Hanne Talola

Vastaa Viestiin
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 19 Marras 2006 11:46

OT: Sanotaanpa vielä, että mun tarkoitus ei ollut veetuilla kellekään kovin henkilökohtaisesti, kunhan jutustelu ryöstäytyi. Pahoitteluni :P.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 19 Marras 2006 12:01

itse asiassa oli aika viihdyttävää kun hanne itki. jos kerran saa itsensä siihen kuntoon, että krapulat on tota luokkaa niin antaa itkun tulla vaan. Mua kyllä nauratti :lol:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 19 Marras 2006 13:09

Hanne on ainoa asukas, jonka vuoksi BB:tä jaksaa katsella. Muita ei kai ole tarkoitus tässä ketjussa kommentoida, mutta sanotaan näin, että minun mielestäni muut kuin Hanne ovat ottaneet pari askelta taaksepäin tai sitten verenpaineet (minulla) nousee entistä enemmän nykyisin.

Hanne on taas mennyt eteenpäin, vaikka toki eilen jo jossain vaiheessa valitteli olevansa täynnä kaikkea, mutta ei sorru turhanpäiväiseen kitinään. Rangaistuksista urputetaan aina, mutta tuonkin krapulan kourissa alkoi tiskailla yms. ottamatta turhaa kitinäasennetta rangaistukseen, jonka toki oli kyllä ansainnut. (Mikrofonien peittäminen ym.)

Eilinen avautuminen Karille (mikä oli asiallista ja suoraa keskustelua) tämän virpomisjutuista yms. osoitti kyllä, ettei Hande ole niitä selän takana dissaajia, jotka mielistelevät sitten tämän henkilön edessä. Tietysti voi olla, että olen missannut jotain, mutta kyllä hän mielestäni aika reilu tyyppi on, ja osaa ottaa muut huomioon tuolla talossa.

Mielestäni tässä naisessa on asennetta. Ihana tapaus.
Niin ja tietysti se Olli-Hanne-kuvio tuo sitä talossa tarvittavaa seurattavaa.

Avatar
Saaga
Merirosvo
Viestit: 1279
Liittynyt: 04 Helmi 2005 20:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saaga » 19 Marras 2006 13:23

Kuuhullu kirjoitti:Hanne on ainoa asukas, jonka vuoksi BB:tä jaksaa katsella. Muita ei kai ole tarkoitus tässä ketjussa kommentoida, mutta sanotaan näin, että minun mielestäni muut kuin Hanne ovat ottaneet pari askelta taaksepäin tai sitten verenpaineet (minulla) nousee entistä enemmän nykyisin.

Hanne on taas mennyt eteenpäin, vaikka toki eilen jo jossain vaiheessa valitteli olevansa täynnä kaikkea, mutta ei sorru turhanpäiväiseen kitinään. Rangaistuksista urputetaan aina, mutta tuonkin krapulan kourissa alkoi tiskailla yms. ottamatta turhaa kitinäasennetta rangaistukseen, jonka toki oli kyllä ansainnut. (Mikrofonien peittäminen ym.)

Eilinen avautuminen Karille (mikä oli asiallista ja suoraa keskustelua) tämän virpomisjutuista yms. osoitti kyllä, ettei Hande ole niitä selän takana dissaajia, jotka mielistelevät sitten tämän henkilön edessä. Tietysti voi olla, että olen missannut jotain, mutta kyllä hän mielestäni aika reilu tyyppi on, ja osaa ottaa muut huomioon tuolla talossa.

Mielestäni tässä naisessa on asennetta. Ihana tapaus.
Niin ja tietysti se Olli-Hanne-kuvio tuo sitä talossa tarvittavaa seurattavaa.
Olen Kuuhullun kanssa hyvin pitkälle samoilla linjoilla Hannen suhteen ja Hanne onkin ollut suosikkini jo melkoisen pitkään. Toivon todella, että Hanne voittaa.
I am the sunshine of my life!

