suosikkilistalla ensimmäisenä... mitä se kertoo jäljellä olevien asukkaiden tasosta?
Mirakin keikkui sillä paikalla sen verran pitkään että en itse ainakaan enää pidä sitä paikkansapitävänä mittarina :D

Hanne on parantunut loppua kohden paljon, aluksi ei ollut Hannesta oikeastaan mitään mielipidettä mutta nykyään pidän Hannea harvinaisen hauskana ja viihdyttävänä asukkina. Jaksaa innostua edelleen pienistä asioista talossa, ei valita turhasta eikä myöskään ole aina suunapäänä arvostelemassa muita.
Jenni & Kaarlo & Sari!

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 07 Marras 2006 10:47

big.mac kirjoitti:nyt Hanne on suosikkilistalla ensimmäisenä... mitä se kertoo jäljellä olevien asukkaiden tasosta?
Aina voi miettiä kuinka viihdyttävä itse tuolla olisi.
Kuva

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 07 Marras 2006 10:59

Boost kirjoitti:
big.mac kirjoitti:nyt Hanne on suosikkilistalla ensimmäisenä... mitä se kertoo jäljellä olevien asukkaiden tasosta?
Aina voi miettiä kuinka viihdyttävä itse tuolla olisi.
Niin tai mitä se listaykkönen tai viimeinen listoilla kertoo itsestä.

Nämähän ovat makuasioita. Jollakin on Hanne ykkönen ja jollakin Sari. ;)

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 07 Marras 2006 11:15

Boost kirjoitti:
big.mac kirjoitti:nyt Hanne on suosikkilistalla ensimmäisenä... mitä se kertoo jäljellä olevien asukkaiden tasosta?
Aina voi miettiä kuinka viihdyttävä itse tuolla olisi.
Asiahan on niin, että kukaan meistä ei siellä talossa ole, joten ihan turha miettiä asiaa tältä kannalta. Itse kyllä luultavasti olisin todella tylsä asukas, mutta mm. siksipä en taloon ole hakemassa enkä koskaan menossa, sillä halua katsella mielenkiintoista ohjelmaa mielenkiintoisten asukkaiden kera ja tällä hetkellä talossa ei montaa mielenkiintoista asukasta enää ole.

Cleithrum
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Syys 2006 11:31
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Cleithrum » 07 Marras 2006 12:18

gemini kirjoitti:Asiahan on niin, että kukaan meistä ei siellä talossa ole, joten ihan turha miettiä asiaa tältä kannalta. Itse kyllä luultavasti olisin todella tylsä asukas, mutta mm. siksipä en taloon ole hakemassa enkä koskaan menossa, sillä halua katsella mielenkiintoista ohjelmaa mielenkiintoisten asukkaiden kera ja tällä hetkellä talossa ei montaa mielenkiintoista asukasta enää ole.
Oot äänestänyt liian vähän! Ei kannata poiketa liikaa valtavirrasta, menee muuten maku koko ohjelmasta :wink:
Jenni & Kaarlo & Sari!

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 07 Marras 2006 12:55

Offtopicin puolelle sanottakoon, että osalle katsojista tuntuu konfliktien ja ärsytyksen aikaansaanti olevan jonkinlainen itseisarvo ja asukkaat, jotka tulevat toimeen muiden ja itsensä kanssa ovat sitten automaattisesti umpitylsiä.

Topicciin palatakseni en näe asiaa ihan samalla tavalla, vaan esim. Hanne on valtavan hauska ja hellyyttävä tapaus. Tuottaa ainakin minulle iloa, kuten myös ilmeisen monelle talossa (ei ole pahemmin nimeämispisteitä saanut!). Mun mielestä se (positiivisuus) on paljon hauskempaa katsottavaa (kuin valitus) ja silti myös viihdyttävää (=mukavaa) katsottavaa. En toki halua BB:stä mitään halikerhoa (kuten viime vuonna kuulemani mukaan oli), mutta ei Hanne sellaiseen mielestäni ole pyrkinytkään.

Hanne on parantanut koko ajan ja päässyt paremmin esille väen vähentyessä. Ollut mun mielestä alusta asti hyvä asukas, mutta jäänyt jonkin verran voimakkaampien (tai oikeastaan enemmän itseään esiin tuovien) varjoon aiemmin. Noussut mulla kärjen takaa ykköseksi, eikä tämä johdu pelkästään siitä että edeltä on pudottu pois.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Cleithrum
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Syys 2006 11:31
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Cleithrum » 07 Marras 2006 13:15

Dick_Solomon kirjoitti:Offtopicin puolelle sanottakoon, että osalle katsojista tuntuu konfliktien ja ärsytyksen aikaansaanti olevan jonkinlainen itseisarvo ja asukkaat, jotka tulevat toimeen muiden ja itsensä kanssa ovat sitten automaattisesti umpitylsiä.
Kiitos tästä! Vihdoin joku puki sanoiksi sen mitä olen ihmetellyt koko tämän kauden! :thumbsup
Jenni & Kaarlo & Sari!

