Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Marras 2006 13:37

Joillakin on liikaa aikaa. :D
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 20 Marras 2006 13:44

Sihijuoma(n) kirjoitti:
Joillakin on liikaa aikaa. :D
Joo. Nuo sivut tuskin palvelevat edes omaa tarkoitustaan ja missään nimessä en antaisi yhtäkään ääntä Kaarlollekaan, jos nyt edes on pyrkimässä takaisin. Illalla nähdään. Henkilökohtainen pelkoni varmasti toteutuu :) :shock: Avaudun sitten enemmän, jos sille koen tarvetta.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 20 Marras 2006 14:02

silmä kirjoitti: Hän sentään ilmaisee itseään aktiivisesti toisin kuin monet muut asukkaat.
en edelleenkään pidä miran käyttäymistä itsensä aktiivisena ilmaisemisena, varmasti sen takia että koen itsensä ilmaisemisen olevan jotain muuta kuin nillittämistä ja näkättämistä.
Jopa asukkaat kritisoivat miraa kaikki tietävänä, joka ei oikeasti edes tiedä mistä puhuu. Kunhan lämpimikseen...

Itsensä ilmaiseminen mun käsitysten mukaan on jotain luovempaa ulosantia, jolla ilmaistaan omia päämääriään tai motiivejaa yms, ei marisemista. Miran tyylisestä itsensä ilmaisusta tulee parhaiten mieleen hänen "äänestystrailessa" ollut pätkä "väsyttää, palelee, ei oo maitoa kahviin, vali vali valivalivali".

Kovasti koetan tässä luottaa siihen, että miralta löytyy takaataan enemmän vastustajia kuin puolustajia, eikä häntä näin ollen jouduta repimään irti korttien fanipostituksista (siinähän kärsisi jo business pahemman kerran :hahaha: ). Näkihän sen jo siitä, että hän (mun laskujen mukaan) sai isoimman määrän miinusta kuin kukaan muu häädetty asukas. Edes isot plussäänet eivät häntä talossa pitäneet.

Pidetään nyt herranen aika järki talossa ja äänestetään joku mies sinne takaisin, eli Tatu :wink:

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 20 Marras 2006 14:38

Huonosti toimii.. yksikään linkki ei aukea.

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 20 Marras 2006 14:43

Luulin, että mulla ei ole elämää, mutta näemmä surullisempiakin tapauksia löytyy.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Marras 2006 14:54

Mira johtaa tällä hetkellä BBPlazan suosikkiäänestystä, vaikka ei ole edes talossa... :thumbsup

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Marras 2006 15:15

sally kirjoitti: Miran tyylisestä itsensä ilmaisusta tulee parhaiten mieleen hänen "äänestystrailessa" ollut pätkä "väsyttää, palelee, ei oo maitoa kahviin, vali vali valivalivali".
Heh... mä olen huomannut itse vetäväni tuota samaa virttä, samalla nuotilla tuon klipin jälkeen. Sopii täydellisesti siihen mielialaan kun mikään ei vaan ole hyvin. :D

Itse kaipaisin taloon vähemmän harmoniaa, nythän siellä on suloista kun pariskunnat voivat kiehnätä yhdessä ja pojat heittää järkyttävän huonoa läppäänsä. Haluaisin jonkun riitasoinnun taloon, vähän hämmentämään soppaa ja Mira sopii siihen hommaan. Mielummin toki lähettäisin Mian taloon, mutta se ei taida onnistua.

Ja Ollin päähän poksahtaa kun hän alkaa miettimään Miran suosiota ja omia pelimahdollisuuksiaan. :twisted:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 20 Marras 2006 15:38

Spencer kirjoitti:Mira johtaa tällä hetkellä BBPlazan suosikkiäänestystä, vaikka ei ole edes talossa... :thumbsup
Melko typerää.