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 19 Marras 2006 13:35

Niin ja täsmennykseksi on ollut suosikkejani ekasta illasta. Virnistys ja nauru lumosi heti, ja karisman aisti heti ;)

Täytyy pistää vielä linkki Handen yösekoiluihin.
Waaaaaaa... ja valuu varpailleen:

http://www.youtube.com/watch?v=5eZHXp5T_UM

:hahaha:

Lelly
Mökkiläinen
Viestit: 212
Liittynyt: 20 Loka 2006 10:48
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lelly » 19 Marras 2006 20:48

hanne päiväkirjahuoneessa.



Melkeimpä parasta huumoria ;D
Tämä on Big Brother. Kadi hae mikrofonisi.
Katra.<3

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 20 Marras 2006 15:27

hanne on kyllä tuotannon suosikki. Se kikatuttaminen päiväkirjahuoneessa kertoi aika paljon. Muutenkin hannea seurataan aika paljon molemmissa DC:eissä.

Itse kyllä olen sitä mieltä, että se hannen kikattaminen on aika usein täysin väkisin tehtyä. Hän selkeasti tietää sen kiinnostavan tuotantoa/BBtä sekä ehkä muita asukkaita, joten useissa tilanteissa sitä kuulee. Eikä se aina todellakaan tule aidosti :totallybored:

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 20 Marras 2006 15:43

sally kirjoitti:hanne on kyllä tuotannon suosikki. Se kikatuttaminen päiväkirjahuoneessa kertoi aika paljon.
Joo,aivan.. :roll:
Kuva

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 20 Marras 2006 19:17

sally kirjoitti:Eikä se aina todellakaan tule aidosti :totallybored:
Sähän sen tiedät ;).

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 22:05

zilipippuri kirjoitti:
sally kirjoitti:Eikä se aina todellakaan tule aidosti :totallybored:
Sähän sen tiedät ;).
Niinpä. Jos joku asia tuolla talossa on aitoa, se on kyllä Hannen nauru. Miksi ihmeessä ihminen lähtisi edes teeskentelemään erilaista naurua. Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi. Missikisoissa teeskennellään hymyjä, mutta ei sielläkään naurua.

Hannen kikatus on hurmaava ja varmasti monista ärsyttävä; asian hän tiedostaa itsekin.

Hanne on ihana

:in love:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Marras 2006 13:59

Hanne on vihdoinkin äänestyksessä. :D Nyt täytyy ensimmäistä kertaa äänestää muuta kuin Miraa, mutta tällä kertaa annankin miinusta ja paljon!

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 21 Marras 2006 14:07

Spencer kirjoitti:Hanne on vihdoinkin äänestyksessä. :D Nyt täytyy ensimmäistä kertaa äänestää muuta kuin Miraa, mutta tällä kertaa annankin miinusta ja paljon!
Niin minäkin - paljon miinusta Sarille ja Hannelle plussaa. Pitää yrittää. Hanne on noussut viime viikot siinä missä Sari on laskenut. Hanne ansaitsee finaalipaikan ja that's it. Ja onneksi en ole ainoa.

Tippuihan se Mirakin, joten ei Sarinkaan lähtö ole mitenkään mahdoton. Sääli, ettei vastassa ollut Kari, olisin saanut tästä suuremmat kicksit ;)

Hanne on ihana ja ansaitsee paikkansa finaalissa!
Toivottavasti kaikki Hannesta pitävät muistavat nyt äänestää!! Ettei sitten harmita finaalissa.

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 21 Marras 2006 15:55

Täytynee myös äänestää, Hannelle plussia!!!!

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 22 Marras 2006 01:00

Vo Hanne, Hanne, Hanne.. Miksi haksahdit tuohon kaksinaamaiseen ja muutenkin jakomieliseen Olliin :(..?
Toivottavasti ei ollut kohtalokas erhe BB:tä ajatellen.