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 07 Marras 2006 13:49

Cleithrum kirjoitti:
Dick_Solomon kirjoitti:Offtopicin puolelle sanottakoon, että osalle katsojista tuntuu konfliktien ja ärsytyksen aikaansaanti olevan jonkinlainen itseisarvo ja asukkaat, jotka tulevat toimeen muiden ja itsensä kanssa ovat sitten automaattisesti umpitylsiä.
Kiitos tästä! Vihdoin joku puki sanoiksi sen mitä olen ihmetellyt koko tämän kauden! :thumbsup
OT taas vaihteeks:
ei se välttämättä mikään itseisarvo ole eikä pitäiskään, että niillä menis kaikilla päin helvettiä siellä. Mutta mikä viihdearvo sitten on taas sillä, että istutaan käsi kädessä, lauletaan kumbayaaah ja ollaan bestiksii keskenään?

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 07 Marras 2006 14:09

sally kirjoitti:OT taas vaihteeks:
ei se välttämättä mikään itseisarvo ole eikä pitäiskään, että niillä menis kaikilla päin helvettiä siellä. Mutta mikä viihdearvo sitten on taas sillä, että istutaan käsi kädessä, lauletaan kumbayaaah ja ollaan bestiksii keskenään?
Ei tosiaan olekaan ja sen sanoinkin viestissäni johon viitattiin (viesti edellisellä sivulla). Pointti lähinnä siinä, että muitakin "hyviä puolia" voi olla olemassa kuin ärsyttävyys ja konfliktiherkkyys, jos ne vain haluaa nähdä :)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 07 Marras 2006 15:12

Hanne on mielestäni ollut aika näkymätöntä henkilö talossa. Alkuun häntä ei juurikaan näkynyt ohjelmassa, mutta kun hän ystävystyi Jennin kanssa niin pääsi enemmän esille, tosin vain siksi, että Jenni tuli hyvin esille vaisun alkunsa jälkeen ja Hanne pääsi sitten enemmän esille kuulumalla Jennin ja Kaarlon joukkoihin.

Muuten Hanne on pärjännyt talossa aika lailla muiden "selän takana". Hannen elo talossa on mennyt aika lailla sillä tavalla, että ei ole aiheuttanut konflikteja ja muutenkin ollut leppoisa ja kaikille mukava asukas. Etelänlomassa Hanne pääsi vähän enemmän näkyville, mutta sen jälkeen on ollut aika hiljaista. Itse asiassa Hannesta tulee minulle mieleen unissakävely, etelänloma, Jennin liittolainen ja ystävyys Jennin kanssa sekä nyt tuoreimpana tapauksena juttu Ollin kanssa. Loppujen lopuksi en ainakaan itse siis ole Hannesta saanut kovin paljoa irti. Hanne on toki ihan perusmukava ihminen.

Niin mutta sitten vielä kun tässä kyseltiin, että onko ainoa mielenkiinto ohjelmaa kohtaan konflikteissa. Ei, mutta ne kyllä ovat mielenkiintoisia. Hanne ei oikein ole järjesteänyt mitään ihmeellistä taloon. Hän on kuitenkin päässyt jo viiden joukkoon (koska Jani tai Mia putoaa ensi sunnuntaina) ja se on kunnioitettava saavutus.

Mutta mietittäessä sitä onko Hannesta voittajaksi? Millaisen voittajan ihmiset haluavat? Sen, joka on eniten esillä vai sellaisen, joka on muiden takana niin kauan, että ne äänekkäät putoaa ja lopulta joku hiljaisempi vie voiton. Talossa on tällä hetkellä näitä hiljaisia Hanne, Sari, Jani ja ehkä myös Mia. Ainoastaan Kari ja Olli ovat olleet näkyvästi esillä talossa. Muut ovat olleet hiljaa ja siten varmistaneet pääsynsä tänne asti, varsinkin Hanne ja Sari, jotka ovat olleet alusta asti ja Sari kerran äänestyksessä, Hanne ei vielä kertaakaan.

Mielestäni tätä "hiljaisten" ja "huomaamattomien" asukkaiden määrää saataisiin pienemmäksi valitsemalla erilaisia ihmisiä taloon, ei siis aina suunnilleen samanikäisiä ja samoista koulutus/työtaustasta ja samankaltaisesta elämäntilanteesta. Jos ihmiset olisivat erilaisempia niin varmasti useammat pääsisivät esille ihan eri tavalla kuin nykyisin. Yksinkertaisesti juteltavaakin olisi varmasti enemmän ja monipuolisimmista aihepiireistä kuin nyt.