Edit: Toisaalta alkaa sillä inhokkiääniäkin kertyä hyvään malliin.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
jutez
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 03 Loka 2006 12:19

Viesti Kirjoittaja jutez » 20 Marras 2006 15:55

http://miranfanisivut.50webs.com/tilaa.htm

Jahas, mira on oikein ruvennu pyörittää kunnon bisnestä =D

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 20 Marras 2006 16:03

Harmi muuten että tämän "mullistavan" käänteen takia alkoi taas hirvittävä Mira dissaus (ja fanitus). Nettipalstoilla on ollut niin rauhallista viime aikoina.
Miten yhdellä ihmisellä voi olla tämmöinen vaikutus niin puolesta kuin vastaan. :shock: :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 20 Marras 2006 16:11

Mä revin hiukset päästäni jos Mira pöllähtää takaisin :D Voin jo kuvitella sitä kiukun määrää jos niin käy..

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 20 Marras 2006 16:37

sally kirjoitti:Itsensä ilmaiseminen mun käsitysten mukaan on jotain luovempaa ulosantia, jolla ilmaistaan omia päämääriään tai motiivejaa yms, ei marisemista.
Sellaista ilmaisemista ei tarjoaisi kukaan muukaan mahdollisista ehdokkaista. Tarkoitin nyt yksinkertaisesti sitä, että Mira sentään aukaisee suunsa ja antaa palaa, oli se sitten spekulointia, tietämistä tai valittamista. Kun jäljellä on viisi päivää, taloon ei tarvita mitään hymistelijää tai tuppisuuta. En jaksa uskoa, että Mira olisi palaavana asukkaana mitenkään dramaattisesti muuttunut persoona, joka pelkäisi avata suutaan, toisin kuin epäilisin käyvän muutaman muun häädetyn kohdalla. Ja sitten on ehdokkaita, jotka eivät toisi loppuvaiheessa taloon juuri mitään vastakkaista nykyiselle.

Voi perseensuti. Jos Henaa ei voi äänestää, taidanpa äänestää Miraa jo siksi, että tämä kitinä Mirasta on äitynyt niin älyttömäksi. Vihasivusto ja kaikkea.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 20 Marras 2006 17:00

Sihijuoma(n) kirjoitti:Harmi muuten että tämän "mullistavan" käänteen takia alkoi taas hirvittävä Mira dissaus (ja fanitus). Nettipalstoilla on ollut niin rauhallista viime aikoina.
Miten yhdellä ihmisellä voi olla tämmöinen vaikutus niin puolesta kuin vastaan. :shock: :wink:
No henkilökohtaisesti on pakko sanoa että mua (edelleen) ärsyttää enemmän Mira-fanitus, kuin itse Mira henkilönä. Se kun tuntuu olevan usein varsin "sokeaa" (Miran mahdollisille heikkouksille) ja ennenkaikkea fanaattista (Mira keulilla, vaikkei ole talossa, wtf?). Itse en myöskään pysty yrittämälläkään kokemaan Miraa voiton arvoiseksi kilpailijaksi. Vai onko se sitten niin että huomiohakuisuudella ja itsekkäällä valituksella mennään pitkälle?

Tämä toki toimii myös oravanpyöränä, mikä selittää kiivaat tunteet asiaa kohtaan: fanitus on fanaattista -> dissaus on fanaattista -> fanitus on fanaattisempaa jne.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 20 Marras 2006 17:28

PÖYTÄKIRJA 20.11.2006

1. Kokouksen avaus

Kokous avattiin 20.11.2006 kello 17:28 alkaen nimimerkki rink:in "kotona" internetissä.

2. Kokouksen järjestäytyminen
Puheenjohtajaksi valittiin rink. Sihteeriksi valittiin rink. Ääntenlaskijoiksi ja pöytäkirjan tarkistajiksi rink.

3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
Kokous on kutsuttu koolle ajoissa, ja se todettiin lailliseksi ja päätösvaltaiseksi.

4. Esityslistan hyväksyminen

Hyväksyttiin esityslista ilman muutoksia.

5. Päätös ex-asukkaan äänestämisestä
Tämän otsikon aikaisempien negatiivispainoitteisten kommenttien perusteella kokous päätti, äänestyksen jälkeen, että taloon äänestettävä ex-asukki on Mira.

Päätös on peruuttamaton ja sitova.

6. Kokouksen päättäminen

Kokous päätettiin 17:29.