Hannelle kuitenkin plussaa.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 01:16

zilipippuri kirjoitti:Vo Hanne, Hanne, Hanne.. Miksi haksahdit tuohon kaksinaamaiseen ja muutenkin jakomieliseen Olliin :(..?
Toivottavasti ei ollut kohtalokas erhe BB:tä ajatellen.

Hannelle kuitenkin plussaa.
Niinpä.

Hannelle on lähtenyt plussaa ja Sarille miinusta.

"Kielletty rakkaus" pitää otteessaan ;), vaikka tuon Olliboin jakautuneesta persoonallisuudesta tekisi mieli avautua.

Tiukka tuosta äänestyksestä tulee, joten muistakaa nyt äänestää. Sarin laulut saavat nyt olla jo laulettu.

Hanne on :in love: ihastuttava!

stella-katariina
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 22 Marras 2006 01:13

Viesti Kirjoittaja stella-katariina » 22 Marras 2006 01:18

Aina ei voi tunteilleen mitään. Hanne taitaa olla oikeasti ihastunut Olliin. :? Vähän käy Hannea sääliksi kun Olli antaa välillä ymmärtää, että tunne on molemmin puolinen ja välillä taas on Hannelle todella tyly ja on kuin ei välittäisi Hannesta pätkääkään. Tilanne on ikävä sekä Kalalle että Hannelle.

Hanne on joka tapauksessa talon symppiksin ja ihanain tyyppi, joka ehdottomasti saa minun ääneni. Toivon Hannelle voittoa, ja sitä ettei särkisi sydäntään Ollin takia.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 22 Marras 2006 01:26

Hanne tuntuisi olevan näitä ns. helposti ihastuvia tyyppejä.. vähänki jos toinen (miespuolinen) antaa edes pienen osoituksen tykästämisestä, vaikka olisi kuinka viatonta, niin hanne on ihan lääpällään tähän jannuun.

Sellaisille tyypeille käy monasti hassusti loppuviimein.. saattaa olla tietty että talon paine antaa lisäefektiä taipumukseen.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Marras 2006 01:27

stella-katariina kirjoitti:Aina ei voi tunteilleen mitään. Hanne taitaa olla oikeasti ihastunut Olliin. :? Vähän käy Hannea sääliksi kun Olli antaa välillä ymmärtää, että tunne on molemmin puolinen ja välillä taas on Hannelle todella tyly ja on kuin ei välittäisi Hannesta pätkääkään. Tilanne on ikävä sekä Kalalle että Hannelle.

Hanne on joka tapauksessa talon symppiksin ja ihanain tyyppi, joka ehdottomasti saa minun ääneni. Toivon Hannelle voittoa, ja sitä ettei särkisi sydäntään Ollin takia.

Kyllä se ihastuminen taitaa olla molemminpuoleista.
Seuraa noiden kemioita niin bileiltoina kuin selvinpäin niin ei siinä paljon tulkinnanvaraa jää.

Kyllähän sitä ihmiset flirttailee viattomasti, mutta jotenkin vaikuttaisi tuon olevan vähän jotain muuta. Siitä millainen heidän suhteensa olisi talon seinien ulkopuolella on vaikea ottaa kantaa, ja toisaalta - eipä se minua hirveästi kiinnostakaan siinä vaiheessa. BB on BB:tä :)

Eiköhän tuo Olliboi yritä välillä morkkiksissa pitää kulisseja kasassa viimeiseen asti. Tai sitten on itsekin ulalla fiiliksistään. Who knows.