Mutta sitten vielä Hanneen, niin en mielelläni näkisi Hannea voittajana, koska hänen "taktiikkansa" näyttää olevan sellainen, että on hiljaa ja ärsyttämättä muita, jottei joudu talosta ulos ja tätä myötä aukeaa paikka sinne loppufinaaliin niin on jopa voittoon mahdollisuus.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 07 Marras 2006 15:28

Hanne on yhtä mielenkiintoinen kuin naapurin mummo joka latelee kansansanontoja ja sananlaskuja ja tämä henkilö on mun listan kärjessä :roll:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Mau
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 29 Syys 2006 23:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mau » 07 Marras 2006 16:34

gemini kirjoitti: Mutta sitten vielä Hanneen, niin en mielelläni näkisi Hannea voittajana, koska hänen "taktiikkansa" näyttää olevan sellainen, että on hiljaa ja ärsyttämättä muita, jottei joudu talosta ulos ja tätä myötä aukeaa paikka sinne loppufinaaliin niin on jopa voittoon mahdollisuus.
Mä en usko, että Hannella on mitään suoranaista taktiikkaa, se vaan taitaa olla tuollainen. Että tulee toimeen monenlaisten ihmisten kanssa ja on miellyttävä. Mä antaisin mieluummin voiton jollekin mukavalle henkilölle kuin rasittavan huomiohakuiselle tai huonoitsetuntoiselle tai muuten vaan aggressioita aiheuttavalle.

Toki on ohjelman kannalta mukavaa, että on myös konflikteja. Mua ihmetyttää kun vingutaan, että talossa pitäisi olla erilaisempia ihmisiä ja kuitenkaan ei voida sietää sitä, että joku on hiljaisempi tai tasaisempi. Olisiko talossa silloin todella erilaisia tyyppejä jos kaikki olisivat supersosiaalisia huomiohakuisia riidanhaastajia? Mä ainakin kaipaisin mieluummin muutamaa epäsosiaalista erakkoa tuomaan sitä erilaisuutta :wink:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2006 17:05

gemini kirjoitti:Etelänlomassa Hanne pääsi vähän enemmän näkyville, mutta sen jälkeen on ollut aika hiljaista.
Pitää paikkansa koosteiden kohdalla, mutta Hanne on mielestäni ollut ihan yhtä näkyvä ja puhelias muutenkin kuin kyseisen viikkotehtävän aikana. Kyse on siitä, että Hanne on sosiaalinen, muttei ahnehdi huomiota. Hänelle ei vain alkuaikoina jäänyt koosteen käsikirjoittajien papereissa juuri minkäänlaista roolia.
Mielestäni tätä "hiljaisten" ja "huomaamattomien" asukkaiden määrää saataisiin pienemmäksi valitsemalla erilaisia ihmisiä taloon
En usko. Aina on ihmisiä, jotka ovat muita enemmän äänessä ja samalla ottavat tilan muilta. Siitä olen kyllä samaa mieltä, että asukasvalikoima voisi sisältää toisiinsa verrattuna paljon enemmän erilaisia asukkaita kuin tänä vuonna. Tällöin olisi vähemmän ryhmätilanteita, joissa pari kolme ihmistä dominoi ja muut hymyilevät myöntyvästi.

Siitä olen samaa mieltä, että Hannesta ei ole voittajaksi. Finaalipaikassa on voittoa kerrakseen.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 07 Marras 2006 17:16

Mau kirjoitti:Olisiko talossa silloin todella erilaisia tyyppejä jos kaikki olisivat supersosiaalisia huomiohakuisia riidanhaastajia? Mä ainakin kaipaisin mieluummin muutamaa epäsosiaalista erakkoa tuomaan sitä erilaisuutta :wink:
Ei, mutta Hanne on supersosiaalinen olematta huomionhakuinen tai riidanhaastaja.

Pari epäsosiaalista erakkoa toisi supersosiaalisten joukkoon kyllä mielenkiintoisen vivahteen. He tosin tulisivat pian nimetyksi ja luultavasti myös häädetyksi joko tylsinä tai ärsyttävinä ja ylimielisinä.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 07 Marras 2006 20:33

Hanne nyt saa entistä enemmän aikaa televisiossa, kun asukkaiden määrä on pudonnut eikä Miasta tai Janista uudempina asukkaina ole ollut "suosikeiksi" (Olli on tässä onnistunut). Kasvanut ruutuaika on yksi etu kuin "vanha"-titteli talon asukkaana ja vie Hannea lähelle finaalia. Muistaakseni pelkäsin tätä jo ensivaikutelmasta alkaen. Tällä kertaa ensivaikutelma näyttää käyvän toteen.

Ansaitseeko Hanne voiton? Mielestäni ei. Vaikka Hanne kieltämättä on tällä hetkellä varsin miellyttävä - siviilissä jopa ihastuttava - muttei koko kauden vaisulla käytöksellään ole voittajan arvoinen ja 50 000 € rikkaampi. Miinus verot.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”