Avatar
hanna
Finalisti
Viestit: 679
Liittynyt: 08 Syys 2006 21:40
Paikkakunta: ÅBO

Viesti Kirjoittaja hanna » 20 Marras 2006 17:44

^hyvä kokous :lol:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 20 Marras 2006 17:49

Rinkin kokous myös todistaa mun aiemman viestin olevan oikeilla jäljillä:
rink kirjoitti:5. Päätös ex-asukkaan äänestämisestä
Tämän otsikon aikaisempien negatiivispainoitteisten kommenttien perusteella kokous päätti, äänestyksen jälkeen, että taloon äänestettävä ex-asukki on Mira.
Eli Miraa kannetetaan voittajaksi perusteena jopa se että sitä dissataan jossain nettiforumeilla..
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 20 Marras 2006 17:57

Dick_Solomon kirjoitti:Rinkin kokous myös todistaa mun aiemman viestin olevan oikeilla jäljillä:
rink kirjoitti:5. Päätös ex-asukkaan äänestämisestä
Tämän otsikon aikaisempien negatiivispainoitteisten kommenttien perusteella kokous päätti, äänestyksen jälkeen, että taloon äänestettävä ex-asukki on Mira.
Eli Miraa kannetetaan voittajaksi perusteena jopa se että sitä dissataan jossain nettiforumeilla..
Kävisikö perusteluksi tälle se, että voittoon saakka Mira ei tule toivon mukaan yltämään ?

Miraa kohtaa on vahvoja tunteita. Siis sekä positiivisia, että negatiivisia. Niin täällä netissä kuin muuallakin. Jopa talossa. (todennäköisesti)

Miraa pidän yhtenä mielenkiintoisimmista asukeista aiheuttamaan viimeiseksi viikoksi pientä säpinää. Lisäksi tällä on realistiset mahdollisuudet päästä taloon. Kuten olen aiemmin kirjoittanut en kuitenkaan toivo, että paluumuuttaja voittaisi tämän vuoden BB:tä. En siis usko tätä Mirankaan osalta.

Kun ajatellaan tätä BB:tä yksi oleellinen asia on mielestäni ollut nämä nettikeskustelut. Tottahan toki. En siis rajaisi BB:tä pelkäksi, irralliseksi viihdeohjelmaksi johon näillä keskusteluilla ei ole tai olisi ollut mitään merkitystä.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 20 Marras 2006 18:17

Miraa haastateltiin äsken Viihdeuutisissa aiheesta, ja hän ilmoitti palaavansa taloon, jos mahdollisuus hänelle suodaan.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 20 Marras 2006 18:43

rink kirjoitti:Kävisikö perusteluksi tälle se, että voittoon saakka Mira ei tule toivon mukaan yltämään ?
Vitsi mulla on tänään huono päivä.. Meinasin tuohonkin lisätä, että ehkä juuri sinä et Miralle edes toivo voittoa, vaan nimenomaan taloon vikaksi viikoksi sekoittamaan pakkaa. Pää on niin jumissa (täynnä räkää), et pitäis varmaan tän päivän osalta lopettaa nää postailut tyystin kun kirjotan mitä sattuu :oops:

Edit: Vastaus kysymykseen: "kävisi" ;)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

sickboxing
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 28 Elo 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja sickboxing » 20 Marras 2006 22:39

Aion äänestää ensimmäisen ja ainoan kerran Miraa, nimittäin voittajaksi sit parin viikon päästä. :)

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 21 Marras 2006 11:14

Big Mother kirjoitti:Miraa haastateltiin äsken Viihdeuutisissa aiheesta, ja hän ilmoitti palaavansa taloon, jos mahdollisuus hänelle suodaan.
no kai ny... :roll:

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 21 Marras 2006 18:57

sally kirjoitti:
Big Mother kirjoitti:Miraa haastateltiin äsken Viihdeuutisissa aiheesta, ja hän ilmoitti palaavansa taloon, jos mahdollisuus hänelle suodaan.
no kai ny... :roll:
Niin siis tämä news-flash oli ennen takaisin taloon äänestettävien julkistusta... :roll:
Who is she? Where did you find her?

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”