Mirka Rikman

Vastaa Viestiin
Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 29 Elo 2006 20:32

'Dissata' on Mirkan suosikkisanoja.

Mirkalla on hänen omasta mielestään hulvattoman hauskoja juttuja, jotka eivät muiden mielestä ole ihan yhtä hauskoja (esim. "Keke Rosberg"-leikki).

BB ärähtää. Puolen minuutin päästä Mirka vakavalla ilmeellä: "Ei kai se varoitus tullut siitä hortonomikeskustelusta?" Sekunnin hiljaisuus ja keskustelu jatkuu.

"Mä tuomitsen..."

"Ne dissaa mua."

"Mä haluun sen pesukoneen."

Mirka: "Jos mä oisin rakastunu vaikka... Mankiin. Jos mä tekisin sulle lipstikkakeittoa... Sä rakastuisit muhun!" Mika (saattoi olla joku muukin): "Hui." Mirka: "Nii-i!"

Humalassa pakonomaista ääntelyä: laulamista, puhetta, poukkoilevaa kommentointia ("Se oli aika nopee se lähtö mä haluun pestä mun hampaat oliks sulla jatkot").

Äkillinen avautuminen keskustelupalstojen kauheudesta ja sairaudesta oli myös aika hyvä. Ihan kesken kaiken keskellä yötä humalassa. Ei voi olla eri mieltä Subin palstan terveydentilasta, mutta aika yöstä tuli se kommentti. Tatu isällisesti: "Noooh, mikä nyt sitten on kauheaa."

"Mä haluisin olla äiti. Mut ei oo mitään toivoa."

"Se dissaa mua."

Säteileviä BB-suorituksia heti ensimmäisten tuntien aikana. Minä kirun, sinä kirkut, minä mirkun, sinä mirut? Nappivalinta BB:n taustatiimiltä. Petyn, kun katsojat eivät kuitenkaan ymmärrä Mirkan loistoa ja lähettävät hänet kotiin ja haukkuvat hänet Subin palstalla sadassa ketjussa. Täytyy toivoa, ettei joudu äänestykseen vielä vähään aikaan.

PS. Friikki, älä nyt vielä lähde tuollaisia johtopäätöksiä tekemään, eihän ole mennyt kuin yksi vuorokausi alusta.

Helene
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 05 Joulu 2005 18:40
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Helene » 29 Elo 2006 20:44

Mirka on liian voimakkaasti esillä tässä vaiheessa. Jos haluaa pysyä talossa kauemmin, kannattaisi olla edes hetken hiljaa. Saattaa ärsyttää kanssakilpailijoita.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 29 Elo 2006 21:18

Todella ärsyttävä. Inhoan tuomosia naisia. Päläpäläpäläpälä...

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 29 Elo 2006 21:19

juu en tykkää. vaikutti ton pienen profiilin perusteella ihan mukavalta ja rauhalliselta mutta ei..

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 29 Elo 2006 21:24

besserwisser ja huh huh... mä en jaksai kolmea minuuttia pitempään... :twisted:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 29 Elo 2006 22:13

"Se ei skulaa joka pelkää?" :shock:
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Elo 2006 23:04

Mirka on ihana asukas! Älkää nyt hyvät ihmiset tehkö taas sitä samaa virhettä, että äänestätte ärsyttävät ulos talosta. Minä en ainakaan jaksaisi toista kertaa katsoa sitä typerää halihali-pusipusi -meininkiä, kaikki niin toisten parhaita kavereita. Mirka on aito ihminen, joka uskaltaa avata suunsa toisin kuin moni muu.

Avatar
millie
Tapetti
Viestit: 38
Liittynyt: 29 Elo 2006 23:04

Viesti Kirjoittaja millie » 29 Elo 2006 23:06

Ärsyttävä tyyppi, mutta parempi pitää vaan talossa, että saadaan jotain säpinää :wink:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 29 Elo 2006 23:08

Ärsyttävyydelläkin on rajansa. Mirka on Minna ja Iina yhdessä. Ainakaan itse en jaksa katsella tuota jatkuvaa kimitystä ja pätemistä.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 29 Elo 2006 23:10

Petri kirjoitti:Ärsyttävyydelläkin on rajansa. Mirka on Minna ja Iina yhdessä. Ainakaan itse en jaksa katsella tuota jatkuvaa kimitystä ja pätemistä.
Viime vuonna Minna ja Iina olivatkin parhaimpia asukkaita, talo muuttui tosi tylsäksi heidän lähdettyään. Mirka on mielenkiintoinen ja tunteita herättävä asukas. Sellaisia tarvitaan talossa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 29 Elo 2006 23:52

Mirka=ärsyttävä, kimittävä pomoilija
Mirka kännissä= Ärsyttävä, kimittävä pomoilija potenssiin 100.
:x :x :x
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 29 Elo 2006 23:57

Sihijuoma(n) kirjoitti:Mirka=ärsyttävä, kimittävä pomoilija
Mirka kännissä= Ärsyttävä, kimittävä pomoilija potenssiin 100.
:x :x :x
Eli aika ihanteellinen asukki. :D