Hannessa on sopivasti sympaattisuutta ja asennetta.
Ja IHANA nauru.
Punde kirjoitti:Hanne tuntuisi olevan näitä ns. helposti ihastuvia tyyppejä..
Tuohon on aika vaikea ottaa kantaa näin ulkopuolisena. Kuitenkaan Hanne ei ole talossa retostellut ihmissuhteilla tms. ihastuksilla. Ainoa, josta puhuu on tämä Ilpo ja hänestä tuntuu vieläkin kovasti välittävän.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 22 Marras 2006 08:06

zilipippuri kirjoitti:Vo Hanne, Hanne, Hanne.. Miksi haksahdit tuohon kaksinaamaiseen ja muutenkin jakomieliseen Olliin :(..?
Toivottavasti ei ollut kohtalokas erhe BB:tä ajatellen.

Hannelle kuitenkin plussaa.
Olen miettinyt ihan samaa, eli toivottavasti keskiaikainen "Hanne vikittelee varattuja miehiä" -lynkkaushenki ei koidu Hannen kohtaloksi. Ennenkuin saan tästä vihat niskoilleni, niin korostan, että minusta on keskiaikaista syyttää vain naista tällaisissa tapauksissa joissa mies on varattu osapuoli. Aikuinen ihminen ei saa olla niin vietävissä.

Hanne on ihana vaikka ihastuukin vääriin miehiin. Eiköhän kaikille joskus käy niin. :wink: (Kaikille ei ehkä näin julkisesti.)
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 22 Marras 2006 09:46

Punde kirjoitti:Hanne tuntuisi olevan näitä ns. helposti ihastuvia tyyppejä.. vähänki jos toinen (miespuolinen) antaa edes pienen osoituksen tykästämisestä, vaikka olisi kuinka viatonta, niin hanne on ihan lääpällään tähän jannuun.
mä oon kyllä kelannut ihan samaa, sillä eihän olli todellakaan mikään saalis ole, niin kuin olen aiemmin todennut muissa kommenteissani. Eikä ollin "iskemistoimenpiteetkään" olleet mitään smootheimpia jne. jotta mitään vuosisadan rakkaustarinaa viittisi viritellä. Mutta nämä on taas näitä ulkonäköseikkoja ynnä muita sellaisia, mistä kenenkään kanssa ei voi tietenkään olla samaa mieltä..

ja mitä tuohon Hannen lynkkaus-meininkiin tulee niin en ole nähnyt kovinkaan montaa(yhtään??) viestiä siitä, missä olisi parjattu pelkästään hannea ilman, että ollin osallisuutta olisi huomioitu. Ehkä itse olen jossain viestissä näin antanut olettaa, ilman että kirjoitin itse suoraan ollin osallisuudesta. kuitenkin ollia on ihan samalla tavalla/enemmänkin syyttäminen kuin hanneakin.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 22 Marras 2006 09:51

sally kirjoitti: ja mitä tuohon Hannen lynkkaus-meininkiin tulee niin en ole nähnyt kovinkaan montaa(yhtään??) viestiä siitä, missä olisi parjattu pelkästään hannea ilman, että ollin osallisuutta olisi huomioitu.
Tällä forumilla olen tainnut nähdä yhden tällaisen viestin, mutta esim. apinatarhassa niitä on enemmänkin. Liekö sitten provoja vai mitä (tod.näk. kun Subin forumista on kyse). Täällä on onneksi enimmäkseen ihmisiä, jotka pystyy näkemään asioissa useammankin puolen.

Lisä: En tiedä onko niissä apinatarhan viesteissä jossain taustalla huomioitu Ollin osuutta, mutta ainakin osassa on hyökätty melko suoraan Hannea vastaan.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 22 Marras 2006 09:57

Hanne on hyvä tyyppi, mutta kyllä minä hänet silti ennemmin pudottaisin kuin Sarin :roll: Hannen ja Ollin "juttu" on mielenkiintoista katseltavaa, mutta Olli on varattu, kihloissa ja Hanne on tämä ns. toinen nainen :( Harmi juttu.

Näinkö oikein, että eilisessä koosteessa Olli suuteli Hannea? :shock: Oli aikas.. huh huh! Hanne parka kun ihastui varattuun mieheen :?
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”