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Elo 2006 00:19

Mirka on vain ärsyttävä,,, ei mielenkiintoinen... en ihan ymmärrä tätä vouhotusta, että ärsyttävät ihmiset pitäisi säilyttää Talossa pitkään tai muuten tulee tylsää, minusta henkilökohtaisesti on ärsyttävää ja tylsää katsoa Mirkan Miran ja Karin tapaisia kimittäjiä ja päälle puhujia
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Elo 2006 00:31

big.mac kirjoitti:Mirka on vain ärsyttävä,,, ei mielenkiintoinen... en ihan ymmärrä tätä vouhotusta, että ärsyttävät ihmiset pitäisi säilyttää Talossa pitkään tai muuten tulee tylsää, minusta henkilökohtaisesti on ärsyttävää ja tylsää katsoa Mirkan Miran ja Karin tapaisia kimittäjiä ja päälle puhujia
Minusta Mirka, Mira ja Kari ovat ihmisinä kaikki mielenkiintoisia. Sellaisia, jotka ärsyttävät ja myös jossakin tilanteissa ihastuttavat. Esim. Mirka on mielestäni ollut tämän päivän livessä aika viihdyttävä.

Sammakoita itse kukin päästää joskus suustaan, eikä mielestäni yhden tai edes kahdenkaan törpön lausahduksen jälkeen kannattaisi vielä tuomita.

No aika näyttää. Voin olla väärässäkin.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 00:36

big.mac kirjoitti:Mirka on vain ärsyttävä,,, ei mielenkiintoinen... en ihan ymmärrä tätä vouhotusta, että ärsyttävät ihmiset pitäisi säilyttää Talossa pitkään tai muuten tulee tylsää, minusta henkilökohtaisesti on ärsyttävää ja tylsää katsoa Mirkan Miran ja Karin tapaisia kimittäjiä ja päälle puhujia
Onko sulla 24/7?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Elo 2006 00:38

Swoon kirjoitti:
big.mac kirjoitti:Mirka on vain ärsyttävä,,, ei mielenkiintoinen... en ihan ymmärrä tätä vouhotusta, että ärsyttävät ihmiset pitäisi säilyttää Talossa pitkään tai muuten tulee tylsää, minusta henkilökohtaisesti on ärsyttävää ja tylsää katsoa Mirkan Miran ja Karin tapaisia kimittäjiä ja päälle puhujia
Onko sulla 24/7?
voin tehdä omia johtopäätöksiä myös ilman 24/7...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 30 Elo 2006 00:40

big.mac kirjoitti:Mirka on vain ärsyttävä,,, ei mielenkiintoinen...
Subin koosteessa Mirkasta ei välittynyt kunnolla niitä piirteitä, jotka tekevät hänestä minun mielestäni nappivalinnan.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 00:40

big.mac kirjoitti:
Swoon kirjoitti:
big.mac kirjoitti:Mirka on vain ärsyttävä,,, ei mielenkiintoinen... en ihan ymmärrä tätä vouhotusta, että ärsyttävät ihmiset pitäisi säilyttää Talossa pitkään tai muuten tulee tylsää, minusta henkilökohtaisesti on ärsyttävää ja tylsää katsoa Mirkan Miran ja Karin tapaisia kimittäjiä ja päälle puhujia
Onko sulla 24/7?
voin tehdä omia johtopäätöksiä myös ilman 24/7...
No hieman jyrkkiä johtopäätöksiä teet ilman että katsot liveä.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Elo 2006 00:41

Swoon kirjoitti:
big.mac kirjoitti:
Swoon kirjoitti:
big.mac kirjoitti:Mirka on vain ärsyttävä,,, ei mielenkiintoinen... en ihan ymmärrä tätä vouhotusta, että ärsyttävät ihmiset pitäisi säilyttää Talossa pitkään tai muuten tulee tylsää, minusta henkilökohtaisesti on ärsyttävää ja tylsää katsoa Mirkan Miran ja Karin tapaisia kimittäjiä ja päälle puhujia
Onko sulla 24/7?
voin tehdä omia johtopäätöksiä myös ilman 24/7...
No hieman jyrkkiä johtopäätöksiä teet ilman että katsot liveä.
jep, siihen mulla on käsittääkseni täysi oikeus, vai mitä :wink: Kyllä olen mielestäni sellanen superihmistuntija ettei tarvitse kuin vähän katsella valokuvaa niin kyllä sen tietää...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 00:50

big.mac kirjoitti:jep, siihen mulla on käsittääkseni täysi oikeus, vai mitä :wink: Kyllä olen mielestäni sellanen superihmistuntija ettei tarvitse kuin vähän katsella valokuvaa niin kyllä sen tietää...
No, jatka sit sitä rataa.

*speechless*

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Elo 2006 00:52

Swoon kirjoitti:
big.mac kirjoitti:jep, siihen mulla on käsittääkseni täysi oikeus, vai mitä :wink: Kyllä olen mielestäni sellanen superihmistuntija ettei tarvitse kuin vähän katsella valokuvaa niin kyllä sen tietää...
No, jatka sit sitä rataa.

*speechless*
juu tätä rataa jatketaan :P
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Elo 2006 00:52

Ja nyt riita poikki ja voita välliin.
-Sihi
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”